/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בסירמיונה ב-2024 - המדריך המושלם למטייל באיטליה!

מהם המלונות המומלצים ביותר בסירמיונה המחזיקים בציוני הגולשים הטובים ברשת? באילו מלונות שם בחרו ללון המטיילים הישראלים? באיזה איזור כדאי לישון שם? וכמה זה יעלה לכם בעונת התיירות של 2024? אתר "תיירות נבונה" עם מדריך הלינה הטוב ביותר ברשת לעיר הפופולרית שעל שפת אגם גארדה באיטליה.


מלונות מומלצים בסירמיונה ב-2023 - המדריך המושלם למטייל באיטליה!
עבור רבים, העיר האיטלקית סירמיונה (Sirmione) היא אחת הערים היפות ביותר באיטליה והיא בהחלט כזו, אך מרבית התיירים - וביניהם גם לא מעט ישראלים, מגיעים לסירמיונה בעיקר בזכות קירבתה לאגם גארדה הנחשב לאחד האיזורים המתויירים והפופולריים ביותר באיטליה, במיוחד עבור משפחות עם ילדים.

סירמיונה היא העיר הידועה והמוכרת ביותר באגם גארדה כאשר היא שוכנת ממש על שפת האגם אותו ניתן לראות כמעט מכל פינה בעיר. העיר העתיקה של סירמיונה היא חוויה בפני עצמה עם מצודות מרהיבות ואטרקציות מרתקות ומעניינות. שתי עובדות אלו, הופכות את סירמיונה לעיר המבוקשת והפופולרית ביותר ללינה באגם גארדה.

מומלץ לקרוא גם על:
מחירי המלונות ודירות הנופש בסירמיונה הם נוחים ולא יקרים במיוחד ותוכלו לבלות שבוע באיזור בכיף מבלי לחסל את התקציב. מכיוון שמדובר בעיר תיירותית מאוד, מרבית המלונות הם מודרניים, נקיים וחדישים וברובם המכריע, תמצאו שירות אדיב וסבלני. העיר נחשבת גם למקום מעולה לטיולי כוכב באגם גארדה כשאתרים כמו פארק גארדלנד, פארק אולפני הסרטים קאנווה וורלד, אקווה פרדיסו ואטרקציות ידועות נוספות, נמצאות לא רחוק מהעיר.

פארק גארדלנד - כחצי שעה נסיעה מסירמיונה
פארק גארדלנד - כחצי שעה נסיעה מסירמיונה
היום באתר "תיירות נבונה", נבדוק מהם המלונות המומלצים ביותר בסירמיונה שגרפו את ביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת, נלמד באיזה איזור כדאי לבחור שם מלון? נבדוק גם אילו מלונות נבחרו לאהובים ביותר בקרב הישראלים ונגלה מהם המחירים הממוצעים במלונות שם לעונת התיירות באגם גארדה ב-2024. אז מבלי להתעכב, בואו ונתחיל.
  

5 המלונות הטובים ביותר בסירמיונה לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בסירמיונה לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון עדן סירמיונה (Hotel Eden)
  2. מלון גריפונה סירמיונה (Hotel Grifone)
  3. מלון קורטה רגינה סירמיונה (Corte Regina) 
  4. מלון קטולו סירמיונה (Hotel Catullo)
  5. מלון וילה רוזה סירמיונה (Hotel Villa Rosa)

האיזור הכי טוב: על שפת האגם וקרוב לטירת סירמיונה - איפה כדאי לישון בסירמיונה?


סירמיונה יושבת על שפת אגם גארדה ולכן באופן טבעי, המיקום הטוב ביותר למלון בעיר, יהיה במלון היושב על שפת האגם ויש אכן לא מעט כאלו. בנוסף, טירת סירמיונה והעיר העתיקה שלה, הוא גם האיזור התיירותי והמרכזי ביותר בעיר ומומלץ למצוא מלון במרחק הליכה משם.

למרות זאת, מכיוון שהכניסה לעיר עם רכבים פרטיים אינה משימה פשוטה כל כך, ישנם מטיילים שבוחרים ללון במרחק קצר ממרכז העיר ולהגיע אליה באמצעות נסיעה קצרה בתחבורה הציבורית או אפילו בהליכה רגלית ארוכה.

בכל אופן, כפי שתוכלו לראות בהמשך, רוב המלונות המומלצים של סירמיונה נמצאים סמוך לאגם וסמוך לעיר העתיקה וזהו נחשב לאיזור הטוב ביותר לחפש בו מלון בעיר.


כ-550 ש"ח לזוג ללילה בממוצע בלבד - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בסירמיונה ב-2024?


כפי שתוכלו לראות בהמשך המדריך שלנו, מחירי המלונות בסירמיונה הוא יחסית סביר ונמוך ביחס לערים תיירותיות אחרות באיטליה בפרט ובאירופה בכלל, כאשר המחיר הממוצע לזוג במלונות המומלצים ביותר בעיר עם ציוני הגולשים המעולים ביותר, נעים בין כ-300 ש"ח בעונת האוף סיזן ובמלונות הפשוטים ומגיעים עד ל-1200 ש"ח במלונות היוקרתיים בעונות השיא.

צפו בסרטון המשגע הזה של נופי אגם גארדה כולל מבט ממעוף הציפור על סירמיונה


מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לסירמיונה?


התקופה הטובה והפופולרית ביותר להגיע לסירמיונה היא בין החודשים אפריל עד אוקטובר כאשר חודשי הקיץ יוני, יולי ואוגוסט הם העמוסים והפופולריים ביותר. ניתן כמובן להגיע לביקור בעיר גם בחורף במסגרת טיול בצפון איטליה ורבים אכן עושים זאת, אך אם אתם מתכננים טיול משפחתי לאגם גארדה ולסירמיונה, אטרקציות משפחתיות רבות יהיו סגורות בחורף.

מלונות מומלצים בסירמיונה ב-2024


להלן רשימה של המלונות בסירמיונה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון מרקוני סירמיונה
אם צריך לבחור במלון הנחשב למס' 1 בסירמיונה, אין ספק שזהו צריך להיות מלון מרקוני המצוין שדורג במקום הראשון בטבלת דירוג הגולשים בקרב גולשי אתר בוקינג.קום עם ציון מדהים של 9.5 המבוסס על מאות רבות של ציוני גולשים מכל העולם.

מדובר במלון 3 כוכבים שיושב ממש מול אגם גארדה ומציע נופים פנורמיים נפלאים על האגם. מיקומו המעולה של המלון, הוא זה שכנראה בעיקר הפך אותו למוביל בקרב מלונות סירמיונה כאשר הוא שוכן בלב העיר העתיקה על רחוב ראשי במרחק הליכה מהאגם, מטירת סירמיונה, המעיינות החמים ואטרקציות נוספות.

מקריאת ביקורות הגולשים באתר בוקינג או באתר טריפ אדווייזר, ניתן להבין באופן די ברור כי מדובר במלון עם שירות מדרגה ראשונה, ארוחת בוקר מצויינת ומגוונת, חניה קלה וחינמית, חדרים טובים המשקיפים כולם אל האגם ועוד.

גם המטיילים הישראלים הרבים שהגיעו ללון בסירמיונה, בחרו ללון במלון והרעיפו בשבחים ומחמאות רבות. המלון נחשב גם לאחד מנותני התמורה הטובים ביותר בעיר כאשר המחיר הממוצע לחדר זוגי ללילה נע בין 350 ל-500 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון אולימפיה סירמיונה
מלון אולימפיה סירמיונה הוא ללא ספק אחד מהמלונות המומלצים ביותר בעיר ואחד האהובים ביותר על המטיילים הישראלים שזכה בעשרות ביקורות אוהדות וחיוביות באתרי התיירות המובילים ברשת. המלון דורג במקום הרביעי בדירוג הגולשים באתר בוקינג עם הציון 9.3 ונחשב גם למומלץ מאוד למשפחות עם ילדים.

זהו מלון 2 כוכבים המוגדר כמלון באד אנד ברקפסט (B&B) המציע גם חדרי משפחה גדולים המתאימים לארבעה או חמישה אנשים בחדר. בעלי המלון, אדם בשם דיוויד, הצליח לכבוש את לב המבקרים וכמות המחמאות שהוא מקבל באתר בוקינג ואתרים אחרים על השירות האדיב והטוב שהוא מעניק, פשוט בלתי נגמרת.

אמנם המלון לא ממוקם בלב המרכז של העיר אך ישנם רבים שמעדיפים זאת מכיוון שכך הגישה למלון עם רכב היא קלה יותר. כך או כך, ניתן להגיע יחסית בקלות מהמלון אל המרכז, המרוחק כ-3 ק"מ מהעיר העתיקה, בעזרת נסיעה קצרה בתחבורה הציבורית.

חדרי המלון סטנדרטיים ומאובזרים בכל מה שצריך כולל גם טלוויזיה ומקרר. המחיר הממוצע לחדר משפחתי הכולל זוג ו-2 ילדים, יעלה בממוצע כ-400 ש"ח בלבד.
 
לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 



מלון עדן סירמיונה
מלון נוסף שמדורג גבוה מאוד בדירוגי הגולשים ברשת הוא מלון עדן שדורג במקום השלישי מבין כל מלונות סירמיונה שבאתר טריפ אדווייזר עם ציון 4.5 מתוך 5 על פי כ-900 ביקורות גולשים. גם באתר בוקינג קיסל המלון ציון מעולה (9.3) ודורג במקום ה-5 מבין כ-70 מלונות.

המלון הוא בדירוג של 4 כוכבים, הממוקם במרכז סירמיונה ויושב על שפת אגם גארדה. תוכלו לשבת במרפסת דק עם כסאות נח, המשקיפה ישירות אל האגם וליהנות מהאווירה הנפלאה. גם אטרקציות מרכזיות בעיר העתיקה כמו טירת סירמיונה או כיכר סאן פולו, נמצאות במרחק הליכה קצר מהמלון.

כמו רוב המלונות הממוקמים בעיר העתיקה של סירמיונה, גם כאן ישנה בעיה של כניסה עם הרכב עד למלון וגם בעיות של מציאת חנייה, אך המלון מציע חנייה פרטית בעלות של 12 יורו ליום. חדרי המלון גדולים ומרווחים ומעוצבים בסגנון מודרני וחדיש כשהם מחולקים לחדרים זוגיים, חדרי משפחה וגם סוויטות ברמות שונות.

בסה"כ, אם מתגברים על בעיית הגישה עם הרכב, מדובר במלון עטור שבחים שגרף המלצות רבות ממטיילים רבים מרחבי העולם כולל מטיילים רבים מישראל שדיווחו על שירות מעולה, מיקום מושלם, ארוחת בוקר מגוונת וכמובן, נוף מדהים אל אגם גארדה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון נע בין כ-350 ש"ח באוף סיזן וכ-800 ש"ח בעונות השיא.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון אוליבי תרמה סירמיונה
אם אתם מחפשים להתפנק במלון ספא יוקרתי בסירמיונה, מומלץ מאוד לבדוק את מלון אוליבי תרמה הנחשב לאחד הטובים והמומלצים בעיר ומציע מיקום במרחק יריקה מאגם גארדה ומועדון בריאות שלם הכולל בריכה חיצונית מחוממת עם מים תרמיים, בריכה מקורה ומתקני ספא נוספים (הגישה לספא כרוכה בתשלום נוסף).

המלון קיבל ביקורות מעולות מהמטיילים הישראלים ברשת שציינו לטובה בעיקר את הבריכות והמתקנים המאובזרים, את ארוחת הבוקר העשירה והמגוונת במצרכים, וגם את המיקום המעולה שמציע מצד אחד קירבה לאגם ולמרכז ומצד שני ממוקם באיזור שקט ורגוע.

המלון מציע סוגים שונים של חדרים כולל גם חדרי משפחה המתאימים לזוג עם 2 ילדים. כל החדרים מגיעים עם מזגן, טלוויזיה, מיני בר ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון נע בין 500 ש"ח ללילה בתקופת החורף והחל מ-950 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 




מלון B&B איל מוזאיקו סירמיונה
ואם אתם מחפשים מלון זול וטוב בסירמיונה שנותן תמורה מעולה למחיר, כדאי לבדוק את מלון ה-B&B איל מוזאיקו שנחשב ללא ספק לאחד הטובים ביותר בקטיגוריה זו כשהמחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על לא יותר מ-450 ש"ח גם בתקופת הקיץ או פסח.

מדובר במלון מעוצב ומטופח הממוקם במרחק נסיעה קצר ממרכז סירמיונה וניתן להגיע די בקלות באמצעות התחבורה הציבורית למרכז (מומלץ לרכוש כרטיס לאוטובוס במלון במחיר מוזל). המלון מציע חדרים מודרניים ומעוצבים הכוללים בין היתר טלוויזיה, מוצרי טיפוח ואינטרנט חופשי. כמו כן, ישנה מסעדה צמודה למלון וחנייה פרטית בחינם.

הביקורות המאומתות באתר בוקינג העניקו למלון זה ציונים מעולים וציינו לשבח את המיקום (בעיקר עבור מטיילים שמגיעים עם רכב לאגם גארדה), את רמת החדרים הגבוהה ואת השירות החם והלבבי של צוות המלון ובעליו. המחיר כאמור, נע בין כ-350 ל-450 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלונות מומלצים בסירמיונה ב-2024


להלן עוד כמה מלונות בסירמיונה שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מתחם הדירות נואובה תרמה סרימיונה (Residence Nuove Terme) - אחד ממקומות האירוח הפופולריים ביותר בקרב המשפחות הישראליות באגם גארדה. אלו הן דירות הכוללות חדר שינה וסלון ומאובזרות בכל מה שצריך. ישנו סופר צמוד למקום. הבעלים - פאביו, הצליח לגרוף מחמאות ותשבחות מהמבקרים הישראלים. המקום דורג במקום החמישי מבין כל דירות הנופש בסירמיונה באתר בוקינג וזכה שם לציון 9.4. המחיר הממוצע: בין 500 ל-700 ש"ח ללילה למשפחה בת 4 נפשות.
  • מלון וילה רוזה סירמיונה (Hotel Villa Rosa) - מלון 3 כוכבים בסירמיונה ואחד המומלצים ביותר באיזור. ממוקם צמוד לאגם גארדה ומציע חדרים זוגיים וחדרי משפחה עם נוף לאגם. המלון קיבל ציונים מעולים מהמטיילים הישראלים וזכה לציון המעולה 9.4 באתר בוקינג לפי מאות חוות דעת מאומתות. המחיר: כ-730 ש"ח לזוג בממוצע בעונת הקיץ.
  • מלון פייס סירמיונה (Hotel Pace) - זכה להמלצות רבות ברשת. ממוקם בלב העיר העתיקה של סירמיונה ומשקיף על אדם גארדה. מציע חדרים בעיצוב קלאסי/מלכותי כשחלקם כוללים מרפסת פרטית ממש על האגם. זכה לציון 9.2 באתר בוקינג ודורג במקום ה-17 באתר טריפ אדווייזר. המחיר לחדר לזוג ללילה עומד על כ-550 ש"ח בממוצע.
  • מלון מארולדה סירמיונה (Hotel Marolda) - מלון קטן ונחמד הממוקם קרוב מאוד לשפת אגם גארדה וזכה בביקורות מעולות מהמטיילים הישראלים וממטיילים מכל העולם. נמצא במרחק הליכה מהכיכר המרכזית ומצודת סירמיונה. המלון קיבל את הציון 9 באתר בוקינג ומציע חדרים זוגיים במחיר ממוצע של כ-550 ש"ח ללילה.
  • מלון פנסיונה מרצדס סירמיונה (Pensione Mercedes) - מלון עטור שבחים ואחד בקטיגוריית האורחנים וה-B&B בסירמיונה. ממוקם במרחק לאגם גארדה ובמרחק נסיעה קצר למרכז העיר. מטיילים ישראלים בחרו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים מעולים ומחמאות רבות. מחיר החדר הזול העומד על כ-250 ש"ח בלבד ללילה, הופך את המלון לאחד המלונות נותני התמורה הטובים ביותר בסירמיונה.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בסירמיונה ב-2024 - המדריך המושלם למטייל באיטליה!
מלונות מומלצים בסירמיונה ב-2024 - המדריך המושלם למטייל באיטליה!
מהם המלונות המומלצים ביותר בסירמיונה המחזיקים בציוני הגולשים הטובים ברשת? באילו מלונות שם בחרו ללון המטיילים הישראלים? באיזה איזור כדאי לישון שם? וכמה
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_zHdWAMvkqYpefPZZHI__XZBt8ftadpd6KjSJP4XtJ05yNAyFrgCpjzhyphenhyphenwbGV1STiLnUBT-dLHjOJY884UsR4G04YnOjrfz4VhaoYytyhS9hcfENaIWZBDB3oXMPHEDeIWXsuqGwdzKY/w640-h400/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%25A8%25D7%259E%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_zHdWAMvkqYpefPZZHI__XZBt8ftadpd6KjSJP4XtJ05yNAyFrgCpjzhyphenhyphenwbGV1STiLnUBT-dLHjOJY884UsR4G04YnOjrfz4VhaoYytyhS9hcfENaIWZBDB3oXMPHEDeIWXsuqGwdzKY/s72-w640-c-h400/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%25A8%25D7%259E%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2018/11/Sirmione-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2018/11/Sirmione-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content