/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים ביער השחור ב-2024 - המדריך השלם והמקיף ביותר ברשת!

איזה איזור הוא הטוב ביותר ללינה ביער השחור? מהם המלונות והצימרים המומלצים ביותר ברשת ביער השחור? אילו מלונות ודירות נופש קיבלו את הביקורות הטובות ביותר מהמטיילים הישראלים וכמה הם יעלו לכם בעונת התיירות הקרובה.  אתר "תיירות נבונה" גאה להציג בפניכם את המדריך הטוב והיעיל ביותר שתמצאו ברשת ללינה ביער השחור ב-2024.


מלונות מומלצים ביער השחור ב-2023 - המדריך השלם והמקיף ביותר ברשת!
היער השחור (Black Forest) הוא ללא ספק אחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב הישראלים בשנים האחרונות והביקוש אליו רק הולך וגובר עם השנים. מרבית התיירים הישראלים הרבים שמגיעים ליער השחור הם משפחות עם ילדים שבאים ליהנות מטבע עוצמתי ומקסים, אווירה אירופאית כפרית והרבה מאוד אטרקציות לכל המשפחה החל מטיולים רגליים על הרים וגבעות, דרך טיולים בכפרים ציוריים ועד לפארקים גדולים ומפורסמים שהגדול והמפורסם ביותר מביניהם הוא פארק אירופה שנחשב לפארק השעשועים השני בגודלו לאחר היורודיסני בפריז.

החלק התיירותי העיקרי של היער השחור ממוקם למעשה ברובו בגרמניה עם נגיעות בשוויץ ובצרפת והוא כולל שטח עצום בגודלו. מסיבה זו, מטיילים רבים (אך לא כולם) בוחרים לטייל ביער השחור בעזרת טיולי כוכב (לנים במקום אחד ובכל יום יוצאים מאותו המלון לטיול וחוזרים אליו לאחר הטיול). הזמן הממוצע שרוב התיירים הישראלים בוחרים לחופשה ביער השחור הוא מינימום שבוע למרות שאפשר גם לבלות בו שבועיים בכיף. ואגב, מומלץ מאוד להגיע מוכנים עם כרטיס היער השחור כדי להפוך את החיים שלכם לקלים.

בנוסף, מכיוון שמדובר בשטח גדול ביותר, הרוב המוחלט של התיירים שמגיעים ליער השחור, משתמשים ברכב שכור לכל התקופה כדי להגיע בקלות לכל יעד באיזור. כמו כן, מרבית התיירים בוחרים לקנות את "כרטיס היער השחור" המקנה כניסה חינם לאטרקציות רבות בכל האיזור. ישנו גם את "הכרטיס האדום" שחלק מהצימרים והמלונות מעניקים במתנה לאורחים המקנה גם הוא כניסה חינם לאתרים רבים ובהמשך הכתבה תוכלו למצוא כמה וכמה כאלו.

היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו להציג בפניכם את המדריך הטוב ביותר והפשוט ביותר שתוכלו למצוא ברשת למציאת המלון הטוב ביותר ביער השחור לפי איזורים שונים, לפי טיפים שונים ובעיקר לפי המלצות וחוות הדעת של הגולשים ברשת מישראל ומרחבי העולם. בכתבה הבאה תוכלו לגלות מהם המלונות המומלצים ביותר ברשת לפי עיירות ואיזורים פופולריים ביער השחור, אילו מלונות מציעים כחלק מהשירות את ה"כרטיס האדום" המקנה כניסה חינם לכ-70 אטרקציות שונות ביער השחור, מהם המחירים הממוצעים במלונות ובצימרים האלו לעונת התיירות הקרובה של 2024 ועוד הרבה מאוד טיפים והמלצות. אז הנה, אנו מתחילים.

בעיקר בדרום ובמרכז היער השחור - איפה כדאי לישון ביער השחור?


ובכן, השאלה היכן כדאי לישון ביער השחור היא אולי השאלה הנפוצה ביותר בנושא, והפורומים ברשת כבר מלאים בדעות מגוונות לכאן ולכאן. בעיקרון, היער השחור מכיל בתוכו עשרות רבות של כפרים ועיירות לצד ערים גדולות שבכולם ניתן למצוא מלונות, דירות נופש (צימרים), אכסניות וכל סוג של מקום אירוח שתבחרו. מכיוון שמדובר בשטח עצום ומספר גדול מאוד של עיירות, בחירת איזור למלון ביער השחור היא משימה לא קלה בכלל והמטיילים הישראלים מקדישים לנושא שעות רבות של שיטוטים וחיפושים ברשת (כולל אפילו שימוש בגוגל טרנסלייט באתרים דוברי גרמנית).

כדי להצליח בסופו של דבר להינעל על כיוון ולדעת היכן לבחור מקום ללון, ניתן לומר באופן די ברור שישנם כמה איזורים הנחשבים לפופולריים ביותר ללינה ביער השחור ולשם רוב התיירים הישראלים מגיעים ללון בהם. איזורים אלו הם שלוכזי, טיטיזיפרייבורג ופלדברג שבדרום היער השחור, איזור מפלי טריברג ואיזור פארק אירופה שבמרכז היער ואיזור באדן באדן שבצפון.

בעיקרון, ניתן לומר בצורה כללית כי איזור הדרום והמרכז של היער השחור הוא האיזור הפופולרי ביותר עבור המטיילים. בהמשך המדריך, תוכלו לגלות מהם המלונות והצימרים המומלצים ביותר לפי האיזורים הפופולריים ביותר ביער השחור.

5 המלונות הטובים ביותר ביער השחור לפי אתר טריפ אדווייזר


להלן 5 המלונות שזכו לציוני הגולשים הטובים ביותר באתר טריפ אדווייזר מבין כל מאות המלונות ודירות הנופש שבכל האיזורים ביער השחור הרשומות באתר:
  1. מלון ברנרס פארק, באדן באדן (Brenners Park-Hotel & Spa)
  2. מלון אפארטמנטס אנד הוטל קורפפאלצהוף, היידלברג (Apartments & Hotel Kurpfalzhof)
  3. מלון Forsthaus Auerhahn‬
  4. מלון Hotel Bareiss‬‬
  5. מלון טראובה טונבאך, באיירסברון (Traube Tonbach).

5 המלונות הטובים ביותר ביער השחור לפי אתר בוקינג


ולהלן 5 המלונות לציוני הגולשים הטובים ביותר באתר בוקינג מבין כל מאות המלונות ודירות הנופש שבכל האיזורים ביער השחור הרשומות באתר:
  1. גאסטזימר אים האוס אם וולד, פרוידנשטאדט (Gästezimmer Im Haus Am Wald)
  2. מלון לה קווינטה, טודמוס (Hotel La Quinta)
  3. מלון וילה אלבן, לוראך (Villa Elben)
  4. מלון צום שטרוכן, וואלדקירץ' (Hotel Zum Storchen)
  5. מלון שוויצר'ס הוטל אם פארק, וואלדברון (Schwitzer's Hotel am Park)

בין 450 ל-800 ש"ח למשפחה ללילה - כמה יעלו לכם המלונות והצימרים המומלצים ביותר ביער השחור ב-2024?


מבדיקה שערכנו באתרי המלונות המובילים בעולם ובאתרי השוואות מחירים מובילים, מצאנו כי מחירי המלונות ודירות הנופש (צימרים) הטובים והמומלצים ביותר - כאלו שקיבלו ציונים גבוהים באתרים כמו טריפ אדווייזר או בוקינג.קום, עומדים בממוצע על כ-500 ש"ח למשפחה ללילה. ממוצע זה משקף את המחירים בתקופת הקיץ ובמיוחד בין החודשים אפריל עד אוקטובר. בחודשי החורף, ברוב המקרים המחירים יהיו זולים יותר.

יש לציין שוב כי היער השחור הוא שטח עצום הכולל בתוכו מקומות אירוח רבים ומסיבה זו, טווח המחירים של המלונות והצימרים הוא גדול ורחב. אך כאמור, בבדיקה שערכנו הטווח הממוצע של המקומות המומלצים ביותר הוא בין 400 ל-800 ש"ח.


מלונות מומלצים ביער השחור ב-2024 - המדריך השלם!

כאמור, היער השחור מכיל עיירות וכפרים רבים שבכל אחד מהם, אפילו בקטנים שביותר, ניתן למצוא צימרים, וילות, מלונות, דירות או מלונות מפוארים רבים שזכו להמלצות טובות ברשת. למעשה, בניגוד לטיולים אורבניים באירופה, במקרה של היער השחור, אין איזור אחד שעדיף על פני איזור אחר והבחירה באיזור נשקלת בדרך כלל לפי שיקולים אישיים של המסלול שאותו הכנתם.

למרות זאת, ישנם איזורים ועיירות הנחשבות לפופולריות ביותר ואליהם רוב התיירים הישראלים בוחרים להגיע וללון בהם. לכן, ערכנו לכם רשימה של המלונות המומלצים ביותר ברשת לפי איזורים פופולריים. המלונות שמופיעים ברשימה זו זכו לציונים מעולים ממטיילים ישראלים וממטיילים מכל העולם באתרי התיירות המובילים כגון טריפ אדווייזר, בוקינג.קום וכד'.

ובכן, להלן המלונות והצימרים המומלצים ביותר ביער השחור המחולקים לפי האיזורים הפופולריים ביותר לזוגות ולמשפחות ביער השחור:

המלונות המומלצים ביותר באיזור אגם טיטיזי (דרום היער השחור)


אגם טיטיזי (Titisee) הוא אחד האיזורים הפופולריים ביותר ביער השחור ומהווה נקודת חובה לכל מי שמגיע לטייל ביער השחור. תיירים ישראלים רבים בוחרים ללון באגם טיטיזי הממוקם בדרום היער השחור כאשר ישנם אטרקציות רבות באיזור כגון פארק המים באדפאראדיס שווארצוואלד, פארק החבלים וכמובן האגם עצמו.

להלן מקומות אירוח באיזור אגם טיטיזי שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת:


צימר זה המציע 5 יחידות אירוח בלבד הוא ללא ספק אחד הצימרים הטובים ביותר באיזור טיטיזי, המקום זכה לציונים מעולים באתר בוקינג שם דורג במקום הראשון לפי ציוני הגולשים וזכה לציון של 9.4 על סמך כ-500 חוות דעת מאומתות. מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון בצימר זה והעניקו לו חוות דעת מעולות באתר.

המקום ממוקם במרחק הליכה מפארק המים של טיטיזי וכחצי שעה נסיעה מהכבישים המהירים. הדירות מעוצבות בסגנון מודרני וכוללות טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי חינם, מטבח מאובזר הכולל מקרר, מכונת קפה ועוד. המלון מציע גם את הכרטיס האדום במתנה למזמינים 2 לילות ומעלה. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-500 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון שנחשב לאחד הפופולריים ביותר באיזור ע"י מטיילים ישראלים ובכלל, הוא מלון הדירות בראביקאזה שמציע סה"כ 12 חדרים זוגיים וחדרי משפחה ונחשב לאחד המומלצים ביותר עבור משפחות עם ילדים ביער השחור.

המלון דורג במקום השני באתר בוקינג בקרב כל המלונות בטיטיזי עם ציון של 9.4 ועם הרבה מאוד חוות דעת ישראליות מעולות שהמליצו בחום על המקום. המלון ממוקם כ-5 דקות הליכה מהאגם וישנו סופרמרקט ומאפייה במרחק הליכה. המלון מציע חדרים מאובזרים הכוללים מטבח קומפלט וגם אינטרנט אלחוטי חינם.

המחיר הממוצע לחדר למשפחה ללילה הוא כ-620 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


צימר נוסף שנחשב לאחד הטובים והפופולריים ביותר באיזור טיטיזי הוא הצימר ואלדרוזה שקיבל המלצות מעולות מתיירים ישראלים רבים שכבר הספיקו ללון בו. הצימר זכה לציון 8.5 על סמך כ-250 חוות דעת מאומתות ודורג באתר במקום ה-4 מבין כל המלונות שבאיזור לפי ציוני הגולשים.

הצימר ממוקם ממש על האגם עם נוף מקסים וכולל סה"כ 9 חדרים זוגיים או דירות לזוגות ולמשפחות. גם מקום זה מקנה את הכרטיס האדום בחינם (למזמינים 2 לילות ומעלה). המטיילים הישראלים ציינו לטובה בביקורות ברשת בעיקר את הנוף ואת ארוחת הבוקר של המלון. המחיר הממוצע לחדר זוגי ללילה הוא כ-630 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג

ועוד כמה מלונות מומלצים באיזור אגם טיטיזי


  • מלון אלמננהוף אפרטמנטס (Alemannenhof Appartements) - מלון 4 כוכבים מעוצב ושווה הממוקם על האגם. זכה לציון 8.4 בבוקינג עם הרבה ביקורות ישראליות מעולות. מציע לאורחים את הכרטיס האדום בחינם. המחיר: כ-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון צום לובן (Hotel Zum Löwen - Unteres Wirtshaus) - המלון הטוב ביותר לפי דירוג הגולשים באתר בוקינג עם ציון 9.1. מלון 3 כוכבים הממוקם בטיטיזי ונחשב לאחד הטובים בקטגוריית תמורה ביחס למחיר שעומד על כ-400 ש"ח בלבד לזוג ללילה. מציע לאורחים את הכרטיס האדום בחינם.
  • פריינהאוס פריי 2 טיטיזי (Ferienhaus Frei 2 Titisee) - צימר דו משפחתי גדול שזכה לציונים מעולים ברשת המאובזר קומפלט עם אינטרנט אלחוטי וחנייה חינם. בעלת הבית היא ישראלית לשעבר ודוברת עברית. המקום זכה לציון 9.1 באתר בוקינג. הצימר יכול להכיל עד ל-15 נפשות כאשר המחיר ל-6 נפשות מתחיל באיזור ה-700 ש"ח ללילה.
  • פנסיון קראמר גרפנהאוזן (Pension Kramer) - אחד המקומות הפופולריים ביותר בקרב משפחות ישראליות ביער השחור. ממוקם כ-20 דקות נסיעה מטיטיזי. זכה לציון 9.2 באתר בוקינג ולחוות דעת מעולות באתר. המחיר: כ-350 ש"ח למשפחה ללילה.


המלונות והצימרים המומלצים ביותר בפלדברג (דרום היער השחור)


עוד אחד מהאיזורים הפופולריים ביותר ללינה ביער השחור הוא העיר פלדברג שנחשבת לאחת הפופולריות ביותר ללינה בקרב במטיילים הישראלים. הנה כמה מן המלונות ודירות הנופש המומלצים ביותר בפלדברג שקיבלו ציונים מעולים ברשת:


מלון זה הוא ללא ספק אחד הטובים בפלדברג. באתר בוקינג זכה המלון בציון המעולה 9.3 שנקבע לפי מעל 200 חוות דעת מאומתות של גולשים. גם משפחות ישראליות רבות בחרו במלון זה וציינו לטובה בביקורות את המיקום המעולה, רמת החדרים הגבוהה, הסדר והניקיון ואת היחס של צוות המלון.

המלון נחשב לאחד הטובים לטיולי כוכב למשפחות היות ואטרקציות רבות ביער השחור נמצאות בסביבתו. ישנם 9 חדרים סה"כ במלון הכוללים פינת ישיבה, טלוויזיה וכמעט בכולם גם מרפסת. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-520 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


בית הארחה פופולרי מאוד בפלדברג הנחשב גם לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים ביער השחור. המקום קיבל את הציון 8.5 באתר בוקינג וקיבל הרבה המלצות על שירות הצוות ועל המיקום המעולה ועל הכרטיס האדום אותו מקבלים אורחי המקום בחינם.

המקום מציע 16 חדרים סה"כ המעוצבים בסגנון כפרי כאשר חלקם כוללים גם מרפסת. החדרים גם כוללים חדר רחצה פרטי, טלוויזיה וחנייה חינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה בבית הארחה זה עומד על כ-410 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מקום זול ומומלץ באיזור דרום היער השחור, כדאי מאוד לבדוק את בית ההארחה קסטנר בפלדברג שזכה למחמאות רבות וביקורות מעולות ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים. באתר בוקינג קיבל המקום את הציון המעולה 9.3 על סמך כ-400 חוות דעת מאומתות וזכה לשבחים רבים על המיקום, על ארוחת הבוקר ועל המארחים החביבים.

אגם טיטיזי מרוחק כ-7 ק"מ בלבד מהמקום והאורחים במלון מקבלים כרטיס לנסיעה ציבורית חינם באיזור. החדרים במלון כוללים חדר רחצה פרטי, טלוויזיה ואינטנרט אלחוטי חופשי. המחיר לזוג ללילה הוא זול יחסית ועומד על כ-320 ש"ח בלבד בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג 
 

ועוד כמה מלונות וצימרים מומלצים בפלדברג


  • מלון בורג פלדברג (Burg Hotel Feldberg) - מלון מעולה לטיולי כוכב ביער השחור עם הרבה מאוד המלצות ברשת. זכה לציון 9.1 בבוקינג ומציע לאורחיו את הכרטיס האדום בחינם. המחיר: כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ואלדק פלדברג (Hotel Waldeck) - מלון 3 כוכבים בפלדברג שזכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת. גם מלון זה מציע את הכרטיס האדום בחינם. קיבל ציון 8.6 בבוקינג. המחיר: כ-450 ש"ח לזוג ללילה.
  • וילה הוברטוס (Villa Hubertus) - צימר מעולה שזכה לביקורות מצויינות בקרב משפחות עם ילדים. מציע 5 יחידות אירוח שיכולות להכיל עד 6 נפשות. ציון 9.5 בבוקינג והמחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-510 ש"ח לזוג ללילה.


המלונות והצימרים המומלצים ביותר בשלוכזה (דרום היער השחור)


גם איזור האגם והעיירה שלוכזי נחשב לאחד האיזורים הפופולריים ביותר במיוחד בקרב משפחות ביער השחור. האיזור ממוקם בדרום היער השחור ומשפחות ישראליות רבות בוחרות באיזור זה לטיולי כוכב בדרום ומרכז היער השחור.

להלן מקומות האירוח באיזור שלוכזי שזכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת:


בית הארחה זה הוא ללא ספק אחד הפופולריים והמומלצים ביותר בשלוכזי עם ציונים מעולים באתרי הביקורות ברשת. המלון דורג במקום הראשון בקרב כל מלונות ה-B&B בשלוכזי באתר טריפ אדווייזר ובאתר בוקינג שם גם זכה לציון מעולה של 9.3 מתוך 10.

גם מטיילים ישראלים שישנו במלון זה העניקו לו ציונים מעולים וציינו לטובה בעיקר את האירוח האדיב והנחמד של בעלי המקום. המקום עצמו מציע 14 חדרים המתאימים לזוגות או למשפחות וכוללים חדר רחצה פרטי ומטבחון. אורחי המלון (למעלה מ-2 לילות) יקבלו את הכרטיס האדום. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-400 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון בשלוכזה הנחשב לאחד הטובים והמומלצים ביותר הוא מלון בארטהולף שמקנה גם הוא את הכרטיס האדום בחינם לשוהים בו למעלה מ-2 לילות. משפחות ישראליות בחרו במלון זה במהלך החופשה שלהם ביער השחור במיוחד הודות למיקומו המעולה שנגיש לאטרקציות רבות ביער השחור וציינו לטובה גם את האוכל המעולה של המלון ואת רמת החדרים הגבוהה.

מדובר במלון 3 כוכבים שזכה לציון 8.4 באתר בוקינג וממוקם בכפר בשם שוננבאך שנמצא 5 דקות נסיעה בלבד מאגם שלוכזה. המלון מציע 10 חדרים סה"כ המצויידים בריהוט מודרני וכוללים טלוויזיה, חדר רחצה פרטי וחלקם אף כוללים מרפסת. החדרים מחולקים לחדרים זוגיים וחדרי משפחה כאשר המחיר הממוצע לזוג עומד על כ-400 ללילה ולמשפחה כ-720 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


גם מלון זה, מקנה את הכרטיס האדום בחינם לשוהים 2 לילות ומעלה וגם הוא זכה לציונים מעולים ברשת. המלון זכה לציון 8 באתר בוקינג לפי כ-300 ביקורות גולשים מאומתות וקיבל גם ביקורות ישראליות מעולות.

המלון מחזיק בדירוג של 2 כוכבים וממוקם ממש על שפת אגם שלוכזה. המלון מציע 25 חדרים שרובם כוללים מרפסת המשקיפה על האגם. החדרים כוללים טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי חינם וחדר רחצה פרטי. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-350 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 

ועוד כמה מלונות וצימרים מומלצים בשלוכזה


  • רג'ינה שלוכזי (Apartmenthotel Regina) - מלון דירות מעולה במרחק הליכה מאגם שלוכזה. קיבל ציון 8.8 בבוקינג ומקנה בחינם את הכרטיס האדום לאורחיו. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-300 ש"ח בלבד.
  • מלון רייזנבול שלוכזה (Gästehaus RIESENBÜHL) - בית הארחה בשלוכזה שזכה לביקורות מצויינות ממטיילים ישראלים. מקנה את הכרטיס האדום בחינם. כ-330 ש"ח לזוג ללילה.


המלונות והצימרים המומלצים ביותר בפרייבורג (דרום היער השחור)


פרייבורג (Freiburg im Breisgau) היא בירת היער השחור וכשכזאת, מושכת אליה מטיילים רבים שבוחרים את העיר כאיזור המועדף ללינה ביער השחור. להלן מקומות אירוח בפרייבורג שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת:


מלון פרייבורג הוא ללא ספק אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים בפרייבורג. המלון קיבל חוות דעת מעולות באתר בוקינג וזכה שם לציון 9 על סמך כ-2700 ביקורות מאומתות ומתוכם גם ביקורות רבות של ישראלים שציינו לטובה בעיקר את המיקום, השירות ואת ארוחת הבוקר.

זהו מלון 4 כוכבים הממוקם על גבעה המשקיפה על פרייבורג וכרבע שעה הליכה מהגנים הבוטניים של העיר. המלון מציע 86 חדרים שונים וכולל גם ספא ובריכה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-540 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


בית הארחה זה מציע 8 יחידות נופש וזכה לביקורות מעולות ברשת. גם מטיילים ישראלים רבים הספיקו ללון בו ודיווחו על מיקום מעולה ושירות אדיב מאוד של בעלי המתחם. המקום קיבל ציון 8.8 באתר בוקינג.

המקום נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה מהעיר העתיקה של פרייבורג ומציע יחידות מאובזרות לחלוטין הכוללות גם מרפסת. ישנם מסעדות וברים מסביב למקום וגם מזנון ארוחת בוקר למי שחפץ בכך. המחיר הממוצע לזוג ללילה הוא כ-300 ש"ח ולמשפחה בת 4 נפשות כ-500 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים צימר מומלץ למשפחה עם ילדים באיזור פרייבורג, הצימר הבא נחשב לאחד הטובים באתר בוקינג עם ציון מעולה של 8.9 מתוך 10. הצימר ממוקם במרכז פרייבורג כ-5 דקות הליכה מהתחנה המרכזית וקיבל ביקורות טובות ממטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון בו.

הדירה כוללת איבזור מלא כולל מטבח מאובזר לחלוטין ויכולה להכיל עד 6 נפשות. המחיר הממוצע ללילה עומד על כ-620 ש"ח.  

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג 
 

ועוד כמה מלונות וצימרים מומלצים בפרייבורג


  • מלון פארק פוסט פרייבורג (Park Hotel Post) - מלון בוטיק פופולרי מאוד הממוקם בלב העיר העתיקה של פרייבורג. קיבל המלצות ישראליות מעולות ברשת. המחיר: כ-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סטיי-אין פרייבורג (StayInn Hostel und Gästehaus) - בית הארחה זול בפרייבורג עם הרבה מאוד המלצות טובות ברשת (ציון 8.1 בבוקינג). מציע חדרים עם מקרר וחדר רחצה פרטי. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-250 ש"ח בלבד.
  • דלוקס אם שלוסברג פריבורג (Deluxe Apartment am Schloßberg) - צימר בפרייבורג המומלץ בעיקר לזוגות. זכה לציון גבוה בבוקינג (8.9 מתוך 10). מעוצב ברמה גבוהה ומוקפדת. המחיר: כ-600 ש"ח לזוג ללילה.


המלונות והצימרים המומלצים ביותר בטריברג (מרכז היער השחור)


גם טריברג (Triberg im Schwarzwald) היא עיירה פופולרית במיוחד ביער השחור הממוקמת במרכז היער וקרובה ונגישה לכל האטרקציות באיזור ולכן ותיירים ישראלים רבים בוחרים את איזור הלינה שלהם באיזור זה.

האטרקציה המפורסמת ביותר באיזור היא כמובן מפלי טריברג המדהימים. בעיירה נמצא גם מוזיאון היער השחור ובו שעון הקוקיה הגדול בעולם. להלן מקומות אירוח באיזור טריברג שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת:


זהו אחד מהצימרים הפופולריים והמומלצים ביותר ברשת באיזור טריברג. מדובר בצימר עם שתי דירות בלבד המתאים גם למשפחות גדולות עד ל-6 נפשות וממוקם כ-3 ק"מ ממפלי טריברג. המקום קיבל ציונים ממש מעולים באתר בוקינג ממטיילים ישראלים וזכה שם לציון הכללי של 9.6!

המקום מציע דירות משפחתיות מאובזרות לחלוטין וכוללות את כל מה שיש בבית נורמלי כגון מקרר, תנור, מדיח כלים וכו'. המטיילים הישראלים ציינו לטובה את היחס והשירות של בעל הצימר. המחיר הממוצע לזוג ללילה בצימר עומד על כ-410 ש"ח למשפחה ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד צימר מעולה הנחשב לאחד המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים ביער השחור בכלל ובטריברג בפרט הוא הצימר גיבסבאכהוף שזכה גם בחוות דעת ישראליות מעולות ברשת. הצימר ממוקם ביער טריברג ומציע 3 דירות המאובזרות לגמרי וכולל במתחם גם איזור משחקים לילדים עם טרמפולינות.

מפלי טריברג ממוקמים כ-10 דקות נסיעה בלבד ואורחי המלון זכאים לכניסה חינם למפלים. שמציע גם אינטרנט וחנייה חינם. המטיילים הישראלים שהספיקו ללון במקום דיווחו לטובה על ניקיון וסדר, מיקום מעולה ויחס חם של המארחים. המקום זכה לציון 9.1 בבוקינג ועולה בממוצע כ-430 ש"ח למשפחה ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מעדיפים ללון במלון ולא בצימר באיזור טריברג, מלון בסט ווסטרן פלוס הוא מועמד רציני ביותר שכדאי לקחת בחשבון. זהו מלון 3 כוכבים שדורג במקום הראשון באתר בוקינג מבין המלונות שבאיזור לפי ציוני גולשים וזכה בציון הכללי של 8.5 על סמך כ-275 חוות דעת מאומתות.

המלון ממוקם צמוד למרכז העיר טריברג (כ-5 דקות הליכה) ומציע ספא עם בריכה מקורה, חניון ואינטרנט חינם, מזנון ארוחת בוקר ומסעדה שתוכלו לאכול בה בצהריים או בערב. המלון מציע 36 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים או חדרי משפחה לזוג + 2 ילדים כאשר המחיר הממוצע עומד על כ-420 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 

ועוד כמה מלונות מומלצים באיזור טריברג


  • מלון גרני סנטרל טריברג (Hotel Garni Central) - מלון דירות במרכז העיר טריברג שקיבל ציונים מעולים ממטיילים ישראלים ברשת. מציע 14 חדרים בלבד וממוקם כ-5 דקות הליכה בלבד מהמפלים. זכה לציון 8.5 בבוקינג. המחיר: כ-300 ש"ח בלבד לזוג ללילה.
  • מלון פארקהוטל וורלה טריברג (Parkhotel Wehrle) - מלון 4 כוכבים הממוקם 10 דקות הליכה מהמפלים. קיבל ציון טוב באתר בוקינג של 9.2 וזכה גם לחוות דעת ישראליות לא רעות בכלל. מתאים גם לזוגות וגם למשפחות. המחיר הממוצע לזוג ללילה מתחיל בכ-400 ש"ח לזוג ללילה.
  • צור שטאודה טריברג (Gasthaus Zur Staude) - בית הארחה נחמד מאוד עם ציונים טובים ברשת (8.7 בבוקינג). ממוקם באיזור שליו ומבודד כרבע שעה נסיעה מטריברג. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-350 ש"ח בלבד.


המלונות והצימרים המומלצים ביותר ליד פארק אירופה (מרכז היער השחור)


כאמור, האטרקציה המפורסמת והפופולרית ביותר עבור משפחות עם ילדים ביער השחור הוא פארק אירופה (Europe Park) המפורסם שנחשב לשני בגודלו באירופה אחרי יורודיסני בפריז. מטיילים ישראלים רבים בוחרים ללון בעיירה רוסט בו ממוקם הפארק כדי ליהנות מהגעה מהירה וקלה לפארק.

להלן המלונות והצימרים הטובים ביותר ברשת באיזור פארק אירופה שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת ממטיילים מישראל ומרחבי העולם:


זהו ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר באיזור פארק אירופה שהרבה מאוד משפחות עם ילדים  בוחרות בו. המלון ממוקם מרחק של כ-50 מטר בלבד מהפארק. המלון דורג במקום ה-2 באתר טריפ אדווייזר וזכה גם לציון מעולה באתר בוקינג.קום.

המלון מעוצב ומסוגנן כולו בהשראת הפארק ומתאים מאוד לילדים. אין ספק שאם אתם מחפשים אווירה משלימה לחוויה בפארק, מלון זה יעביר לכם את החוויה בשלמותה. המלון המחזיק בדירוג 4 כוכבים, מציע מועדון ספא, בריכה ו-3 מסעדות. בנוסף, אורחי המלון נהנים גם מכניסה מוקדמת לפארק אירופה (לפני הכניסה הרשמית כך שתוכלו גם ליהנות מתורים קצרים למתקנים בשעה זו.

המלון מציע 225 חדרים שונים המחולקים לחדרים זוגיים וחדרי משפחה. המחיר הממוצע לזוג ללילה נע בין 600 ל-1000 ש"ח בהתאם לעונה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


דירת נופש הקרובה לפארק אירופה היכולה להכיל עד 7 נפשות ומתאימה למשפחות עם ילדים. הדירה קיבלה המלצות מעולות ברשת (9.8 באתר בוקינג) ומציעה ריהוט מודרני ומעוצב, מרפסת, מטבחון מאובזר, טלוויזיה וגם אינטרנט וחנייה בחינם.

המחיר הממוצע לדירה עומד על כ-410 ש"ח ללילה למשפחה.  

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון מומלץ מאוד השוכן בעיירה רוסט במרחק של 10 דקות הליכה מפארק אירופה. המלון קיבל ציון מעולה באתר בוקינג של 9.1 על סמך כ-1000 חוות דעת מאומתות כולל ביקורות מעולות של מטיילים מישראל שזכו ללון במלון וציינו לטובה את הקירבה לפארק אירופה ואת יחס הצוות.

המלון מציע חדרים גדולים ומרווחים המעוצבים בסגנון מודרני מוקפד וצבעוני. המלון ממוקם גם כ-10 דקות הליכה מאגם אלמנדזי. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-560 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 

ועוד כמה מלונות וצימרים מומלצים ליד פארק אירופה


  • B&B רוסטר (Rooster Bed&Breakfast) - עם ציון מדהים של 9.9 באתר בוקינג שנמדד על סמך כ-500 חוות דעת מאמותות, קשה להתווכח. המקום ממוקם כ-10 דקות הליכה מפארק אירופה ומציע מחיר של כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מטרופוליטן רוסט (Gästehaus Metropolitan) - בית הארחה מומלץ מאוד ברשת המציע 4 חדרים בלבד וממוקם במרחק הליכה מפארק אירופה. קיבל ציון מעולה באתר בוקינג (9.6 מתוך 10). מציע חדרים עם חדר רחצה פרטי שעולים בממוצע כ-400 ש"ח לזוג או כ-700 ש"ח למשפחה בחדר משפחתי.
  • מלון אנדנטה רוסט (Hotel Andante Rust) - מלון 3 כוכבים ברוסט המרוחק 10 דקות הליכה בלבד מפארק אירופה. המלון קיבל חוות דעת מעולות ברשת וגם מטיילים ישראלים הרעיפו עליו שבחים רבים. מציע 19 חדרים סה"כ במחיר ממוצע של כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

 

המלונות והצימרים המומלצים ביותר בבאדן באדן (צפון היער השחור)


אם אתם רוצים ללון בצפון היער השחור, העיר באדן באדן (Baden-Baden) היא מקום מעולה ללון בו והיא אחת הערים הפופולריות ביותר ביער השחור. העיר ממוקמת באיזור צפון היער השחור משם תוכלו להגיע במהירות לאטרקציות מוכרות כמו אגם מומלזי, פארק החבלים במליסקופף, העיר שטוטגארט ועוד. העיר עצמה מציעה גם הרבה מאוד אטרקציות כמו המרחצאות החמים, קזינו, ארמון Kurhaus המפורסם ועוד הרבה מאוד דברים לראות ולעשות.

להלן המלונות והצימרים הטובים ביותר ברשת בבאדן באדן שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת ממטיילים מישראל ומרחבי העולם:


מלון רבנהוף הוא אולי המלון הפופולרי והאהוב ביותר בקרב המטיילים הישראלים המגיעים לבאדן באדן. מדובר במלון 4 כוכבים מקסים הממוקם בתוך כרמים ירוקים ומציע הרבה שקט, שלווה ופסטורליה.

המלון זכה באתר בוקינג לציון 9.1 על סמך כ-1500 חוות דעת גולשים מאומתות והרבה מאוד ציונים מעולים מתיירים ישראלים שציינו לטובה את השקט והשלווה, המיקום והנופים, ארוחת הבוקר המעולה ואת שירות הצוות.

המלון מציע 35 חדרים מודרניים ומרווחים הכוללים טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לחדר זוגי במלון עומד על כ-500 ש"ח ולחדר משפחתי כ-810 ש"ח ללילה בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון מעולה באיזור באדן באדן שקיבל המון ביקורות מעולות ממטיילים ישראלים הוא מלון שוורצוואלדהוטל סונה הממוקם כ-10 דקות נסיעה מהמרחצאות ומהקזינו המפורסמים של באדן באדן. המלון קיבל הרבה מאוד חוות דעת באתר בוקינג ועל פי כ-800 מהם, זכה בציון המעולה 9.1 מתוך 10.

המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון, דיווחו על ארוחת בוקר עשירה ומעולה, על רמת חדרים גבוהה ורמת שירות מעולה. המלון הוא יחסית חדש ומציע 18 חדרים גדולים ומרווחים הכוללים גם מרפסת. המחיר הממוצע לחדר לזוג עומד על כ-450 ש"ח ואילו חדר משפחה ל-4 נפשות יעלה לכם בממוצע כ-1000 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
  

אם אתם מחפשים אופציה זולה ללינה בבאדן באדן במקום שזכה להמלצות טובות ברשת, כדאי לבדוק את מקום אירוח זה. זהו מתחם של 6 דירות נופש הממוקם בתוך העיר באדן באדן וקיבל ביקורות טובות ברשת. באתר בוקינג למשל, זכה המתחם לציון 8.6 על סמך כ-500 ביקורות מאומתות של גולשים (מהם גם מטיילים ישראלים).

המרחצאות הרומיים של באדן באדן ממקומות כק"מ וחצי מהמקום ואולם הקונצרטים של באדן באדן ממוקם חצי ק"מ בלבד מהמקום. כמו כן, תוכלו למצוא מבחר של מסעדות ובתי קפה במרחק הליכה ממקום זה.

המקום מציע סה"כ 6 דירות היכולות להכיל עד 6 נפשות והן כוללות מרפסת, שולחן עבודה, מטבח מלא ומאובזר הכולל מקרר, תנור, כיריים, מכונת כביסה ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לדירה למשפחה (5 נפשות) עומד בממוצע על כ-530 ש"ח ללילה בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
  

ועוד כמה מלונות וצימרים מומלצים בבאדן באדן


  • סוויט אפרטמנטס באדן באדן (Sweet Apartments) - מתחם דירות מעולה בבאדן באדן המתאים במיוחד למשםחות או לקבוצות גדולות (יכול להכיל עד 10 איש). כל היחידות מאובזרות כולל מטבח מאובזר. זכה לציון 8.8 בבוקינג. המחיר לחדר משפחתי עומד בממוצע כל כ-700 ש"ח ללילה.
  • אקווה אורליה סוויטן-הוטל אן דן תרמן (Aqua Aurelia Suitenhotel an den Thermen) - מלון 4 כוכבים בבאדן באדן שזכה להמלצות מעולות ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים. ממוקם ליד מהמרחצאות התרמיים של קאראקאלה. זכה לציון 9.3 באתר בוקינג. המחיר: כ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ריבשטוק באדן באדן (Hotel Rebstock) - מלון פופולרי מאוד באיזור באדן באדן שקיבל גם ביקורות ישראליות מעולות ברשת. קיבל ציון 9 בבוקינג וממוקם באיזור כפרי שקט כ-8 ק"מ מבאדן באדן. המחיר הממוצע לזוג ללילה עמוד בממוצע על כ-500 ש"ח בלבד.


מלונות מומלצים ביער השחור עם הכרטיס האדום בחינם


ולסיום, למרות שחלק גדול מהמלונות שכבר הוזכרו כאן מציעים זאת, אם חשוב לכם למצוא מלון שמציע את הכרטיס האדום בחינם, הנה עוד כמה מלונות וצימרים ביער השחור שגם זכו להמלצות מעולות ממטיילים ישראלים ומכל העולם וגם מציעים את הכרטיס האדום בחינם לשוהים למעלה מ-2 לילות (שימו לב: מידע זה אינו רשמי ויש לוודא זאת מול המלון):



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

תגובות: 2
  1. מצטרפת כאן להמלצה על מלון בל רוק שליד פארק אירופה. קצת יקר אמנם אבל שווה כל שקל!

    השבמחק
  2. איזו כתבה מעולה ומושקעת. עזרה לנו המון בתכנון לינה ביער השחור. תודה רבה לכם!

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים ביער השחור ב-2024 - המדריך השלם והמקיף ביותר ברשת!
מלונות מומלצים ביער השחור ב-2024 - המדריך השלם והמקיף ביותר ברשת!
איזה איזור הוא הטוב ביותר ללינה ביער השחור? מהם המלונות והצימרים המומלצים ביותר ברשת ביער השחור? אילו מלונות ודירות נופש קיבלו את הביקורות הטובות ביות
https://2.bp.blogspot.com/-3ADDawb6osA/Wce5QZDM5fI/AAAAAAAAPQU/4WXiVFbOIMQv6Rcxpxaueu021CceGtPBwCEwYBhgL/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%2599%25D7%25A2%25D7%25A8%2B%25D7%2594%25D7%25A9%25D7%2597%25D7%2595%25D7%25A8.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-3ADDawb6osA/Wce5QZDM5fI/AAAAAAAAPQU/4WXiVFbOIMQv6Rcxpxaueu021CceGtPBwCEwYBhgL/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%2599%25D7%25A2%25D7%25A8%2B%25D7%2594%25D7%25A9%25D7%2597%25D7%2595%25D7%25A8.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/03/BlackForestHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/03/BlackForestHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content