/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות במילאנו 2024: איזה מלון הכי מומלץ וכמה זה יעלה?

איפה כדאי לישון במילאנו? איזה מלונות בעיר קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת וכמה זה יעלה לכם? ואיזה מלונות זולים במילאנו נחשבים לטובים ביותר? אתר "תיירות נבונה" עושה לכם סדר בבירת האופנה העולמית. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


מלונות במילאנו 2022: איזה מלון הכי מומלץ וכמה זה יעלה?
מילאנו (Milano) היא אחת הערים המפורסמות ביותר באיטליה ובעולם בכלל. מילאנו היא בירת האופנה העולמית וכאן נקבעת האופנה האחרונה שתסחוף אחריה את העולם כולו. אמנם רומא היא הבירה של איטליה אך מילאנו נחשבת לבירה הכלכלית של איטליה ומיליוני אנשי עסקים מכל העולם מגיעים אליה בכל עונות השנה.
  
מלבד האופנה, מילאנו מציעה הרבה מאוד עניין ואטרקציות למטיילים, החל ממסעדות איטלקיות משובחות, מרכזי קניות ובתי מותגים הכי מפורסמים וגם כמובן מונומנטים מוכרים כמו הציור המקורי של הסעודה האחרונה של לאונרדו דה וינצ'י בכנסית סנטה מריה דלה גרציה, הקתדרלה הגותית המרהיבה שנחשבת לאחת הכנסיות הגדולות ביותר בעולם, בית האופרה לה סקאלה, מצודת בית ספורצה ואתרים נוספים ביניהם גם מרכז התערוכות אקספו. בנוסף, מילאנו נחשבת לעוגן לכל המטיילים שמגיעים לחופש בצפון איטליה שברוב המקרים עוצרים בה לכמה ימים או לפחות ליום אחד.

קראו עוד מדריכי לינה מעולים באיזור:
בכתבה הבאה נעזור לכם להכיר את מילאנו ונלמד איפה כדאי לישון שם, באיזה איזור כדאי לחפש מלון, אילו מלונות במילאנו קיבלו את הביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת וכמה הם עולים וגם אילו מלונות זולים נחשבים לטובים ביותר. אז אם אתם חושבים על טיול מקיף במילאנו או אפילו רק ביקור של יום אחד בעיר, הכתבה הבאה מיועדת בדיוק עבורכם.
 

5 המלונות הטובים ביותר במילאנו לפי אתר טריפ אדוויזר


ראשית, להלן 5 המלונות במילאנו שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר מאלפי גולשים של אתר הביקורות הבינלאומי והגדול ביותר "טריפ אדוויזר":
  1. מלון Hotel Spadari al Duomo‬
  2. מלון Park Hyatt Milan‬
  3. מלון Residence Aramis Milan Downtown‬
  4. מלון Gran Duca di York‬
  5. מלון Grand Hotel et de Milan‬
 

הקתדרלה והתחנה המרכזית - באיזה איזור במילנו כדאי לחפש מלון?


ישנם שני איזורים ראשיים שבהם מרוכזים רוב בתי המלון ושם כדאי ומומלץ לחפש בהם בית מלון. האיזור הפופולרי ביותר הוא מרכז מילאנו שלמעשה נחשב לכל האיזור העוטף את הדואמו והקתדרלה. זהו האיזור ההומה ביותר בעיר ושם רוב מי שתראו מסביבכם סביר שיהיה תייר. במרכז מילאנו גם נמצאים רוב המלונות וניתן לומר שרוב המלונות במרכז הם גם יקרים יותר ממלונות באיזורים אחרים.


איזור נוסף שנחשב לפופולרי ומתוייר מאוד הוא התחנה המרכזית (או תחנת הרכבת) של מילאנו הנקראת באיטלקית Stazione Centrale. גם כאן ישנם הרבה מאוד מלונות מצויינים והם מומלצים גם בעיקר למי שרוצה להסתמך על התחבורה הציבורית של העיר.

איזור נוסף ומומלץ במילאנו לחפש בו מלון הוא רובע נבילי שמכונה גם רובע התעלות כאשר במרכזו ישנם 2 תעלות מים שהפכו לאטרקציה תיירותית עם בתי קפה, מסעדות ומועדונים הממוקמים לרוחב התעלות. המחירים במלונות באיזור הרכבת וברובע נבילי הם זולים יותר מהמרכז והרבה תיירים שרוצים לחסוך מעט, בוחרים באיזורים אילו.

רובע נבילי (רובע התעלות)

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס למילאנו?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לאיטליה, התקופה הטובה ביותר להגיע למילאנו בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, עונת הקיץ (יולי ואוגוסט) ועונת החגים סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

החל מ-1300 ש"ח לזוג לילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר במילאנו ב-2024?


כן, כפי שראיתם בכותרת, מילאנו היא עיר יקרה ובדומה לערים גדולות נוספות במערב אירופה כמו לונדון או פריז, מחירי המלונות במרכז ואלו שנחשבים למלונות הטובים ביותר והמומלצים ביותר הם גם יקרים. לכן, אם אתם רוצים ליהנות ממלון מומלץ וטוב ובמיקום טוב, כדאי שתכינו את עצמכם למחירים האלו ותיהנו מחופשה מושלמת.

לפי בדיקה שערכנו בתאריכים אקראיים בתקופות שונות כמו חודשי יולי אוגוסט, ראש השנה, סוכות, פסח או חודשי החורף, המחירים הממוצעים של המלונות הטובים והמומלצים ביותר מתחילים ב-1300 ש"ח ומטפסים מהר מאוד למעלה לפי דרגת המלון.

אם אתם עדיין מעדיפים למצוא אופציות לינה זולות יותר במילאנו תוכלו בוודאי למצוא גם הרבה מאוד כאלו ובהמשך הכתבה אף נציג לכם אוסף של מלונות זולים במילאנו שמחירים לזוג ללילה אינו עולה על 1000 ש"ח ונציג לכם מתוכם את אלו שקיבלו את מירב ההמלצות ברשת בישראל ובעולם.

מלונות מומלצים במילאנו ב-2024


להלן רשימה של המלונות במילאנו הכי מומלצים ברשת באתרים כמו בוקינג, הוטלס קומביינד, טריפ אדווייזר, למטייל ועוד:


מלון דה יארד מילאנו נמצא ברשימה המובילה של המלונות הטובים ביותר במילאנו. המלון מדורג במקום ה-6 בטריפ אדוויזר וקיבל ציון של 9.1 באתר בוקינג. מיקומו של המלון הוא מצוין והוא נמצא ברובע נבילי ליד תעלות המים ובתי הקפה והחנויות הרבים שלה. המלון נמצא 5 דקות הליכה מפורטה ג'נובה (Porta Genova).

המלון מציע 28 חדרים מסוגננים המעוצבים כולם בעיצוב מודרני בהשראת עולם הספורט. המלון מציע ארוחת בוקר איטלקית כמיטב המסורת ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה במלון עומד על כ-1300 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
     



עוד מלון מצוין במילאנו הממוקם גם הוא באיזור נבילי ומחיר חדריו הוא סביר הוא מלון מייזון בורלה. המלון נחשב לאחד המומלצים ביותר באתר בוקינג וזכה לציון מעולה של 9 מתוך 10 לפי 449 חוות דעת אובייקטיביות של מטיילים ששהו במלון.

המלון עצמו שוכן בבניין עתיק מהמאה ה-18 וכולל 30 חדרים שחלקם כוללים גם מרפסת. המלון מרוחק דקות הליכה מתחנת המטרו של פורטה ג'נובה שתיקח אתכם במהירות לתחנה המרכזית של העיר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-1000 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון הממוקם ממש במרכז מילאנו אך במחיר הגיוני של פחות מ-2000 ש"ח לזוג ללילה, כדאי לבדוק את מלון סנאטו מילאנו שנחשב לאחד הטובים בעיר. ראשית, המלון ממקום כרבע שעה הליכה מכל האטרקציות המרכזיות של מילאנו כמו בית האופרה, קתדרלת מילאנו ומרכז התערוכות אקספו גייט. גם שדה התעופה נמצא לא רחוק משם (כ-7 ק"מ בלבד).

המלון שמוגדר 4 כוכבים מציע 43 חדרים מעוצבים בקפידה וממוזגים וכללים גם אינטרנט אלחוטי במהירות גבוהה בחינם. גולשים רבים באתר בוקינג וביניהם גם ישראלים העניקו למלון ציונים והמלצות רבות והוא זכה לציון של 9.3 מתוך 10. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד עד כ-1800 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם רוצים להרגיש כמו מלכים ליום אחד או כמה ימים במילאנו, כנראה שמלון פארק הייאט מילאנו הוא המלון שאתם מחפשים. מלון 5 כוכבים מפואר זה מדורג בטופ 5 של טריפ אדוויזר ונחשב לאחד המפוארים והיוקרתיים ביותר בעיר עם שבחים והמלצות בכל אתר ביקורת מלונות שתמצאו ברשת.

המלון נמצא בלב איזור האופנה של מילאנו ממש מול הגלריה ויטוריו עמנואל (Galleria Vittorio Emanuele) וכ-200 מטר בלבד מקתדרלת מילאנו המפורסמת או מתיאטרון לה סקאלה. המלון היוקרתי הזה מתהדר במסעדה עם כוכבי מישלן מפוארת ומעל 100 חדרים מפוארים ומרווחים המעוצבים בקפידה כאשר חלקם גם כוללים טרסה פרטית עם נוף לעיר.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון מתחיל ב-3000 ש"ח ועולה בהתאם לסוג החדר שתזמינו. בקיצור, מתאים לבעלי תקציב בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
  



עוד מלון מצוין במרכז מילאנו עם מחירים הגיוניים הוא מלון לה מדונינה מילאנו במדורג גבוה באתרי הביקורות וממוקם במקום ה-23 באתר טריפ אדוויזר. המלון נמצא במרחק הליכה מהקתדרלה של מילאנו ומאטרקציות נוספות כמו קוואדרילאטרו דלה מודה (Quadrilatero della Moda Fashion District), לה סקאלה, תיאטרון פיקולו ועוד.

המלון מציע ארוחות בוקר עשירות ומציע גם את הארוחות בחדר ללא תוספת תשלום. המחיר הממוצע ללילז לזוד במלון עומד על כ-1200 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



עוד מלונות מומלצים במילאנו


והנה עוד כמה מלונות שנחשבים למומלצים ביותר במילאנו לפי חוות דעת והמלצות של גולשים מישראל ומרחבי העולם:

מלונות זולים במילאנו עד 800 ש"ח לזוג ללילה - הכי מומלצים


כפי שהבטחנו, אם אתם מחפשים מלונות זולים במילאנו, אספנו לכם את המלונות המומלצים ביותר במילאנו שהמחיר הממוצע לחדר לזוג אינו עולה על 800 ש"ח ללילה. מלונות אלו מרוחקים מהמרכז מעט אך מציעים מחירים וזולים בהרבה מהמלונות היקרים של מרכז מילאנו. הנה כמה מאלו שזכו להמלצות הטובות ביותר:

כל המלונות במילאנו על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות במילאנו 2024: איזה מלון הכי מומלץ וכמה זה יעלה?
מלונות במילאנו 2024: איזה מלון הכי מומלץ וכמה זה יעלה?
איפה כדאי לישון במילאנו? איזה מלונות בעיר קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת וכמה זה יעלה לכם? ואיזה מלונות זולים במילאנו נחשבים לטובים ביותר? אתר "תיירות נבונה" עושה לכם סדר בבירת האופנה העולמית. כל הפרטים, בכתבה הבאה.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiFWZebL36ZzRcdeDOf4YOYSDG7HmO-k_W51EeNfwP0MQ8lLw5_6uvB9AU8hSdJ1LlLzrDAa9FBoGNjnA-VElsXnAK7HZ57GfNI-bg8ru2uxNlTjoI-Q-QKywnEaERAjFxxcPsx7X2nWCM/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%259E%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2595.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiFWZebL36ZzRcdeDOf4YOYSDG7HmO-k_W51EeNfwP0MQ8lLw5_6uvB9AU8hSdJ1LlLzrDAa9FBoGNjnA-VElsXnAK7HZ57GfNI-bg8ru2uxNlTjoI-Q-QKywnEaERAjFxxcPsx7X2nWCM/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%259E%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2595.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/08/Milano-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/08/Milano-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content