/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בפארק פורט אוונטורה ב-2024 - המדריך השלם!

איזה מלונות בסאלו ליד פארק פורט אוונטורה זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת? מה הם מציעים וכמה הם יעלו לכם? האם כדאי ללון במלונות הרשמיים של הפארק ומה המחירים לעונת התיירות של 2024? אתר "תיירות נבונה" עם כל מה שרציתם לדעת על חופשה מושלמת בפארק השעשועים השווה פורט אוונטורה.


מלונות מומלצים בפארק פורט אוונטורה ב-2023 - המדריך השלם!
אחת האטרקציות המפורסמות והפופולריות ביותר עבור משפחות עם ילדים בקטלוניה בפרט ובאירופה בכלל, היא פארק השעשועים הענק "פורט אוונטורה" (Port Aventura) שנחשב לאחד הפארקים הגדולים והטובים באירופה ותיירים ישראלים רבים מגיעים לשם מדי שנה או באמצעות נסיעה מברצלונה או במקרים רבים, פוקדים את המלונות שמסביבו.

מומלץ לקרוא גם על:
פורט אוונטורה הוא פארק שמושך אליו המוני תיירים מדי שנה במיוחד בעונות התיירות, ולכן מסביבו פזורים מאות מלונות ודירות נופש (632 מקומות אירוח לפי אתר בוקינג) בכל הדרגות השונות החל ממלונות יוקרה 5 כוכבים ועד לדירות פשוטות וזולות. הפארק קרוב מאוד גם לחוף הים ולכן מלונות רבים מסביב לפארק ממוקמים גם סמוך או ממש על החוף. הפארק ממוקם בעיירת הנופש הקטלונית הידועה סאלו (Salou) ושם נמצאים רוב המלונות הסמוכים לפארק.

היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו לבדוק ולראות אילו מלונות ליד פארק פורט אוונטורה נחשבים לטובים ביותר ואילו מהם זכו במספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת ומה הם מציעים. כמו כן, ננסה לראות גם מהם המחירים הממוצעים בעונת התיירות הקרובה לזוג או למשפחה עם ילדים.

5 המלונות הטובים ביותר ליד פארק פורט אוונטורה לפי אתר טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר ליד פארק פורט אוונטורה לפי ביקורות הגולשים הרבים באתר התיירות הידוע "טריפ אדווייזר":
  1. מלון H10 סוליריוס פאלאס (H10 Salauris Palace)
  2. מלון פמילי לייף אבדינה (Family Life Avenida Suites
  3. מלון וילה דורדה (Ohtels Villa Dorada)
  4. מלון וספא גולדן פורט סאלו (Golden Port Salou & Spa)
  5. מלון פסטיבל ויליג' סאלו (Festival Village Salou) 

לישון ליד הפארק או להגיע מברצלונה? - האם כדאי לישון במלון ליד פארק פורט אוונטורה ולמה?


למרות הקרבה לברצלונה (כשעה נסיעה) והאפשרות להגיע לפארק ישירות משם, יש כמה יתרונות ברורים בהחלטה ללון במלון הסמוך לפארק פורט אוונטורה בעיירה סאלו ולא להגיע לשם ישירות מברצלונה.


מעבר לסיבה הברורה שהיא כמובן הנוחות והקלות בהגעה הקצרה לפארק ישירות מהמלון ללא הלחץ של הנסיעה הארוכה, מלונות רבים ליד הפארק (כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה), מציעים שירות הסעות חינמי לפארק וחזרה בתדירות יומית גבוהה וחלק מהמלונות (המלונות הרשמיים) אף כוללים במחיר שלהם, כניסה חופשית וללא הגבלה לפארק!

בנוסף, חלק מהמלונות באיזור הפארק (במיוחד המלונות הרשמיים של הפארק) הם אטרקציה בפני עצמם והם מהווים סיבה מספיק טובה לבחור בהם גם ללא הקירבה לפארק. לכן, כפי שמיד תוכלו לראות, מטיילים ישראלים רבים בוחרים ללון במלונות שליד הפארק ולא להגיע ישירות מברצלונה.

איפה כדאי לקנות כרטיסים לפורט אוונטורה ומה המחירים ב-2024?


מחירי הכרטיסים הרשמי בקופת הפארק לעונת 2024 עומדים על 55 יורו לבוגר (מעל גיל 11). זהו אמנם המחיר הרשמי בקופות, אבל לא מומלץ בכלל לרכוש כרטיסים בקופות. ראשית, יצפה לכם שם תור ארוך ומתיש שיגזול מזמנכם. שנית, ישנה הנחה לרכישת כרטיסים לפארק באינטרנט והמחיר יעמוד על 48 יורו בלבד.

כשרוכשים כרטיס באינטנרט, אין צורך להמתין בתור לקופות ואפשר להיכנס מיד לפארק, כך שאם אתם רוכשים כרטיסים לפארק מראש באמצעות האינטרנט, אתם למעשה מרוויחים גם כניסה מהירה ללא תור וגם הנחה של 7 יורו לאדם, כך שאין באמת סיבה אחת טובה לרכוש כרטיסים פיזית.

אחד האתרים המומלצים לרכישת כרטיסים לפארק היא באמצעות אתר "Tiqets" שנחשב לאתר מהימן ופופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים והוא מציע בעמוד הבא כרטיסים ללא תור לפארק פורט אוונטורה ב-48 יורו בלבד כאשר אין צורך אפילו בהדפסת הכרטיסים. מגיעים ישירות לכניסה ומציגים את הטלפון הנייד עם הכרטיס שרכשתם, ונכנסים.

אם תרצו, האתר מציע גם כרטיסים משולבים כגון כרטיס הכולל כניסה לפרארי לנד, או הכולל כניסה לפארק המים קאריבה אקווטיק, ואפילו כרטיסים הכוללים הסעה מסודרת מברצלונה וחזרה. תוכלו למצוא את כל סוגי הכרטיסים השונים, בעמוד הזה.

מהם המלונות הרשמיים של פארק פורט אוונטורה ומהם המחירים הממוצעים בהם ב-2024?


לפארק פורט אוונטורה ישנם 5 מלונות רשמיים שממוקמים בצמוד לפארק והזמנת אחד ממלונות אלו תקנה לכם כניסה חופשית לפארק. להלן 5 המלונות הרשמיים עם קישור להשוואת מחירים בהם:

  1. מלון פורט-אוונטורה גולד ריבר (PortAventura® Hotel Gold River)
  2. מלון פורט-אוונטורה (PortAventura® Hotel PortAventura)
  3. מלון פורט אוונטורה לוסי'ס מנשן (PortAventura Lucy's Mansion)
  4. מלון פורט-אוונטורה® קאריבה (PortAventura® Hotel Caribe) 
  5. מלון פורט-אוונטורה אל פאסו (PortAventura® Hotel El Paso)

כ-1100 ש"ח ללילה למשפחה בקיץ - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר ליד פורט אוונטורה ב-2024?


פורט אוונטורה הוא אתר נופש קלאסי כאשר העונה החמה ביותר בו היא חודשי הקיץ יולי ואוגוסט (ואולי גם החודשים שלפני ואחרי - יוני וספטמבר) ולכן ההבדלים במחירים בין עונה זו לבין שאר עונות השנה הם די גדולים.

מבדיקה שערכנו במספר אתרי מלונות בינלאומיים ואתרי השוואת מחירים מצאנו כי המחיר הממוצע במלונות הטובים והקרובים ביותר לפורט אוונטורה הוא בממוצע כ-1100 ש"ח למשפחה ללילה כאשר בהרבה מאוד מהמקרים כפי שמיד תראו, המחיר גם כולל כניסה חופשית לפארק ללא הגבלה.

ישנם כמובן גם אופציות זולות יותר כמו מלונות 3 כוכבים ודירות נופש שיעלו לכם כ-250 ש"ח לזוג ללילה במשך כל עונות השנה, אך בבדיקה שערכנו, חיפשנו מלונות קרובים לפארק שזכו להמלצות טובות ברשת והמחיר הממוצע למלונות אלו עומד על כ-1150 ש"ח למשפחה בממוצע.

מלונות מומלצים בפורט אוונטורה 2024


להלן רשימה של המלונות הצמודים לפארק פורט אוונטורה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


אם להסתמך על אתר הביקורות הידוע "טריפ אדווייזר", מלון H10 סוליריוס פאלאס הוא המלון הטוב ביותר באיזור הפארק והוא מדורג ראשון באתר מבין כל המלונות בעיירה סאלו שבה ממוקם הפארק. גם בבוקינג קיבל מלון זה ביקורות מצויינות כולל ממטיילים ישראלים ששהו במלון זה.

המלון ממוקם כ-800 מטרים בלבד מפארק פורט אוונטורה וכ-10 דקות הליכה בלבד מחוף הים. המלון כולל גם בריכה גדולה בצורת לגונה ומתקנים נוספים כמו מפלי מים, סאונה, חמאם טורקי, חדר כושר וגם בריכה מקורה.

המלון שוכן במבנה גדול ומציע 351 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים או משפחתיים. מלון זה נחשב לאחד הטובים מבחינת עלות תמורת תמורה וחדר משפחתי יעלה לכם בין 450 ל-500 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר




אם אתם רוצים מלון צמוד לפורט אוונטורה שכולל גישה חופשית וחינמית לפארק, אחד מהמלונות המומלצים ביותר הוא מלון פורט אוונטורה הממוקם בעיירה סאלו כ-5 דקות נסיעה מחוף הים ומדורג במקום 20 בטריפ אדווייזר מבין כל המלונות בסאלו.

פארק פורט אוונטורה נמצא במרחק של דקה הליכה מהמלון ואל הפארק תוכלו להיכנס בחינם ברגע שאתם מזמינים חדר במלון. המלון מציע 2 בריכות שחייה גדולות ו-4 מסעדות שונות בתפריטים מגוונים.

המלון זכה לתגובות ישראליות טובות מאוד ברשת ששיבחו בעיקר את מיקום המלון, התחזוקה, האוכל ושירות הצוות. המחיר הממוצע בקיץ הקרוב לחדר למשפחה (זוג ו-2 ילדים) כולל כרטיסי כניסה לפארק ואפילו כניסה אחת לפארק הסמוך - פארק פרארי לנד, עומד על כ-950 ש"ח בממוצע בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר




אם אתם מגיעים לפורט אוונטורה כמשפחה עם ילדים, אחד המלונות הקרובים לפארק והמומלצים ביותר למשפחות הוא מלון פורט אוונטורה קאריבה שממוקם כעשר דקות הליכה מהפארק ומציע גם כרטיס כניסה חינם לפארק ושאטלים בחינם לפארק.

המלון מציע אטרקציה משלו כאשר הוא מציע בריכת שחייה ענקית ומדהימה עם חול ים ונחשבת לבריכה הגדולה ביותר בעולם מסוג זה. המלון הוא ענקי וישנם 451 חדרים שונים המחולקים לחדרים זוגיים וחדרים משפחתיים גדולים המתאימים עד ל-4 נפשות בחדר. בנוסף, מציע המלון גם איזור ספא מורחב (בתשלום נוסף) פעילויות לילדים.

המלון הוא פופולרי גם בקרב המטיילים הישראלים וביקורות ישראליות באתר בוקינג למשל העניקו למלון זה בעיקר ציונים טובים ושיבחו את הארוחות במלון, הבריכה המדהימה עם חול הים של המלון וכמובן את מיקום המלון והקירבה לפארק. גם כאן, כמו במלון הקודם, חדר משפחתי ל-4 נפשות במלון זה יעלה בממוצע כ-850 ש"ח ללילה כולל כרטיסי כניסה לפארק פורט אוונטורה ולפארק פרארי לנד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר
 


   
אם אתם מחפשים מלון זול ומומלץ ליד פארק פורט אוונטורה, כדאי מאוד לבדוק את מלון ראוול המדורג 4 כוכבים וממוקם 5 דקות נסיעה מהפארק וזכה בהרבה מאוד המלצות טובות מאוד ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים.

המלון שמציע מחירים זולים מאוד, זכה לביקורות וחוות דעת מעולות ברשת ודורג גבוה מאוד בטריפ אדווייזר ובבוקינג עם ציונים מעולים (8.7 בבוקינג). המלון ממוקם ליד העיר הגדולה טרגונה ומרחוק כשעה נסיעה משדה התעופה של ברצלונה, והוא מציע 36 חדרים בלבד הכוללים מיזוג, טלוויזיה שטוחה, שולחן עבודה, מיני בר ומוצרי טיפוח. האינטרנט האלחוטי במלון הוא חופשי.

המחיר הממוצע לחדר זוגי ללילה במלון זה מתחיל ב-250 ש"ח בלבד והוא בהחלט מציע תמורה טובה למחיר.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר




מלונות מומלצים נוספים ליד פורט אוונטורה


והנה עוד כמה מלונות הנמצאים ליד פארק פורט אוונטורה ונחשבים לטובים ביותר לפי מספר ההמלצות ברשת:

  • מלון אונה חארדינס פאראיסול (Aparthotel Ona Jardines Paraisol)  - מלון דירות מצוין המומלץ למשפחות במרחק של כ-10 דקות נסיעה מפורט אוונטורה. זכה לציון מצוין בבוקינג (8.6) ובאתרים נוספים ברשת. כ-700 ש"ח לדירה ללילה.
  • מלון פורט אוונטורה לוסי'ס מנשן (PortAventura Lucy's Mansion) - בית מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בתוך פארק השעשועים פורט אוונטורה. מעוצב ברמה גבוהה המתאימה לרמת של 5 כוכבים. זכה לתגובות מעולות ברשת. כ-1800 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון H10 מדיטרניאן וילאג' (H10 Mediterranean Village)- אחד המלונות המומלצים ביותר ליד פורט אוונטורה גם מבחינת תמורה ביחס לעלות. קיבל המון ביקורות טובות ברשת ממשפחות עם ילדים. כ-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון דוראדה פאלאס (Hotel Dorada Palace) - מלון 4 כוכבים מצוין ומומלץ מאוד ברשת הממוקם כ-5 דקות נסיעה מפארק פורט אוונטורה. זכה לציון של 8.3 באתר בוקינג. כ-250 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

כל המלונות ליד פארק פורט אוונטורה על גבי מפה + מחירים

Booking.com


תמונה: Jeremy Thompson פליקר (CC BY 2.0)

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בפארק פורט אוונטורה ב-2024 - המדריך השלם!
מלונות מומלצים בפארק פורט אוונטורה ב-2024 - המדריך השלם!
איזה מלונות בסאלו ליד פארק פורט אוונטורה זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת? מה הם מציעים וכמה הם יעלו לכם? האם כדאי ללון במלונות הרשמיים של הפארק ומה המחי
https://3.bp.blogspot.com/-f7nVOoMI7js/V6beb5kYOAI/AAAAAAAAJfs/pLxWNINTGxMFpfEQZgB_1bQEnOXcIE40gCLcB/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2593%2B%25D7%25A4%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%25A7%2B%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2598%2B%25D7%2590%25D7%2595%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2598%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2594.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-f7nVOoMI7js/V6beb5kYOAI/AAAAAAAAJfs/pLxWNINTGxMFpfEQZgB_1bQEnOXcIE40gCLcB/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2593%2B%25D7%25A4%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%25A7%2B%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2598%2B%25D7%2590%25D7%2595%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2598%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/08/PortAventura-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/08/PortAventura-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content