/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בסיישל ב-2024 - המדריך הכי מקיף שתמצאו ברשת!

איפה כדאי לישון בסיישל? מהם הריזורטים והמלונות המפוארים ביותר בגן העדן הזה? איפה בחרו ללון הזוגות הישראלים המגיעים לחופשת ירח דבש בסיישל ומהם המלונות שם שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת? וכמה זה יעלה לכם בכלל בעונת התיירות של 2024? קבלו את מדריך הלינה לסיישל הטוב ביותר ברשת.


מלונות מומלצים בסיישל ב-2023 - המדריך הכי מקיף שתמצאו ברשת!
אחד הכינויים המזוהים ביותר עם איי סיישל (Seychelles), הוא "גן עדן". כינוי זה בהחלט מצדיק את עצמו. החופים המדהימים והבתוליים, הטבע המקסים והאווירה התיירותית הנפלאה של האיים המקסימים האלו, הם שיוצרים את תחושת גן העדן הזו שקשה לעמוד בפניה. למרות שמדובר בחופשה יקרה יחסית (אם אתם מחפשים חופשה רומנטית אמיתית), כל מטייל שחזר מחופשה בסיישל, יאשר לכם כי החופשה שם שווה הכל שקל.

מתכננים חופשת ירח דבש? קראו גם:
יחד עם המלדיביים, הפיליפינים וקנקון או פלאייה דל כרמן שבמקסיקו, איי סיישל, הממוקמים מול דרום מזרח אפריקה, נחשבים לאחד היעדים הפופולריים והמומלצים ביותר לחופשות ירח דבש וחופשות רומנטיות באופן כללי. המלונות המפוארים שתמצאו באיים הם מעולים ומפנקים ומציעים רמה גבוהה שלא נופלת מאף מלון אחר במערב. המחירים אמנם מעט יקרים, אך אם מדובר בחופשה חלומית וחד פעמית, המחירים עדיין סבירים בהחלט.

המלצה: מחירי הארוחות במלונות בסיישל יקרים במיוחד ומומלץ להזמין לינה בלבד ולאכול במסעדות מחוץ למלון הנחשבות לטובות מאוד ועולות פחות או יותר כמו בישראל.

אז אם גם אתם החלטתם לברר על חופשה באיי סיישל, הגעתם למקום הנכון, היום באתר "תיירות נבונה" בדקנו עבורכם היכן כדאי לישון בסיישל? אילו איים שם הם הפופולריים ביותר? מהם המלונות שם שקיבלו את המלצות הגולשים הטובות ביותר? אילו מלונות אהבו התיירים הישראלים? ומהם המחירים הממוצעים למלונות שם בעונת התיירות הקרובה. קדימה, אנחנו מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בסיישל לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בסיישל לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון Le Chateau de Feuilles‬ סיישל
  2. מלון קונסטנס למורה ריזורט סיישל (Constance Lemuria Resort)
  3. מלון מאיה לאקז'רי סיישל (Maia Luxury Resort)
  4. מלון פור סיזנס סיישל (Four Seasons Resort Seychelles)
  5. מלון ראפלס סיישל (Raffles Seychelles)

פרלין, לה-דיג אבל בעיקר מאהה - איפה מומלץ לישון בסיישל?


איי סיישל הם למעשה מדינת איים המורכבת מ-115 איים שונים שבירתה היא העיר ויקטוריה הממוקמת באי מאהה. לא כל האיים הם מתויירים. למעשה, רק מספר בודד של איים הם אלו בהם תוכלו למצוא את בתי המלון המפוארים ואת רוב התיירים. אלו הם בעיקר שלושת האיים מאהה (Mahe), פרלין או "פרסלין" (Praslin), ו-לה-דיג או "לה דיגו" (La-Digue). מאיים אלו, רוב המטיילים נוהגים לצאת לטיולים של יום שלם או חצי יום באטרקציות ידועות באיזור כגון אטול אלדברה, שמורת האלמוגים סנט אן, שמורת ואלה דה מה, האי קוזין האי קוריוז ועוד אטרקציות ידועות אחרות.

כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך המדריך, הרוב המוחלט של המלונות המומלצים של סיישל (שזכו גם לציונים מעולים ונחשבים לפופולריים בקרב המטיילים הישראלים), ממוקם באי מאהה הנחשב לתיירותי ביותר במדינה כאשר המלונות שם, מפוזרים לאורך החופים שלו. המלונות המומלצים ביותר במאהה לפי ביקורות הגולשים ברשת, ממוקמים בעיקר בחופים הפופולריים הבאים: בו ואלון (הפופולרי ביותר), Port Gluad, או בל אומברה.

המעבר בין האיים נעשה באמצעות טיסות קצרות במטוסים או מסוקים, או באמצעות מעבורות (הדרך הזולה ביותר). כדי לעבור בתוך האיים לעומת זאת, אפשר לקחת אוטובוס ציבורי בזול או מונית. ניתן גם לשכור רכב, אם אתם מתכוונים לצאת להרבה טיולים באיזור.

טיפ: כדאי לדעת שדווקא החופים השווים ביותר של סיישל, אלו שאתם רואים בתמונות ונפעמים, ממוקמים דווקא רחוק מהמלונות וזאת כמובן, מפני שהם עדיין לא עברו תהליך של בנייה. בין החופים השווים ביותר בסיישל שזכו לביקורות הטובות ביותר ברשת ברחבי העולם, ניתן לציין את החוף Anse Source d'Argent הממוקם בלה-דיג, חוף Soleil במאהה או חוף Georgette בפרלין.

החל מ-950 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בסיישל ב-2024?


ובכן, בסיישל תוכלו למצוא מבחר רחב של מלונות בכל סוגי דרגות האירוח. ישנם אמנם לא מעט מלונות פשוטים וזולים שיעלו לכם פחות מ-500 ש"ח לזוג ללילה אך לרוב, זה לא מה שמחפשים כשמגיעים לסיישל. רוב המטיילים הנוסעים לסיישל עושים זאת במסגרת חופשה רומנטית ומחפשים את הריזורטים והמלונות המפוארים והמפנקים של סיישל. מלונות אלו הם יוקרתיים ביותר ולכן גם המחיר נע בהתאם.

כפי שתוכלו לראות מיד בהמשך המדריך, המלונות הטובים והמומלצים ביותר בסיישל מתחילים באיזור ה-950 עד 1500 ש"ח לזוג ללילה. אם תבחרו בסוויטה מפוארת יותר או בוילה עם חדר פרטי כמו שמציעים בהרבה מלונות כפי שתוכלו לראות, המחיר כבר יטפס מעלה לכיוון ה-4000 ואף ה-5000 ש"ח לזוג ללילה.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לסיישל?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת, התקופה הטובה ביותר להגיע לסיישל בשקלול מזג אוויר, עומס תיירים ופרמטרים נוספים, היא החל מתקופת האביב ופסח (מרץ, אפריל), דרך חודשי הקיץ יולי ואוגוסט ועד לחגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר). עונת החורף נחשבת ל"אוף סיזן" בסיישל.

מלונות מומלצים בסיישל ב-2024


להלן רשימה של המלונות בסיישל שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


זהו אולי המלון הפופולרי והמומלץ ביותר בסיישל ברשת. מלון זה זכה לביקורות ותגובות נלהבות ביותר בקרב המטיילים הישראלים באתר טריפ אדווייזר ובאתר בוקינג שבהם דיווחו הישראלים על מיקום סופר מעולה, בריכה מצויינת, חוף ים נהדר, שירות סבלני ואדיב של הצוות ועוד שלל מחמאות שתוכלו לקרוא בעצמכם באתרים הנ"ל. באתר בוקינג, זכה המלון לציון גולשים כללי 8.5 ולציון 9 על המיקום מתוך למעלה מ-1000 ביקורות מאומתות.

המלון ממוקם באי מאהה במרחק "יריקה" מחוף בו ואלון הפופולרי ולא רחוק ממרכז הבירה ויקטוריה. תוכלו למצוא במלון בריכת שחייה גדולה מאוד ומרשימה ביותר, 3 סוגי מסעדות איכותיות, מועדון ספא עם מגוון טיפולים ועיסויים וכל מה שזוג בחופשה רומנטית מחפש למעשה. זהו ללא ספק אחד המלונות הידועים והפופולריים ביותר לזוגות בסיישל.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר עם לובי וחללים מפוארים וחדרים שעוצבו ברמה גבוהה מאוד ומוקפדת. המלון מציע מגוון של חדרים וסוויטות ברמות אירוח שונות הכוללים כולם מרפסת, מיני בר, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי חינם. החדרים היקרים יותר, מעניקים גם נוף לים. המחיר הממוצע לחדר במלון הוא לא מהזולים. חדר זוגי ללילה במלון יעלה בממוצע החל מ-1050 ש"ח ללילה אך התמורה כאן היא לא קטנה בכלל.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון נוסף המתחרה בכבוד על התואר "המלון הטוב והמומלץ ביותר בסיישל", הוא מלון "H בו ואלון" שזכה גם הוא בשבחים ומחמאות רבות מגולשים ברחבי העולם כולל ישראלים רבים באתרי התיירות המובילים ברשת. מלון זה זכה להתברג במקום הראשון מבין המלונות בבו ואלון בטריפ אדווייזר ולאחד הטובים ביותר בכל סיישל. גם באתר בוקינג, דורג המלון במקום הראשון בבו ואלון והשלישי בכל מאהה.

גם מלון זה הוא אידיאלי עבור זוגות לחופשת ירח דבש או חופשה רומנטית אחרת כשהוא יושב על שפת הים בחוף בו ואלון שבמאהה. זהו מלון יחסית חדש (נפתח ב-2015) שכבר הספיק לצבור תאוצה ופופולריות רבה בקרב הזוגות המגיעים לסיישל. כ-700 ביקורות מאומתות של גולשים באתר בוקינג העניקו למלון ציון ממוצע מעולה של 9 מתוך 10 וחילקו ציונים מעולים על המתקנים החדישים, המיקום ועל האוכל.

זהו מלון 5 כוכבים הכולל בתוכו 7 מסעדות שונות, בריכת שחייה נחמדה, מועדון ספא וטיפולים, מועדון ילדים ועוד. בחדרי המלון המרווחים מאוד, תוכלו למצוא בין היתר גם פינת ישיבה. הוילות והחדרים המפוארים יותר הנראים כאילו נלקחו מתוך ארמון מפואר, מציעים גם בריכת שחייה פרטית בתוך החדר ואביזרים ייחודיים נוספים. המלון מתאים ומומלץ גם למשפחות עם ילדים כאשר המחיר הממוצע לחדר זוגי (שאפשר להוסיף אליו 2 ילדים) מתחיל ב-1500 ש"ח ללילה בממוצע. אם חשקה נפשכם בוילה עם בריכה פרטית, המחיר עומד על החל מ-5000 ש"ח ללילה בממוצע.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




למרות ציון לא מחמיא במיוחד באתר בוקינג (7.7 בלבד), מלון קוראל סטרנד סמארט צ'ויס, הממוקם גם הוא בחוף בו ואלון שבמאהה (סמוך למלון סאבוי שהוזכר כאן למעלה), הוא אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים וזכה מהם לביקורות טובות מאוד ברשת (כולל באתר בוקינג). יכול מאוד להיות שאחד הפרמטרים שעזרו לכך, הוא המחיר הנמוך שהוא מציע ביחס למלונות האחרים באיזור. בכל אופן, בקרב המלונות הזולים בסיישל, אין ספק שזהו אחד הטובים ביותר שתמצאו.

מדובר במלון 3 כוכבים המתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. אמנם זהו מלון פחות יוקרתי ומפואר מהשניים הקודמים שצוינו כאן, אך הוא עדיין מציע 2 בריכות שחייה, מועדון ספא וחדרים מרווחים ומאובזרים וכל זה במחיר ממוצע של פחות מ-1000 ש"ח לזוג ללילה או כ-1600 ש"ח לחדר לזוג עם 2 ילדים.

הביקורות הישראליות באתר בוקינג, ציינו לטובה בעיקר את הירידה הנוחה לחוף, את השירות האדיב של הצוות ואת המיקום המעולה. זהו ללא ספק אחד ממלונות נותני התמורה הטובים ביותר שתמצאו בסיישל.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון מושלם ואידיאלי לירח דבש בסיישל, הוא מלון חמשת הכוכבים קונסטנס אפליה (צפייה בסרטון שמעליכם כאן, תגרום לכם לרצות לטוס לשם כבר עכשיו). מלון זה דורג במקום הרביעי באתר טריפ אדווייזר מבין כל המלונות במאהה וקיבל את הציון 8.6 באתר בוקינג על סמך כ-700 חוות דעת מאומתות של גולשים.

המלון ממוקם גם הוא במאהה, אך בניגוד לשלושת המלונות שהוזכרו עד עתה, הממוקמים בחוף בו ואלון, מלון זה ממוקם בחוף מקסים בסיישל הנקרא פורט גלאוד. זהו מלון מפואר ביותר הנראה כמו מלון מהסרטים עם בריכות אינסוף פרטיות ומעוצבות ברמה גבוהה, סוויטות ווילות מפוארות, מסעדות בוטיק איכותיות ומרכז בריאות המציע מגוון טיפולים ועיסויים.

הסוויטות במלון הם סופר מפוארות ואלו עם הבריכה הפרטית, נראות בכלל כמו חלום. הזוגות הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון זה, דיווחו על רמה גבוהה מאוד של ריזורט וציינו לשבח את מתקני המלון השונים, את העיצוב המרהיב ואת האוכל במסעדות השונות. המחיר הממוצע ללילה במלון זה מתחיל ב-2000 ש"ח.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




ועוד כמה מלונות מומלצים בסיישל


והנה עוד כמה מלונות בסיישל שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון לה מרידיאן פישרמנ'ס קוב סיישל (Le Meridien Fisherman's Cove) - מלון 5 כוכבים מפואר וידוע באי מאהה על חוף בל אומברה שנחשב גם הוא לאחד המומלצים לחופשת ירח דבש בסיישל. כולל בתוכו בריכת אינסוף שכמעט נוגעת בים, מועדון ספא ובריאות, 2 מסעדות ובר. מציע מגוון סוגים של חדרים וסוויטות. קיבל את הציון 8.3 באתר בוקינג. המחיר הממוצע: החל מ-1200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון מארי סיישל (Marie Laure Suites) - מלון 3 כוכבים בסיישל עם ציונים מעולים ברשת ומומלץ מאוד בעיקר למי שמחפש מלון זול וטוב בסיישל. ממוקם בחוף בל אומברה הסמוך לבו ואלון ומציע בריכת שחייה ואינטרנט אלחוטי חינם. החדרים כוללים חדר רחצה פרטי, טלוויזיה וקומקום. חלקם גם מציעים פינת ישיבה. זכה לציון 9 באתר בוקינג. המחיר: כ-500 ש"ח בלבד לזוג ללילה!
  • מלון עדן איילנד לאקז'רי (Eden Island Luxury Accommodation) - מלון מפואר ביותר המציע וילות פרטיות היושבות ממש על המים עם חוף ים פרטי ובריכה. יכול להתאים מאוד גם למשפחות עם ילדים כאשר הוא מציע וילות עם שני חדרי שינה. זהו אחד המלונות היפים והמרשימים ביותר בסיישל. ממוקם גם הוא במאהה וקיבל ציון 8.5 באתר בוקינג לפי כ-300 חוות דעת מאומתות. גם המחיר יחסית נמוך. חדר זוגי יעלה לכם בממוצע כ-900 ש"ח ללילה ואילו וילה ל-4 נפשות תעלה לכם כ-1300 ש"ח ללילה בלבד.

כל מלונות סיישל על מפה

  Booking.com
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

תגובות: 1
  1. וואו, נשמע חלומי. בא לי לטוס לשם עכשיו!

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בסיישל ב-2024 - המדריך הכי מקיף שתמצאו ברשת!
מלונות מומלצים בסיישל ב-2024 - המדריך הכי מקיף שתמצאו ברשת!
איפה כדאי לישון בסיישל? מהם הריזורטים והמלונות המפוארים ביותר בגן העדן הזה? איפה בחרו ללון הזוגות הישראלים המגיעים לחופשת ירח דבש בסיישל ומהם המלונות
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEguOZy8rrK0uMBFaIsS2VzBpr_iHkEl3yBUm4OQo7aM8kkZKuXGvtDPM1RiJJkIaSAIaXeTSwwqaFm_4gdiQFdSQlV-jsCSBJYHG7q-0fVKE4ojWhJp55aG2KhivCcwZdCyUtJcxFY-ep4/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%2599%25D7%25A9%25D7%259C.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEguOZy8rrK0uMBFaIsS2VzBpr_iHkEl3yBUm4OQo7aM8kkZKuXGvtDPM1RiJJkIaSAIaXeTSwwqaFm_4gdiQFdSQlV-jsCSBJYHG7q-0fVKE4ojWhJp55aG2KhivCcwZdCyUtJcxFY-ep4/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%2599%25D7%25A9%25D7%259C.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2018/04/Seychelles-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2018/04/Seychelles-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content