/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות בקוסטה ברווה (מעודכן ל-2024) - המדריך הטוב ביותר ברשת!

כמה יעלה לכם מלון בקוסטה ברווה ב-2024? איפה הכי כדאי לחפש מלון באיזור? איזה מלון בקוסטה ברווה זכה להמלצות הטובות ביותר ברשת? ובאילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים? אתר "תיירות נבונה" עם כל מה שרציתם לדעת על לינה בקוסטה ברווה.


מלונות בקוסטה ברווה (מעודכן ל-2023) - המדריך הטוב ביותר ברשת!
רבים מכירים אותה כעיר הולדתו של האמן הגדול סלבדור דאלי, אבל קוסטה ברווה (Costa Brava) היא הרבה מעבר לזה. מדובר ברצועת חוף מקסימה הממוקמת באיזור ספרד ונחשבת לאחד האיזורים המתוירים ביותר באירופה בפרט ובעולם בכלל.

עבור התיירים הישראלים, קוסטה ברווה היא יעד אהוב במיוחד בעיקר כחופשות זוגיות או עבור משפחות עם ילדים ורבים משלבים את הנופש בקוסטה ברווה יחד עם חופשה בברצלונה שמרוחקת ממנה רק כ-60 ק"מ.

מומלץ לקרוא גם על:
היום באתר "תיירות נבונה", החלטנו לצאת ולבדוק אילו מלונות נחשבים למומלצים ביותר בקוסטה בראווה, באיזה איזור הכי כדאי לחפש מלון ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות של 2023. אז הנה, מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בקוסטה ברווה באתר טריפ אדוויזר


ראשית, הנה 5 המלונות בקוסטה ברווה שקיבלו את הדירוג הגבוה ביותר ע"י גולשי אתר טריפ אדוויזר:
  1. מלון מאס לאזולי קוסטב ברווה (Hotel Mas Lazuli)‬
  2. מלון אייגואקלארה קוסטה ברווה (Aiguaclara)
  3. מלון בלאומר קוסטה ברווה  (Hotel BlauMar)
  4. מלון ‪Horta d'en Rahola‬
  5. מלון קאן קאזי קוסטה ברווה (Hotel Can Casi)
 

עיירות קטנות ומפוזרות - כך מתחלקת לה קוסטה ברווה


קוסטה ברווה הוא איזור גדול מאוד שמורכב למעשה מעיירות נופש קטנות רבות שרובן מסתמכות על התיירות הגדולה של האיזור ומלאות במלונות, מסעדות ואטרקציות לתיירים. מבין כל עיירות הנופש הקטנות, העיירה יורט דה מאר היא הגדולה מכולן ומכילה את המספר הגדול של המלונות (לפי אתר בוקינג, 78 מלונות שונים נמצאים רק בעיירה זו).

לצד יורט דה מאר ישנן עוד עיירות קטנות רבות המפוזרות באיזור קוסטה ברווה. מבין העיירות הרבות, כדאי לציין את טוסה דה מאר, קדאקז, רוזס, או בגור. בכל העיירות ישנן בתי מלון רבים וקשה מאוד למצוא איזור מומלץ יותר מאיזור אחר.

העיירה קדאקז

מוזיאון התיאטרון של סלוודור דאלי ופארק המים - האטרקציות השוות ביותר בקוסטה ברווה


איזור קוסטה ברווה מכיל לא מעט אטרקציות שמושכות אליהן תיירים רבים. בין המוכרות ביותר ניתן לציין את מוזיאון התיאטרון של סלוודור דאלי הממוקם בעיירה פיגראס, מוזיאון הצעצועים שנמצא סמוך למוזיאון של דאלי, בורסת הדגים בבלאנס, הרובע היהודי והקתדרלה בג'ירונה, פארקי מים כמו אקווה פארק, אקווה דייבר ועוד אטרקציות רבות.

החל מ-550 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו המלונות המומלצים ביותר בקוסטה ברווה?


כפי שציינו, קוסטה ברווה נשענת בעיקר על תיירות ולכן, ניתן למצוא מבחר עצום של מקומות אירוח בכל העיירות המרכיבות את רצועת החוף הארוכה הזאת. לפי אתר בוקינג.קום, ישנם מעל 1800 מקומות אירוח בקוסטה ברווה כאשר מתוכם, כ-300 מלונות בדרגות שונות המפוזרים בעיירות השונות.

טווח המחירים הוא רחב ביותר ומתחיל מאיזור ה-150 ש"ח ללילה בדירות נופש פשוטות ומגיע עד למעלה מ-1000 ש"ח לזוג ללילה במלונות המפוארים. הטווח הממוצע של המלונות המומלצים של קוסטה ברווה כפי שמיד תוכלו לראות, מתחיל מ-550 ש"ח לזוג ללילה בחודשי הקיץ החמים יולי ואוגוסט והחל מ-450 ש"ח לזוג ללילה בפסח ובתקופת החורף.

מלונות מומלצים בקוסטה ברווה 2024


בעזרת אתרי ביקורת בינלאומיים וישראלים כמו טריפ אדוויזר, בוקינג, טריווגו, למטייל, ועוד, בדקנו אילו מלונות בקוסטה ברווה זכו בביקורות ובחוות הדעת הטובות ביותר ברשת. הנה מה שמצאנו:


מלון בלומאר בקוסטה בראווה הוא אחד המלונות היפים ביותר באיזור. המלון אשר ממוקם בעיירה יפראנק (Llafranc), שוכן על חוף הים ומציע חדרים מפוארים ומרווחים שחלקם גם כוללים בריכות אין סוף ש"נוגעים" בים. המלון עצמו שוכן באיזור אמפורדה וממקום כשעה נסיעה ממוזיאון סלבדור דאלי המפורסם וכחצי שעה מהעיירה ג'ירונה.

גולשי אתר טריפ אדווייזר הרבים דירגו את המלון הזה במקום השלישי מבין כל המלונות של קוסטה ברווה ובאתר בוקינג דורג במקום ה-8 ובו זכה המלון בציון המעולה של 9.4 מתוך 269 חוות דעת שונות כולל חוות דעת מעולות של מטיילים ישראלים. המחיר עבור לילה לזוג יעלה כ-550 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון מפואר ומומלץ ביותר בקוסטה ברווה הוא מלון קוסמופוליטה בוטיק הממוקם בעיירה פלאיה דה ארו. המלון זכה לציונים מעולים מהמטיילים הישראלים ברשת שציינו לטובה בעיקר את המיקום, החדשנות והעיצוב במלון ואת שירות הצוות.

המלון מעוצב בקפידה רבה בסגנון אופנתי ומודרני ומציע חדרים גדולים ומרווחים הכוללים גם אינטרנט אלחוטי בחינם. המלון מציע בריכת שחייה גדולה וחיצונית המשקיפה אל הים וספא וחמאם טורקי לרווחת המבקרים.

המלון אשר מדורג 4 כוכבים נחשב לאחד הטובים באיזור פלאיה דה ארו לפי אתר טריפ אדוויזר וקיבל את הציון 9.2 מאתר בוקינג. המחיר הממוצע ללילה במלון עומד על כ-550 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון באמת מפואר ויוקרתי בקוסטה ברווה, אנו ממליצים לכם לבדוק את מלון קאלה דל פי הממוקם גם הוא בעיירת הנופש פלאיה דה ארו (לפי אתר טריפ אדוויזר זהו המלון השני הטוב ביותר בעיירה זו). המלון יושב על חוף הים ומציע ספא בגודל עצום של 600 מ"ר, בריכה חיצונית, בריכה מחוממת, מפלי מים, מזרקות קרח, סאונה פינית וחמאם טורקי.

האינטרנט במלון הוא חינם ותוכלו למצוא במקום גם מסעדה המגישה מאכלים ים תיכוניים. כל החדרים במלון 5 הכוכבים הזה כוללים מרפסת ורובם כוללים גם נוף המשקיף לים התיכון.

גם מלון זה זכה בחוות דעת מעולות מאת תיירים ישראלים רבים שדיווחו על נוף מהמם, ספא מושקע, נוף ומיקום מעולה ועוד. המחיר הממוצע נע בין 700 ש"ח לזוג ללילה ומגיע גם ל-1100 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון כרמן הוא אחד המלונות הזולים והמומלצים ביותר בקוסטה ברווה. המלון ממוקם באיזור רוזס ונחשב לפי אתר טריפ אדווייזר למלון הטוב ביותר בעיירה זו. המלון הוא יחסית קטן ומציע 24 חדרים בלבד. הגולשים ברשת ציינו לשבח את המלון על מיקומו המצויין, שירות אדיב של צוות המלון, על השקט שהוא מציע ועל התמורה הגבוהה למחיר הנמוך שהוא מציע.

ביחס למלונות היקרים באיזור, מלון כרמן נחשב למלון זול מאוד. בבדיקה שערכנו במלון זה, המחיר לזוג ללילה עמד על 300 ש"ח בממוצע בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון לזוגות לחופשה רומנטית, כדאי לכם לבדוק את מלון דלאמאר הנחשב לאחד הטובים והמומלצים ביותר בקוסטה ברווה בקרב המטיילים הישראלים. זהו מלון 4 כוכבים מודרני ומשופץ המיועד לזוגות בלבד ומציע חוף ים במרחק של 2 דקות הליכה בריכה חיצונית גדולה ויפה.

הביקורות הישראליות ברשת, כולל ביקורות ישראליות הרעיפו שבחים רבים על עיצובו של המלון, השירות המפנק של הצוות ואת ארוחות הבוקר והערב. המלון מציע חדרים מעוצבים בקפידה הכוללים מיזוג, טלוויזיה שטוחה גדולה, מקרר קטן וחדר רחצה מאובזר.

המלון מציע גם מסעדה מעולה שקיבלה הרבה מאוד ביקורות טובות ברשת. המחיר הממוצע לחדר במלון נע בין 250 ל-600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
  


ועוד כמה מלונות מומלצים בקוסטה ברווה ל-2024


ולסיום, רשימה של עוד מלונות בקוסטה ברווה שקיבלו המלצות וביקורות מצויינות ברשת:
  • מלון מאס לאזולי קוסטה ברווה (Hotel Mas Lazuli) - מדורג במקום הראשון באתר טריפ אדווייזר. כ-900 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון קליפר אנד וילאס קוסטה ברווה (Hotel Clipper & Villas) - צמוד לחוף פאלס וקיבל ציונים טובים מאוד ברשת. המחיר הממוצע לדר במלון מתחיל ב-300 ש"ח לזוג ללילה בממוצע ועולה בהתאם לעונה בשנה.
  • מלון סאנט פרה דל בוסק קוסטה ברווה (Hotel Sant Pere Del Bosc) - ממוקם בעיירה יורט דה מאר ומדורג במקום ה-7 מבין כל מלונות יורט דה מאר בטריפ אדווייזר. כ-800 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סילקן פארק סן חורחה קוסטה ברווה (Silken Park Hotel San Jorge) - אחד המלונות המומלצים באתר בוקינג.קום עם ביקורות טובות רבות של ישראלים. מציע גישה ישירה אל מפרצוני בלה דונה (Bella Dona) וסנט יורדי (Sant Jordi). המחיר הממוצע עומד על כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אלגה קוסטה ברווה (Hotel Alga) -  ממוקם ליד חוף קאללה דה פלפרוגל. כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון קאלינה קוסטה ברווה (Hotel Calina) - אחד המלונות הזולים והמומלצים בקוסטה ברווה. זכה להמלצות מעולות באתר בוקינג. ממוקם צמוד למוזיאון סלבדור דאלי (50 מטר בלבד). כ-400 ש"ח לזוג ללילה בלבד.
  • מלון גולדן באהיה דה טוסה אנד ספא (Golden Bahia de Tossa & Spa) - מלון מפואר ביותר עם 3 בריכות שחייה ענקיות. אחד המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים בקוסטה ברווה ומציע פעילויות רבות לילדים. זכה לציון טוב מאוד בבוקינג של 8.6 ומציע מחיר ממוצע של כ-500 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

כל המלונות בקוסטה ברווה על גבי מפה + מחירים

Booking.com

תמונה: Andrea Ciambra מאתר flickr לפי רישיון CC BY 2.0

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות בקוסטה ברווה (מעודכן ל-2024) - המדריך הטוב ביותר ברשת!
מלונות בקוסטה ברווה (מעודכן ל-2024) - המדריך הטוב ביותר ברשת!
כמה יעלה לכם מלון בקוסטה ברווה? איפה הכי כדאי לחפש מלון באיזור? איזה מלון בקוסטה ברווה זכה להמלצות הטובות ביותר ברשת? ובאילו מלונות בחרו ללון ה
https://2.bp.blogspot.com/-cQoIPRoXCNQ/VfFb0CqXydI/AAAAAAAAGYw/qwHeNXdJFis/w640-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A1%25D7%2598%25D7%2594%2B%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2595%25D7%2594.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-cQoIPRoXCNQ/VfFb0CqXydI/AAAAAAAAGYw/qwHeNXdJFis/s72-w640-c-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A1%25D7%2598%25D7%2594%2B%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2595%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/02/CostaBravaHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/02/CostaBravaHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content