/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

רשמו לפניכם: המלונות המומלצים ביותר בקרקוב ב-2024

איפה כדאי לישון בקרקוב? אילו מלונות בקרקוב קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת מהגולשים הישראלים וכמה הם יעלו לכם בעונת התיירות הקרובה? אתר "תיירות נבונה" מגיש לכם את המדריך הטוב ביותר ללינה בקרקוב.


מהם המלונות המומלצים ביותר בקרקוב ב-2023?
בשנים האחרונות העיר הפולנית קרקוב (Krakow) היא אחד היעדים המבוקשים ביותר במזרח אירופה בקרב התיירים הישראלים. קרקוב שהייתה פעם בירת פולין היא עיר מרתקת ומעניינת שמציעה לתיירים גם היסטוריה חשובה ומעניינית הקשורה כמובן בקשר ישיר לעם היהודי ולשואה אך לצד זה מציעה קרקוב גם אווירה תיירותית צעירה עם מקומות נפלאים לבקר ולטייל בהם, מסעדות ובתי קפה, פסטיבלים והרבה אטרקרציות נוספות. אז אם אתם מחפשים רעיון ליעד תיירותי, תוסס ומעניין ובמחירים זולים ביותר, אין ספק שקרקוב היא פתרון מושלם.

קראו עוד מדריכי לינה מעולים על פולין
קרקוב, העיר השנייה בגודלה בפולין לאחר ורשה, מציעה מבנים עתיקים ומפוארים, קתדרלות מרשימות וכיכרות מרכזיות וסואנות כמו הערים הקלאסיות של אירופה. התיירות הקלאסית והפופולרית בקרקוב מתרכזת בטיולים בסמטאות העיר העתיקה ובאיזור כיכר העיר המרשימה, מצודת וואבל או בבית הקברות היהודי. גם נהר הויסלה ובו גם גשר האהבה הכולל את המנעולים הוא יעד פופולרי בקרב המטיילים וגם רובע קאז'מייז' שכולל בתוכו גם את ההיסטוריה העצובה של היהודים בשואה אך נחשב לרובע תוסס וצבעוני מאוד כיום. מטיילים ישראלים רבים בוחרים גם להרחיק מעט ולבקר במכרות המלח הממוקמות במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר והם נחשבים לאחד היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר בפולין וכמובן שכדאי וחשוב גם להשאיר יום לביקור במחנות ההשמדה אושוויץ ובירקנאו.

בביקורות וחוות הדעת ברשת על קרקוב, מציינות לטובה וממליצות בעיקר על הטיולים בעיר העתיקה, על מכרות המלח ועל האווירה הצעירה והאדיבות של התושבים המקומיים. על פי אתר בוקינג.קום, ישנם מעל 2000 מקומות אירוח שונים בקרקוב והיום באתר "תיירות נבונה" ננסה להציג לכם את המלונות הטובים ביותר בקרקוב שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת, נבדוק באיזור איזור בקרקוב כדי לבחור מלון, אילו מלונות זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר וגם כמובן, מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו בעונת התיירות הקרובה. אז הנה, אנו מתחילים:

5 המלונות הטובים ביותר בקרקוב לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בקרקוב לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון טופולובה רזידנס קרקוב (Topolowa Residence)
  2. מלון בטמאנובסקה מיין סקוור רזידנס (Betmanowska Main Square Residence)
  3. מלון קווין בוטיק קרקוב (Queen Boutique Hotel)
  4. מלון מרקורי סטייר מיאסטו קרקוב (Mercure Krakow Stare Miasto)
  5. מלון מטרופוליטן בוטיק קרקוב (Metropolitan Boutique Hotel)

מומלץ לחפש מלון ליד העיר העתיקה והרובע היהודי - איפה כדאי לישון בקרקוב?


בחירת איזור מושלם ללינה בקרקוב היא משימה פשוטה יחסית. המיקום המומלץ והפופולרי ביותר עבור התיירים בקרקוב הוא באיזור העיר העתיקה והרובע היהודי בו נמצאים רוב האתרים והאטרקציות שתרצו לבקר בהם.

כפי שתוכלו לראות בהמשך הכתבה, הרוב המוחלט של המלונות שזכו בציוני הגולשים ברשת, ממוקמים באיזור זה ולכן אם אתם מחפשים איזור מומלץ ללינה בקרקוב, מלון במרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה ומהרובע היהודי יבטיח לכם חופשה מהנה ושלווה.

החל מ-500 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בקרקוב ב-2024?


המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר של קרקוב מתחילים מאיזור ה-500 ש"ח לזוג ללילה בתקופת החורף. בתקופת הקיץ והחגים, המחירים עולים מעט והמחירים הממוצעים במלונות שזכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת יתחילו בממוצע ב-550 ש"ח לזוג ללילה.

לפי מידע מחוות הדעת הרבות באתר בוקינג.קום, החודשים הזולים ביותר בקרקוב הם ינואר, פברואר, מרץ ונובמבר.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לקרקוב?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לפולין התקופה הטובה ביותר להגיע לקרקוב בשקלול מזג אוויר, מחירים ופרמטרים נוספים, הם חודשי חודשי טרום קיץ (מאי ויוני), חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) וחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

המלונות המומלצים ביותר בקרקוב ב-2024


להלן רשימה של המלונות בקרקוב שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון מטרופוליטן הוא ללא ספק אחד המלונות הטובים והמומלצים ביותר בקרקוב. כך לפחות אם בודקים את ציוני הגולשים ברשת ובאתר בוקינג במיוחד שם דורג במקום השלישי בדירוג ביקורות הגולשים באתר וזכה לציון מעולה של 9.4 המבוסס על כ-2000 ביקורות מאומתות של גולשים. גם באתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-5 מבין כל המלונות בקרקוב.

מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה והרעיפו שבחים רבים ברשת על המיקום המעולה שלו, על השירות והניקיון ועל הארוחות. המלון ממוקם באחד האיזורים הטובים ביותר שתוכלו לבקש בקרקוב. הכניסה לרובע היהודי נמצאת בסמוך למלון וכך גם אטרקציות כגון העיר העתיקה וארמון וואבל נמצאות במרחק ק"מ אחד בלבד וכרבע שעה הליכה.

המלון מציע חדרים מעוצבים בסגנון מודרני הכוללים טלוויזיה וחדרי רחצה עם חימום תת רצפתי. ישנו גם חדר כושר ואינטרנט אלחוטי בחינם בכל המלון כולל החדרים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה עומד על כ-650 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון מעולה המככב בצמרת המלונות המומלצים של קרקוב ברשת, הוא מלון פולסקי פוד ביאלים אורלם שזכה לציון מעולה באתר בוקינג של 9.2 (על פי ממוצע של כ-2500 חוות דעת מאומתות) ולחוות דעת ממש מעולות ממטיילים ישראלים רבים ברשת.

הישראלים ציינו לטובה בביקורות את המיקום המושלם של המלון שנמצא ליד העיר העתיקה, כיכר השוק המרכזית, הקניון ותחנת הרכבת. גם רמת החדרים הגבוהה במלון זכתה לשבחים רבים בקרב המטיילים הישראלים וכך גם השירות והארוחות. למעשה, כמעט כל הביקורות הישראליות על מלון זה הן חיוביות לחלוטין וקשה מאוד למצוא הערות שליליות על המלון.

מדובר במלון 4 כוכבים הממוקם כאמור באיזור מעולה העיר ממול שער סנט פלוריאן ומספר דקות הליכה מהכיכר המרכזית של קרקוב. חדרי המלון מעוצבים בסגנון קלאסי ישן ויוקרתי וכוללים טלוויזיה, כספת ואינטרנט אלחוטי חינם. ישנה גם מסעדה במלון המציעה אוכל פולני מקומי. המחיר לחדר במלון נע בין 300 ל-450 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון נוסף הממוקם באיזור מעולה בקרקוב ודורג במקום ה-10 גם באתר טריפ אדווייזר וגם בדירוג ציוני הגולשים באתר בוקינג, הוא מלון קולומבוס שמחזיק בציון הגולשים המעולה של 9.2 בבוקינג המתבסס על ממוצע של מאות רבות של ביקורות מאומתות.

זהו מלון 3 כוכבים הממוקם צמוד לרובע היהודי של קרקוב ובמרחק קצר מאוד מהעיר העתיקה והאטרקציות מסביבה. המלון והחדרים מעוצבים בקפידה רבה באווירה יוקרתית וכוללים טלוויזיה, כספת, מיני בר ושולחן עבודה, כאשר חלק מהחדרים כוללים גם מרפסת.

המחיר הממוצע במלון זה נע בין 300 ל-500 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

   
גם מלון וויט שטפוש הוא ללא ספק אחד מהמלונות המומלצים ביותר בקרקוב וזכה לשבחים וציונים מעולים מגולשים ישראלים רבים ברשת. כיכר השוק המרכזית המפורסמת של העיר ממוקמת 2 דקות הליכה  מהמלון וגם טירת וואבל ואולם הכמורה ממוקמים במרחק הליכה קצר. המלון יכול אף לארגן גם סיורים למכרות המלח, לאושוויץ ולהרי הטטרה.

מדובר במלון 3 כוכבים בסגנון מלון בוטיק, השוכן במבנה קלאסי עתיק שעבר שיפוץ בסגנון מתאים ומציע חדרים גדולים ומרווחים ומעוצבים בקפידה. החדרים כוללים טלוויזיה ואינטרנט חינם. ביקורות הגולשים ברשת חילקו ציונים מעולים למלון וציינו לטובה את התמורה המעולה לעומת המחיר, את המיקום שנחשב לאחד הטובים ביותר בקרקוב ואת שירות הצוות.

הציון שקיבל באתר בוקינג הוא 9.2. גם מטיילים ישראלים רבים בחרו במלון זה כמלון הטוב ביותר בקרקוב והעניקו לו המלצות חמות ברשת. המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה במלון זה עומד על כ-500 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון אנדלס קרקוב
ואם אתם מחפשים את אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב הישראלים שמגיעים לקרקוב, מלון אנדלס היי ויינה הואס הוא אחד מהם. מלון זה זכה לביקורות ישראליות מעולות באתר בוקינג שם זכה לציון הגולשים הכללי של 9.2 על סמך כ-1500 ביקורות מאומתות של גולשים מרחבי כל העולם. באתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-21 מתוך למעלה מ-250 מלונות בקרקוב.

המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון זה, ציינו לטובה בעיקר את ארוחת הבוקר המגוונת, את השירות המאוד אדיב של צוות המלון ואת המיקום המעולה שליד העיר העתיקה ותחנת הרכבת המרכזית.

זהו מלון 4 כוכבים מסוגנן ומעוצב בסגנון צבעוני ומודרני הממוקם כ-10 דקות הליכה מהכיכר המרכזית של קרקוב. המלון מציע חדר כושר, סאונה ומסעדה והחדרים כוללים מיזוג, כספת, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע במלון זה הוא כ-400 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בקרקוב


להלן עוד כמה מלונות בקרקוב שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון פורו קרקוב סטארה מיאסטו קרקוב (PURO Kraków Stare Miasto) - אחד המלונות שזכו בביקורות הרבות והטובות ביותר מהמטיילים הישראלים. ממוקם ליד הקניון הענק והעיר העתיקה. זכה לציון 9.1 באתר בוקינג. המחיר: כ-450 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון אינדיגו קרקוב (Hotel Indigo Krakow-Old Town) - מדורג במקום השני בדירוג הגולשים באתר בוקינג עם ציון 9.1 לפי ממוצע של כ-3000 ביקורות מאומתות ובמקום ה-24 באתר טריפ אדווייזר. מלון חדש שזכה לציונים מעולים על החדרים הגדולים והמסוגננים. מציע חדר במחיר ממוצע של כ-550 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון הילטון קרקוב (DoubleTree by Hilton Krakow Hotel & Convention) - מלון שממוקם קצת רחוק מהמרכז אך זכה לביקורות ישראליות מעולות באתר בוקינג ונחשב למציע תמורה מעולה למחיר שעומד בממוצע על כ-400 ש"ח לזוג ללילה בלבד.
  • מלון יוניקוס קרקוב (Hotel Unicus) - מלון 4 כוכבים שזכה בביקורות נפלאות ברשת וממוקם באיזור סופר מרכזי בעיר העתיקה של קרקוב. כולל גם מסעדת שף עטורת שבחים. קיבל ציון גולשים ממוצע של 9 באתר בוקינג. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-500 ש"ח.
  • מלון קווין בוטיק קרקוב (Queen Boutique Hotel) - אחד המלונות המומלצים ביותר בבוקינג עם ציון מעולה של 9.4 שמבוסס על ממוצע של מאות רבות של ביקורות מאומתות. דורג במקום ה-3 המכובד באתר טריפ אדווייזר מבין כל 255 המלונות בקרקוב. ממוקם קרוב לרובע היהודי ולעיר העתיקה. המחיר: כ-500 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

דירות נופש מומלצות בקרקוב


ואם אתם מעדיפים דווקא לבחור ללון בדירת נופש במקום מלון, הנה כמה דירות נופש בעיר שזכו לביקורות הגולשים הגבוהות ביותר באתר בוקינג.קום:

כל המלונות בקרקוב על גבי מפה + מחירים

Booking.com
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: רשמו לפניכם: המלונות המומלצים ביותר בקרקוב ב-2024
רשמו לפניכם: המלונות המומלצים ביותר בקרקוב ב-2024
איפה כדאי לישון בקרקוב? אילו מלונות בקרקוב קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת מהגולשים הישראלים וכמה הם יעלו לכם בעונת התיירות הקרובה? אתר "תיירות נבונה" מגיש לכם את המדריך הטוב ביותר ללינה בקרקוב.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiRdcwQwcXF97klbCw6xFi3VYvudUgUnOCMU-qsOziqxlT9EfAK42_xi_hLRUOsINUJrT7mvHmaHdHsu3GbRzVIJzyxXQuDmdX284SM3JWoytMKz-NZrbl0evLDLT6HIEWuiskAkU2ctyk/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%25A8%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%2591+%25282%2529.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiRdcwQwcXF97klbCw6xFi3VYvudUgUnOCMU-qsOziqxlT9EfAK42_xi_hLRUOsINUJrT7mvHmaHdHsu3GbRzVIJzyxXQuDmdX284SM3JWoytMKz-NZrbl0evLDLT6HIEWuiskAkU2ctyk/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%25A8%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%2591+%25282%2529.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/04/Krakow-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/04/Krakow-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content