/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות ליד פארק אפטלינג - איזה מלון הוא המומלץ ביותר שם ב-2024?

מתכננים להגיע לפארק אפטלינג בקיץ הקרוב? בדקנו לכם אילו מלונות ליד פארק אפטלינג זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות שם זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר? וכמה הם יעלו לכם ב-2024? כל הפרטים, בכתבה הבאה.


מלונות ליד פארק אפטלינג - איזה מלון הוא המומלץ ביותר שם ב-2023?
לצד הפארקים הגדולים של "דיסני" בפריז ו"אירופה פארק" בגרמניה, פארק אפטלינג בהולנד (Efteling) הוא אחד הפארקים המצליחים והפופולריים ביותר באירופה. מדי שנה ובמיוחד מפסח דרך חודשי הקיץ יולי אוגוסט ועד ראש השנה וסוכות, מטיילים ישראלים רבים מגיעים לפארק אפטלינג במסגרת טיול רחב יותר באיזור הולנד ומבקרים בפארק לפחות יום אחד ובמקרים רבים גם יומיים.

מומלץ לקרוא גם על:
היום באתר "תיירות נבונה" אנו מזמינים אתכם למדריך לינה מושלם ללינה בפארק אפטלינג. במדריך הבא תוכלו לגלות אילו מלונות באיזור שזכו בהמלצות הגולשים הטובות ביותר ברשת, אילו מלונות הם האהובים והפופולריים ביותר בקרב הישראלים, מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו בעונת התיירות הקרובה וטיפים והמלצות נוספות. אנחנו מתחילים.

5 המלונות המומלצים ביותר ליד פארק אפטלינג לפי אתר "טריפ אדוויזר"


ראשית, להלן 5 המלונות שזכו לדירוגים הגבוהים ביותר ע"י הגולשים באתר ביקורת המלונות הטוב ביותר בעולם "Trip Advisor":
  1. מלון אפטלינג (Efteling Hotel) 
  2. מלון דה קרון (Hotel de Kroon)
  3. מלון NH ואלוויק (NH Waalwijk)
  4. מלון יורמיינסהובה (Hotel Restaurant de Joremeinshoeve)
  5. מלון ואלויק (Hotel Waalwijk)

איך קונים כרטיסים לפארק אפטלינג?


לפני שנמשיך במדריך הלינה, כדאי גם ללמוד כמה טיפים על רכישת כרטיסים לפארק. ובכן, מחיר הכרטיס עומד נכון להיום על 38 יורו לאדם בקופת הפארק ו-36 יורו לאדם באמצעות רכישה באינטנרט. מומלץ מאוד לרכוש את הכרטיסים באינטנרט כדי לעקוף את התורים המאוד ארוכים בקופות הפארק. 

איך עושים זאת? הכנו לכם מדריך מפורט ועדכני לשם כך. לחצו כאן כדי לקרוא.

איפה כדאי לישון בפארק אפטלינג?


פארק אפטלינג ממוקם בהולנד בעיירה בשם קצהובל (Kaatsheuvel) כ-100 ק"מ מאמסטרדם. עקב המרחק הרב, לא ריאלי כל כך לשלב לינה באמסטרדם עם הפארק. ולכן, הדרך המומלצת והטובה ביותר ללון בפארק היא בעיירה קצהובל שבה ממוקם הפארק ובה נמצאים מלונות ודירות נופש רבות שנמצאים במרחק הליכה או מרחק נסיעה קצר מהפארק.

המלון הרשמי של פארק אפטלינג - האם כדאי לישון בו?


בדומה לפארקים גדולים אחרים, גם פארק אפטלינג מציע מלון רשמי של הפארק הנקרא מלון אפטלינג. המלון ממוקם צמוד לפארק ובמרחק הליכה קצרצר ממנו כך שלא תצטרכו להסתבך עם חנייה או תחבורה ציבורית. בנוסף, אורחי המלון יכולים להיכנס חינם לפארק ללא הגבלה. שימו לב: לכניסה חינם לפארק יש לוודא שרכשתם חדר הכולל כניסה לפארק.

מלון זה נחשב לפופולרי מאוד בקרב משפחות ישראליות שציינו לטובה בביקורות שלהם ברשת, את ארוחת הבוקר המצויינת, את הקירבה לפארק ואת השירות האדיב. המחיר הממוצע למשפחה במלון הוא יחסית יקר ומתחיל בממוצע באיזור -1600 ש"ח ללילה למשפחה בת 4 נפשות.

זהו ללא ספק מלון מעולה אך אם מחיר המלון הרשמי של הפארק יקר עבורכם, תוכלו למצוא מלונות רבים אחרים, הממוקמים בקרבת הפארק ומציעים מחירים זולים בהרבה. מיד תוכלו לגלות אילו מהם הם המומלצים ביותר שם.

כ-750 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר ליד פארק אפטלינג ב-2024?


כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך המדריך, המחירים הממוצעים למשפחה ללילה במלונות הסמוכים לפארק הנמצאים במרחק נסיעה קצר ממנו (או אפילו מרחק הליכה) שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת, נעים בין הוא כ-750 ש"ח ללילה.

מלונות מומלצים ליד פארק אפטלינג ב-2024


להלן רשימה של המלונות ליד פארק אפטלינג, שקיבלו את ההמלצות והביקורות הטובות ביותר ברשת באתרים כמו בוקינג, טריפ אדווייזר, אתר למטייל הישראלי ועוד:


כאמור, המלון הרשמי של הפארק הוא מלון אפטלינג והוא גם המלון המומלץ ביותר בכל מה שקשור לביקורות הגולשים ברשת. כמו בכל מלון רשמי של פארק שעשועים, המלון מעוצב ומותאם כולו במיוחד לילדים ומציע מסעדת נושא, טירת משחקים ואפילו עמדת צ'ק איו מיוחדת לילדים. מיותר לציין שהמלון ממוקם במרחק הליכה קצר אל הכניסה לפארק.

גולשים רבים ברשת כולל גולשים מישראל, העניקו למלון שבחים רבים על הארוחות המצוינות, העיצוב המיוחד, היחד לילדים ועוד. המלון דורג ראשון גם באתר טריפ אדווייזר. מחיר המלון הוא חסרונו היחיד כאשר חדר ללילה לזוג במלון, יעלה בממוצע כ-1200 ש"ח ולמשפחה החל מ-1650 ש"ח בממוצע ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחירי המלון עם טריפ אדווייזר
   

מלון דה קרון הוא ללא ספק המלון הפופולרי ביותר על המטיילים הישראלים המגיעים לאפטלינג שלא מעוניינים לשלם את המחיר הגבוה למלון הרשמי של הפארק. המלון ממוקם כחמש דקות הליכה בלבד מהפארק וזכה לביקורות מצוינות ברשת.

אורחים במלון דיווחו על חדרים מרווחים מאוד המתאימים למשפחות, על סדר וניקיון, על השירות ועל המתקנים המעולים המתאימים במיוחד לילדים. אך התמורה למחיר במלון זה, היא ללא ספק גולת הכותרת שלו ומוקד המשיכה העיקרי.

באתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום 2 מבין כל המלונות בקצהובל ובאתר בוקינג זכה המלון לחוות דעת מעולות ולציון של 8.5. המלון עצמו מציע 14 חדרים בלבד וכולל חדר משחקים לילדים ואיזור בר משקאות וקפה. המחיר הממוצע ללילה לחדר משפחתי במלון עומד על כ-550 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחירי המלון עם טריפ אדווייזר


מתחם אירוח זה הכולל 4 דירות הממוקמות סמוך לפארק אפטלינג במרחק של כ-10 דקות נסיעה, הוא אחד ממקומות האירוח המומלצים ביותר באתר בוקינג עם ציון של 9.6! על פי מעל 130 חוות דעת מאומתות של גולשים כולל מטיילים ישראלים.

הדירות כוללות חדר שינה היכול להכיל עד 4 נפשות בחדר, אינטרנט אלחוטי חופשי ומטבח מאובזר הכולל מקרר, מדיח כלים וכו'. במרחק הליכה מהמתחם (כ-200 מטר) תוכלו למצוא סופרמרקט ומספר מסעדות. המחיר הממוצע ללילה במתחם זה עומד על כ-650 ש"ח למשפחה עם ילדים (זוג+2).

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג 


אם אתם מחפשים מלון זול וטוב באפטלינג, כדאי לכם לבדוק את המלון הנ"ל. מלון זה הוא מלון משפחתי קטן ופסטורלי המציע 10 חדרים בלבד הכוללים טלוויזיה, חדר רחצה ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון קרוב מאוד לאפטלינג ונמצא במרחק של 10 דקות נסיעה מהפארק.

המלון זכה לציון של 9.3 באתר בוקינג והוא אחד המומלצים ביותר באתר זה. המלון מציע ארוחות בוקר וערב וזכה לביקורות מצויינות ברשת על הארוחות. המחיר הממוצע לזוג במלון עומד על כ-650 ש"ח למשפחה בת 4 נפשות.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחירי המלון עם טריפ אדווייזר


עוד מלון מומלץ ליד פארק אפטלינג שזכה לביקורות טובות ברשת הוא מלון NH ואלוויק השייך לרשת המלונות הענקית NH וממוקם 10 דקות נסיעה מהפארק. המלון מוגדר 4 כוכבים ומציע 120 חדרים מרווחים ומעוצבים בעיצוב מודרני ומתקדם. המלון מדורג במקום השלישי באתר טריפ אדווייזר מבין כל המלונות הסמוכים לאפטלינג.

החדרים במלון כוללים טלוויזיה בלווין, אינטרנט חופשי, מתקן להכנת קפה ותה ואפילו תפריט כריות לבחירה. המלון ממוקם גם קרוב לפארק הלאומי "לונסה אן דרוננסה דאנן" שגם הוא נחשב לאיזור מומלץ לטיולים.

גם המחיר במלון הוא זול במיוחד וחדר במלון כ-550 ש"ח לזוג עם 2 ילדים.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחירי המלון עם טריפ אדווייזר

 

מלונות מומלצים נוספים ליד פארק אפטלינג


והנה עוד כמה מלונות ליד הפארק שזכו להמלצות טובות ברשת:

  • מלון יורמיינסהובה (Hotel Restaurant de Joremeinshoeve) - מלון 3 כוכבים. מרחק נסיעה קצר מאפטלינג. כ-380 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון ואלויק (Hotel Waalwijk) - מלון 4 כוכבים הממוקם כ-7 דקות נסיעה מהפארק בלבד. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון  הוא כ-300 ש"ח.
  • סלאפן מיט קונסט (Slapen met Kunst) - דירת נופש ליד פארק אפטלינג (כ-10 דקות נסיעה) עם ציון של 9.2 בבוקינג. המחיר הממוצע למשפחה בת 4 נפשות הוא כ-650 ש"ח ללילה.
  • הוטל-הרברג ד'ן דריס (Hotel-Herberg D'n Dries) - מלון מצוין במרחק נסיעה קצר מאפטלינג שזכה להמלצות טובות מאוד ברשת גם מגולשים ישראלים. קיבל את הציון 9.3 בבוקינג. כ-550 ש"ח למשפחה ללילה.

כל המלונות ליד פארק אפטלינג על גבי מפה + מחירים

Booking.com

תמונה: bert knottenbeld מאתר פליקר (CC BY-SA 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנואו לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

תגובות: 1
  1. האם גם ביתר המלונות בסביבת האפטלינג ניתן להזמין חדר עם כניסה חיוניים לפארק ??

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות ליד פארק אפטלינג - איזה מלון הוא המומלץ ביותר שם ב-2024?
מלונות ליד פארק אפטלינג - איזה מלון הוא המומלץ ביותר שם ב-2024?
מתכננים להגיע לפארק אפטלינג בקיץ הקרוב? בדקנו לכם אילו מלונות ליד פארק אפטלינג זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות שם זכו בביקורות הישראליות הט
https://3.bp.blogspot.com/-W4dTnSYO8hg/VozXnuhyDsI/AAAAAAAAHaI/5WHqIXNObZk/w640-h438/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259F%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A5%2B%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2593%2B%25D7%25A4%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%25A7%2B%25D7%2590%25D7%25A4%25D7%2598%25D7%259C%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2592.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-W4dTnSYO8hg/VozXnuhyDsI/AAAAAAAAHaI/5WHqIXNObZk/s72-w640-c-h438/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259F%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A5%2B%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2593%2B%25D7%25A4%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%25A7%2B%25D7%2590%25D7%25A4%25D7%2598%25D7%259C%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2592.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/01/Hotels-Near-Efteling.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/01/Hotels-Near-Efteling.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content