/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים באתונה ב-2024 - המדריך המושלם למטייל באתונה!

באיזה איזור באתונה כדאי להזמין מלון? מהם המלונות שקיבלו את ההמלצות והביקורות הטובות ביותר ברשת וכמה זה יעלה לכם? ואילו מלונות גרפו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר? אתר "תיירות נבונה" ממשיך לעשות לכם סדר במלונות ברחבי העולם והפעם - כל מה שצריך לדעת על לינה באתונה ב-2024.


מלונות מומלצים באתונה ב-2023 - המדריך המושלם למטייל באתונה!
אתונה (Athens) היא ללא ספק אחת מהערים עם ההיסטוריה מעניינת ביותר מכולם - ההיסטוריה של תרבות יוון העתיקה. כאן המציאו את הדמוקרטיה ואת המדע הקדום שעדיין רלוונטי עד היום. אתונה נחשבת ליעד אהוב ופופולרי גם בקרב תיירים ישראלים רבים ורבים מבקרים בה לעיתים כחלק מטיול ארוך ומקיף ביוון כולה.

מומלץ לקרוא גם על:

אתונה מציעה שפע של אטרקציות מעניינות לתיירים החל מהאקרופליס הידוע ועד לבית הפרלמנט וכיכר סינטגמה. מעבר להיסטוריה העשירה שלה, תוכלו למצוא באתונה גם מסעדות מעולות, איזורי קניות שווים לחובבי השופינג וחיי לילה עשירים ביותר הכוללים את מועדוני הלילה והטברנות השוות שתמצאו פזורות בכל מקום ברחבי העיר. כמו כל עיר אירופאית גדולה, ישנם באתונה הרבה מאוד מקומות אירוח שונים (כ-1000 סוגי מקומות אירוח לפי אתר בוקינג) ולכן, בחירת מלון טוב ומומלץ בעיר היא לא משימה פשוטה כל כך.

היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם את המדריך הטוב ביותר למציאת מלון באתונה ונבדוק באיזה איזור כדאי לחפש מלון באתונה? אילו מלונות בעיר זכו בציונים ובהמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות אהבו המטיילים הישראלים?ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו בעונת התיירות הקרובה.

5 המלונות המומלצים ביותר באתונה באתר טריפ אדוויזר


ראשית, להלן 5 המלונות שדורגו כטובים ביותר באתונה לפי אלפי חוות דעת וביקורת גולשים באתר טריפ אדוויזר:
  1. מלון קינג ג'ורג' אתונה (King George, a Luxury Collection Hotel)
  2. מלון גראנד ברטאן אתונה (Hotel Grande Bretagne)
  3. מלון בוטיק O&B אתונה (O&B Athens Boutique Hotel)
  4. מלון אווה אתונה (AVA Hotel)
  5. מלון קוקו-מאט הוטל נפסיקה אתונה (Coco-Mat Hotel Nafsika)

איפה לא כדאי להזמין מלון באתונה?


אתונה היא עיר ענקית המכילה מספר עצום של תושבים - כ-3.7 מיליון וככזאת, יש בה איזורים מצויינים אבל גם איזורים גרועים ללינה עבור תיירים. ישנם סוכני נסיעות אשר מציעים במקרים רבים מלונות זולים באתונה אך למעשה הם שמים אתכם במלונות באיזורים לא נעימים עם סביבה שבה לא יהיה לכם נעים לצאת מהמלון בערב. מלונות סביב איזור כיכר אומוניה למשל הוא אחד מהם ואם אתם מקבלים המלצה על אחד מהם, כדאי להתרחק.


טיפ: התרחקו ממלונות באיזור כיכר אומוניה.

אז איפה כן כדאי לישון באתונה?


ובכן, כיכר סינטגמה היא עוגן מצוין למצוא בו מלון וככל שהמלון קרוב יותר לכיכר, כך מובטחת להם שהות נעימה יותר. הכיכר מהווה נקודת עוגן מרכזית עבור רוב הטיולים וההדרכות לתיירים והרבה מאוד מסלולים נמדדים לפי המרחק מסינטגמה. האקרופוליס, שכונת הפאלקה, בית הפרלמנט וכו' כולם נמצאים במרחק הליכה מהכיכר ולכן, הכי מומלץ לחפש מלון באתונה באיזור זה.


מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לאתונה?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת ליוון, התקופה הטובה ביותר להגיע לאתונה בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא עונת פסח (אפריל), עונת טרום קיץ (מאי ויוני), עונת הקיץ (יולי ואוגוסט) ועונת החגים סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

רכישת כרטיסים לאקרופוליס - כך תחסכו את התורים בקופות


אם גם אתם (כמו רוב התיירים המגיעים לאתונה), מתכוונים לבקר באקרופוליס (Acropolis) הנחשב לאטרקציה הידועה והפופולרית ביותר באתונה (וגם העמוסה ביותר), רצוי ומומלץ להצטייד מראש בכרטיסים אותם ניתן להזמין באמצעות האינטרנט בתאריך ושעה מדוייקים, ולחסוך את התורים הארוכים בקופות הכרטיסים.

מחיר הכרטיסים לאקרופוליס עומד בממוצע על כ-25 יורו למבוגר (ילד עד גיל 18 יכול להיכנס חינם). אתר "Tiqets" הבינלאומי והמצוין, מציע בעמוד הבא כרטיסים לאקרופוליס אותם ניתן לרכוש ולהוריד ישירות לנייד ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים (פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה לאתר ונכנסים לאתר). ישנם גם כרטיסים משולבים הכוללים גם סיור מודרך בשפה האנגלית והם עולים 51 יורו. ניתן לרכוש גם אותם באתר.

אגב, בצמוד לאתר האקרופוליס בצד הדרומי של הגבעה, ישנו גם את מוזיאון אקרופוליס שמהווה השלמה מעולה לאחר הטיול בגבעת האקרופוליס ורבים מהמטיילים הישראלים, בוחרים לבקר גם בו.

החל מ-650 ש"ח ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר באתונה ב-2024?


ישנם מעל 300 מלונות באתונה באיזורים שונים. חלקם פשוטים וחלקם יוקרתיים ביותר. מבין המלונות המומלצים שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, המחיר מתחיל ב-650 ש"ח ללילה לזוג בממוצע ויכול להגיע ל-1000 ש"ח ומעלה עבור המלונות המפוארים או אלו שקיבלו דירוג מאוד גבוה ונחשבים למבוקשים ביותר. מחירים זולים יותר שמגיעים אפילו ל-200 ש"ח לזוג ללילה תוכלו למצוא במגוון מלונות B&B ואכסניות בעיר.

מלונות מומלצים באתונה 2024


להלן רשימה של המלונות באתונה שקיבלו את מיטב ההמלצות והביקורות ברשת באתרים הכי נחשבים כמו אתר טריפ אדוויזר, אתר בוקינג.קום וגם אתרים ישראלים כמו למטייל וכו'.


מלון אלקטרה מטרופוליס הוא ללא ספק אחד מהמלונות הטובים והמומלצים ביותר שתמצאו באתונה ברשת. המלון זכה להתברג במקום ה-14 (מתוך כ-300 מלונות) במדד ציוני הגולשים באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.2 שנקבע לפי ממוצע של כ-700 ביקורות מאומתות של מטיילים. גם באתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-16 המכובד מתוך כל מלונות אתונה שבאתר.

מטיילים ישראלים רבים הרעיפו שבחים על מלון זה ברשת וציינו לטובה בעיקר את המיקום המעולה של המלון, את גודל החדרים, את ארוחת הבוקר ואת השירות האדיב והנחמד של הצוות. מדובר במלון 5 כוכבים מפואר שממוקם ממש בלב מרכז אתונה כ-200 מטר מכיכר סינטגמה ומציע נוף פנורמי מקסים אל גבעת האקרופוליס מהקומה העשירית שלו. איזור פלאקה המקסים נמצא גם הוא במרחק הליכה ומסביב למלון תוכלו למצוא גם מסעדות וחנויות רבות.

המלון מציע סה"כ 216 חדרים גדולים ומרווחים המעוצבים בסגנון מודרני וכוללים כיאה למלון 5 כוכבים, ריצוף עץ, חדר רחצה משיש, טלוויזיה חכמה של 40 אינץ', פינת עבודה, כספת ומיני בר. אין ספק שזהו אחד המלונות המומלצים ביותר לזוגות באתונה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על בין 650 ל-900 ש"ח בהתאם לעונה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג     להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שזכה להמלצות ולציונים מעולים ברשת הוא מלון ניו הוטל אתונה שדורג בטריפ אדווייזר במקום ה-8 ובמקום ה-19 באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.1. המלון, שקיבל גם ציונים מעולים ממשפחות ומזוגות ישראלים שכבר הספיקו ללון בו, ממוקם גם הוא קרוב מאוד לכיכר סינטגמה ובמרחק הליכה לכל האתרים השווים של אתונה כמו האקרופוליס, החורבות של הפלאקה, בית הפרלמנט ועוד.

המלון עצמו הוא מלון 5 כוכבים חדש שעוצב ע"י מעצבים בעלי שם עולמי ונחשב לאחד המלונות המעוצבים והיפים ביותר באתונה. החדרים במלון קצת קטנים אמנם אבל מציעים חלונות מהרצפה לתקרה לצפייה מקסימלית בנוף המדהים, ריהוט חדיש ומעוצב וניכר כי העיצוב הוקפד בכל פרט קטן שבחדרים ובחלל המלון.

סה"כ ישנם 79 חדרים בדרגות אירוח שונות כולל גם חדרים זוגיים עם דלת מקושרת המתאימים למשפחות עם ילדים קטנים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון הוא כ-850 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג     להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון אין אתנס הוא אחד המלונות שזכו לביקורות הישראליות הרבות והטובות ביותר באתר בוקינג שבו זכה לציון 9.4 על פי כ-1500 חוות דעת מאומתות של גולשים. המלון גם דורג באותו אתר במקום ה-6 לפי דירוגי כל הגולשים מרחבי העולם. המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון, שיבחו בעיקר את המיקום המעולה שלו ואת האירוח והשירות של הצוות.

זהו מלון קטן שדורג במקום ה-1 באתר טריפ אדווייזר בקטגוריית "מקומות אירוח ייחודיים" והוא ממוקם באיזור מעולה בלב אתונה צמוד לכיכר סינטגמה ולאטרקציות רבות בעיר. המלון שם דגש רב על עיצוב כאשר כל חדר מעוצב בייחודיות. החדרים כוללים ריהוט יוקרתי וחדרי רחצה משיש וכוללים גם אינטרנט אלחוטי חינם.

המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-550 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג     להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון סוויט הום אתונה
מלון סוויט הום הוא מלון קטן בעל 15 חדרים בלבד אשר זכה לביקורות מעולות מגולשי אתר בוקינג.קום וביניהם גם גולשים ישראלים רבים. המלון גם דורג במקום ה-2 באתר טריפ אדווייזר מבין כל מלונות B&B באתר.

המלון ממוקם במיקום מעולה בשכונת פלאקה הציורית וכ-400 מטרים בלבד מכיכר סינטגמה. האקרופוליס נמצא גם הוא במרחק הליכה מהמלון. המלון מציע חדרים אטומים מרעש, חדר מקלחת פרטי וישנם חדרים עם מרפסת המשקיפה אל האקרופוליס.

אם אתם מחפשים מלון שזכה להמלצות רבות ובמחיר סביר, זה המלון עבורכם כאשר מחיר ללילה לזוג עומד בממוצע על כ-570 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג     להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון מצוין באתונה המככב במדדי דירוגי הגולשים ברשת הוא מלון פלאקה שזכה לחוות דעת מעולות באתר בוקינג למשל ולציון 8.9 שנקבע על סמך כ-2000 חוות דעת מאומתות. ביקורות הגולשים ברשת ציינו לטובה בעיקר את מיקומו המעולה ואת ארוחת הבוקר העשירה שהוא מציע.

גם מלון זה ממוקם בשכונת פלאקה הציורית וממוקם כ-5 דקות הליכה מכיכר סינטגמה. בית חב"ד אתונה נמצא גם הוא בקרבת המלון. זהו מלון 3 כוכבים הנחשב גם למומלץ מאוד עבור משפחות עם ילדים. המלון מציע סה"כ 67 חדרים חדרים זוגיים מרווחים וחדרים משפחתיים עם דלת מקשרת הכוללים גם מיני בר, כספת ואינטרנט אלחוטי חינם.

המחיר הממוצע לחדר במלון נע בין 400 ל-600 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לעונות התיירות.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג     להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




ואם אתם מחפשים להתפנק במלון 5 כוכבים מפואר באתונה וגם לבחור במלון שזכה לביקורות ישראלות מעולות ברשת, מלון אלקטרה פאלאס יכול להיות מועמד רציני ביותר. מדובר במלון הנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים באתונה שגרף שבחים רבים מהם באתר בוקינג שם ציינו לטובה את המיקום, את רמת החדרים והמתקנים ואת הפאר והשירות של המלון.

המלון ממוקם בלב הפלאקה ומשקיף לאקרופוליס. בגג המלון תוכלו למצוא בריכת שחייה חיצונית בבית קפה עם נוף פנורמי מקסים לאקרופוליס. זהו ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר באתונה עבור זוגות בחופשת ירח דבש או חופשה רומנטית זוגית. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-600 ש"ח בתקופת החורף והאביב וכ-900 ש"ח לזוג ללילה בעונת הקיץ של יולי ואוגוסט.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג     להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים באתונה


והנה עוד רשימה של כמה מלונות באתונה שקיבלו ביקורות והמלצות מצויינות באתרי התיירות המובילים בעולם:
  • מלון איי פור אתנס (A for Athens) - אחד המלונות הפופולריים והמומלצים ביותר בקרב המטיילים הישראלים. מדורג במקום ה-18 באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.1 ונחשב למומלץ גם עבור זוגות וגם עבור משפחות וקבוצות. ממוקם במרכז ליד כל האטרקציות המפורסמות של אתונה. המחיר הממוצע לחדר במלון: כ-750 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ.
  • מלון 360 דגריס אתונה (360 Degrees) - מלון מעולה שזכה בהמלצות רבות ברשת הממוקם בכיכר מונאסטיראקי ומציע נוף פנורמי על האקרופוליס ועל כל העיר. זכה לציון 9.4 באתר בוקינג ומציע מחירים ממוצעים של כ-650 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון את'נס האביטאט (Athens Habitat) - מלון באתונה המומלץ מאוד גם לאנשי עסקים המגיעים לבקר בעיר. דורג במקום ה-9 מבין כל מלונות אתונה באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.3 שנקבע ע"פ מאות ביקורות מאומתות. המחיר: כ-350 ש"ח לזוג ללילה בלבד.
  • מלון קוקו-מאט הוטל נפסיקה אתונה (Coco-Mat Hotel Nafsika) - מלון 3 כוכבים באתונה המרוחק ממרכז העיר אך זכה להמלצות חמות ולציונים מעולים ברשת. מדורג במקום ה-5 באתר טריפ אדווייזר ומרוחק כ-20 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-450 ש"ח.
  • מלון הרודיון אתונה (Herodion Hotel) - מלון 4 כוכבים שזכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת. מומלץ מאוד לזוגות. ממוקם במרכז העיר במרחק הליכה מהאקרופוליס ומכיכר סינטגמה. המחיר הממוצע לזוג ללילה: בין 500 ל-700 ש"ח.
  • מלון קוקו-מאט אתונה (Coco-Mat Hotel Athens) - מלון קונספט מעולה באתונה שדורג במקום גבוה מאוד באתר בוקינג עם ציון 9.3 על סמך כ-1000 חוות דעת מאומתות של גולשים כולל תיירים ישראלים. כ-600 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון אתנס גייט (The Athens Gate Hotel) - מלון 4 כוכבים באתונה שדורג במקום ה-11 באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-10 באתר בוקינג מבין מאות המלונות של אתונה. גרף שבחים רבים על המיקום ועל ארוחת הבוקר. מציע מחירים ממוצעים של כ-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סופיטל אתונה איירפורט (Sofitel Athens Airport) - מלון 5 כוכבים הנחשב לפופולרי ביותר עבור מי שמחפש מלון ליד שדה התעופה של אתונה. מומלץ מאוד למי שמגיע בשעות הלילה עם טיסת לואו קוסט לאתונה ומחפש לינה מהירה ונוחה. נחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים באתונה. המחיר: כ-700 ש"ח לזוג ללילה.

כל המלונות באתונה על גבי מפה

Booking.com


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

תגובות: 1
  1. אני לא מבין את זה, מלון אינטרקונטיננטל אתונה הוא, לפי אתר WORLD TRAVEL AWARDS, אחד ממלונות הדירות הטובים בעולם (אחד מהעשיריה הפותחת), והוא לא מצויין אצלכם כאחד המלונות הטובים ביותר באתונה?

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים באתונה ב-2024 - המדריך המושלם למטייל באתונה!
מלונות מומלצים באתונה ב-2024 - המדריך המושלם למטייל באתונה!
באיזה איזור באתונה כדאי להזמין מלון? מהם המלונות שקיבלו את ההמלצות והביקורות הטובות ביותר ברשת וכמה זה יעלה לכם? ואילו מלונות גרפו את הביקורות הישראלי
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjuoIQqgvNEugtUMmi-C2Ld-2ozs2TpClP_0d4870t0ZLDndbxKM7SJ0x3whZFYZIDIvYmkvVflNQXuJs-2K_auzIr1GQ6XdgcIjT97qyLblrMUseWJ3sYl_aBG1dTjnLPhLedg5u5fD6A/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%25AA%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2594+2.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjuoIQqgvNEugtUMmi-C2Ld-2ozs2TpClP_0d4870t0ZLDndbxKM7SJ0x3whZFYZIDIvYmkvVflNQXuJs-2K_auzIr1GQ6XdgcIjT97qyLblrMUseWJ3sYl_aBG1dTjnLPhLedg5u5fD6A/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%25AA%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2594+2.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/05/Athens-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/05/Athens-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content