/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בקנזאווה ב-2024 - המדריך המושלם למטייל ביפן!

אילו מלונות הם המומלצים ביותר בקנזאווה יפן על פי ביקורות הגולשים ברשת? ואיפה בחרו ללון שם המטיילים הישראלים הרבים? מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו ב-2024 ובאיזה איזור כדאי ללון שם? קבלו את מדריך הלינה הטוב ביותר בעיר היפנית המקסימה.


מלונות מומלצים בקנזאווה ב-2023 - המדריך המושלם למטייל ביפן!
העיר היפנית קאנזאווה או קאנאזאווה (Kanazawa) אמנם פחות מוכרת מאחיותיה טוקיו או קיוטו אבל לא פחות אטקרטיבית ומעניינת מהן ובשנים האחרונות היא הופכת ליותר ויותר פופולרית בקרב המטיילים מישראל כשהתקופה הפופולרית היא בחודשי יולי ואוגוסט.

קנזאווה היא בירתה של מחוז אישיקיווה ביפן ומרוחקת מהעיר קיוטו מרחק של כשעתיים נסיעה ברכבת. מרבית המטיילים המגיעים לביקור בעיר עושים זאת באמצעות רכבת מקיוטו לקנזאווה, כאשר מקובל ללון בה לפחות לילה אחד או שניים, ומשם להמשיך הלאה לאלפים היפניים ולשאר הערים כחלק מטיול מקיף ביפן.

היום באתר תיירות נבונה נבדוק מהם המלונות והריקונים המומלצים ביותר בקנזאווה יפן שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת, נלמד אילו מלונות נבחרו לטובים ביותר בקרב המטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם, ונבדוק מהם המחירים הממוצעים במלונות שם בעונת התיירות של 2024.

5 המלונות הטובים ביותר בקנזאווה לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בקנזאווה לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון קנזאווה סאינוניווה (Kanazawa Sainoniwa Hotel)
  2. מלון Sumiyoshiya קנזאווה
  3. מלון ניקו קנאזאווה (Hotel Nikko Kanazawa)
  4. מלון מייסטייז פרמייר קנאזואה (Hotel MyStays Premier Kanazawa)
  5. מלון פסיפיק קנזאווה (Hotel Pacific Kanazawa)

גן קנרוקואן, שוק אומיצ'ו או רובע הסמוראים - מה אפשר לעשות ולראות בקנזאווה?


רשימת האטרקציות בקנזאווה היא גדולה ביותר ואפשר להעביר בה כמה ימים בכיף ובלי מאמץ. מרבית האטרקציות ממוקמות במרכז העיר כך שתוכלו די בקלות לעבור ביניהן בהליכה ברגל וללא צורך בתחבורה ציבורית. 

התחנה המרכזית בקנזאווה. צילום: ויקיפדיה לפי רישיון CC

גן קנרוקואן (Kenroku-en) המקסים, נחשב לאחד המקומות השווים ביותר לטיול בקנזאווה. זהו פארק ירוק וגדול המציג את התרבות והסגנון היפני במלוא הדרו. רובע הסמוראים (Nagamachi) הוא אחד האיזורים התיירותיים ביותר בעיר ושם נמצאות אטרקציות רבות כמו טירת קנזאווה ומספר לא מבוטל של מוזיאונים מעניינים ביותר.

מומלץ גם לבקר בשוק אומיצו' (Omicho) הנחשב גם הוא לאיזור מאוד תיירותי ושם אפשר לעצור לארוחת צהריים באחת המסעדות המקומיות ואפשר גם לבקר ברובע הגיישות המפורסם של העיר הנקרא "Higashi Chaya Gai" וגם לבקר במקדש הנינג'ות.
    

חפשו מלון במרכז העיר - איפה כדאי לישון בקנזאווה?


כאמור, רוב האטרקציות והאיזורים התיירותיים בקאנזאווה כמו שוק אומיצ'ו, גני קנרורואן, רובי הסמוראים וכד', ממוקמים במרכז העיר ולכן, הדרך הבטוחה והקלה למצוא מלון במיקום טוב בעיר, הוא לבדוק את המרחק מנקודות עניין אלו.

כפי שתוכלו מיד לראות, רוב המלונות שזכו בהמלצות הגולשים הטובים ביותר ברשת, ממוקמים או במרחק הליכה מאטרקציות אלו או במרחק נסיעה קצר. פרמטר נוסף שיכול להוות משקל נוסף בבחירת מיקום המלון בעיר, הוא המרחק מהתחנה המרכזית של האוטובוסים והרכבות של קנזאווה.

טירת קנזאווה
טירת קנזאווה

בין 300 ל-700 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בקנזאווה ב-2024?


הלינה בקאנזאווה אינה יקרה במיוחד ומחירי המלונות בעיר הם יחסית סבירים ואפילו זולים. כפי שתיכף תוכלו לראות בהמשך המדריך, מחיר החדרים במלונות הזולים (והמומלצים) של קאנזאווה ינועו באיזור ה-300 ש"ח בלבד ואם תחפצו ללון במלונות מפוארים ומוקפדים יותר, תוכלו למצוא חדרים באיזור ה-500 או 600 ש"ח בלבד.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לקנזאווה?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת ליפן התקופה הטובה ביותר להגיע לקנזאווה בשקלול מזג אוויר, עומס תיירים ופרמטרים נוספים, הם חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר) ותקופת סוף החורף והאביב (מרץ - יוני).

מלונות מומלצים בקנאזווה ב-2024


להלן רשימה של המלונות בקנזאווה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון ניקו קנאזאווה (Hotel Nikko Kanazawa)
מלון ניקו הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים והפופולריים ביותר בקנזאווה, כשהוא מדורג במקום ה-3 באתר טריפ אדווייזר וממוקם בצמרת טבלת המלונות הטובים באתר בוקינג שם הוא זכה לציון 9.1 מתוך למעלה מ-2300 חוות דעת מאומתות.

מלון זה כבש גם את המטיילים הישראלים הרבים שמבקרים בקנזאווה ובחרו ללון בו לכמה לילות. בביקורות הישראליות באתר בוקינג למשל, ציינו הישראלים כי מדובר במלון ברמה גבוהה מאוד במיקום מעולה הקרוב לכל האטרקציות החשובות, עם צוות קשוב ודואג, חדרים נקיים מתוחזקים, וארוחת בוקר מצויינת. בקיצור, מעולה בכל הפרמטרים.

מדובר במלון 4 כוכבים השוכן ברב קומות חדיש ומודרני שיגרום לכם לחוש באווירה ניו יורקית במקצת. המלון מציע חדרים גדולים ומעוצבים המציעים נוף פנורמי מקסים לרחבי העיר. אטרקציות כמו מקדש אויאמה, גן קנרוקו-אן או טירת טירת קנזאווה, מרוחקות כולן כ-10 דקות נסיעה בלבד מהמלון. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה נע בין 500 ל-700 ש"ח.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון דה שר הוטלס קומו קאנאזאווה (The Share Hotels Kumu Kanazawa)
עוד מלון מומלץ מאוד בקנזאווה שזכה לביקורות גולשים מעולות ברשת, הוא מלון דה שר הוטלס קומו הנחשב גם לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר בעיר והוא בהחלט אופציה מעולה למי שמחפש מלון מעולה בתקציב סביר.

מדובר במלון 3 כוכבים הממוקם באיזור מרכז קנזאווה במרחק קצר מגן קנרוקואן ושוק אומיצ'ו המציע חדרים גדולים ומרווחים שחלקם גם מתאים ל-4 נפשות בחדר, כך שזהו מלון מומלץ גם למשפחות עם ילדים.

המלון קיבל ביקורות מצויינות ממטיילים ישראלים רבים שבחרו ללון בו והם ציינו לטובה את המיקום המרכזי והנוח, את העיצוב, הניקיון והסדר ואת התמורה המעולה למחיר שעומד בממוצע על כ-400 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון אונזו אין היאקומנגוקו דורי (Unizo Inn Kanazawa Hyakumangoku Dori)
אם מיקום המלון חשוב לכם מאוד, מומלץ מאוד לבדוק את מלון אונזו אין המצוין שממוקם בהחלט באחד המיקומים הטובים ביותר שאפשר לבקש בקנזאווה. שוק אומיצ'ו נמצא 5 דקות הליכה משם וטירת קנזאווה, מקדש אוזאקי או גן קנרוקואן, נמצאים גם הם בטווח הליכה הרגל.

כמו כן, ברדיוס הקרוב של המלון, תוכלו למצוא הרבה מאוד חנויות, מסעדות ואם תרצו, תוכלו גם להגיע לתחנת קנזאווה במרחק של כ-10 דקות נסיעה. המלון עצמו, מעוצב ברמה גבוהה ומוקפדת ומציע חדרים זוגיים הכוללים בין היתר טלוויזיה, חדר רחצה פרטי ואינטרנט אלחוטי חינם.

המלון זכה לציוני גולשים טובים מאוד ברשת וקיבל את הציון 8.8 באתר בוקינג המבוסס על ביקורותיהם של למעלה מ-1500 גולשים מרחבי העולם וביניהם גם מטיילים מישראל. זהו מלון מצוין עבור מי שמחפש מלון במחירים זולים כאשר המחיר הממוצע לחדר זוגי במלון עומד על 170 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון קנזאווה טוקיו (Kanazawa Tokyu Hotel)
ואם אתם מחפשים מלון במיקום מעולה בקנזאווה וברמה גבוהה, כדאי מאוד לבדוק את מלון קנזאווה טוקיו הנחשב ללא ספק לאחד הטובים בעיר עם דירוגי גולשים מעולים באתר טריפ אדוויזר (מדורג במקום ה-7 מבין 114 מלונות) ובאתר בוקינג (ציון 8.7 ע"פ מעל 1000 חוות דעת מאומתות).

זהו מלון 4 כוכבים מפואר ומוקפד הממוקם בלב מרכז העיר ובמרחק הליכה לכל האטרקציות והאיזורים התיירותיים של קנזאווה כמו בית הסמוראים, גן קנרוקואן, טרית קנזאווה ועוד. החדרים במלון מעוצבים בסגנון היפני אך עם שילוב של קווים מודרניים, ומאובזרים בחדר רחצה עם אמבטיה, טלוויזיה, תה יפני וגישה חופשית לאינטנרט.

מטיילים רבים מישראל בחרו ללון במלון זה לילה אחד או שניים בשהותם בקאנאווה וציינו לשבח את החדרים הנקיים והמרווחים, את המיקום הנוח ואת השירות האדיב והסבלני של צוות המלון. המחיר הממוצע למלון זה הוא כ-450 ש"ח לחדר זוגי ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




ועוד כמה מלונות מומלצים בקנזאווה


להלן עוד כמה מלונות בקנזאווה שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון מייסטייז פרמייר קנאזואה (Hotel MyStays Premier Kanazawa) - אחד המלונות הפופולריים ביותר על המטיילים הישראלים בקאנזאווה. מלון חדש יחסית הממוקם דקות הליכה מהתחנה המרכזית של קנזאווה ומסופר מרקט גדול. מציע חדרים גדולים ומרווחים. דורג במקום הרביעי מבין כל מלונות קנזאווה באתר טריפ אדווייזר. המחיר: כ-300 ש"ח בלבד לחדר זוגי ללילה.
  • מלון מייסטייז קנאזאווה קסטל (Hotel MyStays Kanazawa Castle) - מלון נוסף של רשת מייסטייז הפופולרית בקאנזאווה שזכה בהרבה ביקורות טובות ברשת. אמנם המיקום שלו פחות ודורש נסיעה קצרה לאטרקציות המרכזיות אך המלון קיבל שבחים רבים בפרמטרים אחרים ולכןף שווה בהחלט בדיקה, במיוחד לאור העובדה שחדר זוגי ללילה במלון זה, עולה כ-200 ש"ח בלבד. 
מלון מייסטייז פרמייר קנאזואה - אחד הפופולריים ביותר על המטיילים הישראלים בעיר.
  • מלון קנאמה אין טאטמאצ'י קנזאווה (Kaname Inn Tatemachi) - אחד המלונות המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים בקאנזאווה. ממוקם ליד התחנה המרכזית ומציע חדרים גדולים ומרווחים מאוד כולל חדרי משפחה ל-4 נפשות בחדר אחד. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון נע בין 250 ש"ח ל-500 ש"ח בהתאם לתקופה בשנה.
  • מלון פסיפיק קנזאווה (Hotel Pacific Kanazawa) - מלון 2 כוכבים בקנזאווה הממוקם במרחק הליכה קצר מכל האטרקצות המרכזיות של קנזאווה כמו שוק אומיצ'ו, הטירה, פארק קנרוקואן וכד'. קיבל את הציון 8.9 באתר בוקינג המבוסס על כ-2000 ביקורות מאומתות של גולשים מישראל ומרחבי העולם ודורג במקום החמישי באתר טריפ אדווייזר. המחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על כ-250 ש"ח בלבד לזוג ללילה.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בקנזאווה ב-2024 - המדריך המושלם למטייל ביפן!
מלונות מומלצים בקנזאווה ב-2024 - המדריך המושלם למטייל ביפן!
אילו מלונות הם המומלצים ביותר בקנזאווה יפן על פי ביקורות הגולשים ברשת? ואיפה בחרו ללון שם המטיילים הישראלים הרבים? מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו ב-
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiw9rrwtU_cncRckubxvioLKmvuP7E1TmuFkzKYZTK-b4ek1AEMxzkJChd5uwid6fcCUD8sRgWGeIwMApUUSddhdaeUcsA2G8Wz4sDxX4o1E29ucg37SzZyN_frvV-nuj3WCIZc0r_QBps/w640-h422/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%25A0%25D7%2596%25D7%2590%25D7%2595%25D7%2595%25D7%2594+%25D7%2599%25D7%25A4%25D7%259F.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiw9rrwtU_cncRckubxvioLKmvuP7E1TmuFkzKYZTK-b4ek1AEMxzkJChd5uwid6fcCUD8sRgWGeIwMApUUSddhdaeUcsA2G8Wz4sDxX4o1E29ucg37SzZyN_frvV-nuj3WCIZc0r_QBps/s72-w640-c-h422/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%25A0%25D7%2596%25D7%2590%25D7%2595%25D7%2595%25D7%2594+%25D7%2599%25D7%25A4%25D7%259F.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2019/04/Kanazawa-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2019/04/Kanazawa-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content