/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים ברומא ב-2024 - איפה מומלץ לישון ברומא?

אילו מלונות ברומא נחשבים לטובים ביותר וזכו לקבל את הביקורות הטובות וההמלצות הטובות ביותר ברשת? כמה הם יעלו לכם ב-2024? באיזה איזור ברומא כדאי בכלל להזמין מלון ומתי כדאי להגיע לשם? אתר "תיירות נבונה" עם המדריך הטוב ביותר ללינה ברומא.


מלונות מומלצים ברומא ב-2023 - איפה כדאי לישון ברומא?
רומא (Rome) היא ללא ספק אחת הערים המבוקשות והפופולריות ביותר בקרב מטיילים מכל העולם וכמובן גם בקרב המטיילים מישראל. רומא מציעה את כל מה שהתייר הקלאסי מחפש, אטרקציות המקסימות של העיר כגון הקוליסאום, המדרגות הספרדיות, הפנתיאון, או הוותיקן וכמובן, חוויה קולינרית מדהימה הכוללת כמובן אכילת פסטה ופיצה בכל מקום בעיר וקפה וגלידה מצויינת ובכלל, אווירה תיירותית ותרבותית תוססת ומעניינת.

לצד ערים אירופאיות גדולות כמו פריז ולונדון, גם רומא אטרקטיבית לכל סוגי התיירים בכל עונות השנה ותוכלו למצוא בה צעירים שבאים לבלות את חיי הלילה של העיר, זוגות צעירים המגיעים לחופשה רומנטית או לירח דבש וגם הרבה משפחות עם ילדים.

על פי אתר בוקינג, ישנם לא פחות מ-8000 מקומות אירוח שונים ברומא! ובחירת מלון בעיר היא לא משימה פשוטה בכלל. היום בכתבה הבאה, ננסה לעזור קצת ונציג לכם את המלונות בעיר שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת ממטיילים מישראל וממטיילים מרחבי העולם ונבדוק מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו ובאיזה איזורים בעיר כדאי לחפש מלון.
 

5 המלונות הטובים ביותר ברומא בטריפ אדווייזר

    
ראשית, להלן 5 המלונות שזכו בדירוג הגבוה ביותר לפי אלפי ביקורות גולשים מכל העולם (כולל ישראלים) באתר הביקורות "טריפ אדווייזר":
       

חפשו מלון ליד הקולוסיאום, המדרגות הספרדיות והמרכז ההיסטורי של רומא - איפה כדאי לישון ברומא?


המרכז התיירותי של רומא הוא פשוט מאוד וכאן, ובניגוד לפריז ולונדון המציעות הרבה מאוד איזורי תיירות, כאן ברומא, אין צורך להסתבך. המרכז ההיסטורי הישן של רומא בו נמצאים כל האטרקציות המפורסמות של העיר כמו כיכר הותיקן והמוזיאונים, הקוליסיאום, המדרגות, מזרקת טרווי ועוד, מהווה את נקודת העוגן עבור הרוב המוחלט של התיירים המגיעים לרומא ואיכותם של המלונות נמדד בדרך כלל מהמרחק משם.

כיכר הותיקן ברומא

אחד היתרונות הבולטים במרכז רומא הוא שהרבה מאוד מהאטרקציות ממוקמות קרוב מאוד אחת לשנייה כך שתוכלו ליהנות מהרבה אתרים מעניינים ומטיולים רבים ברומא ללא הצורך בתחבורה ציבורית. לכן, בחירת מלון באיזור זה, תבטיח לכם הגעה קצרה ונוחה לאטרקציות של העיר וחזרה מהירה למלון.

רוב המלונות המומלצים ביותר שבעיר כפי שמיד תוכלו לראות ממוקמים באיזור זה כאשר חלקם ממוקמים ממש בתוך המרכז וחלקם מציעים הגעה רגלית קצרה או הגעה מהירה באמצעות תחנת המטרו. כך או כך, אם אתם מחפשים לדעת איפה כדאי לישון ברומא, מלון ליד המרכז ההיסטורי, תהיה הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

עוד כתבות באתר "תיירות נבונה" על מלונות באיטליה:

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לרומא?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לאיטליה, התקופה הטובה ביותר להגיע לרומא בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא חודשי החורף פברואר ומרץ, עונת פסח (אפריל) ועונת טרום קיץ (מאי ויוני).

החל מ-650 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר ברומא ב-2024?


המחירים הממוצעים במלונות רומא באופן כללי נמצאים במקום טוב באמצע כאשר הם יקרים יותר מהמלונות בערי הבירה המזרח אירופאיות כמו פראג, בודפשט, ורשה וכו' אך זולים יותר מהמלונות בלונדון ופריז.


מבדיקה מקיפה שערכנו באתרי המלונות הגדולים והמובילים בעולם ובאתרי השוואת מחירים, מצאנו כי המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר ברומא (מלונות עם דירוגים גבוהים בטריפ אדווייזר ובבוקינג.קום) נעים החל מ-650 ש"ח לזוג ללילה בממוצע בחודשי החורף ובתקופת הכריסמס וחנוכה ומטפסים מעלה לכיוון עד ה-1200 ש"ח לזוג ללילה בתקופת פסח, חודשי הקיץ וחגי תשרי ראש השנה וסוכות.

ואם אתם הולכים על כיוון של מלונות יוקרה 5 כוכבים ברומא, המחירים כבר יטפסו לכיוון ה-2200 ש"ח ומעלה בעונות התיירות הבוערות.

מלונות מומלצים ברומא ב-2024

 
להלן המלונות הטובים והמומלצים ביותר ברומא שזכו בביקורות ובחוות הדעת הטובות ביותר ברשת ממטיילים ישראלים וממטיילים ברחבי כל העולם באתרים המובילים ביותר ברשת:


מלון ארטמיד רומא הוא ללא צל של ספק אחד המלונות הטובים ביותר ברומא. המלון מדורג במקום השביעי באתר טריפ אדווייזר ובמקום השני באתר בוקינג עם למעלה מ-1600 חוות דעת מאומתות שהעניקו לו את הציון הנדיר והמעולה 9.6.

גם מטיילים ישראלים רבים ברשת העניקו למלון ציונים מעולים והרעיפו שבחים רבים על מיקומו המצויין, שירות הצוות, ארוחות הבוקר ואת התמורה המעולה ביחס למחיר. מלון זה נחשב לאחד הטובים ביותר בקטיגוריית תמורה ביחס למחיר.

מדובר במלון 4 כוכבים חדש ומפואר מאוד השוכן במבנה מרשים ביותר מהמאה ה-19. המלון ממוקם במרכז העיר ובעזרת תחנת המטרו הממוקמת במרחק הליכה מהמלון תוכלו להגיע בקלות ובמהירות לאיזור התיירות של רומא. המלון מציע 91 חדרים בדרגות אירוח שונות כאשר כולם מעוצבים בסגנון מודרני חדיש ומאובזרים היטב.

המחיר במלון נע בין כ-570 ש"ח בממוצע לזוג ללילה בחודשי החורף לבין כ-1020 ש"ח לזוג ללילה בעונות התיירות החמות של פסח והקיץ.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 




אם אתם מחפשים מלון בוטיק זול ובמיקום מעולה ברומא, מלון קווירינאלה לוקשרי הוא כנראה המלון המומלץ ביותר עבורכם. מלון זה זכה בציון ממש מעולה באתר בוקינג (9.5 על סמך מאות חוות דעת מאומתות) ודורג בו גם במקום ה-6 מבין כל מלונות רומא שבאתר. מלון זה זכה גם להמלצות מעולות מהתיירים הישראלים ונחשב גם לאחד המומלצים למשפחות עם ילדים.

המלון ממוקם במיקום מעולה בלב העיר של רומא במרחק הליכה מהקוליסאום, המדרגות הספרדיות, מזרקת טרווי ואטרקציות רבות נוספות. כיאה למלון בוטיק, המלון מציע חדרים מעוצבים בקפידה שניתן לראות שתוכננו ואובזרו היטב וכוללים גם אינטרנט אלחוטי בחינם. אחד החסרונות במלון, הוא שאין בו מעלית אך ניתן לבקש מהצוות שיעזרו עם העלאת המזוודות לחדר.

סה"כ יש במלון 8 חדרים בלבד כאשר מחיר חדר בממוצע מתחיל ב-540 ש"ח לזוג ללילה בחורף ומגיע ל-850 ש"ח לזוג ללילה בחודשי האביב והקיץ.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שמככב במומלצי אתר בוקינג וזכה לציונים מעולים בקרב מטיילים ישראלים רבים ברשת, הוא המלון החדש מרטיס פאלאס. התיירים הישראלים ציינו לשבח את המיקום המעולה של המלון, ארוחת הבוקר, העיצוב המוקפד של המלון והחדרים ואת שירות הצוות.

מלון 4 כוכבים זה המחזיק בציון 9.4 באתר בוקינג, דורג באתר במקום ה-8 ונדמה כי הוא מציע את כל מה שתייר ברומא צריך לבקש. - המלון ממוקם צמוד לכיכר פיאצה נבונה במרחק הליכה מקמפו דה פיורי ומהפנתיאון ותוכלו לבלות בכל האטרקציות המפורסמות של רומא מבלי הצורך בתחבורה בכלל. כמו כן, מציע המלון אינטרנט אלחוטי חופשי, מסעדה, בר וספרייה.

טווח המחירים הממוצע במלון זה נע בין 580 ש"ח ל-1300 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לעונה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון פרינצ'פס הוא מלון נוסף שנחשב לבין הטובים ביותר ברומא ובמיוחד למי שמחפש מלונות ברומא בטווח מחירים זול עד בינוני. מדובר באחד המלונות המומלצים ביותר ברשת שזכה לדירוגים גבוהים מאוד באתר טריפ אדווייזר (מקום 17) ואתר בוקינג (מקום 10).

המלון ממוקם באיזור מעולה במרכז העיר ממול בזילקת סנטה מריה מאג'ורה ונמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד מהקולוסיאום. המלון אמנם מחזיק ב-3 כוכבים בלבד אך נראה מרשים מאוד ומציע חדרים מעוצבים בקפידה שזכו לציונים מעולים ברשת. גם שירות הצוות במלון זה זכה לשבחים רבים ברשת וגם מטיילים ישראלים רבים דירוג אותו במיקומים גבוהים מאוד.

המלון מציע סה"כ 20 חדרים בלבד הכוללים אינטרנט אלחוטי בחינם, מיני בר, טלוויזיה, מיזוג ורהיטים בעבודת יד. המחיר הממוצע לחדר במלון נע בין 450 ל-800 ש"ח בלבד לזוג ללילה במהלך כל עונות השנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון נוסף שחייב להיכנס לרשימה של המלונות הטובים ביותר ברומא הוא מלון המעצבים רלה טרווי 95 הממוקם בלב המרכז ההיסטורי של רומא ונחשב לאחד המומלצים ביותר בעיר. מזרקת טרווי, ארמון הקווירינלה, הפנתיאון וכל האטרקציות המעניינות של רומא נמצאות במרחק הליכה מהמלון.

הביקורות של הישראלים באתר בוקינג על המלון הן מעולות וקשה למצוא שם ביקורות שלילית. חוות הדעת של המטיילים ציינו לשבח את המיקום של המלון, המחירים הסבירים והתמורה לעומת המחיר ושירות הצוות. המלון נחשב גם לאחד המומלצים ביותר ברומא לזוגות ולמשפחות.

20 החדרים במלון כוללים רצפת פרקט, מיני בר, טלוויזיה עם ערוצי פרימיום ואינטרנט אלחוטי בחינם. מחיר החדר במלון נע בממוצע בין 400 ל-1000 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 


ועוד כמה מלונות מומלצים ברומא


והנה עוד כמה מלונות מעולים ומומלצים ברומא שזכו לביקורות מעולות ברשת וכדאי לברר עליהם:


  • מלון נאבונה קולורס (Navona Colors Hotel) - מלון מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים ברומא. ממוקם ליד כיכר נבונה ובמרחק הליכה לא ארוך מהקולוסיאום ושאר האתרים המרכזיים בעיר. מציע חדרים משפחתיים או זוגיים. זכה לביקורות מעולות באתר בוקינג ובאתר טריפ אדווייזר. המחיר הממוצע: כ-350 עד 500 ש"ח לחדר זוגי ללילה.
  • מלון J K פלייס רומא (J.K. Place Roma) - אחד המלונות היוקרתיים והמומלצים ביותר ברומא שזכו גם לביקורות ישראליות מצויינות. מדורג במקום ה-3 בבוקינג וה-6 בטריפ אדווייזר. ממוקם 10 דקות מהמדרגות הספרדיות. המחיר: כ-3000 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון אפיה אנטיקה ריזורט רומא (Appia Antica Resort) - המלון הטוב ביותר ברומא לפי אתר טריפ אדווייזר ומחזיק גם בציון נדיר של 9.9 באתר בוקינג. ממוקם באיזור אזור הארכאולוגי באפיה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-850 ש"ח.
  • מלון ארג'נטינה רזידנצה סטייל רומא (Argentina Residenza Style Hotel) - אחד המלונות המומלצים ברומא באתר בוקינג (ציון 9.4) שזכה לביקורות ישראליות מעולות. ממוקם קרוב לגטו היהודי ומתאים לשומרי מסורת. המחיר: כ-600 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון איי-קיו רומא (IQ Hotel Rome) - אולי המלון הפופולרי והמומלץ ביותר בקרב המטיילים הישראלים ברומא. מדורג במקום ה-24 וזכה לציון מצוין של 9.3 באתר בוקינג. ממוקם ליד תחנת טרמיני וכרבע שעה הליכה מהקוליסיאום. מחיר חדר במלון נע במוצע בין 350 ל-900 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון רומא גלאם (Rome Glam Hotel) - מלון חדש ברומא הנחשב כיום לאחד המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים. מדורג במקום ה-23 מבין כל מלונות רומא באתר בוקינג עם ציון של 9.2. ממוקם במרחק הליכה מהעיר ההיסטורית של רומא. כ-750 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

מלונות כשרים ברומא ומלונות ליד בית חב"ד רומא


להלן רשימה של כמה מלונות כשרים ברומא (שימו לב: המידע נאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מידע רשמי מטעם המלונות ויש לוודא את עניין הכשרות ישירות מול המלון) או מלונות לא כשרים אך ממוקמים ליד בית חב"ד ברומא:

  • מלון מיי גסט רומא (My Guest Roma) - מלון כשר ברומא המציע ארוחות בוקר כשרות וממוקם בקירוב לבתי כנסת ולמסעדות כשרות.המלון מרוחק כ-5 תחנות מטרו מהקולוסיאום.
  • מלון כושר לה קאסה די אווה רומא (Kosher Bed&Breakfast La Casa di Eva) - כפי שמרמז שמו, מלון זה מציע ארוחות בוקר כשרות וממוקם ליד סופרמרקט כשר ובתי כנסת. זכה לציון של 9.1 בבוקינג.
  • מלון מגדל פאלאס רומא (Migdal Palace) - מלון כשר ברומא הממוקם 10 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של רומא.
  • מלון וימינאלה רומא (Hotel Viminale) - מלון 4 כוכבים ברומא הממוקם קרוב לבית הכנסת הגדול.

כל המלונות ברומא על גבי מפה + מחירים

Booking.com

תמונה למעלה: Moyan Brenn מאתר flickr לפי רישיון CC BY 2.0

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

תגובות: 1
  1. אנחנו ישנו 3 לילות במלון שמוזכר כאן מרטיס פאלאס בקיץ שעבר והיה פשוט מדהים. מלון ממש מעולה בכל פרמטר והיבט אפשרי. מיקום ממש מרכזי, עיצוב מדהים בטעם טוב וגם ארוחת בוקר שמאוד נהנינו ממנה. מומלץ בחום!

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים ברומא ב-2024 - איפה מומלץ לישון ברומא?
מלונות מומלצים ברומא ב-2024 - איפה מומלץ לישון ברומא?
אילו מלונות ברומא נחשבים לטובים ביותר וזכו לקבל את הביקורות הטובות וההמלצות הטובות ביותר ברשת? כמה הם יעלו לכם ב-2023? באיזה איזור ברומא כדאי בכלל להז
https://3.bp.blogspot.com/-VmDfLYgxVZc/VfE8zlIZDxI/AAAAAAAAGXk/tipRGHcmxcI/w640-h414/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%259E%25D7%2590.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-VmDfLYgxVZc/VfE8zlIZDxI/AAAAAAAAGXk/tipRGHcmxcI/s72-w640-c-h414/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%259E%25D7%2590.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2014/04/RomeHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2014/04/RomeHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content