/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בקופנהגן ב-2024 - המדריך המושלם למטייל בדנמרק!

מתכננים טיול לקופנהגן בקיץ הקרוב? בדקנו עבורכם מהם המלונות המומלצים ביותר בקופנהגן שזכו בציוני גולשים הטובים ביותר ברשת? אילו מלונות קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר? ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו בעונת התיירות של 2024? כל זה ועוד במדריך הבא.


מלונות מומלצים בקופנהגן ב-2023 - המדריך המושלם למטייל בדנמרק!
קופנהגן (Copenhagen), בירת דנמרק, היא אחת מהערים הגדולות והמרתקות ביותר באירופה ומושכת אליה מדי שנה מטיילים רבים מרחבי העולם כולל תיירים ישראלים רבים המגיעים אליה בהרבה מאוד מקרים כחלק מטיול מקיף יותר באיזור סקנדינביה וצפון אירופה ומחליטים לעצור בה לפחות לכמה לילות.

העיר הסקנדינבית הנפלאה הזו, שוקקת חיים ומציעה אווירה תיירותית מקסימה ומלאת אטרקציות לכל סוגי התיירים. קופנהגן מתאימה מאוד לחופשה משפחתית עם ילדים, לטיול רומנטי או לכל טיול אורבני תיירותי קלאסי. בין האתרים החשובים של העיר ניתן לציין את גני טיבולי המקסימים, המדרחוב "סטורגט" הנחשב למדרחוב הארוך ביותר בעולם, הפסל המפורסם של בת הים הקטנה והמגדל העגול ממנו ניתן לתצפת על כל העיר.

מומלץ לקרוא גם על:
אז אם אתם מתכוונים לעצור בקופנהגן לכמה לילות, היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם את המלונות המומלצים ביותר בקופנהגן שזכו לביקורות הטובות ביותר ברשת, נברר באיזה איזור בעיר כדאי ללון ונבדוק גם מהם המחירים הממוצעים של המלונות המומלצים ביותר בקופנהגן בעונת התיירות של 2024. קדימה, בואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בקופנהגן לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בקופנהגן לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון נימב קופנהגן (Nimb Hotel)
  2. מלון ד'אנגלטרה קופנהגן (Hotel D'Angleterre)
  3. מלון אנדרסן קופנהגן (Andersen Boutique Hotel)
  4. מלון סיטיזןM קופנהגן (citizenM Copenhagen Radhuspladsen)
  5. מלון 71 ניהבן קופנהגן (71 Nyhavn Hotel)

חפשו מלון ליד גני טיבולי והתחנה המרכזית - איפה כדאי לישון בקופנהגן?


האיזור המומלץ ביותר ללינה בקופנהגן הוא מרכז העיר כאשר גני טיבולי והתחנה המרכזית מהווים את נקודת העוגן הטובה ביותר לחיפוש מלון בעיר ומיקום המלונות הטובים בעיר נמדד בדרך כלל במרחק ההליכה מאיזורים אלו. כפי שתוכלו לראות בהמשך הרשימה, המלונות המומלצים ביותר של קופנהגן, ממוקמים ברובם במרחק הליכה מגני טיבולי והתחנה המרכזית ולכן זהו האיזור שמומלץ גם לכם לחפש בו מלון בעיר.


כ-750 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בקופנהגן ב-2024?


קופנהגן בפרט (וסקנדינביה בכלל), היא לא איזור זול והמחירים הממוצעים במלונות שם נחשבים ליקרים ביחס לערים אחרות באירופה. כפי שתוכלו לראות בהמשך המדריך, מחירי המלונות המומלצים ביותר שקיבלו את ציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת, נעים בין כ-500 ל-1000 ש"ח כאשר המחירים הגבוהים בטווח זה הם בעיקר בתקופת הקיץ.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לקופנהגן?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לדנמרק התקופה הטובה ביותר להגיע לקופנהגן בשקלול מזג אוויר, עומס תיירים ופרמטרים נוספים, הם חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, חודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר) ותקופת סוף החורף והאביב (מרץ - יוני).

מלונות מומלצים בקופנהגן ב-2024


להלן רשימה של המלונות בקופנהגן שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


אחד המלונות הנחשב ללא ספק לאחד המלונות המומלצים ביותר בקופנהגן הוא מלון אבסלון שזכה להמלצות מעולות ברשת בכל הפרמטרים ובמיוחד על המיקום המעולה שלו ועל ארוחת בוקר מצויינת. המלון דורג במקום השישי באתר טריפ אדווייזר ובמקום הרביעי באתר בוקינג עם ציון 9 על סמך כ-5000 חוות דעת מאומתות.

גם המטיילים הישראלים שהספיקו ללון בו, אהבו מאוד את המלון והעניקו לו ציונים מעולים באתר בוקינג ובאתרים נוספים ברשת. מדובר במלון 4 כוכבים הממוקם באחד המיקומים הטובים ביותר בקופנהגן. התחנה המרכזית וגני טיבולי המפורסמים, נמצאים ממש במרחק 5 דקות הליכה מהמלון וגם שכונת קודביאן שבה תוכלו למצוא חנויות ומסעדות רבות, נמצאת קרוב למלון. המלון מציע גם למי שמעוניין, שירות של השכרת אופניים.

במלון יש סה"כ 161 חדרים המתאימים לזוגות ולמשפחות עם ילדים יכולים להכיל עד ארבע נפשות בחדר. חדרי המלון מעוצבים בסגנון מודרני וחדשני והם כוללים בין היתר גם מקרר, שולחן עבודה וטלוויזיה. המחיר הממוצע לזוג ללילה לחדר במלון זה עומד על כ-650 ש"ח.


לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלונות בקופנהגן
עוד מלון הנחשב לאחד הטובים והפופולריים ביותר בקופנהגן בעיקר גם בזכות מיקומו הקרוב לשדה התעופה של העיר, הוא מלון קלריון המחזיק בדירוג הראשון והמכובד באתר טריפ אדווייזר עם ציונים מעולים ושבחים רבים באתר כולל ביקורות ישראליות מעולות. גם בטבלת דירוגי הגולשים של בוקינג, דורג המלון במקום גבוה מאוד (דורג במקום ה-3) עם ציון מעולה של 8.7.

כאמור, אחד היתרונות של מלון זה הוא הקירבה לשדה התעופה ורבים מהתיירים בחורים ללון בו בגלל סיבה זו. למרות המיקום ליד שדה התעופה, המלון לא רחוק כל כך ממרכז העיר ותוכלו להגיע לשם במרחק נסיעה של כ-12 דקות בלבד באמצעות המטרו שתחנה שלו נמצאת בסמיכות למלון. ישנה במלון גם בריכת שחייה מקורה ומרשימה.

התיירים הישראלים במלון ציינו לשבח את מתקני המלון, את הנוחות והניקיון וגם את השירות המעולה של הצוות. החדרים במלון כוללים חלונות מהרצפה לתקרה ומעוצבים בקפידה רבה. ישנם במלון סה"כ 382 חדרים ביניהם גם חדרי משפחה המתאימים ל-4 נפשות בחדר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון מתחיל באיזור ה-750 ש"ח ועולה לכיוון ה-1000 ש"ח ללילה ככל שמתקרבים לתקופת הקיץ.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלונות בקופנהגן
מלון זה אמנם ממוקם יחסית רחוק מהמרכז של קופנהגן אבל למרות זאת זכה להמלצות מעולות ברשת ונחשב לאחד המומלצים בעיר. המלון שוכן במבנה ארכיטקטוני מרשים ביותר המעוצב בעיצוב חדשני ומודרני ומורכב למעשה משני מגדלים גבוהים המחוברים ביניהם בגשר. בקומה העליונה של המלון ישנו בר עם נוף פנורמי מהמם של כל קופנהגן ומשם תוכלו להביא לישראל אחלה תמונות לסלפי.

מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים מעולים ברשת באתרים כמו טריפ אדווייזר או בוקינג.קום שם קיבל את הציון 8.4 על סמך כ-8000 חוות דעת מאומתות. המלון ממוקם ליד מרכז הכנסים הגדול ביותר בקופנהגן והשני בגודלו בכל סקנדינביה המכונה "בלה סנטר", והוא ממוקם ממש בין שדה התעופה לבין מרכז העיר כאשר המרחק לשם הוא כרבע שעה נסיעה בלבד במטרו (תחנת המטרו ממוקמת כ-100 מטר מהמלון).

המלון, שנרכש לא מזמן מרשת המלונות היוקרתית "מריוט", מציע 812 חדרים שונים המחולקים לדרגות אירוח שונות ומתאים בעיקר לזוגות. חדרי המלון מעוצבים ברמה גבוהה מאוד וכוללים בין היתר חלונות מהרצפה לתקרה כדי שתוכלו להפיק את המראה המיטבי של הנוף. המחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל בכ-650 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלונות בקופנהגן
אם אתם מחפשים מלון במיקום טוב בקופנהגן, כדאי מאוד לבדוק את מלון אדמירל המחזיק בדירוג של 4 כוכבים וממוקם באיזור מעולה בעיר, קרוב מאוד למרכז. המלון שוכן במבנה היסטורי השוכן באיזור מעולה במרכז העיר, קרוב לארמון המלכותי ולבית האופרה וגם לרחוב הקניות סטורגט. גני טיבולי הידועים של העיר, ממוקמים במרחק של כ-2 ק"מ בלבד מהמלון.

המלון זכה בביקורות מעולות ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים וזכה לציונים מעולים בפרמטרים רבים ובעיקר על המיקום הנוח, על ארוחת בוקר טובה ועשירה ועל רמת העיצוב הגבוהה של החדרים המשלבים בתוכם את קורות העץ העתיקות של המבנה ההיסטורי.

המלון מציע גם מסעדת גורמה המציעה אוכל סקנדינבי/צרפתי ואינטרנט אלחוטי חינם הזמין בכל רחבי המלון. חדרי המלון כוללים בין היתר טלוויזיה ואמצעים להכנת קפה ותה. המחיר הממוצע לחדר נע בין כ-700 ש"ח ל-1200 ש"ח בהתאם לעונה בשנה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלונות בקופנהגן
ועוד מלון שממוקם ממש בלב קופנהגן וזכה להרבה המלצות טובות ברשת הוא מלון טיפאני הנחשב גם לאחד המומלצים למשפחות עם ילדים בקופנהגן. המלון דורג במקום ה-24 באתר טריפ אדווייזר מתוך כ-120 מלונות הרשומים באתר וזכה לציון טוב בבוקינג של 8.3 על פי כ-2000 חוות דעת מאומתות של גולשים.

משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה וציינו לטובה בביקורות ברשת את המיקום המעולה והקירבה לגני טיבולי ושאר האטרקציות, את החדרים המאובזרים ואת ארוחת הבוקר. המלון כאמור, ממוקם ממש במרכז העיר במרחק הליכה לגני טיבולי, התחנה המרכזית, רובע מיטפאקינג ושוק חג המולד של העיר.

החדרים במלון מוצעים כחדרים זוגיים או כחדרי משפחה לזוג עם שני ילדים בחדר והם כוללים בין היתר מיקרוגל, מקרר, מכונת קפה ועוד. המלון נחשב גם לנותן תמורה מעולה למחיר שנע בממוצע בין 650 ש"ח בחורף ל-900 ש"ח בקיץ.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




ועוד כמה מלונות מומלצים בקופנהגן


להלן עוד כמה מלונות בקופנהגן שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון אנדרסן קופנהגן (Andersen Boutique Hotel) - דורג במקום ה-3 באתר טריפ אדווייזר ובמקום החמישי באתר בוקינג עם ציון 8.8.  זכה לביקורות ישראליות מצויינות ברשת וקיבל ציונים מעולים בפרמטרים רבים ובעיקר על המיקום, הניקיון והסדר והשירות. ממוקם צמוד לתחנה המרכזית בקופנהגן שנחשב לאיזור מעולה לתיירים. המחיר הממוצע: בין 500 ל-1300 ש"ח בהתאם לעונה בשנה.
  • מלון אקסל גולדסמדן קופנהגן (Axel Guldsmeden) - מלון אידיאלי למי שמחפש תמורה מעולה למחיר במיקום מעולה קופנהגן. זהו מלון 4 כוכבים הממוקם במרכז העיר, כ-5 דקות הליכה מגני טיבולי והתחנה המרכזית המציע חדרים גם בתקופת הקיץ במחיר ממוצע של כ-570 ש"ח לזוג ללילה. המלון כולל גם מועדון ספא (בתשלום נוסף) וחדרים מעוצבים ומוקפדים הכוללים בין היתר גם אינטרנט אלחוטי חינם.
  • מלון/אכסניית אורבן האוס קופנהגן (Urban House Copenhagen by MEININGER) - אכסנייה מעולה שזכתה בביקורות גולשים מצויינות ברשת ומתאימה גם לצעירים וגם למשפחות. ניתן לבחור בין חדרים עם מקלחת משותפת לבין חדרים עם חדר רחצה פרטי. המקום מציע גם חדרי משפחה ומותאם מאוד לילדים. משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה הממוקם בלב המרכז של קופנהגן למרות שישנם גולשים שטענו כי האיזור ממוקם ליד כמה מועדונים והסביבה אינה מתאימה לילדים. תיאלצו לשפוט בעצמכם. המחיר: כ-500 ש"ח לזוג ללילה וכ-850 ש"ח לחדר למשפחה עם 2 ילדים גם בתקופת הקיץ.
  • מלון באבט גולדסמיידן קופנהגן (Babette Guldsmeden) - גרף ביקורות טובות מאוד באתרי המלונות הבינלאומיים. דורג במקום ה-14 באתר טריפ אדווייזר וזכה לציון טוב מאוד בבוקינג (8.6 לפי מעל 2000 חוות דעת). ממוקם במרכז העיר ליד אטרקציות מפורסמות רבות כגון פסל "בת הים הקטנה", נמל ניהאבין המפורסם, איזור הקניות ברחוב סטורגט ועוד. כולן נמצאות במרחק הליכה מהמלון. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-670 ש"ח לזוג ללילה.

כל המלונות בקופנהגן על גבי מפה + מחירים

Booking.com
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בקופנהגן ב-2024 - המדריך המושלם למטייל בדנמרק!
מלונות מומלצים בקופנהגן ב-2024 - המדריך המושלם למטייל בדנמרק!
מתכננים טיול לקופנהגן בקיץ הקרוב? בדקנו עבורכם מהם המלונות המומלצים ביותר בקופנהגן שזכו בציוני גולשים הטובים ביותר ברשת? אילו מלונות קיבלו את הביקורות
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgyERrfjmYBrjW3N56b3USNiBLutUPIdSc6f-vEHtGaGMO0i1_L_NPimlFLzrvEuVJskOCxBpea5gSZxbkP-LzmQk2Kz8iHCxaJteefCPrIxfI6UhF2dtqpP3gbcXY15b_7vE9mwYXHsbg/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A4%25D7%25A0%25D7%2594%25D7%2592%25D7%259F.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgyERrfjmYBrjW3N56b3USNiBLutUPIdSc6f-vEHtGaGMO0i1_L_NPimlFLzrvEuVJskOCxBpea5gSZxbkP-LzmQk2Kz8iHCxaJteefCPrIxfI6UhF2dtqpP3gbcXY15b_7vE9mwYXHsbg/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A4%25D7%25A0%25D7%2594%25D7%2592%25D7%259F.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/12/Copenhagen-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/12/Copenhagen-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content