/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בברלין (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בברלין?

אילו מלונות בברלין הם המומלצים ביותר ל-2024 וכמה הם עולים? מהם המלונות שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר מהמטיילים הישראלים? באיזה איזור כדאי לישון בברלין? וגם, מהם דירות הנופש המומלצות בברלין ואילו מלונות בעיר נחשבים למתאימים ביותר למשפחות עם ילדים? כל זה ועוד, בכתבה הבאה.


מלונות מומלצים בברלין (מעודכן ל-2023) - איפה מומלץ לישון בברלין?
ברלין (Berlin) היא ללא ספק אחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים וזה ככבר כעשור שמאות אלפי ישראלים מבקרים בה מדי שנה בכל עונות התיירות. בירת גרמניה מציעה אטרקציות לכל סוגי התיירות. הצעירים נמשכים לחיי הלילה וחיי החברה העשירים ואילו המבוגרים מוצאים בה את חיי התרבות והאומנות עם מיטב המוזיאונים, אולמות הקונצרטים ובתי האופרה.
   
ברלין עמוסה באטרקציות יפות ובמקומות נחמדים לראות ולטייל. בין האטרקציות המוכרות ביותר בברלין ניתן לציין את שער ברנדנבורג, בניין הרייכסטאג, כיכר פוסטדאם, אי המוזיאונים, כיכר אלכסנדרפלאץ ועוד. התיירים הישראלים ממליצים גם על ביקור במוזיאון "The story of Berlin", השוק מאואר פארק, האקשר מרקט ועצירה במסעדת פיטר פן שזוכה לפרסום רב בעיר.

מומלץ לקרוא גם על:
ישנם אלפי מקומות אירוח בברלין המחולקים למלונות מפוארים, מלונות סטנדרטיים, דירות נופש ובתי הארחה זולים. למצוא בעיר כזאת מלון טוב ומתאים, זאת משימה לא פשוטה בכלל ולכן, היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו לבדוק באמצעות אתרי התיירות המובילים בעולם מהם המלונות הטובים ביותר בברלין שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות בעיר התיירים הישראלים הכי אהבו? באיזה איזור בברלין כדאי להזמין מלון? מהם המלונות המתאימים ביותר לילדים? ומהם המחירים הממוצעים של המלונות המומלצים ביותר בברלין? אז קדימה, מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בברלין לפי גולשי אתר טריפ אדוויזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר בברלין על פי ביקורות של גולשי אתר הביקורות הבינלאומי הידוע "טריפ אדווייזר":
  1. מלון אם שטיינפלאץ ברלין (Hotel am Steinplatz)
  2. מלון ריג'נט ברלין (Regent Berlin)
  3. מלון דאס שטו ברלין (Das Stue Hotel) 
  4. מלון לואיז פלייס ברלין (Louisa's Place)
  5. מלון קאזה קמפר ברלין (Casa Camper Berlin) 

חפשו מלון באיזור כיכר אלכסנדרפלאץ - איפה כדאי לישון בברלין?


ברלין מציעה למעלה מ-1500 מקומות אירוח ברמות שירות שונות אך רוב התיירים ורוב בתי המלון מתרכזים כמו בכל מטרופלין, במרכז העיר ברלין כאשר אחת מנקודות הציון החשובות ביותר היא כיכר אלכסנדרפלאץ שנחשבת לנקודת עוגן מרכזית בעיר ואטרקציות רבות ומוכרות בעיר נמצאות סביב איזור זה.


רוב המלונות המומלצים של ברלין כפי שתראו מיד בהמשך הכתבה, מרוכזים סביב כיכר אלכסנדרפלאץ ולכן אם אתם מתלבטים באיזה איזור כדאי להזמין מלון בברלין, ההמלצה הטובה ביותר היא לחפש מלון בקרבת כיכר אלכסנדרפלאץ.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לברלין?


מבדיקה שערכנו באתרי מומחי תיירות ברשת לברלין, התקופה הטובה ביותר להגיע לברלין בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, הם חודשי הקיץ יולי אוגוסט וחודשי החגים ראש השנה וסוכות (ספטמבר ואוקטובר).

    החל מ-550 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו המלונות המומלצים ביותר של בברלין ב-2024?


    ערכנו בדיקה באתרי הזמנת מלונות בינלאומיים ואתרי השוואת מחירי מלונות ברשת, כדי לגלות מהם המחירים הממוצעים של המלונות המומלצים ביותר בברלין (מלונות שקיבלו ציון 9 ומעלה ע"י הגולשים באתר בוקינג ודורגו במקומות הגבוהים באתר טריפ אדווייזר) בתקופות שונות בשנה כגון חודשי יולי אוגוסט, עונת החגים ראש השנה וסוכות, חודשי החורף ועונת הכריסמס וחנוכה ובעונת פסח והאביב.

    ובכן, מתוצאות הבדיקה, מצאנו כי מחירי המלונות הטובים של ברלין זולים יותר מערים גדולות דומות כמו פריז או לונדון כאשר טווח המחירים של מלונות אלו מתחיל ב-550 ש"ח לזוג ללילה במלונות 3 ולפעמים גם 4 כוכבים ומגיע עד לכ-900 ש"ח בממוצע במלונות היוקרתיים יותר.

    מלונות מומלצים בברלין ב-2024


    הנה לפניכם רשימה של המלונות הכי נחשבים בברלין שקיבלו המלצות רבות מתיירים ישראלים ותיירים מכל העולם וציונים טובים מאתרי מלונות עולמיים.


    מלון אדינה הוא ללא ספק אחד המלונות הטובים ביותר בברלין וזכה לביקורות מעולות ברשת עם ציון של 9.2 באתר בוקינג ודירוג במקום ה-14 באתר טריפ אדווייזר. מלון זה הוא גם ללא ספק אחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים ולפי חוות הדעת הישראליות (החיוביות ברובם המוחלט) באתר בוקינג אפשר להיווכח בכך.
      
    המלון הוא מלון 4 כוכבים קלאסי הממוקם בכיכר האקשייר מארקט ו-200 מטרים מתחנת הרכבת משם אפשר להגיע למרכז העיר ולכיכר אלכסנדרפלאץ בכמה דקות בלבד. המלון הוא למעשה מלון דירות השייך לרשת גדולה בברלין וזכה להמלצות טובות גם ממשפחות עם ילדים בברלין. הדירות במלון כוללות מטבחים מאובזרים כולל מדיח כלים ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון מציע גם מרכז ספא עם סאונה וג'קוזי ומסעדה המגישה מאכלים אוסטרליים.
       
    המחיר הממוצע במלון הוא כ-550 ש"ח לזוג ללילה.
     




    מלון קאזה קמפר הוא המלון הטוב ביותר בברלין לפי דירוג חוות דעת הגולשים באתר בוקינג (ציון 9.7!) ומקום חמישי בברלין לפי הדירוג באתר טריפ אדווייזר. גם בקרב המטיילים הישראלים המלון נחשב לאחד המומלצים והטובים ביותר בברלין.

    המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה מכיכר אלכסנדרפלאץ ו-10 דקות הליכה משדירת אונטר דן לינד, אי המוזיאונים ואטרקציות נוספות. המלון זכה לשבחים רבים הודות למיקומו המעולה, רמת האיבזור והחדרים שבמלון, שירות מצוין של הצוות ורמת הניקיון וקשה מאוד למצוא בכלל ביקורת שלילית על המלון.

    מדובר ללא ספק באחד המלונות הטובים של ברלין כאשר המחיר הממוצע לחדר עומד על כ-800 ש"ח לזוג ללילה.





    המלון הטוב ביותר בברלין לפי דירוג גולשי אתר טריפ אדווייזר הוא מלון אם שטיינפלאץ המתנוסס לו באתר במקום הראשון. גם באתר בוקינג זכה המלון לציונים מעולים וקיבל שם את הציון המעולה 9.4 לפי למעלה מ-700 חוות דעת מאומתות.

    מדובר במלון בוטיק מפואר בבניין ישן ששופץ לגמרי לפני כמה שנים והוא ממוקם ליד שדרת קו'דאם המפורסמת. המלון עוצב בקפידה רבה בסגנון ארט-נובו ומציע חדרים וסוויטות מפוארות בדרגות שונות. המלון מציע גם ספא מפואר עם חדר כושר וגם אינטרנט אלחוטי חינם.

    הביקורות על המלון ציינו לשבח במיוחד את המיקום המעולה ואת ארוחת הבוקר המחיר הממוצע ללילה לזוג עומד על כ-400 ש"ח לזוג.





    אם אתם מחפשים מלון יוקרתי אמיתי בברלין, כנראה שמלון ריג'נט ברלין הוא המלון בשבילכם. מלון 5 כוכבים זה זכה בדירוגים נפלאים ברשת וחובבי הלוקשרי הרעיפו שבחים רבים על מלון מפואר זה. המלון מדורג במקום השני בטריפ אדווייזר עם ביקורות מעולות וזכה לציון מצויין באתר בוקינג 9.4 לפי כמעט 1000 חוות דעת מאומתות של גולשים כולל גולשים רבים מישראל.

    מלון מפואר זה ממוקם בכיכר גנדרמנמרקט וסמוך לשדרת הקניות פרידריכשטראסה. מדובר במלון סופר מפואר המעוצב בסגנון המלכותי הקלאסי עם חללים גדולים ומוארים מלאי נברשות וקישוטים יוקרתיים. חדרי המלון גדולים ומרווחים במיוחד וזכו לציונים מעולים בקרב המטיילים הישראלים.

    המלון מציע גם מועדון ספא, מסעדה בעלת כוכב מישלן ובר איכותי. האינטרנט האלחוטי הוא חינם בכל רחבי המלון. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-950 ש"ח בממוצע.





    אם אתם שואלים את עצמכם מהו המלון הגבוה ביותר בברלין, אז הנה התשובה לפניכם - מלון פארק אין רדיסון ברלין הוא המלון הגבוה ביותר בעיר ומציע נוף מרהיב על כל העיר. המלון שממקום בכיכר אלכסנדרפלאץ וצמוד למגדל הטלוויזיה מוגדר כ-4 כוכבים אך למעשה הוא לא נופל ממלונות חמישה כוכבים אחרים בברלין. במלון תמצאו 3 מסעדות שונות, מועדון ספא עם מרפסת חיצונית גדולה המשקיפה על העיר.

    כל החדרים (גם הסוויטות וגם החדרים הרגילים) מגיעים עם חדרי רחצה משיש ורצפה מחוממת. המלון זכה לשבחים רבים וציונים מעולים ממטיילים שונים ברשת וגם המחירים במלון הם מפתיעים במיוחד ועולים בממוצע כ-420 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

     



    עוד מלון שנחשב ללא ספק לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים וזכה להמלצות וחוות דעת חמות מאוד ברשת הוא מלון מליה ברלין. המלון קיבל את הציון 9 מתוך 10 באתר בוקינג על סמך לא פחות מ-3000 חוות דעת מאומתות (נתון שמלמד את רמת הפופולריות של המלון).

    מלון 4 כוכבים זה ממוקם ברחוב פרידריך שטראסה המפורסם וליד נהר שפרה. שער ברנדנבורג ואטרקציות נוספות ממוקמים סמוך לשם. המלון שוכן במבנה גדול ומודרני ומציע 364 חדרים שונים המחולקים לדרגות אירוח שונות.

    החדרים כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה עם רצפה מחוממת וחלונות אטומים לרעש. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון נע בין 400 ל-1000 ש"ח בהתאם לעונת התיירות.





    אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים מפואר בברלין, כדאי לכם מאוד לבדוק את מלון רדיסון בלו המוכר. זהו אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים שהעניקו לו ציונים מעולים ברשת וציינו לטובה את ארוחת הבוקר, את העיצוב המרהיב ואת המיקום המעולה המרכזי.

    המלון נחשב לאחד האקסקלוסיביים ביותר בברלין עם עיצוב מודרני ויוקרתי. במלון ישנו אקווריום מטורף באורך 25 מטרים! והוא בלב העניינים מול הקתדרלה של ברלין סמוך לכיכר אלכסנדרפלאץ ואי המוזיאונים וליד נהר שפרה.

    המחיר לזוג ללילה הוא כ-650 ש"ח בממוצע לזוג.

     


    ועוד כמה מלונות מומלצים בברלין


    והנה עוד כמה המלצות למלונות שווים בברלין עם חוות דעת מעולות ברשת שכדאי לבדוק:
    • מלון אדלון קמפינסקי ברלין (Hotel Adlon Kempinski Berlin) - מלון 5 כוכבים מפורסם מאוד בברלין. אחד המפוארים והפופולריים ביותר בעיר. ממוקם ליד שער ברנדנבורג. זכה לציון 9.3 בבוקינג וקיבל שם ביקורות מעולות על עיצוב ברמה גבוהה מאוד, ארוחת בוקר מפוארת ושירות של מלכים. המחיר: כ-900 ש"ח לזוג ללילה בממוצע. 
    • מלון איאיינאונטדרייסיש ברלין (Boutique Hotel i31 Berlin Mitte) - מלון 4 כוכבים חדש המציע מחירים זולים וזכה להמלצות וביקורות מעולות ברשת גם ממטיילים ישראלים רבים. ממוקם ברובע מיטה סמוך לתחנת רכבת. זכה בציון 9.2 בבוקינג. מציע חדרים במחיר ממוצע של כ-400 ש"ח לזוג ללילה.
    • מלון ניקולאי רזידנס ברלין (Hotel Nikolai Residence) - מלון 3 כוכבים בברלין פופולרי מאוד בקרב מטיילים רבים מישראל. קיבל את הציון המעולה 9.2 בבוקינג. ממוקם כ-10 דקות הליכה מכיכר אלכסנדרפלאץ. מציע חדרים מעוצבים בקפידה בסגנון מודרני וחדיש וארוחת בוקר המוגשת עד השעה 18:00 בערב. כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
    • מלון גרנד הייאט ברלין (Grand Hyatt Berlin) - מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם ברובע פוסטדאמר פלאץ. מדורג במקום ה-19 באתר טריפ אדווייזר וקיבל ציוני גולשים מעולים באתר בוקינג. כולל גם מועדון ספא, בריכה שחייה חיצונית ובריכה מקורה. המחיר: כ-750 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
    • מלון סופיטל ברלין קורפורסטנדאם (Sofitel Berlin Kurfürstendamm) - מלון 5 כוכבים מרשים ומודרני הסמוך לשדרת קורפורסטנדאם. אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים בברלין. זכה בשבחים רבים בעיקר על החדרים המרווחים, המיקום וארוחת הבוקר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-600 ש"ח.

    מלונות מומלצים בברלין למשפחות עם ילדים

        
    ואלו הם המלונות הנחשבים לטובים ולמתאימים ביותר למשפחות עם ילדים בברלין לפי המלצות הגולשים ברשת מישראל ומרחבי העולם:
    • מלון סקנדיק ברלין פוסטדאמר פלאץ (Scandic Berlin Potsdamer Platz) - מלון 4 כוכבים מעולה למשפחות שזכה בביקורות טובות מאוד ברשת בקרב משפחות רבות כולל ממשפחות ישראליות רבות שבחרו ללון בו. מציע חדרי משפחה גדולים המתאימים ל-4 נפשות בחדר. ממוקם בכיכר פוסטדאמר המרכזית ברובע מיטה המפורסם. זכה לציונים מעולים על המיקום ועל התמורה המעולה למחיר שעומד על כ-700 ש"ח בלבד למשפחה ללילה. זכה בציון 8.9 בבוקינג המתבסס על כ-10,000 ביקורות מאומתות של גולשים!
    • מלון מרקיור ברלין (Mercure Hotel & Residenz Berlin Checkpoint Charlie) - אחד המלונות הפופולריים ביותר בברלין למשפחות עם ילדים המציע חדרי משפחה גדולים מאוד ומרווחים שזכו לשבחים רבים ברשת גם בקרב מטיילים רבים מישראל. זכה לציון 9 בבוקינג על סמך כ-2700 חוות דעת מאומתות ודורג במקום ה-34 באתר טריפ אדווייזר. ממוקם במרכז ברלין ומציע חדרי משפחה במחיר ממוצע של כ-800 ש"ח למשפחה עם 2 ילדים לילה.
    • מלון נובוטל ברלין מיטה (Novotel Berlin Mitte) - מלון אידיאלי למשפחות עם ילדים בברלין הנשחב לאחד מנתוני התמורה הטובה ביותר למחיר שעומד בממוצע על כ-500 ש"ח בלבד למשפחה עם שני ילדים ללילה. זכה בציון 8.7 באתר בוקינג לפי כ-5000 ביקורות מאומתות! משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים מעולים בעיקר על שירות מעולה, מיקום טוב, ארוחת בוקר והתאמה מושלמת לילדים. ממוקם בלב העיר במרחק הליכה מאטרקציות רבות כגון אי המוזיאונים, קתדרלת ברלין ועוד.
    • מלון H10 ברלין קו'דאם (H10 Berlin Ku'damm) - עוד מלון המככב בצמרת ביקורות הגולשים ברשת ובעיקר בקרב משפחות עם ילדים. זהו מלון 4 כוכבים מפואר ומוקפד ביותר הממוקם ממש במרכז העיר ליד רחוב קורפירסטנדאם כשחנויות, מסעדות ותחנת רכבת נמצאים ממש ליד המלון. המלון מציע חדרי משפחה גדולים ומפוארים המתאימים ל-4 נפשות בחדר. דורג במקום ה-36 מבין כל מלונות ברלין המופיעים בטריפ אדווייזר (מעל ל-600 מלונות) וקיבל ציון 9 באתר בוקינג המתבסס על כ-4000 חוות דעת מאומתות. המחיר הממוצע במלון: כ-900 ש"ח למשפחה עם 2 ילדים ללילה.

    דירות נופש בברלין  - אלו הן דירות הנופש הכי מומלצות בברלין (עד 600 ש"ח ללילה למשפחה)


    אם אתם מחפשים דירת נופש בברלין במחיר אחד למשפחה עם ילדים, הנה כמה דירות נופש שזכו לדירוגים הגבוהים ביותר ברשת ושמחירן אינו עולה על 600 ש"ח ללילה למשפחה:
    • Müggelseeresidenzen - דירת נופש אחת בלבד שמדורגת במקום הראשון בבוקינג עם ציון של 9.9. הדירה ממוקמת על אגם מוגלזה בברלין וכוללת טלוויזיה, מטבח מאובזר לחלוטין וחדר מקלחת ואמבטיה. המחיר הממוצע לדירה ל-4 נפשות עומד על כ-500 ש"ח ללילה בלבד.
    • אפרטמנט אין סטאטווילה (Apartement in Stadtvilla) - שתי דירות נופש שזכו לחוות דעת מעולות ברשת. היחידות שכוללות את כל מה שצריך כולל מטבח מאובזר עם תנור ומקרר, מקלחת וטלוויזיה, ממוקמות כ-7 ק"מ משער ברנדנבורג ומפרידריכשטראסה. המחיר הממוצע ללילה משפחה: כ-450 ש"ח בלבד.
    • מתחם הדירות שונהאוס (Schoenhouse Apartments) - עשר דירות נופש ענקיות בשירות עצמי המעוצבות בקפידה רבה בעיצוב נקי ומודרני. הדירות כוללות את כל מה שצריך ועולות בממוצע כ-550 ש"ח ללילה למשפחה עם שני ילדים. המתחם ממוקם במיטה ומסביבו תוכלו למצוא סופרים, ברים, מסעדות וחיי לילה תוססים.
    • לבירינת (Labyrinth) - חמש דירות נופש בשירות עצמי במיקום מצוין הרחוקות כ-2.5 ק"מ משער ברנדנבורג. ישנו סופר במרחק של 50 מטר בלבד מהדירות שכוללות מטבח עם מיקרוגל, מדיח כלים וכו'. המחיר הממוצע למשפחה של עד 6 נפשות עומד על כ-550 ש"ח ללילה לכל המשפחה.
    • ברלינאפרטמנטס-דאונטאון (Berlinapartments-Downtown) - אחת מדירות הנופש המומלצות ביותר בברלין בקרב המטיילים הישראלים. זכתה לציון טוב מאוד בבוקינג.קום (8.7) לפי מעל 500 חוות דעת מאומתות של מטיילים. הדירה מצויידת בכל מה שתצטרכו לחופשה כולל מטבח מאובזר עם כלים שונים, מיקרוגל, תנור, כיריים וכו'. הדירה קרובה מאוד לרכבת התחתית שתיקח אתכם לכיכר אלכסנדרפלאץ ברבע שעה נסיעה. המחירים לדירה למשפחה עד 6 נפשות נעים בין 500 ל-600 ש"ח בלבד!

        מלונות כשרים בברלין ומלונות ליד בית חב"ד ברלין


        להלן רשימה של כמה מלונות כשרים בברלין או מלונות לא כשרים אך ממוקמים ליד בית חב"ד בברלין (המידע נאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מידע רשמי מטעם המלונות):

        כל המלונות בברלין על גבי מפה + מחירים

        Booking.com

        רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע?  לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

        שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

        תגובות

        תגובות: 1
        1. האם לינה באלכסנדר פלאץ לא עמוסה ורועשת מדי? מישהו שהיה בברלין יכול בבקשה להגיב? תודה

          השבמחק

        שם

        אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
        rtl
        item
        תיירות נבונה: מלונות מומלצים בברלין (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בברלין?
        מלונות מומלצים בברלין (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בברלין?
        אילו מלונות בברלין הם המומלצים ביותר ל-2023 וכמה הם עולים? מהם המלונות שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר מהמטיילים הישראלים? באיזה איזור כדאי לישון בברל
        https://4.bp.blogspot.com/-e1n90rbU9pU/WbzcotSOCAI/AAAAAAAAO90/66vrvbpsKkQObngfWA2tdOyacBFQ1NtegCLcBGAs/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%259C%25D7%2599%25D7%259F.jpg
        https://4.bp.blogspot.com/-e1n90rbU9pU/WbzcotSOCAI/AAAAAAAAO90/66vrvbpsKkQObngfWA2tdOyacBFQ1NtegCLcBGAs/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%259C%25D7%2599%25D7%259F.jpg
        תיירות נבונה
        https://wize-travel.blogspot.com/2014/03/BerlinHotels.html
        https://wize-travel.blogspot.com/
        https://wize-travel.blogspot.com/
        https://wize-travel.blogspot.com/2014/03/BerlinHotels.html
        true
        4416864862586462832
        UTF-8
        כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content