/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בברצלונה ב-2024 - איפה מומלץ לישון בברצלונה?

מהם המלונות המומלצים ביותר בברצלונה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת? אילו דירות נופש בברצלונה קיבלו את חוות הדעת הטובות ביותר? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים? ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות של 2024? כל זה ועוד, בכתבה הבאה.


מלונות מומלצים בברצלונה ב-2023 - איפה כדאי לישון בברצלונה?
ברצלונה (Barcelona) היא ללא ספק אחד היעדים המבוקשים והאהובים ביותר על התיירים הישראלים כבר שנים רבות אך לא רק עבורם. מדובר באחת הערים המתויירות והפופולריות ביותר בעולם ובתופעה אמיתית של ממש, עד כדי כך שהנתונים הסטטיסטיים מצביעים על העובדה שבכל זמן נתון בברצלונה, ישנם 8 תיירים על כל מקומי אחד. בתקופה האחרונה, העיר גם זוכה לכותרות במסגרת הרצון של תושבי קטלוניה להיפרד משלטון ספרד.

בין אם אתם זוג בחופשה רומנטית, ובין אם אתם משפחה עם ילדים במסגרת טיול מורחב יותר באיזור, כל סוגי התיירים ימצאו מה לעשות בעיר הקטלונית המקסימה הזו. חובבי האמנות ימצאו שם את מוזיאון פיקסו והמוזיאון לאמנות וחובבי האדריכלות יוכלו ליהנות במגוון הארכיטקטוני הרב של מבנים מוכרים של האדריכל גאודי ואחרים, וכל השאר יוכלו ליהנות מעיר תוססת וחיה עם אוכל מצוין, אווירה תיירותית מקסימה וכמובן פסגת כדורגל של קבוצת הכדורגל המפורסמת עתירת הכוכבים.

מומלץ לקרוא גם על:
מטיילים רבים מחברים את החופשה בברצלונה יחד עם אטרקציות ויעדים נוספים באיזור כמו למשל ביקור של יום או שניים בפארק פורט אוונטורה או חופשת משפחתית בקוסטה ברווה. אך בכל אופן, מומלץ מאוד להקדיש לפחות שלושה ימים לברצלונה עצמה על שלל האטרקציות שהיא מציעה. בברצלונה ישנם קרוב ל-3000 מקומות אירוח שונים והמשימה של בחירת מקום בעיר עשויה להיות קצת מייגעת ולא פשוטה בכלל.

לכן, היום באתר "תיירות נבונה", החלטנו להציג לכם את המדריך המושלם ללינה בברצלונה במסגרתו תוכלו לגלות מהם המלונות המומלצים ביותר בעיר שזכו לביקורות הטובות ביותר ברשת? באיזה איזור כדאי לחפש מלון בברצלונה? באילו מלונות בעיר בחרו ללון המטיילים הישראלים? ומהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים בותר של ברצלונה בעונת התיירות של 2024? אז קדימה, בואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בברצלונה לפי אתר "טריפ אדוויזר"


ראשית, להלן 5 המלונות שדורגו במקומות הגבוהים ביותר בברצלונה לפי מאות ואלפי ביקורות גולשים מרחבי העולם באתר "טריפ אדווייזר":
  1. מלון סראס ברצלונה (Hotel The Serras)
  2. מלון קאסה קאמפר ברצלונה (Hotel Casa Camper)
  3. מלון מרסר ברצלונה (Mercer Hotel Barcelona)
  4. מלון אלמה ברצלונה (ALMA Barcelona)
  5. מלון ברומל ברצלונה (Hotel Brummell)

חפשו מלון ליד הרובע והגותי ושדרות רמבלס - איפה כדאי לישון בברצלונה?


ברצלונה היא עיר גדולה מאוד המציעה אפשרויות רבות לתיירים המגיעים אליה. בתי המלון של ברצלונה מרוכזים רובם במרכז העיר כאשר השדרה ראשית לה רמבלה (בעברית מכנים אותה גם שדרות רמבלס) והרובע הגותי היא האטרקציה העיקרית ואין תייר שמגיע לברצלונה ולא עובר בשדרה זו ולכן, הרבה מאוד תיירים מבקשים ללון במלונות הקרובים לשדרה זו.


מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לברצלונה?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לספרד, התקופה הטובה ביותר להגיע לברצלונה בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא חודשי החורף (דצמבר, ינואר, פברואר ומרץ), עונת פסח (אפריל ומאי) ועונת טרום הקיץ (יוני).
 

החל מ-650 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בברצלונה בעונת התיירות 2024?


ובכן בבדיקה מעמיקה שערכנו במספר אתרי הזמנות מלונות בינלאומיים ובאתרי השוואת מחירי מלונות כמו טריווגו ואחרים, מצאנו כי מחירי המלונות המומלצים ביותר של ברצלונה (כאלו שזכו בציוני גולשים גבוהים במיוחד באתרי המלונות הבינלאומיים כמו בוקינג או טריפ אדווייזר), מתחילים בממוצע באיזור ה-650 ש"ח בעונות התיירות של החורף.

החל מתקופת פסח וחודש אפריל, המחירים מטפסים מעלה ומתחילים כבר באיזור ה-900 ש"ח ללילה ובעונות הקיץ והחגים יתחילו המחירים במלונות המומלצים ביותר באיזור ה-1050 ש"ח לזוג ללילה. כמובן שניתן למצוא גם מלונות במחירים זולים יותר אבל כאמור, אנו בדקנו את מחירי המלונות המומלצים ביותר ואלו הם המחירים הממוצעים בהם.



מלונות מומלצים בברצלונה 2024

להלן רשימה של המלונות הכי מומלצים בברצלונה שזכו לביקורות ולחוות הדעת הטובות ביותר ברשת באתרים כמו טריפ אדווייזר, הוטלס קומביינד, בוקינג, למטייל ואתרים נוספים:


מלון סרס ריבולי הוא מלון 4 כוכבים בברצלונה הממוקם בשדרת לה רמבלה עם נוף מהחדרים לרובע הגותי. מלון זה הוא אחד הפופולריים ביותר בעיר וזכה להמלצות מעולות בקרב התיירים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון. הביקורות משבחות בעיקר את המיקום המעולה של המלון, רמת הניקיון ורמת החדרים הגבוהה.

המלון מעוצב בסגנון הארט דקו ומשלב סגנון עיצוב מודרני וקלאסי כאחד ומציע אינטרנט חינם בכל רחבי המלון וחניה ציבורית לא הרחק משם. המלון ממוקם באיזור סופר מרכזי ממש ממול הרמבלה עם נוף לרובע הגותי המפורסם.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון מתחיל ב-520 ש"ח בממוצע ועולה מעלה בעונות התיירות העמוסות בחגים ובקיץ.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון דו פלאזה ריאל הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר בברצלונה וגם אחד המפוארים מביניהם. המלון המוגדר 5 כוכבים, ממוקם באיזור מעולה בכיכר ריאל הסמוכה לשדרת רמלבס ונמצא במרחק 5 דקות הליכה לשוק בוקריה.

המלון קיבל ציון מעולה בבוקינג (9.3 מתוך 10) ומדורג בין אחד מחמשת המלונות הטובים ביותר בברצלונה באתר טריפ אדווייזר. המלון מציע בריכת שחייה חיצונית הממוקמת בגג המלון ושתי מסעדות מצויינות שזכו לביקורות מעולות ברשת. חדרי המלון גדולים ומרווחים ומעוצבים בקפידה.

כאמור, מדובר במלון 5 כוכבים ולכן המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על בין 1100 ל-1700 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון מעולה בברצלונה שגרף שבחים רבים ברשת הוא מלון 1898 שזכה לציון 9.2 באתר בוקינג על סמך למעלה כ-1500 חוות דעת מאומתות של גולשים כולל מטיילים ישראלים רבים שהרעיפו שבחים רבים על המלון. באתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-17 מבין למעלה מ-500 מלונות ברצלונה.

המלון שוכן בבניין ישן ויפה מהמאה ה-19 המעוצב בסגנון האדריכלי של הרובע הגותי בברצלונה. המלון ממוקם ליד פלאזה קטלוניה ומציע בריכת שחייה, חדרים עם חדרי רחצה משיש ואינטרנט אלחוטי בחינם.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-1100 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג     להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם נקבע את איכות המלון לפי ביקורות הגולשים באתר בוקינג, מלון ד'ה סראס הוא המלון הטוב ביותר בברצלונה. כך גם קבעו מטיילים ישראלים רבים שזכו לשהות במלון. המלון שדורג על פי הגולשים במקום הראשון בבוקינג, ניצב לו בגאווה גם באתר טריפ אדווייזר במקום השני וכנראה שיש לכך סיבה טובה מאוד.

מלון 5 כוכבים זה ממוקם ברובע הגותי וכ-10 דקות הליכה ממוזיאון פיקסו, כיכר ראסל ואטרקציות נוספות בעיר. המלון מציע בריכת שחייה אינסוף ומסעדה איכותית ביותר המעוטרת גם בכוכב מישלן. חדרי המלון (18 סה"כ), הם אטרקציה בפני עצמה ומעוצבים בעיצוב אופנתי ומושקע במיוחד.

המחיר הממוצע במלון נע בין 800 ל-1620 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לתקופה ולעונות התיירות.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג     להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




ולסיום, אם אתם מחפשים מלון בברצלונה שגם נחשב למומלץ מאוד ברשת וגם במחירים סבירים ונמוכים יחסית, כדאי מאוד לבדוק את מלון H10 שזכה לביקורות מעולות ברשת (ציון 9.1 בבוקינג) ממטיילים ישראלים וממטיילים מכל העולם ומציע מחירים זולים עם יחס גבוה מאוד של תמורה ביחס למחיר.

המלון ממוקם 5 דקות הליכה משדרת ראמבלס ומכיכר פלאזה דה קטלוניה כמו גם מתחנת אוטובוס ותחנת המטרו. המלון מציע סה"כ 80 חדרים בדרגות אירוח שונות הכוללים כולם אינטרנט אלחוטי חינם. החדרים זכו לביקורות מעולות על המרווח והעיצוב המוקפד. בעונות החמות, בריכת המלון החיצונית הממוקמת בגג המלון נפתחת ופתוחה לאורחי המלון.

כאמור, המחיר הממוצע במלון הוא זול ביחס לשאר המלונות המומלצים של ברצלונה ומתחיל באיזור ה-300 ש"ח לזוג ללילה בחודשי החורף וכ-750 ש"ח בחודשי הקיץ.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג     להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



עוד כמה מלונות מומלצים בברצלונה בשדרת לה רמבלה


והנה עוד כמה מלונות בברצלונה שקיבלו המלצות מצוינות מגולשים רבים מרחבי הרשת:

  • מלון קאסה קאמפר ברצלונה (Hotel Casa Camper) - דורג במקום השני ע"י גולשי אתר בוקינג ואחד הפופולריים גם בקרב הישראלים. מלון מושקע וידוע גם בזכות הארוחות המצוינות שלו. כ-1000 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון קטלוניה מגדלנס ברצלונה (Catalonia Magdalenes) - מלון חדיש ומודרני בברצלונה עם ציונים מעולים באתר בוקינג (9.4 מתוך 10) ובאתרים נוספים. ממוקם ליד קתדרלת ברצלונה. המחיר: כ-750 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון קטלוניה סקוור ברצלונה (Catalonia Square) - מלון 4 כוכבים הממוקם 5 דקות הליכה מהרובע הגותי ומשדרות לה רמבלה. אחד המלונות המומלצים ברשת שדורג במקום ה-6 באתר טריפ אדווייזר. המחיר: כ-900 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אוליביה באלמס ברצלונה (Olivia Balmes Hotel) - זכה לביקורות מעולות בקרב גולשי אתר בוקינג. ממוקם בשכונת איישמפלה ומציע גם בריכת שחייה. כ-1020 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון GL פאלאס ברצלונה (Hotel Palace GL) - מלון 5 כוכבים ומפואר בטירוף. אם אתם רוצים להרגיש מלכים לכמה ימים. זה המלון בשבילכם. זכה לציון מעולה בבוקינג (9.3) המחיר במלון זה עומד על כ-1200 ש"ח לזוג ללילה.

דירות נופש בברצלונה הטובות ביותר (עד 800 ש"ח ללילה למשפחה עם 2 ילדים)


דירות נופש בברצלונה הן האמצעי הפופולרי ביותר לישון בעיר ואכן, מבדיקה זריזה באתר בוקינג ניתן לראות כי רוב מקומות האירוח בברצלונה שבאתר הן דירות נופש פרטיות או מתחמי דירות בשירות עצמי הכוללות בין השאר מטבח מאובזר, מכונת כביסה וכו'.

בדקנו באמצעות האתר מהם דירות הנופש הטובות ביותר שזכו לחוות הדעת הטובות ביותר ומהו המחיר הממוצע למשפחות עם ילדים בתאריכים שונים כמו פסח (אפריל), חודשי יולי אוגוסט או בחגים ראש השנה וסוכות. הנה התוצאות:

  • בונאוויסטה ברצלונה - פסץ' דה גראסיה (Bonavista Apartments Barcelona) - מתחם של 10 דירות מעוצבות ומסוגננות עם ריצוף פרקט יוקרתי. הדירות זכו לביקורות גבוהות ברשת וציון של 9 מתוך 10 לפי מעל 220 חוות דעת מאומתות של גולשים מהעולם ומישראל. הדרות ממוקמות סמוך למרכז הקניות פסץ' דה גראסיה. המחיר הממוצע למשפחה עם 2 ילדים הוא 500 ש"ח בלבד.
  • הדירה מול מלון סנט פאו (Apartments Hotel Sant Pau) - עוד דירה שזכתה לציונים מעולים ברשת כולל ממטיילים ישראלים הוא המתחם הזה כולל 5 דירות נופש היכולות לאכלס עד 6 אנשים בדירה. הדירה ממוקמת בשכונת גארסייה. המחיר הממוצע: כ-700 ש"ח למשפחה ללילה.
  • קאספ 74 ברצלונה (Casp 74 Apartments) - אחת מדירות הנופש המומלצות ביותר עבור משפחה עם ילדים קטנים. הדירה שזכתה לציון גבוה של 9 מתוך 10 על פי קרוב ל-850 חוות דעת מאומתות של גולשים ישראלים ומרחבי העולם, ממוקמת ברובע אישמפלה ובמרחק הליכה משדרות רמבלס. המחיר לדירה עבור זוג עם 2 ילדים הוא כ-650 ש"ח ללילה.
  • בורן אפרטמנטס ברצלונה (Borne Apartments Barcelona) - עוד מתחם דירות מצוין ומומלץ מאוד ברשת הממוקם בפסאיג' דל בורן כ-5 דקות ממוזיאון פיקאסו. המחיר הממוצע ל-4 נפשות הוא כ-600 ש"ח ללילה.
  • אריק פוקל אינדסטריה (Eric Vökel Industria Suites) - מתחם של 17 סוויטות הכוללות מטבח מלא ומאובזר כולל כיריים. הדירות קיבלו את הציון 8.8 על פי כ-200 חוות דעת מאומתות. מיקום המתחם הוא סגראדה פאמיליה ו-100 מטרים מתחנת המטרו. המחיר הממוצע הוא כ-750 ש"ח למשפחה ללילה.

כל המלונות בברצלונה על גבי מפה + מחירים

Booking.com

תמונה למעלה: Moyan Brenn מאתר flickr לפי רישיון CC BY 2.0

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בברצלונה ב-2024 - איפה מומלץ לישון בברצלונה?
מלונות מומלצים בברצלונה ב-2024 - איפה מומלץ לישון בברצלונה?
מהם המלונות המומלצים ביותר בברצלונה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת? אילו דירות נופש בברצלונה קיבלו את חוות הדעת הטובות ביותר?
https://2.bp.blogspot.com/-La-hcuJ2ahY/VfFDnTOcoII/AAAAAAAAGX8/DmlF_nixU74/w640-h398/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%25A6%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2594.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-La-hcuJ2ahY/VfFDnTOcoII/AAAAAAAAGX8/DmlF_nixU74/s72-w640-c-h398/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%25A6%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2022/11/BarcelonaHotels1.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2022/11/BarcelonaHotels1.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content