/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בסאני ביץ' בורגס ב-2024- הכתבה הכי טובה שתצאו ברשת!

אילו מלונות בסאני ביץ' בורגס נחשבים לטובים ביותר וזכו במספר ההמלצות הגדול ביותר ברשת? אילו מלונות אהבו התיירים הישראלים? איזה מלון מציע הכל כלול בסאני ביץ'? ומהם המחירים הממוצעים של המלונות המומלצים ביותר שם? אתר "תיירות נבונה" עם המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה בסאני ביץ'.


מלונות מומלצים בסאני ביץ' בורגס ב-2023- הכתבה הכי טובה שתצאו ברשת!
סאני ביץ' (Sunny beach) הוא אחד מאתרי הנופש האהובים והפופולריים ביותר על התיירים הישראלים שממוקם כמובן בבורגס ונחשב לאיזור התיירותי ביותר בעיר והוא מתחרה באופן קבוע ביעדים נוספים של עונת תיירות הקיץ כמו אנטליה, רודוס וכרתים. בדומה לאילת ולאתרי נופש דומים, גם סאני ביץ' שנמצא יושב על חוף הים ומציע אווירה תיירותית עם הרבה אקשן ופעילות, מאות מלונות בדרגות שונות כולל מלונות עם אירוח הכל כלול והרבה מאוד אטרקציות שקורצות לכל סוגי התיירים.

היכנסו לעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "תיירות נבונה" ותוכלו להתעדכן במדריכי התיירות הטובים ביותר ברשת

האטרקציות בסאני ביץ' הן רבות ומגוונות ומעבר לרביצה על החוף או על הבריכה המפוארת של אחד המלונות, תוכלו למצוא באיזור פארקי מים ענקיים ומושקעים כאשר המוכר והגדול מביניהם הוא אקווה פארק פרדייס נסבאר, קולנוע מיוחד בחמישה ממדים, בתי קזינו, טיולי ג'יפים ועוד הרבה אפשרויות בילוי לצעירים ולמשפחות עם ילדים.

העונה העמוסה והעיקרית בסאני ביץ' היא כמובן חודשי הקיץ ובגדול בין החודשים אפריל עד ספטמבר. תיירים רבים שמגיעים לסאני ביץ' בשאר חודשי השנה מדווחים על מזג אוויר לא נוח ואווירה תיירותית ירודה אז כדאי לתכנן את החופשה בהתאם.

מומלץ לקרוא גם על:
לפי אתר בוקינג, ישנם קרוב ל-700 מקומות אירוח שונים בסאני ביץ' והבחירה במלון באיזור היא לא משימה פשוטה. לכן, היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם את המלונות הטובים ביותר בסאני ביץ' - אלו שזכו לציונים ולדירוגי הגולשים הטובים ביותר באתרי התיירות המובילים בעולם, נגלה אילו מלונות אהבו התיירים הישראלים ועל אילו הם המליצו, ונבדוק גם מהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים של סאני ביץ' בעונת התיירות הקרובה. כל הפרטים, לפניכם.

5 המלונות הטובים ביותר בסאני ביץ' לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות בסאני ביץ' שדורגו כטובים ביותר לפי גולשי אתר הביקורות הבינלאומי "טריפ אדווייזר":
  1. מלון מאג'סטיק ביץ' בורגס (Majestic Beach Resort)
  2. מלון פרמייר פורט קוויזין סאני ביץ' (Premier Fort Cuisine)
  3. מלון הלנה סאנדס בורגס (Helena Sands)
  4. מלון איברוסטר סאני ביץ' (Iberostar Sunny Beach Resort) 
  5. מלון קלאב הוטל איו הליוס סאני ביץ' (ClubHotel Riu Helios Paradise)
 

מתי כדאי לטוס לסאני ביץ'?


כאמור, סאני ביץ' הוא אחד היעדים שהתיירים מגיעים אליו בעונת הקיץ בלבד ובין החודשים אפריל עד ספטמבר. לא מומלץ להגיע לשם בתקופות אחרות גם מבחינת מזג האוויר וגם מבחינת הפעילויות והאטרקציות שבאיזור.

         מומלץ לקרוא גם על:

ליד הטיילת והמרכז או באיזור שקט יותר? - איפה כדאי לישון בסאני ביץ'?


אמנם סאני ביץ' הוא אתר נופש גדול אך רוב הפעילות התיירותית מתבססת ומתרכזת סביב רצועת החוף ושם גם נמצאים רוב המלונות. ישנם כמה איזורים מרכזיים בסאני ביץ' כגון הטיילת שלרוחבה מפוזרים מסעדות ובתי קפה רבים או המדרחוב שממוקם ליד מלון קובן שם נמצאים גם מועדונים רבים ושם מתרכזים חיי הלילה של האיזור.

הדעות לגבי מיקום המלון הטוב ביותר בסאני ביץ' נחלקות בין התיירים המגיעים לסאני ביץ' כאשר סוג אחד מחפש את המלונות באיזורים המרכזיים ביותר של סאני ביץ' ליד הטיילת או ליד המדרחוב. אלו הם בעיקר הצעירים. הסוג השני לעומת זאת, שהם בדרך כלל זוגות בחופשה רומנטית או משפחות עם ילדים, מעדיף להתרחק מההמולה וליהנות בעיקר מהמלון ומהאווירה השקטה.

חשוב לזכור כמובן שגם אם אתם בוחרים במלון המרוחק מן המרכז, עדיין ניתן להגיע בקלות למרכז העיר בנסיעה קצרצרה ובמקרים רבים (תלוי במיקום הספיציפי של המלון) אף במרחק הליכה קצר.

החל מ-450 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר של סאני ביץ' ב-2024?


מבדיקה מעמיקה שערכנו באתרי הזמנות בינלאומיים ובאתרי השוואת מחירי מלונות שונים, מצאנו כי המחירים הממוצעים עבור המלונות הטובים והמומלצים ביותר בסאני ביץ' - אלו שזכו לדירוגים ולציונים הטובים ביותר בטריפ אדווייזר, בוקינג וכד', נעים בממוצע בין כ-400 ל-500 ש"ח לזוג ללילה. מחירי רצפה אם משווים זאת למחירי המלונות באילת למשל.

מלונות מומלצים בסאני ביץ' בורגס ב-2024


ובכן, אלו הם המלונות בסאני ביץ' שזכו לביקורות ולחוות הדעת הטובות ביותר ברשת הן ע"י גולשים מישראל והן ע"י גולשים ברחבי כל העולם:


אחד המלונות הידועים ביותר והפופולריים ביותר בסאני ביץ' בקרב התיירים הישראלים הוא מלון איברוסטאר המצוין. המלון מדורג במקום ה-4 באתר טריפ אדווייזר וזכה להמלצות רבות גם באתר בוקינג שם קיבל את הציון 8.6. הגולשים ברשת ציינו לטובה בעיקר את מיקום המלון, המתקנים והשירות.

המלון שמחזיק בדירוג 4 כוכבים וממוקם כדקה מהחוף, נחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים ומציע 2 בריכות שחייה חיצוניות, 3 בריכות לילדים שחלקן כוללות גם מגלשות מים, חדר כושר, 3 מסעדות, מזנון חטיפים ליד הבריכה, ברים ובית קפה, פעילויות לילדים ונוער ועוד. 

המלון שעבר שיפוץ לפני כמה שנים, מציע אירוח הכל כלול נדיב עם הרבה מאוד אוכל ומציע לא פחות מ-636 חדרים בדרגות שונות המחולקים לחדרים זוגיים וחדרי משפחה כאשר חלק מהם כוללים גם מרפסת פרטית.

המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-550 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון רויאל פאלאס הלנה סנדס הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר בסאני ביץ' וקטף הרבה מאוד ציונים מעולים ברשת באתרי תיירות רבים. המלון מדורג במקום ה-3 המכובד באתר טריפ אדווייזר כבר כמה שנים ברציפות וזכה גם לחוות דעת מעולות באתר בוקינג כולל חוות דעת של גולשים ישראלים שאהבו מאוד את המלון ושיבחו את רמת השירות, המיקום והארוחות.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר מאוד הממוקם על קו החוף ומציע בריכת שחייה מעוצבת, איזור ספא מפואר, 4 מסעדות שונות ואיזור שעשועים לילדים. ישנם במלון 175 חדרים גדולים ומרווחים כשרובם מציעים נוף לים וכולם כוללים אינטרנט אלחוטי חינם.

המלון מציע מחירים זולים בעונת הקיץ כאשר המחיר לזוג ללילה במלון מתחיל באיזור ה-350 ש"ח בממוצע.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שחייב להיכנס לרשימת המלונות המומלצים של סאני ביץ' הוא מלון מג'יסטיק ביץ' שגם כאשר מתאמצים, קשה מאוד למצוא ביקורת שלילית אמיתית עליו ברשת. עם דירוג במקום הראשון בטריפ אדווייזר קשה מאוד להתווכח וגם כאשר הגולשים הישראלים הרבים ברשת הרעיפו עליו שבחים רבים גם מזוגות וגם ממשפחות עם ילדים, קשה מאוד להתעלם ממלון זה.

מלון 4 כוכבים זה, ממוקם במרחק הליכה של כמה דקות מהחוף ומציע את כל המתקנים שתיירי סאני ביץ' בדרך כלל מחפשים כגון 2 בריכות שחייה גדולות, 4 מסעדות שונות, ברים הפזורים ברחבי המלון, מגרשי טניס, כדורגל וכדורסל, מגרש משחקים לילדים ואיזור משחקים הכולל שולחן ביליארד, סנוקר, כדורגל שולחן וקליעת חצים, מועדון ספא מפואר עם חדר כושר וחמאם ועוד.

המלון הוא גדול במיוחד ומציע 745 חדרים בדרגות אירוח שונות הכוללים טלוויזיה, מרפסת ואינטרנט חינם. המלון זכה לציון 8.9 באתר בוקינג ונחשב גם לאחד הטובים בסאני ביץ' בתמורה ביחס למחיר כאשר הוא מציע מחירים ממוצעים של כ-350 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון זול בסאני ביץ' אבל עדיין כזה שמדורג בצמרת המלונות המומלצים שם, מלון הרמוני סוויטס מונטה קרלו הוא אחת האופציות הטובות ביותר עבורכם. זהו אחד המלונות הטובים ביותר בסאני ביץ' בקטגוריית "תמורה ביחס למחיר" והוא זכה לציונים וחוות דעת מעולות באתר טריפ אדווייזר או בבוקינג.קום שם קיבל את הציון 8.7 על סמך כ-250 חוות דעת מאומתות כולל ביקורות של מטיילים מישראל שכבר הספיקו ללון במלון.

מדובר במלון דירות גדול המעוצב ברמה גבוהה ומרשימה המציע דירות גדולות ומאובזרות הכוללות מטבחון עם מקרר ומיקרוגל, פינת אוכל, מרפסת וחלקן אף כוללות גם מכונת כביסה. ישנם במלון סה"כ 50 דירות המתאימות לזוגות, 3 מבוגרים, זוג + 2 ילדים ואפילו דירות ל-6 נפשות (3 חדרי שינה).

המלון כולל גם בריכת שחייה יפה (עם מים מלוחים), בריכה מקורה ומועדון ספא (בתשלום נוסף). המלון ממוקם כמהדקות הליכה מהחוף וכ-800 מטרים מפארק המים "אקשן אקווה-פארק". המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד בממוצע על כ-150 ש"ח.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 



אי אפשר לדבר על מלונות מומלצים בסאני ביץ' מבלי להזכיר את מלון פרמייר פורט קוויזין המעולה שמדורג במקום ה-2 המכובד בטריפ אדווייזר מבין כל מלונות סאני ביץ' שבאתר ונחשב גם לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים. המלון קיבל גם ציון גולשים טוב מאוד בבוקינג (8.7) על סמך כ-700 חוות דעת מאומתות.

מלון זה הוא מלון 4 כוכבים הממוקם במיקום מעולה בסאני ביץ' על חוף הים ובמרחק נסיעת אוטובוס קצרה מהמרכז. פארק המים אקשן, נמצא במרחק של כ-8 דקות נסיעה בלבד. אם אתם מחפשים להתרחק מההמולה שבמרכז סאני ביץ' אבל עדיין לא להתרחק יותר מדי, מיקום זה הוא בדיוק בשבילכם.

המלון מציע בריכה חיצונית גדולה, מסעדות שונות עם תפריט מגוון, מתקני שעשועים ובריכת ילדים, פעילויות שונות לילדים ולנוער, מועדון ספא ועוד. גם במלון זה תמצאו דירות מאובזרות הכוללות מטבחון עם מיקרוגל ותנור, מרפסת וגם אינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע עבור חדר במלון עומד על כ-350 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים בבורגס

      
והנה עוד רשימה של כמה מלונות בסאני ביץ' שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת באתרי התיירות המובילים בעולם:

  • מלון פרמייר קלאב סאני ביץ' (Premier Club Hotel) - המלון השני הטוב ביותר בסאני ביץ' לפי ביקורות הגולשים באתר בוקינג (9.1) מתוכם הרבה מאוד חוות דעת ישראליות מעולות. מרוחק יחסית ממרכז סאני ביץ'. כ-400 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון דיון סאני ביץ' (Hotel Dune) - מלון מעולה הממוקם ליד הטיילת ומתאים מאוד למי שמחפש מלון קרוב למרכז סאני ביץ' ולחוף הים. מדורג רביעי בבוקינג וה-19 בטריפ אדווייזר. זכה לחוות דעת ישראליות מעולות. המחיר: כ-400 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ורסיס סאני ביץ' (Boutigue Apart Hotel Versis) - מלון דירות מצוין שזכה לציון 9 בבוקינג ונחשב לאחד המומלצים למשפחות ולזוגות מבוגרים. ממוקם במרחק דקות הליכה ממרכז סאני ביץ'. מציע מחירים של החל מ-150 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון גלאון רזידנס סאני ביץ' (Galeon Residence & SPA) - אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב הישראלים שברוב המקרים שיבחו והמליצו על המלון באתרים ברשת. מרוחק מעט מהמרכז ונדרשת נסיעה קצרה באוטובוס או בהליכה שקטה של כחצי שעה. כ-300 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון קאיה אפארטמנטס סאני ביץ' (Kaya Apartments) - אם אתם צעירים ומחפשים מלון בלב העניינים וקרוב לכל האקשן של סאני ביץ', המלון הזה הוא בשבילכם ונחשב לאחד המומלצים בקטיגוריה זו. מציע דירות מאובזרות עם מטבחון. המחיר זול מאוד: כ-150 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

כל המלונות בסאני ביץ' על גבי מפה + מחירים

Booking.com

תמונה: ויקיפדיה (CC BY-SA 4.0)


שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בסאני ביץ' בורגס ב-2024- הכתבה הכי טובה שתצאו ברשת!
מלונות מומלצים בסאני ביץ' בורגס ב-2024- הכתבה הכי טובה שתצאו ברשת!
אילו מלונות בסאני ביץ' בורגס נחשבים לטובים ביותר וזכו במספר ההמלצות הגדול ביותר ברשת? אילו מלונות אהבו התיירים הישראלים? איזה מלון מציע הכל כלול בסאני ביץ'? ומהם המחירים הממוצעים של המלונות המומלצים ביותר שם? אתר "תיירות נבונה" עם המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה בסאני ביץ'.
https://1.bp.blogspot.com/-Jc1nlWAfl7g/WDThGZveWBI/AAAAAAAAKB8/7PBezx5PA1MFNNHlCz7KD4x0LOrs0a-FgCLcB/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2599%2B%25D7%2591%25D7%2599%25D7%25A5.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-Jc1nlWAfl7g/WDThGZveWBI/AAAAAAAAKB8/7PBezx5PA1MFNNHlCz7KD4x0LOrs0a-FgCLcB/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2599%2B%25D7%2591%25D7%2599%25D7%25A5.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/05/BurgasHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/05/BurgasHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content