/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בפריז ב-2024: כך תבחרו מלון בצורה מושלמת!

אילו מלונות בפריז קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? באיזה איזור כדאי לחפש מלון? באילו מלונות בפריז בוחרים ללון המטיילים מישראל? ומהם המחירים הממוצעים בעונת התיירות של 2024. קבלו את המדריך הטוב ביותר ללינה בפריז שתוכלו למצוא ברשת.


מלונות מומלצים בפריז ב-2023: כך תבחרו מלון בצורה מושלמת!
פריז (Paris) היא אחת הערים הגדולות והחשובות ביותר בעולם ולא סתם נחשבת יחד עם ניו יורק, לונדון וטוקיו, ל"עיר עולם". פריז היא עיר תיירותית מדרגה ראשונה ומציעה רבדים שלמים של תחומים ונושאי עניין שונים ומגוונים. בין אם אתם צעירים, זוגות רומנטיים, משפחות עם ילדים או מבוגרים, פריז תהיה תמיד אטרקטיבית ומעניינת עבור כל סוגי התיירים באשר הם.

כמות האתרים והאטרקציות בפריז היא אינסופית ותוכלו להעביר בה שבוע בקלות בלי להרגיש בכלל שהזמן עובר. האיזור המזוהה ביותר עם פריז התיירותית הוא כמובן שדרת שאנז אליזה המפורסמת שלמעשה מהווה גשר בין שני אתרים מרכזיים בפריז - ככר קונקורד ושער הניצחון. לא רחוק מהם ממוקם לו גם כמובן מגדל אייפל - הסמל המפורסם ביותר של העיר.

מומלץ לקרוא גם על:
בכל הקשור ללינה בפריז, מדובר באחת הערים הקשות ביותר לבחור בהן מלון וזאת בעיקר עקב האיזורים הטובים הרבים שהיא מציעה והכמות העצומה של בתי המלון הפזורים בה. לכן, היום החלטנו באתר "תיירות נבונה" להציג לכם את מדריך הלינה בפריז הטוב ביותר ברשת שיהפוך עבורכם את משימת בחירת המלון בפריז להרבה יותר קלה ופשוטה.

במדריך זה, נבדוק באיזה איזור מומלץ לחפש מלון בפריז, נבדוק מהם המלונות המומלצים ביותר בפריז שזכו בביקורות וחוות הדעת הטובות ביותר באתרי התיירות הטובים ביותר ברשת. נבדוק גם באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים ומה הם חשבו עליהם וגם מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו ואחרים לעונת התיירות הקרובה של 2022. וגם, איך תקנו כרטיסים ללא תור לאטרקציות המפורסמות של פריז? אז קדימה, בואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בפריז לפי אתר טריפ אדוויזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר בפריז לפי מאות אלפי גולשי אתר ביקורות המלונות הגדול בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון מזון סוקט פריז (Maison Souquet)
  2. מלון לה בריסטול פריז (Hotel Le Bristol)  
  3. מלון מונג פריז (Hotel Monge)  
  4. מלון פאבריק פריז (Hôtel Fabric)
  5. מלון סן ז'רמן דה פרה פריז (Hôtel Saint Germain Des Prés)

חפשו מלון ברובע הלטיני, ה-7 וה-8 או ברובע המארה - איפה כדאי לישון בפריז?


פריז למי שעדיין לא יודע מחולקת לרובעים שונים. לא כל הרובעים מתאימים לתיירות וגם אלו שכן, לא מתאימים לכל סוג תייר. אם צריך לבחור ברובע הפופולרי ביותר לתיירות, כדאי לבחור ברובע החמישי שכולל גם את הרובע הלטיני ובו נמצאים בתי קפה, מועדוני ג'אז והרבה מאוד אקשן וחיים. איזור נוסף מצוין לישון בו בפריז הוא הרובע השביעי שנחשב לאחד המפורסמים ביותר בעיר ובו נמצא כמובן מגדל אייפל המפורסם.


גם הרובע ה-8 נחשב לאחד הפופולריים והמומלצים ביותר לתיירים בפריז והוא מאכלס את שדרת השאנז אליזה המפורסמת ואטרקציות מפורסמות רבות כגון שער הניצחון, כיכר קונקורד ועוד. רובעים מומלצים נוספים שרבים מהתיירים הישראלים בוחרים ללון בהם הם הרובע ה-14 הכולל חלק גדול מהמונפראנס והרובע ה-9 שמומלץ למי שמחפש שופינג ובתי מסחר גדולים וגם רובע המארה (רובע 3) שזוכה לפופולריות גדולה בשנים האחרונות בקרב תיירים רבים.

מתי כדאי לטוס לפריז?


פריז היא אחד מהיעדים בהם אין זמן הכי טוב להגיע אליהם וזאת מהסיבה הפשוטה שפריז אטרקטיבית בכל עונות השנה. מינואר ועד דצמבר, תוכלו ליהנות מכל האטרקציות שהעיר מציעה.


אטרקציות בולטות בפריז 2024 - כך תרכשו כרטיסים בקלות ותחסכו את התורים הארוכים


מגדל אייפל, מוזיאון הלובר, שער הניצחון או מוזיאון ד'אורסה, הם רק חלק זעיר מכמות האטרקציות האינסופית שפריז מציעה. הרוב המחולט של האתרים והאטרקציות בפריז הוא עמוס מאוד וברוב המקרים ישנם תורים גדולים ועומסים בתורים לקופות. לצורך כך, הכנו לכם בסוף כתבה זו, מדריך יעיל ומעודכן (כולל מחירים עדכניים ל-2022) לרכישת כרטיסים עוקפי תור לאטרקציות הפופולריות ביותר בפריז. אבל בינתיים, בואו נמשיך עם המלונות המומלצים.
  

החל מ-600 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בפריז ב-2024?

  
ערכנו בדיקה מעמיקה באתרי מלונות בינלאומיים גדולים ובעזרת אתרי השוואת מחירים כמו טריווגו ואחרים כדי לנסות ולגלות מהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר בפריז בכל עונות התיירות (עונת הקיץ יולי ואוגוסט, עונת החגים ראש השנה וסוכות, עונת החורף הכוללת את חנוכה והכריסמס ואת עונת פסח והאביב). כשאנו אומרים מלונות הכי מומלצים, הכוונה היא למלונות שדורגו גבוה מאוד באתר טריפ אדווייזר וזכו לציון של 9 ומעלה באתר בוקינג למשל.

ובכן, מתוצאות הבדיקה, גילינו כי הטווח הרחב של המלונות המומלצים של יותר בפריז נע בין 600 ל-1600 ש"ח לזוג ללילה. בטווח המחירים הנמוך יותר, תמצאו בעיקר את המלונות ברמת 3 כוכבים ועם עליית רמת הכוכבים, כך גם המחירים מטפסים מעלה.


מלונות מומלצים בפריז ב-2024


להלן רשימה מובחרת של המלונות המומלצים ביותר בפריז שקיבלו את מירב הביקורות והדירוגים הטובים ביותר מאלפי גולשים ברחבי הרשת באתרי ביקורות בינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים.


מלון הלוסי פריז הוא ללא ספק אחד המלונות האהובים ביותר בקרב המטיילים הישראלים בפריז שהרעיפו שבחים רבים על המלון באתר בוקינג שם זכה לציון המעולה 9.3. גם בטריפ אדווייזר זכה המלון להתברג במקום ה-25 מבין למעלה מ-1800 המלונות שבאתר.

המלון ממוקם ברובע ה-9 ליד אזור מונמרטר וקרוב גם לבניין האופרה. במרחק של דקה הליכה מהמלון ישנה תחנת מטרו שמובילה אל מרכז פריז בקלות ובמהירות. זהו מלון מצוין למי שמחפש מלון בפריז עם המלצות רבות ברשת ובמחירים נמוכים יחסית.

המלון זכה לציונים מעולים על נוחות, מיקום וגם על תמורה גבוהה ביחס למחיר. חדרי המלון מרווחים ומעוצבים בסגנון עכשווי וכוללים חדר רחצה פרטי, טלוויזיה, כספת ואינטרנט אלחוטי. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-650 ש"ח לזוג ללילה





עם דירוג במקום הרביעי באתר טריפ אדווייזר ומקום 12 באתר בוקינג קשה להתווכח. מלון מונג הוא כנראה אחד המלונות הטובים ביותר בפריז לפי ביקורות הגולשים ברשת ולמרבה הפלא, גם לא יקר במיוחד.

מלון 4 כוכבים זה, ממוקם ברובע הלטיני הפופולרי והמתוייר וממוקם במרחק הליכה מקתדרלת נוטרדאם. מסביב למלון תוכלו למצוא בתי קפה, מסעדות ומועדונים רבים וסביבה תוססת במיוחד. המלון מציע 30 חדרים בלבד הכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, פינת ישיבה ואינטרנט אלחוטי חינמי.

חוות הדעת המעולות על המלון באתר בוקינג (ציון 9.5!) ציינו לשבח את המיקום המעולה, רמת החדרים ואת השירות האדיב של צוות המלון. הגולשים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון, דיווחו ברשת על מיקום מעולה וארוחת בוקר נהדרת. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-850 ש"ח לזוג ללילה.





אם התקציב מאפשר לכם ואתם מחפשים מלון 5 כוכבים מפואר בפריז עם המלצות מעולות ברשת, מלון מלון אוטל ד'אובוסון הוא המלון בשבילכם. מלון זה דורג במקום השביעי לפי המלצות הגולשים של אתר בוקינג וקיבל ציון מעולה של 9.3 לפי כ-1000 חוות דעת מאומתות. באתר טריפ אדווייזר זכה המלון להתברג במקום ה-25.

גם המטיילים הישראלים אהבו מאוד את המלון ואהבו מאוד את הצוות והניקיון אבל בעיקר בעיקר את המיקום המעולה של המלון ששוכן במבנה מפואר ומרהיב בלב הרובע הלטיני ובמרחק 10 דקות הליכה ממוזיאון הלובר ומקתדרלת נוטרדאם.

המלון מעוצב בסגנון מלכותי סופר מפואר ומציע ריהוט יוקרתי וחדרים הכוללים חדר רחצה משיש, מכונת קפה נספרסו ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר כיאה למלון 5 כוכבים מפואר הוא כ-1800 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.





אם אתם מחפשים מלון שממוקם ממש על השאנז אליזה ואין לכם בעיה של תקציב, כדאי לכם מאוד לבדוק את מלון אקטה פריז שדורג במקום ה-29 מבין 1800 המלונות של פריז גם באתר טריפ אדווייזר וגם באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.1.

מדובר במלון 3 כוכבים חדש עם חדרים מעט קטנים אך בזכות מיקומו המעולה ושירות מצוין של צוות המלון, נחשב כיום לאחד הטובים והמומלצים ביותר בפריז. המלון כאמור נמצא ברובע השמיני במרחק של מאות מטרים ספורים מהשאנז אליזה ומשער הניצחון וגם מתחנת מטרו.

המלון יש מעלית והוא מציע חדרים קטנים אך מעוצבים בהשקעה רבה הכוללים גם ספה, מיני בר ואינטרנט אלחוטי חינם. טווח המחירים במלון נע בין 1050 ל-1400 ש"ח בהתאם לעונות התיירות.





עוד מלון שנחשב ללא ספק לאחד הטובים בפריז ומומלץ מאוד למי שמחפש גם חווית של קניות ושופינג, הוא מלון אינדיגו פריז הממוקם במיקום מעולה של כ-300 מטרים מגני טיולרי וכרבע שעה הליכה ממוזיאון הלובר.

כל מותגי האופנה הגדולים של פריז נמצאים באיזור מלון 4 כוכבים זה שזכה לציון 9.1 בבוקינג. מלון זה גם נחשב לפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים שהרעיפו שבחים וציינו בעיקר את המיקום כפרמטר הטוב ביותר במלון.

המלון מציע סה"כ 57 חדרים זוגיים המעוצבים בסגנון מודרני בהשראת התיאטרון והם כוללים מיני בר עם משקאות קלים ללא תשלום, שולחן עבודה ואינטרנט אלחוטי חינם. ארוחת הבוקר במלון היא מלאה וזכתה לביקורות טובות. המחיר במלון עומד בממוצע על כ-1000 ש"ח לזוג ללילה.




עוד כמה מלונות מומלצים בפריז


והנה עוד כמה מלונות מומלצים מאוד בפריז שזכו להמלצות וביקורות מעולות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • בית הדירות רזידנס ברג'רה פריז (Residence Bergère - Appartements) - 6 דירות נופש מעולות ומומלצות מאוד ברשת הממוקמות ברובע ה-9 המפורסם של פריז. מומלץ מאוד גם למשפחות עם ילדים בפריז. זכה לביקורות ישראליות מעולות. כ-800 ש"ח לזוג ללילה. 
  • מלון לה רואה די סיסיל פריז (Le Roi de Sicile) - מקום ראשון באתר בוקינג ו-7 באתר טריפ אדווייזר. ממוקם כ-10 דקות הליכה ממוזיאון הלובר. כ-1200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ג'וק -אסטוטל פריז (Hotel Joke - Astotel) - אחד המלונות הזולים ביותר מבין המלונות המומלצים של פריז שמציע מחירים בטווח ה-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון קומטה פריז (Hôtel Comete Paris) - עוד מלון מומלץ ביותר עם ציונים מעולים ברשת כולל מטיילים ישראלים המציע מחירים זולים של כ-500 ש"ח לזוג ללילה. ממוקם ברובע ה-20.
  • מלון אסטוטל פריז (Hotel 34B - Astotel) - מלון 3 כוכבים מומלץ וזול המציע חדרים ב-500 ש"ח בממוצע לזוג ללילה גם בעונת יולי אוגוסט. ממוקם ברובע ה-9 ליד בנין האופרה. 

כל המלונות בפריז על גבי מפה

Booking.com




מלונות כשרים בפריז ומלונות ליד בית חב"ד פריז


להלן רשימה של כמה מלונות כשרים בפריז (המידע נאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מידע רשמי מטעם המלונות) או מלונות לא כשרים אך ממוקמים ליד בית חב"ד בפריז:



כרטיסים לאטרקציות הפופולריות ביותר בפריז


כך תרכשו כרטיסים לאטרקציות הידועות בפריז בקלות באמצעות האינטרנט ללא המתנה בתור וללא הצורך בהדפת הכרטיסים (פשוט מציגים את הטלפון בכניסה):

כרטיסים למגדל אייפל - מגדל אייפל הוא כמובן הסמל המזוהה ביותר עם פריז ואחד המונומנטים המפורסמים ביותר בעולם. לא משנה באיזו שעה או באיזה יום תגיעו למגדל, תמיד תיתקלו בתורים של לפחות כשעה המתנה. ישנם שני סוגי כרטיסים למגדל אייפל - הראשון, יביא אתכם רק עד הקומה השנייה ואילו השני ייקח אתכם לנקודה הגבוהה ביותר שניתן להגיע אליה (Summit). מחיר הכרטיס לקומה השנייה בלבד הוא 19 יורו ולקומה האחרונה הוא 25 יורו. את הכרטיסים ניתן להזמין לפי תאריך ושעה מדוייקים בעמוד הבא וכך להיכנס ישירות למגדל ללא תור בקופות.

כרטיסים למוזיאון הלובר - עוד אטרקציה עם תורים אינסופיים בקופות היא מוזיאון הלובר המפורסם שגם אליו, רצוי מאוד להזמין כרטיסים מראש ולחסוך את התורים המייגעים. מחיר הכרטיסים נע בין 17 ל-22 יורו למבוגר (תלוי באיזה אתר אתם בודקים). באתר "Tiqets" המצויין והנוח לרכישה, מציעים בעמוד הבא כרטיס ללובר ב-19 יורו ללא הצורך בהדפסת הכרטיס.

כרטיסים למוזיאון ד'אורסה (Musée d'Orsay‬) - מוזיאון מקסים זה שהיה תחנת רכבת בעבר והפך למוזיאון אמנות מרשים, הוא פופולרי מאוד ונחשב לאטרקציה מומלצת מאוד בפריז (מדורג במקום הראשון בטריפ אדווייזר ומומלץ מאוד בקרב מטיילים ישראלים רבים). תוכלו לרכוש כרטיס למוזיאון ב-12 יורו בלבד באמצעות העמוד הבא ולהוריד את הכרטיסים לטלפון הנייד ללא הצורך בהדפסת הכרטיס וכך להיכנס ישירות וללא תור לכניסה C של המוזיאון בהצגת הטלפון שלכם בלבד.

כרטיסים לשער הניצחון - בסוף שדרת שאנז אליזה המפורסמת, שבוודאי תטיילו בה בטיול שלכם בפריז, עומד לו בגאווה שער הניצחון - אחד המבנים הידועים ביותר בעיר. רבים מהמטיילים בוחרים להיכנס ולעלות לגג המבנה (ולהעשיר את המצלמה עם תמונות מדהימות). אם גם אתם תרצו לעשות זאת, מומלץ לרכוש כרטיס מראש ולחסוך את התורים. רכישת כרטיס אונליין בעמוד הבא תעלה לכם כ-12 יורו בלבד למבוגר ויעניק לכם גישה ישירה ללא תור לשער הניצחון וללא הצורך בהדפסת הכרטיס.

כרטיסים לארמון ורסאי - ארמון ורסאי וגני ורסאי הנפלאים המקיפים אותו הם אטרקציית "חוב" לכל תייר המגיע לפריז (למרות שהוא ממוקם קילומטרים ספורים מחוץ לפריז - כשעה נסיעה בתחבורה ציבורית). ישנם סוגים שונים של כרטיסים לורסאי שתוכלו לרכוש. המחירים מתחילים ב-18 יורו לכרטיס כניסה לכניסה הראשית עם הדרכה ומגיעים עד ל-98 יורו לכרטיס כניסה לכל המתחמים כולל השעה פרטית מפריז וחזור. ישנו גם כרטיס כניסה לכל המתחמים ב-20 יורו, כרטיס כניסה מהיר ועוקף תור כולל כניסה לגנים ב-38 יורו ועוד סוגים שונים של כרטיסים. תוכלו למצוא את כל הסוגים בעמוד הבא.


שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

תגובות: 2
  1. תודה רבה על המידע!

    השבמחק
  2. גם אנחנו ממליצים בחום על מלון הלוסי שמופיע ברשימה הזו ! חדרים מודרניים וגדולים. ממש קרוב להרבה אטרקציות ולתחנת המטרו. שירות מדהים של הצוות. בקיצור, זהו המלון שתרצו להזמין בפריז!!

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בפריז ב-2024: כך תבחרו מלון בצורה מושלמת!
מלונות מומלצים בפריז ב-2024: כך תבחרו מלון בצורה מושלמת!
אילו מלונות בפריז קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? באיזה איזור כדאי לחפש מלון? באילו מלונות בפריז בוחרים ללון המטיילים מישראל? ומהם המחירים הממוצעי
https://3.bp.blogspot.com/-sd6EkiX8Q1k/Wb1MgGuGdGI/AAAAAAAAO-w/UTmMg20zNM0bBPALAAlW-kDi3MtKz9zowCLcBGAs/w640-h404/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%2596.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-sd6EkiX8Q1k/Wb1MgGuGdGI/AAAAAAAAO-w/UTmMg20zNM0bBPALAAlW-kDi3MtKz9zowCLcBGAs/s72-w640-c-h404/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%2596.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2014/03/ParisHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2014/03/ParisHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content