/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בבודפשט ב-2024 - המדריך המושלם למטייל בהונגריה!

איפה כדאי לישון בבודפשט? איזה מלון זכה לביקורות הטובות ביותר ברשת? מהם המלונות המומלצים ביותר לילדים בבודפשט? מהן האטרקציות הפופולריות ביותר בבודפשט? ומהם המחירים הממוצעים במלונות הטובים של העיר בעונת התיירות הקרובה ב-2024? אתר "תיירות נבונה" שמח להציג לכם את המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה בבודפשט.

  
מלונות מומלצים בבודפשט ב-2023 - המדריך המושלם למטייל בהונגריה!
בודפשט (Budapest) בירת הונגריה, היא יעד מומלץ ואטרקטיבי במיוחד לחופשה רומנטית בכל עונות השנה. ישראלים רבים מוצאים מדי שנה את בודפשט המכונה גם "פריז של מזרח אירופה" כאחד היעדים השווים ביותר לנופש. בין אם מדובר בנופש רומנטי לזוגות בירח דבש או בין אם מדובר בנופש משפחתי קצר עם ילדים, בודפשט מציעה הרבה מאוד לכל סוגי התיירים.
  
בודפשט גדושה במקומות מעניינים לבקר ובאטרקציות רבות ומגוונות המתאימות גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים קטנים. בין האטרקציות הידועות ביותר בבודפשט, ניתן לציין את גשר השלשלאות, טירת בודה, בניין הפרלמנט העצום והמרהיב, בזיליקת סנט סטפן ועוד. המטיילים הישראלים המליצו ברשת גם על פארק המים אקווה וורלד, גן החיות והטרופיקריום השוכן בתוך קניון קמפונה וגם סיורים בעזרת אוטובוס תיירים שניתן לעצור ולרדת או שייט זוגי או משפחתי.

אז היום באתר "תיירות נבונה", החלטנו להציג לכם מדריך אינפורמטיבי מעמיק שיסביר לכם בדיוק אילו מלונות בבודפשט זכו במספר הגבוה ביותר של המלצות ממטיילים ישראלים וממטיילים ברחבי העולם? באיזה איזור כדאי להזמין מלון בבודפשט? אילו מלונות B&B זולים זכו בציונים הטובים ביותר? מהם המלונות המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים? ומהם המחירים עבור המלונות המומלצים ביותר בעיר בעונת התיירות הקרובה? אנחנו מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בבודפשט לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות שזכו בהמלצות והביקורות החיוביות של גולשי אתר התיירות הגדול בעולם "טריפ אדווייזר" ב-2024:
  1. מלון אריה בודפשט (Aria Hotel Budapest)
  2. מלון מומנטס בודפשט (Hotel Moments Budapest) 
  3. מלון די8 בודפשט (D8 Hotel)
  4. מלון פאלאצו זיקי בודפשט (Hotel Palazzo Zichy Budapest)
  5. מלון פרסטיז' בודפשט (Prestige Hotel Budapest)

בודה ופשט - כך נחלקת בודפשט


נהר הדנובה שעובר במרכז בודפשט מחלק למעשה את העיר לשניים - מזרח ומערב. החלק המערבי לדנובה נקרא "בודה" והוא בעיקר איזור הררי וכולל גם שכונות מגורים ויקרה ונחשב לאיזור פחות תיירותי עם פחות אטרקציות ומונומנטים ואילו החלק המזרחי לדנובה הנקרא "פשט" ובו נמצאים רוב המקומות שתיירים ירצו להגיע אליו.


חפשו מלון במרכז העיר (פשט) - איפה כדאי לישון בבודפשט?


כאמור, איזור פשט הוא האיזור התיירותי ביותר בבודפשט כאשר רוב המלונות והאיזורים התיירותיים מתרכזים במרכז העיר באיזור זה. שם תוכלו למצוא את בית הפרלמנט המפורסם של העיר, את בזיליקת סנט סטפן, בית האופרה, בית הכנסת הגדול שיעניין כמובן את רוב התיירים הישראלים, השוק הגדול, המוזיאון הלאומי או אולם האומנויות.


נדגיש רק כי גם באיזור בודה יש מקומות רבים שכדאי לטייל בהם כגון מצודת הדייגים המרהיבה, טירת בודה, פארק המילניום ועוד.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לבודפשט?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת להונגריה, התקופה הטובה ביותר להגיע לבודפשט בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, הם חודשי האביב מרץ אפריל (חופשת פסח), חודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר) וחודשים של תחילת החורף נובמבר ודצמבר (חנוכה וחג המולד).



אילו אטרקציות הם הפופולריות ביותר בבודפשט וכמה יעלו לכם הכרטיסים?


כיאה לבירת מדינה גדולה ומרכזית, בודפשט מלאה באטרקציות שעמוסות במטיילים מכל העולם כולל מטיילים רבים מישראל. הנה כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר בעיר ומידע על מחירי הכרטיסים לשם:

בניין הפרלמנט ההונגרי - אולי המבנה הידוע והמרכזי ביותר בבודפשט. אין כמעט תייר שמגיע לבודפשט ולא מגיע לבקר במבנה המרשים הזה. ניתן כמובן רק להגיע מחוץ למבנה ולהתרשם ממנו או לבחור להיכנס לסיור בתוך המבנה. הכניסה היא בתשלום וכרטיס עולה כ-23 יורו. ניתן לרכוש כרטיס באמצעות אתר "Tiqets" המצוין בעמוד הבא.

ארמון בודה - עוד מבנה מרשים ומרכזי בבודפשט שמושך אליו את רובם המוחלט של התיירים בעיר. המבנה ממוקם על גבעה והדרך הפופולרית להגיע אליו היא באמצעות רכבל. הארמון הוא למעשה מתחם גדול ומלא באטרקציות שונות. ניתן לרכוש כרטיסים למתחם ב-36 יורו למבוגר באמצעות האתר הרשמי של הארמון.

מרחצאות סצ'ני  - הלהיט של בודפשט
מרחצאות סצ'ני 

מרחצאות סצ'ני - אחד הלהיטים הגדולים ביותר של בודפשט, הן מרחצאות סצ'ני. מדובר במתחם שלם של מרחצאות ממי מעיין טבעיים. ישנם סוגים שונים של בריכות ומרחצאות וזהו מקום שבטוח תרצו להגיע אליו אפילו אם אתם עם ילדים. מחיר כניסה למרחצאות סצ'ני עומד על 18 יורו בלבד וניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.
  

החל מ-650 ש"ח בממוצע לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בבודפשט ב-2024?


בעיר בודפשט ישנם אלפי מקומות ללינה ואירוח כאשר החלק רובם ממוקמים במרכז העיר. רוב מקומות האירוח במרכז העיר הן דווקא דירות נופש שנחשבות לפופולריות מאוד בקרב תיירים והשאר, מלונות בדרגות אירוח שונות המפוזרים במרכז העיר וקרובים סדרך כלל לאטרקציות העיקריות של העיר. בהמשך המדריך, תוכלו למצוא רשימה מומלצת גם של דירות וגם של מלונות.

ישנם מלונות 4 ואף 5 כוכבים רבים בבודפשט שתוכלו למצוא במחירים של החל מ-400 ש"ח לזוג ללילה לצד מלונות יוקרה שיעלו לכם מעל 1000 ש"ח ללילה או לחילופין, מלונות זולים או אכסניות שתוכלו למצוא ב-200 ש"ח ואף פחות.

מבדיקה מקיפה שערכנו ברשת, מצאנו כי מחירי המלונות שזכו בדירוגים הטובים ביותר בטריפ אדווייזר ובבוקינג, נעים בממוצע בין 650 ש"ח ל-1000 ש"ח לזוג ללילה.

מלונות מומלצים בבודפשט ב-2024


להלן המלונות המומלצים ביותר בבודפשט שזכו לביקורות ולחוות הדעת הטובות ביותר ברשת ממטיילים ישראלים רבים וממטיילים רבים מרחבי העולם כולו באתרי התיירות המובילים ברשת כמו טריפ אדווייזר, בוקינג, ועוד:


נדמה שאף אחד אינו יכול על מלון פור סיזנס היוקרתי של בודפשט שנחשב לפי אתרי ביקורות רבים בעולם כולל טריפ אדוויזר, כמלון הטוב ביותר בבודפשט. המלון עצמו נבנה כבר ב-1906! אך שופץ מהיסוד לפני כעשר שנים והוא נחשב לאחד המלונות המפוארים והיוקרתיים ביותר בבודפשט.

המלון מנצח בכל פרמטר אפשרי - החל מרמת שירות מוקפדת ביותר, חדרים מפוארים ומוקפדים עד לרזולוציה הקטנה ביותר, והכי חשוב - מיקום פשוט מצוין במרכז העיר ובמרחק דקות הליכה מטירת בודה, כנסיית מתיאס, בזיליקת סנט סטפן ועוד. המלון עצמו ממוקם מול גשר השרשראות.

כפי שאתם בוודאי מבינים, גם מחיר המלון הוא בהתאם והמחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל באיזור ה-1700 ש"ח לזוג ללילה. בקיצור, אם התקציב שלכם מאפשר זאת, מלון זה צריך להיות אחד מהאפשרויות המובילות עבורכם.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון מצוין ומומלץ אך המציע מחירים זולים ברמת המחיר ללילה, כדאי לכם לבדוק את מלון פלאצו זיקי בודפשט שמדורג במקום השלישי מבין 328 המלונות בבודפשט שבאתר טריפ אדוויזר וזכה לביקורות מצויינות גם ממטיילים ישראלים רבים באתר בוקינג.

המלון המדורג 4 כוכבים ממוקם ברובע פאלאס וסמוך לשדרת קורוט שהיא השדרה הראשית של בודפשט. המוזיאון ההונגרי הלאומי נמצא 5 דקות הליכה מהמלון. חוות הדעת של הישראלים באתר בוקינג שם המלון זכה לציון המעולה של 9.4, שיבחו בעיקר את ארוחות הבוקר של המלון, המיקום והמראה הכללי של המלון והוא ללא ספק נחשב לאחד הטובים והמומלצים בעיר.

המחיר הממוצע ללילה לזוג במלון בין 450 ל-700 ש"ח בהתאם לעונה בשנה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון פרלמנט בבודפשט הוא אחד מהמלונות הפופולריים והמומלצים ביותר בקרב המטיילים הישראלים. באתר בוקינג בלבד זכה המלון לעשרות חוות דעת מאומתות של ישראלים שרובם המוחלט העניק למלון ציונים מעולים עבור המיקום, התמורה הטובה למחיר, העיצוב והתחזוקה והניקיון.

לא רק הישראלים אהבו את מלון זה. באתר טריפ אדווייזר המצויין, מדורג המלון במקום ה-6 מבין כל מלונות בודפשט. מדובר למעשה במלון בוטיק הממוקם ממש על שפת הדנובה ונמצא צמוד לבזיליקת סנט סטפן ולבית הנבחרים. המלון מציע אינטרנט אלחוטי בחינם בחדרים, איזור ספא מפנק ושירות הפי-אאור הכולל תה, קפה ומים מינרליים ללא תשלום.

מחירי המלון נמוכים עד בינוניים ומחיר ממוצע לחדר יעלה בסביבות ה-550 ש"ח ללילה לזוג בממוצע.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שזכה לביקורות מעולות ברשת (כולל מתיירים ישראלים רבים) הוא מלון זניט בודפשט שדורג באתר טריפ אדווייזר במקום ה-33 ובאתר בוקינג זכה המלון בציון 9 מתוך 10 על סמך כ-2500 חוות דעת מאומתות.

מדובר במלון 4 כוכבים הממוקם במרכז פשט וקרוב לכל המקומות המעניינים והחשובים כמו כיכר דיאק, בית האופרה ובזיליקת סנט סטפן. לאוהבי הקניות, המדרחוב המפורסם של העיר ואצי אוצה (Váci utca) ממוקם סמוך למלון.

המלון נחשב לאחד הטובים ביותר עבור משפחות בבודפשט ומציע מחירים נוחים מאוד כאשר הממוצע לזוג ללילה לחדר במלון עומד על כ-500 ש"ח בלבד ולמשפחה כ-1000 ש"ח ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




קשה שלא להתפעם כשרואים תמונות של מלון הילטון בודפשט המפואר והנחשב לאחד הטובים והמומלצים בעיר. היות והמלון ממוקם על ראש גבעה, אחד הדגשים בו הוא הנוף המרהיב הנשקף ממנו.

המלון שממוקם באיזור טירת בודה וסמוך למצודת הדייגים הוא מלון 5 כוכבים כמיטב המסורת של רשת מלונות הילטון ומציע חדרים מרווחים ומעוצבים בקפידה ושירותים אקסלוסיביים של מלון יוקרה טיפוסי. מרכז העיר פשט והאטרקציות נמצאים כ-15 דקות בלבד מהמלון.

המלון מציע 322 חדרים שונים בדרגות שונות כאשר למרות שמו היוקרתי, תוכלו למצוא בו חדרים גם בתקופת הקיץ החל מ-750 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שנחשב לאחד המומלצים ביותר בבודפשט הוא מלון K+K המדורג 4 כוכבים. עשרות רבות של ישראלים שהספיקו ללון במלון העניקו באתר בוקינג ציונים וחוות דעת מעולות על המלון והמליצו בעיקר על מיקומו הטוב, ועל אורחות בוקר מצויינות. גם באתר טריפ אדווייזר מדורג המלון במיקום טוב של המקום ה-26 מתוך 328 מלונות בבודפשט שבאתר.

מיקומו של המלון הוא ליד בית האופרה וליד רחוב אנדרשה אוטסה. האינטרנט במלון הוא חינם וכך גם הגישה למכון הבריאות והכושר של המלון. גשר השרשרת ובזיליקת סנט אישטוון נמצאים במרחק הליכה מהמלון. ותחנת מטרו האופרה נמצאת ממש מול המלון.

מחיר ממוצע לחדר במלון זה נע בין 450 ל-800 ש"ח לזוג ללילה כשהמחיר משתנה בהתאם ליום ולעונה שבחרתם.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




ועוד כמה מלונות מומלצים בבודפשט


והנה רשימה של עוד כמה מלונות הנחשבים לטובים ולמומלצים ביותר בבודפשט ל-2024:
  • מלון קונטיננטל הוטל זארה בודפשט (Continental Hotel Zara) - מלון חדש שנפתח ב-2010. אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים. מציע גם טרסה עם בריכה. ממוקם ליד בית הכנסת הגדול. החל מ-300 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון רגנום רזידנס בודפשט (Hotel Regnum Residence) - מלון שזכה להמלצות רבות ממשפחות עם ילדים בבודפשט. מציע חדרי משפחה גדולים וממוקם במרחק הליכה מהאטרקציות המוכרת של העיר. המחיר: כ-300 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון קאסאטי בודפשט (Casati Budapest) - עבר שיפוץ ב-2012 ואחד הטובים ביותר ללא ספק בבודפשט. מדורג במקום ה-8 בטריפ אדווייזר וזכה לציון 9.4 מגולשי בוקינג (כולל ישראלים). ממוקם ברובע טרזווארוס ומציע מחירים ממוצעים של כ-550 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון רומבאך הוטל בודפשט סנטר (Roombach Hotel Budapest Center) - מלון דנדש (נפתח ב-2014) ומעוצב בסגנון מודרני וחדיש. מעולה למי שמחפש מלון ליד בית הכנסת הגדול בבודפשט. זכה לעשרות ביקורות ישראליות מעולות באתר בוקינג.
  • מלון קורינטיה הוטל בודפשט (Corinthia Hotel Budapest) - אולי המלון המפואר והמרהיב ביותר בבודפשט ביותר. מבנה גדול ומרשים שאי אפשר להתעלם מעוצמתו. המלון ממוקם במרכז פשט סמוך לכל המתחמים החשובים וזכה לביקורות וחוות דעת מעולות ברשת (9.2 בבוקינג). המחיר: כ-700 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון קמפינסקי קורבינוס בודפשט (Kempinski Hotel Corvinus Budapest) - עוד מלון מלון 5 כוכבים מפואר ביותר ועטור בשבחים רבים ברשת בכל אתרי המלונות המובילים בעולם. זהו גם אחד ממלונות היוקרה בבודפשט האהוב ביותר על התיירים הישראלים. מציע חדרים בטווח מחירים של כ-500 עד 950 ש"ח לזוג ללילה.

דירות הנופש המומלצות ביותר בבודפשט ב-2024


להלן 5 דירות נופש בבודפשט שקיבלו המלצות מעולות ברשת מגולשים מישראל ומרחבי העולם:
  • דירת Apartmentׁ L&Aׂ - דירה מומלצת ביותר שזכתה בביקורות מעולות באתר בוקינג (10 מתוך  10 על סמך כ-150 חוות דעת). הדירה זכתה גם בביקורות מעולות מגולשים ישראלים שהספיקו ללון בה. ממוקמת במיקום מעולה במרכז ליד בית האופרה ולרובע היהודי. המחיר: כ-400 ש"ח לזוג ללילה בממוצע או כ-600 ש"ח לחדר משפחתי עד ל-5 נפשות.
  • סיטי לאונג' אפרטמנט (City Lounge Apartment) - דירה מעולה שזכתה בציון המושלם בבוקינג של 9.9 על סמך כ-130 חוות דעת מאומתות כולל המלצות של מטיילים ישראלים. ממוקמת סמוך למדרחוב ואצי אוצה וכוללת מטבח מאובזר קומפלט. זכתה לביקורות מעולות על השירות של בעל הדירה. כ-350 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • סינאגוג אפרטמנט דוהאני (Synagogue Apartment Dohány) - מדורגת במקום השלישי מתוך 1500 יחידות אירוח בבוקינג לפי ציוני הגולשים עם ציון 9.9. ממוקמת קרוב לכל האטרקציות המרכזיות של בודפשט. כוללת אינטרנט אלחוטי חינם. כ-350 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • הולידיי בודפשט סופיריור אפרטמנטס (Holiday Budapest Superior Apartments) - מתחם של 2 דירות מאובזרות ומפוארות הממוקמות מרחק הליכה מבית האופרה ומבית הכנסת. זכתה לציון 9.7 בבוקינג. המחיר הממוצע: כ-350 ש"ח לזוג ללילה.
  • ABT אפרטמנטס קרולי (ABT Apartments Karoly) - עוד דירת נופש מעולה בבודפשט שזכתה בציון גולשים מצוין באתר בוקינג (9.7 לפי מעל 200 חוות דעת מאומתות). ממוקמת ממש במרכז העיר ליד האטרקציות ומציעה מטבח מאובזר עם מדיח כלים ואינטרנט אלחוטי חינם. ישנו סופר מרקט כ-50 מטרים מהדירה. המחיר: כ-250 ש"ח לזוג ללילה.

מלונות B&B ובתי הארחה הזולים והטובים ביותר בבודפשט ב-2024


ולהלן מלונות באד אנד ברקפאסט ובתי הארחה הנחשבים לטובים ולמומלצים ביותר בבודפשט לפי המלצות הגולשים ברשת מישראל ומרחבי העולם:
  • מלון B&B פרלמנט פנטהאוז בוטיק בודפשט (Parliament Penthouse Boutique B&B) - אחד ממלונות B&B הטובים והמומלצים ביותר בבודפשט. דורג במקום השני בטריפ אדווייזר ובמקום השלישי באתר בוקינג עם ציון גולשים 9.5. ממוקם במיקום מרכזי ביותר סמוך לבניין הפרלמנט. החדרים כוללים חדר רחצה פרטי. המחיר: כ-300 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון בלטאגה בודפשט (House Beletage) - בית הארחה שזכה לביקורות מעולות ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים שכבר הספיקו ללון בו. ממוקם כ-10 דקות הליכה מהאתרים המרכזיים של העיר. זכה בציון 9.4 בבוקינג. החדרים כוללים בין היתר מקלחת, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם. זכה לציונים מעולים על ארוחת הבוקר ועל הניקיון. כ-250 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון באטרפליי הום דנובה בודפשט (Butterfly Home Danube) - מלון B&B קלאסי ומעולה הממוקם במרכז העיר קרוב לרובע היהודי ולאיזורים מרכזיים נוספים בעיר. קיבל ביקורות טובות ממטיילים ישראלים ברשת בעיקר על שירות מעולה ומיקום טוב.

    מלונות מומלצים בבודפשט עם ילדים ב-2024


    ולסיום, אלו הם המלונות הנחשבים לטובים ולמתאימים ביותר למשפחות עם ילדים בבודפשט לפי המלצות הגולשים ברשת מישראל ומרחבי העולם:
    • מלון אופרה גרדנס בודפשט (Opera Garden Hotel & Apartments)  - אחד המלונות המומלצים והפופולריים ביותר בבודפשט למשפחות עם ילדים שזכה לביקורות מעולות ברשת. משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה המציע דירות משפחתיות המתאימות ל-4 נפשות. המלון נחשב לנותן תמורה מעולה למחיר וממוקם במרחק הליכה מבית האופרה ומאטרקציות מרכזיות בבודפשט. זכה לציון 9.2 באתר בוקינג. המחיר הממוצע למשפחה של 4 נפשות במלון עומד על כ-750 ש"ח ללילה בלבד.
    • מלון זניט בודפשט פאלאס (Zenit Budapest Palace) - מלון זה שכבר הוזכר בתחילת הכתבה נחשב גם הוא ללא ספק לאחד הטובים לילדים בבודפשט. המלון מציע חדרים משפחתיים או חדרים זוגיים מקושרים וממוקם במרחק הליכה לכל האטרקציות המעניינות של בודפשט כך שלא תצטרכו להיסחב הרבה בתחבורה הציבורית עם הילדים. זכה לציון 9 באתר בוקינג וזכה שם גם לביקורות ישראליות מעולות. המחיר הממוצע למשפחה ללילה במלון זה עומד על כ-800 ש"ח בלבד.
    • מלון מילניום קורט מריוט בודפשט (Millennium Court, Budapest Apartments) - מלון מפואר (אבל מציע מחירים זולים יחסית) ואידיאלי למשפחות בבודפשט. זכה לביקורות ולשבחים רבים ממשפחות ישראליות רבות שכבר הספיקו ללון במלון. מציע דירות שני חדרי שינה עם סלון המאובזרות לגמרי וכוללות גם מטבחון עם מקרר, מיקרוגל ושאר האבזורים שצריך. ממוקם במיקום טוב במרכז, ליד הרחוב הראשי הידוע ואצי ואצה ולנהר הדנובה. ארוחת הבוקר של המלון דווקא לא זכתה לציונים גבוהים במיוחד ושווה לשקול ארוחה באחד מבתי הקפה באיזור. המחיר הממוצע למשפחה ללילה: כ-950 ש"ח.

    כל המלונות בבודפשט על גבי מפה + מחירים

    Booking.com

    תמונה: Moyan Brenn מאתר flickr לפי רישיון CC BY 2.0

    שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
     

    תגובות

    שם

    אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
    rtl
    item
    תיירות נבונה: מלונות מומלצים בבודפשט ב-2024 - המדריך המושלם למטייל בהונגריה!
    מלונות מומלצים בבודפשט ב-2024 - המדריך המושלם למטייל בהונגריה!
    איפה כדאי לישון בבודפשט? איזה מלון זכה לביקורות הטובות ביותר ברשת? מהם המלונות המומלצים ביותר לילדים בבודפשט? מהן האטרקציות הפופולריות ביותר בבודפשט?
    https://1.bp.blogspot.com/-6WLCSPhgQSo/VfHjNEqFFNI/AAAAAAAAGdU/s4tIwIQhcBA/w640-h396/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%2591%25D7%2591%25D7%2595%25D7%2593%25D7%25A4%25D7%25A9%25D7%2598.jpg
    https://1.bp.blogspot.com/-6WLCSPhgQSo/VfHjNEqFFNI/AAAAAAAAGdU/s4tIwIQhcBA/s72-w640-c-h396/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%2591%25D7%2591%25D7%2595%25D7%2593%25D7%25A4%25D7%25A9%25D7%2598.jpg
    תיירות נבונה
    https://wize-travel.blogspot.com/2014/12/BudapestHotels.html
    https://wize-travel.blogspot.com/
    https://wize-travel.blogspot.com/
    https://wize-travel.blogspot.com/2014/12/BudapestHotels.html
    true
    4416864862586462832
    UTF-8
    כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content