/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות ביורודיסני פריז בצרפת 2024 - המדריך הטוב ביותר ברשת!

מתחם הדיסנילנד בפריז מציע מגוון רחב של אפשרויות לינה. אז מהו ההבדל בין המלונות הרשמיים של דיסני לבין המלונות השותפים ואיזה מהם כדאי להזמין? מהם המלונות באיזור הפארק שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? מה חושבים המטיילים הישראלים? וכמה יעלו לכם המלונות שם ב-2024? אתר "תיירות נבונה" גאה להציג את מדריך הלינה ביורודיסני הטוב ביותר שתמצאו ברשת!


מלונות ביורודיסני פריז בצרפת 2023 - המדריך הטוב ביותר ברשת!
פארק דיסנילנד פריז (או "יורודיסני" כפי שהוא מכונה לרוב בקרב הישראלים), הוא ללא ספק אחד מהיעדים האהובים והפופולריים ביותר על המטיילים הישראלים. יורודיסני פריז הוא מקום מושלם לחופשה משפחתית, לטיולי בר/ת מצווה וגם לטיולים לזוגות ולמבוגרים. הפארק פעיל ועמוס בתיירים בכל עונות השנה ובמיוחד בעונות החמות של התיירות שהן חודשי יולי אוגוסט ועונות החגים ראש השנה, סוכות, חנוכה ופסח. תיירים רבים משלבים את החופשה בדיסני גם עם טיול של כמה ימים בפריז הממוקמת כ-40 דקות נסיעה מהפארק.

מומלץ לקרוא גם על:
בעבר, תיירים רבים בחרו להגיע לדיסנילנד פריז באמצעות רכישת חבילות הכוללות טיסה, לינה וכניסה לפארק במחיר אחד, אך בשנים האחרונות כשטיסות הלואו קוסט הגיעו לישראל ואתרים כמו בוקינג, הוטלס קומביינד ואחרים הגיעו גם הם אל הצרכן הישראלי, ארגון חופשה זולה וטובה בדיסנילנד הפך להיות משימה די קלה ופשוטה. כיום, רוב המטיילים כבר בוחרים להרכיב בעצמם את החבילה ולבצע את כל התהליך בעצמם באמצעות האינטרנט. כבר אין באמת צורך של ממש במשרד נסיעות שירכיב עבורכם חבילות מסוג זה.

היום באתר "תיירות נבונה", נעשה קצת סדר בכל תכנון הלינה ונציג לכם את המדריך הטוב והברור ביותר שיעזור לכם להבין אילו אפשרויות לינה עומדות לרשותכם בחופשה בדיסנילנד בפריז ומהם המחירים הממוצעים המצפים לכם לעונת התיירות של 2024.

מה עוד תמצאו במדריך? נבדוק מהם המלונות המומלצים ביותר מבין כל המלונות שליד יורודיסני שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים ומה הם חשבו עליהם ברשת? מה ההבדל בין המלונות הרשמיים של דיסני למלונות השותפים? והאם אולי כדאי בכלל להזמין מלון חיצוני הנמצא קרוב לפארק? אז קחו לכם כמה דקות, ובואו נתחיל.

לא בדיוק בפריז - איפה ממוקם דיסנילנד פריז? 


ראשית, לא הרבה מודעים לעובדה הבאה, אך פארק היורודיסני בכלל לא ממוקם בפריז. הפארק למעשה ממוקם בעיירה חדשה יחסית הנקראת מארן לה ואלה ונמצאת כ-40 דקות נסיעה מפריז. ההגעה לפארק היא קלה ופשוטה וניתן להגיע לשם בקלות רבה באמצעות רכב, אוטובוסים או רכבת ה-RER.

איך קונים כרטיסים ליורודיסני פריז?


לפני שנדבר על לינה בפארק, כדאי גם לדבר על הזמנת כרטיסים לפארק. ובכן, אתר יורודיסני מורכב משני פארקים שונים - פארק דיסנילנד פריז ופארק דיסני סטודיו. בעיקרון, לכל אחד מהפארקים נדרש כרטיס נפרד אך ניתן להזמין גם כרטיס משולב שנמכר בדרך כלל גם בהנחה לשני הפארקים ביחד.

ניתן כמובן לרכוש את הכרטיסים בקופות הפארק אך כדי לחסוך זמן בתור וטרחה, מומלץ להזמין כרטיסים אונליין באמצעות האינטרנט. ניתן להזמין למשל כרטיס בעמוד הבא באמצעות אתר Tiqets המעולה הנחשב לאחד מאתרי הכרטיסים הטובים בעולם כיום ומציע רכישה דיגיטלית לחלוטין המאפשרת כניסה בהצגת הסמארטפון בכניסה ללא צורך בהדפסת הכרטיס (נכון לזמן כתיבת שורות אלו המחיר לכרטיס כזה עומד על כ-59 יורו שהוא אפילו זול יותר מהמחיר בקופות הפארק).
 
אם אתם ממש מעוניינים לדעת את כל הפרטים על רכישת כרטיסים לפארק, אנו ממליצים לקרוא את המדריך הרשמי על רכישת כרטיסים לדיסנילנד פריז באתר "מטיילים בעולם" שבו תוכלו ללמוד על כל סוגי הכרטיסים, אפשרויות הרכישה המומלצות, טיפים למציאת כרטיסים מוזלים ועוד. בהחלט מומלץ!


 

שלוש אפשרויות לינה - איפה לישון ביורודיסני?


ובכן, בכל הקשור לבחירת מלון ביורודיסני, ישנן למעשה שלוש אפשרויות העומדות לרשותכם. האפשרות הראשונה, היא המלונות הרשמיים השייכים לחברת דיסני והם ממוקמים ממש בתוך הפארק (או במרחק הליכה קצר מהכניסה) וכוללים לעיתים גם הטבות מסויימות הייחודיות רק לאורחיהם. האפשרות השנייה, היא בחירה במלונות הממוקמים אמנם מחוץ לפארק, אך הם נחשבים לשותפים רשמיים של דיסני והם ממוקמים קרוב מאוד ואף מציעים הסעות חינם לפארק וחזור.

האפשרות השלישית והאחרונה, אלו הם בתי מלון רגילים לכל דבר שפשוט ממוקמים במרחק נסיעה קצר מהפארק ואין להם קשר רשמי עם הפארק. בואו נרחיב מעט על ההבדלים בין כל סוגי מלונות אלו וננסה להסביר מהם היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות.

מלונות רשמיים? מלונות שותפים? מלונות רגילים? - קצת סדר בבלאגן


כדי לעשות לכם סדר, בואו נבין מהם ההבדלים בין המלונות השונים בפארק ומסביבו. נתחיל עם המלונות הרשמיים. ובכן, חברת דיסני מציעה שבעה מלונות רשמיים מטעמה (הרשימה המלאה, בהמשך) שנמצאים בתוך המתחם של הפארק או ממש סמוכים לפארק במרחק הליכה. כל מלון מעוצב בצורה שונה וייחודית לפי נושאים מהעולם של דיסני והם מהווים למעשה סוג של השלמה לפארק עצמו כאשר הם מעוצבים ומותאמים במיוחד למשפחות עם ילדים וכוללים גם מתקנים רבים ופעילויות שונות.


היתרון העיקרי במלונות אלו הוא כמובן הקירבה לפארק. מדובר במלונות הממוקמים במרחק מטרים ספורים מהפארק בלבד או במספר דקות הליכה בלבד. יתרון נוסף בבחירה במלונות אלו הוא הטבה שחלק ממלונות אלו מציעים והיא האפשרות להיכנס לפארק שעה אחת מוקדם משאר המבקרים וכך ליהנות מהמתקנים ללא תורים.

החסרון במלונות אלו לעומת זאת, הוא המחיר היקר מאוד ביחס למלונות אחרים וכפי שמיד תוכלו לראות בהמשך המדריך, מדובר לעיתים בפערים משמעותיים מאוד. מצד שני, ישנה בכל זאת תמורה הולמת למחיר כך שבסופו של דבר, נדרשת מחשבה ארוכה בעניין ובהתאם לגודל התקציב כמובן.

לעומת זאת, תשעת המלונות השותפים ממוקמים אמנם במרחק נסיעה קצר מהפארק ולא במרחק הליכה כמו שבעת המלונות הרשמיים אך מציעים בתמורה לכך, שירות שאטלים בתדירות גבוהה ובחינם. היתרון המרכזי של מלונות אלו הוא המחיר הנוח בהרבה עבור משפחה עם ילדים וכאמור, כפי שתוכלו לראות בהמשך, מדובר בפערים עצומים לחדר למשפחה ללילה.

בואו נסקור את כל המלונות הרשמיים והשותפים של דיסני פריז:

7 המלונות הרשמיים של יורודיסני בתוך הפארק


להלן שבעת המלונות הרשמיים של דיסני (מלונות אלו ממוקמים בתוך הפארק או במרחק דקות הליכה בלבד ממנו):
  • מלון דיסנילנד פריז (Disneyland Hotel) - מלון 5 כוכבים הממוקם כ-5 דקות הליכה מהפארק ומעוצב כארמון מלכותי מהתקופה הוויקטוריאנית עם אגם גדול ומרשים מסביבו. החדרים מעוצבים במוטיבים מעולם הדמויות של דיסני. המלון זכה לציון 8.1 באתר בוקינג ודורג במקום הראשון באתר טריפ אדווייזר. זהו גם המלון היקר ביותר מבין המלונות הרשמיים והמחיר הממוצע בו למשפחה עם 2 ילדים מתחיל בסביבות ה-1650 ש"ח ללילה ועולה מעלה מעלה ככל שמתקרבים לעונות התיירות העמוסות. 
  • מלון דיסנילנד ניו יורק (Disney's Hotel New York) - מלון 4 כוכבים הממוקם כ-10 דקות הליכה מהפארק ודורג במקום הרביעי באתר טריפ אדווייזר. המלון מציע בריכת שחייה גדולה במיוחד וחמאם. הילדים יוכלו להיתקל בדמויות של דיסני המסתובבות ברחבי המלון. המחיר הממוצע לחדר למשפחה מתחיל ב-850 ש"ח ללילה בחורף ומגיע עד ל-4500 ש"ח ללילה בתקופת הקיץ. 
  • מלון דיסני ניופורט ביי קאלב (Disney's Newport Bay Club) - מלון 4 כוכבים מרשים ביותר הממוקם כ-15 דקות הליכה מהפארק ומציע אגם מקסים ו-2 בריכות שחייה מחוממות ומרשימות. חדרי המלון מעוצבים לפי המוטיב של מיקי מאוס מהסרט "ספינת הקיטור וילי". המחיר הממוצע נע בין 850 ל-4100 ש"ח למשפחה ללילה בהתאם לעונה בשנה.
מלון דיסנילנד פריז
  • מלון סקוויה לודג' (Disney's Sequoia Lodge‬) - מלון 3 כוכבים הממוקם כ-14 דקות הליכה מהפארק המעוצב בסגנון הדמות "במבי" הידועה של דיסני. המלון מציע 2 בריכות שחייה - חיצונית ומקורה הכוללת גם מגלשת מים. המלון דורג במקום ה-3 מבין 7 המלונות של דיסני בטריפ אדווייזר. המחיר: החל מ-500 ש"ח למשפחה ללילה בחורף ועד ל-3500 ללילה בקיץ.
  • מלון שייאן (Disney's Hotel Cheyenne) - מלון 2 כוכבים הממוקם כ-20 דקות הליכה מהפארק המעוצב בסגנון הסרט "צעצוע של סיפור". המחיר הממוצע במלון זה למשפחה ללילה נע בין 350  ל-3500 ש"ח.
  • מלון דיסני סנטה פה (Disney's Hotel Santa Fe) - מלון 2 כוכבים הממוקם כ-20 דקות הליכה מהפארק ומעוצב בהשראת הסרט "מכוניות" המצליח. במלון זה אין בריכה. המחיר הממוצע בו, נע בין 500 ל-3800 ש"ח למשפחה ללילה.
  • מלון דיווי קרוקט ראנץ' (Disney's Davy Crockett Ranch) - המלון הזול ביותר מבין 7 המלונות הרשמיים ולמרבה ההפתעה גם הטוב ביותר מביניהם לפי הדירוג באתר בוקינג עם ציון 8.5. המלון ממוקם כ-15 דקות נסיעה מהפארק והוא כולל בריכה מקורה גדולה ומתקני שעשועים שונים. המחיר הממוצע נע במלון זה נע בין 400 ל-2900 ש"ח למשפחה ללילה.

9 המלונות השותפים הרשמיים של דיסנילנד פריז


ואלו הם תשעת המלונות השותפים של יורודיסני פריז (מלונות גדולים ומכובדים אך ממוקמים במרחק נסיעה מהפארק ולא במרחק הליכה):
  • מלון ויינה האוס דרים קאסל פריז ( Vienna House Dream Castle Paris) - מלון 4 כוכבים הממוקם במרחק נסיעה קצר מהפארק. המלון מעוצב בסגנון המוסקטרים וטירת פוסטדאם. זהו מלון גדול ומרשים ביותר המוקף כולו באגם וגנים נפלאים והוא כולל גם בריכה מקורה ומתקני ספא איכותיים. זהו אחד המלונות הפופולריים ביותר גם בקרב המשפחות הישראליות שהעניקו לו ציונים טובים ברשת. המחיר הממוצע למשפחה עם 2 ילדים ללילה עומד על כ-650 ש"ח בלבד.
  • מלון ויינה האוס מג'יק סירקוס (Vienna House Magic Circus at Disneyland® Paris) - אחד המלונות הפופולריים ביותר ביורודיסני למשפחות. זהו מלון 4 כוכבים הממוקם כ-10 דקות נסיעה מהפארק והוא מציע כמובן שאטלים חינם לפארק וחזור ואפשרות לקניית כרטיסים לפארק במלון. המלון מעוצב בהשראת הקרקס והוא מציע גם בריכת שחייה ומתקני שעשועים לילדים. משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים טובים מאוד בעיקר על ההתאמה לילדים. המחיר הממוצע למשפחה עם 2 ילדים במלון זה עומד על בין 500 ל-900 ש"ח ללילה.
  • מלון רדיסון בלו דיסנילנד פריז (Radisson Blu Hotel at Disneyland Paris) - מלון 4 כוכבים מפואר ומרשים הממוקם בתוך איזור ירוק ורחב ומרוחק כ-10 דקות נסיעה חינם בשאטל לפארק. זכה לציון 8 באתר בוקינג המתבסס על מעל 5000 חוות דעת מאומתות באתר כולל ביקורות טובות מאוד של ישראלים שציינו לטובה במיוחד את ארוחת הבוקר ואת המיקום. המחיר הממוצע למשפחה עם ילדים עומד במלון זה על כ-800 ש"ח ללילה.
מבט מלמעלה על מלון רדיסון בלו
  • מלון אדג׳ו מארנה (Aparthotel Adagio Marne La Vallée - Val d'Europe) - מלון דירות ברמת 3 כוכבים שזכה לביקורות סבירות ברשת עם ציון של 7.9. זהו מלון פשוט וסטנדרטי כאשר רוב המשפחות שמגיעות למלון זה, עושות זאת בעיקר בזכות המחיר הזול והנוח שהוא מציע עבור דירה למשפחה עם ילדים שעומד בממוצע על כ-400 ש"ח. גם מלון זה ממוקם כ-10 דקות נסיעה מהפארק ומציע הסעות חינם.
  • מלון אקספלוררס אט דיסנילנד פריז (Explorers Hotel at Disneyland Paris) - מלון 3 כוכבים הנחשב לאחד המותאמים ביותר עבור משפחות עם ילדים. משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון והעניקו לו ציונים מעולים ברשת על המתקנים והפעילויות, על הבריכה ועל הקירבה לפארק. המלון ממוקם כ-10 דקות נסיעה חינם מהפארק ומציע בין היתר גם קולנוע 6D. המלון וחדריו, מעוצבים בסגנון פיראטים. חדרי המלון יכולים להכיל עד ל-6 נפשות בחדר אחד. המחיר הממוצע למשפחה עם שני ילדים ללילה במלון זה עומד על כ-720 ש"ח.
  • מלון קיריאד דיסנילנד פריז (Kyriad Disneyland Paris) - מלון 3 כוכבים הממוקם באיזור פסטורלי וירוק עם סוסי פוני שיסתובבו לידכם. מלון זה לא זכה להמלצות סוערות וקיבל בעיקר ביקורות פושרות. באתר בוקינג זכה המלון לציון 7.7. המלון ממוקם פחות מ-10 דקות נסיעה לפארק והמחיר הממוצע לחדר משפחתי ללילה עומד על כ-680 ש"ח.
  • מלון ל'אליזה ואל ד'אירופה אט דיסנילנד פריז (L'Elysée Val d'Europe at Disneyland Paris) - מלון זה הוא אחד המלונות היותר טובים מבין המלונות השותפים והוא מחזיק בציון גולשים של 8.7 באתר בוקינג המתבסס על כ-4700 חוות דעת מאומתות כולל הרבה מאוד ביקורות ישראליות מעולות. המטיילים מישראל ציינו לטובה במלון את המיקום, ארוחת הבוקר, השירות ורמת החדרים.  המלון, המחזיק בדירוג של 3 כוכבים, ממוקם פחות מ-10 דקות נסיעה לפארק (עם הסעות חינם לפארק דיסני) ומציע מחיר ממוצע לחדר משפחתי עם 2 ילדים העומד על כ-700 ש"ח.
  • מלון B&B Hotel Disneyland - מלון 2 כוכבים המציע חדרים פשוטים וסטנדרטים כפי שמרמז שמו. ברם, למרות שמלון B&B אמור להיות מלון זול, דווקא המחירים הממוצעים על חדריו גבוהים מכמה מלונות שותפים אחרים המחזיקים ברמת כוכבים גבוהה יותר. גם מלון זה ממוקם קרוב לפארק דיסני ומציע הסעות חינם. המחיר הממוצע במלון זה עומד על כ-900 ש"ח ללילה לחדר ל-4 נפשות.
  • מלון וילאז' נאטור פריז (Villages Nature Paris) - אתר נופש גדול ומיוחד המרוחק כ-6 ק"מ בלבד בפארק דיסני ופחות מוכר בקרב המטיילים הישראלים. המקום מציע לינה בדירות או קוטג'ים מפוארים באווירה כפרית וירוקה עם יער מסביב, פארק מים גדול והרבה מאוד אטרקציות ופעילויות לילדים ולמשפחה. המחיר הממוצע למשפחה ללילה עומד על כ-1100 ש"ח לדירה משפחתית בעונות השיא.

אז באיזה סוג מלון כדאי לבחור?


ובכן, כפי שראיתם, ההבדל העיקרי בין המלונות הרשמיים לשותפים, הוא המחיר והוא הבדל רציני ביותר ללא ספק. כפי שראיתם, טווח המחירים הממוצע בקיץ למלונות הרשמיים עומד על כ-3000 ש"ח ללילה למשפחה כאשר במלונות השותפים הוא עומד על כ-600 עד 900 ש"ח בלבד.

לכן, אם התקציב הוא לא השיקול המשמעותי ביותר עבורכם, שווה לשקול ללון באחד המלונות הרשמיים וכך לחוות ב-100 אחוז את הפארק בחוויה מלאה ומושלמת. לעומת זאת, אם אתם כמו רבים מהמטיילים, שהתקציב הוא בהחלט אחד מהפקטורים החשובים בבחירת מלון, אין צורך להגזים במלונות הרשמיים וניתן להסתפק בכיף באחד המלונות השותפים שקרובים מאוד לפארק ומציעים גם הסעות חינם. בשטח, המלונות השותפים נחשבים לפופולריים ביותר בקרב המשפחות הישראליות וניתן לראות זאת גם מהציונים ברשת.

אבל רגע, עוד לא הגענו לדבר על שאר המלונות ודירות הנופש באיזור דיסנילנד פריז. מה איתם? ובכן, בואו נמשיך.

    דירות נופש או מלונות מומלצים בדיסנילנד פריז ל-2024


    ובכן, מלבד המלונות הרשמיים והשותפים, איזור פארק דיסנילנד פריז מוקף כולו גם במלונות רגילים רבים שאינם קשורים עסקית לפארק וגם דירות נופש או צימרים למשפחות לא חסר. אז אספנו את המלונות ודירות הנופש באיזור הפארק שזכו בציונים הטובים ביותר ברשת ובדקנו מה הם מציעים וכמה יעלה בהם חדר לעונת התיירות של 2024. להלן התוצאות:


    מלון (או יותר מדויק לומר אתר הנופש) מריוט ויליג' הוא ללא ספק אחד המקומות הפופולריים והמומלצים ביותר באיזור דיסנילנד פריז ובמיוחד עבור משפחות עם ילדים כאשר הוא מציע וילות מאובזרות ומפנקות עם שניים או שלושה חדרי שינה ויכולות לאכלס עד ל-8 נפשות בוילה אחת. מטיילים רבים בוחרים ללון במלון זה גם לצורך טיולי כוכב באיזור ולא רק עבור בילוי בפארק בלבד.

    אתר נופש זה, הממוקם סמוך מאוד לדיסני פריז, מדורג במקום הראשון באתר בוקינג עם ציון של 9.1 על סמך קרוב ל-2000 חוות דעת מאומתות של מטיילים ששהו במלון. גם בטריפ אדוויזר המלון מדורג במקום הראשון באיזור בו הוא נמצא (באילי-רומאינוויליירס Bailly-Romainvilliers) והוא גם זכה לביקורות ישראליות מעולות שציינו לטובה את רמת השירות ואירוח הגבוהה, את גודל ואיכות החדרים ואת ההתאמה המושלמת למשפחות.

    המלון שמדורג 4 כוכבים, שוכן במבנה גדול ומרשים מסביב לאגם יפה והוא כולל בריכת שחייה חיצונית גדולה ביותר ובריכה מקורה, מתקני שעשועים לילדים, מרכז כושר ומסעדה. המחיר הממוצע לוילה למשפחה של עד 6 נפשות למשל, עומד בממוצע על כ-1100 ש"ח ללילה בלבד בתקופת פסח ומגיע עד ל-2500 ש"ח בממוצע ללילה בתקופת יולי אוגוסט.

    לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    מלון רלה דיסנילנד פריז

    אם אתם מגיעים ללא ילדים ליורודיסני, כדאי לבדוק את מלון הדירות רלה ספא שסי שזכה בביקורות מעולות ברשת, כולל ממטיילים ישראלים רבים ונחשב לאחד המומלצים ביותר בקרב זוגות באיזור הפארק. המלון זכה לציון טוב מאוד באתר בוקינג (8.6 לפי ביקורות מאומתות של כ-4500 גולשים) וקיבל גם ביקורות טובות מאוד באתר טריפ אדווייזר.

    כאמור, המלון מיועד בעיקר לצעירים ולמבוגרים וכך למשל, הכניסה לבריכת המלון ולמתקני הספא השונים היא מגיל 16 ומעלה ולמרות שישנם במלון חדרים משפחתיים, משפחות עם ילדים לא נוהגות לרוב להגיע למקום זה. המלון מציע שירות הסעות חינם לפארק וחזור. לא רחוק מהמלון, תוכלו גם למצוא קניון, תחנת רכב וסופר מרקט. המלון מציע גם מסעדה צרפתית המגישה תפריט צרפתי מסורתי.

    חדרי המלון מעוצבים בקפידה רבה וכוללים בין היתר מטבח מאובזר עם מקרר מיקרוגל ועוד, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה מגיע עד ל-800 ש"ח ללילה בתקופת השיא בקיץ.

    לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    עוד מלון דירות מומלץ ביותר באיזור דיסני פריז, הוא מלון רזידהום שקיבל ציונים מעולים ברשת כולל ביקורות ישראליות מעולות. המלון זכה לציון 8.3 באתר בוקינג וקיבל גם ביקורות טובות ביותר בטריפ אדווייזר. משפחות ישראליות רבות שבחרו ללון במלון, ציינו לטובה בעיקר את המיקום המעולה שלו, את ארוחת הבוקר, את השירות והניקיון ואת תמורה המעולה למחיר.

    מלון 4 כוכבים זה, ממוקם צמוד לתחנת רכבת ה-RER ממנה ניתן להגיע בקלות בכמה דקות בלבד לדיסני או כחצי שעה נסיעה לפריז. המלון ממוקם גם סמוך לקניון גדול ואל ד'אורופ ולאטרקציות נוספות כגון האקווריום או כפר קניות העודפים. המלון מציע דירות נופש משפחתיות מודרניות המאובזרות בכל מה שצריך כגון מטבח עם מקרר, מיקרוגל וכלים, טלוויזיה פינת ישיבה ועוד.

    המקום מציע ארוחות בוקר שקיבלו ציונים טובים מאוד ומציע גם הנחה למסעדה שותפה הממוקמת סמוך למלון. המלון נחשב לאחד מנותני התמורה טובים ביותר למשפחות באיזור דיסני פריז כאשר המחיר הממוצע לדירה משפחתית ל-4 נפשות עומד על כ-600 ש"ח בלבד ללילה.

    לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    מלון נוסף שזכה בביקורות טובות מאוד ברשת וגם הוא מציע תמורה טובה למחיר, הוא מלון נובוטל מארנה שיתרונו המרכזי ביותר הוא הקירבה הן לדיסנילנד והן לפריז. מלון זה הוא אידיאלי עבור משפחות שמגיעות לטיול משלוב בפריז ובפארק. המלון קיבל ציון גולשים ממוצע של 8.5 באתר בוקינג המבוסס על כ-1500 חוות דעת מאומתות.

    המלון קיבל ציונים טובים ברשת בפרמטרים רבים ובמיוחד עבור המיקום הנוח לפריז ולפארק, הניקיון, ארוחת הבוקר והשירות הטוב של הצוות. זהו מלון 3 כוכבים חדש יחסית המעוצב בסגנון מודרני ועכשווי ומציע גם בריכת שחייה חיצונית חביבה וחדר כושר. מסעדת המלון קיבלה ציונים טובים באתרי הביקורות וכך גם מתקני השעשועים לילדים.

    המלון מציע מגוון סוגים של חדרי משפחה המתאימים ל-4 נפשות בחדר אחד. החדרים מאובזרים בטלוויזיה, מקרר, קומקום וגם משחקי לוח ופאזל לילדים. החדרים כוללים גם אינטרנט אלחוטי חופשי. המחיר הממוצע עבור חדר משפחתי ללילה בעונת הקיץ עומד על כ-500 ש"ח בלבד.

    לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    עוד מלון ששווה לבדוק, הוא מלון איביס מארן לה השייך לרשת המלונות האירופאית הענקית ונחשב לאחד המומלצים באיזור. חשוב: המלון מציע חדרים זוגיים בלבד, כך שאם אתם מגיעים עם ילדים, כדאי לקחת בחשבון שתצטרכו להזמין 2 חדרים זוגיים.

    זהו מלון 3 כוכבים הממוקם כ-6 ק"מ מהפארק ובמרחק של שניות הליכה מתחנת הרכבת של ואל ד'אורופ הרחוקה תחנה אחת מהפארק. המלון קטן יחסית ומציע 100 חדרים בלבד בעיצוב פשוט ונקי והם כוללים טלוויזיה, שולחן עבודה, חדר רחצה פרטי ואינטרנט אלחוטי חינם.

    המלון זכה לביקורות מצוינות בקרב גולשי אתר בוקינג (גם ממטיילים ישראלים) וזכה לציונים טובים בעיקר על המיקום המעולה הקרוב לדיסני, לסי לייף ולקניון אאוטלט גדול. המחיר הממוצע לחדר זוגי בתקופת השיא של הקיץ עומד בממוצע על כ-400 ש"ח ללילה כך שאם אתם מגיעים עם שני ילדים, המחיר הכללי הוא כ-800 ש"ח ללילה.

    לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



    לסיכום: איפה הכי מומלץ לישון בדיסני פריז (וכמה זה יעלה)?


    ובכן, לאחר שראיתם וסקרתם את כל אפשרויות הלינה בדיסני פריז, וראיתם גם אילו מלונות הם המומלצים ביותר לפי הביקורות ברשת, עכשיו בוודאי כבר יותר קל לקבל החלטה. בואו ננסה לסכם בקצרה את ההבדלים בין כל סוגי הלינה ביורודיסני בכמה שורות בודדות:

    מלונות במעגל ראשון: מלונות רשמיים של דיסני הממוקמים בתוך הפארק (או במרחק הליכה קצרה) וכוללים גם הטבות שונות לאורחים ומעוצבים במיוחד לילדים לפי מוטיבים המהווים השלמה לפארק. המחיר הממוצע בתקופת הקיץ: כ-3000 ש"ח ומעלה ללילה למשפחה עם שני ילדים.

    מלונות במעגל שני: מלונות שותפים של דיסני הממוקמים במרחק נסיעה קצר מהפארק ומציעים הסעות הלוך חזור חינם באופן קבוע ורציף. המחיר הממוצע בתקופת הקיץ: כ-700 ש"ח בממוצע למשפחה עם שני ילדים.

    מלונות במעגל שלישי: מלונות ודירות נופש הממוקמים במרחק נסיעה לפארק ואין להם קשר עסקי עם דיסני. טווח המחירים הממוצע בעונת הקיץ במלונות אלו נע בין 400 ל-800 ש"ח למשפחה ללילה.

    שתהיה חופשה מהנה ואם יש לכם שאלות או הבנות בנושא, אתם מוזמנים להגיב כאן ולשתף אותנו ואת שאר הקוראים.

    והנה כל המלונות המומלצים ביורודיסני על גבי מפה + מחירים

    Booking.com
     
    רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

    שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
     

    תגובות

    תגובות: 5
    1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      השבמחק
    2. אמרו חדרים למשפחות עד 6 נפשות בין 300 ל 1100 ללילה

      השבמחק
    3. באמת מדריך מעולה. עזרתם לי המון. תודה!

      השבמחק
    4. במלונות הרשמיים בתוך הפארק עדיין צריך לשלם דמי כניסה?? אם כן.. עבור כל יום ויום או חד פעמי?

      השבמחק
      תשובות
      1. אני חושבת שאת צריכה להזמין בנפרד כרטיסים.

        מחק

    שם

    אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
    rtl
    item
    תיירות נבונה: מלונות ביורודיסני פריז בצרפת 2024 - המדריך הטוב ביותר ברשת!
    מלונות ביורודיסני פריז בצרפת 2024 - המדריך הטוב ביותר ברשת!
    מתחם הדיסנילנד בפריז מציע מגוון רחב של אפשרויות לינה. אז מהו ההבדל בין המלונות הרשמיים של דיסני לבין המלונות השותפים ואיזה מהם כדאי להזמין? מהם המלונו
    https://2.bp.blogspot.com/-QYlwsGQwmb4/Wj2LaZJMhQI/AAAAAAAARPg/-Er12-uBhng2bDnyp-qSSRnriITxyEuDgCLcBGAs/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%2593%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%259C%25D7%25A0%25D7%2593%2B%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%2596.jpg
    https://2.bp.blogspot.com/-QYlwsGQwmb4/Wj2LaZJMhQI/AAAAAAAARPg/-Er12-uBhng2bDnyp-qSSRnriITxyEuDgCLcBGAs/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%2593%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%259C%25D7%25A0%25D7%2593%2B%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%2596.jpg
    תיירות נבונה
    https://wize-travel.blogspot.com/2015/09/Disneyland-Paris-Hotels.html
    https://wize-travel.blogspot.com/
    https://wize-travel.blogspot.com/
    https://wize-travel.blogspot.com/2015/09/Disneyland-Paris-Hotels.html
    true
    4416864862586462832
    UTF-8
    כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content