/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בסן סבסטיאן בספרד 2024 - אלו הם המלונות הטובים ביותר!

איזה מלונות בסן סבסטיאן זכו בציונים הטובים ביותר בבוקינג.קום וטריפ אדווייזר? מה מחירי המלונות הממוצעים בעיר? ואיפה כדאי לישון בעיר הנהדרת הזאת בחבל הבסקים? אתר "תיירות נבונה" מציג את כל מה שצריך לדעת לפני חופשה בסן סבסטיאן.


מלונות מומלצים בסן סבסטיאן בספרד 2023 - אלו הם המלונות הטובים ביותר!
סן סבסטיאן (San Sebastian) היא אחד היעדים השווים והמגניבים ביותר בספרד. תיירים ישראלים רבים גילו את האיזור בשנים האחרונות ויותר ויותר מטיילים מישראל מגיעים לשם מדי שנה ובכל עונות השנה. העיר שממוקמת בחבל הבסקים המקסים, מציעה הרבה מאוד לתיירים שמחפשים לשלב חופשה שלווה ורגועה אל מול חוף הים יחד עם טיולים בסימטאות הציוריות וכמובן גם הרבה אוכל נהדר של סן סבסטיאן הכולל גם את המאכל המסורתי והמפורסם של חבל הבסקים - הפינצו'ס.

האטרקציות העיקריות של העיר הן החופים של העיר ובמיוחד חוף אונדרטה, הר אורגול והעיר העתיקה וכן הר איגלדו ממנו ניתן לראות תצפית מדהימה של העיר. גם פסטיבל הקולנוע השנתי המתקיים מדי שנה בספטמבר נחשב לאטרקציה מוכרת בעיר, אך בשטח, האטרקציה העיקרית של סן סבסטיאן היא כמובן המסעדות והאוכל הנהדר של המקום שזכה לשם עולמי בקרב כל חובב אוכל.

סן סבסטיאן מתאימה גם לצעירים ולזוגות שמחפשים חופשה רומנטית וגם למשפחות עם ילדים. בעיר ישנם מאות מקומות אירוח (מעל 522 לפי אתר בוקינג) וניתן למצוא בה גם מלונות 5 כוכבים מפוארים לצד מלונות פשוטים וגם יחידות אירוח או דירות נופש למשפחות.

בכתבה הבאה נציג לכם את המלונות בסן סבסטיאן שזכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת בקרב גולשים ישראלים וגולשים מרחבי העולם, נבדוק מהם המחירים הממוצעים במלונות הטובים ביותר של העיר ואיזה איזור בעיר הוא הטוב ביותר להזמנת מלון.

5 המלונות הטובים ביותר בסן סבסטיאן לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר בסן סבסטיאן כפי שנקבע ע"י אלפי ביקורות גולשים באתר ביקורות התיירות הגדול והמוביל בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון מריה כריסטינה סן סבסטיאן (Maria Cristina Hotel San Sebastian)
  2. מלון וילה סורו סן סבסטיאן (Hotel Villa Soro)
  3. מלון NH קולקשן ארנזזו (NH Collection San Sebastián Aranzazu)
  4. מלון דה לונדרס אי דה אינגלטרה (Hotel de Londres y de Inglaterra)
  5. מלון לאקו אדר סן סבסטיאן (Hotel Leku Eder)

חפשו מלון הקרוב לחוף הים ו/או לעיר העתיקה - איפה כדאי לישון בסן סבסטיאן?


הלב התיירותי של סן סבסטיאן נמצא בשני מוקדים עיקריים - חופי הים והעיר העתיקה. ההמלצה הטובה ביותר היא לחפש מלון הנמצא שם או סמוך לאיזורים אלו וזאת מכיוון שהחנייה בעיר היא לא משימה פשוטה וקירבה רגלית לשם תעשה לכם חיים קלים יותר בחופשה בעיר.



בין 500 ל-900 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בסן סבסטיאן ב-2024?


מבדיקה שערכנו במספר אתרי הזמנות מלונות בינלאומיים ובאתרי השוואת מחירים מובילים כמו בוקינג, הוטלס קומביינד ועוד לתקופות מגוונות כגון חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, עונת החגים של ספטמבר ואוקטובר ראש השנה, יום כיפור, סוכות, חודשי החורף וכן את עונת פסח וטרום הקיץ, מצאנו כי המחיר הממוצע של המלונות המומלצים ביותר בסן סבסטיאן עומד על כ-500 ש"ח לזוג ללילה.

מחיר ממוצע זה משקף את טווח המחירים של 300 או 400 ש"ח במלונות הזולים ועד כ-900 ש"ח לזוג ללילה במלונות המפוארים של העיר.

מלונות מומלצים בסן סבסטיאן ב-2024


להלן רשימה של המלונות בסן סבסטיאן שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון NH קולקשן ארננזו הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים והפופולריים ביותר בסן סבסטיאן, לפחות אם מתייחסים לביקורות המעולות של המטיילים הישראלים ושל גולשים מרחבי העולם באתר טריפ אדווייזר או אתר בוקינג.קום. המלון דורג במקום ה-3 בטריפ אדווייזר ובמקום ה-10 באתר בוקינג עם ציון של 8.6 מתוך כ-400 חוות דעת מאומתות.

מדובר במלון הממוקם כ-300 מטרים בלבד מחוף אונדרטה המפורסם של סן סבטיאן ושבסביבתו תוכלו למצוא מגוון גדול מאוד של ברים ומסעדות מצויינות שחלקן אף עטורות כוכבי מישלן. המרחק מהמלון לעיר העתיקה הוא כ-25 דקות הליכה.

המלון מציע 180 חדרים מעוצבים בסגנון מודרני חדיש ומרווחים. מטיילים הישראלים שכבר הספיקו לשהות במלון העניקו למלון ציונים מעולים על ארוחת הבוקר ועל נוחיות החדרים. גם מחיר המלון הוא מצוין ומעניק תמורה מצויינת למחיר כאשר חדר זוגי במלון יעלה בממוצע כ-400 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר


אם התקציב שלכם מאפשר לכם להזמין מלון ב-1000 ש"ח לזוג ללילה בממוצע, כדאי מאוד לחשוב על מלון מריה כריסטינה בסן סבסטיאן שהוא כנראה המלון הטוב והמפואר ביותר בעיר. כאשר מלון 5 כוכבים זה מדורג במקום הראשון בטריפ אדווייזר ובמקום הראשון באתר בוקינג, די ברור שמדובר במלון סופר מצוין.

המלון אשר שוכן במבנה מרהיב ומפואר ביותר ממוקם באיזור סופר מרכזי בסן סבסטיאן וכ- 5 דקות הליכה מהחוף וכ-400 מטרים מהעיר העתיקה. מדובר במלון מפואר ביותר במבנה שנבנה ב-1912 עם חדרים גדולים המעוצבים בסגנון יוקרתי במיוחד עם חדרי רחצה משיש ומקלחת גשם ואם כוכבי הקולנוע הגדולים המגיעים לסן סבסטיאן במסגרת פסטיבל הקולנוע השנתי נוהגים להתארח במלון, זה כבר אומר הכל.

המלון מציע 136 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים ולסוויטות כאשר המחיר כאמור מתחיל באיזור ה-1000 ש"ח בממוצע לזוג ללילה בחדר זוגי.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר


עוד מלון בסן סבסטיאן שנחשב ללא ספק לאחד המומלצים ביותר ברשת וזוכה גם לפופולריות רבה בקרב המטיילים הישראלים, הוא מלון סורו שזכה להתברג במקום השני בטריפ אדווייזר ובמקום ה-4 באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.1 על סמך מעל 500 חוות גולשים מאומתות.

המלון ממוקם במקום סופר מעולה הקרוב במרחק הליכה אל העיר העתיקה, אל מרכז הקונצרטים והכנסים קורסאל ואל חוף הים. המלון הוא 4 כוכבים ומעוצב בסגנון מלכותי ויוקרתי במיוחד. הגולשים ברשת הרעיפו שבחים על היחס החם והלבבי של צוות המלון, על ארוחת הבוקר המצויינת ועל המיקום המעולה שלו.

המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה במלון עומד על כ-700 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר

סן סבסטיאן: מבט מלמעלה. תמונה: Eric Chan פליקר (CC BY 2.0)
 

אם אתם מחפשים מלון זול בסן סבסטיאן אבל לא מתפשרים על המלצות ברשת, מלון לאקו אדר הוא ללא ספק המלון שאתם מחפשים. המלון זכה לציונים ממש מעולים ברשת ודורג מקום חמישי גם באתר טריפ אדווייזר וגם באתר בוקינג.קום (ציון של 8.9).

המלון הוא מלון 2 כוכבים ולמרות שהוא מרוחק מעט ממרכז העיר, הוא זוכה לפופולריות עצומה בקרב התיירים כולל תיירים ישראלים רבים שבוחרים במלון זה. מעבר למחיר הזול של המלון, גולת הכותרת במלון היא הנוף המקסים המשקיף ממנו שזכה לשבחים רבים מגולשים רבים ברשת.

המלון כאמור מרוחק במרחק נסיעה ממרכז העיר אך ישנו ליד המלון אוטובוס המגיע מדי חצי שעה ונוסע על המרכז. המלון מציע 18 חדרים בלבד הכוללים חדר רחצה פרטי ואינטרנט אלחוטי בחינם. מומלץ להזמין חדר עם נוף לים וליהנות מהנוף המקסים.

כפי שציינו, המחיר הממוצע לחדר במלון הוא זול ועומד בממוצע על כ-300 ש"ח בלבד לזוג ללילה כאשר חדר עם נוף לים, עולה כ-50 ש"ח תוספת.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר


עוד מלון שחייב להיכנס לרשימה שלנו הוא המלון המצוין אסטוריה 7 הנחשב לאחד הטובים והמומלצים בסן סבסטיאן כאשר המלון מוקדש כולו לעולם הקולנוע וכל חדר בו מוקדש לאיש קולנוע אחר שביקר בעיר במסגרת הפסטיבל.

גולשי אתר טריפ אדווייזר דירוג את המלון במקום ה-6 מבין כל מלונות סן סבסטיאן ובאתר בוקינג דורג המלון במקום ה-11 עם ציון טוב מאוד של 8.5 על סמך לא פחות מ-2000 חוות דעת מאומתות כאשר ביניהם גם גולשים ישראלים רבים ששהו במלון זה.

המלון מציע חדרים גדולים ומעוצבים בעיצוב מודרני חדשני ומציע גם מסעדה המגישה מאכלים בסקיים מקומיים. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-500 ש"ח בתקופת הקיץ ובחודשים ספטמבר ואוקטובר וועל כ-300 ש"ח בתקופת פסח באפריל.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר

עוד מלונות מומלצים בסן סבסטיאן


והנה עוד כמה מלונות מומלצים בסן סבסטיאן שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות חיוביות ברשת וכדאי לברר גם עליהם:

  • מלון דה לונדרס אי דה אינגלטרה סן סבסטיאן (Hotel de Londres y de Inglaterra) - מלון 4 כוכבים במיקום מצוין בסן סבסטיאן. מרחק של דקה מהחוף וכ-5 דקות הליכה מהעיר העתיקה. זכה לביקורות מעולות ברשת גם ממטיילים ישראלים. ציון 8.8 בבוקינג ומקום חמישי בטריפ אדווייזר. כ-800 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון וולקום גרוס סן סבסטיאן (Welcome Gros) - מלון זול בסן סבסטיאן ובמיקום מעולה הקרוב במרחק הליכה לעיר העתיקה ולחוף. קיבל ציונים טובים ברשת. המחיר: כ-350 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון פונטה מונפאס סן סבסיטאן (Punta Monpás Hotel) - מלון מומלץ מאוד בסן סבסטיאן עם הרבה מאוד ביקורות טובות ברשת. מציע מחירים זולים ובממוצע כ-300 ש"ח לזוג ללילה. ממוקם בלב העיר וקרוב לחוף הים.
  • מלון זניט סן סבסטיאן (Zenit San Sebastián) - מלון 4 כוכבים שיקי בסן סבסטיאן המחזיק בהמלצות מעולות ברשת. מציע גם הוט טאב מדליק על גג המלון. המלון ממוקם ברובע אמארה. כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סן סבסטיאן (San Sebastian) - מלון 4 כוכבים פופולרי שזכה לתגובות וחוות דעת מצויינות בקרב מטיילים ישראלים ששהו במלון. ממוקם סמוך לחוף אונדרטה המפורסם וכ-20 דקות הליכה מהעיר העתיקה של סן סבסטיאן. המחיר: כ-550 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בסן סבסטיאן בספרד 2024 - אלו הם המלונות הטובים ביותר!
מלונות מומלצים בסן סבסטיאן בספרד 2024 - אלו הם המלונות הטובים ביותר!
איזה מלונות בסן סבסטיאן זכו בציונים הטובים ביותר בבוקינג.קום וטריפ אדווייזר? מה מחירי המלונות הממוצעים בעיר? ואיפה כדאי לישון בעיר הנהדרת הזאת בחבל הבסקים? אתר "תיירות נבונה" מציג את כל מה שצריך לדעת לפני חופשה בסן סבסטיאן.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhFiOumkE641fPnz3s_gsGTUpQmbu5QyPl7jcrPbaZeBrnDEmxyfiukRqxBhAjsMHkHonwuz7lBx5JrJbhvUtT3SU1-8lY3mTpQkLxPJrRYp_CyDl0WEZ056BW-NrclGf3-TqEY8l6PHU8/w640-h430/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%259F+%25D7%25A1%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2598%25D7%2599%25D7%2590%25D7%259F.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhFiOumkE641fPnz3s_gsGTUpQmbu5QyPl7jcrPbaZeBrnDEmxyfiukRqxBhAjsMHkHonwuz7lBx5JrJbhvUtT3SU1-8lY3mTpQkLxPJrRYp_CyDl0WEZ056BW-NrclGf3-TqEY8l6PHU8/s72-w640-c-h430/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%259F+%25D7%25A1%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2598%25D7%2599%25D7%2590%25D7%259F.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/09/San-SebastianBest-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/09/San-SebastianBest-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content