/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

טיול ליפן 2024 - מסלולים, אטרקציות, מלונות וכל מה שצריך לדעת

מתכננים טיול ביפן ב-2024? הגעתם למקום הנכון. מהם היעדים הפופולריים ביותר לעצירה טיול ביפן? באיזה מלון כדאי ללון בכל אחד מהם ובאיזה מהם בחרו ללון המטיילים הישראלים? אילו מסלולים כדאי לבחור? ועל אילו אטרקציות אסור לוותר? קבלו את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת לתכנון טיול ביפן.


טיול ליפן 2023 - מסלולים, אטרקציות, מלונות וכל מה שצריך לדעת
בשנים האחרונות, הביקוש לטיולים ביפן בקרב המטיילים הישראלים גובר וגדל ותיירים רבים מכל הסוגים בוחרים להגיע למדינה המרתקת הזאת ולטייל בה לאורכה ולרוחבה. טיול ביפן הוא כבר מזמן לא עוד יעד לתרמילאים או הרפתקנים בלבד. תוכלו למצוא בין התיירים הישראלים הרבים המגיעים ליפן, משפחות עם ילדים בכל הגילאים, תיירים בגיל השלישי, פנסיונרים ואפילו זוגות בירח דבש.

יפן היא מדינה מרתקת ומסקרנת ומציעה מגוון עצום של סגנונות שונים המשלבים בין ערים מודרניות בפאר הטכנולוגיה והחדשנות, לבין כפרים קטנים המשמרים מסורות עתיקות בנות אלפי שנים. היעדים הם רבים ולא תמיד אפשר להצליח להכניס את כל היעדים החשובים, אך כל טיול רציני ביפן, צריך לכלול את השילוב והדילוג הזה בין סגנונות אלו.

ההתניידות בין הערים והיעדים השונים ביפן בקרב המטיילים, נעשית ברוב המקרים באמצעות הרכבות הסופר מהירות שנוסעות במהירות של מעל 300 קמ"ש ונחשבות לאטרקציה בפני עצמן. כמו כן, הביקוש למלונות ביפן הוא גבוה במיוחד ומומלץ לקבוע ותכנן מראש את הטיול זמן רב מראש כדי להצליח למצוא את המלונות הטובים ביותר שם.

אז אם אתם נמצאים בשלב תכנון הטיול שלכם ליפן, הגעתם למקום הנכון. במדריך הבא, נציע לכם את היעדים והערים הפופולריים ביותר הנחשבים לנקודות עצירה חובה בכל טיול ביפן ונבדוק מה אפשר לעשות בכל אחד מהם, אילו מלונות הם המומלצים ביותר בכל יעד ועוד טיפים והמלצות חשובים שיעזרו לכם לתכנן את המסלול הטוב ביותר לטיול ביפן. אז פנו לכם כמה דקות, ובואו נתחיל.

להלן המסלול במפה של כל היעדים החשובים ביפן מדרום לצפון (הפירוט המלא, מיד לאחר המפה):




1. איצוקישימה - ידוע גם בשם מיאג'ימה (יום אחד)


האי איצוקושימה (Itsukushima) שמכונה בקרב רבים גם מיאג'ימה, הוא אחת הנקודות הדרומיות ביותר בטיול פופולרי ביפן ונהוג לשלב אותו בדרך כלל עם ביקור בהירושימה. זהו אי מקסים המוגדר כאחד משלושת הנופים של יפן (השניים הנוספים הם מפרץ מצושימה ואמאנוהשידאטה).

האי מכיל כמה מהמקדשים היפים ביותר ביפן ובראשם מקדש השינטו הנחשב לאתר מורשת עולמי. הדרך הפופולרית להגיע לאיצוקישימה היא באמצעות מעבורת מהירושימה.

טיול ביפן 2019 - מיאג'ימה
האי מיאג'ימה - לא לוותר על ביקור באי המקסים הזה.
איפה לטייל ומה לראות במיאג'ימה: כאמור, מקדש השינטו הוא האטרקציה המרכזית של מיאג'ימה אך ישנם עוד מקדשים רבים שמומלץ לבקר בהם כמו מקדש אלף הטאטאמי, מקדש Daishō-in ועוד. אטרקציה פופולרית נוספת באי היא עלייה ברכבל אל פסגת ההר מיסן (Mt. Misen) שמציע נוף מדהים שלא כדאי להחמיץ. 

מלונות מומלצים במיאג'ימה: הלינה במיאג'ימה היא די יקרה ומלון טוב בעיר עם חדר רחצה ושירותים פרטיים, יעלה לכם למעלה מ-1000 ש"ח ללילה. אם אין לכם בעיה של תקציב, מומלץ לבדוק את מלון קוראיאדו אירוהה (Kurayado Iroha) הנחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר במיאג'ימה וקיבל ביקורות מעולות גם ממטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון בו. זהו מלון 5 כוכבים, הממוקם כ-5 דקות הליכה בלבד ממקדש שינטו ומציע חדרים זוגיים באיזור ה-1300 ש"ח ללילה.

אם אתם מחפשים אופציה זולה יותר, בדקו את מלון סאקוראיה (Sakuraya) הנחשב למלון הזול הטוב ביותר במיאג'ימה שמציע חדרים במחיר של כ-200 ש"ח בלבד. מחיר זה הוא לחדר פרטי עם שירותים פרטיים אך עם חדר רחצה משותף. המלון זכה לשבחים רבים ברשת וקיבל את הציון 9 באתר בוקינג על סמך כ-3400 ביקורות מאומתות של גולשים.




2. הירושימה (יום אחד או יומיים)

 
העיר הירושימה (Hiroshima), מפורסמת כמובן בעקבות הפצצתה בפצצת האטום במלחמת העולם השנייה ע"י האמריקאים. השלכות הפצצה משפיעות עד היום על היפנים אך עם השנים שעברו, העיר כיום מהווה אטרקציה תיירותית מדרגה ראשונה ונחשבת לעצירת חובה בכל טיול ליפן.

הירושימה מלאה באטרקציות תיירותיות ובמקומות מעניינים לטייל ולבקר בהם. פארק השלום שהוקם על חורבות ההפצצה, הוא המקום שאף אחד לא מפספס בעיר לצד מוזיאונים מעניינים ורובעים כיפיים לטיול.

טיול ביפן 2019 הירושימה
פארק השלום בהירושימה - אחת האטרקציות הידועות בעיר.
איפה לטייל ומה לראות בהירושימה: פארק השלום ומוזיאון השלום הם האטרקציה התיירותית הידועה והפופולרית ביותר בהירושימה. אנדרטת השלום בהירושימה, המכונה "כיפת הפצצה" היא מרשימה ביותר והפכה לאתר מורשת עולמי בשנת 1996. גם מוזיאון מאזדה הוא אטרקציה ידועה ביותר בעיר ורוב המטיילים לא מפספסים ביקור בו. 

מלונות מומלצים בהירושימה: המלון הפופולרי ביותר בהירושימה עם למעלה מ-10,000 חוות דעת מאומתות באתר בוקינג בלבד, הוא מלון APA הירושימה (APA Hotel Hiroshima-Ekimae Ohashi) שגם פופולרי מאוד בקרב המטייילים הישראלים בהירושימה. המלון ממוקם במרחק של כרבע שעה נסיעה בחשמלית לפארק השלום ומציע חדרים במחיר ממוצע של כ-400 ש"ח לזוג ללילה.

מלון מומלץ נוסף בהירושימה שכבש את ביקורות הגולשים ברשת, הוא מלון קנדאו הירושימה האצ'ובורי (Candeo Hotels Hiroshima Hatchobori) שקיבל את הציון 8.9 באתר בוקינג על סמך אלפי חוות דעת מאומתות של גולשים מרחבי העולם כולל רבים מישראל. המלון ממוקם ברובע הטצ'ובורי הנחשבלאיזור מעולה בעיר ומרוחק כ-10 דקות הליכה מפארק השלום. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-400 ש"ח.
  



3. אוקיאמה (לילה אחד מספיק)

 
העיר אוקיאמה (Okayama) ממקומת בין הירושימה לבין קיוטו ומהווה בדרך כל נקודת עצירה ובסיס לטיולים מסביבה. העיר עצמה לא נחשבת לתיירותית בקנה מידה גדול במיוחד אך רבים בוחרים ללון בה כדי לטייל באטרקציות שנמצאים באיזור.

טיול ביפן 2019 - אוקיאמה
הגנים היפים של אוקיאמה
איפה לטייל ומה לראות באוקיאמה: האטרקציות העיקריות בתוך אוקיאמה הם בעיקר גני קוראקואן המקסימים הנחשבים לבין הגנים היפים ביותר ביפן, וטירת אוקיאמה הנחשבת לאטרקציה תיירותית ידועה בעיר. מרבית המטיילים בוחרים גם לצאת מהעיר לביקור זריז בעיר קוראשיקי המרוחקת כחצי שעה נסיעה.

מלונות מומלצים באוקיאמה: אם אתם מתכוונים ללון לילה אחד באוקיאמה, מומלץ לבדוק את מלון אוקאיאמה קוראקו (Okayama Koraku Hotel) שנחשב לא ספק לאחד המומלצים ביותר בעיר וזכה להמצות מעולות באתרי התיירות המובילים ברשת. זהו מלון 3 כוכבים הממוקם כ-15 שעה הליכה בלבד מגן קוראקואן וקרוב עוד יותר לתחנות רכבת וחשמלית. המחיר הממוצע: כ-300 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

גם מלון ANA קראון פלאזה אוקאיאמה (ANA Crowne Plaza Okayama) הוא אחד המומלצים באוקאימה כשהוא ממוקם צמוד לתחנת הרכבת. המלון זכה לביקורות טובות מהמטיילים הישראלים שדיווחו על חדרים מסודרים ונקיים, מיקום מעולה וארוחת בוקר טובה. המחיר לחדר זוגי ללילה במלון זה יעלה לכם כ-500 ש"ח.






4. אוסקה (לפחות לילה אחד)


אוסקה (Osaka) היא אחת הערים הגדולות והידועות ביפן ונחשבת בהחלט לנקודת עצירה חובה בכל טיול ביפן. קרבתה לעיר קיוטו, מאפשרת למטיילים לבחור בין להגיע לביקור מקיוטו ולחזור ללינה שם, או לחילופין, ללון באחד המלונות הרבים והטובים הממוקמים בה.

אוסקה מציעה מקומות רבים למטיילים עם רובעים מקסימים שאסור להחמיץ, מבנים מיוחדים, גורדי שחקים והרבה מאוד אווירה יפנית מסורתית לצד מודרנית נהדרת.

טיול ביפן 2019 - אוסקה
העיר אוסקה - יעד חובה לעצירה בכל טיול ביפן
איפה לטייל ומה לראות באוסקה: ההיי-לייט התיירותי המרכזי ביותר באוסקה הוא טירת אוסקה המרשימה. גם טיפוס לתצפית מגורד השחקים של אוסקה - אומדה (Umeda), הוא חוויה שמטיילים רבים בוחרים לעשות. גם האקווריום, אולפני יוניברסל יפן ומצפה הגן הצף העתידני, נחשבים לאטרקציות ידועות באוסקה.

מלונות מומלצים באוסקה: מלון אוסקה מריוט מיאקו (Osaka Marriott Miyako Hotel) הוא אחד המלונות הטובים ביותר באוסקה על פי הביקורות באתר בוקינג שבו הוא גם זכה לביקורות ישראליות מעולות. המלון שוכן בגורד שחקים מרשים המציע נוף פנורמי מדהים אל רחבי העיר וממוקם צמוד לתחנת רכבת ראשית. המחיר: כ-800 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

מלון נוסף מומלץ מאוד באוסקה ואף זול יותר מהקודם, הוא מלון דה פלג שינסאיבאשי (HOTEL THE FLAG Shinsaibashi) שזכה גם הוא בציונים מעולים ממטיילים ישראלים שדיווחו על מיקום מושלם ליד הגשר המפורסם בדוטומבורי, מתקנים ברמה גבוהה ושירות צוות מעולה. המלון זכה לציון 9.3 באתר בוקינג. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-550 ש"ח בלבד.





5. קיוטו (יומיים או שלושה ימים לפחות)


העיר קיוטו (Kyoto) היא אולי העיר המתויירת והפופולרית ביותר ביפן אחרי טוקיו והיא נחשבת ללא צל של ספק לנקודת עצירה חובה בכל טיול ביפן. מומלץ להקדיש לה לפחות יומיים של טיולים ברחבי העיר.

קיוטו מציעה תרבות עשירה ומגוונת עם מספר גדול של מונומנטים חשובים ומרתקים שחלק גדול מהם אף זכה להפוך לאתרי מורשת עולמית ע"י אונסק"ו. לקיוטו מאכלים מיוחדים שתמצאו רק בה, תעשיית קולנוע והרבה מאוד מקדשים ומונומנטים שלא תוכלו להפסיק לבקר ולהתרשם.

טיול ביפן 2019 קיוטו
המקדש המוזהב בקיוטו - אחד המונומנטים הידועים ביותר של העיר.

איפה לטייל ומה לראות בקיוטו: קיוטו מציעה אינסוף אפשרויות ואטרקציות לבקר בהן. המקדשים הרבים שלה הם שם דבר בכל יפן כשהידוע מכולם הוא המקדש המוזהב המפורסם, אך גם מקדש קיומיזו, מקדש פושימי אינארי ואחרים, ידועים ומרתקים ביותר.

בנוסף, קיוטו מלאה גם באיזורים מקסימים לטיול כמו רובע הגיישות של גיון, דרך הפילוסוף, תעלות מים עתיקות ומקסימות ועוד איזורים רבים ומעניינים.

מלונות מומלצים בקיוטו: ישנם מעל 500 מלונות שונים בקיוטו (ועוד מאות אכסניות ודירות נופש) וזה בהחלט לא פשוט לבחור את המלון המתאים. הדרך הטובה ביותר לבחור היא באמצעות בדיקה ביקורות הגולשים ואם אפשר ביקורות של מטיילים ישראלים, אפילו עדיף.

וכך למשל, מלון קיוטו אין גיון (Kyoto Inn Gion) הוא אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים שהעניקו לו מצידם ביקורות מעולות. המלון ממוקם במיקום מעולה בעיר ברובע גיון המפורסם ובמרחק של דקות הליכה ממקדש יאסאק, מקדש צ'יאון-אין ועוד אטרקציות רבות. המחיר הממוצע: כ-400 ש"ח לזוג ללילה.

ומלון נוסף שבהחלט ראוי להיקרא אחד המומלצים ביותר בקיוטו הוא המלון סולריה נישיטצו קיוטו פרמייר (Solaria Nishitetsu Hotel Kyoto Premier) שכבש את ביקורות הגולשים ברשת בעיקר בפרמטרים החשובים כמו מיקום מעולה, ארוחת בוקר מצויינת (גם במונחים ישראלים), שירות מושלם ומתקנים איכותיים. המחיר: כ-500 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
   



6. קאנזאווה (יום או יומיים)


העיר קאנזאווה (Kanazawa) היא בהחלט מקום שראוי ומומלץ לעצור בור בכל טיול ביפן. בשנים האחרונות, הפכה העיר למוכרת ופופולרית ביותר בקרב התיירים הישראלים שמגיעים אליה בדרך כלל מקיוטו ועוצרים בה ליום או יומיים.

רשימת האטרקציות בקנזאווה היא גדולה ביותר ואפשר להעביר בה כמה ימים בכיף ובלי מאמץ. מרבית האטרקציות ממוקמות במרכז העיר כך שתוכלו די בקלות לעבור ביניהן בהליכה ברגל וללא צורך בתחבורה ציבורית.

טיול ביפן 2019 קאנזאווה
גני קנרוקואן הידועים של קאנאזאווה
איפה לטייל ומה לראות בקאנזאווה: גני קנרוקואן הירוקים והרחבים הם גולת הכותרת של קאנזאווה ואסור להגיע לעיר בלי ביקור בגנים אלו. מומלץ גם לטייל ברובע הסמוראים הידוע של העיר, ושוק אומיצ'ו הפופולרי.

מלונות מומלצים בקאנזאווה: מכיוון שרוב האטרקציות של קאנזאווה ממקומות במרכז העיר, מומלץ לבחור במלון במרכז העיר כדי להבטיח לכם התניידות קלה ומהירה. מלון ניקו קנזאווה (Hotel Nikko Kanazawa) למשל, הוא אחד המומלצים ביותר בעיר והוא ממקום קרוב לכל האטרקציות החשובות. המלון זכה בשבחים רבים בקרב המטיילים הישראלים ביפן ומציע חדרים במחיר ממוצע של כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

אופציה זולה יותר ללינה בקאנאזווה, היא מלון אונזו אין היאקומנגוקו דורי (Unizo Inn Kanazawa Hyakumangoku Dori). מלון זה, המציע חדרים במחיר ממוצע של כ-200 ש"ח בלבד, ממוקם דקות הליכה מטירת קנזאווה, מקדש אוזאקי או גן קנרוקואן וזכה לציונים טובים מאוד ברשת.
    




7. טאקאיאמה (יום אחד לפחות)


טאקאיאמה (Takayama) היא עיר מרתקת ומעניינת ביותר ביפן ומציעה מבט מקרוב אל הכפרים היפניים והמסורת היפנית עתיקת היומין. טאקיאמה מרוחקת אמנם כארבע שעות נסיעה בלבד מטוקיו אך מציעה מרחק של מאות ואלפי שנים ממנה.

כאן תוכלו למצוא בתי עץ קטנים ופשוטים, אווירה שלווה ורגועה, תעלות מים קטנות העוברות בין הבתים, חנויות קטנות ומגוונות והרבה מאוד דברים לראות ולעשות. מומלץ להקדיש לעיר לפחות יום אחד שלם וניתן ללון בה באחד מהמלונות או הריקודים הרבים שמפוזרים בה.

טיול ביפן 2019 טאקאיאמה
טאקיאמה
איפה לטייל ומה לראות בטאקאיאמה: יש לא מעט דברים לעשות ולראות בטאקיאמה. בקרו בשווקי הבוקר היפים של העיר - מייגאווה וג'יניה Miyagawa & Jinya Mae Morning Market, טיילו במבשלות הסאקה ובחנויות השונות בעיר העתיקה של טאקיאמה - סאנמאצ'י Sanmachi וצאו לכפרים שמחוץ לעיר לשירקאווה-גו או הידה ששווים בהחלט ביקור.

מלונות מומלצים בטאקיאמה: בכל מה שקשור בלינה בטאקיאמה, מלון קאנטרי טקיאמה (Country Hotel Takayama) הוא בלי כל צל של ספק אחד המלונות הפופולריים והמבוקשים ביותר בטאקיאמה. המלון קיבל אלפי ביקורות מאומתות באתר בוקינג מתוכם עשרות רבות של מטיילים ישראלים שבחרו גם הם ללון במלון זה. המלון זכה לציון גבוה מאוד בפרמטר המיקום (ליד תחנת הרכבת והעיר העתיקה) ובפרמטר המחיר שעומד בממוצע על פחות מ-200 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

מלון נוסף שנחשב לאחד המומלצים והפופולריים בטאקיאמה, הוא מלון וואט (Wat Hotel & Spa Hida Takayama) שכבש את ביקורות הגולשים באתר בוקינג עם ציון 9 מתוך 10. זהו מלון מודרני ומשוקע ביותר המציע חדרים במחיר ממוצע של כ-400 ש"ח לזוג ללילה.




8. מצומוטו - האלפים היפניים ועמק קיסו (יומיים בכיף)


מצומוטו או מטסומוטו (Matsumoto), היא אחת הערים הפופולריות ביותר לעצור ללינה כשמטיילים באלפים היפנים ובעמק קיסו. מצומוטו נחשבת לשער הכניסה לאלפים היפנים ורבים בוחרים ללון באחד המלונות הרבים שהיא מציעה. לחילופין, ניתן גם ללון בערים כמו העיר Nakatsugawa, צומגו, מגומה או נאגויה.

מצומוטו היא עיר גדולה יחסית, וכמו ערים רבות אחרות ביפן, משלבת בין הישן לחדש. טירת מצומטו היא האטרקציה המרכזית של העיר אבל תוכלו לשוטט שעות ארוכות סתם ברחובות העיר ולחוות את המסעדות, הקניונים ואיזורי המסחר. כבסיס לטיולים, מצומטו מהווה בסיס מעולה לטיולים בשמורת קמיקוצ'י ולכל טיול באלפים היפנים ובעמק קיסו.

טיול ביפן 2019 מצומטו
טירת מצומוטו - אחת האטרקציות המפורסמות ביותר בעיר
איפה לטייל ומה לראות במצומוטו והאיזור: קצרה היריעה מלהרחיב כאן על כל האטרקציות הרבות של עמק קיסו והאלפים היפניים. מומלץ לקרוא את המדריך הזה שמפרט בהרחבה על האיזור. בגדול, מסלול הטיול הפופולרי הוא המסלול בין העיירה צומגו (Tsumago) לעיירה מאגומה (Magome). עוד מקומות נפלאים באיזור, הם קניון קורובה, שמורת קמיקוצ'י והעיר Nakatsugawa. בתוך העיר מצומוטו, אסור לפספס ביקור בטירת מצומוטו המרשימה.

מלונות מומלצים במצומוטו: קשה להתווכח עם הפופולריות הגדולה של מלון פרמייר קאבין מטסומוטו (Premier Hotel Cabin Matsumoto) הנחשב לאחד המבוקשים והמומלצים ביותר במצומוטו. מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה ודיווחו בביקורות ברשת על מיקום מצוין ליד הרכבת והטירה, הנוף מהחדרים והשירות האדיב. המחיר: בין 200 ל-400 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

מלון נוסף ומומלץ במצומוטו שזכה בהמלצות רבות ברשת, הוא מלון מאצומוטו קאגצו (Matsumoto Hotel Kagetsu) שקיבל את ציון הגולשים 8.7 באתר בוקינג על סמך כ-2000 חוות דעת מאומתות. זהו מלון יוקרתי ומהודר שמקפיד על כל פרט קטן ומעניק שירות מעולה לאורחים. המלון קיבל גם ציונים מעולים ממטיילים ישראלים שהספיקו ללון במלון. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-400 ש"ח ללילה לזוג.





9. טוקיו (לפחות 3 ימים)


טוקיו (Tokyo) היא כמובן היעד הראשי והמרכזי בכל טיול ביפן. אין דבר כזה טיול ביפן בלי כמה ימים טובים בבירת יפן. טוקיו היא עיר מדהימה ומרתקת עם חיים וקצב שלא רואים כל יום. לא סתם היא מוגדרת כ"עיר עולם" יחד עם פריז, לונדון וניו יורק.

רוב הטיולים ביפן יתחילו או יסתיימו בטוקיו כאשר לעיר עצמה רצוי להקדיש לפחות 3 ימים מלאים לטיולים באטרקציות הרבות שהעיר מציעה.

טיול ביפן 2019 טוקיו
צומת טיפוסית בטוקיו
איפה לטייל ומה לראות בטוקיו: אינסוף אפשרויות ואטרקציות מצפות לכם בטוקיו. האטרקציות המרכזיות ביותר בטוקיו הן המקדשים Sensoji Temple או Ekoin Temple, מגדל הסאנשיין סיטי עם המעלית המהירה בעולם או הפארקים arajuku Park ו-Ueno Park וגם מוזיאונים רבים. משפחות עם ילדים בטוקיו, יוכלו לקפוץ לפארקי השעשועים של דיסני.

מלונות מומלצים בטוקיו: ישנם הרבה מאוד מלונות בטוקיו והבחירה היא לא פשוטה. מומלץ לחפש מלונות שזכו בביקורות טובות ברשת כדי ללכת על בטוח. מלון מילניום מיטסואי (Millennium Mitsui Garden Hotel Tokyo) הוא למשל אחד המומלצים ביותר בעיר וזכה גם לביקורות מעולות מהמטיילים הישראלים שכבר ביקרו בו. המלון ממוקם במרכז גינזה הנחשב לאיזור מעולה בטוקיו. המחיר: כ-700 ש"ח לזוג ללילה.

עוד מלון מומלץ בטוקיו ששווה בדיקה ומציע מחירים נוחים יותר, הוא מלון סופר הוטל טוקיו (Super Hotel Lohas Akasaka) שדורג בין המלונות הטובים ביותר בטוקיו באתר בוקינג שם זכה לציון הגולשים המעולה 9.1. זהו מלון 3 כוכבים חדש יחסית בטוקיו הממוקם ליד תחנת רכבת ומציע חדרים זוגיים באיזור ה-400 ש"ח לזוג ללילה. לחצו כאן לכתבה מורחבת שכתבנו באתר על מלונות מומלצים בטוקיו.



10. האקונה (יום אחד מספיק)


האקונה (Hakone) היא אחת הערים התיירותיות ביותר ביפן ומטיילים ישראלים רבים בוחרים לצרף אותה לטיול מקיף ביפן ואף ללון בה לילה אחד. למרות שאפשר להגיע אליה בנסיעה מטוקיו ולחזור חזרה באותו יום, מומלץ להישאר ללון בה ליום אחד.

האקונה מציעה הרבה מאוד דברים לראות ולעשות ורבים בוחרים לעשות את האיזור בסיור מעגלי. מומלץ גם לעשות את "דרך הטוקיאדו" שהיא דרך ישנה בין טוקיו לקיוטו. מסלולים אלו הם פופולריים מאוד ותיירותיים ביותר.

טיול ביפן 2019 האקונה
הר פוג'י המרשים כפי שנראה בתצפית מהאקונה
איפה לטייל ומה לראות בהאקונה: ישנם לא מעט אתרים ואטרקציות לראות בהאקונה. למשל מוזיאון אגם קשינו, המוזיאון הפיסולי הפתוח, התצפית בעמק הרותח הגדול, התצפית על הר פוג'י מהר קומגטקה אליו מגיעים בעזרת רכבל וגם כניסה לאחד מהמעיינות החמים הרבים שבאיזור.

מלונות מומלצים בהאקונה: אחד המלונות הידועים והפופולריים ביותר בהאקונה הוא הגסטהאוז אזיטו (GuestHouse Azito) שזכה לעשרות ביקורות מעולות מהמטיילים הישראלים הרבים שבחרו ללון בו. המלון ממוקם דקה מתחנת הרכבת הראשית ומציע חדרים פשוטים וסטנדרטיים במחירים זולים והוגנים. המחיר הממוצע: כ-200 ש"ח בלבד.

אופציה נוספת ללינה בהאקונה ביפן, היא מלון האקונה טראס אנקס (Hotel Hakone Terrace Annex) שאמנם מציע מחירים יקרים יותר מגסטהאוז אזיטו, אך הוא זכה לשבחים והמלצות רבות ברשת, ואם התקציב שלכם מאפשר זאת, זאת בהחלט אופציה ששווה לבדוק. מדובר במלון 2 כוכבים במיקום מעולה המאפשר להגיע ברגל למקומות מרכזיים רבים בעיר. המחיר: בין 400 ל-600 ש"ח לזוג ללילה.




11. ניקו (יום אחד)


עבור מטיילים רבים, העיר ניקו (Nikko) היא הנקודה הצפונית ביותר בטיול ביפן ונחשבת ליעד פופולרי מאוד. ניקו ידועה לרוב בזכות המאוזוליאום של השוגון טוקוגאווה איאיאסו ומקדש פוטאראסאן הידוע שיחד עם מקדשים נוספים בעיר, זכו להפוך לאתרי מורשת בינלאומיים.

מטיילים רבים מוסיפים את ניקו למסלול הטיול שלהם ביפן וניתן בהחלט לצרף אותו ולבלות שם לפחות יום אחד.

טיול ביפן 2019 ניקו
המפל המפורסם בניקו
איפה לטייל ומה לראות בניקו: אל תוותרו על איזור המקדשים של ניקו בו תמצאו כמה מהמקדשים היפים ביותר ביפן. עוד מקומות שאסור לפספס בניקו הם אגם צ'ונזג'י והמפל המפורסם שנחשב לאטרקציה ידועה בעיר.

מלונות מומלצים בניקו: רבים מהמטיילים בעיר ניקו ביפן, בוחרים ללון מול אגם ניקו הידוע של העיר. אם גם אתם מעוניינים ללון באיזור זה, כדאי לבדוק את מלון האטאגו נאגומי ניקו (Hatago Nagomi) ששוכן על האגם וזכה להמלצות מעולות ברשת על שירות אדיב, אוכל מעולה, וכמובן מיקום מושלם הצופה על האגם. המחיר הממוצע: כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

עוד בית מלון מומלץ בניקו שפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, הוא מלון ניקו סטיישן 2 (Nikko Station Hotel Ⅱ) הממוקם ליד תחנת רכבת ותחנת אוטובוס במיקום מרכזי ונוח מאוד כבסיס לטיולים באיזור. זהו מלון 3 כוכבים המציע חדרים במחיר ממוצע של כ-250 ש"ח לזוג ללילה בלבד.





יעדים פופולריים נוספים בטיול ביפן שלא הופיעו במסלול זה


כאמור, אלו הם היעדים המרכזיים והפופולריים ביותר בכל טיול רציני ביפן. ישנם כמובן עוד אינספור ערים ואיזורים בהם בוחרים מטיילים רבים לעצור וללון בהם. כך למשל, כדאי לבדוק את הערים הבאות: נריטה (עיר שבה נמצא שדה התעופה של טוקיו ורבות מהטיסות ליפן נוחתות או ממריאות שם. מטיילים רבים בוחרים ללון בה לפני המראה או אחרי נחיתה), פוג'יקאוואגוצ'יקו, קוצ'י, אוקינאווה (יעד מאוד פופולרי ללינה), הוקאידו, Fukuoka, קומאמוטו, או נגאסקי.

עד כאן להפעם. כמו תמיד, אם יש לכם הערות, הארות או שאלות, אתם יותר ממוזמנים להגיב כאן בתחתית הכתבה.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: טיול ליפן 2024 - מסלולים, אטרקציות, מלונות וכל מה שצריך לדעת
טיול ליפן 2024 - מסלולים, אטרקציות, מלונות וכל מה שצריך לדעת
מתכננים טיול ביפן ב-2023? הגעתם למקום הנכון. מהם היעדים הפופולריים ביותר לעצירה טיול ביפן? באיזה מלון כדאי ללון בכל אחד מהם ובאיזה מהם בחרו ללון המטיי
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjL5QBbZdH8Tq6BuqByO4BOZGKYsBFHFgNPSK-kM3z5cbojgVxbmbgxxvgXGq-zLDpAwlhCLoMNq_zxkqU7M3Nw2MkWmtU91A3VnN-1FrSNi5RFMfsAXEJw2dq1Km-Be6SDxb6kDOssZqk/w640-h426/%25D7%2598%25D7%2599%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%259C%25D7%2599%25D7%25A4%25D7%259F+2019+-+%25D7%259E%25D7%25A1%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259C%25D7%2599%25D7%259D%252C+%25D7%2590%25D7%2598%25D7%25A8%25D7%25A7%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA%252C+%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2595%25D7%259B%25D7%259C+%25D7%259E%25D7%2594+%25D7%25A9%25D7%25A6%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%259A+%25D7%259C%25D7%2593%25D7%25A2%25D7%25AA.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjL5QBbZdH8Tq6BuqByO4BOZGKYsBFHFgNPSK-kM3z5cbojgVxbmbgxxvgXGq-zLDpAwlhCLoMNq_zxkqU7M3Nw2MkWmtU91A3VnN-1FrSNi5RFMfsAXEJw2dq1Km-Be6SDxb6kDOssZqk/s72-w640-c-h426/%25D7%2598%25D7%2599%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%259C%25D7%2599%25D7%25A4%25D7%259F+2019+-+%25D7%259E%25D7%25A1%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259C%25D7%2599%25D7%259D%252C+%25D7%2590%25D7%2598%25D7%25A8%25D7%25A7%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA%252C+%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2595%25D7%259B%25D7%259C+%25D7%259E%25D7%2594+%25D7%25A9%25D7%25A6%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%259A+%25D7%259C%25D7%2593%25D7%25A2%25D7%25AA.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2019/05/Japan-Trip-Tips.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2019/05/Japan-Trip-Tips.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content