/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים באגם גארדה ב-2024 - המדריך המושלם למטייל באגם גארדה!

אילו מלונות באגם גארדה קיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות בחרו התיירים הישראלים? באיזה איזור כדאי לישון באגם גארדה? ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו ב-2024? אתר "תיירות נבונה" עם המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה באגם גארדה.


מלונות מומלצים באגם גארדה ב-2023 - המדריך המושלם למטייל באגם גארדה!
אחד היעדים הפופולריים ביותר לנופש זוגי ובעיקר משפחתי בחו"ל הוא אגם גארדה (Lake Garda) המפורסם באיטליה. יעד זה לצד היער השחור, נחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים ובעיקר למשפחות הישראליות שמגיעות לשם בכל עונות השנה ובעיקר בתקופת פסח וחודש האביב ובחופשת הקיץ.

אגם גארדה שממוקם בצפון איטליה (בין מילאנו לונציה) הוא למעשה אגם ענק המוקף בהרי האלפים הענקיים ובעיירות הנופש המקסימות הפזורות סביבו. זהו איזור מקסים ביופיו שמציע גם אטרקציות רבות סביבו שמתאימות לתיירות של משפחות עם ילדים כאשר המוכר ביותר הוא פארק השעשועים המפורסם גארדלנד שנחשב לאחד הגדולים באיטליה ובין הגדולים באירופה.

קראו עוד מדריכי לינה מעולים באיזור:
היום באתר "תיירות נבונה" נבדוק אילו מלונות באגם גארדה זכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת מתיירים ישראלים ומתיירים מרחבי העולם, נבדוק מהם המחירים הממוצעים למלונות אלו וגם נבדוק באיזה איזור באגם כדאי לחפש מלון. כל הפרטים ועוד, בכתבה הבאה.

5 המלונות הטובים ביותר באגם גארדה לפי אתר טריפ אדוויזר ב-2024


ראשית, להלן חמשת המלונות הכי טובים והכי מומלצים באגם גארדה כפי שדורגו לפי גולשי אתר הביקורות הבינלאומי הידוע "טריפ אדוויזר":
  1. מלון אקטיב-הוטל סנטה-לוצ'יה (Aktivhotel Santalucia)
  2. מלון קאזה בארסה אגם גארדה (Hotel Casa Barca)
  3. מלון ארומי פיקולו אגם גארדה (Aromi Piccolo Hotel)
  4. מלון וגה אגם גארדה (Hotel Vega) 
  5. מלון קסטלו לייק פרונט (Hotel Castello Lake Front)

גארדלנד ופארק עולם המים - מה אפשר לעשות באגם גארדה?


ובכן, אגם גארדה הוא אחד האיזורים התיירותיים ביותר באיטליה בכלל ובצפון המדינה בפרט. האגם ממוקם בצפון איטליה, לא רחוק מהעיר מילאנו. סביב האגם ממוקמות עיירות יפות ומקסימות שמציעות מלונות ואירוח מול המים ומתאימות מאוד לבילוי משפחתי.

באיזור האגם נמצאים גם כמה מהאטרקציות המעניינות ביותר עבור משפחות וילדים. אחת האטרקציות המפורסמות ביותר באיזור האדם ומתאימה במיוחד למשפחות עם ילדים היא פארק גארדלנד שנחשב לפארק השעשועים הגדול ביותר באיטליה. אין כמעט משפחה שמגיעה לאגם גארדה ולא קופצת לפארק גארדלנד. אם גם אתם מתכננים ביקור בפארק, אתם מוזמנים להיכנס למדריך רכישת כרטיסים לגארדלנד החדש שהכנו לכם באתר, עם כל הפרטים והטיפים לרכישת כרטיסים מהירה וללא תור לפארק.

פארק גארדלנד. צילום: Sarion
בצמוד לפארק, נמצא גם פארק עולם המים המפורסם. עוד אתרים מומלצים באיזור אגם גארדה הם גני סיגורטה, פארק עולם השעשועים ועיר הסרטים (במתחם אחד), פארק Jungle Adventure ועוד.

המלצה: מומלץ לשכור רכב ולא להסתמך על התחבורה הציבורית.
    

סירמיונה, פסקיארה וריבה דל גארדה - איפה כדאי לישון באגם גארדה?


ובכן, אגם גארדה הוא אגם גדול מאוד ומציע איזורים רבים ועיירות רבות הפרוסות סביבו. העיירה המוכרת ביותר באגם שנחשבת גם לפופולרית ביותר בקרב התיירים, היא סירמיונה (Sirmione) הממוקמת בדרום האגם ונחשבת לאחד העירות היפות והחיות ביותר באיזור. תיירים ישראלים רבים מחפשים ומזמינים מלון בעיירה זו ובעיירות נוספות באיזור הדרומי של אגם גארדה.


אם אתם מחפשים מלון ליד פארק גארדלנד, העיירה פסקיארה דל גארדה תהיה אופציה מצויינת עבורכם וגם היא נחשבת לפופולרית מאוד בקרב התיירים הישראלים. גם העיירה ריבה דל גארדה הממוקמת בצפון האגם, נחשבת לאחד האיזורים המומלצים והפופולריים ללינה באגם. 

עוד עיירות מומלצות ללינה באגם גארדה הן העיירות קאבאיון ורונסה, גרדונה ריביירה, ארקו, סאלו, מאלצ'אסינה והעיירה טורבולה.
 

כ-500 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר באגם גארדה ב-2024?


מבדיקת מחירים מקיפה שערכנו עבור המלונות המומלצים ביותר באגם גארדה בעונות התיירות הפופולריות של האיזור שהן חופשת פסח וחודשי האביב, חודשי הקיץ יולי ואוגוסט ועונת החגים ראש השנה וסוכות, מצאנו כי מחירי המלונות שזכו בדירוגים והציונים הטובים ביותר באתר טריפ אדווייזר ובוקינג.קום נעים בממוצע בין 300 ל-700 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

ישנם גם מלונות מפוארים יותר במחירים גבוהים מאלו אך זהו המחיר הממוצע המשקף את כלל המלונות המומלצים של האגם בכל עונות התיירות.

מלונות מומלצים באגם גארדה ב-2024


אז איזה מלון באגם גארדה קיבל את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? בדקנו בעזרת כמה אתרי ביקורות בינלאומיים כמו אתר Trip Advisor או Booking.com כדי להציג לכם רשימה של המלונות השווים ביותר באגם גארדה לעונת התיירות הקרובה:


לפי אתר טריפ אדווייזר הנחשב לתנ"ך של ביקורות המלונות ברשת, מלון אקטיב סנטה לוצ'יה הוא המלון הטוב ביותר באגם גארדה. גם באתר בוקינג זכה המלון בציון מעולה של 9.4 והוא מדורג שם במקום ה-16 מבין כל מלונות אגם גארדה שבאתר. מלון זה זכה להמלצות מעולות גם מזוגות וגם ממשפחות עם ילדים.

המלון ממוקם בעיירה הפופולרית טורבולה ומרוחק מהאגם ב-200 מטרים בלבד. החדרים במלון כוללים מרפסת, טלוויזיה ומזגן. כמו כן תוכלו למצוא במלון גם בריכת שחייה, מועדון ספא עם סאונה פינית ואינטרנט אלחוטי חינם בכל המלון. אפשר גם לשכור מהמלון אופניים חשמליות לטיול בהרים הסמוכים.

מחיר חדר במלון ללילה עומד בממוצע על כ-550 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון זה הוא ללא ספק אחד הטובים והמומלצים באתר בוקינג וזכה לחוות דעת ממש מעולות גם בקרב תיירים ישראלים רבים ברשת שכבר הספיקו ללון במלון. גם באתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-15 המכובד מבין כל המלונות ובמקום הראשון מבין כל המלונות שבעיירה פסקיארה דה גארדה שם ממוקם המלון. זהו מלון המעוצב ברמה גבוהה מאוד ומושקעת ביותר.

המלון המדורג 4 כוכבים, ממוקם כ-2 ק"מ בלבד מפארק השעשועים גאדלנד ונמצא 5 דקות הליכה בלבד מתחנת רכבת ו-4 ק"מ בלבד מהעיירה לזיסה. המלון גם זכה להמלצות מעולות ברשת לטיולי כוכב באגם גארדה. ישנה במלון בריכת שחייה חיצונית וכן חדר כושר ומסעדה.

המלון מציע סה"כ 45 חדרים מתוכם גם חדרים משפחתיים המתאימים ל3 או 4 בחדר. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-750 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון נוסף הנחשב ללא ספק לאחד המלונות המומלצים ביותר באגם גארדה הוא מלון מרקוני שזכה לציון מעולה בבוקינג של 9.5 והוא אחד המלונות המומלצים ביותר באתר ומדורג גם ראשון מבין כל המלונות בסירמיונה.

המלון ממוקם בעיירה הפופולרית ביותר באגם גארדה שהיא סירמיונה וממוקם במרכז ההיסטורי המקסים של העיר. המלון משקיף על האגם ומציע נוף פנורמי רחב של האגם.

הביקורות הישראליות באתר בוקינג הרעיפו שבחים רבים על המלון וציינו לטובה בעיקר את השירות המצוין והאדיב של צוות המלון ואת המיקום המעולה שלו. ישנם סה"כ 23 חדרים במלון הכוללים טלוויזיה ומזגן וחלקם מציעים גם מרפסת פרטית קטנה.

המחיר לחדר במלון מתחיל בממוצע ב-440 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון באיזור צפון אגם גארדה, מלון לידו פאלאס הממוקם בעיירה ריבה דל גארדה הוא כנראה המלון שאתם רוצים להיות בו. מלון זה מדורג במקום ה-6 באתר בוקינג מבין כל המלונות שבאתר ומדורג ראשון מבין המלונות שבעיירה ריבה דל גארדה.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר שממוקם ממש על האגם ונחשב לאחד היוקרתיים ביותר באיזור אם לא היוקרתי ביותר. המלון מתהדר במסעדה בעלת כוכב מישלן, מרכז בריאות ענקי ומפואר ביותר הכולל בריכות חיצוניות ופנימיות, חמאם טורקי ועוד. ישנה גם חנייה ללא תשלום ואינטרנט אלחוטי בחינם.

הביקורות וחוות הדעת ברשת מהללות את המלון שנחשב למומלץ מאוד לחופשה רומנטית לזוגות אך מתאים גם למשפחות. המלון מציע חדרים מפוארים ביותר המעוצבים עיצוב מודרני מוקפד וכוללים רצפות מחוממות, ריהוט יוקרתי ועוד.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון מתחיל ב-900 ש"ח.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 


 

עוד מלון מומלץ מאוד למשפחות שממוקם ליד פארק גארדלנד הוא מלון פר'צי דל גארדה שנחשב לאחד הפופולריים בקרב הישראלים וקיבל מהם שבחים רבים באתרי הביקורות ברשת. המלון זכה לציון 8.6 באתר בוקינג על סמך כ-2000 חוות דעת מאומתות באתר. גם בטריפ אדווייזר זכה המלון להמלצות טובות מאוד ששיבחו בעיקר את המיקום, הבריכה ורמת החדרים.

מלון זה ממוקם ממש קרוב לפארק גארדלנד (כ-500 מטרים מהפארק) ומציע גם חנייה חופשית ואפילו מציע באמצעותו רכישת כרטיסים לפארק. המלון מציע חדרים גדולים ומרווחים שמתאימים מאוד למשפחות עם ילדים ומציע גם מתקני שעשועים ובידור לילדים וזהו ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר ברשת למשפחות עם ילדים באגם גארדה.

מחיר החדרים במלון עומד בממוצע על כ-700 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים באגם גארדה


להלן עוד כמה מלונות מסביב לאגם גארדה שזכו בחוות הדעת ובביקורות הטובות ביותר באתרים המובילים ביותר ברשת:

  • מלון לה דולצה ויטה אגם גארדה (Hotel La Dolce Vita) - המלון הטוב ביותר באגם גארדה לפי אתר בוקינג עם ציון נדיר ביותר של 9.9! ממוקם בעיירה קאבאיון ורונסה ונמצא ליד אטרקציות רבות לילדים. כ-300 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון מאסוני אגם גארדה (Massoni Bed and Breakfast) - אחד המומלצים ביותר בקרב התיירים הישראלים בגארדה. זהו בית פרטי המציע 5 חדרים בלבד. ממוקם בעיירה פסקיארה דל גארדה. המחיר: כ-400 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון וילה פלורידה אגם גארדה (Hotel Villa Florida)- מלון סוויטות שקיבל ציונים מעולים ברשת על מיקום מצוין, שירות מעולה של צוות המלון ורמת חדרים גבוהה. ממוקם בעיירה גרדונה ריביירה. כ-370 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון וילה פרנקה אגם גארדה (Villa Franca) - עוד מלון שזכה לחוות דעת מעולות של ישראלים ברשת. נחשב לאחד המומלצים למשפחות עם ילדים. ממוקם בעיירה טורבולה. המחיר: כ-300 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון און דה רוק אגם גארדה (On The Rock) - אחד המומלצים ביותר באתר בוקינג עם ציון 9.4. ממוקם בעיירה ארקו. זכהגם בציונים מעולים מגולשים ישראלים רבים. כ-420 ש"ח לזוג ללילה.

המלונות המומלצים ביותר בעיירה סירמיונה

לכתבה המורחבת באתר "תיירות נבונה" על כל המלונות המומלצים בסירמיונה ועל המלצות נוספות לעיר לחצו כאן.
  • מלון עדן אגם גארדה (Hotel Eden) - מלון שזכה להמלצות מעולות ברשת ודורג במקום השני בבוקינג ובמקום הראשון בסירמיונה בטריפ אדווייזר. ממוקם על האגם וצמוד לטירת סירמיונה. כ-620 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון וילה רוזה אגם גארדה (Hotel Villa Rosa) - מלון מומלץ וזול יחסית בסירמיונה הממוקם ממש על האגם. קיבל את הציון המעולה 9.4 באתר בוקינג. מציע חנייה ללא תשלום. כ-400 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אולימפיה אגם גארדה (Hotel Olimpia) - אחד המלונות המומלצים ביותר בקרב המטיילים הישראלים הן לזוגות והן למשפחות. מחזיק ב-2 כוכבים ונחשב לאחד הזולים ביותר והטובים ביותר בתמורה ביחס למחיר באגם גארדה. כ-220 ש"ח לזוג ללילה.

המלונות המומלצים ביותר בעיירה ריבה דל גארדה


  • מלון לואיזה אגם גארדה (Hotel Luise) - אחד המומלצים ביותר בריבה דל גארדה ומדורג שני בבוקינג ושלישי בטריפ אדוויזר מבין כל מלונות בעיירה. מציע גם בריכת שחייה. המחיר: כ-530 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון וילה אנריקה אגם גארדה (Villa Enrica) - מלון 3 כוכבים שזכה להמלצות מעולות ברשת. ממוקם סמוך לחוף האגם (200 מטר). זכה בציון 9.2 בבוקינג. כ-400 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון פארק הוטל פלורה אגם גארדה (Parc Hotel Flora) - זכה בביקורות ישראליות מעולות ברשת. דורג במקום הרביעי בריבה באתר טריפ אדווייזר וקיבל ציון 9.1 בבוקינג. המחיר: החל מ-450 ש"ח לזוג ללילה.

המלונות המומלצים ביותר בעיירה פסקיארה דל גארדה


  • מלון לה עלי דל פראסינו אגם גארדה (Le Ali Del Frassino) - מקום רביעי באתר טריפ אדווייזר מבין כל המלונות בפסקיארה דל גארדה. כולל בריכה חיצונית. מציע מחיר ממוצע של כ-680 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אקואדולצ'ה אגם גארדה (Hotel Acquadolce) -אחד המומלצים ביותר בקרב התיירים הישראלים בפסקיארה. זכה לציון 8.9 באתר בוקינג. ממוקם על שפת האגם ומציע הסעה חופשית לפארק גארדלנד. כ-450 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון בלה איטליה אגם גארדה (Hotel Bella Italia) - מלון 4 כוכבים עם בריכה גדולה שזכה אף הוא בביקורות ישראליות מעולות ברשת. 5 ק"מ מפארק גארדלנד. כ-530 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

כל המלונות באגם גארדה על גבי מפה + מחירים

Booking.com

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים באגם גארדה ב-2024 - המדריך המושלם למטייל באגם גארדה!
מלונות מומלצים באגם גארדה ב-2024 - המדריך המושלם למטייל באגם גארדה!
אילו מלונות באגם גארדה קיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות בחרו התיירים הישראלים? באיזה איזור כדאי לישון באגם גארדה? ומהם המחירים הממוצעי
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgG56nQiC9fjknc2WTSXlzobFBWLDzq-JMni2IjUv8MqXn2G9QccrWWbiaiytC9IBkrnXmcxK1-AJAnTudZOizIbF9GcNTXbiYH9OnMN3sxyAkbTPYCXvBMYJEcOwUkcHcSt-mnduVHB-M/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%2592%25D7%259D+%25D7%2592%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%2593%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgG56nQiC9fjknc2WTSXlzobFBWLDzq-JMni2IjUv8MqXn2G9QccrWWbiaiytC9IBkrnXmcxK1-AJAnTudZOizIbF9GcNTXbiYH9OnMN3sxyAkbTPYCXvBMYJEcOwUkcHcSt-mnduVHB-M/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%2592%25D7%259D+%25D7%2592%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%2593%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2014/05/LakeGardaHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2014/05/LakeGardaHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content