/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

טיול בטוסקנה 2024 - מסלולים ואטרקציות מומלצות

מתכננים טיול בטוסקנה? אתם בהחלט עומדים ליהנות. אבל איפה כדאי לעצור בטיול? היכן כדאי לישון שם? אילו מסלולים הם הפופולריים ביותר בטוסקנה ואילו אטרקציות תמצאו שם? ומה בוחרים לעשות שם רוב המטיילים הישראלים? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לטיול בטוסקנה ב-2024.


טיול בטוסקנה 2022 - מסלולים, מלונות ואטרקציות
טוסקנה היא אחד האיזורים המתויירים ביותר בעולם והפופולריים גם בקרב המטיילים הישראלים. חבל ארץ זה, השוכן באיטליה, צפונית לעיר רומא, מציע נוף ירוק ומקסים של כרמים וגבעות ירוקות אינסופיות, ערים עתיקות וציוריות ואטרקציות נהדרות.

טיול בטוסקנה הוא טיול נפוץ מאוד בקרב המטיילים הישראלים שבדרך כלל ישלבו את טוסקנה כחלק מטיול רחב יותר הכולל ביקורים ברומא וסביבותיה, ונציה ואפילו מילאנו. אפשר למצות את טוסקנה ב-3 ימים, 5 ימים או להעמיק בה שבוע ויותר, הכל תלוי בזמן ובתקציב העומד לרשותכם.

איזור טוסקנה חולש על פני שטח גדול מאוד של כ-23 אלף קמ"ר וכולל בתוכו ערים רבות. הדרך הנפוצה ביותר לטייל באיזור היא באמצעות רכב שכור כשעוברים בין עיר לעיר. אפשר כמובן לעשות זאת באמצעות טיול כוכב, שבו ישנים באותו מקום בכל הטיול ויוצאים בכל יום לאיזור אחר, או לחלופין, בטיול מתגלגל בו לנים בכל פעם במקום אחר ועוזבים למחרת.

אז אם גם אתם בשלבי התכנון לטיול באיטליה באיזור טוסקנה, הגעתם למקום הנכון, היום החלטנו להציע לכם מסלול מומלץ לטוסקנה שיכלול את כל הערים והאטרקציות הפופולריות והידועות ביותר בטוסקנה. תוכלו לבחור אתם את מספר הימים במסלול ולבחור מתוכו רק הערים והאתרים שמתאימים לכם. אז פנו לכם כמה דקות, ובואו ונתחיל.

להלן המסלול במפה של כל היעדים החשובים בטוסקנה מדרום לצפון. (הפירוט המלא, מיד לאחר המפה):




1. מונטפולצ'אנו (יום אחד)


העיר מונטפטלצ'אנו (Montepulciano) הממוקמת בדרום טוסקנה, פחות מוכרת וגדולה כמו סיינה או פירנצה, אך היא בהחלט נחשבת ליעד חשוב ומומלץ ביותר בכל ביקור בטוסקנה. מדובר בעיר ימייבינמית קטנה ומקסימה עם הרבה אווירה ונשמה והרבה דברים לראות ולעשות.

טיול בטוסקנה - מונטפולצ'יאנו
העיר מונטפולצ'יאנו - עיר ימיביניימית שאסור לפספס בטוסקנה
איפה לטייל ומה לראות: העיר העתיקה במונטפולצ'אנו היא המרכז התיירותי העיקרי בעיר ולשם נוהרים כל התיירים. הכיכר הגדולה, הבאר וכמה ארמונות מקסימים הם האטרקציות התיירותיות העיקריות באיזור. חובבי היין ייהנו מאוד מהעיירה.

מלונות מומלצים במונטפלצ'אנו: מלון סאלקטו ויינהאוס (Salcheto Winehouse) הוא אחד המלונות במונטפולצ'אנו שקיבל את הביקורות הישראליות הטובות ביותר ברשת. הוא ממוקם באיזור שקט בין כרמים וקרוב מאוד לעיר, ומציע את החוויה הטוסקנית המקסימה. המלון מציע חדרים זוגיים או סוויטות משפחתיות המתאימות למשפחות עם ילדים בטוסקנה המחיר הממוצע ללילה במלון זה בעונה, הוא כ-900 ש"ח ללילה.

מלון מומלץ נוסף במונטפולצ'יאנו, המציע מחירים זולים בהרבה, הוא מלון וילה נוטולה (Villa Nottola) המצוין שזכה בציון 9 באתר בוקינג על סמך כ-700 חוות דעת. מלון זה ממוקם באיזור הכפרי של מונטפולצ'יאנו ומציע בריכת שחייה ויחס אישי חם. המחיר הממוצע לחדר זוגי ללילה במלון זה עומד על כ-400 ש"ח בלבד.




2. ארצו (יום אחד או יומיים)

 
צפונית למונטפולצ'אנו, במרחק של כשעה נסיעה משם, נמצאת לה העיר ארצו (Arrezo) הנחשבת גם היא ליעד עצירה פופולרי מאוד בטוסקנה ורבים בוחרים ללון בה לפחות לילה אחד.

ארצו היא עיר מרתקת ונפלאה ואת תהילתה בשנים האחרונות מבחינה תיירותית, חייבת העיר לבימאי האיטלקי רוברטו בניני שצילם בה את סרטו המצליח החיים יפים. לארצו היסטוריה ארוכה ומעניינת ותוכלו להעביר בה זמן רב בין האטרקציות השונות, המסעדות וחנויות המסחר.

טיול בטוסקנה - ארצו
 
איפה לטייל ומה לראות בארצו: האטרקציות המרכזיות של ארצו מרוכזות ברובן בחלק העליון של העיר ובאיזור הכיכר הגדולה פיאצה גרנדה. בין האתרים והמבנים הידועים ביותר בעיר, כדאי לציין את מבצר המדיצ'ים, כנסיית סנטה מריה דלה פיאווה, ארמון פרטוריו, הבית של הצייר והאמן ג'ורג'יו וזארי ועוד. 

מלונות מומלצים בארצו: ישנם לא מעט מלונות בארצו. מבדיקה שערכנו באתרי מלונות מובילים, מלון גראציילה פטיו (Graziella Patio Hotel) הוא אחד המומלצים שבהם, כשהוא ממוקם בלב המרכז ההיסטורי של ארצו, במרחק הליכה מהקתדרלה ושאר המונומנטים הידועים של העיר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה הוא כ-570 ש"ח.

אופציה נוספת מעולה, היא המלון בלה די ססיליאנו (Bella di Ceciliano) שזכה בציון המעולה 9.7 באתר בוקינג ובביקורות והמלצות מעולות ברשת. המלון ממוקם מחוץ לארצו, כ-4 ק"מ מהעיר ומציע אירוח טוסקני כפרי עם שירות לבבי וחדרים גדולים ומרווחים. המחיר הממוצע: כ-500 ש"ח.
  



3. סיינה (יום אחד עד 3 ימים)

 
סיינה (Siena) היא אחת הערים הגדולות ביותר בטוסקנה. היא מציעה מצד אחד את העיר העתיקה המקסימה מימי הביניים עם היסטוריה מפוארת ומונומנטים חשובים, ומצד שני, היא עיר חדשה, גדולה ומודרנית.

סיינה היא נקודת עצירה חובה בכל טיול בטוסקנה וראוי להקדיש לה לפחות יומיים כדי לטייל במקומות והסימטאות הציוריות וגם ליהנות ממסעדות איכותיות ותרבות איטלקית במיטבה.

טיול בטוסקנה - סיינה
כיכר פיאצה דל קומפו המרשימה בסיינה
איפה לטייל ומה לראות בסיינה: המקום התיירותי ביותר בסיינה הוא כמובן כיכר פיאצה דל קומפו הרחבה והמפורסמת הממוקמת בעיר העתיקה של סיינה ושם גם תמצאו מבנים חשובים נוספים כמו למשל הקתדרלה המרהיבה, הדואומו, מוזיאון סנטה מריה דלה סקאלה, המזרקה היפיפייה פונטה גאיה, מגדל מנג'ה או ספריית פיקולומיני.

מלונות מומלצים בסיינה: אם לשפוט לפי ביקורות הגולשים ברשת, מלון פאלאצו די ואלי (Hotel Palazzo di Valli) הוא ללא ספק המלון המומלץ ביותר בסיינה כשהוא זכה לציון המעולה 9.4 באתר בוקינג ולאין ספור המלצות ברשת. המלון ממוקם במרכז ההיסטורי של סיינה במרחק הליכה מכל האטרקציות הפופולריות. המחיר: כ-400 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

עוד מלון שבהחלט שווה בדיקה הוא המלון פאלאצו ראביצה (Palazzo Ravizza) שנחשב גם הוא לאחד מהמלונות הטובים ביותר בסיינה. מלון 3 כוכבים זה, ממוקם גם הוא ליד כל האטרקציות המרכזיות ומציע חדרים באווירה עיצובית איטלקית מושקעת. המחיר: בין 500 ל-700 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.






4. סן ג'ימיניאנו (יום אחד או שניים)


אחת הערים היפות והמיוחדות ביותר בטוסקנה היא סן ג'ימיניאנו (San Gimignano) הממוקמת לא רחוק מסיינה. מרבית המטיילים משלבים את סן ג'ימיניאנו ביחד עם טיולים באיזור סיינה ואפשר בהחלט לבחור לינה באחת מהערים האלו ולטייל בשתיהן.

סימן ההיכר וגולת הכותרת של סן ג'ימיניאנו, היא 14 המגדלים שנותרו מתוך 72 המגדלים שהיו בה. העיר מתהדרת גם בגלידריה הממוקמת בכיכר המרכזית שנחשבת לאחת הגלידריות הטובות ביותר בעולם עם תורים ארוכים ביותר.

סן ג'ימיניאנו - טיול בטוסקנה
המגדלים והעיר העתיקה של סן ג'ימיניאנו בטוסקנה
איפה לטייל ומה לראות בסן ג'ימיניאנו: סן ג'ימיניאנו היא עיר קטנה וניתן למצות אותה בקלות ביום אחד. מומלץ לטייל בארבע כיכרות כשכיכר הבאר היא הידועה ביותר ביניהן ולאחר מכן כיכר הקתדרלה. אתרים נוספים תיירותיים מרכזיים, הם המגדל טורה גרוסה, מוזיאון העינויים וכנסיית סנט אוגוסטינו.

מלונות מומלצים בסן ג'ימיניאנו: לא חובה ללון בתוך העיר העתיקה של סן ג'ימיניאנו ורבים מהמטיילים הישראלים בוחרים ללון באחד מבתי החווה והמלונות הפזורים מסביב לעיר. כך למשל מלון מולינו די פוצי (Molino Di Foci), הוא אחד המומלצים ביותר באיזור וזכה לביקורות ישראליות מעולות. המחיר הממוצע לחדר זוגי ללילה במלון זה עומד על כ-600 ש"ח.

אם אתם לעומת זאת מעדיפים ללון בתוך העיר העתיקה, מומלץ לבדוק את מלון לה צ'יסטרנה (La Cisterna) הנחשב ללא ספק לאחד הטובים בעיר וממוקם בלב העיר העתיקה. המלון קיבל את הציון 8.8 באתר בוקינג ומציע חדרים במחיר ממוצע של 400 ש"ח.





5. פירנצה (לפחות יומיים)


פירנצה (Florence) היא בירת טוסקנה והעיר הגדולה ביותר באיזור. אין דבר כזה טיול בטוסקנה בלי ביקור בפירנצה על שלל האטרקציות והאתרים שהיא מציעה. זוהי עיר של אמנות, היסטוריה ואדריכלות מרתקת והיא ללא ספק אחת הערים היפות באיטליה כולה ובטח בטוסקנה.

טיול בטוסקנה - פירנצה
הדואומו המפורסם של פירנצה - אסור להחמיץ!

איפה לטייל ומה לראות בפירנצה: ביקור בדואומו של פירנצה הוא ללא ספק הפופולרי ביותר בעיר, גם המוזיאונים הרבים בעיר הם בגדר חובה ובעיקר אופיצי גאלרי, מוזיאון לאונרדו דה וינצ'י, וכמובן מוזיאון אקדמיה גלרי שבו מוצג פסל דוד המפורסם של מיכלאנג'לו.

האתרים והאיזורים המרכזיים בפירנצה שכולם מבקרים בהם הם כיכר מיכלאנג'לו עם הנוף הפנורמי המדהים, פונטה וקיו, כיכר הדואומו, פיאצה דלה סיגורניה, פיאצה דלה פסארה או השוק הידוע mercato centetale.

מלונות מומלצים בפירנצה: מרכז פירנצה הוא באיזור הטוב ביותר לחפש בו מלון. מלון ספאדי הממוקם במרכז העיר, נחשב לאחד הפופולריים ביותר בפירנצה וזכה לביקורות גולשים מעולות ברשת, ביניהן גם ממטיילים ישראלים רבים. זהו מלון 4 כוכבים שהמחיר הממוצע בו לזוג ללילה עומד על כ-1000 ש"ח.

אם אתם מחפשים אופציה זולה יותר אבל עדיין ללון במלון מומלץ ואיכותי, כדאי לבדוק את מלון דל קורסו הנחשב גם הוא לאחד הטובים ביותר בפירנצה ולנותן תמורה מעולה למחיר. המלון ממוקם בלב המרכז ההיסטורי במרחק הליכה לקתדרלה ולכל האטרקציות הידועות ומציע חדר זוגי במחיר ממוצע של כ-500 ש"ח לזוג ללילה בלבד.
   



6. פיזה (יום אחד)


העיר פיזה (Pisa) כבר ממוקמת בצפון טוסקנה ואלמלא מגדל פיזה המפורסם, ייתכן מאוד כי לא רבים היו מבקרים בה. את פיזה מחברים רוב המטיילים בטוסקנה יחד עם ביקור בעיר לוקה שמציעה אפשרויות גדולות יותר לתיירים ועיקר התיירות בפיזה, מתרכזת סביב המגדל המפורסם וכיכר פיאצה דיי מיראקולי הנהדרת.

אין צורך ביותר מיום אחד בפיזה ומומלץ להקדיש את כולו למתחם המגדל וגם לאיזו ארוחת צהריים טובה באחת ממגוון המסעדות שנמצאות סביבו. ניתן כמובן ללון בה ללילה אחד ולצאת למחרת לטיול בלוקה הסמוכה (או להיפך).

טיול בטוסקנה - פיזה
מגדל פיזה המפורסם
איפה לטייל ומה לראות בפיזה: כאמור, מגדל פיזה הוא גולת הכותרת של העיר הטוסקנית וכל המתחם שבו הוא יושב הנקרא "פיאצה דיי מיראקולי" הוא מקסים ומכיל בתוכו מבנים מעניינים ומדשאות ענק.

מלונות מומלצים בפיזה: אפשר ללון בכיף בפיזה באחד מהמלונות או בתי הדירות הרבים הפזורים בעיר אך רצוי למצוא מלון במרחק הליכה מהמגדל. מלון B&B 7 Rooms למשל, הממוקם כ-350 מטרים ממגדל פיזה, הוא ללא ספק אחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים. הוא מציע חדרים גדולים ומרווחים במחיר ממוצע של כ-500 ש"ח לזוג ללילה.

מלון מומלץ נוסף בפיזה ששווה בדיקה, הוא המלון B&B Bianchi 64 שגם ממוקם מרחק הליכה מגדל פיזה וזכה להרבה מאוד המלצות מעולות ברשת (ציון 9.4 בבוקינג). המחיר הממוצע לחדר זוגי במלון זה הוא כ-300 ש"ח ללילה בלבד.
    




7. לוקה (יום אחד)


כאמור, לצד פיזה הצפונית, שוכנת לה עיר טוסקנית נוספת ופופולרית מאוד על התיירים הרבים. זוהי העיר לוקה (Lucca) שמציעה גם היא כמו עיירות רבות אחרות עיר עתיקה מקסימה וימיביניימית עם הרבה היסטוריה ואדריכלות מעניינת.

מרבית המטיילים המגיעים ללוקה, מבלים בה יום שלם בטיולים אינסופיים בסמטאות הצרות והמקסימות ומסביב לחומות העיר (אפשר לעשות זאת גם עם אופניים). גם המסעדות שם לא רעות בכלל.

טיול בטוסקנה לוקה
העיר העתיקה הנפלאה של לוקה
איפה לטייל ומה לראות בלוקההאטרקציות העיקריות בלוקה הן הכיכר המרכזית של העיר, הקתדרלה, מגדל גויניג'י (Guinigi), תצפית ממגדל השעון או טיול בוילה ריאלה המרהיבה.

מלונות מומלצים בלוקה: יש הרבה מאוד מלונות טובים בלוקה ומטיילים ישראלים רבים בוחרים ללון שם ללילה אחד בטיול מתגלגל או לכמה לילות בטיול כוכב. מומלץ לחפש מלון במרכז העיר העתיקה שיעניק לכם הגעה מהירה לאטרקציות של העיר. אחד המלונות המומלצים ביותר בלוקה הוא ללא ספק המלון אלה קורטה דליי אנג'לי (Hotel Alla Corte degli Angeli) שממוקם כ-10 דקות הליכה מהקתדרלה. המחיר: כ-500 עד 700 ש"ח לזוג ללילה.

ועוד מלון מומלץ בלוקהשקיבל הרבה מאוד ביקורות מעולות ממטיילים ישראלים וממטיילים מכל רחבי העולם, הוא מלון אילריה (Hotel Ilaria & Residenza dell'Alba) הממוקם גם הוא בלב העיר העתיקה במרחק הליכה לכל האתרים החשובים. גם במלון זה, חדר זוגי יעלה ללילה כ-600 ש"ח בממוצע.




8. לה ספזיה וצ'ינקווה טרה (מומלץ יומיים)


העיר לה ספזיה (La Spezia) וחמשת הכפרים המדהימים צ'ינקווה טרה (Cinque Terre), אמנם לא ממש נמצאת בטוסקנה אך רבים המטיילים שמחברים אותם כחלק מטיול בטוסקנה, וזאת הודות לקסם הבלתי נגמר שהם מציעים.

מדובר בכפרים ציוריים וצבעונים היושבים על צוקים הפונים לים ומציעים נוף קסום וייחודי. נהוג לבלות באיזור זה יום יומיים ופשוט ליהנות מהנוף ואפילו לרחוץ בחוף הים בעונות החמות.

טיול בטוסקנה - צינקווה טרה
צ'ינקווה טרה - שילוב מושלם של נוף, חופים וכפרים ציוריים מופלאים
איפה לטייל ומה לראות בצ'ינקווה טרה: האטרקציה המרכזית ביותר בצ'ינקווה טרה היא פשוט לטייל בכל אחד מחמשת הכפרים, לצלם הרבה, לאכול ולהתרשם מהקסם של המקום. אחת האטרקציות הפופולריות באיזור, היא טיול בשביל ארוך ומקסים המכונה "השביל הכחול" שעובר לאורך חוף הים ועובר בין הכפרים וגם טיול ב"שביל האהבה" המחבר בין הכפרים מנרולה וריומנג'רה.

מלונות מומלצים בלה ספזיה: ישנם כמובן מקומות לינה רבים בצ'ינקווה טרה אך הם בדרך כלל קטנים נורא וגם יקרים. לכן, מרבית המטיילים הישראלים בוחרים ללון בעיר הסמוכה לה ספזיה או לבנטו ששם כבר אפשר למצוא מלונות מפוארים יותר ומפנקים ובמחירים זולים בהרבה.

מלון לה וילה רלה (Le Ville Relais) למשל, הוא מלון הממוקם בלה ספזיה ונחשב לאחד הפופולריים והמומלצים ביותר באיזור. המלון זכה לשבחים רבים ולביקורות מעולות ברשת והוא מציע חדרים במחיר ממוצע של כ-700 ש"ח לזוג ללילה.

עוד מלון ששווה בדיקה, הוא מלון קרלה הממוקם בעיר הסמוכה לבנטו וגם הוא הצליח לגרוף ביקורות גולשים מעולות ברשת (קיבל ציון 9.1 באתר בוקינג). המחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה.



כאמור, אלו הם היעדים החשובים והפופולריים ביותר בקרב רוב המטיילים המגיעים לטוסקנה. ישנם כמובן עוד ערים ואיזורים רבים בטוסקנה שלא נכנסו למדריך אך בהחלט שווה לבדוק ולבקר.

כך למשל מומלץ לבקר ואף לשקול לינה בערים גרבה אין קיאנטי, מונטלצ'ינו, קורטונה, פראטו, קולה ואל ד'אלזה, קסטיליונה דה לאגו, ד'אור'ציה, ונטורינה, אימפורנטה, סן קשאנו אין ואל די פזה או קסטלינה אין קיאנטי.

מקומות מומלצים לטיול בין רומא לטוסקנה


ולסיום, אם אתם מגיעים לטוסקנה ברכב מרומא, ישנם כמה מקומות שווים במיוחד שאפשר לעצור בהם ולהוסיף לטיול. רבים מהמטיילים הישראלים, בוחרים למשל לעצור ליום אחד בעיר אורבייטו (Orvieto) שידועה בזכות הפוניקלור (סוג של רכבל) ואטרקציות נוספות.

בין רומא לטוסקנה  - העיר אורבייטו
העיר אורבייטו - מיקום מושלם לעצור בטיול בין רומא לטוסקנה
כמו כן, כל האיזור בין טוסקנה לרומא הנקרא חבל אומבריה, מלא במרחצאות חמים רבים ומפנקים, ורבים מהמטיילים, עוצרים באחד מהם לפני החזרה לרומא מטוסקנה.

עד כאן להפעם. אם יש לכם הערות, הארות או שאלות, אתם יותר ממוזמנים להגיב כאן בתחתית הכתבה.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: טיול בטוסקנה 2024 - מסלולים ואטרקציות מומלצות
טיול בטוסקנה 2024 - מסלולים ואטרקציות מומלצות
מתכננים טיול בטוסקנה? אתם בהחלט עומדים ליהנות. אבל איפה כדאי לעצור בטיול? היכן כדאי לישון שם? אילו מסלולים הם הפופולריים ביותר בטוסקנה ואילו אטרקציות
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg8WQQaS8gufi5VYykpb5XEBR4wRL0my2rVrgbr2tA-u_5P8JsCZB2eTiDUUO8RzM6ykizV_u4cTQnWG9isgVKXhp7HlABfHvUxEflYHFsmWkF23M66XTzDSA4be-iQjtcYCrs58KkuL8c/w640-h360/%25D7%2598%25D7%2599%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%2591%25D7%2598%25D7%2595%25D7%25A1%25D7%25A7%25D7%25A0%25D7%2594+2019+-+%25D7%259E%25D7%25A1%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259C%25D7%2599%25D7%259D%252C+%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2595%25D7%2590%25D7%2598%25D7%25A8%25D7%25A7%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg8WQQaS8gufi5VYykpb5XEBR4wRL0my2rVrgbr2tA-u_5P8JsCZB2eTiDUUO8RzM6ykizV_u4cTQnWG9isgVKXhp7HlABfHvUxEflYHFsmWkF23M66XTzDSA4be-iQjtcYCrs58KkuL8c/s72-w640-c-h360/%25D7%2598%25D7%2599%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%2591%25D7%2598%25D7%2595%25D7%25A1%25D7%25A7%25D7%25A0%25D7%2594+2019+-+%25D7%259E%25D7%25A1%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259C%25D7%2599%25D7%259D%252C+%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2595%25D7%2590%25D7%2598%25D7%25A8%25D7%25A7%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2019/05/Tuscany-Tour-Advise.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2019/05/Tuscany-Tour-Advise.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content