/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בריגה - איפה מומלץ לישון שם? (מעודכן ל-2024)

מהם המלונות בריגה שקיבלו את ציוני הגולשים הגבוהים ביותר ברשת? אילו מלונות שם קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר? מתי כדאי לטוס לריגה? ומהם מחירי המלונות המומלצים שם בעונת הקיץ? הכנו לכם את מדריך הלינה הטוב ביותר בריגה שתמצאו ברשת. כל הפרטים, בפנים.


מלונות מומלצים בריגה - איפה מומלץ לישון שם? (מעודכן ל-2023)
העיר ריגה (Riga) שבלטביה, היא אחת הערים הנפלאות ביותר באירופה ולמרות שנדמה כי היא קצת נחבאת על הכלים, מדובר בעיר מתויירת מאוד ופופולרית גם בקרב מטיילים ישראלים רבים וביניהם גם משפחות עם ילדים שבוחרים לבלות את החופשה שלהם דווקא בעיר הצפונית הנחמדה וליהנות מטיסות זולות וממלונות מעולים במחירים זולים בהרבה מכל מלון שתמצאו בישראל.

ריגה היא בירת לטביה והיא גם העיר הגדולה ביותר בחבל המדינות הבלטיות. לכן, תוכלו למצוא בה חיים שוקקים עם אטרקציות תיירותיות רבות, חיי תרבות עשירים, אוכל מגוון ומעניין, פארקים ירוקים גדולים, ואווירה תיירותית נפלאה. הזמן הקלאסי והפופולרי לחופשה בריגה הוא כ-3 עד 4 ימים ומכיוון שהאיזור התיירותי של העיר קטן יחסית, מומלץ לטייל כמה שיותר ברגל וליהנות על הדרך מהאווירה הנפלאה שמציעה העיר. ישנם כאלו הבוחרים גם לקפוץ לביקור בעיירות הסמוכות לריגה כמו סיגולדה או יורמלה.

המטיילים הישראלים הרבים שכבר זכו לבקר בריגה וללון בה כמה לילות, דיווחו ברשת על התמצאות והתניידות קלה במיוחד, על מחירים נוחים וזולים בהרבה מישראל, על האווירה השקטה והרגועה גם בשעות הערב והלילה, על הפארקים הנפלאים, על העיר העתיקה המקסימה ועל האוכל המעולה במסעדות. העיר העתיקה והשוק המרכזי הם האיזורים בהם רוב התיירים מתרכזים ושם נמצאות כל האטרקציות הידועות של העיר (נרחיב על כך בהמשך).

אז באיזה איזור כדאי לישון בריגה? מהם המלונות שכבשו את ביקורות הגולשים ברשת ואילו מהם הכי אהבו המטיילים הישראלים? וגם, כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר של ריגה בעונת התיירות של 2023? כל זה ועוד, תוכלו למצוא במדריך הלינה שהכנו לכם היום. אז מבלי להתמהמה יותר מדי, בואו ונתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בריגה לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בריגה לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון נייבורגס ריגה (Neiburgs Hotel)
  2. מלון הבוטיק ברג'ס ריגה (Hotel Bergs)
  3. מלון דום ריגה (Dome Hotel - Relais & Châteaux)
  4. מלון גאלרי פארק אנד ספא ריגה (Park Hotel & Spa)
  5. מלון ג'נה ריגה (Janne Hotel)

חפשו מלון בעיר העתיקה - איפה כדאי לישון בריגה?


הבחירה באיזור טוב ומומלץ ללון בריגה היא די פשוטה ואין צורך להסתבך יותר מדי. האיזור התיירותי העיקרי של ריגה הוא העיר העתיקה ושם אתם תבלו את רוב זמנכם במהלך החופשה. כל האטרקציות והאתרים החשובים של ריגה כגון כיכר דום, קתדרלת דום, אנדרטת החירות, בית הבלקהאדס ועוד כנסיות, מוזיאונים רבים, ממוקמים ברדיוס קטן בעיר העתיקה.

לכן, כמעט כל המלונות המומלצים ביותר של ריגה ממוקמים בתוך העיר העתיקה או מקסימום במרחק הליכה קצר ממנה. לינה באיזור זה, תעניק לכם את היתרון בלטייל ברוב מוקדי העניין והאטרקציות האלו ברגל וללא שימוש ברכב או תחבורה ציבורית בכלל. איזור זה גם עמוס במסעדות מכל הסוגים ומרכזי בילוי רבים.


כ-550 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בריגה ב-2024?


ריגה, כמו ערים רבות נוספות באיזור זה של אירופה, היא עיר זולה. לפחות בהשוואה לישראל. אם מלון טוב ומומלץ בישראל יעלה לכם במקרה הטוב כ-1030 ש"ח, בריגה, תוכלו להתפנק במלון 5 כוכבים מפואר ומומלץ כולל ספא בפחות מ-650 ש"ח לזוג ללילה.

כפי שתראו מיד בהמשך המדריך, המחיר הממוצע לחדר במלון מומלץ בריגה (מלון שקיבל ציוני גולשים גבוהים באתר בוקינג ודורג במקום גבוה באתר טריפ אדווייזר), נע בממוצע של בין 330 ל-700 ש"ח לזוג ללילה כאשר אנחנו מדברים ברוב המקרים על מלונות 4 כוכבים בעונת הקיץ.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לריגה?


התקופה הטובה ביותר להגיע לריגה היא בעונת הקיץ (יולי אוגוסט) כולל החודשים שלפני (מאי ויוני) ואחרי (ספטמבר ואוקטובר). כך שאם אתם מתכננים להגיע גם בעונות החגים של ראש השנה או סוכות, זאת עדיין תקופה מעולה לבקר בריגה.

עונת החורף בריגה היא פחות מתויירת וזאת מכיוון שבדרך כלל עד חודשי אפריל-מאי, הטמפרטורות נמוכות מאוד וקר בחוץ. מסיבה זו כמובן, מחירי המלונות בעונה זו, נמוכים בהרבה בהתאם.

מלונות מומלצים בריגה ב-2024


להלן רשימה של המלונות בריגה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון וולטון סנטרום
מקריאת הביקורות ברשת ניתן לומר בצורה די ברורה כי מלון וולטון סנטרום הוא אחד המלונות הטובים ביותר והפופולריים ביותר שתמצאו בריגה. מלון זה כבש את ביקורות הגולשים ברשת כאשר רק באתר בוקינג, הוא הצליח לאסוף למעלה מ-5000 ביקורות מאומתות! - נתון המעיד על פופולריותו של המלון, שהעניקו לו את הציון הממוצע 9.2 שנחשב לציון גבוה מאוד באתר.

מדובר במלון השייך לרשת וולטון המקומית, שמחזיקה במלון נוסף בריגה (שגם הוא אחד המומלצים בעיר ותוכלו לקרוא עליו בהמשך) והוא ממוקם לו במיקום הכי טוב שתוכלו למצוא בריגה כאשר הוא ממוקם בעיר העתיקה ובמרחק הליכה מכל האטרקציות של העיר וממסעדות רבות, חנויות וסופרים. המלון מציע גם מועדון ספא מושקע ביותר הכולל בין היתר בריכת שחייה מקורה, סאונה, עיסויים וטיפולים וגם מסעדה המגישה אוכל לטבי מקומי.

מלון זה כבש לחלוטין גם את המטיילים הישראלים הרבים שכבר הספיקו לבקר בו ומקריאת הביקורות הישראליות באתר בוקינג וטריפ אדווייזר (שם הוא דורג במקום ה-9), כמעט ולא תוכלו למצוא הערות שליליות על המלון. המטיילים הישראלים ברשת ציינו לשבח בעיקר את המיקום המעולה, את מתקני הספא המושקעים ואת רמת השירות הגבוהה. המחיר הממוצע לזוג במלון נע בין 330 ל-620 ש"ח ללילה כולל ארוחת בוקר.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון אבאלון ריגה
עוד מלון שכבש את המטיילים הישראלים בריגה, הוא מלון אבלון ריגה שזכה בציונים מעולים ברשת בכל פרמטר אפשרי. בין אם זה המיקום, השירות, רמת המתקנים וכד'. מלון זה דורג במקום ה-9 בריגה בטבלת דירוג הגולשים באתר בוקינג עם הציון המעולה 9 המתבסס על למעלה מ-3500 ביקורות מאומתות וגם דורג במקום ה-23 המכובד מתוך 112 מלונות שונים בריגה לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר.

זהו מלון 4 כוכבים הממוקם בלב העיר העתיקה של ריגה, במרחק הליכה ממוקדי העניין המרכזיים שלה כמו בית האופרה, אנדרטת החירות, קתדרלת דום או הספרייה הלאומית. גם התחנה המרכזית של ריגה נמצאת במרחק דקות הליכה בלבד. המטיילים הישראלים שכבר ביקרו במלון דיווחו על מיקום סופר נוח, על ארוחות מעולות כולל ארוחת הערב ועל חדרים נוחים ונקיים.

זהו מלון מטופח ומעוצב בקפידה בסגנון מודרני עכשווי אך בכל זאת עם נגיעות קלאסיות והוא שוכן במבנה רחב ומרשים. חדרי המלון מעוצבים גם הם בסגנון קלאסי ומאובזרים בין היתר ברהיטי עץ, שטיחים מקיר לקיר, שולחן עבודה, מיזוג אוויר, טלוויזיה ואינטרנט חינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-400 ש"ח לזוג ללילה בתקופת החורף וכ-570 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון גוטנברג ריגה
אם אתם מחפשים מלון עם אווירה מקומית אמיתית, מלון גוטנברג היושב בלב העיר העתיקה של ריגה הוא אחד הטובים ביותר שתמצאו. דירוג במקום ה-13 באתר טריפ אדווייזר ודירוג במקום ה-18 באתר בוקינג.קום שבו זכה מלון זה, הם נתונים מעולים לכל מלון, בכל יעד, אך במיוחד בריגה שבה לא כל מלון, זוכה לציוני גולשים טובים בקלות.

מלון גוטנברג שוכן בעיר העתיקה של ריגה בכמה מבנים עתיקים מהמאות הקודמות שעברו שיפוץ לפני כמה שנים בלבד. מעצבי המלון דאגו להשאיר אלמנטים רבים מהמבנים המקוריים כמו ציורי קיר עתיקים, מחיצות עץ, נברשות מפוארות, תחריטים וכד'. גם חדרי המלון עוצבו בסגנון יוקרתי וקלאסי עם רהיטי עץ כבדים בצבעים עזים.

המלון נמצא במרחק הליכה מכל האטרקציות החשובות של ריגה כגון כיכר דום, הקתדרלה של דום, מגדל אבקת השריפה, התיאטרון הלטבי הלאומי, טירת ריגה, שוק הכריסמס ועוד אטרקציות רבות. המלון זכה גם בביקורות טובות מאוד ברשת ממטיילים ישראלים שאהבו במיוחד את העיצוב והאווירה שבמלון וכמון גם את המיקום. עוד ציינו כי המלון נותן תמורה מלאה למחיר שעומד בממוצע על כ-420 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון ריקסוול אלפנט ריגה
אם אתם מחפשים מלון מומלץ שממוקם ליד שדה התעופה של ריגה, כדאי לבדוק את מלון ריקסוול אלפנט שנחשב גם לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר בריגה וזכה לביקורות מצויינות ממטיילים ישראלים רבים בריגה שבחרו בו בזכות קירבתו הרבה גם לשדה התעופה של ריגה (כ-5 דקות נסיעה) וגם לעיר העתיקה של ריגה (כ-7 דקות נסיעה).

מלון ריקסוול אלפנט, המחזיק בדירוג של 4 כוכבים, הוא מלון חדש ומודרני המציע חדרים גדולים ומרווחים המחולקים לחדרים זוגיים או חדרי משפחה. החדרים במלון מאובזרים בין היתר בטלוויזיה, מיני בר, שולחן עבודה, אינטרנט אלחוטי חינם וכספת. המלון זכה בשבחים רבים על השירות האדיב שהוא מציע, על הסדר והניקיון בחדרים וגם על ארוחת הבוקר. לא ברור מה הקשר בין המלון לבין פילים, אך מלבד איזכור המילה "פיל" בשם המלון, ישנו בלובי גם פסל ענק של פיל.

המלון דורג במקום ה-25 מתוך 112 מלונות באתר טריפ אדווייזר וזכה לציון 8.9 באתר בוקינג שמתבסס על למעלה מ-6000 חוות דעת מאומתות באתר! במרחק הליכה מהמלון תוכלו למצוא גם מרכז קניות גדול וכ-10 ק"מ מהמלון נמצא פארק מים גדול הנקרא "ליבו אקווה פארק". המחירים הממוצעים במלון זה הם נמוכים יחסית ועומדים בממוצע על כ-370 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון איביס ריגה
עוד מלון זול ומומלץ ביותר בריגה, הוא המלון החדש איביס ריגה סנטר שנפתח לפני כשנתיים בלבד והספיק מאז להפוך לאחד המלונות המומלצים והפופולריים ביותר בעיר (מעל 4000 חוות דעת באתר בוקינג). המלון ממוקם במרכז העיר, אמנם לא ממש בתוך העיר העתיקה אבל במרחק הליכה קצר ממנה (כ-400 מטרים).

אטרקציות ידועות וחשובות בריגה כמו השוק המרכזי, האופרה הלאומית או קתדרלת ריגה, נמצאות במרחק הליכה מהמלון וכך גם התחנה המרכזית של ריגה, הנמצאת במרחק של כ-300 מטרים בלבד משם. כמו כן, באיזור המלון תוכלו למצוא גם מרכזי קניות גדולים, מסעדות ואיזורי בילוי רבים.

כאמור, זהו מלון חדש לגמרי שנפתח ב-2016 והוא מחזיק בדירוג של 3 כוכבים. המלון עצמו וחדריו, עוצבו בקפידה רבה בסגנון עכשווי ואומנותי והוא מציע חדרים מעוצבים ומאובזרים בכל מה שצריך. מטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון במלון, הביעו שביעות רצון מארוחת הבוקר המצויינת של המלון, מהמיקום הנוח ומרמת החדרים. המלון קיבל את הציון 8.7 באתר בוקינג ודורג במקום ה-30 מתוך 112 מלונות באתר טריפ אדווייזר.

זהו אחד המלונות נותני התמורה הטובים ביותר שתמצאו בריגה כאשר טווח המחירים לחדר במלון מתחיל בממוצע באיזור ה-170 ש"ח לזוג ללילה בתקופת החורף וכ-320 ש"ח בלבד לזוג ללילה בתקופת הקיץ.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בריגה


להלן עוד כמה מלונות בריגה שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון אירופה רויאלה ריגה (Europa Royale Riga) - אם אתם מגיעים לריגה עם ילדים, מלון אירופה רויאלה הוא אחד המומלצים ביותר בריגה למשפחות עם ילדים. ממוקם במרחק הליכה מהעיר העתיקה וזכה לציון 8.5 באתר בוקינג לפי ממוצע של כ-1600 ביקורות מאומתות. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-350 ש"ח בלבד לחדר זוגי ללילה.
  • מלון וולטון ריגה (Wellton Riga Hotel & SPA) - אחד המלונות הפופולריים ביותר על המטיילים הישראלים בריגה. זכה בציוני גולשים מעולים בכל הפרמטרים ובמיוחד על ארוחת הבוקר, המיקום והשירות. זהו מלון 4 כוכבים הממוקם בעיר העתיקה של ריגה. מעל 6000 גולשים שבחרו ללון במלון זה באמצעות אתר בוקינג, העניקו לו את הציון 8.9. המחיר: כ-330 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון פולמן ריגה אולד טאון (Pullman Riga Old Town) - מלון 5 כוכבים מפואר ומושקע בריגה שזכה להמלצות מעולות ברשת. המלון בעבר שכן באורוות סוסים של ברון מפורסם מהמאה ה-18 ולכן כשעבר שיפוץ והסבה למלון, עוצב לפי מוטיב של גידול סוסים. המלון ממוקם בלב העיר העתיקה של ריגה ליד כל האטרקציות ומציע לאורחיו גם מרכז ספא ללא תשלום נוסף. קיבל ציון 8.8 באתר בוקינג ומציע מחיר ממוצע של כ-550 ש"ח בלבד לזוג ללילה. 
מלון בלוויו פארק בריגה - זכה בהמלצות רבות ברשת
  • מלון בלוויו פארק ריגה (Bellevue Park Hotel Riga) - מלון 4 כוכבים בריגה הנחשב לאחד המומלצים בעיר. ממוקם סמוך לפארק ירוק וגדול ומציע נוף נפלא מהחדרים. המלון לא ממוקם בעיר העתיקה ונדרשת לשם הליכה של כרבע שעה. המלון מציע ספא שבדרך כלל כלול במחיר החדר. קיבל את הציון 8.7 באתר בוקינג וזכה שם גם לביקורות ישראליות מעולות. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-420 ש"ח בלבד לזוג ללילה.
  • מלון ראדי און דראוגי ריגה (Radi Un Draugi) - עוד מלון 4 כוכבים בריגה מומלץ מאוד שקיבל ביקורות ישראליות מעולות ברשת. ממוקם במיקום מצויין בעיר העתיקה של ריגה ליד קתדרלת דום ובמרחק הליכה לכל האטרקציות החשובות של העיר. ארוחת הבוקר במלון והשירות בו זכו למחמאות רבות בכל אתרי הביקורות המובילים בעולם. המחיר הממוצע לחדר במלון זה הוא כ-350 ש"ח לחדר זוגי ללילה בתקופת הקיץ או כ-270 ש"ח לזוג ללילה בעונת החורף.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בריגה - איפה מומלץ לישון שם? (מעודכן ל-2024)
מלונות מומלצים בריגה - איפה מומלץ לישון שם? (מעודכן ל-2024)
מהם המלונות בריגה שקיבלו את ציוני הגולשים הגבוהים ביותר ברשת? אילו מלונות שם קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר? מתי כדאי לטוס לריגה? ומהם מחירי המלונות המומלצים שם בעונת הקיץ? הכנו לכם את מדריך הלינה הטוב ביותר בריגה שתמצאו ברשת. כל הפרטים, בפנים.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiD34aFaKMaz3tUaEIWPgBXSTvg5gww4hfPXtOLCPsKVykrqbsOSnh26kJC6p5huiqP_XjeTtvKBuE8po0A2fV67vh3v6GJG5iPs4jplDFuncgk-RQnAlNPuAlFgmxUYjO1uLfvmPNHKI0/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%2592%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiD34aFaKMaz3tUaEIWPgBXSTvg5gww4hfPXtOLCPsKVykrqbsOSnh26kJC6p5huiqP_XjeTtvKBuE8po0A2fV67vh3v6GJG5iPs4jplDFuncgk-RQnAlNPuAlFgmxUYjO1uLfvmPNHKI0/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%2592%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2018/06/Riga-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2018/06/Riga-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content