/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בפלמה דה מיורקה ב-2024 - הרשימה הטובה ביותר!

מחפשים יעד חדש ואקזוטי לחופשה חלומית? הכירו את העיר פלמה דה מיורקה - בירת האי הספרדי מיורקה. מה אפשר לעשות שם? אילו מלונות שם זכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? וכמה הם יעלו לכם ב-2024? אתר "תיירות נבונה" עם המדריך השלם ללינה בפלמה דה מיורקה.


מלונות מומלצים בפלמה דה מיורקה ב-2023 - הרשימה הטובה ביותר!
העיר פלמה דה מיורקה (Palma de Mallorca) היא בירתה של האי הספרדי מיורקה השוכן מול חופיה המזרחיים של ספרד ומול העיר ולנסיה. זוהי אחת הערים המתויירות ביותר בספרד עם אווירה ים תיכונית מגניבה, מלונות מעולים, אוכל משובח וחיי לילה עשירים.

מומלץ לקרוא גם על:
בדומה לטנריף, גם האי מיורקה הוא יעד תיירותי נחשק מאוד בקרב מיליוני תיירים ברחבי העולם כולל רבים מישראל, ולראיה, שדה התעופה של הבירה פלמה, הוא השלישי בגודלו בספרד ומציע טיסות ישירות כמעט לכל היעדים בעולם. הבירה פלמה דה מיורקה היא היעד המרכזי בכל חופשה באי מיורקה ושם מרוכזים רוב בתי המלון המומלצים והפופולריים. ישנם כ-400 מלונות בפלמה דה מיורקה מכל סוגי האירוח, החל ממלונות 5 כוכבים עם בריכות מפוארות ועד למלונות קלאסיים וזולים.

במדריך הבא, נציג לכם את רשימת המלונות המומלצים והטובים ביותר בפלמה דה מיורקה לפי בדיקה מקפידה בביקורות וחוות הדעת של הגולשים באתרי המלונות המובילים עם דגש על ביקורות של מטיילים ישראלים. נבדוק גם מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו ומה הם כוללים. אז פנו לכם כמה דקות ובואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בפלמה דה מיורקה לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בפלמה דה מיורקה לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון Posada Terra Santa
  2. מלון Es Princep
  3. מלון AH Art Hotel Palma
  4. מלון Boutique Hotel Can Cera
  5. מלון Summum Prime Boutique Hotel

אטרקציות בפלמה דה מיורקה - מה אפשר לעשות שם?


הבילוי האולטימטיבי בפלמה דה מיורקה הוא בעיקר רביצה על אחד החופים הנפלאים או על שפת הבריכה במלון, לאכול במסעדות המעולות בעיר ולבלות גם במועדונים בתוססים של חיי הלילה. במקביל, ישנן גם הרבה אטרקציות מעולות ומעניינות לראות ולעשות. אחד המונומנטים הידועים ביותר בעיר הוא קתדרלת פלמה דה מיורקה הידועה שנקראת גם קתדרלת לה סאו. מדובר במבנה עצום בגודלו עם היסטוריה מרתקת מסביבו. מומלץ מאוד להגיע לשם עם כרטיסים עוקפי תור ולחסוך זמן המתנה רב.

קתדרלת פלמה דה מיורקה
קתדרלת פלמה דה מיורקה

משפחות עם ילדים שמגיעות לפלמה דה מיורקה, ימצאו כאן את האקווריום המעולה של העיר שמציע למעלה מ-800 מינים שונים של בעלי חיים ימיים ואת הפארק "AquaDome" (ניתן לרכוש כרטיס משולב לשתי האטרקציות). רבים גם בוחרים להכיר את פלמה דה מיורקה באמצעות אוטובוס התיירים (Hop on Hop of) שעובר בכל מוקדי העניין המרכזיים בעיר. ניתן גם להזמין סיורים שונים כמו שייט של כ-5 שעות ועוד סיורים שונים ומגוונים. ניתן למצוא בעמוד הבא אפשרויות רבות של סיורים.


מלונות מומלצים בפלמה דה מיורקה ב-2024


להלן רשימת המלונות המומלצים ביותר באיזור פלמה דה מיורקה לפי ביקורות גולשים מישראל ומהעולם שקיבלו וזכו בחוות דעת הטובות ביותר בכל הפרמטרים כמו מיקום, ארוחת בוקר, שירות וכד':


מלון ויקטוריה גראן מליה פלמה דה מיורקה (Gran Melia Victoria)
מלון זה הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר בפלמה דה מיורקה ונחשב גם לאחד הפופולריים והנמכרים ביותר באתר בוקינג עם ציון גולשים 8.9 שמבוסס על כ-700 חוות דעת מאומתות.

זהו מלון גדול המזכיר במעט את המלונות של ישראל על חוף הים. המלון משקיף על חוף הים ועל הטיילת ומציע גם בריכת שחייה חיצונית גדולה, 2 מסעדות ובר קוקטיילים.

ארוחת הבוקר במלון זכתה לשבחים רבים בחוות הדעת של הגולשים ברשת וכך גם חווית האירוח והשירות של צוות המלון. המלון ממוקם כ-500 מטר מטירת בלוור וחנויות ומסעדות רבות מפוזרות במרחק הליכה. המחיר: כ-850 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון אינסייד ביי מליה פאלמה בוסק (Innside by Melia Palma Bosque)
מלון נוסף ומומלץ בפלמה דה מיורקה הוא המלון אינסייד ביי מליה בוסק של רשת המלונות היוקרתית. זהו מלון 4 כוכבים מפואר ופופולרי מאוד בעיר ואחד המבוקשים באתר בוקינג.קום שם הוא זכה לציון 8.6 על סמך כ-1700 ביקורות מאומתות של גולשים.

היתרון הגדול ביותר של המלון: מיקום מעולה שמציע גם את הקירבה לחוף הים (כמה דקות הליכה מהטיילת) וגם מרחק הליכה קצר לקתדרלת פלמה המרכזית והתיירותית. בנוסף, אתרים מרכזיים נוספים כמו טירת בלוור והרובע סנטה קטלינה מרוחקים גם הם במרחק הליכה קצר מהמלון.

המלון עצמו מעוצב בקפידה ומושקע מאוד, ומציע בריכה מעוצבת גדולה, מרכז כושר הכולל סאונה וחמאם טורקי ומסעדה שווה. החדרים במלון מציעים מיטות גדולות ומרווחות וגם מיני בר חופשי המתמלא מדי יום. ביקורות הגולשים הרבות ברשת ציינו לשבח את השירות המצויין, את ארוחת הבוקר המגוונת וגם את החנייה החינמית שניתן למצוא בקלות מסביב למלון.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-550 ש"ח בלבד גם בעונת הקיץ.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון יורוסטארס מאריוונט פאלמה דה מיורקה (Eurostars Marivent)
גם מלון יורוסטאר מאריוונט הוא אחד המומלצים ביותר בפלמה דה מיורקה ונחשב גם למומלץ מאוד עבור משפחות עם ילדים. מדובר במלון 4 כוכבים מוקפד ומפואר המשקיף לחוף הים ומציע גם הוא בריכת שחייה חיצונית גדולה.

מטיילים ישראלים שבחרו ללון במלון זה, ציינו לטובה את הניקיון ואת רמת המתקנים הגבוהה, את המיקום הנוח, את ארוחת הבוקר המושקעת, את השירות האדיב של צוות המלון, וגם את התמורה המעולה ביחס למחיר.

המלון אמנם אינו ממוקם בעיר העתיקה של פלמה דה מיורקה, אך הוא קרוב לחוף קאלה המצוין, ולעשרות מסעדות שפזורות מסביבו, וקרוב גם לארטקציות מעניינות כמו ארמון מאריוונט, למרכז הקניות הגדול פורטו פי וגם לקזינו. המחיר: כ-850 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון מליה פלמה מרינה (Melia Palma Marina)
עוד מלון מצוין שכבש את ביקורות הגולשים ברשת כולל מטיילים ישראלים רבים, הוא מלון מליה פלמה המדורג 4 כוכבים וזכה לציון הגולשים 8.4 באתר בוקינג לפי ממוצע של כ-1500 ביקורות גולשים מאומתות שבחרו ללון בו.

המלון ממוקם על הטיילת של פלמה דה מיורקה וליד כמה אטרקציות ידועות כמו טירת בלוור, נמל פלמה ועוד. גם קתדרלת פלמה המפורסמת, נמצאת לא רחוק מהמלון (כרבע שעה הליכה בלבד). חדרי המלון כוללים טלוויזיה, מזגן ואינטרנט אלחוטי חינם וכן מרפסת פרטית. כמו כן, המלון כולל גם בריכה גדולה ויפה ומועדון ספא מפואר הכולל מתקנים רבים.

המלון גרף קומפלימנטים רבים מהגולשים הרבים ברשת שדיווחו על שירות מדרגה ראשונה, ארוחות מעולות חדרים גדולים ומרווחים, מיקום מרכזי ותמורה מעולה למחיר שעומד בממוצע על כ-750 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים בפלמה דה מיורקה


להלן עוד כמה מלונות בפלמה דה מיורקה שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון איסלה מיורקה פלמה דה מיורקה (Isla Mallorca & Spa) - מלון גדול ומרשים על חוף הים של פלמה. מציע בריכת שחייה גדולה ומרשימה, מסעדה שווה ומרכז ספא. זכה לציון 8.4 באתר בוקינג מתוך אלפי ביקורות מאומתות של גולשים רבים. המחיר הממוצע: כ-550 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון BQ בלוודיר פלמה דה מיורקה (BQ Belvedere Hotel) - מלון ענק ופופולרי מאוד למשפחות עם ילדים. כולל בריכת שחייה חיצונית, תוכניות הפעלה לילדים והופעות שונות. המלון מציע שירות הסעות חינם לחוף הים, אירוח הכל כלול וחדרי משפחה גדולים המתאימים גם לילדים. המחיר הממוצע עומד על כ-550 ש"ח ללילה כולל ארוחת בוקר או כ-750 ש"ח לדיל הכל כלול. 
מלון גלוריה דה סנט חאומה פלמה דה מיורקה (Hotel Gloria de Sant Jaume)
מלון גלוריה דה סנט
  • מלון גלוריה דה סנט חאומה פלמה דה מיורקה (Hotel Gloria de Sant Jaume) - ולסיום, אם אין לכם בעיה להשקיע, שווה לבדוק את מלון גלוריה דה סנט המפואר והיוקרתי שמדורג 5 כוכבים וממוקם במרכז העיר ומציע מתקנים מהשורה הראשונה. המלון דורג במקום הראשון בטבלת דירוגי הגולשים באתר בוקינג עם ציון 9.6. המחיר: כ-1400 ש"ח לזוג ללילה.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,5,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אלבניה,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,8,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בפלמה דה מיורקה ב-2024 - הרשימה הטובה ביותר!
מלונות מומלצים בפלמה דה מיורקה ב-2024 - הרשימה הטובה ביותר!
מחפשים יעד חדש ואקזוטי לחופשה חלומית? הכירו את העיר פלמה דה מיורקה - בירת האי הספרדי מיורקה. מה אפשר לעשות שם? אילו מלונות שם זכו בביקורות הטובות ביות
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjuj9BM17dFmqFwFls_A4VOYTye0XAScP_kehPveYROyrM4NkeUNSGawPFQvsx_ZHHGvxXqIp4MpxOsEpfWqgYkK-Jb2vxKM-HNpRAaN1_be6EiuGRHhvB6nA3gFzzRkyoWCMaIj9yX-5o/w640-h426/%25D7%25A4%25D7%259C%25D7%259E%25D7%2594+%25D7%2593%25D7%2594+%25D7%259E%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%25A7%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjuj9BM17dFmqFwFls_A4VOYTye0XAScP_kehPveYROyrM4NkeUNSGawPFQvsx_ZHHGvxXqIp4MpxOsEpfWqgYkK-Jb2vxKM-HNpRAaN1_be6EiuGRHhvB6nA3gFzzRkyoWCMaIj9yX-5o/s72-w640-c-h426/%25D7%25A4%25D7%259C%25D7%259E%25D7%2594+%25D7%2593%25D7%2594+%25D7%259E%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%25A7%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2020/04/Palma-de-Mallorca.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2020/04/Palma-de-Mallorca.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content