/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים במנהטן ב-2024 - המדריך המקיף ביותר ברשת!

אילו מלונות במנהטן זכו להמלצות הגבוהות ביותר ברשת? כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בטיימס סקוור? מהם המלונות שקיבלו את ההמלצות הישראליות הטובות ברשת ואיפה אפשר למצוא מלון במנהטן בפחות מ-600 ש"ח לזוג ללילה? כל זה ועוד, בכתבה שלפניכם.


מלונות מומלצים במנהטן ב-2023 - המדריך המקיף ביותר ברשת!
מנהטן (Manhattan) ולמעשה כל ניו יורק סיטי, היא אולי העיר המפורסמת והפופולרית ביותר בעולם ונחשבת למרכז העניינים העולמי. בין אם זה בחודשי החורף הקפואים של מנהטן ובין אם זה בחודשי הקיץ הלחים והלוהטים של העיר, מאות מיליוני תיירים נוהרים אל בעיר ללא הפסקה.

מנהטן מציעה אינסוף אפשרויות של פעילויות לתיירים ויכולה להתאים לכל סוג של חופשה. תוכלו למצוא בה את המוזיאונים הטובים ביותר בעולם, אטרקציות מיוחדות, מסעדות מישלן איכותיות, מועדוני לילה מפורסמים, מחזות זמר ידועים המציגים בברודווי ועוד מגוון אפשרויות.

מנהטן היא ללא ספק אחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים ונמצאת תמיד בצמרת היעדים המבוקשים ביותר בכל סוכנות תיירים בישראל. אופציות הלינה במנהטן הן מגוונות וניתן למצוא בה הוסטלים זולים לצד מלונות פאר הממוקמים על כיכר הטיימס סקוור.

היום באתר "תיירות נבונה", החלטנו להציג לכם את המלונות המומלצים ביותר במנהטן שזכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת, ונבדוק גם באיזה איזור כדאי לחפש שם מלון וגם אילו מלונות זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר. בקיצור, אל תזמינו מלון במנהטן לפני שתקראו את המדריך הבא. אז בואו נתחיל.

10 המלונות הכי מומלצים במנהטן לפי אתר טריפ אדוויזר


ראשית, אלו הם עשרת המלונות שדורגו בעשירייה הראשונה לפי עשרות אלפי גולשים באתר הביקורות הידוע "טריפ אדוויזר":
  1. מלון 414 מנהטן (414 Hotel)
  2. מלון קזבלנקה מנהטן (Casablanca Hotel) 
  3. מלון ביקמן מנהטן (The Beekman, A Thompson Hotel‬) 
  4. מלון ג'ירף מנהטן (Hotel Giraffe) 
  5. מלון קרוסבי סטריט מנהטן (Crosby Street Hotel) 
  6. מלון לייבררי מנהטן (Library Hotel)  
  7. מלון טאוורס אט לוט ניו יורק פאלאס (Towers at Lotte New York Palace)
  8. מלון ברום מנהטן (The Broome)  
  9. מלון אליזה מנהטן (Hotel Elysee) 
  10. מלון בראיינט פארק מנהטן (Bryant Park Hotel) 

איזור כיכר טיימס סקוור - איפה כדאי לישון במהנטן?


כיכר הטיימס סקוור למעשה מייצגת את מנהטן בצורה המוכרת ביותר. הכיכר מהווה הצטלבות של הרחובות ברודווי ורחוב 42 והשכונה תחומה סביב השדרה השישית והתשיעית וסביב הרחובות 39 ו-52. רבים מכירים את האיזור לפי שלטי החוצות הענקיים והמוארים ביותר 24 שעות ביממה והממחישים את העוצמה ואת כמות האוכלוסיה הענקית שמכיל האי הקטן הזה.


בנוסף, מחזות הזמר המפורסמים ביותר מוצגים ברחוב ברודווי באיזור הטיימס סקוור באחד מ-40 בתי התאטרון המפוזרים באיזור. כמו כן, גם האולפנים הגדולים של הטלוויזיה כמו NBC, MTV ועוד, וכמובן מרכזי קניות וחנויות ענק שבהם תוכלו לקנות כמעט כל דבר שתחפצו.

כל אלו יחד עם העובדה שמדובר עדיין באיזור המרכזי של מנהטן ומשם הגישה לנקודות הציון החשובות ביותר בעיר היא קלה במיוחד, הופכות את הטיימס סקוור לאיזור מבוקש מאוד בקרב התיירים ולמקום הטוב ביותר בו תרצו להזמין מלון.

פסל החירות, אמפייר סטייט ועוד - אטרקציות מומלצות במנהטן


כאמור, מנהטן היא עיר האטרקציות ותוכלו למצוא בה אינספור אפשרויות לטיולים וביקורים. הנה כמה מן האטרקציות הפופולריות ביותר במנהטן:

פסל החירות - אולי האטרקציה הידועה ביותר במנהטן בפרט ובארצות הברית בכלל. המסלול הקלאסי שרובם בוחרים לעשות הוא שייט היוצא מניו יורק לאי החירות ועלייה למרפסת או לכתר של הפסל. במקרים רבים, הכרטיסים לכניסה לפסל אוזלים. במקרה כזה, תוכלו לרכוש כרטיסים לשייט בלבד ולסיור באי החירות מתחת הפסל באמצעות האתר הבא.

בניין האמפייר סטייט - לאחר נפילת מגדלי התאומים ב-11/9, נותר בניין האמפייר סטייט כאטרקציה הגבוהה המובילה בניו יורק ורבים מהמטיילים בוחרים לעלות לגג הבניין לצפות בנוף הפנורמי המדהים של מנהטן. אפשר למצוא כרטיסים מהירים ודיגיטליים ב-31 יורו באתר הבא, ואם בא לכם להתפנק בכניסת VIP על השטיח האדום, תוכלו לקנות כרטיסים מיוחדים ללא אף המתנה ב-55 יורו בעמוד הבא.

מוזיאון ה-11/9 - לאחר אסון האחד עשר בספטמבר, הוקם מוזיאון הנצחה מיוחד לזכר האירוע וכיום הוא נחשב לאטרקציה מובילה בניו יורק. כנסו למדריך המלא שהכנו באתר ובו תוכלו ללמוד איך קונים כרטיסים למקום בצורה הקלה והמהירה ביותר.

ישנן כמובן אטרקציות נוספות מעניינות ביותר כמו מוזיאון המטרופוליטן, מוזיאון גוגנהיים ועוד.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס למנהטן?


מנהטן פופולרית כמובן בכל עונות השנה אך מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לארצות הברית, התקופה הטובה ביותר להגיע למנהטן בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא עונת פסח (אפריל), עונת טרום קיץ (מאי ויוני) ועונת החגים סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

    כ-1200 ש"ח לזוג ללילה  - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר במנהטן ב-2024?


    לפי בדיקה שערכנו באתרים טריפ אדוויזר ובוקינג.קום בתאריכים אקראיים בתקופות כמו פסח (אפריל), חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, ראש השנה וסוכות וגם בחודשי החורף, מצאנו כי המחירים הממוצעים למלונות המובילים והמומלצים ביותר במנהטן יעלו בממוצע כ-1200 ש"ח לזוג ללילה. אלו הם המחירים למלונות שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר כמובן, וניתן למצוא מלונות זולים יותר (כפי שתוכלו למצוא בהמשך הכתבה) שיעלו לכם "רק" 500 או 600 ש"ח לזוג ללילה.

    כיכר טיימס סקוור - מלונות מומלצים במנהטן

    מלונות מומלצים במנהטן ב-2024


    להלן רשימת המלונות המומלצים והטובים ביותר במנהטן שנאספו על פי ביקורות וחוות דעת של אלפי גולשים מישראל ומרחבי העולם באתרים המובילים ביותר ברשת:


    מלון קזבלנקה הממוקם ממש על הטיימס סקוור (במרחק של צעדים ספורים בלבד) נחשב ללא ספק לאחד הטובים והמומלצים ביותר במנהטן. המלון דורג במקום ה-2 בציוני הגולשים מבין כל מלונות ניו יורק סיטי באתר טריפ אדווייזר ובאתר בוקינג שם זכה לציון מעולה של 9.4 על סמך כ-500 חוות דעת מאומתות. גם מטיילים ישראלים ששהו במלון העניקו למלון ציונים מעולים על המיקום ועל האווירה.

    המלון ממוקם כאמור צמוד לכיכר טיימס סקוור וקרוב במרחק הליכה לכל האטרקציות המוכרות של מנהטן. המלון שמחזיק בדירוג 4 כוכבים, מעוצב היטב ומציע אווירה נפלאה הכוללת מדי לילה קבלת פנים עם גבינות ויין וכיבוד הכולל פירות, עוגיות ושתייה חמה בכל שעות היום.

    המלון מציע 48 חדרים בלבד ושקטים במיוחד למרות הרעש והאקשן שמקיפים את המלון. החדרים כוללים טלוויזיה, נגן DVD, חדר רחצה פרטי עם חלוק ונעלי בית ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לחדר במלון נע בין 1000 ל-1600 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
     



    עוד מלון שמככב בטבלאות דירוגי הגולשים ברשת הוא מלון איבן טיימס סקוור שקיבל גם הוא ציונים מעולים ממטיילים ישראלים רבים ברשת. המלון דורג במקום ה-13 בטריפ אדווייזר וזכה לציון 9 באתר בוקינג לפי כ-900 ביקורות מאומתות של גולשים.

    המלון שמדורג גם הוא 4 כוכבים, ממוקם לא רחוק מהטיימס סקוור (כק"מ וחצי) ובמרחק הליכה למדיסון סקוור גארדן ומהקניון מייסיס המפורסם. המלון עוצב בקפידה רבה וחדרי המלון מעוצבים בסגנון מודרני ועכשווי.

    במלון ישנם 150 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים ומשפחתיים עם שני מיטות זוגיות ולכן מתאים מאוד גם למשפחות עם ילדים. המחיר לחדר במלון עומד בממוצע על כ-1060 ש"ח.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
     



    מלון רדידנס אין של רשת מריוט הוא אחד המלונות הפופולריים והמומלצים ביותר במנהטן והוא אחד המומלצים ביותר באתר בוקינג.קום. המלון קיבל את הציון 9 מתוך 10 על פי למעלה מ-1600 חוות דעת מאומתות של תיירים מהעולם ומישראל וזכה לביקורות מצוינות על המיקום המצויין שלו ועל שירות טוב של הצוות.

    המלון ממוקם מרחק הליכה למוזיאון ה-9/11 (הגראונד זירו), מבורסת וול סטריט ומכנסיית השילוש הקדוש ונמצא קרוב לתחנות הרכבת התחתית שתיקח אתכם בקלות לכל האטרקציות של מנהטן. המלון מציע ארוחת בוקר מלאה בחינם ואינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

    המלון מציע 242 סוויטות זוגיות ומשפחתיות (עד ל-5 נפשות בחדר) והמחיר הממוצע לחדר במלון נע בין 1000 ל-1400 ש"ח לזוג ללילה ובין 1240 ל-1950 ש"ח ללילה למשפחה עם ילדים.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    מלון פרנץ' קוורטר הוא מלון דירות המדורג 3 כוכבים והוא מומלץ מאוד בקרב מטיילים ישראלים וזכה להרבה ביקורות מעולות ברשת (ציון 9.3 בבוקינג לפי ממוצע של כ-1500 חוות דעת). המלון גם דורג במקום ה-13 באתר טריפ אדווייזר מבין כל המלונות בניו יורק באתר.

    המלון ממוקם על שדרת המסעדות של מנהטן וכ-10 דקות הליכה מהטיימס סקוור. המטיילים הישראלים שהספיקו ללון במלון דיווחו על ארוחת בוקר מעולה, המיקום והשירות המוקפד של צוות המלון.

    המלון מציע 27 דירות סה"כ הכוללות טלוויזיה ונגן DVD. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-870 ש"ח ללילה.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
     



    אם אתם מגיעים או מגיעות למנהטן גם לעשות קניות ושופינג, כדאי לבדוק את מלון נובל דן מנהטן שממוקם ממש קרוב לכל המותגים המובילים בעולם האופנה כמו רלף לורן, זארה, H&M, אפל ועוד. המלון ממוקם בשכונת איטליה הקטנה ולא רחוק מגשר ברוקלין והגראונד זירו.

    המלון זכה להמון ביקורות והמלצות ברשת כולל מתיירים ישראלים שכבר הספיקו ללון במלון והוא מדורג במקום ה-18 מתוך כל המלונות בניו יורק סיטי באתר טריפ אדוויזר. באתר בוקינג זכה לציון מצוין של 9.1 לפי כ-800 חוות דעת מאומתות. המחיר הממוצע למלון עומד על כ-900 ש"ח לזוג ללילה.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
     



    אם אתם מחפשים מלון מפואר ויוקרתי במנהטן שגם זכה לשבחים רבים ולביקורות מעולות ברשת על ידי תיירים ישראלים ומהעולם אין ספק שאחד המועמדים הטובים ביותר הוא מלון לנגהם פלייס המפורסם שזכה בהמלצות מעולות ברשת עם ציון 9.2 באתר בוקינג (לפי ממוצע של כ-1000 ביקורות מאומתות) שם גם דורג במקום ה-6 לפי ביקורות הגולשים.

    המלון ממוקם על השדרה ה-5 בלב מנהטן ולא רחוק מהטיימס סקוור ומבניין האמפייר סטייט בילדינג. כיאה למלון 5 כוכבים יוקרתי, המלון מעוצב כולו בקפידה רבה החל מלובי והמסדרונות ועד החדרים ונראה כמו המלונות שרואים בסרטים. במלון ישנה מסעדה איטלקית, בר, חדר כושר הפתוח 24 שעות, שירות גיהוץ בחינם ואינטרנט אלחוטי בחינם.

    הגולשים הישראלים ברשת, ציינו לטובה בעיקר את האווירה היוקרתית של המלון, את רמת החדרים ואת שירות הצוות. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-2200 ש"ח לזוג ללילה.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



    ועוד כמה מלונות מומלצים במנהטן


    והנה עוד רשימה של המלונות במנהטן שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת:
    • מלון דירות רדיו סיטי מנהטן (Radio City Apartments) - ללא ספק אחד ממקומות האירוח הפופולריים והמומלצים ביותר במנהטן בקרב המטיילים הישראלים. ממוקם כ-5 דקות הליכה מהטיימס סקוור ומציע דירות מעוצבות ומאובזרות קומפלט כולל מטבח מלא. מתאים מאוד למשפחות עם ילדים במנהטן. המחיר הממוצע: כ-1000 ש"ח למשפחה ללילה.
    • מלון ג'ירף מנהטן (Hotel Giraffe)  - מלון בוטיק במנהטן שגרף ציונים מעולים ברשת. זכה לציון 9.3 באתר בוקינג ולהמלצות מעולות מתיירים ישראלים ברשת. ממוקם ליד האמפייר סטייט בילדינג. המחיר: כ-1500 ש"ח לזוג ללילה.
    • מלון 1 סנטרל פארק מנהטן (1 Hotel Central Park)  - מלון 5 כוכבים מעוצב ומוקפד במהנטן שדורג במקום ה-15 מבין כל מלונות מנהטן שבאתר בוקינג.קום (ציון 9.1). ממוקם ליד הסנטרל פארק. קיבל ציונים מעולים מגולשים ישראלים ברשת. מציע חדר במחיר ממוצע של כ-2000 ש"ח לזוג ללילה.
    • מלון סיטיזן-אם ניו יורק טיימס סקוור (citizenM New York Times Square) - כנראה המלון הפופולרי והחביב ביותר על המטיילים הישראלים במנהטן. ממוקם בלב העניינים ליד הטיימס סקוור ומציע חדרים מעוצבים בקפידה. זכה לציון 9.1 בבוקינג ומציע חדרים במחיר ממוצע של כ-1100 ש"ח לזוג ללילה.
    • מלון ניקרבוקר מנהטן (The Knickerbocker)  - אחד המלונות הידועים ביותר במנהטן שזכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת ומתאים במיוחד לזוגות ולחופשה רומנטית. זהו מלון 5 כוכבים מוקפד ומפואר מאוד הממוקם במרכז ליד הטיימס סקוור. המחיר: בין 1000 ל-2000 ש"ח לזוג ללילה.

    מלונות מומלצים במנהטן בפחות מ-600 ש"ח לזוג ללילה


    אם אתם מחפשים מלונות זולים במהנטן בתקציבים נמוכים, אספנו לכם את המלונות שעולים בממוצע לא יותר מ-600 ש"ח לזוג ללילה ושקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר. (שימו לב: בחלק מהמלונות, החדרים במחירים אלו כוללים חדרי אמבטיה משותפים אך ניתן לשדרג לחדר עם מקלחת פרטית):

    • מלון פוד 51 (Pod 51) - מלון 3 כוכבים הממוקם במרחק של ק"מ וחצי מהטיימס סקוור. קיבל ביקורות טובות ממטיילים ישראלים רבים. המחיר הממוצע במלון הוא כ-500 ש"ח לזוג ללילה לחדר עם חדר רחצה משותף.
    • מלון דה ג'יין מנהטן (The Jane) - מלון 2 כוכבים ברובע מיטפקינג. קרוב מאוד לגראונד זירו. מציע השכרת אופניים בחינם. המחיר הממוצע לחדר: כ-370 ש"ח לזוג ללילה.
    • מלון 31 מנהטן (Hotel 31) - ממוקם בלב העיר. כ-10 דקות הליכה מהאמפייר סטייט בילדינג. כ-450 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
    • מלון ליאו האוס מנהטן (Leo House) - נמצא בשכונת צ'לסי במנהטן. קיבל ביקורות חיוביות מתיירים רבים כולל ישראלים.
    • מלון 17 מנהטן (Hotel 17) - מלון פופולרי מאוד ומומלץ מאוד ממטיילים ישראלים רבים. זכה לביקורת טובות מאוד על מיקום ושירות של צוות המלון. המחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על כ-510 ש"ח לזוג ללילה.

    כל המלונות במנהטן על גבי מפה + מחירים 

    Booking.com

    שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

    תגובות

    שם

    אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
    rtl
    item
    תיירות נבונה: מלונות מומלצים במנהטן ב-2024 - המדריך המקיף ביותר ברשת!
    מלונות מומלצים במנהטן ב-2024 - המדריך המקיף ביותר ברשת!
    אילו מלונות במנהטן זכו להמלצות הגבוהות ביותר ברשת? כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בטיימס סקוור? מהם המלונות שקיבלו את ההמלצות הישראליות הטובות?
    https://3.bp.blogspot.com/-5UY9KfKEpTk/Wb1R09_aHTI/AAAAAAAAO_M/LXpc29rVAeAqWjONCLDmlDwLYPgwxFpswCLcBGAs/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%259E%25D7%25A0%25D7%2594%25D7%2598%25D7%259F.jpg
    https://3.bp.blogspot.com/-5UY9KfKEpTk/Wb1R09_aHTI/AAAAAAAAO_M/LXpc29rVAeAqWjONCLDmlDwLYPgwxFpswCLcBGAs/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%259E%25D7%25A0%25D7%2594%25D7%2598%25D7%259F.jpg
    תיירות נבונה
    https://wize-travel.blogspot.com/2022/11/anhattanHotelsTimesSquare1.html
    https://wize-travel.blogspot.com/
    https://wize-travel.blogspot.com/
    https://wize-travel.blogspot.com/2022/11/anhattanHotelsTimesSquare1.html
    true
    4416864862586462832
    UTF-8
    כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content