/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים במיקונוס 2024 - הרשימה הנבחרת!

מתכננים חופשה זוגית מפנקת או רומנטית ביוון? שכחו מרודוס או כרתים. הכירו את מיקונוס - אי יווני מקסים ותיירותי מדרגה ראשונה עם מלונות מפנקים ברמה הגבוהה ביותר. אז אילו מלונות במיקונוס הם המומלצים ביותר ברשת ומה הם מציעים? אילו מלונות הם האהובים ביותר על המטיילים מישראל וכמה הם יעלו לכם ב-2024? כל זה ועוד, במדריך הבא.


מלונות מומלצים במיקונוס 2023 - הרשימה הנבחרת!
אם החלטתם לצאת לחופשה במיקונוס (Mykonos), עשיתם בהחלט בחירה מעולה. מדובר באי מקסים ותיירותי ביותר המתחבא לו מאחורי הצל של אחיו הגדולים כרתים, רודוס או קוס אך שווה לא פחות מהם ואולי אף יותר.

מיקונוס מושך אליו מדי שנה את כל סוגי התיירים ובהמוניהם. תוכלו למצוא בו משפחות עם ילדים בחופשה רגועה, זוגות המגיעים לחופשה רומנטית באחד המלונות המפוארים של האי (ויש שם הרבה מהם) וגם בליינים צעירים שמגיעים לבלות במועדונים המעולים ו"להתערבב" בחיי הלילה הפעילים ביותר שם.

אולי תתעניינו גם במדריכים הבאים:
מה אפשר לעשות במיקונוס? ובכן, בראש ובראשונה, אתם תבלו והרבה בחופי הים המקסימים, הלבנים והשקטים של האי ואם תבחרו ללון באחד המלונות שעל החוף, ייתכן ואפילו לא תזוזו משם לאורך כל החופשה. חוץ מלרבוץ על החוף ובבריכת המלון, תוכלו גם לאכול במסעדות היווניות המעולות והפזורות בכל עבר, לטייל בעיר העתיקה הנחמדה של העיר מיקונוס וגם לטייל ביעדים מרתקים כמו טחנות הרוח, "וונציה הקטנה" או האי דלוס.

ישנם אלפי מקומות אירוח שונים במיקונוס ומכיוון שהמלונות פזורים להם בכל רחבי האי, בחירת מלון באי היא משימה לא פשוטה ואפשר קצת ללכת לאיבוד, במיוחד לאור העובדה שאין באמת מדריך לינה טוב ברשת העוסק במיקונוס. עד עכשיו.

אז ברוכים הבאים למדריך הלינה הטוב ביותר שתמצאו ברשת למיקונוס. אספנו לכם את המלונות הטובים ביותר במיקונוס שקיבלו את ציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת ובדקנו מהם המלונות האהובים היותר על המטיילים הישראלים, באיזה איזור הכי טוב ללון שם ומהם המחירים הממוצעים במלונות שם לעונת התיירות ל-2024. קדימה, בואו ונתחיל.
  

5 המלונות הטובים ביותר במיקונוס לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר במיקונוס לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון רוקבלה מיקונוס (Rocabella Mykonos Hotel)
  2. מלון ליטוס מיקונוס (Lithos by Spyros & Flora‬)
  3. מלון ליאוניס מיקונוס (Leonis Summer Houses)
  4. מלון איאולוס מיקונוס (Aeolos Hotel)
  5. מלון פלדיום מיקונוס (Palladium Hotel)

חפשו מלון בעיר מיקונוס או על אחד החופים הפופולריים - איפה כדאי לישון במיקונוס?


אמנם המיקום, הוא תמיד פרמטר חשוב בבחירת מלון, אבל במיקונוס הפרמטר של המיקום הוא בד"כ לא בראש סדרי העדיפות של המטיילים. נהוג יותר לבחור במלון שם לפי ביקורות טובות על שירות טוב, מתקנים ברמה גבוהה או ארוחות טובות. אך הנה בכל זאת, כמה נקודות למחשבה בכל הקשור לבחירת איזור ללון במיקונוס.

המלונות במיקונוס מתרכזים סביב שני איזורים - העיר מיקונוס או בחופים הרבים הפזורים לאורך האי. לינה בעיר מיקונוס היא פופולרית מאוד ומטיילים רבים בוחרים ללון בה. איזור זה מתאים בעיקר למי שמחפש גם לספוג את חיי הלילה של מיקונוס ולטייל הרבה גם מחוץ למלון.

לעומת זאת, זוגות או משפחות המחפשות בעיקר שקט ושלווה מול חוף הים והבריכה, מעדיפים בדרך כלל ללון באחד החופים הפופולריים של מיקונוס. החופים הידועים ביותר והפופולריים ביותר ללינה במיקונוס הם אלייה, פלאטיס יאלוס, אגיוס או חוף אורנוס. (בסוף המדריך, תוכלו גם למצוא את רשימה של מלונות מומלצים בחופים אלו).


מעל 1800 ש"ח ביולי ואוגוסט וכ-1000 ש"ח בעונת ה-"אוף סיזן" - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר במיקונוס ב-2024?


המלונות הטובים והמומלצים של מיקונוס יקרים. זאת מכיוון שמדובר בכל זאת במלונות פאר של ממש. אלו הם מלונות 5 כוכבים מדרגה ראשונה ששמים דגש על עיצוב, שירות ומתקנים ברמה הגבוהה ביותר והמחיר מגיע בהתאם.

כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך המדריך, המחיר הממוצע לזוג ללילה במלונות במיקונוס שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת, עומד על מינימום 1800 ש"ח ללילה לזוג ועולה בהתאם לרמת החדר. כך שאם למשל אתם מחפשים סוויטה עם בריכה פרטית, המחיר הממוצע כבר מגיע לאיזור ה-3000 ש"ח ללילה.

חשוב לשים לב כי זהו המחיר הממוצע עבור לינה בחודשים יולי ואוגוסט. אם תתגמשו מעט בתאריך ותבחרו ללון במיקונוס בספטמבר או אוקטובר, המחירים כבר יורדים למטה ובהרבה ותוכלו למצוא את אותם מלונות ב-1000 ש"ח ללילה ואף פחות מזה. אמנם, אלו הם חודשים פחות חמים וייתכן כי בבריכות המלונות יהיה לכם קר מעט, אך המחיר יהיה ללא ספק אטרקטיבי יותר.

אז איך אפשר בכל זאת לישון בזול במיקונוס?


האופציה הטובה ביותר לישון בזול במיקונוס היא באמצעות דירות נופש. אופציה זו מעולה במיוחד גם למשפחות עם ילדים שכן רוצים לחוות את מיקונוס אך לא מוכנים או לא יכולים לשלם 4000 ש"ח ללילה.

במיקונוס תוכלו למצוא הרבה מאוד דירות נופש מעולות ואיכותיות שמתאימות לזוגות או למשפחות עם ילדים. אמנם גם דירות אלו יקרות יחסית כאשר המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-1000 ש"ח בתקופת השיא ביולי אוגוסט, אך זה עדיין הרבה יותר זול ממלונות היוקרה של מיקונוס שמתחילים רק ב-2000 ש"ח ללילה.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס למיקונוס?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת ליוון התקופה הטובה ביותר להגיע למיקונוס היא בחודשי יולי ואוגוסט הנחשבים לעונת השיא של התיירות באי היווני הקטן. מצד שני, אם אתם מחפשים להוזיל את מחירי המלונות שם, ככל שתתרחקו מיולי ואוגוסט, כך המחיר יירד בהתאם.

מלונות מומלצים מיקונוס ב-2024


להלן רשימה של המלונות במיקונוס שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון אנאקס הוא בהחלט אחד המועמדים הרציניים ביותר להיות המלון המומלץ והטוב ביותר במיקונוס. אם לשפוט לפי דירוגי הגולשים ברשת, הוא ממוקם במקום ה-11 באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-12 בדירוג גולשי אתר בוקינג.קום עם הציון 9.3 המעולה. מכיוון שהמלון זכה גם לביקורות הטובות ביותר אולי בקרב הגולשים הישראלים ברשת, הוא בהחלט אחד הטובים שתמצאו באי.

מדובר במלון 5 כוכבים מפנק היושב על חוף אגיוס הפופולרי והמעולה והוא נחשב לאחד המומלצים ביותר לזוגות ולחופשה רומנטית. המלון מציע אווירה מפנקת ומעוצבת הניכרת בכל סנטימטר במלון, בין אם זה בחדרים המעוצבים בקפידה, בין אם זה בריכות האינסוף שהוא מציע או בין אם זה מרכז הבריאות והספא היוקרתי של המלון.

תצטרכו ממש להתאמץ כדי למצוא ביקורת שלילית על המלון ברשת ואם תעיפו מבט בביקורות תוכלו לראות כי המלון זוכה לתגובות נפלאות בעיקר על השירות והאווירה היוקרתית, על ארוחת הבוקר המושלמת (שזכתה גם בשבחים ישראלים רבים) ועל רמת החדרים והמתקנים הגבוהה. אז אם אתם מחפשים מלון לירח דבש במיקונוס או סתם להרגיש כמו מלכים לכמה ימים, זהו המלון בשבילכם.

כפי שאתם בוודאי מבינים, זהו מלון יוקרתי והמחיר הממוצע לחדר זוגי במלון מתחיל ב-2000 ש"ח בעונת השיא של הקיץ ועולה לאיזור ה-3000 ללילה בהתאם לרמת החדר שאתם מזמינים. בעונת החורף ובאוף סיזן, תוכלו למצוא חדרים החל מ-1200 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון הממוקם בעיר מיקונוס (עיר הבירה של האי) כמו תיירים רבים אחרים, כדאי מאוד לבדוק את מלון מיקוניאן קוראלי הנחשב לאחד הטובים בעיר מיקונוס ובאי בכלל. המלון זכה לציונים מעולים ממטיילים ישראלים שכבר ישנו בו וקיבל את הציון 9.2 באתר בוקינג על סמך כ-400 חוות דעת מאומתות באתר.

זהו מלון 5 כוכבים הממוקם כק"מ אחד ממרכז העיר וניתן להגיע בהליכה קצרה למרכז ולכל המסעדות ואיזורי הבילוי של העיר. גם וונציה הקטנה המקסימה וטחנות הרוח המפורסמות של מיקונוס, נמצאות במרחק ק"מ מהמלון.

משפחות ישראליות ובעיקר זוגות שכבר הספיקו ללון במלון, דיווחו ברשת בעיקר על שירות מושלם של הצוות המארח והקשוב, אך גם על רמה גבוהה מאוד של החדרים והסוויטות וציינו לשבח את הבריכה ואת מתקני הספא השונים. כל החדרים במלון משקיפים על הים המקסים של מיקונוס כאשר בסוויטות היקרות יותר, תוכלו גם למצוא בריכה פרטית בחדר.

גם מחירי החדרים במלון זה מתחילים בממוצע ב-2000 ש"ח לזוג ללילה בקיץ אך החל מחודש אוקטובר ובמהלך החורף תוכלו למצוא את אותם חדרים החל מ-800 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון פנורמוס וויליג' מיקונוס
מלון פנורמוס ווילג' כפי ששמו מרמז, ממוקם על חוף הים פנורמוס הנחשב בעיני רבים כחוף היפה ביותר במיקונוס וגם לשקט ביותר, שכן הוא מרוחק מהמרכז כ-10 דקות נסיעה. מלון זה הוא הטוב יותר באיזור זה לפי ביקורות הגולשים ברשת וזכה גם לביקורות מעולות מהמטיילים הישראלים הרבים שציינו לטובה את החדרים המעוצבים והמרווחים ואת האווירה והשקט.

מלון זה מתאים ומומלץ מאוד גם לזוגות וגם למשפחות (מציע חדרים משפחתיים ל-4 נפשות) המעוניינים להיות מספיק קרובים למרכז האי אך עדיין לשמור על אווירה רגועה ושלווה מהאקשן הסואן של המרכז.

המלון ממוקם על גבעה קטנה המציעה נוף משכר של הים והוא כולל בריכה מרשימה וחללים מעוצבים בקפידה רבה ובסגנון מודרני ויוקרתי. המלון מציע חדרים מסוגים שונים, החל מחדר זוגי רגיל, דרך חדר משפחתי ועד לסוויטות מפוארות עם בריכה פרטית. המלון זכה לציון 9.1 באתר בוקינג ולביקורות טובות מאוד גם בטריפ אדווייזר. המחיר הממוצע לחדר במלון בעונת הקיץ מתחיל בכ-1200 ש"ח לזוג ללילה ועולה בהתאם לרמת החדר.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון רויאל מיקונוס
עוד מלון יוקרתי ומפנק במיקונוס הנחשב לאחד המומלצים ביותר באי ומתאים מאוד לחופשה רומנטית זוגית או לחופשת ירח דבש, הוא מלון 5 הכוכבים רויאל מיקוניאן. המלון ממוקם על חוף אלייה במיקונוס שנחשב לחוף פופולרי ותיירותי ביותר.

זהו מלון מוקפד ומעוצב ברמה הגבוהה ביותר הבאה לידי ביטוי בכל מקום במלון, בין אם מדובר בחדרים מעוצבים ומרווחים ובין אם מדובר במתקני ספא איכותיים ובבריכה מרשימה ביותר. חדרי המלון, המשקיפים לחוף הים היפיפה, מאובזרים גם בפינת ישיבה ואילו הסוויטות היוקרתיות יותר כוללות גם בריכה פרטית בחדר.

המלון זכה לציון גבוה באתר בוקינג (9 מתוך 10) המתבסס על כ-200 חוות דעת מאומתות של גולשים וקיבל גם ציונים מעולים מהמטיילים הישראלים שציינו לשבח את השירות, המתקנים והארוחות. המחיר הממוצע למלון זה מתחיל ב-2000 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




רבים מגדירים את חוף פלאטיס כחוף הטוב ביותר במיקונוס. אם גם אתם מתכננים ללון באיזור זה, כדאי לבדוק את המלון היוקרתי ניזאקי הנחשב לאחד הטובים ביותר בחוף פלאטיס ואחד הטובים במיקונוס בכלל. המלון קיבל את הציון 9.4 המעולה באתר בוקינג לפי מעל 400 ביקורות מאומתות באתר.

זהו מלון בוטיק 5 כוכבים יוקרתי הממוקם על גבעה קטנה במרחק הליכה קצר מהחוף והוא כולל בריכת שחייה גדולה ומרשימה ומתקני ספורט אחרים. חדרי המלון וחליליו מעוצבים כולן על טהרת הלבן ומעוטרים באריחים לבנים, ומאובזרים בין היתר באמבט ספא, טלוויזיה ומרפסת פרטית.

המדרגים הישראלים באתר טריפ אדווייזר העניקו למלון שבחים רבים וציינו לשבח בעיקר את השירות האישי והאדיב, את ארוחת הבוקר מול הים ואת המיקום המעולה בראש הגבעה. המחיר הממוצע בעונת הקיץ מתחיל מעל ה-2000 ש"ח לזוג ללילה ועולה בהתאם לרמת החדר שתבחרו.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ועוד כמה מלונות מומלצים במיקונוס


להלן עוד כמה מלונות במיקונוס שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון מיקוניאן אמבסדור רלה אנד שאטו מיקונוס (Myconian Ambassador Relais & Chateaux) - מלון 5 כוכבים במיקונוס מפואר ומפנק שזכה בביקורות מעולות ברשת. ממוקם בחוף פלאטיס הרגוע ומציע בריכות אינסוף, חדרים מעוצבים ומודרניים, מרכז ספא עם בריכה מקורה ומתקנים שונים ועוד. מרוחק כ-10 דקות נסיעה מהעיר מיקונוס. מציע שירות הסעות חינם לשדה התעופה של מיקונוס וחזור. המחיר: כ-3000 ש"ח לזוג ללילה בעונת השיא וכ-1000 ש"ח באוף סיזן.
  • מלון גרקו פיליה מיקונוס (Greco Philia Hotel Boutique Mykonos) - מלון זה זכה לשבחים רבים ברשת בקרב המטיילים הישראלים וקיבל מהם ציונים מעולים על מיקום, שירות ועל האוכל. ממוקם בחוף אלייה הפופולרי ומציע אירוח 5 כוכבים מפנק. זכה לציון 9.2 באתר בוקינג. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על בין 1300 ל-2000 ש"ח בעונת השיא.
  • מלון מיקוניאן אבאטון מיקונוס (Myconian Avaton - Design Hotels) - עוד מלון 5 כוכבים בחוף אלייה הנחשב לאחד הטובים במיקונוס לפי ביקורות הגולשים ברשת ובמיוחד לפי ביקורות המטיילים הישראלים הרבים באתר טריפ אדווייזר שהשאירו באתר ביקורות חמות ביותר על המלון. מדובר מלון יוקרתי בעיצוב מודרני ומוקפד עם דגש על שירות אישי. המחיר: החל מ-2000 ש"ח לזוג ללילה ביולי ואוגוסט.
  • מלון קאבו טאגו מיקונוס (Cavo Tagoo) - אחד הטובים בעיר מיקונוס בפרט ובכל האי בכלל. זהו מלון 5 כוכבים הממוקם דקות הליכה מהחוף או ממרכז העיר. מציע בריכות אינסוף מעוצבות ומרשימות, מועדון ספא וסוויטות מטורפות עם עיצוב מהפנט. קיבל את הציון 8.9 באתר בוקינג ולביקורות מעולות מהמטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון. זהו מלון לבעלי תקציב גבוה בלבד כאשר חדר בו מתחיל ב-4000 ש"ח לזוג ללילה ביולי ואוגוסט.
  • מלון רוקבלה מיקונוס (Rocabella Mykonos Hotel) - מלון זה דורג ע"י גולשי אתר בוקינג מבין כל המלונות של מיקונוס הרשומים באתר וזכה שם לציון הנדיר 9.7 המבוסס על כ-300 ביקורות מאומתות. זהו מלון 4 כוכבים ולכן, ניתן למצוא בו לפעמים גם ביולי ואוגוסט חדרים באיזור ה-1500 ש"ח לזוג ללילה. ממוקם על חוף איוס סטפנוס ומציע אינטרנט חופשי, בריכה, ספא ועוד. זהו אחד ממלונות נותני התמורה הטובים ביותר במיקונוס.
והנה כמה מלונות מומלצים נוספים מחולקים לפי איזורים הפופולריים במיקונוס:

3 מלונות מומלצים במיקונוס בעיר מיקונוס

  • מלון איאולוס מיקונוס (Aeolos Hotel) - מלון 3 כוכבים עטור שבחים. זכה בציון של 9.6 באתר בוקינג. קיבל ביקורות מעולות גם ממטיילים ישראלים. המחיר הממוצע: החל מ-1200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ביל אנד קו מיקונוס (Bill & Coo) - מלון סוויטות 5 כוכבים בעיר מיקונוס. זכה לציון 9.3 בבוקינג. המחיר: כ-5000 ש"ח בממוצע לזוג ללילה באוגוסט.
  • מלון קורוס מיקונוס (Kouros Hotel & Suites) - מלון 5 כוכבים עם ציון 9.3 בבוקינג. המחיר: החל מ-2000 ש"ח לזוג ללילה.
מלון ביל אנד קו מיקונוס
מלון ביל אנד קו בעיר מיקונוס - כ-5000 ש"ח לזוג ללילה

3 מלונות מומלצים במיקונוס בחוף אלייה

  • מלון נירידס לאקז'רי הומס מיקונוס (Niriides Luxury Homes) - מלון דירות מומלץ מאוד בחוף אלייה במיקונוס הנחשב למומלץ מאוד למשפחות עם ילדים. זכה לציון 9.3 באתר בוקינג. המחיר: כ-1000 ש"ח לזוג ללילה או כ-2000 ש"ח למשפחה ללילה בתקופת השיא של יולי או אוגוסט.
  • מלון מיקוניאן אימפריאל מיקונוס (Myconian Imperial) - מלון 5 כוכבים מפואר בחוף אלייה עם המון המלצות מעולות. קיבל ציון גבוה בבוקינג (9.1). המחיר: החל מ-2000 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון סוויטות ארט & מארה מיקונוס (Arte & Mare Luxury Suites & Spa) - מלון 5 כוכבים הממוקם ממש על החוף. מציע סוויטות מפוארות המשקיפות על הים או לעבר הבריכה היפה של המלון. זכה בציון 8.7 באתר בוקינג. המחיר: החל מ-2000 ש"ח ללילה בעונת השיא.

3 מלונות מומלצים במיקונוס בחוף פלאטיס

  • מלון ביי ביז סי ויו מיקונוס (Bay Bees Sea View) - מלון סוויטות שדורג במקום הראשון באתר בוקינג מבין כל המלונות שעל חוף פלאטיס עם ציון נדיר של 9.6. מציע גם חדרי משפחה ואפילו יחידות דיור ל-8 אנשים בדירה. המחיר: החל מ-2000 ש"ח לזוג ללילה ביולי אוגוסט. 
  • מלון ארגו מיקונוס (Argo Hotel) - מלון 3 כוכבים בפלאטיס הממוקם ממש על החוף, כ-100 מטרים בלבד מהים. אחד מנתוני התמורה הטובים במיקונוס. זכה בציון 9.5 בבוקינג ודורג במקום הרביעי בפלאטיס באתר טריפ אדווייזר. המחיר: החל מ-1000 ש"ח לזוג ללילה בעונת השיא.
  • וילה מליטי מיקונוס (Villa Meliti) - מתחם דירות מאובזרות המרוהטות קומפלט כולל מטבח מאובזר. ממוקם כמהדקות הליכה מהחוף בלבד. קיבל ציון גבוה מאוד בבוקינג (9.6). המחיר: החל מ-800 ש"ח לזוג ללילה ו-1500 ש"ח למשפחה עם ילדים.
מלון סיינט ג'ון מיקונוס - אחד המומלצים ביותר בחוף אגיוס

3 מלונות מומלצים במיקונוס בחוף אגיוס

  • מלון דה-לייט מיקונוס (DeLight) - מלון 5 כוכבים בחוף אגיוס הפופולרי. משקיף על האי דלוס ומרוחק מהעיר מיקונוס 4 ק"מ בלבד. זכה בציון 9.3 בבוקינג ובביקורות ישראליות מצויינות. המחיר הממוצע: כ-2000 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סיינט ג'ון מיקונוס (Saint John hotel villas & spa) - מתחם נופש עצום בחוף אגיוס המחזיק בדירוג 5 כוכבים ונחשב לאחד האהובים על המטיילים הישראלים. המחיר הממוצע: כ-2500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אספנטי מיקונוס (Apsenti Mykonos) - מלון בוטיק בדרגת 5 כוכבים המיועד במיוחד עבור חופשות ירח דבש רומנטיות. מציע סוויטות מפוארות שחלקן כוללות בריכה פרטית בחדר. המחיר: החל מ-1300 ש"ח לזוג לילה בממוצע.

3 מלונות מומלצים במיקונוס בחוף אורנוס

  • מלון קאזה ביאנקה מיקונוס (Casa Bianca) - אחד המומלצים ביותר בחוף אורנוס. יושב על הים ומרוחק כ-2 ק"מ בלבד מהעיר מיקונוס. זכה בציון 9.4 בבוקינג. המחיר הממוצע: החל מ-800 ש"ח לזוג ללילה בממוצע בקיץ.
  • מלון מיקונוס בלאנק (Mykonos Blanc) - מלון בדרגת 5 כוכבים בחוף אורנוס שזכה בציונים נפלאים מהגולשים הישראלים ברשת. מציע בריכת שחייה יפה ומעוצבת. מחזיק בציון 9.1 באתר בוקינג. המחיר: החל מ-2000 ש"ח ביולי אוגוסט.
  • מלון מיקונוס No5 מיקונוס (Mykonos No5) - מלון סוויטות מפואר באורנוס. דורג במקום ה-2 באתר טריפ אדווייזר ומחזיק בציון 9.3 באתר בוקינג. מתאים גם לצעירים וגם למשפחות. המחיר: החל מ-1500 ש"ח בעונת השיא של הקיץ.

מלון NO5 מיקונוס - אחד הטובים בחוף אורנוס
 

כל המלונות במיקונוס על גבי מפה

Booking.com
 
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

תגובות: 1
  1. וואו! אין מילים. כל הכבוד על מדריך פשוט מצוין!

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים במיקונוס 2024 - הרשימה הנבחרת!
מלונות מומלצים במיקונוס 2024 - הרשימה הנבחרת!
מתכננים חופשה זוגית מפנקת או רומנטית ביוון? שכחו מרודוס או כרתים. הכירו את מיקונוס - אי יווני מקסים ותיירותי מדרגה ראשונה עם מלונות מפנקים ברמה הגבוהה
https://2.bp.blogspot.com/-G9GIkfdrnxA/WwJi0gT4XGI/AAAAAAAATRw/DaDJTcnkLdkyucjJaX00Mi0QWA1hpKs8wCLcBGAs/w640-h412/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%2591%25D7%259E%25D7%2599%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25A1%2B-%2B%25D7%2594%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%2594%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA%25D7%25A8.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-G9GIkfdrnxA/WwJi0gT4XGI/AAAAAAAATRw/DaDJTcnkLdkyucjJaX00Mi0QWA1hpKs8wCLcBGAs/s72-w640-c-h412/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%2591%25D7%259E%25D7%2599%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25A1%2B-%2B%25D7%2594%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%2594%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA%25D7%25A8.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2018/05/Mykonos-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2018/05/Mykonos-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content