/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בוורשה ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה בפולין!

כמה יעלו לכם המלונות הכי טובים בוורשה בעונת התיירות הקרובה? אילו מלונות זכו לביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים? ובאיזה איזור כדאי לחפש מלון בוורשה? כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים מלון בבירת פולין ב-2024 בכתבה הבאה.


מלונות מומלצים בוורשה ב-2023 - המדריך המושלם לחופשה בפולין!
רבים מהישראלים אשר שומעים את השם וורשה (Warsaw), מיד מקשרים אותה לשואה ולתקופות שכולנו היינו מעוניינים למחוק מהיסטוריה, אך אם מתעלמים מהעובדה הזאת, או לחילופין, אם רוצים לחקור ולחוות את ההיסטוריה מקרוב, וורשה היא אחת מהערים המסקרנות והמעניינות ביותר במזרח אירופה ואחת המתויירות ביותר באופן כללי בשנים האחרונות.

קראו עוד מדריכי לינה מעולים על פולין
עבור כל יהודי או ישראלי, וורשה מסמלת את העבר היהודי של העיר בתקופת מלחמת העולם השנייה וניתן כמובן למצוא בה את גטו וורשה, לסייר ברובע היהודי, ולמצוא עוד מוזיאונים רבים הקשורים לנושא. במקביל, אפשר למצוא בוורשה גם הרבה מאוד מקומות מעניינים לטייל בהם כגון ארמון התרבות והמדע, מרכזי קניות גדולים ומפוארים כמו למשל הקניון זלוטי טרסה ועוד הרבה מאוד אתרים מעניינים. כמו כן, וורשה היא גם עיר מודרנית מאוד וניתן למצוא בה גם מקומות בילוי רבים, מסעדות נחשבות, בתי קפה ופאבים.

היום באתר "תיירות נבונה" בדקנו היכן כדאי להזמין מלון בוורשה? אילו מלונות זכו לביקורות הטובות ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים ומה הם חשבו עליהם? ומהם המחירים הממוצעים של מלונות אלו בתקופות שונות במהלך עונת התיירות הקרובה. אז קדימה, מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בוורשה לפי גולשי אתר "טריפ אדוויזר"


ובכן, ראשית, הנה 5 המלונות בוורשה שדורגו במקומות הגבוהים ביותר לפי המלצות של מאות ואלפי גולשים של אתר הביקורות המוביל בעולם "טריפ אדוויזר":
  1. מלון H15 בוטיק וורשה (H15 Boutique)
  2. מלון בריסטול וורשה (Hotel Bristol Warsaw) 
  3. מלון מאמיסון לה רג'ינה וורשה (Mamaison Hotel Le Regina Warsaw)
  4. מאמיסון רזידנס דיאנה (Mamaison Residence Diana)
  5. מלון ריאלטו וורשה (Hotel Rialto)

חפשו מלון ליד העיר העתיקה, קניון זלוטי ותחנת הרכבת המרכזית - איפה כדאי לישון בוורשה?


כמו ברוב הערים התיירותיות ברחבי העולם, עיקר התיירות של וורשה מתרכזת באיזור העיר העתיקה ובמרכז העיר. נקודת עוגן שמהווה את האיזור הטוב ביותר למיקום המלון היא תחנת הרכבת המרכזית של העיר שם נמצאים הרבה מאוד בתי מלון וככל שתחפשו מלון הקרוב יותר (עדיף כמובן מרחק הליכה) לשם, כך תדעו שאתם ממוקמים היטב בעיר. 


איזור נוסף שגם בו מומלץ לחפש מלון בורשה, הוא העיר העתיקה של ורשה שם נמצאים אתרים רבים ומעניינים ומלון באיזור זה יחסוך לכם את הנסיעה ברכבת או באוטובוס לאותם אתרים. גם קניון זלוטי הידוע של העיר, נחשב לנקודת עוגן מצויינת למיקום טוב של מלון בעיר.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לוורשה?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לפולין, התקופה הטובה ביותר להגיע לוורשה בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא עונת האביב ופסח (אפריל ומאי), תקופת טרום קיץ (יוני), עונת הקיץ (יולי ואוגוסט) ועונת החגים תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).
  

כ-650 ש"ח לזוג ללילה בלבד - אלו המחירים הממוצעים למלונות הטובים ביותר של וורשה ב-2024


בבדיקה שערכנו במספר אתרי מלונות עבור מלונות בוורשה בתקופות שונות, החל מחודשי החורף וחג חנוכה דרך חופשת פסח ועוד לחודשי הקיץ יולי ואוגוסט, מצאנו כי המחירים הממוצעים למלונות הטובים ביותר בעיר אינם יקרים בכלל כאשר טווח המחירים למלונות הטובים ביותר של העיר נע בין 350 ל-800 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

מלונות מומלצים בוורשה ב-2024


אז הנה רשימה של המלונות שנחשבים ברשת לטובים ולמומלצים ביותר בוורשה לפי גולשים של אתרי מלונות בינלאומיים כמו "בוקינג", "טריפ אדוויזר", "הוטלס קומביינד", אתר "למטייל" ועוד:


אחד המלונות המדוברים ביותר ברשת בוורשה שזכה להמלצות רבות הוא מלון המפטון של רשת הילטון שממוקם במרכז העיר והוא נחשב גם ללא ספק לאחד הפופולריים ביותר בוורשה בקרב המטיילים הישראלים. המלון זכה לביקורות טובות מאוד ע"י גולשים רבים באתר "למטייל" הישראלי וקיבל את הציון 9.1 מתוך 10 לפי למעלה מ-10,000 חוות דעת מאומתות בבוקינג.קום. באתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-19 מבין כל מלונות וורשה שבאתר.

מיקום המלון הוא בלב העיר ובמרחק של צעדים ספורים מהתחנה המרכזית של וורשה, ארמון המדע והקניון זלוטי טרסה. שדה התעופה נמצא כ-20 ק"מ מהמלון. המטיילים הישראלים העניקו למלון ציונים מעולים וציינו לטובה בעיקר את המיקום והקירבה לקניון זלוטי והתחנה המרכזית, את התמורה המעולה למחיר ואת רמת החדרים הגבוהה.
 
המלון מציע 300 חדרים הכוללים טלוויזיה כולל ערוץ HBO ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע במלון אינו יקר בכלל וברוב המקרים חדר לזוג ללילה יעלה בממוצע כ-450 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
     



אם אתם מחפשים מלון יוקרתי ומפואר בדירוג 5 כוכבים בוורשה, אחד המומלצים ביותר בקטגוריה זו הוא מלון ריאלטו וורשה. המלון מדורג במקום השני מבין כל מלונות וורשה באתר טריפ אדוויזר ובאתר בוקינג.קום זכה לציון של 9.1 על פי כ-1500 חוות דעת מאומתות של גולשים מישראל ומהעולם.

המלון ממוקם במרכז העיר כחצי ק"מ מתחנת הרכבת המרכזית של וורשה ובמרחק של כעשר דקות נסיעה לעיר העתיקה של וורשה. במלון ובחדריו הושקעה עבודה רבה בעיצוב ובתכנון והוא מעוצב בסגנון יוקרתי סולידי עם גוונים כהים ורגועים.

ביקורות הגולשים ברשת דיווחו על מיקום מרכזי ונוח, על חדרים ענקיים ומרווחים, על שירות מאוד אדיב של צוות המלון שאינו מהסס לעזור בכל שאלה ועל ארוחת בוקר מושקעת ביותר. המחיר הממוצע עבור לילה במלון לזוג עומד על כ-640 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   
 



עוד מלון 5 כוכבים בוורשה שנחשב ללא ספק לאחד הטובים ביותר בעיר וזוכה להמלצות רבות ברחבי הרשת הוא מלון אינטרקונטיננטל וורשה. המלון שוכן בבניין גורד שחקים עם נוף מדהים על כל העיר ומרכז בריאות עם בריכה וחדר כושר בקומה ה-41 עם נוף פנורמי של העיר.

המלון ממוקם צמוד למרכז הקניות זלוטי טרסה ולתחנת הרכבת המרכזית. המלון מדורג במקום הרביעי באתר טריפ אדוויזר ובמקום השני באתר בוקינג וקיבל ביקורות מצוינות ברשת מגולשים ישראלים ומהעולם.

המלון מציע בריכת שחייה מקורה ואמבט עיסוי. מרכז הספא שבמלון מציע סאונה יבשה ומתקנים נוספים שזכו לחוות דעת מעולות ברשת. כמו כן, ישנן במלון 2 מסעדות המגישות אוכל פולני מודרני לצד תפיריט בינלאומי. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה עומד על כ-550 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 



גם מלון ווסטין וורשה נחשב לאחד הטובים בעיר. המלון המדורג 5 כוכבים ומציע חדרים במחיר ממוצע של כ-500 ש"ח לזוג ללילה בלבד, ממוקם במרחק הליכה מתחנת הרכבת המרכזית של וורשה ומהיכל התרבות והמדע. הטירה המלכותית והעיר העתיקה מרוחקות כ-2 ק"מ בלבד מהמלון ובסביבת המלון תוכלו למצוא את גני סקסון, הגרנד ת'יאטר ובתי קפה רבים מסביב המלון.

המלון שוכן בבניין גדול ומרשים עם מעלית גדולה ושקופה. ישנם 361 חדרים שונים במלון הכוללים מזגן, טלוויזיה ונוף פנורמי בחדרים בקומות הגבוהות.

המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון זה דיווחו על ארוחת בוקר מצויינת עם תפריט מגוון, על חדרים גדולים ועל סדר וניקיון בחדרים ובשאר חללי המלון. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד מתחיל ב-350 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




גולשי אתר בוקינג.קום הכתירו את מלון חמשת הכוכבים H15 כמלון הטוב ביותר בוורשה וכך גם גולשי אתר טריפ אדוויזר שם הוא מדורג גם כן במקום הראשון. מדובר במלון מפואר ומושקע ביותר השוכן במבנה עתיק שהיה בעבר השגרירות הסובייטית והוסב למלון פאר.

המלון ממוקם במרכז העיר של דקות הליכה מקניון זלוטי, שוק האוכל וחנויות ומסעדות רבות. המלון זכה לשבחים על נוחות החדרים, שירות מצוין של הצוות וארוחת בוקר עשירה ואיכותית. כמו כן, מסביב המלון תוכלו למצוא פאבים ומסעדות רבות ומגוונות.

מלון בוטיק זה מציע 48 חדרים בלבד עם אינטרנט אלחוטי בחינם, פינת ישיבה וחללי פנים מעוצבים ומודרניים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-550 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 



ואי אפשר לסיים את הכתבה מבלי להזכיר את מלון מריוט וורשה שנחשב לאחד המפוארים ביותר והטובים ביותר בעיר. גם מלון זה שוכן בגורד שחקים עם נוף פנורמי של העיר מהחדרים. מרכז הקניות זלוטי טרסה, ארמון התרבות והמדע ואטרקציות נוספות נמצאות במרחק הליכה מהמלון.

זהו מלון מפואר ומאובזר ביותר הכולל בריכת שחייה מקורה ומעוצבת, מרכז ספא הכולל חדר כושר ומכון עיסוי וגם קזינו. החדרים במלון גדולים ומרווחים ומציעים נוף פנורמי על העיר. החדרים מאובזרים בין היתר בפינת ישיבה, טלוויזיה, מקרר קטן וכספת.

המלון מדורג ברשימת עשרת המלונות הטובים ביותר בוורשה באתר בוקינג ומדורג במקום ה-15 בטריפ אדוויזר. כמו כן, הוא זכה לציונים מעולים במטיילים ישראלים רבים שכבר הספיקו לשהות בו. המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה במלון עומד על כ-650 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים בוורשה


ולסיום, הנה עוד כמה מלונות בוורשה שזכו לביקורות הטובות ביותר ברשת:

  • מלון מאמזון הוטל לה רגינה וורשה (Mamaison Hotel Le Regina Warsaw) - מלון 5 כוכבים הממוקם בעיר העתיקה של וורשה. כ-400 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון דובאל סרביסד אפרטמנטס (Duval Serviced Apartments) - מלון דירות הממוקם בלב העיר העתיקה של וורשה וצמוד לאוניברסיטת וורשה, הטירה המלכותית, רחוב קרקובסקי ועוד. ציון נדיר של 9.7 בבוקינג! המחיר: כ-350 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון מטרופול וורשה (Hotel Metropol) - מלון 3 כוכבים זול (כ-200 ש"ח לזוג ללילה) בוורשה עם המלצות וציונים טובים ברשת. 
  • מלון רדיסון בלו צנטרום (Radisson Blu Centrum Hotel) - מלון 5 כוכבים שזכה לביקורות טובות מאוד בבוקינג. גם מישראלים. מחיר ממוצע של החל מ-200 ש"ח לזוג ללילה בלבד. ממוקם במרכז העיר.
  • מלון הולידיי אין אקספרס וורשה איירפורט (Holiday Inn Express Warsaw Airport) - מלון מומלץ מאוד ברשת הקרוב לשדה התעופה של וורשה (כ-8 דקות נסיעה בלבד). מומלץ למי שמגיע מטיסת לילה מאוחרת או ליוצאים לטיסה באמצע הלילה. החל מ-250 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון פולוניה פאלאס וורשה (Polonia Palace) - אחד המלונות בוורשה המומלצים ביותר ברשת. ממוקם במרכז העיר. המחיר: כ-380 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון המפטון הילטון וורשה איירפורט (Hampton by Hilton Warsaw Airport) - מלון 3 כוכבים בוורשה הממוקם ברובע העסקים של העיר וקרוב לשדה התעופה של וורשה. כ-400 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

מלונות בוורשה ליד כפר חב"ד


אם אתם מחפשים מלון כשר בוורשה, הדרך המומלצת ביותר לעשות זאת היא למצוא מלון במרחק הליכה ליד כפר חב"ד בו תוכלו למצוא ארוחות כשרות וגם כמובן מקום להתפלל בשבת או ביום חול. כתובת בית חב"ד בוורשה היא Zygmunta Słomińskiego 19, 05-077 Warszawa, פולין.

הנה כמה מלונות הממוקמים במרחק של כמה דקות הליכה בלבד מבית חב"ד בוורשה:

  • מלון באבקה טאואר סוויטס (Babka Tower Suites) - מלון דירות הממוקם 4 דקות הליכה מבית חב"ד. קיבל ציון 7.7 בבוקינג.
  • מלון צ'רני קוט וורשה (Hotel Czarny Kot) - ממוקם 5 דקות הליכה מבית חב"ד. מציע גם חדרי משפחה. קיבל ציון 7.5 בבוקינג.
  • מלון מריה וורשה (Hotel Maria) - מלון 2 כוכבים הממוקם במרחק הליכה של לא יותר מ-5 דקות. קיבל ציון 7.6 באתר בוקינג.

כל המלונות בוורשה על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בוורשה ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה בפולין!
מלונות מומלצים בוורשה ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה בפולין!
כמה יעלו לכם המלונות הכי טובים בורשה בעונת התיירות הקרובה? אילו מלונות זכו לביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראל
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgQhRCMSAB4GqDNKo_uxpTUrZyhELnJ-SpX5JOH4howP9F4hA_MyrBn2PQlMm1JVVZPmA1lrN3aTojivjzny9Qd5qncbAnLV8oIXT-RI6QGm3Nn_lzPq2eqhEC0gIoIWpiaZqsvJT0DYVM/w640-h422/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%25A9%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgQhRCMSAB4GqDNKo_uxpTUrZyhELnJ-SpX5JOH4howP9F4hA_MyrBn2PQlMm1JVVZPmA1lrN3aTojivjzny9Qd5qncbAnLV8oIXT-RI6QGm3Nn_lzPq2eqhEC0gIoIWpiaZqsvJT0DYVM/s72-w640-c-h422/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%25A9%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/10/Warsaw-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/10/Warsaw-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content