/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים ברודוס - הכירו את המלונות טובים ביותר ב-2024

מהם המלונות המומלצים ביותר ברודוס שזכו לביקורות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות זכו לביקורות הישראליות הטובות ביותר? ובאילו מלונות שם כמעט ולא תמצאו ישראלים? אילו מלונות ברודוס מציעים הכל כלול ואילו ביקורות הם קיבלו וכמובן, מהם המחירים הממוצעים של כל המלונות האלו ב-2024? אתר "תיירות נבונה" בכתבה חובה לכל מי שמתכנן חופשה לרודוס.


מלונות מומלצים ברודוס - הכירו את המלונות טובים ביותר ב-2023
     תמונה: Karen Axelrad פליקר CC BY-ND 2.0

האי היווני רודוס (Rhodes) הוא ללא ספק אחד היעדים האהובים והפופולריים ביותר עבור התיירים הישראלים ויחד עם האי הסמוך כרתים, הוא מוביל כבר שנים ארוכות את טבלת היעדים המבוקשים ביותר בקרב התיירות הישראלית בחופשת הקיץ מדי שנה.

אז מה מושך לרודוס כל כך הרבה תיירים מישראל? ובכן, רודוס מציע הרבה מאוד עבור התיירים ובמעט מאוד כסף. ראשית, מאז הדחתה של אנטליה מיעדי התיירות המבוקשים ביותר (בעקבות משבר היחסים בין טורקיה וישראל), הפך רודוס (וכרתים) למקום הטוב ביותר המציע את הקלאבים והמלונות המפוארים והנדיבים ביותר שמציעים אירוח הכל כלול נדיב ומפנק, בריכות ענק עם מגלשות מים, סוויטות וחדרים מפוארים עם בריכה פרטית בחדר וכל זה במחירים זולים מאוד ביחס לכל מקום אחר בעולם.

מומלץ לקרוא גם על:
אם תוסיפו למשוואה את המבצעים ואת הטיסות הזולות לרודוס שאפשר למצוא כיום בחברות התעופה השונות, תקבלו נוסחה מנצחת שמצליחה לכבוש את התייר הישראלי שמחפש נופש בטן גב מהנה ומפנק במחירים נמוכים ביותר.

הפעם באתר "תיירות נבונה" נציג לכם את המדריך הטוב ביותר שתוכלו למצוא ברשת עבור לינה ברודוס. בכתבה הבאה נציג עבורכם את המלונות המפוארים ביותר ברודוס, נבדוק אילו מלונות זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות ברודוס קיבלו את חוות הדעת הטובות ביותר מהתיירים הישראלים, אילו מלונות מציעים הכל כלול? אילו מלונות כוללים מגלשות מים בבריכות, איפה כדאי בכלל לישון ברודוס? וכמובן, מהם המחירים הממוצעים לכל המלונות האלו בעונת התיירות של 2024.

5 המלונות הטובים ביותר ברודוס לפי אתר טריפ אדוויזר

 
להלן 5 המלונות ברודוס שדורגו כטובים ביותר לפי גולשי אתר הביקורות המוביל בעולם "טריפ אדוויזר" :
  1. מלון ספיריט אוף דה נייטס (Spirit Of The Knights Boutique Hotel)
  2. מלון אין קמרה ארט בוטיק (In Camera Art Boutique Hotel) 
  3. מלון קוקיני פורטה רוסה רודוס (Kókkini Porta Rossa)
  4. מלון לינדוס בלו (Lindos Blu)
  5. מלון וילה די לינדוס רודוס (Ville Di Lindos) 

האמת, שבכל מקום - איפה כדאי לישון ברודוס? 


רודוס הוא אי קטן יחסית אך עדיין מספיק גדול בשביל להתחלק לאיזורים שונים כאשר נהוג לחלק אותו לצד המערבי ולצד המזרחי. העיר העתיקה של רודוס נחשבת למקום מרכזי באי ורוב התיירים (גם אלו שלא מגיעים עם כוונה לטייל ומתכוונים להישאר בטן גב במלון), קופצים לפחות לערב אחד לטיול בעיר העתיקה של האי.

הרשת מלאה בהמלצות שונות ומגוונות על האיזור הטוב ביותר לישון ברודוס, תוכלו למצוא המלצות על לינה באיזור פליראקי, המלצות לאיזור לינדוס, המלצות על לינה בעיירה עצמה ועוד ועוד. אך האמת הפשוטה היא שניגוד גמור ליעדים רבים ברחבי העולם, אין באמת הבדל מהותי באיזורים השונים ברודוס ומיקום כזה או אחר לא ישנה במהות את החופשה שלכם. לכן, רצוי לשים את הדגש בבחירת המלון ברודוס בפרמטרים אחרים כמו למשל מחיר, כוכבים, שירות ומתקנים במלון וכד'.

מתי כדאי לטוס לרודוס?


רודוס הוא מקום של קיץ נקודה. הרוב המוחלט של התיירות באי היווני מתרכז בעיקר בקיץ ובהגדרה כללית יותר החל מפסח ועד ראש השנה וסוכות ובין החודשים אפריל עד סוף ספטמבר אך העונה העיקרית והעמוסה ביותר באי היא חודשי הקיץ יולי ואוגוסט.

כ-850 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר ברודוס ב-2024?


ובכן, מבדיקה מעמיקה שערכנו במספר גדול של אתרי מלונות בינלאומיים ובאתרי השוואת מחירים גדולים עבור תאריכים שונים ברודוס ב-2024 כמו למשל, פסח וטרום הקיץ (מאי יוני), עונת הקיץ (יולי אוגוסט) ועונת החגים ראש השנה וסוכות, מצאנו כי המחירים הממוצעים של המלונות המומלצים ביותר ברשת שזכו בדירוגים הגבוהים ביותר באתרים כמו טריפ אדווייזר, אקספדיה, בוקינג וכו', עומדים בממוצע על בין 650 ל-1050 ש"ח לזוג ללילה.

ישנם כמובן מלונות זולים יותר עם המלצות מעולות (תוכלו למצוא אותם בסוף הרשימה), אך אלו הם המחירים הממוצעים עבור המלונות בדירוגים הגבוהים ביותר ברשת.

מלונות מומלצים ברודוס ב-2024


להלן המלונות ברודוס שזכו בביקורות ובחוות הדעת הטובות ביותר ברשת באתרים המובילים בעולם ע"י גולשים מישראל וגולשים מכל העולם:


מלון אטריום פלטינום הוא ללא ספק אחד מהמלונות המפוארים ביותר ברודוס וגם אחד המומלצים ביותר בקרב הישראלים הן בקרב זוגות והן בקרב משפחות עם ילדים. המלון זכה לציון מעולה באתר בוקינג של 9.3 ומדורג בו גם במקום ה-18 מבין כל מלונות רודוס. גם בטריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-11. הרוב המוחלט של הביקורות הישראליות על המלון ברשת הוא חיובי בהחלט כאשר הן מציינות לשבח בעיקר את המיקום, ארוחת הבוקר ואת רמת המלון היוקרתית באופן כללי.

המלון עצמו ממוקם באיקסיה באיזור הנופש החדש של רודוס ובמרחק של 200 מטרים מחוף הים. העיר העתיקה של רודוס נמצאת במרחק של כ-4 ק"מ בלבד מהמלון. המלון שמדורג כמובן 5 כוכבים מלאים, מציע את הרמה הגבוהה ביותר של שירות ומתקנים.

במלון תוכלו למצוא בריכה ענקית המחולקת למפלסים ומסביבה 2 מסעדות המעוצבות לפי נושא. המלון מציע חדרים מעוצבים ומרווחים כאשר בחלקם ישנה גם בריכה פרטית בחדר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-600 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




גם מלון לה מרקיז רודוס המדורג 5 כוכבים, נחשב בהחלט לאחד המלונות המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים ברודוס בקרב התיירים הישראלים וזכה לחוות דעת ממש מעולות ברשת. באתר בוקינג למשל, המלון זכה לעשרות חוות דעת מאומתות של תיירים מישראל שהרעיפו בשבחים על מתקני המלון והבריכות, האוכל המצוין והקרבה לעיר רודוס שמרוחקת כרבע שעה נסיעה מהמלון.

המלון עצמו הוא למעשה אתר נופש עצום ממדים ומרשים ביותר הממוקם בפליראקי ומשתרע על פני 120,000 מ"ר. המלון מציע 6 בריכות שחייה מגניבות ומעוצבות, מועדון ספא מפואר, מגרשי טניס וכדורסל ומסעדה איכותית.

המלון מציע למי שמוכן להשקיע, 25 חדרים הכוללים גם בריכות פרטיות בחדר. כמו כן, מציע המלון חדרים זוגיים, בונגלוס וסוויטות משפחתיות המתאימות למשפחות עם ילדים. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-650 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים את המלון הזול ביותר והמומלץ ביותר ברודוס, מלון וילה די לינדוס הוא אחד מהאופציות הטובות עבורכם. מדובר במלון 3 כוכבים שזכה להמלצות מעולות ברשת והוא מציע מחירים זולים ביותר שעומדים בממוצע בתקופות התיירות העמוסות כמו פסח, הקיץ והחגים על כ-350 ש"ח לזוג ללילה בלבד!

המלון דורג במקום הרביעי לפי באתר בוקינג כשהוא עוקף מלונות 5 כוכבים מפוארים ביותר וזכה לציון המדהים 9.6 על סמך מאות חוות דעת מאומתות של גולשים (כולל גולשים מישראל). גם בטריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-5! המלון ממוקם באיזור לינדוס וכולל גם בריכה גדולה, מסעדה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

המלון מומלץ גם עבור משפחות ילדים ומציע חדרי משפחה גדולים המתאימים ל-5 נפשות וכוללים גם מטבחון עם כיריים. ישנו גם איזור משחקים המתאים לילדים ונוער וכולל גם שולחנות ביליארד. זהו ללא ספק אחד המלונות הטובים ביותר ברודוס בקטגוריית תמורה לעומת מחיר שעומד כאמור על כ-300 ש"ח בממוצע לזוג ללילה בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שבהחלט מתחרה על התואר המלון המומלץ ביותר על הישראלים ברודוס הוא המלון המפואר 5 הכוכבים אליסיום רודוס שממוקם באיזור פליארקי. מלון זה זכה לשבחים רבים ברשת וקיבל ציונים מעולים מגולשים ישראלים רבים שהספיקו ללון במלון ולשבח בעיקר את האווירה היוקרתית והמפנקת, השירות האדיב של צוות המלון, הארוחות המשובחות והמיקום.

המלון בהחלט נחשב לאחד הטובים ביותר ברודוס וזכה להתברג במקום ה-23 באתר בוקינג עם ציון מצוין של 9.2 על סמך מאות חוות דעת מאומתות כאשר עשרות מתוכם של גולשים ישראלים אמיתיים. המלון הוא מרשים ביותר עם דגש רב על עיצוב והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. תוכלו למצוא במלון בריכת לגונה מעוצבת וגדולה, גישה ישירה לחוף הים, מועדון ספא מפואר, מסעדות רבות שנעות בין אוכל גורמה לבין אוכל ים תיכוני מקומי ומתקנים רבים נוספים.

המלון הוא גדול מאוד ומציע 327 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים, סוויטות משפחתיות וסוויטות מפוארות לזוגות. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון מתחיל בכ-450 ש"ח ובאיזור 600 ש"ח לזוג ללילה בעונות התיירות החזקות.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר





אם אתם מחפשים מלון למשפחות עם ילדים ברודוס, כדאי לכם בהחלט לשקול את מלון רודוס פרינסס שנחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר (אם לא המומלץ ביותר) ברשת עבור משפחות ברודוס. המלון שממוקם באיזור קיוטרי שברודוס דורג במקום ה-3 מבין המלונות שבאיזור באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-35 מבין כל המלונות של רודוס באתר בוקינג עם ציון 9 מתוך 10.

המלון שמחזיק ב-4 כוכבים וממוקם על חוף הים, מציע בריכת שחייה חיצונית ענקית ומרשימה עם מגלשות מים לילדים, צוות בידור, חדרים גדולים ומפנקים שהיקרים מביניהם כוללים אף בריכה פרטית בתוך החדר ואווירת בטן גב לשווה כפי שמתבקש ממלון טוב ברודוס.

התיירים הישראלים שהספיקו ללון במלון, העניקו לו ציונים מעולים ברשת ושיבחו בעיקר את האוכל המצוין, השירות האדיב של הצוות, המתקנים והמגלשות לילדים ואת החדרים המאורגנים ומרווחים.

מחיר חדר לזוג עם ילד במלון הוא אטרקטיבי ביותר ונע בין 600 ל-1000 ש"ח בממוצע.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים ברודוס


והנה רשימה נוספת של מלונות מומלצים ברודוס שקיבלו את הביקורות וחוות הדעת הטובות ביותר ברשת באתרים המובילים:

  • מלון בלוויו סוויטס רודוס (Bellevue Suites) - מלון 5 כוכבים מפואר שדורג במקום ה-8 באתר בוקינג לפי ביקורות הגולשים שבאתר כולל ממטיילים ישראלים רבים. ממוקם ליד העיר רודוס (כ-2 ק"מ מהעיר העתיקה). המחיר הממוצע לזוג ללילה בעונת הקיץ: כ-1200 ש"ח.
  • מלון דלפינה רזורט רודוס (Delfinia Resort) - זכה בביקורות מעולות ברשת ונחשב לאחד המומלצים ביותר ברודוס למשפחות עם ילדים. מציע אירוח הכל כלול. ממוקם בחוף המזרחי של רודוס באיזור קולימביה. מציע מחירים לחדר עבור זוג עם ילד ב-700 ש"ח בממוצע.
  • מלון רודוס פלאדיום (Rodos Palladium Leisure & Wellness) - אחד המלונות הידועים והמוכרים ביותר ברודוס שמומלץ מאוד ברשת למשפחות ברודוס. זכה לציון 8.9 בבוקינג. מלון מפואר מאוד הממוקם בפליראקי וכ-9 ק"מ בלבד מהעיר העתיקה של רודוס. מציע מחירים אטרקטיביים של כ-500 ש"ח בלבד לזוג ללילה בתקופת הקיץ!
  • מלון פרינסס אדריאנה רודוס (Princess Andriana Resort & Spa) - מלון 5 כוכבים ברודוס ואחד המומלצים ביותר ברשת בקרב התיירים הישראלים. נחשב למעולה למשפחות ומציע תמורה מעולה למחיר. המלון מציע אירוח הכל כלול וחדר לזוג ללילה בתקופת הקיץ יעלה בממוצע כ-1000 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון מיטסיס גרנד הוטל רודוס (Mitsis Grand Hotel) - עוד מלון עם שירות הכל כלול ברודוס שזכה לציונים מעולים ברשת בקרב התיירים הישראלים. מלון 5 כוכבים הממוקם בעיר רודוס וכרבע שעה הליכה בלבד מהעיר העתיקה. המחיר לחדר לזוג עם ילד בתקופת הקיץ יעלה בממוצע כ-680 ש"ח.

המלונות הטובים ביותר ברודוס המציעים הכל כלול  


להלן המלונות שמציעים אירוח הכל כלול ברודוס שזכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת:

  • מלון אלילה רודוס (Mitsis Alila Exclusive Resort and Spa) - מלון ענק ומפואר שפחות מוכר לקהל הישראלי. מציע אירוח הכל כלול מפנק עם מגוון מסעדות שונות. זכה לציון 9.2 בבוקינג. אם אתם מחפשים להתנתק מהקהל הישראלי, זה המלון בשבילכם. כ-1200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סנטידו פורט רויאל רודוס (Sentido Port Royal Villas & Spa) - מלון הכל כלול מפנק המיועד למבוגרים בלבד. מושלם לירח דבש ולחופשה רומנטית. זכה בציונים מעולים ברשת (9.1 בבוקינג)
  • מלון קולימביה ביי ארט רודוס (Kolymbia Bay Art) - עוד מלון לזוגות בלבד המציע אירוח הכל כלול ונחשב לאחד המומלצים ביותר באתר בוקינג. המלון גם מציע מחירים זולים למי שהתקציב שלו מוגבל - כ-800 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ.

המלונות ודירות נופש המומלצים ביותר ברודוס בפחות מ-600 ש"ח לזוג ללילה ב-2024


להלן כמה מלונות זולים ברודוס שזכו להמלצות מעולות ברשת ושהמחיר הממוצע בהם ב-2024 אינו עולה על 600 ש"ח לזוג ללילה:

  • מלון בוטיק לאקז'רי אלאקאטי רודוס (Elakati Luxury Boutique Hotel) - מלון למבוגרים בלבד שזכה להמלצות מעולות ברשת עם ציון 9.6 בבוקינג. ממוקם בעיירה רודוס. מציע מחיר ממוצע של כ-550 ש"ל לזוג ללילה.
  • מלון סיזר'ס גרדנס רודוס (Caesar's Gardens Hotel & Spa) - מלון ספא מעולה ברודוס שקיבל ביקורות מצויינות ברשת וממוקם באיזור לינדוס. מציע חדרים זוגיים ב-500 ש"ח בממוצע. (ואם בא לכם להשקיע קצת יותר, תוכלו להזמין באיזור ה-900 ש"ח בונגלוס עם בריכה פרטית).
  • מלון קוקוס רודוס (Koukos Traditional Guesthouse) - מלון דירות קטן בעיירה רודוס במרחק של כ-200 מטרים מהקזינו. זכה בציונים מעולים ברשת (9.5 בבוקינג). כ-400 ש"ח לזוג ללילה.

והנה כל המלונות המומלצים ברודוס על גבי מפה + מחירים

Booking.com
 
 
שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים ברודוס - הכירו את המלונות טובים ביותר ב-2024
מלונות מומלצים ברודוס - הכירו את המלונות טובים ביותר ב-2024
מהם המלונות המומלצים ביותר ברודוס שזכו לביקורות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות זכו לביקורות הישראליות הטובות ביותר? ובאילו מלונות שם כמעט ולא תמצאו יש
https://4.bp.blogspot.com/-htxykw5BxBo/WDzO_Kn6CTI/AAAAAAAAKE0/bED1IzgXqNwZGZVCfOj7HA53xSYNc21CQCLcB/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2593%25D7%2595%25D7%25A1.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-htxykw5BxBo/WDzO_Kn6CTI/AAAAAAAAKE0/bED1IzgXqNwZGZVCfOj7HA53xSYNc21CQCLcB/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2593%25D7%2595%25D7%25A1.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2014/02/RhodesLuxuryHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2014/02/RhodesLuxuryHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content