/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בלונדון ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה באנגליה!

אילו מלונות בלונדון זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת? ובאילו מלונות בוחרים ללון המטיילים הישראלים? באיזה איזור כדאי לישון בלונדון ומה עוד אפשר לעשות שם? אילו מלונות בעיר נחשבים למומלצים למשפחות עם ילדים? ומהם המחירים הממוצעים של המלונות שם בעונת התיירות של 2024? אתר "תיירות נבונה" גאה להציג בפניכם את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ללינה בלונדון ב-2024.


מלונות מומלצים בלונדון ב-2023 - המדריך המושלם  לחופשה באנגליה!
רבים מכנים את לונדון (London) לא רק כבירת אנגליה אלא גם כבירת אירופה. בין אם אתם מסכימים בכך ובין אם לא, אין ספק שלונדון היא אחת הערים החשובות והמעניינות ביותר באירופה כאשר היא מושכת אליה מדי שנה מאות מיליוני תיירים מכל העולם כולל מאות אלפי ישראלים שפוקדים אותה מדי שנה ובכל עונות השנה.

לונדון מציעה אפשרויות תיירותיות לכל סוגי התיירים הישראלים. החל מסטודנטים וצעירים שנמשכים לחיי התרבות והלילה התוססים של העיר, דרך חובבי השופינג או הכדורגל וחובבי האמנות והמוזיאונים ועד למשפחות עם ילדים המגיעות לאטרקציות הרבות שמציעה העיר, לעיתים גם במסגרת טיול מקיף יותר באנגליה כולה.

מכיוון שלונדון מהווה מטרופולין עצום ומגוון, בחירת מלון בלונדון היא משימה לא פשוטה בכלל ולתייר המתחיל, צפויה עבודה של כמה שעות טובות בכדי להבין מהם האיזורים הטובים יותר והטובים פחות ללינה בלונדון, מה כל איזור מציע ומהם היתרונות והחסרונות של כל איזור וכו'.

היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו בעזרת מחקר מעמיק באתרי מומחים ברשת, לסקור את עולם המלונות של לונדון ולהציג בפניכם את הרשימה של המלונות שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת ע"י מיליוני הגולשים באתרים המובילים בעולם בכל הפרמטרים ובתוך כך, גם לבדוק, מהם האיזורים המומלצים ביותר ללינה בלונדון? אילו מלונות הם המומלצים ביותר עבור משפחות? אילו דירות נופש נחשבות לטובות ביותר בעיר? מהם בכלל המחירים הממוצעים במלונות הטובים בעונת התיירות הקרובה? ואילו אטרקציות בלונדון נחשבות לפופולריות ביותר. כל התשובות לשאלות אלו ועוד, בכתבה שלפניכם.

5 המלונות הטובים ביותר בלונדון לפי אתר טריפ אדוויזר


ראשית, להלן 5 המלונות בלונדון שקיבלו את מירב הדירוגים של גולשי אתר הביקורות המוביל בעולם "טריפ אדוויזר":
  1. מלון 41 לונדון (Hotel 41) 
  2. מלון אגרטון האוס לונדון (Egerton House Hotel)
  3. מלון מיילסטון קנזינגטון לונדון (Milestone Hotel Kensington)
  4. מלון דה קונוט לונדון (The Connaught)
  5. מלון דה צ'סטרפילד מייפיר לונדון (The Chesterfield Mayfair)

ווסטמינסטר, ווסטאנד ונוטינג היל - איפה הכי כדאי לישון בלונדון?


כאמור, לונדון היא עיר ענקית וכוללת בה איזורים רבים הנחשבים לאיזורים תיירותיים המומלצים ללינה כאשר חלקם לעיתים אף מרוחקים אחד מהשני מרחק רב. לונדון עצמה מחולקת לרבעים שונים כאשר חלקם נחשבים לתיירותיים מאוד וחלקם פחות.


כמובן שישנם הרבה מאוד דעות שונות והמלצות לכאן או לכאן היכן כדאי ללון בלונדון, אך ישנם כמה איזורים בלונדון שנחשבים ללא ספק ולא עוררין לטובים ביותר לתייר הממוצע שמגיע ללונדון ומעוניין לחוות אות העיר בצורה הקלה, המהירה והנוחה ביותר.

אז באילו איזורים מדובר? ובכן, שכונת ווסטמינסטר (Westminster) למשל היא אחת מהאיזורים האלו. באיזור זה נמצאים חלק גדול מהאתרים המפורסמים ביותר של לונדון כגון בניין הביג בן, גלגל הענק המכונה הלונדון איי (London eye), מוזיאון האקווריום, ועוד. בחירת מלון באיזור זה, תבטיח לכם הגעה רגלית מהירה לכל האתרים האלו וכן תחנות רכבת קרובות שייקחו אתכם לשאר האיזורים השווים בעיר במהירות ובקלות. איזור זה נחשב גם למומלץ מאוד למשפחות עם ילדים בלונדון.

איזור נוסף שנחשב ללא ספק לאחד הפופולריים והטובים ללינה בלונדון, הוא איזור הרובע ווסטאנד (West End) שמציע את אווירת חיי הלילה, התרבות והאקשן של העיר בו תוכלו למצוא כמובן את רחוב אוקספורד וכיכר פיקדילי עם מאות חנויות (כמו למשל רשת פרימרק הידועה), מסעדות ומועדונים. איזור זה נחשב "ללב" של לונדון ומומלץ מאוד לצעירים ולזוגות.

עוד איזור הנחשב בוודאות לאיזור מומלץ ללינה בלונדון, הוא שכונת נוטינג היל (Notting Hill) היוקרתית המומלצת בעיקר לחובבי התרבות והאמנות ובה נמצאים מסעדות שף איכותיות, מוזיאונים מעולים ואווירה מיוחדת שקיימת רק באיזור זה.


    מתי כדאי לטוס ללונדון?


    מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לאנגליה, התקופה הטובה ביותר להגיע ללונדון בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא עונת פסח (אפריל), עונת טרום קיץ (מאי ויוני), עונת הקיץ (יולי ואוגוסט) ועונת החגים סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

    בין 750 ל-1500 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר של לונדון ב-2024?


    לונדון למי שעדיין לא יודע, נחשבת לאיזור יקר באופן כללי וכך גם מחירי המלונות שבעיר. כדי לגלות מהם מחירי המלונות בעיר, ערכנו בדיקה מעמיקה באתרי הזמנת מלונות בינלאומיים כגון בוקינג, ובאתרי השוואת מחירים מובילים כמו טריווגו ואחרים, עבור תאריכים שונים בכל עונות התיירות כגון חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, עונות החגים ראש השנה, סוכות, חנוכה, כריסמס, פסח ועוד.

    ובכן, מהבדיקה שערכנו, מצאנו כי טווח המחירים במלונות המומלצים ביותר של לונדון (מלונות שזכו לדירוגים גבוהים בטריפ אדווייזר ושזכו לציוני גולשים גבוהים באתר בוקינג), מתחיל באיזור ה-750 ש"ח למלונות המומלצים בעלי 3 כוכבים ומטפס לאיזור ה-1700 ש"ח במלונות 4 ו-5 כוכבים. כמובן שישנם אופציות זולות יותר ללינה בלונדון אך בבדיקה שאנו ערכנו, חיפשנו מחירים ממוצעים של מלונות מומלצים בלבד וזהו הטווח הנכון עבור מלונות אלו. 

    המלונות המומלצים ביותר בלונדון ב-2024

     
    להלן רשימה של המלונות הטובים ביותר בלונדון שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בקרב מטיילים מישראל ומרחבי כל העולם באתרי התיירות המובילים:


    למרות שמלון פארק פלאזה לא מככב בצמרת מובילי המלונות של אתר טריפ אדווייזר (מקום 177 מתוך 1079 מלונות שבאתר) או בוקינג (ציון 8.7), מלון זה נחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר בקרב המטיילים הישראלים וזכה לחוות דעת מעולות בביקורות הישראליות באתר בוקינג וכמעט ללא הערות שליליות.

    מדובר במלון חדש יחסית שהיה בעבר אחד ממבני הממשלה והוסב בשיפוץ אדיר למלון מפואר ביותר השוכן בשכונת ווסטמינסטר במרחק יריקה מהביג-בן (אולי אחד הקרובים ביותר למגדל השעון המפורסם) ומהלונדון איי. המלון הוא גדול במיוחד ומעוצב בסגנון מודרני וחדיש ומכיל מעל 1000 חדרים מרווחים ומפוארים הכוללים אינטרנט אלחוטי חינם, תאורה חכמה, מיני בר, מקרר ועוד.

    המלון מציע גם בריכת שחייה מקורה הפתוחה עד שעות הערב, חדר כושר ואיזור ספא, מסעדות וגם בר המציג מופעים מדי ערב. מלון זה נחשב גם לאחד המומלצים ביותר למשפחה עם ילדים בלונדון. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-750 ש"ח בלבד.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר





    אם אתם מחפשים מלון טוב ומומלץ בלב לונדון באיזור הסוהו, רחוב אוקספורד והלב השוקק של לונדון, מלון קפה רויאל הוא ללא ספק אחד מהמלונות הטובים ביותר באיזור זה. המלון זכה להתברג במקום ה-24 באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-29 באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.2 על סמך למעלה מ-1000 חוות דעת מאומתות של גולשים שישנו במלון כולל ממטיילים ישראלים רבים.

    מלון זה הוא גם מלון 5 כוכבים מפואר ביותר המציע את כל מה שמלון לוקשרי צריך להציע - חדרים וסוויטות מעוצבות בקפידה ומאובזרות במערכות טכנולוגיות מתקדמות ורהיטים ומצעים מפנקים, מועדון ספא מפואר עם בריכה גדולה, מספר גדול של מסעדות וברים ועוד.

    המלון זכה לביקורות וציונים גבוהים ברשת בעיקר על מיקומו המעולה והשירות היוקרתי שהוא מעניק לאורחיו. המחיר ממוצע ללילה במלון מתחיל באיזור ה-1500 ש"ח לזוג ללילה.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר 




    ואם אתם מחפשים גם מלון זול בלונדון אבל גם מלון שזכה להמלצות טובות ברשת, כדאי לכם מאוד לברר על מלון פרמייר אין קנסינגטון (ובכלל את כל המלונות של רשת המלונות פרימייר אין בלונדון) שנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים בפרט לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר הקיימים בעיר בכלל.

    המלון מדורג יפה בטריפ אדווייזר במקום ה-180 וזכה לציון טוב מאוד בבוקינג של 8.6 על סמך למעלה מ-4000 חוות דעת!. מיקומו של המלון הוא באיזור קנסינגטון והוא קרוב לאטרקציות ידועות בלונדון כגון מוזיאון הטבע, מוזיאון המדע, החנות הרודס, רחוב צ'לסי המפורסם ועוד.

    המלון עצמו מדורג 3 כוכבים ומציע חדרים פשוטים וקלאסיים (לזוגות או למשפחות עם ילדים) שזכו לציונים גבוהים ברשת בעיקר הודות למיטות הנוחות, ולגודל והמרחב בחדר. הגולשים העניקו למלון גם ציונים גבוהים על ארוחת הבוקר ועל שירות הצוות. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    אומרים שעם עובדות קשה להתווכח. ואכן, אם מלון 41 מדורג במקום הראשון גם באתר טריפ אדווייזר וגם באתר בוקינג, כנראה שיש סיבה מאוד טובה לכך.

    מלון 5 כוכבים מפואר זה ממוקם באיזור מעולה ליד ארמון בקינגהאם ומרוחק מספר תחנות מטרו מכיכר פיקדילי ומרכז העיר הסואן. המלון עצמו הוא מלון בוטיק קטן מאוד המכיל 28 חדרים בלבד מעוצבים בקפידה רבה ומאובזרים היטב.

    המלון זכה לשבחים רבים הודות ליחס החם והאדיב של צוות המלון והעיצוב והאווירה של המבנה. אטרקציה נחמדה במלון היא חלוקת חטיפים שונים ומגוונים המחולקים חינם לאורך כל היום.

    המחיר הממוצע לחדר במלון כיאה למלון 5 כוכבים הוא כ-1700 ש"ח לזוג ללילה.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    מלון מונטגיו און דה גארדנס לונדון (The Montague On The Gardens)
    עוד מלון הממוקם באחד האיזורים הטובים ביותר בלונדון ונחשב ללא עוררין לאחד המומלצים ביותר בעיר הוא מלון מונטגיו אן דה גארדנס הממוקם באיזור סופר מרכזי ובמרחק הליכה מכיכר ראסל, המוזיאון הבריטי, הקובנט גארדן, רחוב אוקספורד ועוד.

    המלון קטף שבחים רבים ברשת עם ציון מעולה באתר בוקינג (9.3 על סמך כ-900 חוות דעת מאומתות) ודירוג במקום ה-7 והמכובד באתר טריפ אדווייזר. גם המטיילים הישראלים שהספיקו ללון במקום העניקו למלון ציונים מעולים בעיקר על המיקום המצויין ועל שירות הצוות.

    המלון מציע אינטרנט אלחוטי בחינם, מסעדה, בר ו-99 חדרים וסוויטות בדרגות אירוח שונות. המלון נחשב גם לאחד הטובים בקטגוריית "תמורה ביחס למחיר" כאשר מחירו הממוצע של חדר במלון מתחיל בכ-750 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



    עוד מלונות מומלצים בלונדון


    והנה רשימה של עוד כמה מלונות בלונדון שזכו להמלצות מעולות ברשת שכדאי לבדוק:

    • מלון הוקסטון הולבורן לונדון (The Hoxton Holborn) - מלון 4 כוכבים עטור שבחים ברשת ומדורג גבוה מאוד בטריפ אדווייזר ובוקינג וגם זכה לתגובות מעולות מהתיירים הישראלים. ממוקם בלב המרכז של לונדון ומציע מחירים בטווח בינוני עד יקר של החל מ-620 ש"ח לזוג ללילה.
    • מלון מונדריאן לונדון (Mondrian London) - מלון מודרני ומעוצב שגרף ביקורות גולשים מעולות ברשת. ממוקם על גדות נהר התמזה ליד הגולדן איי, הביג בן ומוזיאון האקווריום (Sea Life). החל מ-800 ש"ח לזוג ללילה.
    • מלון סוהו לונדון (The Soho Hotel) - אחד המלונות המפורסמים של לונדון והמומלצים ביותר ברשת באיזור הסוהו המרכזי של העיר. זכה לציון הנדיר של 9.5 באתר בוקינג. החל מ-1320 ש"ח לזוג ללילה.
    • מלון סיטיזן M טאואר לונדון (CitizenM Tower of London) - מלון 4 כוכבים בלונדון שזכה לחוות דעת וציונים מעולים ברשת הממוקם סמוך למצודת לונדון והטוואר ברידג'. מציע מחירים זולים יחסית של בין 800 ל-1400 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
    • מלון אפקס טמפל קורט לונדון (Apex Temple Court Hotel) - מדורג במקום ה-44 באתר טריפ אדווייזר וקיבל חוות דעת מעולות בבוקינג. ממוקם ברובע טמפל המפורסם. המחיר לזוג ללילה בממוצע: החל מ-720 ש"ח.


    מלונות מומלצים בלונדון למשפחות עם ילדים


    ואלו הם המלונות הנחשבים לטובים ולמתאימים ביותר למשפחות עם ילדים בלונדון לפי המלצות הגולשים ברשת מישראל ומרחבי העולם:

    • מלון פרמייר אין לונדון קאונטי הול (Premier Inn London County Hall) - אולי המלון הפופולרי ביותר ללונדון למשפחות. שייך לרשת המלונות הענקית בלונדון "פרמייר אין" וממוקם צמוד ללונדון איי ולביג בן. המלון זכה בציונים מעולים ברשת בכל הפרמטרים האפשריים ונחשב לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר בעיר. משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה והעניקו לו המלצות רבות מאוד ברחבי הרשת. מציע חדרי משפחה גדולים המתאימים לזוג עם שני ילדים במחיר ממוצע של כ-650 ש"ח למשפחה ללילה בלבד!
    • מלון פרימייר אין כיכר לסטר לונדון (Premier Inn London Leicester Square) - אם אתם מחפשים מלון למשפחות בלונדון הממוקם בלב העיר, אל תחשבו פעמיים ובדקו את מלון פרמייר אין כיכר לסטר הממוקם באיזור הווסט אנד המקסים של לונדון במרחק הליכה לכל האטרקציות המשפחתיות בלונדון כגון כיכר פיקדילי, מוזיאון ריפלי, הקובנט גארדן ועוד. המלון זכה לציון 8.6 באתר בוקינג ולהמלצות מעולות ממשפחות ישראליות שכבר הספיקו ללון במלון. המחיר הממוצע: כ-640 ש"ח בלבד למשפחה עם שני ילדים.
    • מלון פארק פלאזה ווסטמינסטר ברידג' לונדון (Park Plaza Westminster Bridge London) - כבר הזכרנו את המלון בתחילת הכתבה, אך זהו גם אחד המלונות הטובים ביותר ללונדון למשפחות עם הילדים כאשר הוא מציע חדרים משפחתיים מעוצבים ומרווחים. עשרות הביקורות הישראליות המעולות באתר בוקינג של משפחות שכבר שהו במלון, מעידות על הפופולריות הרבה שזוכה מלון זה גם בקרב המשפחות הישראליות. זהו מלון 4 כוכבים אך מרגיש ונראה כמו מלון 5 כוכבים מפואר לכל דבר המציע בין היתר גם ספא ובריכה מקורה. המלון ממוקם צמוד ללונדון איי ומשקיף על הביג בן המפורסם. המחיר הממוצע למשפחה ללילה במלון זה עומד על כ-1300 ש"ח לזוג ללילה ובתקופות שונות ניתן למצוא גם מחירים זולים יותר.


    דירות נופש בלונדון המומלצות ביותר ברשת (עד 1000 ש"ח ללילה למשפחה)


    משפחות רבות בוחרות לבלות את החופשה שלהם באמצעות דירת נופש ולא באמצעות מלון. היתרון המרכזי הוא שדירות נופש מציעות אירוח משפחתי עם ילדים בחדר אחד ופעמים רבות גם במחירים זולים. בניגוד למלון סטנדרטי, בדירות נופש אלו מקבלים גם מטבח מלא ומאובזר שבו תוכלו להכין בעצמכם את הארוחות ולחסוך לא מעט כסף בהוצאות החופשה.

    בדקנו באמצעות אתר בוקינג מהם דירות הנופש בלונדון שזכו לחוות הדעת הטובות ביותר אך שמחיר הממוצע לדירה למשפחה אינו עולה בממוצע על 1000 ש"ח ללילה. להלן התוצאות:

    • רואד פנטהאוז לונדון (London Road Penthouse) - פנטהאוז מעוצב הממוקם כ-7 ק"מ מאקדמית בריקסטון היכול להכיל עד 5 נפשות בדירה. הדירה מדורגת במקומות הראשונים באתר בוקינג ועולה בממוצע כ-1000 ש"ח ללילה למשפחה.
    • דירת פינסברי (Finsbury Apartments) - דירת 2 חדרים בלונדון הממוקמת קרוב למרכז וקרוב לתחנת הרכבת פינסברי פארק. הדירה זכתה לחוות דעת מצויינות בבוקינג (כולל מגולשים מישראל) וקיבלה את הציון 8.4 על פי למעלה מ-230 חוות דעת. המחיר הממוצע למשפחה עם 2 ילדים ללילה הוא כ-800 ש"ח ללילה.
    • הוקסטון סיטי אפרטמנטס (Hoxton City Apartments) - מתחם של 8 דירות נופש מפוארות ומעוצבות בקפידה שזכה להמלצות רבות ברשת. המתחם מציע דירות עם חדר שינה אחד  (עד ל-4 נפשות) או שני חדרי שינה (עד ל-6 נפשות). הדירות ממוקמות בכיכר הוקסטון ולא רחוקות משוק הבריק ליין המפורסם של לונדון. המחיר הממוצע לדירה למשפחה הוא כ-1100 ש"ח ללילה.
    • גלוב סיטי אפרטמנטס (Globe City Apartments) - מתחם של 21 דירות נופש בשירות עצמי עם מטבח שיכולות לאכלס עד 12 נפשות בדירה. הדירות שזכו לציונים טובים ברשת מרוחקות ממרכז לונדון כ-20 דקות נסיעה ברכבת התחתית. המחיר הממוצע לדירה ללילה עבור משפחה עם 2 ילדים הוא כ-900 ש"ח.
    • שורדיץ' אפרטמנטס (Shoreditch Apartments) - מתחם עם 22 דירות נופש מעוצבות ומפוארות שזכו לחוות דעת טובות מאוד גם מתיירים ישראלים. הדירות ממוקמות כעשר דקות הליכה משכונת שורדיץ' וכחצי שעה נסיעה מכיכר אוקספורד. המחיר הממוצע לזוג+2 ילדים: כ-850 ש"ח בלבד.



    מלונות כשרים בלונדון ומלונות ליד בית חב"ד לונדון


    ולסיום, להלן רשימה של כמה מלונות כשרים בלונדון (שימו לב: המידע נאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מידע רשמי מטעם המלונות) או מלונות לא כשרים אך ממוקמים ליד בית חב"ד בלונדון:

    כל המלונות בלונדון על גבי מפה + מחירים

    Booking.com



    הלונדון איי, מצודת לונדון ומגדל השארד - מהן האטרקציות הפופולריות ביותר בלונדון?


    לא משנה איזה סוג תיירים אתם, בלונדון תוכלו למצוא אינספור של אפשרויות לבלות בעיר. האטרקציה הנחשבת למספר אחת כיום בעיר היא הלונדון איי. מדובר כמובן בגלגל הענק היושב על התמזה ומציע נופים מדהימים של העיר מתוך הקרונות של הגלגל העולים להם לאט לאט. כמעט כל התיירים המגיעים לונדון בוחרים לעלות אליו. מומלץ לרכוש כרטיסים עוקפי תור לגלגל מכיוון שמדובר בתורים ארוכים ביותר.

    עוד מקום שרובם לא מפספסים הוא מצודת לונדון המפורסמת הממוקמת ליד גשר מצודת לונדון ורובם בוחרים גם להיכנס לסיור שבפנים. גם ארמון בקינגהאם הידוע שבו שכנו לא מעט מלכי ומלכות אנגליה בשנים האחרונות, הוא מקום שאסור לפספס בלונדון ואם תצליחו לתפוס את חילופי המשמרות שם, בכלל תיהנו.

    הלונדון איי - האטרקציה מספר אחת של של לונדון
    הלונדון איי - האטרקציה מספר אחת של של לונדון
    אוהבי האקסטרים, יוכלו למצוא את מגלשת הענק בלונדון שנחשבת למגלשה הארוכה והגבוהה בעולם. המגלשה ממוקמת על מגדל גבוה שנבנה בכפר האולימפי לכבוד המשחקים האולימפיים בלונדון והיא סובבת סביבו. מדובר בגלישה של כ-40 שניות רצופות. תוכלו להזמין כרטיסים למגלשה אונליין באמצעות האתר הבא.

    משפחות עם ילדים יוכלו לבקר בגן החיות העתיק של לונדון הנחשב לאחד הראשונים בעולם ולקפוץ למוזיאון השעווה המפורסם מאדאם טוסו בה אפשר למצוא את מיטב הסלבס במצב כמעט אמיתי. גם האקווריום של לונדון ומוזיאון שרק הממוקמים ממש בצמוד לגלגל הענק נחשבים לאטרקציות פופולריות ביותר למשפחות עם ילדים בלונדון.

    ואם אתם רוצים לחוות את הנוף מגבוה ממש, תוכלו לבקר במגדל השארד הממוקם ממול מצודת לונדון ומציע חווית צפייה של העיר מגבוה. ואם אתם רוצים גם לחוות חוויה היסטורית מעניינת ומרתקת, צאו ליום סיור מיוחד לאתר הפרהיסטורי המפורסם סטונהנג' שמרוחק כשעתיים נסיעה מלונדון.

    צאו לטיול מאורגן ליום אחד לסטונהנג' - אחד מאתרי המורשת העולמיים.
    צאו לטיול מאורגן ליום אחד לסטונהנג' - אחד מאתרי המורשת העולמיים.
    שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
     

    תגובות

    תגובות: 1
    1. אנחנו ישנו משפחה עם שני ילדים בפארק פלאזה ווסטמינסטר שמופיע כאן ברשימה שלכם והיה ממש מצוין. ממש מול הלונדון איי והאקווריום. קצת משעמם למי שמחפש בילויים בלילה באיזור, אבל מי צריך בילוי לילי אם אתם עם ילדים. יש פיאנו בר חמוד בלובי של המלון שיש בו מופעים של זמרות או הרכבים קטנים וזה מגניב לגמרי.

      בקיצור, לא יודע איך הוא 4 כוכבים כי מרגיש ונראה כמו 5 כוכבים לגמרי.המלון אכן ראוי להיכנס לרשימת המלונות הכי טובים של לונדון.

      השבמחק

    שם

    אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
    rtl
    item
    תיירות נבונה: מלונות מומלצים בלונדון ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה באנגליה!
    מלונות מומלצים בלונדון ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה באנגליה!
    אילו מלונות בלונדון זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת? ובאילו מלונות בוחרים ללון המטיילים הישראלים? באיזה איזור כדאי לישון בלונדון ומה עוד אפשר לעשות שם?
    https://2.bp.blogspot.com/-NAcYpR_ToQU/WbzhVY7Q83I/AAAAAAAAO-A/1s_IM1VZmbss1-m52967TeWcbanpr2ijwCLcBGAs/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2593%25D7%2595%25D7%259F.jpg
    https://2.bp.blogspot.com/-NAcYpR_ToQU/WbzhVY7Q83I/AAAAAAAAO-A/1s_IM1VZmbss1-m52967TeWcbanpr2ijwCLcBGAs/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2593%25D7%2595%25D7%259F.jpg
    תיירות נבונה
    https://wize-travel.blogspot.com/2014/01/LondonHotelsNearOxford.html
    https://wize-travel.blogspot.com/
    https://wize-travel.blogspot.com/
    https://wize-travel.blogspot.com/2014/01/LondonHotelsNearOxford.html
    true
    4416864862586462832
    UTF-8
    כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content