/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בשטוקהולם ב-2024 - המדריך השלם למטייל בשוודיה!

אילו מלונות בשטוקהולם כבשו את ביקורות הגולשים ברשת? באיזה איזור הכי כדאי לישון בעיר? מהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים שם ב-2024? ואילו מלונות זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה בשטוקהולם.


מלונות מומלצים בשטוקהולם ב-2023 - המדריך השלם למטייל בשוודיה!
שטוקהולם (יש הכותבים אותה סטוקהולם) בירת שוודיה, היא אחת הערים המעניינות והמרתקות ביותר באירופה ומהווה גם שער כניסה לאיזור סקנדינביה. מטיילים ישראלים רבים מגיעים לשטוקהולם מדי שנה (בעיקר בקיץ) ומבלים בה בדרך כלל לפחות 3 ימים, מתוכם גם משפחות עם ילדים רבות, שמגיעות לעיר ולסביבותיה ולאטרקציות הרבות שהיא מציעה.

שטוקהולם (Stockholm) היא עיר עם היסטוריה מרתקת שמתחילה לפני כ-800 שנה במאה ה-13 באי הקטן "גמלה סטאן" ומאז התפתחה לעיר ענקית ומרכזית, הבנויה על 14 איים שונים. העיר מציעה מגוון של אטרקציות מעניינות ביותר המתאימות לכל סוגי התיירים, בין אם מדובר בצעירים, מבוגרים או טיולי משפחות.
   
מומלץ לקרוא גם על:
המקומות המרכזיים ביותר בשטוקהולם שנחשבים למקומות "חובה", הם בית העירייה המפורסם שממנו גם אפשר לקבל תצפית מדהימה על העיר, הארמון המלכותי, קתדרלת Storkyrkan, מוזיאון נובל (על שמו של המדען המפורסם), מוזיאון ואסה ועוד. עבור רבים, כיכר סרגל (Sergels torg), נחשבת לנקודת עוגן מרכזית לכל טיול בעיר. המשפחות המגיעות לשטוקהולם, בוחרות גם ברוב המקרים, לקפוץ ליום אחד לפארק "גרון לנד" הנחשב לפארק מעולה ומומלץ.

הלינה בשטוקהולם יקרה יחסית. בוודאי אם נשווה אותה למחירי המלונות במזרח אירופה, אך גם בהשוואה לערי מערב אירופה, מדובר במחירים בטווח הגבוה יותר של סקאלת המחירים. מצד שני, רוב המלונות בשטוקהולם הם מלונות איכותיים מאוד ומוקפדים ובדרך כלל מעניקים תמורה מעולה למחיר.

במדריך הבא נציג לכם רשימה מובחרת של מלונות מומלצים בשטוקהולם שקיבלו את הביקורות וציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת באתרים המובחרים, נבדוק מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו, באיזה איזור כדאי לישון שם ובאילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים שהגיעו לחופשה בעיר. אז קדימה, בואו ונתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בשטוקהולם לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בשטוקהולם לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון Ett Hem שטוקהולם‬
  2. מלון ריבאל שטוקהולם (Hotel Rival)
  3. מלון קונגסטרדגורדן שטוקהולם (Hotel Kungsträdgården)
  4. מלון סקפשולמן שטוקהולם (Hotel Skeppsholmen)
  5. מלון לידמר שטוקהולם (Lydmar Hotel)

הכי מומלץ לחפש מלון ברובע נורמאלם - איפה כדאי לישון בשטוקהולם?


האיזור המרכזי והתיירותי ביותר בשטוקהולם הוא העיר העתיקה (גמלה סטאן). שם נמצאים רוב האטרקציות ומוקדי העניין החשובים והפופולריים של העיר ושם תבלו קרוב לוודאי חלק גדול מהחופשה שלכם בעיר. לכן, האיזור שנחשב למומלץ ולפופולרי ביותר ללון בו, הוא הרובע נורמאלם (Norrmalm) הממוקם צפונית לעיר העתיקה ומציע בחלקו הדרומי מרחק הליכה קצר לעיר העתיקה ולארטקציות המרכזיות בה.

ואכן, כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך המדריך, רוב המלונות המומלצים ביותר שנבחרו ע"י הגולשים מרחבי העולם, ממוקמים ברובם ברובע נורמאלם. איזורים נוספים שנחשבים מומלצים לתיירות בעיר הם הרובעים סודרמאלם והויסטאד.


החל מ-550 ועד ל-1200 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בשטוקהולם ב-2024?


כפי שתוכלו לראות בהמשך הכתבה, טווח מחירי המלונות המומלצים ביותר בשטוקהולם (אלו שקיבלו את ציוני הגולשים הטובים ברשת), מתחיל באיזור ה-550 ש"ח לזוג ללילה בממוצע ומגיע בדרך כלל לסביבות ה-1100, 1200 ש"ח לזוג ללילה. יש לציין כי מדובר רוב המלונות המומלצים בעיר, הם מלונות 4 כוכבים ומעלה ולכן גם התמורה היא בהתאם.

טווח המחירים במלונות שטוקהולם משתנה בעיקר בתקופה בשנה כאשר דווקא בחודשי הקיץ כמו יולי ואוגוסט, המחירים נמצאים דווקא בחלק התחתון של הטווח ותוכלו למצוא הרבה מאוד מלונות מעולים ב-500 או 600 ש"ח ללילה בלבד.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לשטוקהולם?


כמו כל עיר בירה גדולה ומרכזית, שטוקהולם היא עיר שאפשר לבקר בה בכל עונות השנה וליהנות מהמסעדות, המוזיאונים ושאר האטרקציות המפורסמות של העיר. גם בחורף הקר כשיורד שלג. התקופה הפופולרית ביותר בקרב המטיילים הישראלים לבקר בשטוקהולם היא בדרך כלל בקיץ ובאופן כללי בין החל מתקופת פסח (אפריל) ועד תקופת ראש השנה וסוכות (ספטמבר ואוקטובר).

מלונות מומלצים בשטוקהולם ב-2024


להלן רשימה של המלונות בשטוקהולם שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון רדיסון בלו הוא ללא ספק אחד המלונות הטובים ביותר שתמצאו בשטוקהולם. אמנם זהו מלון 5 כוכבים יוקרתי אך הוא נחשב לאחד מנותני התמורה הטובים בעיר וזכה לציוני גולשים מעולים ברשת. למעלה מ-7000 חוות דעת מאומתות באתר בוקינג, דירגו את המלון במקום ה-7 מבין כל מלונות שטוקהולם. באתר טריפ אדווייזר, דורג המלון במקום ה-13 מתוך 155 מלונות הרשומים באתר.

זהו מלון מפואר ומרשים ביותר הממוקם במרכז שטוקהולם ליד מרכז הקונגרסים והתחנה המרכזית. רוב מוקדי העניין המרכזיים של העיר ממוקמים במרחק הליכה מהמלון. בנוסף, תוכלו למצוא גם סופרמרקט במרחק של כ-200 מטרים בלבד.

מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים חוות דעת מעולות ברשת. הם ציינו לטובה בעיקר את ארוחת הבוקר שזכתה בציונים מעולים, את המיקום המרכזי והנגיש ואת רמת החדרים הגבוהה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון, נע בין 450 ל-1300 ש"ח בהתאם לתקופה בשנה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון אליט הוטל אדלון סטוקהולם
עוד מלון מעולה בשטוקהולם שסחט ביקורות גולשים חיוביות רבות ברשת, הוא מלון ארבעת הכוכבים האופנתי אליט הדלון. זהו מלון יוקרתי הממוקם באיזור סופר מעולה בעיר (קיבל ציון 9.5 על המיקום בבוקינג), במרחק הליכה קצרה מהעיר העתיקה של שטוקהולם ומהתחנה המרכזית, כיכר סרגל, מרכז הירידים, הוטורגשאלן וכל המקומות המרכזיים ביותר שתרצו קרוב לוודאי לבקר בהם.

המלון שוכן במבנה מרשים ומציע אווירה עיצובית מוקפדת מאוד בסגנון המשלב קלאסי עם מודרני. החדרים במלון עוצבו בקפידה רבה ומאובזרים בין היתר בסמארט TV, רצפות עץ, מיטות איכותיות, אינטרנט חינם ועוד. בנוסף, מציע המלון גם מסעדה יוקרתית בבעלות שף המציעה מאכלי ים ובשר בארוחות הצהריים והערב.

קרוב ל-1500 ביקורות מאומתות של גולשי אתר בוקינג מכל העולם, שיבחו את השירות של הצוות, את המיקום המרכזי וארוחת הבוקר העשירה והמגוונת. המחיר לזוג ללילה במלון זה מתחיל באיזור ה-500 ש"ח בממוצע בעונות הזולות בעיר ומגיע לסביבות ה-1100 ש"ח ללילה בעונות היקרות בשנה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון בסט ווסטרן רויאל סטאר סטוקהולם
אם אתם מגיעים לשטוקהולם עם ילדים, כדאי לבדוק את מלון בסט ווסטרן הנחשב לאחד המומלצים ביותר למשפחות עם שטוקהולם כשהוא כולל גם חדרים משפחתיים המתאימים לעד חמש נפשות ואפילו מועדון משחקים. מטיילים ישראלים רבים ברשת העניקו למלון ציונים מעולים על המיקום ועל ההתאמה למשפחות.

המלון ממוקם במרכז העיר צמוד לתחנת רכבת שתיקח אתכם בקלות לכל היעדים המרכזיים בשטוקהולם. מרכז הירידים המפורסם של העיר ממוקם 100 מטרים בלבד מהמלון. המלון קיבל מעל 1100 חוות דעת מאומתות באתר בוקינג שהסתכמו לציון גולשים ממוצע של 8.5.

המלון מציע מסעדה המגישה אוכל שוודי לצד בינלאומי, חדר כושר, סאונה וסולריום. החדרים במלון כוללים מרפסת, טלוויזיה עם כבלים, שולחן עבודה ועוד. חדרי המלון נחלקים לחדרים זוגיים וחדרי משפחה בגדלים שונים. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-450 ש"ח לזוג ללילה בכל עונות השנה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון נוסף בשטוקהולם שללא ספק נחשב לאחד הטובים בעיר הוא מלון דאונטאון קאמפר ביי סקנדיק שדורג במקום ה-6 בדירוג הגולשים באתר בוקינג עם הציון 9.1 ובין 20 המלונות הטובים ביותר באתר טריפ אדווייזר. אם אתם מחפשים מלון עם אווירה מיוחדת ועיצוב ייחודי, זהו בהחלט המלון בשבילכם.

מדובר במלון 4 כוכבים מוקפד ומעוצב שזכה בשבחים רבים באתרי הביקורות המובילים ברשת. מיקומו של המלון, הוא אחד הטובים ביותר שתמצאו בשטוקהולם כאשר כל האטרקציות הידועות של העיר כמו הארמון המלכותי, כנסיית קלרה, כיכר סרגל, הסטורפלאן, בית האופרה ועוד, ממוקמות ממש בסמוך אליו ובמרחק הליכה משם.

המלון זכה בציונים מעולים גם ממטיילים ישראלים רבים ברשת, שצײנו לטובה בעיקר את המיקום המעולה, העיצוב וארוחת הבוקר. במלון ישנו גם מועדון בריאות מושקע ביותר (בתשלום נפרד), הכולל ספא, בריכה על הגג, סאונה, עיסוײם ועוד.

חדר זוגי במלון זה, יעלה לכם בין 400 ל-1000 ש"ח בממוצע לזוג ללילה בהתאם לתקופה בשנה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון אל סטוקהולם
אם אתם מחפשים מלון זול וטוב בשטוקהולם, כדאי מאוד לבדוק את מוטל L הנחשב לפי ביקורות הגולשים ברשת לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר בשטוקהולם. המלון דורג במקום ה-9 מבין 155 מלונות המופיעים באתר טריפ אדווייזר וזכה לציון 8.7 המעולה ע"י למעלה מ-6000 חוות דעת מאומתות של גולשי אתר בוקינג.קום.

אל תתנו להגדרה "Motel" להטעות אתכם. זהו מלון מוקפד ומושקע לכל דבר ועניין, המציע חדרים נוחים ומעוצבים שכוללים בין היתר חדר רחצה פרטי עם מקלחת גשם, טלוויזיה, שולחן עבודה ומיטות איכותיות . כמו כן, מציע המלון גם חדר כושר (ללא תוספת תשלום) וארוחת בוקר.

המלון ממוקם באיזור מרכזי בעיר, קרוב במרחק של כ-10 דקות נסיעה בחשמלית או ברכבת התחתית למרכז העיר ומוקדי העניין המרכזיים. ישנו גם סופרמרקט ממש בצמוד למלון. חוות הדעת הישראליות באתר בוקינג, ציינו לטובה בעיקר את המחיר הנוח והתמורה המעולה שהוא מציע, את המיקום הנוח ואת השירות האדיב ביותר של הצוות.

המחיר הממוצע לחדר במלון: כ-300 ש"ח בלבד לזוג ללילה. אין ספק שאם אתם מחפשים לינה זולה בשטוקהולם, זהו המלון בשבילכם.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




ועוד כמה מלונות מומלצים בשטוקהולם


להלן עוד כמה מלונות בשטוקהולם שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון ג'נרייטור שטוקהולם (Generator Stockholm) - אם אתם מחפשים מלון טוב ומומלץ לצעירים בשטוקהולם, שווה לשקול את מלון ג'נרייטור שמציע חדרים במחיר זול אך נותן תמורה מעולה לפי ביקורות הגולשים ברשת. למרות שהוא מוגדר כאכסנייה ומציע חדרי מעונות, המקום מציע גם חדרים פרטיים לזוג או משפלה עם חדר רחצה פרטי. ממוקם באיזור מרכזי וקיבל ציון מעולה מהישראלים. המחיר: החל מ-130 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אט סיקס בוקינג (At Six) - מלון 5 כוכבים יוקרתי, מפואר וצעיר שהצליח לסחוט ביקורות מעולות באתרי התיירות ברשת. קיבל ציון גולשים 9 באתר בוקינג ודורג במקום ה-17 בטריפ אדווייזר. ממוקם באיזור סופר מעולה בשטוקהולם, כ-250 מטרים בלבד מהעיר העתיקה. נחשב לאחד המומלצים ביותר לצעירים בעיר. המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה נע בין 600 ל-1200 ש"ח. תלוי בתקופה.
מלון שרתון שטוקהולם
מלון שרתון שטוקהולם - אחד הוותיקים והמומלצים בבירת שוודיה
  • מלון היימארקט ביי סקנדיק שטוקהולם (Haymarket by Sca ndic) - מלון 4 כוכבים שקיבל ביקורות מאומתות מעולות ממטיילים ישראלים ברשת שדיווחו על מיקום מושלם במרכז העיר, אווירה מקסימה ושירות אדיב. כיכר סרגל וכל שאר האטרקציות המרכזיות בשטוקהולם, ממוקמות במרחק הליכה מהמלון.  זכה לציון 8.7 באתר בוקינג. המחיר הממוצע: החל מ-400 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון קונג קרל שטוקהולם (Hotell Kung Carl) - מלון מושקע ומעוצב הממוקם בלב מרכז שטוקהולם. ממוקם באיזור תיירותי מאוד ברובע קניות ידוע וקרוב מאוד לפארק הומלגארדן ולאטרקציות ידועות נוספות בעיר. מציע חדרים מרווחים ומסוגננים שקיבלו ציונים מעולים ממטיילים ברשת (כולל מטיילים ישראלים רבים). חדר זוגי במלון יתחיל בממוצע ב-400 ש"ח בעונות הזולות בעיר.
  • מלון שרתון שטוקהולם (Sheraton Stockholm Hotel) - מלון 5 כוכבים ותיק ומעולה בשטוקהולם השייך לרשת מלונות היוקרה העולמית שרתון. המלון קיבל שבחים רבים ברשת ונבחר על ידי לא מעט מטיילים ישראלים שדיווחו על שירות מפנק, אוכל מעולה ומיקום מרכזי ונוח (המלון ממוקם כ-5 דקות הליכה בלבד מהעיר העתיקה בשטוקהולם). המחיר הממוצע לחדר במלון נע בין כ-600 ש"ח ל-1200 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לעונה בשנה.

מלונות כשרים בשטוקהולם


בסטקוהולם ישנה קהילה יהודית מפותחת הכוללת בתי כנסת שונים ובתי חב"ד שונים בהם ניתן למצוא ארוחות כשרות. ישנן גם כמה מסעדות כשרות וחנות למוצרי מזון כשרה. בית הכנסת עדת ישראל הוא נקודת או בית חב"ד שטוקהולם נחשבים לנקודות עוגן מרכזיות לאיזור היהודי בעיר.

לא ידוע לנו על מלון כשר בשטוקהולם אך ישנם מלונות הממוקמים סמוך לעדת ישראל ובהם נוהגים ללון אלו שהכשרות והקירבה למרכז היהודי חשובה להם. המלונות הפופולריים ביותר באיזור זה הם מלון הילטון שטוקהולם סלוסן (Hilton Stockholm Slussen Hotel) הממוקם בין רובע סודרמאלם לבין העיר העתיקה וכ-7 דקות הליכה מעדת ישראל.

מלון נוסף פופולרי באיזור הוא המלון קלאריון שטוקהולם (Clarion Hotel Stockholm) שממוקם גם הוא ברובע סודרמאלם ונמצא מרחק של כמה דקות הליכה מבית חב"ד שטוקהולם.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בשטוקהולם ב-2024 - המדריך השלם למטייל בשוודיה!
מלונות מומלצים בשטוקהולם ב-2024 - המדריך השלם למטייל בשוודיה!
אילו מלונות בשטוקהולם כבשו את ביקורות הגולשים ברשת? באיזה איזור הכי כדאי לישון בעיר? מהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים שם? ואילו מלונות זכו
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg0vv_tvok5aAkcZ4PXGcwp_MOGb2rWU4AyeLCM1myvyVbA3mWfISI9A2jN625uHNSPzddCkxH7-pHa6LBDWWzeeMOTPcLmZEplSa0xtsHe5cIP95dhCaDVOWYzD92JA4xsLTb8Nn75Jus/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2598%25D7%2595%25D7%25A7%25D7%2594%25D7%2595%25D7%259C%25D7%259D.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg0vv_tvok5aAkcZ4PXGcwp_MOGb2rWU4AyeLCM1myvyVbA3mWfISI9A2jN625uHNSPzddCkxH7-pHa6LBDWWzeeMOTPcLmZEplSa0xtsHe5cIP95dhCaDVOWYzD92JA4xsLTb8Nn75Jus/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2598%25D7%2595%25D7%25A7%25D7%2594%25D7%2595%25D7%259C%25D7%259D.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2018/10/Stockholm-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2018/10/Stockholm-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content