/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בוילנה (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בוילנה?

מתכננים חופשה בוילנה? המדריך הבא יציג לכם את המלונות הטובים והמומלצים ביותר של וילנה שזכו לביקורות הגולשים ברשת, נבדוק גם אילו מלונות שם זכו לביקורות הישראליות הטובות ביותר ומהם מחירי המלונות שם בעונת התיירות של 2024. כל הפרטים, במדריך שלפניכם.


מלונות מומלצים בוילנה (מעודכן ל-2023) - איפה מומלץ לישון בוילנה?
העיר וילנה (Vilnius) בירתה של ליטא, היא יעד תיירותי מקסים ומעניין, ואם בחרתם בה כיעד לחופשה, עשיתם ללא ספק בחירה מצויינת. וילנה נחשבת לעיר תיירותית מאוד - נקייה, ידידותית ומסבירה פנים לתיירים. באיזור העיר העתיקה הנחשב לאיזור התיירותי והפעיל ביותר בעיר, תוכלו למצוא מסעדות מעולות, מוזיאונים מעניינים, אטרקציות שונות ומגוונות ואזרחים מקומיים חביבים וידידותיים.

למרות שוילנה היא עיר גדולה בה גרים כחצי מיליון איש, היא עדיין משדרת תחושה של עיירה קטנה ושקטה. רוב התיירים הישראלים המגיעים לוילנה מבלים בה יומיים עד שלושה ורבים מהם גם מחברים אותה יחד עם טיול מקיף יותר באיזור הכולל ביקורים בעיירות סמוכות כמו טרקאי (בירתה העתיקה של ליטא), פונאר או לינטוריס.

לוילנה היסטוריה יהודית עשירה ומעניינת אך לא נותר הרבה שרידים ממנה מלבד בית כנסת עתיק אחד, בית קברות ופסלו של הגאון מוילנה. אם אתם גם בקטע של קניות, וילנה היא יעד אולטימטיבי עבורכם ותוכלו למצוא בה מרכזים מסחריים גדולים ומומלצים המציעים מוצרים ומותגים במחירים נמוכים ביותר. האטרקציות המרכזיות של וילנה כמו כיכר הקתדרלה, מגדל גדינימאס, מדרחוב פיליאס והאוניברסיטה של וילנה.

אז אם גם אתם מתכננים חופשה קצרה בוילנה, הגעתם למקום הנכון. אספנו לכם את המלונות הטובים ביותר של וילנה שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת כולל ביקורות ממטיילים ישראלים. כמו כן, בדקנו איפה כדאי לישון בוילנה ומהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים שלה ב-2023. כל זה ועוד, במדריך שלפניכם. אז בואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בוילנה לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בוילנה לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון ארטגוניסט ארט וילנה (Artagonist Art Hotel)
  2. מלון קמפינסקי כיכר הקתדרלה וילנה (Kempinski Hotel Cathedral Square)
  3. ברבקן אפרטמנטס וילנה (Barbacan Apartments)
  4. מלון קונגרס אווניו וילנה (Congress Avenue)
  5. מלון הולידיי אין וילנה (Holiday Inn Vilnius‬)

חפשו מלון בעיר העתיקה של וילנה - איפה כדאי לישון בוילנה?


בחירת איזור טוב ללינה בוילנה היא משימה די פשוטה. מכיוון שרוב האטרקציות ורוב הפעילות התיירותית בוילנה מתרכזת סביב העיר העתיקה, זהו האיזור הטוב ביותר לחפש בו מלון וכפי שמיד תראו בהמשך המדריך, כל המלונות המומלצים ביותר של וילנה ברשת, ממוקמים ממש בלב העיר העתיקה.


כ-500 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בוילנה ב-2024?


כפי שתראו מיד בהמשך המדריך, המחיר הממוצע של המלונות המומלצים ביותר בוילנה - אלו שדורגו במקומות הגבוהים באתרי התיירות עם ציוני גולשים גבוהים, עומדים בממוצע על כ-520 ש"ח לזוג ללילה ומחיר מעט יקר יותר למשפחה עם ילדים. ישנם גם כמה כאלו המציעים חדרים ב-370 ש"ח ועדיין דורגו גבוה מאוד בביקורות הגולשים. כמה מהם, תוכלו למצוא בהמשך המדריך.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לוילנה?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לליטא התקופה הטובה ביותר להגיע לוילנה בשקלול מזג אוויר, עומס תיירים ופרמטרים נוספים, הם חודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר) ותקופת טרום הקיץ (אפריל, מאי ויוני). התקופה הפופולרית ביותר בוילנה היא בחודשי יולי אוגוסט והתקופה בה מחירי המלונות הם הזולים ביותר בוילנה, היא החודשי החורף ובעיקר בפברואר ומרץ.

מלונות מומלצים בוילנה ב-2024


להלן רשימה של המלונות בוילנה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון ארטגוניסט ארט וילנה
אם אתם מחפשים את המלון הטוב ביותר בוילנה, כנראה שזה יהיה מלון ארטגוניסט ארט שזכה להתברג במקום הראשון והמכובד גם באתר טריפ אדווייזר וגם בדירוג של גולשי אתר בוקינג.קום שם קיבל את הציון המעולה 9.6.

מדובר במלון 4 כוכבים אלגנטי ואומנותי השוכן במבנה היסטורי מהמאה ה-15 ששופץ ועבר הסבה למלון. החדרים, הלובי ושאר החללים במלון מעוצבים ברמה גבוהה ומוקפדת ביותר כאשר על העיצוב האמנותי אחראים אמנים ליטאים.

גם מיקומו של המלון נחשב למעולה כאשר הוא ממוקם במרכז העיר העתיקה של וילנה על יד כיכר הקתדרלה, כנסיית יוחנן הקדוש ואטרקציות נוספות המרוחקות כולן במרחק הליכה קצר. המלון זכה בציוני גולשים גבוהים מאוד באתר בוקינג בכל הפרמטרים כמו מיקום, שירות, תמורה למחיר, ארוחת הבוקר וכד'.

המחיר הממוצע לחדר במלון זה נע בין 500 ל-700 ש"ח לזוג ללילה כאשר המחיר משתנה בעיקר בהתאם ליום בשבוע.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון קונגרס אווניו וילנה
גם מלון קונגרס אווניו הוא אחד הפופולריים והמומלצים ביותר בוילנה ונחשב גם לאחד הטובים ביותר בעיר בקרב המטיילים הישראלים. לא סתם דורג המלון במקום ה-3 מבין כל מלונות וילנה בדירוג גולשי אתר בוקינג (עם ציון 9.4) ובמקום ה-4 בדירוג של גולשי האתר טריפ אדווייזר.

מדובר במלון 4 כוכבים היושב במיקום מושלם על השדרה הראשית בוילנה ובמרחק הליכה לעיר העתיקה ולאטרקציות ידועות כמו קתדרלת וילנה, התיאטרון הלאומי או הארמון הממשלתי של ליטא. המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון, דיווחו בביקורות ברשת על ארוחת בוקר סופר מעולה, על שירות יוצא מגדר הרגיל של צוות המלון, על רמת חדרים גבוהה ועל מיקום מעולה.

החדרים במלון גדולים מאוד ומרווחים וכוללים בין היתר טלוויזיה, מיזוג ובחלקם אף מרפסת. המחיר הממוצע לזוג במלון זה עומד על כ-590 ש"ח ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון סנטרו קובאס וילנה
אם אתם מגיעים לוילנה עם ילדים, מלון סנטרו קובאס אנג'ל הוא אחד המלונות הטובים ביותר למשפחות בוילנה. מלון זה, שזכה לביקורות מעולות ברשת בקרב משפחות רבות (כולל משפחות מישראל), מציע בין היתר, גם חדרי משפחה נעימים ומעוצבים בסגנון צבעוני, מזמין וידידותי.

גם מיקום המלון נחשב למעולה, במיוחד עבור משפחות עם ילדים, כאשר הוא נמצא בלב העיר העתיקה של וילנה במרחק הליכה מכל האתרים החשובים של כגון טירת גדינימאס או האנסמבל הישן של אוניברסיטת וילנה.

המלון זכה לציונים מעולים בקרב מטיילים מישראל וקיבל ציון 8.9 באתר בוקינג המבוסס על כ-730 ביקורות מאומתות של גולשים מכל העולם. המחיר הממוצע למשפחה עם שני ילדים במלון עומד על כ-470 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון טילטו וילנה
אם אתם מחפשים את המלון עם התמורה הטובה ביותר בוילנה, כדאי מאוד לבדוק את מלון טילטו הידוע שבעיר, שמומלץ גם לזוגות וגם למשפחות וידוע כאחד שמציע תמורה מעולה למחיר שעומד בממוצע על כ-350 ש"ח בלבד למשפחה ללילה.

כל האטרקציות המרכזיות של וילנה כמו הארמון הנשיאותי, קתדרלת וילנה ועוד, נמצאות במרחק הליכה מהמלון שיושב במיקום מעולה בלב העיר העתיקה ודורג במקום ה-20 בדירוג גולשי אתר בוקינג עם ציון 8.9.

למרות שזהו מלון 3 כוכבים בלבד, המלון מציע הרבה מאוד סטייל ועיצוב אופנתי ועכשווי. כל החדרים במלון עוצבו בצבעים חמים וידידותיים והם כוללים בין היתר חדר רחצה פרטי עם אמבטיה, אינטרנט אלחוטי חופשי, מיזוג אוויר וטלוויזיה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון ארטיס צנטרום
עוד מלון שזכה לביקורות וציונים מעולים ברשת ממטיילים ישראלים רבים הוא מלון ארטיס צנטרום המחזיק בדירוג של 4 כוכבים וכולל גם בריכה מקורה. המלון נחשב לאחד המלונות הפופולריים ביותר בוילנה והוא מדורג במקום ה-27 בטריפ אדוייזר ומחזיק בציון 8.7 באתר בוקינג.

האורחים הישראלים הרבים שכבר הספיקו ללון במלון בעבר, דיווחו בביקורות באתרים בוקינג וטריפ אדווייזר על מיקום מרכזי ונוח מאוד, על בריכה טובה, שירות אדיב של הצוות ועל ארוחת בוקר טובה מאוד.

זהו מלון קטן יחסית המעוצב בסגנון בוטיק ומציע חדרים גדולים ומוקפדים. המלון מציע כאמור בריכה מקורה וכן מרכז ספא המציע (בתשלום נוסף) טיפולים, עיסויים, מניקור וכו'. המחיר לזוג ללילה במלון נע בממוצע בין 500 ל-630 ש"ח.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בוילנה


והנה עוד כמה מלונות בוילנה שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון שייקספיר בוטיק הוטל וילנה (Shakespeare Boutique Hotel) - מלון בוטיק 4 כוכבים שגרף שבחים רבים ברשת ודורג במקום ה-7 בדירוג הגולשים של אתר בוקינג עם ציון 9.2 ובאותו הדירוג גם בטריפ אדווייזר. זהו מלון ייחודי ביותר השם דגש על עיצוב אומנותי כאשר כל חדר מעוצב באופן אישי וייחודי. ממוקם בלב מרכז וילנה במרחק הליכה לכל האטרקציות הידועות. המחיר: כ-500 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון 15 אבניו וילנה (15th Avenue) - מלון זה דורג במקום הרביעי בטבלת דירוג הגולשים באתר בוקינג.קום. נחשב לנותן תמורה מעולה בוילנה ומציע גם חדרי משפחה המתאימים למשפחות עם 2 ילדים. ממוקם במרכז העיר ליד כיכר הקתדרלה. קיבל ביקורות מעולות מטטילים ישראלים רבים. חדר לזוג ללילה בממוצע במלון עומד על כ-350 ש"ח.
  • מלון דה נרוטיס וילנה (The Narutis Hotel) - מלון 5 כוכבים בולינה שזכה לביקורות מעולות ממטיילים ישראלים ברשת שכבר שהו בו. מעוצב ברמה מפוארת ויוקרתית ומציע גם איזור ספא עם בריכה מקורה, מרחץ אדים, סאונה ועוד. חדרי המלון עוצבו כ"א בעיצוב ייחודי עם ציורי קיר מיוחדים. ממוקם במיקום מרכזי ונוח בעיר העתיקה של וילנה. זכה לציון 9.1 באתר בוקינג. המחיר: כ-640 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בוילנה (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בוילנה?
מלונות מומלצים בוילנה (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בוילנה?
מתכננים חופשה בוילנה? המדריך הבא יציג לכם את המלונות הטובים והמומלצים ביותר של וילנה שזכו לביקורות הגולשים ברשת, נבדוק גם אילו מלונות שם זכו לביקורות
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwbBtf4CQ-aAuyvDP4tbsJeXXBJCoRXjQqve90ii85yj9iKZKNPqNxsHpFHZkBeCXGNX-G1PMwdUVBMhwvDFu91LG5L_khYN47-y28JuHk_Y2X-gRYz_OJU3nq4ISe-7h8_tp-IxV61cw/w640-h428/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2595%25D7%2599%25D7%259C%25D7%25A0%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwbBtf4CQ-aAuyvDP4tbsJeXXBJCoRXjQqve90ii85yj9iKZKNPqNxsHpFHZkBeCXGNX-G1PMwdUVBMhwvDFu91LG5L_khYN47-y28JuHk_Y2X-gRYz_OJU3nq4ISe-7h8_tp-IxV61cw/s72-w640-c-h428/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2595%25D7%2599%25D7%259C%25D7%25A0%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2018/05/Vilnius-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2018/05/Vilnius-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content