/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

כרטיסים לקולוסיאום רומא 2024 - כמה עולים כרטיסים ומאיפה כדאי לקנות?

טיול בקולוסיאום ברומא הוא חוויה בלתי נשכחת, אך בחירת סוג הכרטיסים למקום יכולה לבלבל לא מעט ואף להאריך את זמן ההמתנה. לכן, החלטנו להציג לכם מדריך מפורט ועדכני שמסביר ומפרט את ההבדל בין סוגי הכרטיסים ובין מחירי הכרטיסים, וגם ילמד אתכם כיצד תוכלו לעקוף את התור הארוך שבכניסה. בקיצור, אל תיכנסו לקולוסיאום לפני שתקראו את המדריך שלנו!


כרטיסים לקולוסיאום רומא 2023 - כמה עולים כרטיסים ומאיפה כדאי לקנות?
הקולוסיאום ברומא הוא אולי המבנה המפורסם ביותר בעולם כולו, בטח ובטח ברומא, שם הוא נחשב לסמלה המובהק של העיר ולעדות של ההיסטוריה המפוארת של האימפריה הרומית במלוא הדרה. אין תייר שמגיע לרומא ויפספס ביקור במבנה המעוגל והמרשים הזה, השוכן בלב ליבה של העיר ההיסטורית והעתיקה של רומא.

מכיוון שזהו מבנה גדול מאוד, המכיל כמה וכמה מתחמים שונים בהם ניתן לבקר ולהתרשם מהם, ומכיוון שזהו המקום המבוקש ביותר בקרב התיירים ברומא, חשוב מאוד להיערך בהתאם ולהכיר היטב, עוד לפני שמגיעים, את סוגי הכרטיסים השונים לקולוסיאום, את המחירים העדכניים, וגם את הטיפים שיחסכו לכם המתנה בתורי הענק שמשתרכים בכניסה.

לכן, החלטנו היום להציג לכם מדריך מפורט ועדכני לעונת התיירות של 2024 שיסביר לכם בדיוק מהם ההבדלים בין המתחמים הקולוסיאום, מה ההבדל בין המחירים, ובאילו אתרים הכי מומלץ לקנות את הכרטיסים כדי לעקוף את התורים בכניסה. אז קחו לכם כמה דקות, ובואו נתחיל.

כרטיסים לקומת הארנה, הקומות העליונות או הקומה התת קרקעית - מהם כל סוגי הכרטיסים לקולוסיאום ברומא?


כאמור, המבקרים בקולוסיאום יכולים לבחור בין סוגי כרטיסים שונים. כל כרטיס מקנה כניסה לאיזור אחר במבנה ולכל אחד מחיר שונה. בואו נסקור את הסוגים השונים.

הקומה הראשונה (1st floors) 

הכרטיס הבסיסי לקולוסיאום, מקנה גישה לקומת הקרקע (ללא הארנה) ולקומה הראשונה. עם כרטיסים אלו תוכלו להרגיש כיצד חווה הקהל הרומי את משחקי הגלדיאטורים מהיציעים ותוכלו להתרשם מהגודל והעוצמה של המקום.

כדאי או לא? אם זה לרכוש את הכרטיסים האלו, או לא להיכנס בכלל, אין כאן בכלל ספק. בהחלט כדאי. יהיה זה פספוס גדול להגיע עד רומא וקולוסיאום, ולא להיכנס בפנים. מה גם, שהכרטיסים כוללים גם כניסה חופשית לפורום הרומי ולגבעת פלטין (תיכף נרחיב על כך) וזה בהחלט משתלם.

קומת הארנה (Arena Floor) 

קומת הארנה היא החלק המרכזי בקומת הקרקע של הקולוסיאום. זוהי למעשה הבימה בה נלחמו הגלדיאטורים לעיניהם של עשרות אלפי הצופים הנלהבים. לטובת המבקרים, הקומה שוחזרה חלקית וחציה נשאר פתוח.

קומת הארנה בקולוסיאום
קומת הארנה בקולוסיאום
הגישה לקומת הארנה אינה כלולה בכרטיס הכניסה הבסיסי לקולוסיאום, ויש לרכוש כרטיסים מיוחדים הכוללים גישה מיוחדת לארנה, ואיתם תוכלו לדרוך ממש על הבימה ולנסות ולדמיין את ההרגשה של הגלדיאטורים בשעת הקרב.

כדאי או לא? אם אתם שואלים אותנו, מומלץ בחום להשקיע בכרטיסים האלו. הערך המוסף של הכרטיסים הוא בהחלט שווה וההבדל במחיר הוא לא כזה משמעותי בשביל לוותר עליו. ואף כניסה לפורום הרומי ולגבעת פלטין (פרטים בהמשך).

הקומה התת קרקעית (Colosseum Underground)

הקומה התת קרקעית היא אולי המרתקת ביותר מבין מתחמי הקולוסיאום. בקומה זו, תוכלו לחוש וללמוד כיצד התכוננו הגלדיאטורים לפני הקרב (בחושך מוחלט!) וכיצד עבדה כל השיטה מאחורי הקלעים טרם העליה לזירה.

זהו אחד הלהיטים בקרב התיירים והכרטיסים לקומת האנדרגראונד מבוקשים ביותר ולעיתים קרובות אף אוזלים. לכן, כדאי למהר ולהזמין כמה שיותר זמן מראש ככדי להבטיח לכם כרטיסים פנויים. אפשר גם לבחור בכרטיס סיור לילי לקומת האנדרגראונד שבהחלט יוסיף לחוויה.

כדאי או לא? שווה כל שקל! חוויה מהנה ביותר וההסברים של המדריכים (במידה ובחרתם בכרטיס עם סיור מודרך) מעניינים ומוסיפים הרבה ערך מוסף לביקור.

הקולוסיאום בשעות הערב
הקולוסיאום בשעות הערב
הקומות העליונות

מתחם יחסית חדש שנפתח לאחרונה לביקור תיירים בקולוסיאום לפני כמה שנים בלבד, הוא איזור הקומות העליונות או כפי שהוא קרוי "Belvedere". בעבר היה ניתן למצוא כרטיסים לכל הקומות העליונות (3-5) ולפות בקולוסיאום ממבט גבוה ביותר.

מבדיקה שערכנו לאחרונה, לא מצאנו כרטיסים המקנים גישה לקומה הרביעית או לחמישית, אך באתר הבא, מציעים לכם כרטיסים הכוללים כניסה לקומה השלישית, שגם היא קומה גבוהה ומציעה תצפית לא רעה בכלל. אם מצאתם מידע אחר, נשמח אם תעדכנו כאן בתגובות לאתר ונעדכן זאת גם כאן.

הפורום הרומי וגבעת פלטין

כפי שהסברנו קודם לכן, מלבד האיזורים לביקור בתוך הקולוסיאום, כל כרטיס שתבחרו, צריך לאפשר לכם גישה חופשית לשני מתחמים מרתקים הממוקמים ממש ממול הקולוסיאום. אלו הם הפורום הרומי (Roman Forum) וגבעת פלטין (Palatine Hill). מדובר בשני אתרים מרתקים ומעניינים לא פחות מהקולוסיאום שמציעים גם הם מבט אל ההיסטוריה המפוארת של האימפריה הרומית.

הפורום הרומי היה האיזור הפעיל ביותר בתקופת האימפריה ובשדרה הראשית שלו היו עוברות תהלוכות הניצחון, שם היו מתקיימות אסיפות העם וזהו למעשה היה מרכז העניינים של האימפריה. גבעת פלטין הסמוכה, מכילה כמה מהארמונות הקיסריים הידועים ביותר שהיו ממוקמים בה ושרידיהם נמצאים שם עד היום.

הפורום הרומי שממול הקולוסיאום
הפורום הרומי שממול הקולוסיאום
בשני מקומות אלו נמצאים כמה מהמונומנטים הידועים ביותר שמומלץ מאוד לסייר בהם, ובראש ובראשונה, שער טיטוס הידוע שקשור גם אלינו היהודים באופן ישיר (השער מציג פיסול של השלל והביזה שחזרו הרומאים מכיבוש ירושלים ובית המקדש.

כדאי או לא? גם מרתק וגם חינם. לא תקחו??

כלא מאמרטינום (Mamertine Prison)

עוד מתחם מעניין מאוד הממוקם סמוך לקולוסיאום (כרבע שעה הליכה), על גבעת הקפיטולין. זהו בית כלא מפורסם מאוד שמאמינים כי פטרוס הקדוש היה כלוא בו. הביקור בכלא כולל גם הדרכת וידאו והוא בהחלט מרתק. הכרטיסים לקולוסיאום שכוללים גם ביקור בכלא, כוללים גם כניסה למוזיאון המכונה "Tullianum Museum".

כדאי או לא? בהחלט כדאי!

איך עוקפים את התורים הארוכים שבכניסה לקולוסיאום


כאמור, הקולוסיאום הוא האטרקציה המבוקשת ביותר ברומא, ובמהלך רוב השנה (למעט כמה חודשים בחורף), האיזור כולו עמוס בתיירים מכל רחבי העולם. לכן, גם הכניסה והתורים לקופות הכרטיסים שם ארוכים ביותר ויכולים להימשך אפילו למעלה משעה אם אתם מגיעים בזמני השיא.

כדי לעקוף את התורים ולמזער ככל האפשר את זמן הכניסה, כל מה שעליכם לעשות הוא לרכוש כרטיסים באינטנרט שמציעים שירות עקיפת התור (Skip the Line) ובעזרתם תוכלו להגיע ישירות לכניסה לקולוסיאום, ללא המתנה בתור בקופות הכרטיסים.

את הכרטיסים ניתן לקנות באתר האינטרנט הרשמי של הקולוסיאום, אך מכיוון שמדובר באתר כל כך לא ידידותי לגולשים (כמו אתרים רבים של אטרקציות תיירותיות ברומא לצערנו), רוב המטיילים הישראלים בוחרים לרכוש את הכרטיסים באמצעות אתר הכרטיסים "Tiqets" ההולנדי והמצוין המציע כרטיסים לקולוסיאום ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. בכניסה לאתר, יסרקו לכם את הברקוד שבטלפון הנייד שלכם, ותוכלו להיכנס.


כמה עולים כרטיסים לקולוסיאום ואיפה הכי מומלץ לקנות?


אז אחרי שראינו מהם הסוגים השונים של הכרטיסים לקולוסיאום, נשאר לבדוק עתה, כמה הם עולים נכון לעונת התיירות הנוכחית. אז הנה המחירים העדכניים לכל סוגי הכרטיסים לקולוסיאום נכון לשנת 2024 כפי שמצאנו באתר "Tiqets" הפופולרי והאהוב על המטיילים הישראלים, ובאתרים נוספים בהם בדקנו.

הכרטיס הבסיסי לקולוסיאום - כרטיס זה כולל כניסת פריוריטי לקולוסיאום כולל גישה לקומה הראשונה, לגבעת פלטין ולפורום הרומי. המחיר: 24 יורו. לפרטים נוספים לחצו כאן.

כרטיס כניסה לקולוסיאום + ארנה - כרטיס זה יכלול כניסה בסיסית לקולוסיאום וגם גישה לקומת הארנה (Arena). המחיר: 29 יורו. לפרטים נוספים לחצו כאן. ניתן גם לבחור בכרטיס דומה הכולל גם סיור מודרך כאן.

כרטיס כניסה לקולוסיאום + ארנה + קומת האנדרגראונד - כרטיס זה הוא המקיף ביותר (וגם המומלץ ביותר לדעתנו) והוא כולל כניסה בסיסית לקולוסיאום, גישה לקומת הארנה וגישה לקומת התת קרקעית שמתחת לארנה וגם סיור מודרך עם מדריך מקומי מקצועי המחיר: 109 יורו. לפרטים נוספים לחצו כאן.

שורה תחתונה - איזה כרטיס לקולוסיאום מומלץ לקנות?


אם אתם שואלים אותנו, ההמלצה שלנו היא לבחור בכרטיס הכולל גישה לקומה התת קרקעית (Underground). אמנם הוא יחסית יקר, אבל הוא מעניק בהחלט ערך מוסף וחוויה בלתי נשכחת לביקור בקולוסיאום. 
 
אבל ההמלצה החשובה ביותר היא ללא ספק לרכוש את כרטיסי Skip the Line באינטנרט, ורצוי באתר שמציע כרטיסים דיגיטליים ללא הדפסת הכרטיסים. בדרך זו תחסכו שעות של המתנה ובזבוז זמן בטיול שלכם ברומא. אל תבנו על קנייה פיזית בקופות הכרטיסים במקום כי יחכו לכם שם תורים ארוכים ביותר.

חופשה נעימה. ואם יש לכם הערות או שאלות, אתם מוזמנים לשאול כאן בתגובות לכתבה או בעמוד הפייסבוק שלנו ונשמח לעזור.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.


שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: כרטיסים לקולוסיאום רומא 2024 - כמה עולים כרטיסים ומאיפה כדאי לקנות?
כרטיסים לקולוסיאום רומא 2024 - כמה עולים כרטיסים ומאיפה כדאי לקנות?
טיול בקולוסיאום ברומא הוא חוויה בלתי נשכחת, אך בחירת סוג הכרטיסים למקום יכולה לבלבל לא מעט ואף להאריך את זמן ההמתנה. לכן, החלטנו להציג מדריך מפורט ועדכני שמסביר ומפרט את ההבדל בין סוגי הכרטיסים ובין מחירי הכרטיסים וגם ילמד אתכם כיצד תוכלו לעקוף את התור הארוך שבכניסה. בקיצור, אל תיכנסו לקולוסיאום לפני שתקראו את המדריך שלנו!
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjWCqPjnBlZFkqSz0wY91v9EvT6Ct_96wszJCF87udDhJ9-gxonrDgB47KN8Bl6qxhssu7faOp0TSBckzvXXtOLid5v9vCDRRNRPGkvUAVAvNzKv_KBwUfGIzsVXRX76dz824VbFtXoPT8/w640-h468/%25D7%259B%25D7%25A8%25D7%2598%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%259C%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%2590%25D7%2595%25D7%259D+%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%259E%25D7%2590.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjWCqPjnBlZFkqSz0wY91v9EvT6Ct_96wszJCF87udDhJ9-gxonrDgB47KN8Bl6qxhssu7faOp0TSBckzvXXtOLid5v9vCDRRNRPGkvUAVAvNzKv_KBwUfGIzsVXRX76dz824VbFtXoPT8/s72-w640-c-h468/%25D7%259B%25D7%25A8%25D7%2598%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%259C%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%2590%25D7%2595%25D7%259D+%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%259E%25D7%2590.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2019/10/Colosseum-Tickets.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2019/10/Colosseum-Tickets.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content