/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בפיליון ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה בצפון יוון!

מתכננים חופשה בפיליון ביוון בקיץ הקרוב? הגעתם למקום הנכון. אספנו לכם את המלונות המומלצים ביותר בפיליון שקיבלו את ציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת ל-2024 ובדקנו גם אילו מלונות הכי אהבו המטיילים הישראלים. אז באילו מלונות מדובר? ומהם המחירים הממוצעים? כל זה ועוד, בעוד מדריך מעולה מבית אתר "תיירות נבונה". 


מלונות מומלצים בפיליון ב-2023 - המדריך המושלם לחופשה בצפון יוון!
חצי האי פיליון ביוון (Pelion) הוא ללא ספק הלהיט התורן של עולם התיירות הישראלי בשנתיים האחרונות כאשר גם השנה, תיירים רבים מישראל צפויים להגיע אליו גם בעונה הקרובה. מכיוון שפיליון עדיין לא ידוע כמו איזורים תיירותים אחרים ביוון, זוהי הזדמנות חד פעמית ליהנות מגן העדן הזה הנחשב לאחד האיזורים היפים ביותר ביוון, עוד לפני שהוא הופך להיות תיירותי ועמוס וכשהוא עדיין מציע מחירי מלונות זולים ואטרקטיביים במיוחד.

פיליון הוא איזור הררי בצפון יוון הממוקם פחות או יותר בין אתונה לבין סלוניקי ומרוחק מרחק של כמה שעות נסיעה מכל אחת מהן. מכיוון שעדיין לא מדובר ביעד סופר תיירותי, כמעט ולא ניתן למצוא טיסות ישירות לפיליון והדרך להגיע אליו נכון להיום, היא באמצעות נסיעה בת כארבע שעות מאתונה או כשעתיים וחצי מסלוניקי, אך ייתכן ולקראת הקיץ הקרוב, ייפתחו גם קו טיסות ישירות מישראל לפיליון.

מומלץ לקרוא גם על:
אז באיזה איזור כדאי לישון בפיליון? מה אפשר לעשות ואיפה כדאי לטייל ולנפוש באיזור? והכי חשוב, אילו מלונות בפיליון זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת? היום באתר "תיירות נבונה", הכנו לכם מדריך מפורט ואינפורמטיבי על חופשה בפיליון. אז פנו לכם כמה דקות, ובואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בפיליון לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, לפני שנמשיך, הנה 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בפיליון לפי ביקורות הגולשים הרבים באתר הביקורות המפורסם והידוע ביותר בעולם - "טריפ אדווייזר":
  1. מלון 12 מנת'ס לאקז'רי פיליון (12 Months Luxury Resort)
  2. מלון פראסינו - גאלאציו פיליון (Prasino - Galazio)
  3. מלון ליונס ניין פיליון (Lions Nine)
  4. מלון טה קסלידונקיה פיליון (Ta Xelidonakia)
  5. מלון אלקה'ס האוס פיליון (Aleka's House)

העיר וולוס, החופים המערביים והחופים המזרחיים - איפה כדאי לישון בפיליון?


פיליון הוא גן עדן אמיתי לתיירים כשהוא מציע סביבה טבעית וכפרית בכל עבר, חופים נהדרים, צוקים, ערים וכפרים ציוריים ובתי מלון מעולים ברמות אירוח שונות ומגוונות.

נהוג לחלק את פיליון לאיזור המערבי ולאיזור המזרחי. בשני הצדדים תוכלו למצוא חופים מקסימים ובתי מלון מצויינים אך רבים טוענים כי החופים בחלקו המזרחי של פיליון הם היפים ביותר. בנוסף, העיר וולוס, היא העיר הגדולה ביותר בפיליון והיא עצמה נחשבת ליעד תיירותי פופולרי באיזור.
 
העיר וולוס
העיר וולוס

האיזורים התיירותים הידועים ביותר בחלקו המזרחי של פיליו הם חוף מילופוטאמוס, העיירה הציורית צאגאראדה (Tsagarada) או חוף אגיה סרנדה (Agia Saranda). בחלק המערבי תוכלו למצוא את חוף קאלה נרה המפורסם שמתאים ומומלץ מאוד למשפחות עם ילדים וכפרים ציוריים מקסימים כמו מקריניצה או פורטריה.

למעשה, אין באמת תשובה ישירה לשאלה היכן כדאי לישון בפילון וכפי שמיד תוכלו לראות ברשימת המלונות המומלצים שם, המלונות הטובים והפופולריים, מפוזרים במידה שווה בכל האיזורים בחצי האי ותוכלו למצוא מטיילים רבים שבוחרים ללון בעיר וולוס, כאלו שמעדיפים לישון באחד הכפרים ליד חוף קאלה נרה המערבי או כאלו שבוחרים לישון ליד חוף מילופוטאומס.

לכן, הדגש בבחירת איזור טוב למלון בפילון צריך להיות בעיקר סביב המלון ומה שהוא מציע וסביב האיזור בו הכי תרצו לטייל ולבלות (רביצה מול חוף הים, טיולים בטבע וכו').

מה אפשר לעשות בפיליון? 


עיקר התיירות בפיליון היא סביב חופי הים המקסימים הנחשבים לבין היפים ביותר ביוון, לצד טיולים פסטורליים בטבע ובכפרים הציוריים שמסביב. אחת האטרקציות הידועות ביותר באיזור, היא הרכבת הנקראת "The Pelion Train" שנוסעת בין ההרים ובין חופי הים ומציעה היכרות מעולה עם האיזור. מכיוון שהיא פופולרית מאוד בעונת הקיץ, מומלץ להזמין כרטיסים מראש וניתן לעשות זאת באמצעות האתר הבא

בילוי נוסף ובלתי נמנע בפיליון הוא הטברנות והמסעדות המעולות שמציעות אוכל מקומי טעים ועסיסי לצד המשקה האוזו היווני המפורסם. וכמובן, החופים המופלאים בעלי הצבע הטורקיז שנמצאים בחלק המזרחי של פיליון הם אחד מהאטרקציות המובילות באיזור ותוכלו לרגע להתבלבל ולחשוב שאתם נמצאים על אחד האיים הטרופיים בתאילנד.

כ-450 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בפיליון ב-2024?


אחד היתרונות וההטבות בחופשה בפיליון הוא המחיר הזול והאטרקטיבי במלונות שם. כפי שתראו מיד בהמשך המדריך, המחיר הממוצע לחדר זוגי או אפילו משפחתי במלונות המומלצים ביותר בפיליון, נע בין כ-300 ש"ח במלונות הקטנים ועד ל-550 ש"ח בלבד ללילה במלונות הגדולים והמפוארים ביותר. בהחלט אטרקטיבי.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לפיליון?


העונה הפופולרית לחופשה בפיליון היא בין החודשים אפריל ועד אוקטובר ובמיוחד ביולי ואוגוסט. אמנם אלו החודשים הפנויים ביותר גם עבור התיירים הישראלים, אך אם תצליחו להגיע קצת לפני או קצת אחרי, תוכלו ליהנות מאווירה רגועה ושלווה יותר, עם פחות עומסים בחופי הים ובמסעדות הרבות.

מלונות מומלצים בפיליון ב-2024


להלן רשימה של המלונות בפיליון שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון וולוס פאלאס פיליון (Volos Palace)
ישנם איזורים רבים בהם תמצאו מלונות מעולים בפיליון אבל ראוי להתחיל בעיר וולוס הנחשבת לגדולה ולתיירותית ביותר באיזור. ובכן, מלון וולוס פאלאס המפואר, הוא ללא ספק המלון הפופולרי בעיר, כשרבים מהתיירים המגיעים לחופשה בפיליון, מהם גם ישראלים רבים כמובן, בוחרים ללון בו לפחות כמה לילות.

מדובר במלון 4 כוכבים מפואר ויוקרתי היושב במרכז העיר ואף משקיף על הנמל. מסביב למלון תוכלו למצוא מסעדות וחנויות רבות וגם טיילת נחמדה. חדרי המלון עוצבו בקפידה בסגנון יוקרתי כשהם פונים לכיוון הים או לכיוון העיר. כל החדרים גדולים ומרווחים, ומאובזרים בין היתר במרפסת, טלוויזיה, מיני בר ומיזוג אוויר.

לא מעט תיירים ישראלים בחרו ללון במלון זה ועל פי הדיווחים שלהם ברשת, מדובר במלון מצוין שקיבל ציונים טובים מאוד בכל הפרמטרים החשובים. החל מארוחת הבוקר הטובה שקיבלה ציונים טובים, דרך השירות ורמת החדרים הגבוהה ועד למיקום המעולה שלו בוולוס הקרוב לכל מקום חשוב בעיר.

המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה במלון זה יעלה לכם בקיץ הקרוב בין 250 ל-300 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון קאלה נרה פנורמה פיליון (Kala Nera Panorama)
אחד החופים הטובים והפופולריים ביותר בפיליון, במיוחד עבור משפחות עם ילדים, הוא חוף קאלה נרה ואם גם אתם מתכננים לבלות בחוף זה, מלון הדירות קאלה נרה פנורמה הוא אחת האופציות הטובות ביותר עבורכם, במיוחד אם אתם מגיעים לפיליון עם ילדים כשחוף קאלה פנורמה נמצא במרחק נסיעה קצרצר מהמלון.

זהו אחד המלונות הטובים ביותר בפיליון לפי ביקורות הגולשים באתר בוקינג.קום, שם הוא זכה לציון המעולה 9.7 שהתבסס על כ-200 חוות דעת מאומתות של גולשים מרחבי כל העולם. גם באתר טריפ אדווייזר, זכה המלון להתברג במקום ה-2 בקטגוריה המתאימה שלו (2 מתוך 13 מלונות באותה קטגוריה) וזכה שם גם בביקורות נפלאות ממטיילים ישראלים.

מלון זה יציע לכם את כל מה שתצטרכו בשביל חופשה משפחתית מפנקת כשתוכלו למצוא בו בריכת שחייה חביבה ובריכת שחייה לילדים, גישה ישירה מהחדר לחוף הים המצוין, חנייה פרטית חינמית וצמודה וגם חדרים מאובזרים קומפלט הפונים לחוף הים וכוללים גם מטבחון המאובזר במקרר וכיריים כך שתוכלו גם להיכן בעצמכם ארוחות בקלות.

גם מיקום המלון הוא מצוין ורחוק מספר דקות נסיעה מהעיירה הסמוכה ומהטיילת כך שתוכלו למצוא סופר לקניית מצרכים או מסעדות ובתי קפה. זהו ללא ספק אחד המלונות הפופולריים ביותר בפיליון והוא זוכה לכמות גדולה של מטיילים ישראלים שהמליצו בחום על המקום וציינו לשבח את השירות, המיקום והאווירה הכללית של המלון.

המחיר: חדר משפחתי לשלושה ימים יעלה לכם בממוצע כ-1250 ש"ח בעונת הקיץ.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון פארוס פיליון (Faros Hotel)
חוף נוסף שנחשב לאחד המיוחדים ביותר בפיליון, הוא החוף מילופותמוס הממוקם באיזור החופים המזרחיים של פיליון. זהו אמנם חוף שפחות מתאים לשחייה, בטח אם אם אתם עם ילדים קטנים, אך מדובר באחד החופים היפים בעולם עם שילוב בין חוף חולי לחוף סלעי עם נקבות ומערות על רקע הטורקיז המבצבץ מהמים.

אם גם אתם כמו רבים, מחפשים לבלות באיזור חוף זה, כדאי מאוד לבדוק את מלון פארוס הנחשב לאחד הטובים והפופולריים ביותר באיזור זה כשהוא מרוחק רק כ-250 מטרים מחוף מילופותמוס ומציע חלקת גם עדן קטנה עם נוף משכר אל חוף הים אותו תוכלו לראות מהמרפסת הפרטית המקסימה הכלולה בחדר.

לא רחוק מהמלון (במרחק של כעשר דקות נסיעה), תוכלו למצוא גם את העיירה הציורית המקסימה צאגאראדה (Tsagarada) עם עץ הדולב הענקי והעתיק בן האלף שנים (ויש הטוענים כי זהו העץ העתיק ביותר בעולם) שרבים בוחרים לבקר ולטייל בה ובעוד עיירות צייוריות נוספות שבאיזור.

גם מלון זה קיבל ציונים מעולים ברשת וזכה לציון 9.7 באתר בוקינג המבוסס על כ-150 ביקורות מאומתות של גולשים, מתוכם גם עשרות ביקורות ישראליות שהרעיפו שבחים על האווירה הקסומה, החדרים הנקיים והאוכל הטרי. המחיר: כ-250 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון 12 מנת'ס לאקז'רי פיליון (12 Months Luxury Resort)
עוד מלון שאי אפשר שלא להכניס לרשימת המלונות המומלצים בפיליון, הוא מלון 12 Month Luxury הממוקם לו בלב יער ליד העיירה צאגאראדה, שכבש את ביקורות הגולשים ברשת, דורג במקום השלישי באתר טריפ אדווייזר וזכה לציונים נפלאים גם באתר בוקינג ובאתרי תיירות גדולים נוספים.

מלון זה מתאים בעיקר לזוגות בחופשה רומנטית או חופשת ירח דבש, אך גם משפחות עם ילדים בפיליון בוחרות לעיתים קרובות לבקר במלון. זהו מלון בוטיק 5 כוכבים מפואר, המציע סוויטות יוקרתיות ומעוצבות ומציע גם מתקני ספא, בריכה ופעילויות נוספות. אם יצא לכם לשהות במלון יערות הכרמל הישראלי, תוכלו למצוא הרבה קווי דמיון בין שני המלונות.

מדובר במלון איכותי המציע שלווה ואווירה טבעית רגועה תעניק לכם בהחלט חוויה תיירותית חד פעמית ושונה. אם תעיינו בביקורות הרבות על המלון בטריפ אדווייזר או באתר בוקינג (שם זכה לציון 9), תוכלו למצוא שבחים ומחמאות רבות על המיקום והאווירה המושלמת, על ארוחות מעולות וטעימות, על הרמה הגבוהה של החדרים ועל השירות היוצא מגדר הרגיל של הצוות.

זהו אמנם מלון יקר יותר ביחס למלונות האחרים באיזור כשהמחיר הממוצע לחדר יעלה לכם בממוצע כ-500 ש"ח לזוג, אך חשוב לזכור כי מדובר במלון בוטיק 5 כוכבים וכי לפי ביקורות הגולשים, התמורה לעומת המחיר, היא בהחלט משתלמת.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון פיליון טרה (Pilion Terra Hotel)
ומלון נוסף שחייב להיכנס גם הוא לרשימת המומלצים שלנו בפיליון, יוון, הוא מלון 3 הכוכבים פיליון טרה הממוקם ע"י העיירה הציורית המקסימה מקריניצה (Makrinitsa), ונחשב גם הוא לאחד הטובים ביותר שתמצאו באיזור חצי האי היווני.

זהו אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים ואם תיכנסו לעמוד המלון באתר בוקינג, תוכלו למצוא מאות ביקורות ישראליות שרובן המוחלט הן חיוביות ואוהדות והמטיילים הישראלים שכבר הספיקו לשהות שם, בהחלט ממליצים בחום על המלון.

המלון הוא חדש וממוקם במיקום מרכזי ונוח מאוד לטיולים בכל האיזורים. העיר וולוס, ממוקמת מרחק נסיעה קצר מהמלון וכך גם העיירות מקריניצה ופורטריה. כמו כן, באיזור המלון ישנו מסלול גשרים ומפלים ידוע ופופולרי. השירות של צוות המלון גרף שבחים מקצה לקצה מהגולשים ברשת וכך גם ארוחת הבוקר שהוא מציע. באתר בוקינג, קיבל המלון את הציון 9.4 המבוסס על כ-500 חוות דעת מאומתות.

החדרים במלון זה הם גדולים ומרווחים ומתאימים מאוד גם למשפחות עם ילדים כשחלק מהם אף מתאים ל-6 נפשות בחדר. המלון נחשב גם לאחד מנותני התמורה הטובים ביותר בפיליון כאשר המחיר הממוצע לחדר זוגי ללילה במלון עומד על כ-250 ש"ח ללילה בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים בפיליון


להלן עוד כמה מלונות בפילון שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון ואליס ריזורט פיליון (Valis Resort Hotel) - מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם ע"י העיר וולוס על חוף הים. המלון מציע אירוח הכל כלול ואת כל שאר הפינוקים שאוהבי חופשת בטן-גב ימצאו. בריכת שחייה מעוצבת, גישה לחוף ים, בר על החוף, 4 מסעדות, מרכז ספא מפואר ועוד שלל פינוקים. מציע חדרים זוגיים וחדרי משפחה. זכה לציון 9.4 בבוקינג. המחיר: כ-500 ש"ח לזוג ללילה בעונת הקיץ.
  • מלון אולגה פיליון (Olga) - מלון כפרי נחמד הממוקם בכפר מורסי (Mouresi) ולא רחוק מעיירה צאגאראדה. ממוקם במיקום מצויין ונוח לטיולים באיזור. זכה לציון 9.8 באתר בוקינג ולביקורות ישראליות מעולות ברשת. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-350 ש"ח.
מלון ואליס ריזורט - אחד המפוארים והטובים ביותר בפיליון
  • מלון קאראביה לוקס אין פיליון (Karavia Lux Inn) - מלון רומנטי מפואר ומפנק הממוקם על החוף המערבי של פיליון. מקום מושלם לחופשת ירח דבש או חופשה רומנטית. מציע בריכה מעוצבת, חדרים זוגיים מפנקים ומאובזרים היטב. חוף הים מרוחק מהמלון כ-5 דקות נסיעה. קיבל את הציון 9.5 באתר בוקינג. המחיר: כ-550 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון טטה פיליון (Theta Hotel) - אחד המלונות הפופולריים ביותר בפיליון בקרב המטיילים הישראלים. ממוקם באיזור המזרחי של פיליון, קרוב לחוף פלאקה וחוף אגיוס יואניס. מלון זה פופולרי מאוד בקרב משפחות עם ילדים ומציע חדרים גדולים, בריכת שחייה ונוף מקסים להרים ולים. המחיר לחדר זוגי ללילה במלון זה עומד על כ-400 ש"ח בממוצע.
  • מלון הדירות סיקיה 2 (Hotel Apartments Sikia II) - מלון 3 כוכבים הממוקם במרחק ק"מ אחד בלבד מחוף קאלה נרה המפורסם בחלקו המערבי של פיליון. מומלץ מאוד למי שמחפש מלון דירות ומתאים גם למשפחות עם ילדים. החדרים כוללים מטבח מאובזר עם מקרר וכיריים וגם פינת אוכל. זכה לציון 9.5 המצוין באתר בוקינג וקיבל גם ציונים מעולים מהמטיילים הישראלים הרבים שהספיקו כבר לבקר בו.

כל המלונות בפיליון על גבי מפה

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.


תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בפיליון ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה בצפון יוון!
מלונות מומלצים בפיליון ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה בצפון יוון!
מתכננים חופשה בפיליון ביוון בקיץ הקרוב? הגעתם למקום הנכון. אספנו לכם את המלונות המומלצים ביותר בפיליון שקיבלו את ציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj8wzJDyl_Oy45lJqnmNJi-G7J7PIA4OhmHJPeNpg4ilCA9m8T7yB77ejSLBSmu7ev6bP-S0ot0uj5Stn7L95F_6g-QcnmA1py25f4AOsgKISAAUt7r8bsQodbk9EIffoZbDB9p0ACLiak/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2595%25D7%259F.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj8wzJDyl_Oy45lJqnmNJi-G7J7PIA4OhmHJPeNpg4ilCA9m8T7yB77ejSLBSmu7ev6bP-S0ot0uj5Stn7L95F_6g-QcnmA1py25f4AOsgKISAAUt7r8bsQodbk9EIffoZbDB9p0ACLiak/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2595%25D7%259F.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2019/02/Pelion-best-hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2019/02/Pelion-best-hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content