/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים במלטה 2024 - אילו מלונות זכו בביקורות הטובות ביותר?

באיזה איזור כדאי לחפש מלון במלטה? אילו מלונות במלטה זכו להמלצות הגולשים הטובות ביותר? מהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה? ואילו מלונות אהבו התיירים הישראלים? כל מה שרציתם לדעת על לינה במלטה, בכתבה הבאה.


מלונות מומלצים במלטה 2023 - אילו מלונות זכו בביקורות הטובות ביותר?
האי מלטה (Malta) הוא אחד המקומות הפופולריים ביותר עבור התיירים הישראלים ומדי קיץ אלפי ישראלים גודשים את האי המקסים הזה שמשלב את תרבות הים התיכון עם תרבות אירופאית מודרנית ומציע כל כך הרבה היסטוריה במקום כל כך קטן וחביב.

האטרקציות במלטה הן רבות ומגוונות ומתאימות לכל סוגי התיירים באשר הם. ביקור בעיר ולטה למשל, יכיר לכם קתדרלות ומבנים היסטוריים יפים, גנים מטופחים ומרהיבים ומוזיאונים. הסימטאות בעיר העתיקה מדינה, יזכירו לכם את הסימטאות של ירושלים העתיקה ובעיר סלימה תוכלו למצוא איזורי קניות גדולים ואווירה אירופאית מודרנית. כמובן שגם האוכל הים תיכוני שולט היטב במלטה ותוכלו למצוא מסעדות ובתי קפה רבים הפזורים בכל מקום באי.

היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם את רשימת המלונות הטובים במלטה שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת ונבדוק גם אילו מלונות קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת בקרב המטיילים הישראלים ומהם המחירים הממוצעים למלונות אלו בעונת התיירות הקרובה. קדימה, בואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר במלטה לפי אתר טריפ אדוויזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר במלטה כפי שקבעו גולשי אתר הביקורות הידוע טריפ אדווזייר:
  1. מלון ולנטינה מלטה (Hotel Valentina‬)
  2. מלון רדיסון בלו מלטה (Radisson Blu Resort)
  3. מלון ג'וליאני מלטה (Hotel Juliani)
  4. מלון קזה אלול ( Casa Ellul)
  5. מלון פארק ליין אפארט-הוטל (Park Lane Aparthotel)

סנט ג'וליאנס, ואלטה וסליאמה - איפה כדאי לישון במלטה?


במלטה ישנם מעל ל-1100 מקומות אירוח בדרגות שונות. רוב המלונות באי מתרכזים בשלושה איזורים עיקריים ורוב הסיכויים ששם תבחרו גם אתם את המלון בשבילכם. שלושת האיזורים הם סנט ג'וליאנס (St. Julian's), סליאמה (Sliema) ועיר הבירה של מלטה ואלטה (Valletta). מבין שלושת איזורים אלו, האיזור הפופולרי ביותר הוא סנט ג'ולייאנס שבו גם נמצא המספר הגדול ביותר של מלונות. איזור נוסף שגם בו תוכלו למצוא הרבה מאוד מקומות אירוח הוא סיינט פול ביי.

מלונות במלטה
הטיסות למלטה מגיעות אל שדה התעופה היחיד של האי הממוקם כ-5 ק"מ מהעיר וולטה. משם אפשר לשכור רכב או להגיע בעזרת אוטובוס לאיזורי המלונות של האי.

כ-900 ש"ח לזוג ללילה בממוצע- כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר במלטה ב-2024?


במלטה תוכלו למצוא מלונות בכל סוגי רמות האירוח. החל מדירות נופש פרטיות ועד למלונות 5 כוכבים מפוארים. המחירים הזולים ביותר הם במלונות הקטנים ובהם אפשר למצוא חדר זוגי החל מ-200 ש"ח ואילו המלונות המפוארים באי יעלו באיזור ה-900 וה-1100 ש"ח לזוג.

כפי שמיד תראו בהמשך הכתבה, רוב המלונות המומלצים ביותר של מלטה - אלו שקיבלו ציונים וביקורות גבוהות באתרים כמו טריפ אדווייזר או בוקינג, הם מלונות 5 כוכבים. ולכן, המחיר הממוצע של מלונות אלו (שהם גם המומלצים ביותר ברשת אך גם מחזיקים בדירוג 5 כוכבים ולכן יקרים יותר) מתחיל באיזור ה-700 ש"ח ומגיע עד ל-1000 ש"ח לזוג ללילה.

המלונות המומלצים ביותר במלטה ל-2024


להלן רשימה של המלונות הכי מומלצים במלטה שקיבלו את ההמלצות והביקורות הטובות ביותר ברשת ע"י גולשים מרחבי העולם וגם מגולשים ישראליים. להלן התוצאות.


אם אתם מחפשים מלון מפואר ומפנק במלטה, כדאי לכם לבדוק את מלון קורניתיה סנט ג'ורג' ביי אשר ממוקם במפרץ סנט ג'ורג' שבסנט ג'ולייאנס. המלון אשר זכה בציון גולשים ממוצע של 8.3 באתר בוקינג, קיבל גם ביקורות טובות מאוד מישראלים שציינו לטובה את רמת החדרים הגבוהה, רמת האוכל והמיקום.

מלון מפואר זה כולל 5 בריכות שחייה הממוקמות על טרסות שמשקיפות לים, מועדון ספא יוקרתי, אינטרנט אלחוטי בחינם ו-9 מסעדות שונות. אם תרצו לטייל בסליאמה או בולטה, המלון מציע שירות הסעות הלוך חזור חינמי לערים אלו.

ישנם סה"כ 249 חדרים שונים במלון המחולקים לחדרים לזוגות ולחדרי משפחות עם ילדים. המחיר הממוצע ללילה לזוג עומד על כ-900 ש"ח וכ-1000 ש"ח לזוג עם שני ילדים.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון אינטרקונטיננטל מלטה הוא אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב הנופשים במלטה כולל המטיילים הישראלים. המלון זכה לציון 8.3 באתר בוקינג לפי ממוצע של מעל 3000 חוות דעת מאומתות (שזה המון). במסגרת הביקורות החיוביות באתר, זכה המלון לציונים טובים על הארוחות, המיקום ועל שירות מאוד אדיב של הצוות.

גם מלון זה ממוקם בסנט ג'וליאנס ומרוחק כ-200 מטרים בלבד מחוף הים. המלון, השייך לרשת המלונות היוקרתית אינטרקונטיננטל, מדורג כמובן 5 כוכבים ומציע לאורחיו בריכת שחייה חיצונית ופנימית, 6 מסעדות שונות ו-5 ברים וגם מועדון לילדים.

זהו מלון גדול מאוד המציע 451 חדרים שונים המעוצבים בסגנון מודרני וחדיש. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-750 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון הנחשב לאחד הטובים במלטה עם ביקורות והמלצות טובות מאוד ברשת הוא מלון 5 הכוכבים הילטון שממוקם גם הוא בסנט ג'וליאנס על חוף הים. המלון דורג במקום ה-3 באתר טריפ אדווייזר מבין כל המלונות של סנט ג'וליאנס ובמקום ה-5 באתר בוקינג שם גם זכה לציון גולשים מעולה של 8.9.

זהו מלון מפואר ומוקפד ביותר המציע בין היתר 5 בריכות שחייה ו-2 בריכות שכשוך לקטנטנים, מסעדות איכותיות, חדר כושר, איזור ספא וגם קזינו. חדרי המלון מאובזרים היטב ומעוצבים בסגנון מודרני מוקפד. החדרים מרווחים וגדולים וכוללים טלוויזיה LCD, מכונת קפה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

המלון ממוקם ליד הטיילת וליד איזור חיי הלילה של סנט ג'וליאנס המרוחק מהמלון 5 דקות הליכה בלבד. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-1100 ש"ח ועולה מעלה בהתאם לסוג החדר.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון במלטה שזכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת, מלון ווסטין דראגונארה הוא ללא ספק אחד מהם. המלון שממוקם בסנט ג'וליאנס הוא מלון 5 כוכבים מעוצב ברמה גבוהה מאוד ומציע את כל השירותים שצריך להציע מלון 5 כוכבים כגון 2 חופים פרטיים, 2 בריכות שחייה, 3 מסעדות ואיזור ספא וחדר כושר.

המסעדות במלון נחשבות למעולות וזכו בפרסים רבים ומביקורות מעולות בקרב הגולשים. הגולשים הישראלים ציינו לטובה במלון גם את ארוחת הבוקר ואת גדול ורמת החדרים. באתר בוקינג, זכה המלון לציון גולשים 8.7 המבוסס על ממוצע של מעל 1000 ביקורות אמיתיות של גולשים ברשת.

המלון נחשב למומלץ גם לזוגות וגן למשפחות עם ילדים והוא מציע 340 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים ולחדרי משפחות. המחיר הממוצע לחדר במלון עבור משפחה עם 2 ילדים בתקופת הקיץ למשל, עומד על כ-1050 ש"ח למשפחה ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ולסיום, עוד מלון שראוי להיכנס לרשימה זאת הוא מלון גרנד אקסלסיור הממוקם דווקא בעיר ואלטה וזכה לביקורות טובות מאוד ברשת ולציוני גולשים טובים מאוד גם בקרב מטיילים ישראלים רבים שדיווחו על מיקום מעולה של המלון, רמת חדרים גבוהה וארוחת בוקר מצויינת.

כמו מרבית המלונות המומלצים של מלטה ברשת, גם מלון זה הוא מלון 5 כוכבים מפואר שמציע עיצוב ברמה גבוהה, מתקנים איכותיים ושירות מפנק. המלון שוכן ממש על שפת הים מול הכניסה לעיר ולטה ובמרחק הליכה קצר מתחנת האוטובוסים הראשית. ישנם גם הסעות הלוך חזור ללא תשלום מהמלון לולטה.

המלון מציע 2 בריכות שחייה, מרכז כושר ומרכז ספא עם סאונה ומתקנים נוספים, שלושה מסעדות וחמישה ברים. ישנם במלון 428 חדרים במלון. חלקם גם חדרי משפחה לזוגות עם ילדים וחלקם סוויטות מפוארות בדרגה גבוהה יותר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון מתחיל ב-750 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים במלטה


והנה עוד כמה מלונות במלטה שקיבלו ביקורות והמלצות טובות ברשת ממטיילים בכל העולם וכדאי מאוד לברר גם עליהם:
  • מלון ולנטינה מלטה (Hotel Valentina) - מדורג במקום הראשון בדירוג חוות הדעת באתר בוקינג. מלון 3 כוכבים מעוצב ומסוגנן הממוקם בסנט ג'וליאנס. זכה לציון 9.2 באתר בוקינג. המחיר הממוצע: החל מ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון מרינה מלטה (Marina Hotel) - מלון 4 כוכבים. מדורג בטופ 15 במלטה  ובמקום ה-6 מבין המלונות בסנט ג'וליאנס באתר טריפ אדוויזר. זכה לציון 8.4 באתר בוקינג ולהמלצות גולשים טובות בסך הכל גם מהמטיילים הישראלים ברשת. המחיר: בין 600 ל-800 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון קורינטיה פאלאס מלטה (Corinthia Palace Hotel & Spa) - מלון מפואר ומהודר הממוקם באיזור שקט במלטה הרחק מהמרכז. ממוקם ליד הגנים הבוטניים וכ-4 ק"מ מהעיר מדינה. מציע טיפולי ספא איכותיים. המלון זכה לציון מעולה באתר בוקינג של 9 לפי ממוצע של כ-530 ביקורות מאומתות. מציע חדרים במחיר ממוצע של 650 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון לה מרידיאן מלטה (Le Méridien St Julian's Hotel and Spa) - עוד מלון 5 כוכבים מפואר עם המלצות רבות ברשת. ממוקם בסנט ג'וליאנס ומשקיף על מפרץ בלוטה. זכה לציון 8.4 באתר בוקינג ולביקורות ישראליות טובות. המחיר הממוצע: כ-710 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון רדיסון בלו מלטה (Radisson Blu Resort) - ממוקם על קו החוף בסנט ג'וליאנס ומציע 2 בריכות שחייה חיצוניות ואחת נוספת פנימית. זכה לציונים מעולים על ארוחות הבוקר. דורג בעשירייה הראשונה של המלונות הטובים ביותר בסנט ג'וליאנס באתר טריפ אדווייזר. המחיר עבור חדר במלון עומד בממוצע על כ-890 ש"ח לזוג ללילה.

כל המלונות במלטה על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים במלטה 2024 - אילו מלונות זכו בביקורות הטובות ביותר?
מלונות מומלצים במלטה 2024 - אילו מלונות זכו בביקורות הטובות ביותר?
באיזה איזור כדאי לחפש מלון במלטה? אילו מלונות במלטה זכו להמלצות הגולשים הטובות ביותר? מהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה? ואילו מלונות אהבו התיירים הישראלים? כל מה שרציתם לדעת על לינה במלטה, בכתבה הבאה.
https://2.bp.blogspot.com/-pHLS751-qdI/WceyPhOxGxI/AAAAAAAAPPo/vBnQwR2AwOYr_5iCNNt93rdWNuFbmfoOQCLcBGAs/w640-h442/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2598%25D7%2594.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-pHLS751-qdI/WceyPhOxGxI/AAAAAAAAPPo/vBnQwR2AwOYr_5iCNNt93rdWNuFbmfoOQCLcBGAs/s72-w640-c-h442/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2598%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/05/MaltaHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/05/MaltaHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content