/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בקנקון מקסיקו ב-2024 - המדריך הכי טוב שתמצאו ברשת!

מלונות הכל כלול מדהימים ומפוארים, חוף ים שרואים רק בסרטים, מסיבות ואקשן לצעירים וגם שקט ושלווה לזוגות. הכירו את קנקון מקסיקו. אחד היעדים המושלמים בעולם לירח דבש. אז אילו מלונות בקנקון הם הכי טובים? על אילו מלונות המליצו הישראלים וכמה זה יעלה לכם ב-2024? בכתבה הבאה.


מלונות מומלצים בקנקון מקסיקו ב-2023 - המדריך הכי טוב שתמצאו ברשת!
אם אתם מחפשים יעד מושלם לחופשת ירח דבש מושלמת, אתם יכולים לעצור עכשיו. הגעתם לקנקון (Cancun), עיר הנופש הנהדרת של מקסיקו שנחשבת לאחד המקומות הקסומים והפופולריים ביותר בדרום אמריקה ובעולם כולו. ישראלים רבים כבר גילו את המקום המופלא הזה ומגיעים לשם בעיקר לחופשות זוגיות רומנטיות ולחופשות ירח דבש.

קנקון ידועה בעיקר בזכות החופים המקסימים שלה ובבתי המלון המפוארים והמפנקים המציעים במקרים רבים גם אירוח הכל כלול ושירות 5 כוכבים כולל. בנוסף לחופשת בטן גב, קנקון מציעה גם חיי לילה ואווירה תיירותית נפלאה, מועדוני צלילה, מרכזי קניות גדולים וגם פארק מים ואטרקציות דומות. בנוסף, קנקון מהווה את אחת מנקודות העצירה הפופולריות בטיול רחב יותר במקסיקו הכולל את פלאיה דל כרמן, איסלה מוחרס, קוזומל ועוד. אחד המקומות המרכזיים והמפורסמים ביותר בעיר הוא המועדון "קוקו בונגו" שאין תייר שמגיע לקנקון ולא קופץ לביקור במקום.

היום באתר "תיירות נבונה" ננסה לעזור לכם למצוא את המלון הטוב ביותר בקנקון ונגלה אילו מלונות שם זכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות בחרו הישראלים לשהות בהם? ומהם המחירים הממוצעים של מלונות אלו בעונת התיירות הקרובה. אז הנה, אנו מתחילים..

5 המלונות הטובים ביותר בקנקון מקסיקו לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בקנקון לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון לה בלנק קנקון (Le Blanc Spa Resort)
  2. מלון ניזוק קנקון (Nizuc Resort & Spa)
  3. מלון סיקרטס דה ויין קנקון (Secrets The Vine Cancun)
  4. מלון לייב אקווה ביץ' ריזורט קנקון (Live Aqua Beach Resort Cancun)
  5. מלון היאט סילרה קנקון (Hyatt Zilara Cancun)

מומלץ לחפש מלון ברצועת החופים - איפה כדאי לישון בקנקון?


המקום המרכזי ביותר בקנקון הוא איזור קוקו בונגו אליו מגיעים כל התיירים בקנקון בעיקר בשעות הערב והלילה בהן הוא הופך לאיזור בילויים סואן ומרגש. למרות זאת, אם אתם מחפשים חופשה רגועה ושלווה בקנקון (ואכן רוב מי שמגיע לשם מחפש זאת), מומלץ לחפש מלון דווקא באיזור המרוחק מרחק נסיעה קצר מהמרכז ומקוקו בונגו ולהתמקד בעיקר ברצועת המלונות שכמו אילת, מרכזת סביבה מספר גדול של מלונות וריזורטים מפוארים.


כפי שמיד תוכלו לגלות, באיזור רצועת המלונות, ממוקמים כמעט כל המלונות המומלצים ביותר בקנקון ברשת המופיעים גם בהמשך כתבה זו. מלונות אלו הם בעיקר מלונות 5 כוכבים מפוארים וגדולים במיוחד המציעים במקרים רבים כפי שמיד תראו, גם אירוח הכל כלול.

לכן בשורה התחתונה, אם אתם רוצים להתפנק בריזורט מפואר בקנקון כמו שצריך, עדיף לחפש מלון ברצועת המלונות. בלילה תמיד תוכלו להגיע בקלות ובמרחק נסיעה קצר, לאיזור הקוקו בונגו ולאיזור הבילויים של העיר.

מה אפשר לעשות בקנקון והאיזור?


אם אתם רוצים לגוון קצת את חופשת בטן הגב שלכם בקנקון, אפשר למצוא אטרקציות די מדהימות באיזור הנחשבות לפופולריות ביותר גם בקרב תיירים ישראלים רבים. פארק המים Xel-ha (של-הא) הממוקם כשעה וחצי נסיעה מקנקון, הוא אטרקציה פופולרית מאוד באיזור. מין שילוב של פארק מים ומתקנים יחד עם שנורקלים, שחייה עם דולפינים ואטרקציות נוספות. מדובר במקום נפלא וכיפי ביותר וניתן לרכוש כרטיסים לפארק באמצעות האתר הבא.

עוד אתר פופולרי מאוד בקרב המטיילים בקנקון הוא פארק המים Xcaret המרוחק כשעה נסיעה מקנקון וקרוב גם לפלאיה דל כרמן. זהו נחשב לפארק מתחרה של הפארק Xel-ha שהזכרנו מקודם, וגם בפארק זה תוכלו למצוא מתקנים, ספורט מים, שחייה עם דולפינים, מופעי ריקוד ואקרובטיקה ועוד. פרטים נוספים על רכישת כרטיסים לפארק, תוכלו למצוא בעמוד הבא.

ואם אין לכם בעיה להתרחק כשעתיים נסיעה מקנקון, סעו לאתר הארכיאולוגי המפורסם צ'יצן איצ'ה (Chichen Itza‬) שבו תוכלו למצוא פירמידות של בני המאיה ועוד מבנים מדהימים ומרתקים. זהו אתר חובה לכל חובב היסטוריה ותרבות ויעצים לחלוטין את החוויה שלכם בטיול.

כ-1850 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בקנקון ב-2024?


המלונות המומלצים ביותר של קנקון כפי שמיד תוכלו לראות, הם ברוב המקרים מלונות 5 כוכבים מפוארים ויוקרתיים ולכן, המחיר הממוצע של מלונות אלו הוא יקר ביחס למחירים שאולי התרגלתם לראות במקומות אחרים בעולם.

וכך, מבדיקה מעמיקה שערכנו באתרי השוואות מחירי מלונות מובילים ברשת, מצאנו כי טווח המחירים הממוצע למלונות המומלצים ביותר בקנקון (מלונות שדורגו גבוה בטריפ אדווייזר וזכו לציונים גבוהים באתר בוקינג) נע בין 1750 ל-1950 ש"ח לזוג ללילה.

המלצה: החודשים בהם הסיכוי למצוא מחירים זולים יותר מאלו, הם ספטמבר, אוקטובר ונובמבר שנחשבים לחודשים הזולים ביותר בקנקון.


מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לקנקון?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת למקסיקו התקופה הטובה ביותר להגיע לקנקון בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם חודשי חודשי טרום קיץ (מאי ויוני), חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) וחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

מלונות מומלצים בקנקון מקסיקו ב-2024


להלן רשימה של המלונות בקנקון שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון היאט זיוה הוא כנראה המלון המומלץ ביותר בקנקון ומקריאת ביקורות הגולשים עליו ברשת, ניתן מהר מאוד להבין מדוע. מדובר במלון 5 כוכבים מפואר ביותר השוכן במבנה מרשים על חוף הים ומציע אירוח הכל כלול מפנק. המלון מוקף בבריכות שחייה יפות ומעוצבות ומציע פעילויות מים, מופעים ומסיבות, מגוון גדול מאוד של מסעדות, שירותי ספא מפנקים ובקיצור, כל מה שתרצו ולא תרצו מבית מלון. מועדון קוקו בונגו המפורסם, ממוקם במרחק כמה דקות הליכה בלבד מהמלון.

הביקורות על המלון הן לא פחות ממדהימות וקשה מאוד למצוא אפילו הערה שלילית אחת על המלון. גם תיירים ישראלים רבים בחרו במלון זה לחופשה שלהם בקנקון והעריפו שבחים רבים ברשת. הביקורות מציינות במיוחד את מתקני המלון המטופחים, את השפע, רמת החדרים הגבוהה מאוד, את השירות הסופר אדיב של הצוות ואת המיקום המעולה. המלון דורג במקום הראשון בדירוג הגולשים באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.5 ודורג במקום ה-7 באתר טריפ אדווייזר.

החדרים במלון הם גדולים ומרווחים וכוללים בין היתר טלוויזיה, מכונת קפה ומיני בר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד בממוצע על כ-1600 ש"ח לאירוח הכולל הכל כלול.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שראוי להיכנס לרשימת המלונות הטובים והמומלצים ביותר בקנקון, הוא מלון 5 הכוכבים סיקרטס דה ווין המיועד לזוגות בלבד ונחשב לאחד המומלצים ביותר לזוגות בירח דבש. המלון זכה בביקורות גולשים וציונים מעולים ביותר ודורג במקום השלישי באתר בוקינג עם ציון גולשים 9.3 המבוסס על מאות ביקורות גולשים מאומתות. גם באתר טריפ אדוויזר דורג המלון במקום ה-3 המכובד מבין כל מלונות קנקון שבאתר.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר המיועד לזוגות בלבד ומציע שירות הכל כלול. המלון ממוקם על שדרת קוקולאן ליד חוף הים ומציע את כל מה שזוג בירח דבש מחפש, כגון 3 בריכות שחייה, 6 מסעדות שונות, איזור ספא יוקרתי ופעילויות נוספות. המטיילים הישראלים הרבים שכבר זכו ללון במלון, ציינו לשבח את השירות המאוד אדיב של הצוות שבמקרים רבים זכו לקבל מהם שדרוג לחדר ללא בקשה וללא תשלום נוסף, את היוקרה והפאר שבמלון, השפע והמגוון ורמת האוכל הגבוהה וגם את רמת החדרים.

החדרים במלון גדולים ומעוצבים בסגנון מודרני וכוללים גם נוף לים הקריבי. המלון הוא יוקרתי מאוד והמחירים בהתאם כאשר המחיר הממוצע עומד על כ-1950 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון מושלם לירח דבש בקנקון שגרף שבחים רבים ברשת מזוגות ישראלים ומזוגות מכל רחבי העולם הוא מלון אקווה ביץ' המחזיק אף הוא בדירוג של 5 כוכבים ונחשב ללא ספק לאחד הטובים בקנקון.

גולשי אתר טריפ אדווייזר דירגו את המלון במקום ה-4 וגולשי אתר בוקינג דירגו את המלון במקום ה-6 עם הציון המעולה 9.3 המבוסס על כ-350 ביקורות מאומתות. בין הביקורות הרבות באתר בוקינג, ניתן למצוא גם ביקורות רבות של ישראלים שרובם המוחלט אהבו מאוד את המלון וחילקו לו ציונים מעולים על השירות, הבריכה, הנוף והמיקום.

המלון ממוקם על חוף ים פרטי ונמצא ליד קניון גדול בשם לה איסלה. במלון תמצאו אירוח הכל כלול מפנק, בריכת שחייה מעוצבת, מסעדות רבות ומגוונות, מועדון ספא מפואר ועוד. החדרים והמלון מעוצבים בקפידה רבה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה עומד על כ-1750 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



   
מלון 5 כוכבים מפואר נוסף בקנקון המציע אירוח הכל כלול מפנק ומיועד עבור זוגות בלבד הוא מלון סילרה (או זילארה) הנחשב לאחד המומלצים ביותר לזוגות בירח דבש. המלון זכה לתגובות ושבחים רבים מזוגות ישראלים שהספיקו ללון בו בחופשת ירח הדבש שלהם שציינו לטובה בעיקר את הפינוק והאדיבות של המלון, את ארוחות הבוקר המעולות ואת רמת המתקנים הגבוהה.

המלון קיבל ציון מעולה באתר בוקינג (9.4 על סמך כ-800 ביקורות מאומתות) ודורג גם במקום ה-5 המכובד באתר טריפ אדווייזר מתוך למעלה מ-150 מלונות הרשומים באתר. זהו ריזורט גדול מאוד ומפואר במיוחד השוכן על חוף הים ומציע מספר בריכות שחייה גדולות ומעוצבות, מסיבות, פעילויות ומופעים של להקות ואירוח הכל כלול אמיתי שזכה לשבחים רבים בביקורות הגולשים.

אין ספק שזהו אחד המלונות היוקרתיים ביותר והמפוארים ביותר בקנקון וכך גם המחירים במלון שעומדים בממוצע על כ-2000 ש"ח לזוג ללילה אך רבים מהמטיילים הישראלים ששהו במלון דיווחו כי המלון "יקר אבל שווה...".

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים גם מלון מפנק בקנקון אבל גם במחירים יחסית זולים למתחרים, כדאי לבדוק גם את המלון המפואר קאזה מגנה שמככב ברשימת המלונות המומלצים ביותר בקנקון באתרי הביקורות הבינלאומיים וזכה בציונים מעולים ברשת גם מזוגות ישראלים רבים ששהו בו.

באתר טריפ אדווייזר למשל, דורג המלון לפי גולשי האתר במקום ה-16 מתוך כל מלונות קנקון ובאתר בוקינג קיבל ציון מעולה של 9 מתוך 10. למרות שמדובר במלון 4 כוכבים בלבד, אל תטעו. מדובר במלון מפואר ביותר שנראה כמו נלקח מסרט. המלון ממוקם על חוף הים וכולל בריכה גדולה ומעוצבת, חדרים גדולים ומפנקים המאובזרים גם בשמיכות פוך איכותיות ובמרפסת פרטית.

המלון מתהדר ב-8 מסעדות שונות ואיכותיות שזכו לשבחים רבים ברשת בעלות תפריט מגוון כגון מקסיקני מקומי, איטלקי, סטקייה, פירות ים וכו'. המלון מתאים גם למשפחות עם ילדים ומציע תוכניות ומתקנים לילדים במקום. כאמור, המלון מציע מחירים זולים יחסית ביחס למתחרים והמחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה עומד על כ-1000 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ וכ-780 ש"ח בתקופת חגי תשרי.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים בקנקון מקסיקו


להלן עוד כמה מלונות בקנקון שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • גראנד פארק רויאל קנקון (Grand Park Royal Cancun) - ריזורט גדול בן 5 כוכבים המציע שירות הכל כלול. פופולרי מאוד בקרב התיירים ישראלים. ממוקם על חוף פרטי וכולל 2 בריכות שחייה ו-4 מסעדות שונות. זכה בציון 8.6 באתר בוקינג. כ-1000 ש"ח בממוצע לזוג ללילה ע"ב הכל כלול.
  • מלון JW מריוט קנקון (JW Marriott Cancun) - דורג במקום ה-12 בטריפ אדווייזר ובמקום ה-8 בבוקינג עם ציון 9. זכה רק בביקורות טובות ובהמלצות בקרב מטיילים ישראלים שכבר ביקרו במלון. מקום מוקפד מאוד ומעוצב היטב ומציע חדרים גדולים ומרווחים, שירות ספא יוקרתי ביותר ועוד. המחיר הממוצע: בין 1200 ל-2000 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון רויאל סאנדס הכל כלול קנקון (The Royal Sands) - אחד המלונות המומלצים ביותר ברשת בקנקון. מלון עצום בגודלו הממוקם באיזור רצועת המלונות היוקרתי במקום שקט וכ-2 דקות הליכה ממרכז מסחרי גדול. איזור המועדונים המפורסם של קנקון נמצא במרחק של כמה דקות נסיעה בלבד (ניתן להשתמש בתחבורה הציבורית). המלון מציע גם מציע אירוח הכל כלול. זכה לציון 8.7 באתר בוקינג. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-1200 ש"ח.
  • מלון ווסטין לגונה-מאר אושן קנקון (The Westin Lagunamar Ocean Resort) - מלון יפייפה ומרהיב הממוקם גם הוא באיזור רצועת המלונות של קנקון. גרך שבחים וציונים ממש מעולים ברשת. דורג במקום ה-11 בטריפ אדווייזר ובמקום ה-12 באתר בוקינג (ציון 8.8). זכה בציונים מעולים גם מזוגות ישראלים שציינו לטובה במלון את המיקום, העיצוב המרהיב ואת הדירות והסוויטות. המחיר: כ-1000 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון גראן קריבה הכל כלול קנקון (Gran Caribe Resort & Spa) - מלון 5 כוכבים הכל כלול בקנקון הנחשב לאחד המומלצים והפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים. המלון ממוקם ליד הקוקו בונגו ומציע בריכה, מועדון ספא, חדרים גדולים וחוף ים פרטי. זכה לציון 8.7 באתר בוקינגודורג שם במקום ה-13 בדירוג ציוני הגולשים הכללי של האתר. מציע חדרים וסוויטות החל מ-1500 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

כל המלונות בקנקון על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בקנקון מקסיקו ב-2024 - המדריך הכי טוב שתמצאו ברשת!
מלונות מומלצים בקנקון מקסיקו ב-2024 - המדריך הכי טוב שתמצאו ברשת!
מלונות הכל כלול מדהימים ומפוארים, חוף ים שרואים רק בסרטים, מסיבות ואקשן לצעירים וגם שקט ושלווה לזוגות. הכירו את קנקון מקסיקו. אחד היעדים המושלמים בעול
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgCue0YILopaIVtTPP-xG6MHvEHV6NkPZuP-t9YDQkb8nHMwF1OLCvQLoRmtinhxQhhYoPizLp_MJi426m3f7bMmcJep2qB1rJfcyDMdSrbHora3RSLymvTFUszc9nKtie_Ibbn_yL4XqQ/w640-h394/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%25A0%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%259F.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgCue0YILopaIVtTPP-xG6MHvEHV6NkPZuP-t9YDQkb8nHMwF1OLCvQLoRmtinhxQhhYoPizLp_MJi426m3f7bMmcJep2qB1rJfcyDMdSrbHora3RSLymvTFUszc9nKtie_Ibbn_yL4XqQ/s72-w640-c-h394/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%25A0%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%259F.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/04/Cancun-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/04/Cancun-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content