/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים ביואנינה ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה ביוון!

אילו מלונות הם המומלצים ביותר ביואנינה ביוון ב-2024 לפי ביקורות הגולשים ברשת? באילו מלונות בחרו ללון רוב המטיילים הישראלים שם? ומה הם חשבו על המקום? באיזה איזור כדאי לישון בעיר וכמה יעלו לכם המלונות שם בעונת הקיץ הקרובה? קבלו את מדריך הלינה הטוב ביותר ביואנינה יוון.


מלונות מומלצים ביואנינה ב-2023 - המדריך המושלם לחופשה ביוון!
העיר יואנינה (Ioannina) ביוון, היא פנינה תיירותית אמיתית והפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי ביותר בקרב מטיילים ישראלים רבים. היא מציעה לתיירים שילוב של אגם מקסים, טיולי טבע פסטורליים, אטרקציות מיוחדות ויחד עם הכפרים הסמוכים זגוריה וצומרקה, זוהי בהחלט אופציה מעולה לחופשה בקיץ 2024.

יואנינה ממוקמת באיזור הצפוני של יוון, במרחק של כשלוש שעות נסיעה מסלוניקי וכ-4 וחצי שעות נסיעה מאתונה, אך מציעה גם שדה תעופה קטן אם רוצים להגיע אליה ישירות. אפשר לבלות ולטייל בעיר בכיף כמה ימים אך רבים בוחרים לשלב גם טיולים בכפרים המקסימים זגוריה וצומרקה שמציעים הרבה מאוד דברים לעשות ולראות.

מומלץ לקרוא גם על:
גולת הכותרת ביואנינה היא כמובן האגם המקסים והגדול שמסביבו פזורים רוב בתי המלון ובאחד מאלו קרוב לוודאי, גם אתם תרצו ללון. העיר מציעה גם מגוון אטרקציות מעניינות לטייל ולבקר כמו הקתדרלה, מוזיאונים שונים ועוד. כדאי גם לבקר ברובע היהודי של יואנינה שהתרוקן מתושביו היהודים כשנלקחו למחנות בכיבוש הנאצי במלחמת העולם השנייה.

5 המלונות הטובים ביותר ביואנינה לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר ביואנינה ב-2024 לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון ענתיק יואנינה (Hotel Antique)
  2. מלון מטרופוליס יואנינה (Hotel Metropolis)
  3. מלון קסטרו יואנינה (Kastro Hotel)
  4. מלון גולדן סוויטס אנד ספא יואנינה (Golden Suites & Spa)
  5. מלון סאז סיטי לייף יואנינה (Saz City Life Hotel)

חפשו מלון במרכז העיר או בסמוך לאגם - איפה כדאי לישון ביואנינה?


די קל לבחור באיזור טוב ללינה ביואנינה. מרכז העיר העתיקה מלא באטרקציות שונות ומגוונות ושם רוב המטיילים והתיירים מבקרים ולכן מלון הממוקם במרכז ובמרחק הליכה מהאטרקציות המרכזיות של העיר כמו למשל קתדרלת אגיוס אתנאסיוס המרכזית, גלריית החברה ללימודי אפירוס, מוזיאון פול ורליס להיסטוריה יוונית ופסלי שעווה ועוד, יהיה האופציה הטובה ביותר עבורכם.

איזור נוסף שנחשב למעולה ללינה ביואנינה הוא כל מקום המשקיף אל האגם וקרוב אליו במרחק הליכה. ישנם גם מלונות בעיר במיקום מעולה המציעים קרבה גם לאגם וגם למרכז אך כך או כך, לינה באחד מאיזורים אלו, נחשבת למומלצת ולפופולרית ביותר ביואנינה.


בין 250 ל-500 ש"ח לזוג ללילה בלבד - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר ביואנינה ב-2024?


לינה במלונות יואנינה היא די חגיגה לארנק שלכם, היות ומדובר במחירים נמוכים ונוחים ביחס לערים אחרות ביוון בפרט וביחס לערים אירופאיות בכלל. טווח המחירים במלונות המומלצים של העיר, נע החל מ-250 ש"ח במלונות 3 כוכבים ועד לא יותר מ-500 ש"ח למלונות היוקרתיים והמפוארים ביותר בעיר.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס ליואנינה?


התקופה הפופולרית ביותר לטוס ליואנינה היא החל מחודש אפריל (חופשת פסח) ועד לתקופת חגי תשרי (ראש השנה וסוכות) כאשר חודשי יולי ואוגוסט הם הפופולריים ביותר בקרב התיירים.

מלונות מומלצים ביואנינה ב-2024


להלן רשימה של המלונות ביואנינה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון ענתיק יואנינה (Hotel Antique)
עם דירוגי גולשים כל כך גבוהים קשה להתווכח. מלון ענתיק יואנינה הוא המלון שכבש את ביקורות הגולשים ברשת ומדורג במקום הראשון גם באתר הידוע טריפ אדווייזר וגם באתר בוקינג שם הוא גם זכה לציון המעולה 9.8 על סמך כ-400 ביקורות מאומתות של מטיילים ששהו במלון.

גם מטיילים ישראלים רבים המגיעים ללון ביואנינה, בוחרים ללון במלון זה ומהביקורות שלהם ברשת, אפשר ללמוד כי זהו מלון עם אווירה נהדרת שמגיעה בזכות עיצוב המלון והשירות החם של הצוות, מיקום מרכזי ונוח בלב המרכז ההיסטורי של יואנינה, ארוחות טובות, סדר וניקיון ובקיצור, דירוג מושלם בכל פרמטר שתבחרו.

זהו מלון 5 כוכבים השוכן במבנה בן 150 שנה הממוקם במרכז יואנינה בצמוד לאטרקציות המרכזיות של העיר כמו למשל טירת יואנינה, אגם פאמבוטיס, הקתדרלה ועוד. כל אלו במרחק הליכה קצר מהמלון. תוכלו למצוא במלון זה חדרים זוגיים או חדרים לשלושה הכוללים בין היתר, חצר, סלון עם טלוויזיה או אינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לחדר ללילה במלון זה עומד על כ-370 ש"ח לזוג.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון מיר בוטיק יואנינה (Mir Boutique Hotel)
עוד מלון ביואנינה שכבש את הביקורות ברשת, הוא מלון מיר בוטיק שדווקא אינו ממוקם במרכז העיר אלא משקיף מרחוק על הנוף המהמם לאגם יואנינה ונחשב למקום מושלם לעצירת לילה או שניים במסגרת טיולים בזגוריה, צומרקה ושאר האיזורים.

מדובר במלון בוטיק ברמה גבוהה המתאים הן לזוגות והן למשפחות עם ילדים ביואנינה ותוכלו אכן למצוא הרבה מאוד משפחות ישראליות שבוחרות ללון במלון זה. המלון מציע נוף ישיר ומשכר לאגם המקסים ומציכ אירוח מפנק ויוקרתי הכולל חדרים מעוצבים ברמה גבוהה ומוקפדת בריהוט ובדים יוקרתיים.

זהו מלון שבהחלט יעניק לכם את האווירה המתבקשת של היופי של יואנינה עם נופים מהממים ואווירה ביתית וחמה. באיזור המלון, ישנה גם מסעדה טובה המציעה אף היא נוף לאגם, אפילו טוב יותר משל המלון. המלון זכה לציון מעולה באתר בוקינג (9.6 לפי כ-350 חוות דעת מאומתות) ודורג במקום השלישי בקטיגוריה המתאימה באתר טריפ אדווייזר. המחיר: כ-370 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון סאז סיטי לייף יואנינה (Saz City Life Hotel)
מלון נוסף הממוקם במרכז יואנינה וזכה להמלצות טובות מאוד ברשת, הוא מלון סאז סיטי לייף המדורג 4 כוכבים וקיבל ציוני גולשים מעולים באתר טריפ אדווייזר (דורג במקום ה-6 מבין 35 מלונות ביואנינה) ואתר בוקינג (ציון גולשים ממוצע 9.5 המבוסס על כ-450 ביקורות מאומתות).

זהו מלון מעוצב בקפידה המציע נוף לא רע בכלל אל האגם היפה של יואנינה וממוקם קרוב לאטרקציות המרכזיות של העיר כמו הקתדרלה, מוזיאון פול ורליס ועוד. אגם יואנינה עצמו, מרוחק כ-700 מטרים בלבד מהמלון.

המלון קטף שבחים רבים גם מהמטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון בו שדיווחו בעיקר על ארוחת בוקר מצויינת, אווירה חדשנית ומודרנית, מיקום מעולה ויחס חם ואדיב מצוות המלון. המחיר הממוצע לחדר זוגי במלון זה נע בין 470 ל-600 ש"ח ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון מטרופוליס יואנינה (Hotel Metropolis)
מלון נוסף שבהחלט מועמד ראוי להיכלל ברשימת המלונות המומלצים של יואנינה, הוא מלון מטרופוליס שממוקם גם הוא במרכז העיר ורחוק מהאגם מרחק הליכה קצר וכך גם מאטרקציות נוספות, מסעדות וחנויות.

המלון קיבל ציוני גולשים גבוהים מאוד ברשת וזכה בציון ממוצע 9.6 באתר בוקינג המבוסס על כ-300 ביקורות מאומתות של גולשים ששהו במלון. גם באתר ביקורות הגולשים הידוע טריפ אדווייזר, דורג המלון ע"י הגולשים במקום ה-3 מבין כל המלונות ביואנינה.

מלון זה השקיע רבות בעיצוב ואיבזור החדרים כאשר כל חדר זכה לעיצוב ייחודי וכולל בין היתר ריצוף עץ, מיטות יוקרתיות, טלוויזיה ומיני בר. הישראלים שכבר ישנו במלון, דיווחו על ארוחת בוקר יוונית מצויינת, צוות מקסים, ותמורה מעולה למחיר שעומד בממוצע על כ-450 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון לה סוויט יואנינה (La Suite Boutique Hotel & Spa)
מלון חדש יחסית ביואנינה, שנפתח לא מזמן בדצמבר 2018 ומאז הספיק לאסוף ציוני גולשים מעולים ברשת, הוא מלון הבוטיק לה סוויט המשקיף על האגם ומציע גם בריכת שחייה גדולה ונחמדה ומועדון ספא מושקע.

זהו מלון 4 כוכבים הממוקם כעשר דקות נסיעה מהמרכז ההיסטורי של יואנינה. המלון מציע בין יתר שירותיו גם ספא חדש. המלון עוצב בקפידה והשקעה רבה ומציע חדרים מאובזרים היטב המציעים במקרים רבים מרפסת ותצפית ישירה לאגם ולעיר.

ביקורות הגולשים הרבות ברשת העניקו למלון ציונים מעולים כולל מהמטיילים הישראלים שציינו לטובה בעיקר את ארוחת הבוקר, את השירות ואת התמורה המעולה למחיר שנע בין 250 ל-400 ש"ח לזוג ללילה. המלון זכה לציון 9.6 באתר בוקינג.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים ביואנינה שכדאי לבדוק


להלן עוד כמה מלונות ביואנינה שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון דו לאק יואנינה (Hotel Du Lac Congress Center & Spa) - מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בסמוך לאגם יואנינה. אחד הפופולריים ביותר באתר בוקינג שם זכה בציון 9.2 על סמך כ-800 חוות דעת מאומתות. המחיר: כ-470 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון אנמוליה יואנינה (Anemolia Resort and Spa) - מלון 4 כוכבים ביואנינה שקיבל ביקורות טובות מאוד ברשת.  דורג במקום ה-7 באתר טריפ אדווייזר וציון 9.2 בבוקינג.קום. זהו מלון בבעלות משפחתית המציע אווירה אישית וביתית. נמצא במיקום טוב אך לא בתוך מרכז העיר. המחיר הממוצע: כ-280 ש"ח בלבד לזוג ללילה.
  • מלון פילוקאליה יואנינה (Filokalia Hotel) - זהו ללא ספק אחד המלונות פופולריים ביותר ביואנינה בקרב המטיילים הישראלים כשהוא שוכן ממש סמוך לאגם (כ-100 מטרים בלבד). המטיילים דיווחו על חדרים גדולים ומרווחים, ארוחות מעולות ויחס חם של צוות המלון. מחיר ממוצע לחדר לזוג ללילה במלון עומד על כ-270 ש"ח בלבד.
  • מלון קנטריקון יואנינה (Kentrikon) - אחד ממלונות נותני התמורה הטובים ביותר ביואנינה המציע חדרים גדולים ומרווחים בעיצוב מוקפד. מציע גם חנייה פרטית נוחה, מיקום נוח יחסית וארוחת בוקר טובה. המלון קיבל את הציון 8.8 באתר בוקינג על פי קרוב ל-1000 ביקורות מאומתות באתר והמחיר הממוצע לחדר בו עומד על כ-270 ש"ח בלבד לזוג ללילה.
  • מלון דוביטל בוטיק הוטל יואנינה (Dovitel Boutique Hotel) - מלון פופולרי ומומלץ מאוד בקרבת יואנינה שמצוין עבור טיולים בכפרים שמסביב. ממוקם ליד מערת פארמה ואטרקציות נוספות בסביבה. מציע חדרים זוגיים וגם חדרים ל-4 נפשות בחדר אחד למשפחות עם ילדים ביואנינה. המחיר: כ-230 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים ביואנינה ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה ביוון!
מלונות מומלצים ביואנינה ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה ביוון!
אילו מלונות הם המומלצים ביותר ביואנינה ביוון לפי ביקורות הגולשים ברשת? באילו מלונות בחרו ללון רוב המטיילים הישראלים שם? ומה הם חשבו על המקום? ב
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgTk8PpkLvMAzhQlfQ9RlO9OS7jR34gzY-BqQlkqNBPneiInvI7nDjq0H2y9VgyWwIPKhl0dry-gqFog3KeqP35Y-EedinzYCrKGACV5A7eMKXn17BAP-kKms5BTIUdedTbJ4rfwUNXfBQ/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2595%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgTk8PpkLvMAzhQlfQ9RlO9OS7jR34gzY-BqQlkqNBPneiInvI7nDjq0H2y9VgyWwIPKhl0dry-gqFog3KeqP35Y-EedinzYCrKGACV5A7eMKXn17BAP-kKms5BTIUdedTbJ4rfwUNXfBQ/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2595%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2019/06/Ioannina-best-hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2019/06/Ioannina-best-hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content