/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בבילבאו (מעודכן ל-2024) - המדריך הטוב ביותר ברשת!

מהם המלונות הטובים ביותר בבילבאו ואילו מהם דורגו במקומות הראשונים ברשת? באילו מלונות בעיר בחרו ללון המטיילים הישראלים ומהם המחירים הממוצעים במלונות בילבאו לעונת התיירות ב-2024? קבלו את מדריך הלינה לבילבאו הטוב ביותר שתמצאו ברשת.


מלונות מומלצים בבילבאו (מעודכן ל-2023) - המדריך הטוב ביותר ברשת!
העיר הספרדית המקסימה בילבאו (Bilbao), היא העיר הגדולה ביותר בחבל הבסקים הספרדי ומהווה נקודת עצירה "חובה" עבור כל מי שמטייל באיזור. יחד עם עיירת החוף סן סבסטיאן וערי חוף נוספות בצפון ספרד, העיר בילבאו היא עיר תיירותית מדרגה ראשונה ופופולרית מאוד גם בקרב המטיילים הישראלים הרבים הפוקדים אותה מדי שנה בעיקר בתקופת האביב והקיץ (ואפילו בתקופת ראש השנה וסוכות).

הסמל וסימן ההיכר המזוהה ביותר עם בילבאו, הוא כמובן מוזיאון גוגנהיים המפורסם (לא הזה שבניו יורק - שגם מפורסם מאוד), הנחשב ליצירת מופת אדריכלית ולמרכז התיירותי הידוע ביותר בבילבאו. גם העיר העתיקה של בילבאו היא אטרקציה תיירותית מרכזית ומעניינת מאוד והיא כוללת כמה מן האטרקציות והמבנים הידועים ביותר בעיר כמו קתדרלת סנטיאגו המפורסמת, שוק הפשפשים המגניב ועוד.
מוזיאון גוגנהיים המרשים של בילבאו
מרבית המטיילים הישראלים המבקרים בבילבאו, שוהים בה בין יום ליומיים כחלק מטיול מקיף יותר בספרד הכולל את מדריד, סן סבסטיאן וערים נוספות. בילבאו זוכה לציונים מעולים בקרב רוב המטיילים מישראל שמציינים לטובה את מזג האוויר הנוח, את האנשים האדיבים, את המסעדות המעולות המציעות את ה"פינצ'וס" (טאפאס בשפה הבסקית המקומית) וכמובן את מוזיאון גוגנהיים המפורסם שחובה לבקר בו מבפנים ומבחוץ (איך תרכשו כרטיסים למוזיאון ללא תורים? פרטים, בהמשך המדריך).

מומלץ לקרוא גם על:
אז באיזה איזור כדאי לכם לישון בבילבאו? מהם המלונות הטובים ביותר שם? על מה המליצו התיירים הישראלים? ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו לעונת התיירות הקרובה? כל זה ועוד, במדריך הלינה המעולה שהכנו לכם על בילבאו. בואו ונתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בבילבאו לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בבילבאו לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון גראן דומינה בילבאו (Gran Hotel Domine Bilbao)
  2. מלון סרקוטל גראן בילבאו (Sercotel Hotel Gran Bilbao)
  3. מלון NH קולקשן וייה דה בילבאו (NH Collection Villa de Bilbao)
  4. מלון מירו בילבאו (Hotel Miro)
  5. מלון ארטצ'ה בילבאו (Hotel Artetxe)

כדאי לחפש מלון ליד מוזיאון גוגנהיים והעיר העתיקה - איפה כדאי לישון בבילבאו?


העיר העתיקה של בילבאו ומוזיאון גוגנהיים הם שני מוקדי העניין המרכזיים ביותר בעיר ושם נמצאים ומטיילים רובם המוחלט של התיירים בבילבאו. לכן, בחירת מלון באיזור זה, צריכה להיות העדיפות הראשונה שלכם.

אטרקציות ידועות רבות של בילבאו נמצאות באותו הרדיוס של העיר העתיקה ובמרחק סביר אחד מהשני כמו למשל גשר סנטיאגו קלטראווה, קתדרלת סנטיאגו, טירת אלהונדיגה, פארק דונה קאסילד ועוד. כמו כן, העיר העתיקה של בילבאו מלאה במסעדות ומרכזי מסחר ואפשר להעביר בה יום שלם מבלי לשים לב.

ואכן, כפי שמיד תוכלו לראות, כל המלונות המומלצים ביותר בבילבאו שמככבים בראש רשימות המלונות המומלצים באתרי התיירות המובילים, ממוקמים באיזור העיר העתיקה ובמרחק הליכה ממוזיאון גוגנהיים ולכן, כדאי גם לכם לחפש מלון באיזור זה. 

העיר העתיקה בבילבאו

איך קונים כרטיסים למוזיאון גוגנהיים בבילבאו?


כאמור, מוזיאון גוגנהיים של בילבאו הוא האטרקציה המרכזית בעיר וכשכזה, הוא עמוס במבקרים במשך כל ימות השנה. לכן, אם גם אתם רוצים להיכנס לביקור במוזיאון, מומלץ לרכוש כרטיסים מראש באמצעות האינטנרט. באתר "Tiqets" המעולה למשל, מציעים בעמוד הבא כרטיסים למוזיאון שניתן להוריד ישירות לנייד ללא צורך בהדפסת הכרטיסים (פשוט מציגים את הטלפון בכניסה).

כ-550 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בבילבאו ב-2024?


כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, מחיר ממוצע לחדר באחד המלונות המומלצים ביותר בבילבאו, נע בין 400 ל-600 ש"ח לזוג ללילה. טווח זה משקף את המחירים לעונות הקיץ והאביב כאשר בחורף, טווח המחירים יורד ברוב המקרים, ואותו מלון שמציע חדר ב-590 ש"ח לזוג ללילה, יציע חדר באיזור ה-340 ש"ח בחודשי החורף.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לבילבאו?


עונת התיירות המאסיבית בבילבאו, כמו שאר ערי ספרד, היא בתקופת הקיץ ובאופן כללי, בין החודשים אפריל-אוקטובר. זאת התקופה המומלצת והפופולרית ביותר לטייל בבילבאו וכדאי לכוון את הטיול לחודשים אלו.

מלונות מומלצים בבילבאו ב-2024


הנה לפניכם, רשימה של המלונות בבילבאו שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון גראן דומינה בילבאו (Gran Hotel Domine Bilbao)
מלון גראן דומינה הוא כנראה המלון הטוב ביותר בבילבאו. כך לפחות לפי גולשי אתר טריפ אדוויזר הרבים שביקורותיהם מיקמו את המלון במקום הראשון והמכובד. גם גולשי אתר בוקינג לא התרחקו ודירגו אותו במקום השני מבין כל המלונות המופיעים באתר והוא זכה שם לציון המעולה 9.3.

אם חיפשתם את המלון בבילבאו עם המיקום הטוב ביותר, אתם יכולים לעצור כאן. מלון גראן דומינה ממוקם במיקום השווה ביותר בבילבאו, ממש ממול מוזיאון גוגנהיים הנחשב לנקודת עוגן מרכזית ביותר בעיר הספרדית. לא רק המיקום הוא הפרמטר החזק של המלון, זהו גם מלון סופר מעוצב ונחשב שעוצב ע"י אדריכל ספרדי בעל שם שמקנה למבנה המלון מראה מרשים במיוחד.

המסעדה והמרפסות של המלון ממש משקיפות אל מוזיאון גוגנהיים ויכניסו אתכם מיד לאווירה הנפלאה של העיר. המלון מציע גם מסעדה איכותית על הגג וחדרים המעוצבים ברמה הגבוהה ביותר המאובזרים בחלונות מהרצפה לתקרה, שטיחים מקיר לקיר, חדר רחצה עם אמבטיה ואינטרנט חופשי.

המלון זכה לשבחים רבים ברשת בכמעט כל פרטמר, אך במיוחד על המיקום ועל האווירה היוקרתית והאופנתית. המחיר הממוצע במלון זה נע בין כ-500 ש"ח ל-1300 ש"ח כאשר המחיר משתנה בהתאם תקופה בשנה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון NH קולקשן וייה דה בילבאו (NH Collection Villa de Bilbao)
מלון NH קולקשן בילבאו הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר שתמצאו בבילבאו ואם תקראו קצת את הביקורות עליו באתר בוקינג (כולל הביקורות הישראליות הרבות) שם קיבל את 8.8 הציון או באתר טריפ אדווייזר שם הוא דורג במקום ה-3 מבין כל המלונות הרשומים באתר, תוכלו להבין מדוע.

מדובר במלון 4 כוכבים הממוקם בלב מרכז בילבאו, במרחק הליכה ממוזיאון גוגנהיים ושאר האטרקציות המרכזיות של העיר כמו ארמון אוסקלדונה, אצטדיון הכדורגל סאן ממס או פארק דוניה קאסילדה, כך שתוכלו לטייל די בקלות בעיר מבלי צורך להשתמש הרבה בתחבורה הציבורית. המלון כולל חדר כושר, אינטרנט אלחוטי חינם וחדרים מעוצבים בקפידה ומעוטרים ביצירות אומנות מודרנית.

מטיילים ישראלים רבים בבילבאו בחרו ללון במלון זה וציינו לשבח את ארוחת הבוקר המצויינת של המלון, את החדרים הגדולים, את הצוות האדיב ואת המיקום המרכזי. אין ספק שזהו אחד המלונות הטובים בבילבאו. המחיר הממוצע לחדר זוגי במלון עומד על כ-580 ש"ח לזוג ללילה בעונות התיירות וכ-400 ש"ח בממוצע בתקופת החורף.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון קרלטון בילבאו (Hotel Carlton)
אם בא לכם להשקיע עוד טיפה, ולהתפנק במלון מפואר, כדאי מאוד לבדוק את מלון קרלטון בילבאו הנחשב לאחד הטובים ביותר בעיר וגם לאחד המפוארים ביותר. זהו מלון 5 כוכבים גדול ומרשים השוכן לו בגאווה במיקום מרכזי בבילבאו, במרחק הליכה למוקדי העניין החשובים והתיירותיים.

העיר העתיקה, מוזיאון גוגנהיים, קתדרלת סנטיאגו, פארק דונה קאסילד והאיצטדיון, נמצאים כולם ברדיוס של כק"מ ותוכלו להגיע לכולם בכמה דקות הליכה בלבד. זהו מלון מוקפד מאוד, המעוצב בסגנון אלגנטי ומודרני ומציע חדרי אירוח גדולים ומפוארים, מסעדה איכותית המגישה מאכלים באסקיים מקומיים לצד תפריט בינלאומי, חדר כושר וגם אינטרנט אלחוטי חינם.

מלון קרלטון בילבאו קיבל את הציון המעולה 8.9 באתר בוקינג ודורג בו במקום השלישי מתוך כ-50 המלונות שבבילבאו. גם בטריפ אדווייזר המלון דורג במקום ה-12 המכובד וזכה שם לביקורות חיוביות בעיקר. גם מטיילים רבים מישראל בחרו ללון במלון זה וחילקו לו שבחים ומחמאות רבות ברשת. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-760 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון במיקום מעולה בבילבאו, נסו לבדוק את מלון ברצלו המודרני והמרשים שזכה לביקורות מעולות ברשת ולציונים מעולים גם מהתיירים הישראלים בבילבאו. המלון נחשב גם לפופולרי ולמעולה עבור משפחות עם ילדים בבילבאו כאשר ניתן להזמין בו גם חדרים משפחתיים וגם חדרים עם דלת מקשרת.

המלון ממוקם באחד המיקומים הטובים ביותר שתמצאו בבילבאו - על גדות הנהר ובמרחק הליכה קצר לעיר העתיקה, לגשר קלטרווה, מוזיאון גוגנהיים ולאטרקציות מרכזיות נוספות באיזור. ארוחת הבוקר של המלון וכך גם השירות והרמה הגבוהה של עיצוב החדרים, זכו בציונים מעולים ברשת וכך למשל, הוא דורג במקום ה-7 המצויין באתר טריפ אדווייזר.

החדרים במלון כוללים טלוויזיה, שולחן עבודה ומיני בר ומעוצבים בסגנון עכשווי עם שילוב מצויין של תאורה ובחירת צבעים מרגיעה. המלון קיבל את הציון 8.5 באתר בוקינג ומציע חדרים זוגיים או משפחתיים החל מ-400 ש"ח לזוג והחל מכ-1120 ש"ח למשפחה בשני חדרים עם דלת מקשרת.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון בילבאו פלאזה (Hotel Bilbao Plaza)
ואם אתם מחפשים מלון עם תמורה מעולה למחיר בבילבאו, שווה מאוד לבדוק את מלון 2 הכוכבים בילבאו פלאזה שאמנם מדורג רק 2 כוכבים, אבל לפי רוב ביקורות הגולשים ברשת מהעולם ומישראל, מרגיש כמו 4 כוכבים ונחשב לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר בעיר.

כאמור, אל תתנו לעובדה שזהו מלון 2 כוכבים לבלבל אתכם. מלון זה מציע את כל מה שמלון טוב צריך להציע - מיקום מעולה (צמוד לעיר העתיקה המקסימה של בילבאו ומשקיף לנהר נרוויון) ובמרחק הליכה למוזיאון גוגנהיים ושאר האטרקציות המרכזיות של בילבאו, חדרים טובים ומרווחים הכוללים סמארט TV, מיזוג אוויר וחדר רחצה פרטי, שולחן כתיבה, מכונת קפה ושירות אדיב של הצוות.

המלון זכה בביקורות מעולות ברשת וקיבל את הציון 8.7 הטוב מאוד באתר בוקינג כולל ציונים מעולים ממבקרים ישראלים שהספיקו לשהות בו. המחיר הממוצע לחדר זוגי בתקופת התיירות עומד על כ-400 ש"ח בלבד לזוג ללילה וכ-300 ש"ח בתקופת החורף.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בבילבאו


והנה עוד כמה מלונות בבילבאו שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון קוסמוב בילבאו (Cosmov Bilbao Hotel) - מלון 2 כוכבים זה, דורג במקום הראשון בדירוג הגולשים באתר בוקינג.קום ונחשב ללא ספק לאחד הטובים בעיר. ממוקם 300 מטרים בלבד ממוזיאון גוגנהיים. נחשב גם לאחת ממלונות נותני התמורה הטובים ביותר. המחיר: בין 300 ל-500 ש"ח בהתאם לתקופה בשנה.
  • מלון סרקוטל גראן בילבאו (Sercotel Hotel Gran Bilbao) - מלון עם הרבה מאוד ביקורות טובות ברשת. ממוקם אמנם רחוק ממוזיאון גוגנהיים אך קרוב לקתדרלת סנטיאגו ולרובע שבעת הרחובות הידוע. מציע חדרים מעוצבים באלגנטיות מוקפדת. המחיר הממוצע לזוג ללילה: החל מ-380 ש"ח.
  • מלון וספא מרקור ג'ארדין דה אלביה (Hotel Mercure Jardines de Albia) - מלון 4 כוכבים בבילבאו שקצר שבחים רבים ברשת וקיבל גם ציונים מעולים ממטילים ישראלים רבים. ממוקם במיקום מרכזי ליד העיר העתיקה, מוזיאון גוגנהיים ועוד. קיבל את הציון 8.8 באתר בוקינג ודורג במקום ה-14 באתר טריפ אדווייזר. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אבנדו בילבאו (Abando) - מלון שגרף שבחים רבים ברשת על המיקום המרכזי, חדרים נקיים ומרווחים ושירות טוב. ממוקם במרחק הליכה ממוזיאון גוגנהיים והעיר העתיקה של בילבאו וכן ליד תחנות רכבת ומטרו. קיבל את הציון 8.3 בבוקינג ובביקורות ישראליות חיוביות ואוהדות. המלון כולל גם חדר כושר, חמאם וסאונה לא תשלום לאורחי המלון. המחיר: בין 400 ל-600 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לעונה בשנה.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בבילבאו (מעודכן ל-2024) - המדריך הטוב ביותר ברשת!
מלונות מומלצים בבילבאו (מעודכן ל-2024) - המדריך הטוב ביותר ברשת!
מהם המלונות הטובים ביותר בבילבאו ואילו מהם דורגו במקומות הראשונים ברשת? באילו מלונות בעיר בחרו ללון המטיילים הישראלים ומהם המחירים הממוצעים במלונות בי
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhdAhpGSZYPuAYbwQ9_j3cF8VKqX6UWBk2O1gZOj53dZZsWwusGZSVbHjXXVYXEaqrXrx1wdTpW1IDYRUv0VPwdw-tgO9QVTx9JekDL06LrlfTEr_TfbgjuexKiXN3GKsAnhag4rrwksEI/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2591%25D7%2590%25D7%2595.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhdAhpGSZYPuAYbwQ9_j3cF8VKqX6UWBk2O1gZOj53dZZsWwusGZSVbHjXXVYXEaqrXrx1wdTpW1IDYRUv0VPwdw-tgO9QVTx9JekDL06LrlfTEr_TfbgjuexKiXN3GKsAnhag4rrwksEI/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2591%25D7%2590%25D7%2595.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2018/07/Bilbao-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2018/07/Bilbao-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content