/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים באיסלה מוחרס (עדכני ל-2024) - כמה יעלו לכם המלונות הכי טובים שם?

אילו מלונות באיסלה מוחרס שבמקסיקו זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת? אילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים? איפה כדאי לישון שם? ומהם המחירים הממוצעים במלונות הטובים ביותר באי? קבלו את מדריך הלינה לאיסלה מוחרס הטוב ביותר שתמצאו ברשת.


מלונות מומלצים באיסלה מוחרס (עדכני ל-2023) - כמה יעלו לכם המלונות הכי טובים שם?
האי המקסיקני המקסים איסלה מוחרס (Isla Mujeres), נחשב לאחד מעצירות החובה בכל טיול למקסיקו, במיוחד עבור הזוגות המגיעים לחופשת ירח דבש או חופשה רומנטית אחרת. יחד עם הערים קנקון או פלאיה דל כרמן, איסלה מוחרס הוא מקום של חופשת בטן גב, צלילות ושנורקל, מלונות פאר, מסעדות והרבה בטלה. אין בו יותר מדי אטרקציות מיוחדות או דברים לעשות, ורוב התיירים המגיעים אליו, בוחרים בד"כ לבלות שם לא יותר מיומיים.

איסלה מוחרס הוא יעד פופולרי מאוד בקרב התיירים הישראלים שבוחרים ברובם להגיע אל המלונות המפוארים המדורגים 5 כוכבים ומציעים אירוח הכל כלול מפנק, בריכות גדולות ומעוצבות, סוויטות יוקרתיות והרבה מאוד חוף ים ונוף משגע. זהו אי קטן שפירוש שמו המילולי הוא "אי הנשים" והוא ממוקם ממש ממול העיר קנקון ממנה לוקחים מעבורת על האי (כעשרים דקות של שייט).

היום באתר "תיירות נבונה" נגיע לאי הנפלא הזה ונבדוק אילו מלונות באיסלה מוחרס קיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת, אילו מלונות היו מועדפים בעיקר על הזוגות הישראלים, באיזה איזור כדאי לישון שם? ומההם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים של העיר. כל זה ועוד במדריך שהכנו לכם. קדימה, בואו נתחיל.
  

5 המלונות הטובים ביותר באיסלה מוחרס לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר באיסלה מוחרס לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון איסלה מוחרס פאלאס (Isla Mujeres Palace)
  2. מלון לאס פאלמס איסלה מוחרס (Hotel Las Palmas‬)
  3. מלון זוטרי וילה רולאנדי איסלה מוחרס (Zoetry Villa Rolandi Isla Mujeres)
  4. מלון נאוטיביץ' קונדוס פלאיה נורטה (Nautibeach Condos Playa Norte)
  5. מלון איצ'ל ביץ' איסלה מוחרס (Ixchel Beach Hotel)

חפשו מלון ליד חוף פלאיה נורטה והמדרחוב (אך לא רק) - איפה כדאי לישון באיסלה מוחרס?


עיקר העניין באיסלה מוחרס מתרכז סביב חוף הים הפופולרי ביותר שבו הנקרא "פלאיה נורטה" (Playa Norte) הממוקם בצפון האי והמדרחוב הראשי שלידו ובו נמצאים רוב המסעדות והחנויות המרכזיות של האי. מלון הממוקם ליד שני אלו, נחשב למלון במיקום מעולה. גם בית חב"ד המקומי, שוכן באיזור זה.

למרות זאת, כדאי לקחת בחשבון שמדובר בסופו של דבר באי די קטן וגם אם המלון שבחרתם, אינו ממוקם ממש במרכז, מדובר בסה"כ בנסיעה קצרה וזולה במונית שלא צריכה להרתיע אתכם במידה והחלטתם ללכת על מלון באיזור שקט יותר (ואכן הרבה מאוד זוגות ישראלים בוחרים לעשות כך) וישנם לא מעט מלונות מעולים שזכו בהמלצות גולשים רבות ואינם ממוקמים במרכז.


החל מ-650 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר באיסלה מוחרס ב-2023?


כאמור, חלק לא מבוטל מהתיירים הרבים המגיעים לאיסלה מוחרס, עושים זאת במסגרת חופשת ירח דבש או חופשה רומנטית אחרת ואלו מגיעים ברוב המקרים למלונות 5 הכוכבים הרבים שבאי. טווח המחירים עבור המלונות המפוארים של איסלה מוחרס שזכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת, נע החל מ-600 ש"ח לזוג ללילה ויגיע לאיזור ה-1500 ש"ח בהתאם לסוג החדר שתבחרו ולתקופה בשנה. לפי סטטיסטיקה של אתר בוקינג, חודש אוגוסט וחודש נובמבר, הם החודשים הזולים ביותר.

אם לעומת זאת, אתם מחפשים מלונות פשוטים יותר ולא מחפשים אחר אירו הכל כלול, בריכות ענק וכד', תוכלו למצוא מבחר גדול של מלונות מומלצים מאוד באי שחדר זוגי שם יעומד על כ-200 או 350 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לאיסלה מוחרס?


החודשים הפופולריים ביותר להגיע לאיסלה מוחרס הם חודשי הקיץ יולי ואוגוסט ותקופת פסח (סביבות חודש אפריל). אפשר כמובן גם להגיע בחודשים שלפני או אחרי ואין חודשים הנחשבים לבעייתיים במיוחד מבחינה תיירותית.

מלונות מומלצים באיסלה מוחרס ב-2024


להלן רשימה של המלונות באיסלה מוחרס שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון סקריטו איסלה מוחרס (Hotel Secreto)
אחד המלונות באיסלה מוחרס שכבש את המטיילים הישראלים שם, הוא מלון סקריטו שנחשב לאחד הטובים והמומלצים ביותר באי. המלון דורג במקום ה-4 מבין כל מלונות איסלה מוחרס בטבלת דירוג הגולשים של אתר בוקינג עם ציון 9 המעולה ודורג במקום ה-9 בטריפ אדוויזר.

המלון ממוקם במיקום מעולה באי, במרחק הליכה של כמה דקות בלבד מהחוף המפורסם פלאיה נורטה וממרכז העיר. גם בית חב"ד למי שמעוניין ממוקם כ-5 דקות הליכה משם בלבד.

בחוות הדעת של הגולשים הישראלים ברשת, ניתן למצוא גם כמה הערות שליליות על ארוחת הבוקר הלא מגוונת ועל חדר האמבטיה הקטן אבל אלו מתגמדים אל מול המחמאות והפידבקים שקיבל המלון מהגולשים שדיווחו על מיקום הכי מעולה באיסחה מוחרס, על חדרים מפנקים עם מיטות גדולות ומרפסת גדולה, על נוף מהמם לים ועל שירות אדיב ביותר של צוות המלון.

אין ספק שאם אתם מגיעים לחופשה רומנטית באיסלה מוחרס, מלון סקריטו הוא אחד מהמלונות ששווה לבדוק לגביו. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-530 ש"ח ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון איצ'ל ביץ' איסלה מוחרס (Ixchel Beach Hotel)
מלון איצ'ל ביץ' הוא ללא ספק המלון המוכר והפופולרי ביותר בקרב המטיילים הישראלים באיסלה מוחרס והוא קצר שבחים רבים מהם ברשת על שירות מושלם, מיקום מנצח והחוף הפרטי המעולה. באתר בוקינג למשל, נרשמו למעלה מ-60 חוות דעת ישראליות באתר - נתון המעיד על הפופולריות הרבה שלו בקרב הישראלים.

גולת הכותרת של מלון זה, היא החוף הפרטי שלו הממוקם בחוף פלאיה נורטה שנחשב לחוף הטוב ביותר באיסלה מוחרס והקירבה הרבה למדרחוב הראשי שם תמצאו את כל המסעדות השוות של האי. המלון מציע לאורחיו גישה לחוף פרטי ו-2 בריכות יפות ומעוצבות.

חדרי המלון זכו לביקורות מעולות על הגודל ועל הארגון ותוכלו לבחור בין חדר זוגי רגיל לבין סוויטה עם נוף לגן או לים. אבל כאמור, המיקום והשירות הם אלו שגרמו למלון להיכנס לחמשת המלונות הטובים ביותר באיסלה מוחרס באתר טריפ אדווייזר. באתר בוקינג, זכה המלון לציון 8.7. המחיר: החל מ-480 ש"ח לזוג ללילה לחדר זוגי והחל מ-650 ש"ח לסוויטה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון זוטרי וילה רולאנדי איסלה מוחרס (Zoetry Villa Rolandi Isla Mujeres)
אם אתם מחפשים מלון מושלם לירח דבש באיסלה מוחרס, כדאי מאוד לבדוק את מלון זואטרי עטור השבחים שדורג במקום השלישי מבין כל מלונות איסלה מוחרס באתר טריפ אדווייזר ובמקום העשירי בטבלת דירוג הגולשים באתר בוקינג עם הציון 8.8.

מלון זה הוא מסוג המקומות שלא תצטרכו בכלל לצאת ממנו אפילו ליום אחד. עם 3 בריכות מעוצבות, אירוח הכל כלול, מסעדות איכותיות ושירות מפנק שזכה בציוני הגולשים הטובים ביותר, תוכלו לעשות לעצמכם חופשת ירח דבש מושלמת.

זוגות ישראלים רבים בחרו זה למלון שלהם באיסלה מוחרס ודיווחו על שירות איכותי שטרם נראה כמוהו, בריכות מושלמות, נוף משגע מהמרפסת הפרטית ואוכל מעולה. המלון עצמו מרוחק מעט מהמרכז אבל לפי ביקורות הגולשים, לא תרצו בכלל לצאת ממנו. זהו מלון סופר יוקרתי וגם המחיר בהתאם כשהוא עומד בממוצע על החל מ-1630 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון באהיה צ'אק צ'י איסלה מוחרס (Bahia Chac Chi)
עוד אחד מהמלונות המומלצים ביותר והפופולריים מאוד בקרב הזוגות הישראלים הוא מלון באהיה צ'אק צ'י הנחשב לאחד המלונות נותני התמורה הטובים ביותר באי ודורג במקום העשירי בטריפ אדווייזר ובמקום ה-12 באתר בוקינג.

המלון ממוקם באיזור מעולה באיסלה מוחרס במרחק הליכה מהמדרחוב הראשי והמסעדות הרבות שבו ומבית חב"ד. גם המעבורת נמצאת במרחק מהליכה מהמלון. זהו מלון 4 כוכבים עם חדרים גדולים ומרווחים ובריכת שחייה חיצונית.

צריך לקחת בחשבון שזהו לא מהמלונות המפוארים של האי המקסיקני וישנם טובים יותר ממנו בקטיגוריה זו, אך למחיר שהוא מציע ולמי שמחפש מלונות זולים באיסלה מוחרס, זו יכולה להיות בחירה טובה ומומלצת. המחיר הממוצע עומד על כ-380 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון אם.איי.איי ריף איסלה מוחרס (MIA Reef Isla Mujeres Resort)
עוד מלון שחייב להיכנס לרשימת חמשת המלונות המומלצים ביותר של איסלה מוחרס הוא מלון MIA שממבט קצר בתמונות שלו, תוכלו להבין מדוע. מלון זה יושב למעשה על מעין אי משלו המחובר במזח לחוף ומעניק תחושה של אי פרטי רק שלכם.

תיירים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה והעניקו לו ברשת בעיקר ציונים טובים וחיוביים. כך למשל בביקורות הישראליות באתר בטריפ אדווייזר דיווחו הגולשים בעיקר על מלון מהמם ביופיו על ארוחת בוקר מעולה ועל שירות מצוין.

המלון ממוקם צמוד לחוף פלאיה נורטה שם תוכלו לצלול להנאתכם ומציע אירוח הכל כלול מפנק. חדרי המלון מעוצבים בקפידה ומשקיפים על הים. תוכלו לבחור בין חדרי דלוקס, סוויטות זוגיות או סוויטות משפחתיות לזוג עם 2 ילדים. גם מלון זה הוא יחסית יקר והמחיר הממוצע לחדר זוגי ללילה נע בין 900 ל-1600 ש"ח בהתאם לתקופה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ועוד כמה מלונות מומלצים באיסלה מוחרס


להלן עוד כמה מלונות באיסלה מוחרס שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • קוקו בי איסלה מוחרס (Coco B Isla) - המלון הטוב ביותר באיסלה מוחרס לפי טבלת דירוג הגולשים בבוקינג שבה הוא מדורג במקום הראשון עם הציון המעולה 9. ממוקם על חוף הים באיזור שקט ומבודד ובמרחק של כ-10 דקות נסיעה מהמרכז. מתאים מאוד למי שמחפש מלון שקט ורגוע באיסלה מוחרס. המחיר: בין 800 ל-1600 ש"ח לזוג ללילה (תלוי בתקופה בשנה).
  • מלון סי הוק סוויטס איסלה מוחרס (Sea Hawk Suites) - אם אתם מחפשים מלון זול ומומלץ באיסלה מוחרס, מלון זה הוא אחד המובילים בקטיגוריה זו. המלון ממוקם במיקום המרכזי והטוב ביותר שאפשר לבקש באי, קרוב לפלאיה נורטה ולמדרחוב הראשי. המלון מציע חדרים פשוטים אך כוללים את כל מה שצריך ואף יותר ומאובזרים בין היתר גם בפינת אוכל, חדר רחצה פרטי, מקרר ועוד. המחיר לזוג ללילה במלון יעלה בממוצע כ-200 עד 300 ש"ח לזוג ללילה בלבד. המלון דורג במקום השני בבוקינג עם ציון 9.3.
  • קאסה דה לוס סואניוס איסלה מוחרס (Casa de los Suenos) - ואם אתם מתכננים להגיע לאיסלה מוחרס עם ילדים, שווה לבדוק את המלון הזה הנחשב לאחד המומלצים ביותר למשפחות באי. המלון מרוחק מעט מהמרכז אך במרחק נסיעה קצר שגם לא יעלה הרבה, תוכלו להגיע בקלות למרכז. המלון דורג במקום ה-7 בטריפ אדווייזר ובמקום ה-5 בדירוג הגולשים של אתר בוקינג עם הציון 8.6. המחיר הממוצע: החל מ-550 ש"ח ללילה לחדר זוגי והחל מ-700 ש"ח בממוצע לחדר משפחתי לשוג עם 2 ילדים.
  • מלון פריבילג' אלוקסס איסלה מוחרס (Privilege Aluxes) - מלון זה הוא ללא ספק אחד הפופולריים ביותר על הזוגות הישראלים שמגיעים לחופשת ירח דבש כשרובם העניקו לו ביקורות חיוביות ברשת. זהו מלון 5 כוכבים מפואר עם 2 בריכות גדולות, מסעדות איכותיות, ספא ועיסויים וכל מה שמלון לירח דבש אמור לספק. ממוקם צמוד לפלאיה נורטה. חדר זוגי במלון יתחיל בממוצע ב-500 ויגיע עד לאיזור ה-1200 ש"ח ללילה בהתאם לסוג החדר שתבחרו ולעונה בשנה.
  • מלון איסלה קראקול (Isla Caracol) - מלון זול ופשוט לתיירים פשוטים שמחפשים מקום לנוח בו עם מיטות נוחות, חדר רחצה פרטי ואפילו בריכה קטנה. זכה להרבה ביקורות ישראליות טובות ברשת ונחשב לאחד מנותני התמורה הטובים ביותר באי. דורג במקום ה-15 מבין המלונות הרשומים באתר בוקינג עם הציון 8. מציע חדרים במחיר זול שנע בממוצע בין 150 ל-450 ש"ח לזוג ללילה.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים באיסלה מוחרס (עדכני ל-2024) - כמה יעלו לכם המלונות הכי טובים שם?
מלונות מומלצים באיסלה מוחרס (עדכני ל-2024) - כמה יעלו לכם המלונות הכי טובים שם?
אילו מלונות באיסלה מוחרס שבמקסיקו זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת? אילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים? איפה כדאי לישון שם? ומהם המחירים הממוצעים במלונות הטובים ביותר באי? קבלו את מדריך הלינה לאיסלה מוחרס הטוב ביותר שתמצאו ברשת.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg6jGlFv4dCo-N0HRfqU05GnP5JqB8w5Kw_Dn0cRhqL3d_sH1RKPnjF0KQnUpJdf79M2C8gwisTZBME4pZtjiTOluocnipZzcvGcyRmS8EmxL4YqsQZk-bGbTNweE6BL-CpCZgx8qAO-WM/w640-h360/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259F+MIA+%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%25A3+%25D7%2590%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%259C%25D7%2594+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%2597%25D7%25A8%25D7%25A1.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg6jGlFv4dCo-N0HRfqU05GnP5JqB8w5Kw_Dn0cRhqL3d_sH1RKPnjF0KQnUpJdf79M2C8gwisTZBME4pZtjiTOluocnipZzcvGcyRmS8EmxL4YqsQZk-bGbTNweE6BL-CpCZgx8qAO-WM/s72-w640-c-h360/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259F+MIA+%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%25A3+%25D7%2590%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%259C%25D7%2594+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%2597%25D7%25A8%25D7%25A1.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2018/08/best-Isla-Mujeres-hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2018/08/best-Isla-Mujeres-hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content