/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים באמלפי 2024- איפה כדאי לישון באמלפי?

פריאנו היא אחת מהערים הפופולריות ביותר ללינה בכל טיול לחוף אמלפי שבאיטליה. אז בואו להכיר את המלונות המומלצים ביותר של פריאנו - אילו מלונות זכו בהמלצות הטובות ביותר? מהם המלונות הפופולריים בקרב הישראלים? וכמה הם יעלו לכם בעונת התיירות של 2024? כל זה ועוד, בכתבה הבאה.


מלונות מומלצים באמלפי 2023- איפה כדאי לישון באמלפי?
העיר הציורית והמקסימה פריאנו (Praiano) היא אחת הערים הפופולריות ביותר ללינה בקרב המטיילים הישראלים המבלים כמה ימים באיזור חוף אמלפי הנפלא שיסחוט מהמצלמה שלכם הרבה מאוד צילומים. אמנם מטיילים רבים בוחרים רק לעבור באמלפי בטיול יומי אבל רבים בוחרים להישאר באיזור זה כמה ימים כדי למצות היטב את האווירה של המקום וברוב המקרים, הם בוחרים ללון בפריאנו.

העיר פריאנו היא אחת מהערים השוכנות באיזור חוף אמלפי. ערים כגון: העיר אמלפי (Amalfi), סורנטו (Sorrento), פוזיטנו (Positano), רוולו (Ravello), או סלרנו (Salerno). בגדול, נהוג לתחום את חוף אמלפי מסלרנו לסורנטו (כ-55 ק"מ) כאשר פריאנו מהווה ממש נקודת אמצע בין שתי הנקודות האלו. בנוסף, היא מהווה גם את נקודת האמצע בין העיר אמלפי לפוזיטנו ולכן ממוקמת באיזור מעולה לכל כיוון שתבחרו.

מומלץ לקרוא גם על:
כל העיירות באיזור אמלפי הן נפלאות וקסומות, אך מכיוון שפריאנו נחשבת לקטנה ורגועה יותר וממוקמת במיקום מעולה בחוף אמלפי, היא הפכה במהלך השנים ליעד המועדף ביותר ללינה באיזור בקרב המטיילים המגיעים לאיזור ומתכננים טיולי כוכב באיזור (כולל טיול יום לאי קאפרי). החיים בפריאנו שלווים ורגועים בהרבה ביחס לעיירות האחרות לאורף החוף וכאן תוכלו למצוא פחות עומס ותורים במסעדות ובחניונים.

גם המלונות בפריאנו אהובים מאוד. זאת עובדה. ניתן להבחין בכך בצורה מוחשית יותר, כשקוראים את ביקורות הגולשים ברשת. בניגוד ליעדים אחרים, בהם ניתן למצוא ביקורות שליליות על מלונות רבים, המלונות של פריאנו זוכים ברובם לביקורות חיוביות ואוהדות וגם כאשר יש ביקורות שליליות, הן מינוריות ומוקטנות מאוד בהשוואה למחמאות ולשבחים. עובדה זו, יחד עם שאר היתרונות שצוינו כאן, הופכת את פריאנו ללא ספק לאחד המקומות הטובים ביותר ללון באמלפי.

ישנם כ-130 מקומות אירוח בפריאנו. לא המון, אבל גם לא מעט. אז באיזה מלון כדאי לישון בתוך פריאנו? מהם המלונות שם שזכו בביקורות הגולשים הטובים ביותר ברשת? באילו מלונות שם בחרו ללון המטיילים מישראל? ומהם המחירים הממוצעים במלונות פריאנו בעונת התיירות של 2023? קבלו את מדריך הלינה הטוב ביותר בפריאנו שתמצאו ברשת. מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בפריאנו לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בפריאנו לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון פלגרינו פריאנו (Hotel Pellegrino)
  2. מלון מרגריטה פריאנו (Hotel Margherita)
  3. מלון אונדה ורדה פריאנו (Hotel Onda Verde)
  4. מלון קאזה אנג'לינה פריאנו (Casa Angelina Hotel)
  5. מלון לוקנדה קוסטה דיווה פריאנו (Locanda Costa Diva)

הכי מומלץ: מלון בקו ראשון לחוף הים - איפה כדאי לישון בפריאנו?


פריאנו עצמה משמשת בעיקר מקום ללינה באיזור אמלפי ולכן למיקום המלון בתוך פריאנו אין משמעות חשובה במיוחד וחשוב להתרכז בפרמטרים נוספים כשמחפשים מלון בפריאנו כגון גודל ורמת החדרים, השירות, האוכל וכמובן המחיר. בכל אופן, המיקום הנחשב לטוב ביותר בפריאנו הוא כמובן קו החוף וכפי שתוכלו לראות בהמשך הכתבה, כל המלונות המומלצים והטובים ביותר של פראינו, ממוקמים בקו ראשון לחוף ומציעים נופים מושלמים.

מלון טרמונטו ד'אורו - אחד המלונות המומלצים ביותר בפריאנו

בין 900 ל-1250 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בפריאנו ב-2024?


בפריאנו תמצאו כ-130 מקומות אירוח שונים במגוון דרגות אירוח. תוכלו למצוא דירות נופש, אורחנים ומלונות קטנים וגדולים. טווח המחירים בעיר בעונות השיא של חודשי יולי ואוגוסט נע בין כ-550 ש"ח לזוג ללילה במלונות הפשוטים ובדירות הנופש המרוחקות מהים ומגיע לאיזור ה-1860 ש"ח לזוג ללילה במלונות היוקרתיים שממוקמים על החוף.

כפי שתוכלו לראות מיד בהמשך המדריך, המלונות המומלצים ביותר של פריאנו - אלו שזכו בביקורות והמלצות הגולשים הטובות ביותר ברשת, הם בעיקר מלונות 4 כוכבים הממוקמים מול הים ולכן המחיר הממוצע של מלונות אלו מתחיל באיזור ה-900 ש"ח ויגיע לאיזור ה-1200 או 1300 ש"ח לזוג ללילה.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לפריאנו?


התקופה הפופולרית ביותר לטייל בפריאנו היא ללא ספק החודשים יולי ואוגוסט. זאת התקופה בה ניתן ליהנות ממזג אוויר חם ונעים המאפשר לבלות בכיף על שפת הים או הבריכה. אך מכיוון שזאת התקופה הפופולרית ביותר, ישנו גם עומס רב באיזור שבא לידי ביטוי בכל פרמטר אפשרי, החל מתפוסה מלאה של מלונות, דרך פקקים בכבישים ותורים ארוכים למסעדות או לאטרקציות.

לכן, ההמלצה של רוב המומחים לאיטליה, היא להגיע לחוף אמלפי דווקא בתקופת טרום הקיץ (אפריל עד יוני) או בתקופת חגי תשרי -ראש השנה וסוכות, אחרי הקיץ (ספטמבר ואוקטובר). עונת החורף באמלפי פחות פופולרית לטיולים אך מצד שני, תוכלו ליהנות בה מרוגע ושלווה ואף ממחירים נמוכים מאוד במלונות.

מלונות מומלצים באמלפי איטליה ב-2024


להלן רשימה של המלונות בפריאנו שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון מרגריטה הוא ללא ספק אחד המתחרים הראויים ביותר על התואר "המלון הטוב ביותר בפריאנו". מלון זה זכה בביקורות ממש מעולות ברשת ובדירוגים גבוהים ביותר כאשר גולשי אתר טריפ אדווייזר למשל דירגו אותו במקום ה-2 ואילו באתר בוקינג.קום, הוא דורג ע"י הגולשים במקום ה-3 עם הציון 9.4 המבוסס על כ-600 חוות דעת מאומתות.

מדובר במלון 4 כוכבים ברמה גבוהה ומוקפדת ביותר והוא נחשב לאחד המומלצים ביותר לזוגות בפריאנו. המלון, אשר נמצא בבעלות משפחתית, מציע נוף משכר של חוף אמלפי עם מסעדה מעולה על גג המלון ומציע גם בין היתר בריכת שחייה חיצונית, שירות הסעות חינם לחוף הים וחנייה חופשית.

המלון זכה גם במחמאות רבות ברשת מצד המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון בו ודיווחו על העיצוב והאסתטיקה, ההקפדה המופתית על הפרטים הקטנים, רמת החדרים הגבוהה והנוף המקסים לים וגם על ארוחת הבוקר הטובה. המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה במלון עומד על כ-1150 ש"ח ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון מעולה בפריאנו שכבש את המטיילים הישראלים שביקרו בו וזכה מהם לשבחים רבים, הוא מלון 4 הכוכבים אונדה ורדה הממוקם ממש על חוף הים ומציע חוויה משכרת ורומנטית של נוף נפלא מהצוקים של חוף אמלפי וממש מתחת המלון, תוכלו למצוא רציף משם ניתן להגיע לשוט עם סירה לטיול יום באי קאפרי.

זהו מלון מיוחד במינו החצוב ממש על צלע ההר ומציע מעלית היורדת ומגיעה עד לחדרים ולחוף הים. חשוב לדעת שמדובר במלון קטן יחסית עם מעט חדרים ובעונות החמות המלון נמצא כמעט תמיד בתפוסה מלאה. לכן, אם גם אתם בונים על המקום, כדאי מאוד להזמין שם חדר זמן רב מראש.

המחמאות על המלון שתמצאו ברשת הן רבות מאוד וכמעט כולן משבחות ומהללות אותו בכל פרמטר אפשרי. החל מהמיקום המעולה, המעלית המגניבה, החדרים המרווחים ובעיקר את הנוף המשכר והמקסים. המלון דורג במקום ה-3 בטריפ אדווייזר ובמקום ה-4 באתר בוקינג עם ציון 9.3. המחיר הממוצע לחדר לזוג במלון נע בין 1200 ל-1750 ש"ח ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


גם מלון טרמונטו ד'אורו נחשב לאחד המלונות הטובים והמומלצים ביותר בפריאנו בפרט ובאיזור כולו בכלל. המלון דורג במקום ה-8 באתר טריפ אדווייזר וקיבל שם גם ביקורות ממש מעולות מגולשי האתר הישראלים. גם באתר בוקינג, זכה המלון לדירוג גבוה ולציון 9 המתבסס על ביקורות מאומתות של כ-500 גולשים מרחבי העולם כולל גם הרבה גולשים ישראלים מרוצים.

מלון טרמונטו ד'אורו הוא מלון 4 כוכבים הממוקם קרוב מאוד לחוף והוא מציע נופים משכרים לים ולסביבה. אחת האטרקציות במלון אם אתם מגיעים בתקופה החמה, היא הבריכה הממוקמת על גג המלון ומציעה משם נוף נפלא. חוץ מהבריכה, תוכלו למצוא במלון גם מסעדה איטלקית איכותית, מועדון בריאות וספא וגם חנייה ואינטרנט חינם.

המלון מתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים כאשר הוא מציע בין היתר חדרי משפחה המתאימים ל-4 נפשות. גולשים רבים ממליצים להזמין במלון זה את החדרים בקומות הנמוכות מינוס 1 או מינוס 2 כדי לקבל את הנוף הטוב ביותר לים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון נע בין 730 ל-1500 ש"ח בהתאם לעונה בשנה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ועוד כמה מלונות מומלצים בפריאנו


להלן עוד כמה מלונות בפריאנו שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון אופן גייט פריאנו (Open Gate) - מלון זול בפריאנו שזכה להמלצות רבות ברשת. נחשב לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר בעיר כאשר המחיר הממוצע לחדר בו נע בין 350 ש"ח לזטג ללילה בעונת האוף סיזן ומגיע ל-700 ש"ח בלבד בעונות השיא כמו יולי או אוגוסט. המלון מציע בין היתר חדרים זוגיים וחדרי משפחה עם נוף לים ומסעדה המגישה גם ארוחות בוקר. דורג במקום ה-9 באתר טריפ אדווייזר.
  • וילה ג'יאנליקה פריאנו (Villa Gianlica) - מלון מעולה לזוגות המטיילים באיזור אמלפי שזכה להמלצות וביקורות מעולות ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים. מציע חדרים גדולים ומעוצבים בקפידה, בריכה נחמדה ומעוצבת וארוחות בוקר שזכו לציונים מעולים ברשת. ממוקם ליד כמה סופרים ומסעדות. המחיר הממוצע: כ-1200 ש"ח לזוג ללילה בעונות השיא.
  • מלון פלגרינו פריאנו (Hotel Pellegrino) - המלון הטוב ביותר בפריאנו לפי דירוג גולשי אתר בוקינג ואתר טריפ אדווייזר שם הוא דורג במקום הראשון. זכה לביקורות ושבחים רבים בעיקר על השירות האישי והמפנק, על החדרים הגדולים עם המרפסת והנוף ועל ארוחת הבוקר. המלון ממוקם במיקום גבוה, מקושט כולו בצמחים ירוקים ומשרה אווירה נחמדה ביותר ונופים ציוריים ומופלאים. המחיר: החל מ-700 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים באמלפי 2024- איפה כדאי לישון באמלפי?
מלונות מומלצים באמלפי 2024- איפה כדאי לישון באמלפי?
פריאנו היא אחת מהערים הפופולריות ביותר ללינה בכל טיול לחוף אמלפי שבאיטליה. אז בואו להכיר את המלונות המומלצים ביותר של פריאנו - אילו מלונות זכו בהמלצות
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgcsUIFOXHj5TSvEAjRnhBjC8brWHD4z7cxt9wdjuOyH5P0kNYUmuZVJcng_51mhMav2eZXOe3-r9gZTTo9ga7ObDqxhcQwvHJPttAOuWuEPfD4Sp5NxWIWXD4LOfMwrs6Q2ouaCCBxZss/w640-h396/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2595.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgcsUIFOXHj5TSvEAjRnhBjC8brWHD4z7cxt9wdjuOyH5P0kNYUmuZVJcng_51mhMav2eZXOe3-r9gZTTo9ga7ObDqxhcQwvHJPttAOuWuEPfD4Sp5NxWIWXD4LOfMwrs6Q2ouaCCBxZss/s72-w640-c-h396/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2595.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2018/04/Praiano-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2018/04/Praiano-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content