/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בסינגפור 2024 - מצאנו לכם את המלונות הכי טובים שם!

איפה כדאי לישון בסינגפור? מהם המלונות המומלצים והפופולריים ביותר שם לפי ביקורות הגולשים ברשת? באילו מלונות בעיר בחרו ללון המטיילים מישראל? ומהם המחירים הממוצעים במלונות שם בעונת התיירות של 2024? קבלו את מדריך הלינה בסינגפור הטוב ביותר ברשת.


מלונות מומלצים בסינגפור 2023 - מצאנו לכם את המלונות הכי טובים שם!
בדומה לערים גדולות ומרכזיות באסיה, גם סינגפור (Singapore) היא עיר חדשנית ומתקדמת המשלבת את שיא פלאי הטכנולוגיה המערביים יחד עם המסורת האסייתית האותנטית. התיירים בסינגפור, יכולים ליהנות מסדר וארגון מופתי, ומניקיון ואווירה מודרנית וחדשנית ביותר ומאטרקציות מעניינות ומהנות למבוגרים וילדים כאחד.

אם תהיתם האם סינגפור היא עיר או מדינה, אז התשובה היא - שניהם. סינגפור מוגדרת כעיר מדינה והיא בין ערי המדינה הבודדות הקיימות בעולם כיום יחד עם הוותיקן או מונקו. השילוב בין החדש לישן בסינגפור בא לידי ביטוי ברבי הקומות העתידניים והמפלצתיים לצד מקדשים עתיקים ומבנים בסגנון האדריכלות הסינית והאסייתית או בטכנולוגיה ובתרבות המערבית הנשקפת מכל פינה לצד המסורת האסייתית השונה כל כך מהמערב.

הרחוב הראשי אורצ'רד, הוא האיזור הפעיל ביותר בעיר ובו תמצאו מרכזי קניות ענקים ומפוארים לצד מסעדות ומועדונים וחיי לילה עשירים. עוד אטרקציות בולטות בסינגפור הם הגלגל הענק, המוזיאון הלאומי, הגנים שליד המפרץ ועוד. גם משפחות עם ילדים בסינגפור יוכלו למצוא אטרקציות רבות כגון האקווריום של סינגפור, פארק המים Adventure Cove Water Park או היוניברסל סטודיו הממוקם באי סנטוסה הסמוך.

מלון מרינה ביי בסינגפור - המבנה היקר ביותר בעולם עם גאווה ישראלית

אחד מהסמלים המזוהים עם סינגפור, הוא המלון המרהיב מרינה ביי שמורכב משלושה גורדי שחקים עם טרסה בצורת סירה המחברת ביניהם ונחשבת לטרסה הגדולה בעולם. מלון זה אגב, עוצב ע"י האדריכל הישראלי הבינלאומי משה ספדי. בהמשך המדריך, תוכלו לקרוא בהרחבה על מלון זה, הנחשב לאחד המומלצים והמפורסמים ביותר בסינגפור.

אז אילו מלונות בסינגפור קיבלו את המלצות הגולשים הטובות ביותר ברשת? באיזה איזור כדאי לישון בסינגפור? ומהם המחירים הממוצעים שם ב-2024? הכנו לכם מדריך מושלם ללינה בעיר. בואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בסינגפור לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בסינגפור לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון דה פולרטון ביי סינגפור (The Fullerton Bay Hotel Singapore)
  2. מלון פור סיזנס סינגפור (Four Seasons Hotel Singapore)
  3. מלון ריץ-קרלטון, מילניה סינגפור (The Ritz-Carlton, Millenia Singapore)
  4. מלון דה קווינסי סינגפור (The Quincy Hotel by Far East Hospitality)
  5. מלון סופיטל סינגפור סיטי סנטר (Sofitel Singapore City Centre)

חפשו מלון באיזור המרינה ביי, קלארק קאווי או הצ'יינה טאון - איפה כדאי לישון בסינגפור?


ישנם כמה איזורים בהם רוב המלונות בסינגפור מתרכזים ושם גם רוב התיירים המגיעים אליה, בוחרים ללון. כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך המדריך, האיזורים הפופולריים ביותר ללינה בסינגפור, הם איזור המרינה ביי, הצ'יינה טאון, קלארק קאווי ומלונות באיזור רחוב אורצ'ורד.

כ-900 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בסינגפור ב-2024?


כפי שתוכלו לראות, רוב המלונות המומלצים והפופולריים ביותר בסינגפור, הם מלונות 4 ו- 5 כוכבים ולכן, המחירים הממוצעים ללינה בהם, יחסית יקרים, אך לא במידה רבה. המחיר הממוצע לחדר זוגי ללילה באחד מהמלונות הטובים של סינגפור בעונת התיירות של 2024, מתחיל באיזור ה-500 ש"ח במלונות 4 כוכבים ומגיע עד ל-1400 ש"ח ללילה במלונות היוקרה המפוארים של העיר.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לסינגפור?


סינגפור היא עיר ללא הפסקה וניתן להגיע אליה בכל תקופה בשנה וליהנות מאווירה תיירותית פעילה ותוססת ואטרקציות פעילות הפתוחות בכל חודשי השנה. גם מחירי המלונות אינם משתנים בהרבה והמחירים בהם יחסית זהים בקיץ או בחורף.

מלונות מומלצים בסינגפור ב-2024


להלן רשימה של המלונות בסינגפור שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון מרינה ביי סנדס סינגפור (Marina Bay Sands)
במקרה של לינה בסינגפור, אין כאן בכלל מקום לספק. מלון מרינה ביי הוא המלון הידוע והפופולרי ביותר בסינגפור ובזכות המבנה המטורף שלו, הוא הפך לאחד הסמלים הידועים ביותר של העיר ולמונומנט אדריכלי מהשורה הראשונה בעולם. זהו גם הבניין היקר ביותר בעולם השייך למיליארדר שלדון אריסון (ההוא מ"ישראל היום").

מדובר במלון 5 כוכבים שרואים אולי פעם בחיים. המלון מורכב משלושה גורדי שחקים המחוברים בחלק העליון בטרסת ענק הנחשבת לגדולה בעולם. זהו מבנה עתידני הנראה כאילו נלקח מסצינה מהסרט בלייד ראנר שישאיר אתכם פעורי פה. ואם זה לא מספיק, אז כדאי לדעת שעל המבנה המרשים הזה, אחראי האדריכל הישראלי משה ספדי.

זהו ללא ספק המלון הפופולרי ביותר בסינגפור. רק באתר בוקינג.קום למשל, תוכלו למצוא מעל 30,000 חוות דעת מאומתות - נתון הנחשב ליוצא דופן בכל קנה מידה. מתוכם, גם מאות חוות דעת של מטיילים ישראלים שהספיקו ללון במלון והמליצו עליו בחום.

בטרסה הענקית שמחברת בין שלושת המגדלים ונחשבת לאטרקציה בפני עצמה, תוכלו למצוא בריכת אינסוף מטורפת המשקיפה על העיר ומציעה נוף פנורמי מדהים. המלון מחובר גם ישירות לקניון ענק ולמוזיאון אומנות המדע הנחשב לאטרקציה פופולרית בעיר.

המלון עצמו מעוצב בדרגות הגבוהות ביותר ומציע מסעדות של שפים בינלאומיים, שירותי ספא מפוארים, קזינו וכל מה שמלון יוקרה צריך להציע. המלון ממוקם ברובע העסקים, לא רחוק מהגנים על המפרץ. המחיר הממוצע לחדר זוגי ללילה במלון זה, מתחיל ב-1300 ש"ח ועולה בהתאם לסוג החדר.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות טריפ אדווייזר


מלון פאן פסיפיק סינגפור (Pan Pacific Singapore)
מלון נוסף בסינגפור ולא רחוק ממלון מרינה ביי (כעשרים דקות הליכה), שכבש את ביקורות וההמלצות הגולשים ברשת, הוא מלון פאן פסיפיק המצוין שמדורג בין המקומות הראשונים באתר טריפ אדווייזר ובאתר בוקינג עם ציון 9 המבוסס על מעל 5000 ביקורות מאומתות של גולשים שישנו במלון.

גם מלון זה, הוא מלון יוקרה בסינגפור המחזיק בדירוג של 5 כוכבים ומציע מיקום מעולה באיזור מרינה ביי התיירותי והפופולרי בעיר. בסמוך למלון, תוכלו למצוא את קניון מרינה סקוור, הגנים שליד המפרץ (Gardens by the Bay), תיאטרון Esplanade, הגלריה הלאומית של סינגפור, מוזאון תרבויות אסיה ועוד.

המלון שוכן גם הוא בבניין גורד שחקים גבוה, ומציע כיאה למלון יוקרה, בריכה מעוצבת ולצידה בר המגיש משקאות, 6 מסעדות שונות ומגוונות ביניהן מסעדה הודית, יפנית וקנטונזית, מועדון ספא מפואר, מגרשי טניס ועוד מתקנים ואביזרים רבים ומגוונים.

מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה כשהם מציינים בחוות הדעת שלהם ברשת בעיקר את השירות המעולה, החדרים הגדולים והמרווחים, ארוחת הבוקר העשירה והמגוונת המציעה עשרות דוכנים ומזנונים, חדרים עם דלת מקשרת המתאימים למי שמגיע לסינגפור עם ילדים ומיקום מעולה ליד אטרקציות רבות וליד תחנת הרכבת התחתית.

המחיר הממוצע לחדר לזוג בלילה במלון עומד על כ-850 ש"ח לזוג ללילה בכל עונות השנה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון פארק רויאל סינגפור (PARKROYAL on Pickering)
עוד אחד מהמלונות המומלצים ביותר בסינגפור, הוא המלון המרשים והסופר מודרני פארק רויאל שמעוצב גם הוא בסגנון חדיש ועתידני ומאובזר בכל טוב. המלון דורג במקום ה-26 מתוך למעלה מ-300 מלונות בסינגפור וזכה לציון 9.1 לפי כ-4000 חוות דעת מאומתות באתר בוקינג.קום.

המלון, שמדורג 5 כוכבים, ממוקם בצ'יינה טאון של סינגפור במרחק הליכה לכל האיזורים המרכזיים והתיירותיים בעיר כמו רחוב הקניות אורצ'רד, ראפלס פלייס, קלארק קיי ועוד. זהו אחד המלונות הפופולריים ביותר על המטיילים הישראלים בסינגפור שדיווחו על מיקום מרכזי ונוח, על חדרים נוחים ומרווחים, מתקנים ברמה גבוהה ועל שירות מצוין.

במלון תוכלו למצוא בריכה מעוצבת וגדולה, חדר כושר, מרכז ספא, מסעדה איכותית ועוד. אחד המאפיינים הנחמדים במלון הוא השילוב בצמחייה ירוקה ברחבי המלון, הן מהחוץ והן בחללים שבפנים. המלון מציע מבחר גדול של חדרים בדרגות אירוח שונות. המחיר הממוצע במלון מתחיל באיזור ה-920 עד 1300 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בסינגפור


להלן עוד כמה מלונות בסינגפור שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון קרלטון סינגפור (Carlton Hotel Singapore) - מלון 5 כוכבים בסינגפור הממוקם באיזור הסיטי בעיר. ממוקם ליד תחנת הרכבת MRT ובמרחק הליכה מהאטרקציות הפופולריות כמו המוזיאון הלאומי, טיילת התיאטראות ועוד. מציע גם בריכה, מסעדה וטלפון סלולרי חינם לשיחות. זכה לציון 8.8 באתר בוקינג. המחיר הממוצע: כ-750 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סוויסוטל מרצ'נט קורט סינגפור (Swissotel Merchant Court Singapore) - מלון 5 כוכבים שקיבל ביקורות מצויינות ברשת כולל מטיילים ישראלים רבים. ממוקם ברובע קלארק קוואי במרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת התחתית MRT. גם מלון זה מציע לאורחיו טלפון סלולרי עם אינטרנט ושיחות חינם. כמו כן תוכלו למצוא בו גם בריכת שחייה חיצונית, מרכז ספא, מרכז כושר ועוד. חדר זוגי במלון, עומד בממוצע על כ-850 ש"ח ללילה.
מלון סוויסוטל סינגפור - אחד המומלצים בעיר
  • מלון הולידיי אין אקספרס סינגפור (Holiday Inn Express) - מלון 4 כוכבים בסינגפור הממוקם באיזור קלארק ווי הנחשב לאחד המלונות המומלצים בעיר עבור מי שמחפש מחירים זולים יותר. מציע בריכת שחייה ארוכה, אינטרנט אלחוטי חינם ומקלחות גשם. זכה לציונים מעולים מהגולשים הישראלים ברשת, בעיקר על ארוחת הבוקר. קיבל את הציון 8.7 באתר בוקינג. המחיר: החל מ-550 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון רנדוו סינגפור (Rendezvous Hotel Singapore by Far East Hospitality) - אחד המלונות הטובים ביותר בסינגפור בקטיגוריית תמרורה טובה למחיר. קיבל ציון 8.6 בבוקינג וזכה למחמאות רבות ממטיילים ישראלים ברשת. זהו מלון מרשים וגדול הממוקם ברובע האמנות בסינגפור בראס באסה. מציע בריכת שחייה וחדרים מעוצבים בסגנון אומנותי. המחיר הממוצע לחדר זוגי ללילה במלון עומד על כ-530 ש"ח בלבד.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בסינגפור 2024 - מצאנו לכם את המלונות הכי טובים שם!
מלונות מומלצים בסינגפור 2024 - מצאנו לכם את המלונות הכי טובים שם!
איפה כדאי לישון בסינגפור? מהם המלונות המומלצים והפופולריים ביותר שם לפי ביקורות הגולשים ברשת? באילו מלונות בעיר בחרו ללון המטיילים מישראל? ומהם המחירי
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjzq83dkw1XD9mqI8NQT4h_O_aEaCd6i1Idkg9MvbSHWgwxacbg0USVaYlLSSIfWuwJcelmpJrOww9Z_sdVZKT9JDey6eJYRGVzYIEyDT0xb3JXYyxzroxpu-IgY_g_k1vdiQOoWpzC12I/w640-h358/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2592%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%25A8.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjzq83dkw1XD9mqI8NQT4h_O_aEaCd6i1Idkg9MvbSHWgwxacbg0USVaYlLSSIfWuwJcelmpJrOww9Z_sdVZKT9JDey6eJYRGVzYIEyDT0xb3JXYyxzroxpu-IgY_g_k1vdiQOoWpzC12I/s72-w640-c-h358/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2592%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%25A8.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2018/12/Singapore-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2018/12/Singapore-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content