/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

כרטיסים לגארדה לנד 2024 - כך תעקפו את התורים הארוכים לפארק!

איפה הכי כדאי לקנות כרטיסים לפארק גארדה לנד באיטליה וכמה זה יעלה בעונת 2024? מהם המתקנים השווים ביותר בפארק? איך מגיעים לשם? והכירו גם את הפארק החדש במתחם - פארק המים לגולנד! וכל זה ועוד, במדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת על פארק השעשועים הגדול ביותר באיטליה.


כרטיסים לגארדה לנד 2023 - כך תעקפו את התורים הארוכים לפארק!
הגארדה לנד (Gardaland) הוא אחד מפארקי השעשועים הגדולים באירופה ואחד המבוקשים והפופולריים גם בקרב מטיילים ישראלים רבים. זהו הפארק השמיני בגודלו מבחינת כמות המבקרים באירופה עם כשלושה מיליון מבקרים מדי שנה ולפי דירוג שנערך באתר פורבס לפני כמה שנים, הפארק דורג במקום החמישי מבין כל פארקי השעשועים בעולם.

הפארק ממוקם סמוך לאגם גארדה שבצפון איטליה אך אינו שוכן ממש על שפת האגם (המרחק מהאגם הוא כעשרים דקות הליכה). בסמוך אליו שוכן גם פארק גארדה לנד סי לייף (Sea Life) המכונה גם "האקווריום", ובדומה לפארקים הגדולים של אירופה, הוא מחולק למתחמים שונים וכולל בתוכו גם מסעדות, חנויות וגם כמה בתי מלון רשמיים של הפארק.

מדובר בפארק עצום בגודלו המכיל בין היתר 7 רכבות הרים שונות, 4 מגלשות עם מים ומתקנים רבים נוספים. הפארק פתוח מדי שנה בעונת הקיץ ובין החודשים אפריל ועד אוקטובר. לא מזמן הצטרף גם פארק חדש לחלוטין בהשקעה של מיליונים - פארק המים לגולנד שמציע מתקני מים ומתקנים נוספים, כולם בהשראת אבני הלגו הידועות (פרטים נוספים על לגולנד בגארדה לנד, בהמשך).

אז כדי לעשות לכם סדר בכל הבלאגן, במדריך הבא, תוכלו למצוא את כל המידע על רכישת הכרטיסים לפארק, המתחמים השונים, עקיפת התורים, כרטיסים מוזלים והנחות, מלונות מומלצים, דרכי הגעה, לינה ועוד מידע רב. אז בואו ופשוט נתחיל.

כרטיסים לגרדלנד - מהם סוגי הכרטיסים ומהם המחירים לעונת 2024?


עונת 2024 בפארק גארדלנד ובפארקים הסמוכים נפתחת בחודש אפריל 2024. מחיר הכרטיסים לגארדלנד נכון ל-2024 עומד על כ-55 יורו לאדם (מעל גיל 6).

איפה כדאי לרכוש כרטיסים לגארדלנד?


ניתן לרכוש את הכרטיסים לפארק בקופות שבכניסה אך התורים שם ידועים כארוכים ביותר ולכן הדרך הטובה והמומלצת ביותר היא לרכוש את הכרטיסים באמצעות האינטרנט ולחסוך את התורים הארוכים בכניסה לפארק. אתר "Tiqets" הפופולרי מציע בעמוד הבא כרטיסים עוקפי תור (Skip the Line) לגארדה לנד.


בקיץ, הפארק פתוח עד מאוחר בלילה. צפו:

המתחמים השונים והמתקנים המומלצים בפארק גארדלנד ב-2024


בדומה לשאר הפארקים הגדולים באירופה כמו הדיסנילנד, פארק אירופה, אפטלינג ופארקים גדולים באירופה, גם פארק גארדלנד מחולק למתחמים שונים שמופרדים לפי נושאים. ובכן, ישנם שלושה מתחמים מרכזיים בפארק בנוסף לפארק האקווריום אליו נדרשת רכישת כרטיס אחר:

מתחם הפנטזיה (Fantasy) - למשפחות עם ילדים קטנים

מתחם זה מיועד לילדים קטנים ושם מבלים רוב ההורים שמגיעים עם הקטנטנים. בין המתקנים שתוכלו למצוא שם רכבת קטנה שנוסעת מסביב לפארק, קרוסלות שונות ומגוונות, טרמפולינות, מגלשות מים ועוד מתקנים רבים.

מתחם ההרפתקאות (Adventure) - לכל הגילאים

מתחם זה מציע כבר מתקנים רציניים יותר שיכולים להתאים לכל הגילאים כולל המבוגרים. בין המתקנים הידועים שנמצאים במתחם אפשר לציין את הג'ונגל רפיד (Jungle Rapids) שמציע מגלשת אבובים על המים (דומה למתקן שיש בסופרלנד בישראל), מגלשת מים עם סירה בשם פוגה דה אטלנטיקה, רכבת הרים בינונית שנקראת ממותה (Mammut), מתחם רובי לייזר שנקרא רעמסס ועוד.

מתחם האדרנלין (Adrenaline) - לחובבי מתקני האקסטרים

במתחם האדרנלין נמצאים כבר המתקנים הרציניים ביותר בפארק והם מיועדים רק לבוגרים. תוכלו למצוא כאן רכבות הרים תלולות וגבוהות, מגלשות אקסטרים מטורפות וכד'. המתקנים המפורסמים ביותר במתחם הם הרפטור (Raptor), שאמאן (Shaman), בלו טורנדו (Blue Tornado) או ספייס ורטיגו (Space Vertigo).

המתקן רפטור - צפו באחד המתקנים המטורפים והמומלצים של הפארק

האקווריום (Sea Life) בגארדה לנד


מלבד שלושת המתחמים, מציע הפארק בנפרד, גם את האקווריום (פארק סי לייף) השייך לרשת הבינלאומית הידועה שחובקת סניפים רבים בערים שונות ברחבי העולם כמו לונדון, פריז, ברלין ועוד. באטרקציה זו, שחוגגת השנה 10 שנים להקמתה, תוכלו למצוא 13 מתחמים שונים שבהם נמצאים למעלה מ-5000 יצורים ימיים שונים בלמעלה מ-100 מינים שונים.

מחיר כרטיס כניסה לאקווריום בלבד עומד על 9 יורו וניתן לרכוש אותו באמצעות האתר הבא. במידה ורוכשים כרטיס משולב לגארדה לנד כולל כניסה לאקווריום, המחיר יוצא משתלם יותר.


פארק המים לגולנד בגארדה לנד

פארק חדש הצטרף אל בגארדלנד - פארק המים לגולנד. מדובר בפארק חדש לחלוטין שהושקעו בו מיליונים רבים והוא מציע מבחר גדול של מגלשות מים ומתקני מים נוספים העשויים ממיליוני אבני לגו. לפי הפארק, מדובר באחד הפארקים הגדולים מסוג זה באירופה.

הכניסה לפארק לגולנד דורשת "שדרוג" לכרטיס הרגיל. כל כרטיס יכול להשתדרג בתוספת תשלום במשרד הכרטיסים או בקופות במקום. ייתכן ובהמשך, תהיה גם אפשרות להזמנת כרטיסים ללגולנד גם באמצעות האינטרנט.

זמני פתיחת הפארק ושעות פעילות ב-2024


פארק גארדלנד פתוח בעיקרון בעונת הקיץ בלבד שמתחילה בחודש אפריל ומסתיימת בסוף חודש אוקטובר, הוא פתוח גם בכמה ימים בודדים בתקופת הכריסמס וחגים נוספים בחורף. עונת קיץ 2024 תיפתח ככל הנראה במרץ 2024 ותימשך ככל הנראה עד לנובמבר 2024. לאחר מכן הפארק יהיה פתוח רק בתאריכים בודדים אותם ניתן למצוא ביומן הפעילות הרשמי של הפארק.

הפארק נפתח בשעה 10:00 בבוקר ונסגר בין השעות 17:00 ועד 23:00 בלילה (תלוי בתקופה).

איך מגיעים לפארק?


פארק גארדה לנד כפי ששמו מרמז, ממוקם סמוך לאגם גארדה הידוע. הפארק ממוקם במרחק של כשעתיים נסיעה ממילנו או כשעה ארבעים מונציה. העיר ורונה לעומת זאת, ממוקמת כחצי שעה נסיעה בלבד מהפארק.

רוב המטיילים מגיעים לפארק בעזרת רכב פרטי כחלק מחופשה כוללת באגם כשבדרך כלל הם לנים באחת הערים הסמוכות הסובבות את הפארק כמו סירמיונה, פסקיארה, ריבה דל גארדה ועוד.

למגיעים לפארק באמצעות רכב פרטי - הפארק נמצא סמוך לכביש ראשי. יש לרדת ביציאה "Peschiera del Garda" או "Sommacampagna" ומשם יש להמשיך לפי השילוט עוד כמה קילומטרים בודדים עד לפארק.

למגיעים לפארק באמצעות רכבת - ישנן שתי רכבות המגיעות אל הפארק. Trenord Milan-Brescia-Verona ו- Trenitalia Milan-Venice. שתי הרכבות עוצרות בתחנת הרכבת "Peschiera del Garda" הממוקמת כ-2 ק"מ בלבד מהפארק. משם תוכלו להיעזר בשאטלים חינם היוצאים וחוזרים לפארק מדי חצי שעה. האוטובוס הראשון יוצא חצי שעה לפני פתיחת הפארק, והאחרון חצי שעה לאחר סגירת הפארק.

מלונות בגארדה לנד - מהם המלונות הרשמיים וכמה הם יעלו ב-2024?


אם אתם רוצים להשלים לגמרי את החוויה בביקור בפארק, תוכלו ללון באחד משלושת המלונות העובדים עם הפארק באופן רשמי. כל אחד משלושת המלונות הרשמיים מעוצב בהשראת המתחמים והמתקנים שבפארק.

שימו לב, בניגוד למלונות רשמיים של פארקים אחרים, בהם המלונות כוללים גם כרטיסים חינם לפארק, במלונות של גארדה לנד אין זה כך ויש לרכוש כרטיסים לפארק בנפרד. מצד שני, מלונות אלו ממוקמים קרוב מאוד לפארק (במרחק של כ-2 ק"מ בלבד) ומציעים גם שאטלים הלוך וחזור לפארק בחינם לאורחי המלון בכל חצי שעה.

מלונות אלו פופולריים מאוד בקרב מטיילים ישראלים ומשפחות רבות בוחרות ללון במלון זה לכמה ימים. להלן שלושת המלונות של הפארק עם כמה הסברים על כל אחד מהם:

מלון גארדה לנד ריזורט (Gardaland Hotel Resort) - מלון 4 כוכבים במרחק 5 דקות נסיעה בשאטל חינם לפארק. זהו אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב המשפחות הישראליות והן העניקו לו ציונים טובים מאוד ברשת. המלון נחשב לאחד הטובים למשפחות עם ילדים באיזור הפארק והאדם כשהוא מעוצב במוטיבים מהאגדות ומציע פעילויות, מופעים, מתקנים ועוד. במלון ישנם 218 חדרים והוא קיבל את הציון 8.4 באתר בוקינג.קום. המחיר הממוצע לחדר זוגי ב-2024 עומד על כ-760 ש"ח ללילה.

מלון גארדה לנד
מלון גארדה לנד - אחד משלושת המלונות הרשמיים של הפארק

מלון גארדה לנד אדוונצ׳ר (Gardaland Adventure Hotel) - מלון זה המחזיק גם הוא בדירוג של 4 כוכבים, הוא קטן יותר ומציע 100 חדרים בלבד. הדגש במלון זה הוא בחדרים הענקיים והמעוצבים באופן מאוד מיוחד ובהשראת הפארק, שגרפו שבחים ומחמאות ממשפחות ישראליות רבות שבחרו ללון בו. במלון תמצאו גם בריכה עם מפלי מים, מסעדה ועוד. המחיר הממוצע לחדר משפחתי במלון (זוג עם 2 ילדים) ב-2024 עומד על כ-1300 ש"ח ללילה.

מלון גארדהלנד מג'יק (Gardaland Magic Hotel) - מלון 4 כוכבים חדש לגמרי שנפתח רק השנה ויהיה פתוח החל מחודש מאי 2019. המלון מציע 128 חדרים המעוצבים באופן ייחודי בהשראת יערות קסומים, אגדות וכו'. במלון תמצאו גם מסעדה ובר, אינטרנט אלחוטי חינם ומתקנים נוספים. המחיר: כ-1650 ש"ח בממוצע לחדר משפחה ללילה ב-2024.

המלצות וטיפים חשובים שכדאי לדעת לקראת ההגעה לפארק


  • מדובר בפארק גדול מאוד ואם אתם מגיעים עם ילדים קטנים וגדולים, מומלץ להתפצל ולשלוח את הגדולים לבד וליהשאר עם הקטנים. לחילופין, אפשר להתפצל לילד והורה כזוג כדי שתוכלו להספיק יותר מתקנים.
  • המסעדות של הפארק נחשבות לבינוניות וליקרות יחסית. גם השתייה במקום יקרה. מומלץ להגיע עם בקבוקי מים וסנדוויצי'ם מבעוד מועד.
  • הפארק מציע 2 הופעות מדי יום. כדאי ללכת לראות.
  • מומלץ להיעזר במפת הפארק כדי לתכנן היטב את המתקנים והאיזורים בו תהיו עוד לפני ההגעה. אחרת, קרוב לוודאי שתלכו הרבה לאיבוד ותבזבזו הרבה זמן.
  • לפי רוב המומחים והביקורות ברשת, ספטמבר הוא החודש הטוב ביותר להגיע לפארק הן מבחינת העומסים והן מבחינת מזג האוויר.
  • ישנם מתקנים מסויימים שבהם ניתן לקנות במתקן עצמו כרטיס כניסה מהירה למתקנים ולעקוף את התור בתוספת של 5 יורו.
צאו לסיור וירטואלי בגארדה לנד באמצעות גוגל:



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: כרטיסים לגארדה לנד 2024 - כך תעקפו את התורים הארוכים לפארק!
כרטיסים לגארדה לנד 2024 - כך תעקפו את התורים הארוכים לפארק!
איפה הכי כדאי לקנות כרטיסים לפארק גארדה לנד באיטליה וכמה זה יעלה בעונת 2023? מהם המתקנים השווים ביותר בפארק? איך מגיעים לשם? והכירו גם את הפארק החדש ב
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvZZoDv790GdlM9lPuQc3mAhqUJ1tcIZ4ajGuPhCRR0-CLjAdeuuHQiqk6rEH60h-vriLG0GskS5qy9yGU1JnbOLLE5ELqMQYOr1SeeIhbHzd-tOIp5xhiTAexeUprPrF8e9z4ueLo9t8/w640-h492/%25D7%259B%25D7%25A8%25D7%2598%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%259C%25D7%25A4%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%25A7+%25D7%2592%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%2593%25D7%2594+%25D7%259C%25D7%25A0%25D7%2593+2019+-+%25D7%2594%25D7%259E%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%259A+%25D7%2594%25D7%2598%25D7%2595%25D7%2591+%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA%25D7%25A8+%25D7%25A9%25D7%25AA%25D7%259E%25D7%25A6%25D7%2590%25D7%2595+%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%25A9%25D7%25AA.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvZZoDv790GdlM9lPuQc3mAhqUJ1tcIZ4ajGuPhCRR0-CLjAdeuuHQiqk6rEH60h-vriLG0GskS5qy9yGU1JnbOLLE5ELqMQYOr1SeeIhbHzd-tOIp5xhiTAexeUprPrF8e9z4ueLo9t8/s72-w640-c-h492/%25D7%259B%25D7%25A8%25D7%2598%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%259C%25D7%25A4%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%25A7+%25D7%2592%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%2593%25D7%2594+%25D7%259C%25D7%25A0%25D7%2593+2019+-+%25D7%2594%25D7%259E%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%259A+%25D7%2594%25D7%2598%25D7%2595%25D7%2591+%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA%25D7%25A8+%25D7%25A9%25D7%25AA%25D7%259E%25D7%25A6%25D7%2590%25D7%2595+%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%25A9%25D7%25AA.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2018/11/Gardaland-Tickets.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2018/11/Gardaland-Tickets.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content