/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

המלונות הכל כלול בכרתים - 5 המלונות הטובים ביותר ב-2024!

אילו מלונות הכל כלול בכרתים הם הטובים ביותר והמומלצים ביותר? אילו מהם זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר? וכמה הם יעלו לכם בקיץ 2024 הקרוב? אתר "תיירות נבונה" עם כל הפרטים.


המלונות הכל כלול בכרתים - 5 המלונות הטובים ביותר ב-2023!
מתכננים חופשת בטן גב בכרתים במלון הכל כלול מפנק? לאחר שהצגנו לכם את מלונות הכל כלול הטובים ביותר ברודוס, היום באתר "תיירות נבונה" אנו מגיעים לבדוק אילו מלונות הכל כלול בכרתים כבשו את ביקורות הגולשים ברשת? אילו מהם זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר ומהם המחירים הממוצעים לשנת 2024? אז קדימה, למה אתם מחכים.

מומלץ לקרוא גם על:

5 המלונות הטובים ביותר המציעים הכל כלול בכרתים לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 מלונות הכל כלול הטובים והמומלצים ביותר בככרתים לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון מיציס לגונה כרתים (Mitsis Laguna Resort & Spa)
  2. מלון מיציס רינלה ביץ' כרתים (Mitsis Rinela Beach)
  3. מלון אטנלנטיקה סנסטורי כרתים (Atlantica Sensatori Resort Crete)
  4. מלון איברוסטאר כרתה פנורמה כרתים (Iberostar Creta Panorama)
  5. מלון קיאני ביץ' כרתים (Kiani Beach Resort)

החל מ-500 ש"ח בחגים וכ-900 ש"ח ומעלה ביולי אוגוסט - כמה יעלו לכם מלונות הכל כלול המומלצים ביותר בכרתים ב-2024?


מחירי המלונות בכרתים משתנים בעיקר בהתאם לעונות בשנה וניכר פער גדול מאוד במחיר בין חודשי הקיץ העמוסים של יולי ואוגוסט לבין תקופות קודמות ומאוחרות יותר בין פסח וחודש אפריל ועד לראש השנה וסוכות בחודשים ספטמבר ואוקטובר.

מבדיקה שערכנו באתרי ההזמנות הגדולים ובאתרי השוואת מחירי מלונות מובילים ברשת, מצאנו כי המחירים הממוצעים במלונות הכל כלול בכרתים שזכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת מתחילים באיזור ה-800 ש"ח לזוג ללילה בחודשים יולי ואוגוסט ואילו המחיר הממוצע בחודשים אפריל (פסח), מאי ויוני (טרום קיץ), ספטמבר ואוקטובר (יום כיפור, ראש השנה וסוכות) מתחילים ברוב המלונות האלו ב-500 ש"ח לזוג ללילה.

מלונות הכל כלול בכרתים ב-2024


להלן רשימה של מלונות הכל כלול בכרתים שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון סטאר ביץ' הוא אחד ממלונות הכל כלול בכרתים הפופולריים והמומלצים ביותר בקרב המטיילים הישראלים ונחשב לאחד הטובים בקטגוריה זו למשפחות עם ילדים. הביקורות הישראליות הרבות ברשת ציינו לטובה את שפע האוכל והגיוון, את הרמה ואת כמות המתקנים המתאימים גם לילדים ונוער וגם את שירות הצוות המעולה של המלון.

זהו מלון קלאסי למשפחות עם ילדים צעירים כאשר תוכלו למצוא בו בריכות שחייה גדולות עם מגלשות מים ומתקני שעשועים לילדים. המלון מציע כמה מסעדות שונות ומגוונות. ישנם במלון 311 חדרים שונים המשקיפים על חוף הים שנמצא סמוך למלון והם כוללים גם מטבחון קטן עם מקרר ומיקרוגל ואינטרנט אלחוטי חינם.

אין ספק שאם אתם מחפשים מלון הכל כלול בכרתים מומלץ למשפחות, זהו אחד המלונות המומלצים ביותר לצורך זה. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-1100 ש"ח לזוג + ילד ללילה בתקופת יולי אוגוסט לדיל הכל כלול. בשאר עונות השנה, המחיר הממוצע עומד על כ-550 ש"ח בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון הכל כלול בכרתים הנחשב לאחד המומלצים ביותר לזוגות ולמשפחות הוא מלון כרתה מאריס שקיבל ציונים מעולים מגולשים ישראלים. ביקורות הישראלים שיבחו את השירות האדיב של הצוות, את שפע האוכל ואת המתקנים לילדים.

מדובר במלון הכל כלול קלאסי שמציע במסגרת הדיל את כל האוכל והמסעדות בשירות חופשי ללא תשלום. גם הברים והאלכוהול במלון הם ללא תשלום נוסף. המלון שוכן במתחם גדול מאוד וממוקם במרכז העיר הרסוניסוס הפופולרית. הטיילת של חוף הים ממוקמת כ-2 דקות הליכה מהמלון.

המלון מציע בין היתר בריכות שחייה, מגלשות לילדים ופעילויות לילדים ולמבוגרים כולל הופעות של אמנים מקומיים בערב. המלון זכה לציון גולשים מעולה באתר בוקינג של 9.1. זהו מלון 5 כוכבים יוקרתי מאוד והמחיר הממוצע בו לחדר ללילה בתקופת הקיץ מתחיל ב-1050 ש"ח לזוג ללילה ועולה בהתאם לסוג החדר שמזמינים.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים הכל כלול מפנק בכרתים שמומלץ למשפחות עם ילדים קטנים וגדולים, כדאי לבדוק גם את מלון סטלה פאלאס המצוין שנחשב לפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים הרבים. גם מלון זה מציע את חווית הכל כלול בשלמותה. הביקורות הרבות על המלון באתר בוקינג ציינו לשבח את השפע הרב ומגוון האפשרויות של האוכל במלון, את הבריכות והמתקנים לידים קטנים, הפעילויות ועוד.

המלון ממוקם על חוף הים וכ-4 ק"מ מהעיר הרסוניסוס. במלון תוכלו למצוא 2 בריכות שחייה גדולות ו-3 בריכות ילדים עם מגלשות מים קטנות, מגוון מסעדות שונות, מגרשי טניס, פעילויות ספורט ומים ואטרקציות נוספות. ישנם במלון 234 חדרים שונים המחולקים לחדרים זוגיים, חדרי משפחה וסוויטות שונות. כל החדרים כוללים ריהוט מעוצב, טלוויזיה ומיזוג. החדרים היוקרתיים יותר כוללים גם בריכה פרטית בחדר.

המלון זכה לדירוגים מעולים באתר טריפ אדווייזר ולציון גולשים ממוצע של 8.4 באתר בוקינג.קום. המחיר הממוצע במלון בתקופת הקיץ וחודשי יולי אוגוסט מתחיל באיזור ה-1050 ש"ח לזוג + ילד ללילה ועולה בהתאם לתאריכים ולסוג החדר.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



   
אם אתם מחפשים גם מלון הכל כלול מפואר ומפנק בכרתים עם המלצות טובות ברשת וגם מלון המציע מחירים נמוכים יחסית, מומלץ לבדוק את מלון 4 הכוכבים סילבר ביץ' המצוין שזכה לציון מעולה באתר בוקינג של 9.2 המבוסס על ממוצע של כ-400 ביקורות מאומתות של גולשים (כולל גם כמה גולשים מישראל) וזכה לדירוגים מצויינים גם באתר טריפ אדווייזר הידוע. גם מלון זה נחשב לאחד הטובים גם עבור זוגות לחופשה רומנטית וגם למשפחות עם ילדים צעירים או בוגרים.

מלון זה יושב על חוף ג'ראני ובמרחק קצר מאיזור הנופש פלאטאניאס ומהעיר חאניה כאשר שדה התעופה של חאניה נמצא כ-26 ק"מ מהמלון. האוכל במלון שמוגש במסגרת הכל כלול זכה לביקורות מעולות ברשת והשירות של הצוות זכה אף לביקורות טובות יותר. גולשים ישראלים ציינו גם כי במקרים מסויימים, הצוות אף דאג לסדר "תפריט כשר" שאינו כולל בשר חזיר. גם חוף הים ורמת החדרים זכו לציונים גבוהים מאוד ברשת.

המלון מציע סה"כ 50 חדרים המציעים נוף לים, לבריכה או לגינות שמסביב המלון, אינטרנט חינם, כספת ומיני בר. חדרים מסויימים כוללים גם מטבחון מאובזר הכולל מיקרוגל ומכונת קפה. המחיר הממוצע לזוג + 2 ילדים בתקופת יולי אוגוסט עומד על כ-1050 ש"ח בלבד ובשאר עונות השנה המחיר אף נמוך יותר.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון נפלא נוסף בכרתים המציע אירוח הכל כלול הוא מלון קיאני ביץ' המחזיק בדירוג 5 כוכבים וגם הוא מעולה עבור משפחות עם ילדים קטנים או גדולים. זהו מלון בטן גב קלאסי שתיירים רבים ברוב המקרים אינם יוצאים מהמלון בכלל. המלון מציע שפע של פעילויות לילדים בכל שעות היום וגם הופעות ופעילויות למבוגרים.

המלון ממוקם ליד העיר חאניה ליד העיר הוונציאנית העתיקה ומציע 2 בריכות שחייה, מסעדה, מגרש משחקים לילדים וגישה לחוף הים. הביקורות ברשת ציינו לטובה במלון בעיקר את הבריכה ואת רמת האוכל הגבוהה.

הציון שקיבל המלון באתר בוקינג הוא 8.6 המבוסס על כ-300 חוות דעת מאומתות של גולשים מרחבי כל העולם. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-1150 ש"ח לזוג + ילד ללילה.

  להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות הכל כלול מומלצים בכרתים


להלן עוד כמה מלונות הכל כלול בכרתים שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת ממטיילים ישראלים וממטיילים ברחבי העולם באתרי התיירות המובילים:
  • מלון אקווילה אלאונדה וילאג' כרתים (Aquila Elounda Village) - מלון הכל כלול מעולה בכרתים המיועד בעיקר לזוגות ולחופשה רומנטית. ממוקם באלונדה על חוף הים. מציע חדרים מפנקים שחלקם כוללים גם בריכה פרטית בתוך החדר. זכה בציון גולשים מעולה באתר בוקינג של 8.9. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון בתקופת הקיץ מתחיל באיזור ה-800 ש"ח ועולה בהתאם לסוג החדר.
  • מלון קנוסוס ביץ' כרתים (Knossos Beach Bungalows & Suites) - מלון 5 כוכבים המציע אירוח הכל כלול וזכה בהרבה מאוד ביקורות טובות וציונים מעולים ברשת גם מזוגות וגם ממשפחות עם ילדים. ממוקם כ-10 ק"מ משדה התעופה של הרקליון. זכה לציון 8.4 בבוקינג. המחיר הממוצע בחודשי יולי אוגוסט: כ-700 ש"ח לזוג ללילה בלבד. 
  • מלון מיציס לגונה כרתים (Mitsis Laguna Resort & Spa) - אחד ממלונות הכל כלול בכרתים המומלצים ביותר ברשת שזכה גם לציונים מעולים מזוגות ומשפחות ישראליות רבות שכבר הספיקו ללון במלון. ממוקם בהרסוניסוס ומציע מסעדות רבות, בריכות שחייה וכל מה שצריך לחופשת בטן גב. המחיר: כ-1500 ש"ח לזוג ללילה בממוצע בתקופת הקיץ.
  • מלון איברוסטאר כרתה פנורמה כרתים (Iberostar Creta Panorama) - מלון הכל כלול פופולרי מאוד בקרב משפחות ישראליות. זכה בציון 8.2 באתר בוקינג ולחוות דעת ישראליות רבות. מציע 6 בריכות ו-3 מסעדות. בנוסף, מציע פעילויות ספורט רבות וכן פעילויות לילדים ולמבוגרים. המחיר הממוצע לזוג ללילה מתחיל ב-650 ש"ח. 

והנה כל המלונות המומלצים בכרתים על גבי מפה + מחירים

Booking.com  
 
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: המלונות הכל כלול בכרתים - 5 המלונות הטובים ביותר ב-2024!
המלונות הכל כלול בכרתים - 5 המלונות הטובים ביותר ב-2024!
אילו מלונות הכל כלול בכרתים הם הטובים ביותר והמומלצים ביותר? אילו מהם זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר? וכמה הם יעלו לכם בקיץ 2023 הקרוב? אתר "תייר
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgNnFK_VOYvR6sbkFQcvKfAPjwiLmk7ebOhxpXovi6nq4Bdnw5UNVmnjX1plvACbzKstyE4WZenxlkfNn1MR89yvnatupiD6_CJJKVQWIroqNjKTbyKSh6CyY7mfleu0-kHOL_tGjsnS-I/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2594%25D7%259B%25D7%259C+%25D7%259B%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%2591%25D7%259B%25D7%25A8%25D7%25AA%25D7%2599%25D7%259D+2018.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgNnFK_VOYvR6sbkFQcvKfAPjwiLmk7ebOhxpXovi6nq4Bdnw5UNVmnjX1plvACbzKstyE4WZenxlkfNn1MR89yvnatupiD6_CJJKVQWIroqNjKTbyKSh6CyY7mfleu0-kHOL_tGjsnS-I/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2594%25D7%259B%25D7%259C+%25D7%259B%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%2591%25D7%259B%25D7%25A8%25D7%25AA%25D7%2599%25D7%259D+2018.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/03/Crete-All-Inclusive-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/03/Crete-All-Inclusive-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content