/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בבולוניה ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה באיטליה!

כמה יעלו לכם המלונות הטובים ביותר בבולוניה ב-2024? איזה מלון זכה לציון ולדירוג הגבוה ביותר ברשת על סמך ביקורות הגולשים ובאיזה איזור בבולוניה כדאי בכלל להזמין מלון? כל מה שצריך לדעת לפני החופשה שלכם בבולוניה בכתבה הבאה.


מלונות מומלצים בבולוניה ב-2023 - המדריך המושלם לחופשה באיטליה!
בולוניה (Bologna) היא אחת הערים היפות והמעניינות ביותר באיטליה ומציעה עניין רב לכל תייר המגיע אליה. העיר האיטלקית הידועה בין היתר בזכות האוניברסיטה הראשונה בעולם שהוקמה בעיר בשנת 1088, פופולרית מאוד גם בקרב תיירים ישראלים רבים שמגיעים לטייל בצפון איטליה ומשלבים את העיר כחלק ממסלול הטיול.
 
בולוניה ממוקמת בצפון איטליה בעמק הפו בין נהר הפו ונהר סבאנה ונחשבת לעיר השביעית בגודלה באיטליה. העיר מציעה אטרקציות רבות לתיירים כאשר רוב האתרים והמבנים המפורסמים שלה ממוקמים במרכז העיר כמו למשל בזיליקת סן פטרוניוס, מזרקת נפטון וכמובן מגדלי בולוניה המפורסמים ועוד אתרים רבים ומעניינים.

גם האוכל הבולוני נחשב לפסגת האוכל האיטלקי וכך גם חיי התרבות של העיר. כמו כן, העיר יודעה גם בזכות התערוכות הגדולות שמתקיימות בה המושכות אליה מאות אלפי מבקרים מדי שנה.

היום באתר "תיירות נבונה" נבדוק מהם המלונות הטובים ביותר בבולוניה - אלו שזכו לדירוגים הגבוהים ביותר ולהמלצות הטובות ביותר ברשת באתרים המובילים ונבדוק גם מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו.

5 המלונות הטובים ביותר בבולוניה לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 המלונות בבולוניה שזכו לדירוג הגבוה ביותר על סמך אלפי ביקורות גולשים באתר ביקורת המלונות הגדול והמוביל בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון גרנד מג'סטיק גיא' באליוני (Grand Hotel Majestic gia' Baglioni)
  2. מלון קורונה ד'אורו בולוניה (Corona d'Oro)
  3. מלון אמיליה בולוניה (Aemilia Hotel Bologna)
  4. מלון סבהוטל בולוניה (Savhotel)
  5. מלון פורטה סן מאמולו (Hotel Porta San Mamolo)

הכי כדאי במרכז העיר - איפה כדאי לישון בבולוניה?


עיקר התיירות בבולוניה מתרכזת במרכז באתריה העתיקים והמפורסמים של העיר ולכן בעיקרון, ההמלצה הטובה ביותר היא לחפש מלון בלב המרכז הנמצא במרחק הליכה מהאתרים הראשיים ובעיקר כיכר פיאצה מאג'ורה המפורסמת או רחוב ריזולי המהווים נקודות מרכזיות בעיר.


גם מלונות המרוחקים מרחק נסיעה קצר מהמרכז נחשבים לטובים ורבים מבתי המלון אלו ממוקמים היטב בראש רשימת המלונות המומלצים ביותר בבולוניה באתרים רבים.

ממוצע של כ-550 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות הטובים ביותר בבולוניה ב-2024?


מחירי המלונות בבולוניה ביחס לערים אחרות באירופה הם זולים מאוד ומבדיקה שערכנו באתרי מלונות בינלאומיים כמו בוקינג והוטלס קומביינד לתאריכים שונים כמו פסח, חודשי הקיץ יולי אוגוסט ועונת החגים של סוכות וראש השנה, מצאנו כי המחירים הממוצעים במלונות שדורגו במקומות הגבוהים ביותר ע"י הגולשים נעים בין 400 ל-600 ש"ח לזוג בלבד ביניהם אף מלונות 4 כוכבים.

עוד כתבות באתר "תיירות נבונה" על מלונות באיטליה:

מלונות מומלצים בבולוניה 2024


להלן רשימה של המלונות הכי מומלצים בבולוניה שזכו לביקורות ולהמלצות הטובות ביותר ברשת באתרי המלונות הבינלאומיים הגדולים ביותר כמו בוקינג, טריפ אדווייזר ועוד:


מלון זה הוא ללא ספק אחר הטובים והמומלצים ביותר בבולוניה כמעט מכל בחינה אפשרית. ראשית, המלון מדורג במקום השלישי מבין כל מלונות בולוניה באתר טריפ אדווייזר ובמיקומים ראשונים גם באתר בוקינג.קום עם ציון של 8.9 על סמך למעלה מ-2500 חוות דעת מאומתות.

המלון המדורג 4 כוכבים, נמצא במרכז העיר כרבע שעה הליכה ממגדלי בולוניה המפורסמים ובמרחק של כ-10 דקות נסיעה ממרכז הכנסים "פיירה די בולוניה" בו מתקיימות תערוכות רבות. ישנם במלון 124 חדרים הכוללים אינטרנט חינם וטלוויזיה LCD בכל חדר.

גולשים רבים כולל גולשים ישראלים העניקו למלון ציונים מעולים ברשת וציינו לשבח את המיקום המעולה של המלון, את החדרים המרווחים, את ארוחת הבוקר ואת שירות צוות המלון. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-580 ש"ח.

להזמנת חדר במלון עם אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם אתר טריפ אדווייזר





אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים יוקרתי בבולוניה ואתם בעלי טעם טוב, כנראה שמלון גרנד מג'סטיק הוא המלון שאותו אתם מחפשים. מלון 5 כוכבים זה זכה להתברג במקום הראשון בתנ"ך התיירות טריפ אדווייזר עם חוות דעת מעולות מהגולשים. גם באתר בוקינג המלון זכה בציון מעולה של 9.4 מתוך 10 על סמך כ-500 חוות דעת מאומתות של גולשים מישראל ומכל העולם.

מלון יוקרתי זה ממוקם בארמון מהמאה ה-18 בלב מרכז בולוניה ובמרחק של כ-300 מטרים מכיכר פיאצה מג'ורה ומהמגדלים הנטויים המפורסמים של בולוניה. גם תחנת הרכבת המרכזית של בולוניה מוקמת כרבע שעה הליכה מהמלון.

החדרים המרווחים מאובזרים בריהוט קלאסי עתיק ומעוצבים בסגנון יוקרתי וכך גם שאר איזורי המלון והמלון מציע גם 2 מסעדות, בית קפה ובר יין. המחיר הממוצע לחדר ללילה לזוג עומד על כ-1140 ש"ח.

להזמנת חדר במלון עם אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם אתר טריפ אדווייזר




לפי ביקורות גולשים והמטיילים הישראלים שמצאנו ברשת, מלון סבויה בולוניה הוא אחד המלונות הטובים ביותר בבולוניה וזכה לציונים מעולים ברשת בכל אתר מלונות בינלאומי שתבחרו. המלון מצד אחד אינו נמצא במרחק הליכה ממרכז ורחוק משם נסיעה קצרה בת כמה דקות, אך שוכן באיזור שקט ופסטורלי בתוך וילה ענקית מהמאה-18 המוקפת דשא וגני נוי מקסימים.

המלון קיבל את הציון 9 מתוך 10 באתר בוקינג ומדורג במקום העשירי בטריפ אדווייזר מבין 104 מלונות בולוניה. המלון הוא מלון 4 כוכבים המציע חדרים גדולים ומרווחים ומעוצבים בסגנון קלאסי וזכו להערכה רבה בביקורות הגולשים. גם מחיר החדרים במלון הוא אטרקטיבי במיוחד וחדר לזוג ללילה במלון יעלה לכם בממוצע כ-380 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר במלון עם אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון זול בבולוניה בפחות מ-300 ש"ח לזוג ללילה אך עדיין אחד שזכה להמלצות רבות ברשת, כדאי לברר על מלון סוויט הוטל שעומד בדיוק בקריטריונים אלו. המלון שמחיר חדר בממוצע עולה לזוג ללילה כ-200 ש"ח בלבד, ממוקם כרבע שעה הליכה מהמרכז ההיסטורי של העיר ומכיכר פיאצה מאג'ורה.

המלון זכה לציון של 8.6 באתר בוקינג על סמך אלפים רבים של חוות דעת מאומתות של גולשים ישראלים ומרחבי כל העולם וגם דורג במקום ה-20 בטריפ אדווייזר. המלון עצמו מציע חדרים וסוויטות עם ריצוף פרקט הכוללים טלוויזיה, מיני בר ואינטרנט אלחוטי בחינם.

המחיר הממוצע לחדר זוגי במלון עומד על כ-200 ש"ח ומחיר הסוויטות מתחיל בממוצע ב-270 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

להזמנת חדר במלון עם אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון זול בבולוניה שזכה להמלצות רבות בקרב מטיילים ישראלים באתרים בינלאומיים וגם באתרים ישראלים ברשת הוא מלון סבוהטל בולוניה המוגדר 4 כוכבים וממוקם קרוב מאוד למרכז התערוכות פיירה די בולוניה. המלון מדורג במקום הרביעי בטריפ אדווייזר.

המלון מציע 120 חדרים הכוללים ריצוף עץ, טלוויזיה עם ערוצי פרימיום בחינם ואינטרנט אלחוטי חופשי. המלון מציע גם מסעדה עם אוכל איטלקי. תחנת הרכבת המרכזית בולוניה צ'נטראלה ממוקמת במרחק 10 דקות הליכה וממנה ניתן להגיע למרכז העיר ולאתרים המפורסמים.

המלון זכה להערכה רבה בקרב הגולשים וקיבל ביקורות מעולות על ארוחת הבוקר וניקיון וסדר המלון. המחיר עבור חדר לזוג ללילה הוא זול ומתחיל בממוצע ב-250 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר במלון עם אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם אתר טריפ אדווייזר



עוד כמה מלונות מומלצים בבולוניה


והנה עוד כמה מלונות מומלצים בבולוניה עם ציונים וחוות דעת מצויינות ברשת:

  • מלון אינטרנציונאלה בולוניה (Hotel Internazionale) - מלון מומלץ ופופולרי מאוד הממוקם במרכז בולוניה הממוקם במרחק הליכה מכיכר פיאצה מאג'ורה. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-600 ש"ח.
  • מלון ארט הוטל קומרשיאנטי (Art Hotel Commercianti) - אחד המומלצים ביותר בבולוניה (מקום שני באתר בוקינג). מלון 4 כוכבים הממוקם ליד מזרקת נפטון ובזיליקת סן פטרוניו. המחיר הממוצע נע בסביבות 750 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון איי פורטיצ'י בולוניה (I Portici Hotel Bologna) - זכה להמלצות רבות ברשת עם ציון של 8.9 באתר בוקינג ומקום 17 בטריפ אדווייזר. ממקום ליד התחנה המרכזית של בולוניה. המחיר: כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אל קפלו רוסו בולוניה (Hotel Al Cappello Rosso) - מלון בוטיק בבולוניה השוכן בבניין עתיק יומין מהמאה ה-14 ונחשב לאחד המלונות העתיקים ביותר בבולוניה. למרות הותק הרב, המלון מעוצב בסגנון מודרני וחדשני. ממוקם סמוך לכיכר פיאצה מאג'ורה. המחיר: כ-500 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון אטה-הוטל בולוניה (Atahotel Bologna) - מלון שזוכה לפופולריות רבה בקרב מטיילים ישראלים עם ציון טוב באתר בוקינג של 8.8 ובמחיר אטרקטיבי של כ-300 ש"ח לזוג ללילה. ממוקם סמוך לכביש A14 ולנמל התעופה.
  • מלון סטארהוטלס אקסלסיור (Starhotels Excelsior) - מלון 4 כוכבים זול יחסית המרוחק מרחק 15 שעה עד 30 הליכה מהמרכז ההיסטורי של בולוניה. זכה לציונים גבוהים ברשת. המחיר: כ-500 ש"ח לזוג ללילה.

תמונה: Yuri Virovets מאתר פליקר (CC BY 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בבולוניה ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה באיטליה!
מלונות מומלצים בבולוניה ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה באיטליה!
כמה יעלו לכם המלונות הטובים ביותר בבולוניה? איזה מלון זכה לציון ולדירוג הגבוה ביותר ברשת על סמך ביקורות הגולשים ובאיזה איזור בבולוניה כדאי בכלל
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjzYay-Mdq9TGFOf18eEVMuEArIj5lt3CQFkhgy2CfVHDbeI4PfdoZeG_fBsWcxg310AAl5ki4Ux3qI3YFP9XVZkj327k97Oc0VLkhrcij4r47qxWKk8DMFpQ_DM-p9owPHESrxf-lupmA/w640-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%2595%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjzYay-Mdq9TGFOf18eEVMuEArIj5lt3CQFkhgy2CfVHDbeI4PfdoZeG_fBsWcxg310AAl5ki4Ux3qI3YFP9XVZkj327k97Oc0VLkhrcij4r47qxWKk8DMFpQ_DM-p9owPHESrxf-lupmA/s72-w640-c-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%2595%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/05/BolognaBestHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/05/BolognaBestHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content