/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בלובליאנה ב-2024 - איפה מומלץ לישון בלובליאנה?

איפה כדאי לישון בלובליאנה? מהם המלונות שם שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? ואילו מלונות גרפו את ההמלצות הישראליות הטובות ביותר? וכמובן, כמה יעלו לכם המלונות המומלצים של לובליאנה בעונת התיירות של 2024? כל זה ועוד, במדריך הבא.


מלונות מומלצים בלובליאנה ב-2023 - איפה מומלץ לישון בלובליאנה?
לובליאנה (Ljubljana) היא בירתה של סלובניה ונחשבת לעיר קטנה, רגועה וידידודית ביותר לתיירים. במיוחד ביחס לבירות הגדולות של אירופה. זאת עיר שנחמד ובטוח לטייל ולהסתובב בה ביום וגם בשעות הערב עם מסעדות מעולות ואנשים נחמדים וידידותיים. לובליאנה מהווה את הבסיס האידאלי לכל טיול בסלובניה כאשר הזמן הממוצע והפופולרי שמטיילים בדרך כלל בוחרים להישאר בה, הוא לא יותר מיומיים.

מכיוון שזאת עיר קטנה יחסית, רוב האטרקציות והאתרים הידועים של העיר ממוקמים באותו איזור ובמרחק הליכה אחד מהשני שזהו יתרון גדול לכל מי שמטייל בה, במיוחד אם אתם משפחה עם ילדים. העיר העתיקה של לובליאנה היא האיזור התיירותי והפופולרי ביותר והאטרקציות הבולטות והידועות ביותר בעיר הן טירת לובליאנה, כיכר פרשרנוב, הגשר המשולש, פארק טיבולי ושלל המוזיאונים הנחשבים למעולים ופזורים ברחבי העיר. משפחות עם ילדים בלובליאנה, יוכלו לבלות בפארק המים "אטלנטיס" שבעיר.

מומלץ לקרוא גם על:
כאמור, לובליאנה משמשת מטיילים רבים מישראל כולל משפחות עם ילדים כנקודת בסיס לטיול כוכב או מתגלגל בכל סלובניה כאשר היעדים הפופולריים מחוץ לעיר ובאיזור הן אגם בלד, כפר הנופש טרמה צ'אטז, שמורת וינטגר או מערת פוסטיונה. הרציניים יותר מגיעים גם לשמורת פליטביצה שבקרואטיה ואפילו לונציה שבאיטליה שמרוחקת מלובליאנה כשעתיים וחצי נסיעה בלבד.

אז אם גם אתם מתכננים לבלות כמה ימים בלובליאנה, הגעתם למקום הנכון. היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם את מדריך הלינה בלובליאנה הטוב ביותר ברשת ונבדוק מהם המלונות שם שגרפו את מיטב ההמלצות ברשת, אילו מלונות הם הטובים ביותר שם לפי המלצות המטיילים הישראלים, באיזה איזור בעיר כדי לחפש מלון ומהם המחירים הממוצעים במלונות בלובליאנה ב-2023. קדימה, בואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בלובליאנה לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בלובליאנה לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון קובו לובליאנה (Hotel Cubo)
  2. מלון נוקס לובליאנה (Hotel Nox)
  3. מלון ג'י דיזיין לובליאנה (G Design Hotel)
  4. מלון אהוטל לובליאנה (Ahotel)
  5. מלון אדורה לובליאנה (Adora Hotel)

העיר העתיקה ומרכז העיר - איפה כדאי לישון בלובליאנה?


מרכז לובליאנה והעיר העתיקה הוא האיזור בו אתם תעדיפו להיות ולישון. זהו האיזור בו כל התיירים בלובליאנה מבלים ושם אתם תמצאו את רוב האטרקציות הידועות של העיר מצד שני, בחירת האיזור למלון בלובליאנה היא בעיקר שאלה של תקציב.

כפי שתראו מיד בהמשך הכתבה, ישנם מלונות עטורי המלצות עם ציונים מעולים ברשת הממוקמים בלב המרכז וישנם מאידך, ישנם כאלו עם ציוני גולשים מעולים למרות שהם ממוקמים דווקא כמה קילומטרים מהמרכז. מדוע זה קורה? ובכן, הסיבה נובעת בעיקר מהמחיר.

כפי שמיד תוכלו לראות, מחיר המלונות המומלצים של המרכז הוא כמעט פי שניים ממחיר המלונות הממוקמים במעגל השני ולכן, מי שמוכן ללון קצת רחוק מהמרכז (וישנם רבים כאלו), יבחר ללון במלונות אלו ולעומת זאת, למי שאין כל כך בעיה של תקציב (במיוחד אם מדובר בלילה אחד או שניים), יעדיף להשקיע עוד קצת וללון באיזור מעולה ובמרחק הליכה לכל האטרקציות.

לכן, אתם תוכלו למצוא מלונות מומלצים הקרובים או הרחוקים מהמרכז וההחלטה שתצטרכו להחליט, היא כמה אתם מוכנים להשקיע תמורת המרחק.

בין 300 ל-750 ש"ח לזוג ללילה בממוצע בקיץ - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בלובליאנה ב-2024?


כפי שעולה מתוצאות הבדיקה המקיפה והעדכנית שערכנו, מחיר המלונות המומלצים ביותר של לובליאנה נעים בין כ-300 ש"ח לזוג ללילה (או כ-500 ש"ח ללילה למשפחה) במלונות המומלצים הרחוקים מהמרכז ועד לכ-750 ש"ח לזוג ללילה (או כ-800 ש"ח למשפחה) במלונות המומלצים הממוקמים בלב המרכז של לובליאנה.

מחירים אלו משקפים את המחירים הממוצעים בתקופת הקיץ או יותר מדויק, בין החודשים אפריל ועד אוקטובר. בחודשי החורף, מחירי המלונות בלובליאנה יורדים ויכולים להגיע עד לכחצי מחיר מהמחירים בקיץ.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס ללובליאנה?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לסלובניה התקופה הטובה ביותר להגיע ללובליאנה בשקלול מזג אוויר, עומס תיירים ופרמטרים נוספים, הם חודשי טרום הקיץ (מאי ויוני) ועונת חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר). גם ענות הקיץ ביולי ואוגוסט והאביב (מרץ אפריל) נחשבים לעונות טובות להגיע ללובליאנה. מבחינת מחירי המלונות, תקופת החורף היא הזולה ביותר.

מלונות מומלצים בלובליאנה ב-2024


להלן רשימה של המלונות בלובליאנה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון סיטי הוטל לובליאנה
מלון סיטי הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים והפופולריים ביותר בלובליאנה. מיקומו המעולה בלב מרכז העיר, ארוחת בוקר טובה ושירות אדיב ויעיל, העניקו לו ציונים ושבחים רבים ברשת בקרב הגולשים ובמיוחד בקרב המטיילים הישראלים. המלון דורג במקום ה-12 מבין כל המלונות בלובליאנה שבאתר טריפ אדווייזר וזכה לציון 9 המעולה באתר בוקינג.קום.

קריאת הביקורות המאומתות הרבות (מעל 5000!) על המלון באתר בוקינג, מלמדת על פופולריות רבה גם בקרב משפחות עם ילדים רבות שבחרו ללון במלון זה והעניקו לו המלצות מעולות. מדובר במלון 3 כוכבים הממוקם במיקום הטוב ביותר שאפשר לבקש בלובליאנה, דקות הליכה מהגשר המשולש, העיר העתיקה וכיכר פרשרן. כמו כן, תחנות רכבת ואוטובוס, וכן מסעדות וחנויות רבות פזורות במרחק הליכה מסביב למלון.

המלון מציע חדרים זוגיים וחדרי משפחה המתאימים ל-4 או ל-5 נפשות בחדר והם כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה, שולחן עבודה וכספת. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם, השכרת אופניים ללא תשלום ומסעדה. למגיעים עם רכב, ישנה גם חנייה אך היא דורשת תשלום נוסף של 18 יורו ליום. אם אתם ללא רכב, המלון מציע גם שירות הסעות לשדה התעופה וחזור. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-700 ש"ח בתקופת הקיץ וכ-350 ש"ח בתקופת החורף.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון בסט ווסטרן פרימייר סלון לובליאנה
עוד מלון מעולה בלובליאנה השוכן גם הוא במיקום מרכזי ונוח במרכז העיר, הוא מלון בסט ווסטרן פרימייר שזכה בביקורות מצוינות ברשת ובציונים מעולים מהמטיילים הישראלים במיוחד. המלון זכה בציון 8.7 באתר בוקינג על סמך כ-4500 חוות דעת מאומתות ודורג במקום ה-11 באתר טריפ אדווייזר.

זהו מלון 4 כוכבים מושקע ויוקרתי הממוקם בלב מרכז העיר במרחק הליכה משלושת הגשרים המפורסמים ומאטרקציות ידועות נוספות. במלון תוכלו למצוא חנות מאפים נחמדה, מסעדה איכותית, מרכז ספא וחדר כושר. המטיילים הישראלים הרבים שכבר הספיקו ללון במלון (כולל משפחות רבות), דיווחו על מיקום סופר מעולה, ארוחת בוקר ברמה של המלונות הישראלים ושירות מעולה של הצוות.

החדרים במלון מחולקים לחדרים ליחיד, לזוג או למשפחה וישנן גם סוויטות משפחתיות עם מרפסת. החדרים במלון יחסית קטנים אך מעוצבים בקפידה רבה בסגנון מודרני ובגוונים מחממים. גם מלון ישנה חנייה פרטית אך בתשלום של 20 יורו ליום. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה עומד על כ-700 ש"ח בתקופת הקיץ וכ-450 ש"ח בתקופת החורף.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון אמונייץ לובליאנה
אם אתם מחפשים מלון זול ומומלץ בלובליאנה אבל עדיין במיקום טוב ובמרחק הליכה מהאטרקציות שבמרכז, כנראה שמלון אמונייץ הוא אחת האופציות הטובות ביותר עבורכם. למרות שמלון זה ממוקם ממש במרכז העיר, במרחק של דקות הליכה בלבד מכל הכיכרות והאטרקציות המרכזיות של לובליאנה, המחיר שלו עדיין אטרקטיבי ואפשר למצוא בו חדרים זוגיים באיזור ה-400 ש"ח בלבד לזוג ללילה גם בתקופת הקיץ.

המלון קיבל מחמאות רבות ממטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון בו והם ציינו לטובה בעיקר את המיקום הנוח, החדרים הנקיים והמאורגנים (והקטנים מעט) וגם את ארוחת הבוקר. גם החנייה הפרטית של המלון היא זולה בהרבה מהמתחרים כאשר המחיר היומי הוא 7 יורו בלבד. למרות זאת, כדאי לציין כי החנייה מרוחקת כ-300 מטר מהמלון וחשוב לקחת זאת בחשבון.

סה"כ זהו אחד ממלונות נותני התמורה הטובים ביותר שתמצאו בלובליאנה עם ציון 8.5 באתר בוקינג (המבוסס על כ-4300 חוות דעת מאומתות) והרבה המלצות ממטיילים ישראלים. המלון מתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים קטנים כאשר הוא מציע חדרי משפחה גדולים עם 4 מיטות בחדר אחד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


סלובניאן האוס וידה לובליאנה
אם אין לכם בעיה להתרחק מעט ממרכז לובליאנה אבל גם לחסוך הרבה בתקציב וגם ללון במלון מעולה שזכה בציונים מעולים ברשת, כדאי לבדוק את מלון 3 הכוכבים סלובניאן האוס וידה הנחשב לאחד המומלצים ביותר ולנותני התמורה למחיר הטובה ביותר בעיר.

מלון זה, שזכה בציון 9.4 באתר בוקינג ודורג במקום השני מבין כל מלונות ה-B&B בלובליאנה באתר טריפ אדווייזר, ממוקם באיזור רגוע של העיר וכ-10 דקות נסיעה בלבד מהמרכז התיירותי. המלון מציע גם חנייה פרטית ובחינם שזהו יתרון חשוב מאוד לאלו שמגיעים עם רכב שכור בלובליאנה.

המלון גרף שבחים רבים גם מזוגות ומשפחות ישראליות שכבר הספיקו לשהות בו כמה לילות ואם תקראו את ביקורות ישראליות באתר בוקינג או טריפ אדווייזר, כמעט ולא תמצאו ביקורות שלילית. החדרים במלון גדולים ומרווחים, ארוחת הבוקר עשירה ומגוונת וזכתה לציוני גולשים מעולים ברשת וכך גם השירות. כפי שהסברנו בתחילת המדריך, מכיוון שהמלון לא ממורם במרכז, המחיר זול בהרבה ותוכלו למצוא חדרים לזוג ב-380 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון אדורה לובליאנה
גם מלון 3 הכוכבים אדורה, הוא ללא ספק אחד המומלצים ביותר בלובליאנה כשהוא מדורג במקום הרביעי והמכובד באתר טריפ אדווייזר ובמקום השביעי באתר בוקינג עם ציון 9 המעולה המבוסס על כ-1400 חוות דעת מאומתות של מטיילים מכל העולם.

זהו מלון בוטיק ידידותי ורגוע הממוקם צמוד לעיר העתיקה ולטירת לובליאנה ונמצא במרחק הליכה מכל הגשרים והמבנים הידועים בעיר. ישנה גם מכולת במרחק 100 מטרים מהמלון. המלון זכה במחמאות רבות מצד הגולשים ברשת על המיקום המרכזי, על האירוח המשפחתי והנעים ועל רמת החדרים הגבוהה והמאובזרת.

המלון מציע חדרים זוגיים וחדרי משפחה נעימים לעין ומאובזרים ברצפת פרקט, ריהוט מעץ איכותי, טלוויזיה וכו'. המלון מציע חנייה פרטית ב-9 יורו ליום בלבד, מסעדה ובר, דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה, אינטרנט אלחוטי בחינם וגם שירות השכרת אופנים ללא תשלום. המחיר הממוצע לחדר במלון זה בתקופת הקיץ עומד על כ-600 ש"ח לזוג וכ-770 ש"ח למשפחה עם שני ילדים.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ועוד כמה מלונות מומלצים בלובליאנה


להלן עוד כמה מלונות בלובליאנה שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון פלוריאנצ'קוב חראם לובליאנה (Florjančkov Hram Hotel) - המלון השלישי הטוב ביותר בלובליאנה לפי דירוג גולשי אתר בוקינג.קום וזכה שם לציון 9.4 המצוין. נחשב לנותן תמורה מעולה למחיר. ממוקם כ-10 דקות נסיעה מהעיר העתיקה ומציע חדרים גדולים ומרווחים וחנייה פרטית בחינם כאשר המחיר הממוצע עומד על כ-350 ש"ח לזוג ללילה בלבד.
  • מלון נוקס לובליאנה (Hotel Nox) - לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר, זהו מלון השני הטוב ביותר בלובליאנה. באתר בוקינג דורג מלון זה במקום הרביעי. זהו מלון 4 כוכבים מודרני המעוצב ברמה גבוהה ומושקעת. גרף ציונים מעולים ממטיילים ישראלים ברשת. אם אתם אוהבים מלונות איכותיים ומוקפדים, זהו ללא ספק המלון בשבילכם בלובליאנה. המחיר: כ-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון רדיסון בלו פלאזה לובליאנה (Radisson Blu Plaza Hotel Ljubljana) - אחד המלונות בלובליאנה הפופולריים והמומלצים ביותר על המטיילים הישראלים ובמיוחד לחובבי השופינג. מדובר מלון 4 כוכבים יוקרתי ומפואר הממוקם כ-5 דקות נסיעה מהמרכז וכ-5 דקות נסיעה לקניונים הגדולים של העיר שם תוכלו למצוא מגוון מותגים מפורסמים כמו זארה ואחרים במחירים זולים ביותר. המחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על כ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אהוטל לובליאנה (Ahotel) - מלון 3 כוכבים בלובליאנה שזכה בהרבה מאוד ביקורות טובות ברשת. ממוקם קרוב מאוד למרכז (כעשרים דקות הליכה או כמהדקות נסיעה ברכב או אוטובוס). זכה בציון 9 באתר בוקינג ודורג במקום ה-5 בטריפ אדווייזר שם גרף גם שבחים ומחמאות מצד המטיילים הישראלים שציינו לטובה בעיקר את השירות המצוין ואת ארוחת הבוקר. המחיר הממוצע: כ-450 ש"ח לזוג ללילה.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בלובליאנה ב-2024 - איפה מומלץ לישון בלובליאנה?
מלונות מומלצים בלובליאנה ב-2024 - איפה מומלץ לישון בלובליאנה?
איפה כדאי לישון בלובליאנה? מהם המלונות שם שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? ואילו מלונות גרפו את ההמלצות הישראליות הטובות ביותר? וכמובן, כמה יעלו לכם ה
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg7EDLfV-uY7I8Fp-rC-nbeMhGBUYFLr50NLmsJ0JVGenuza58JKxM-J8PNzC0XCKAVYZE25iaM94KWlQyjOAC7cBVb974uxqlMjNE37n-j-iNa175BlbGaRaPb1eBtiTAR3hyphenhyphenX_sNGti0/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%259C%25D7%2595%25D7%2591%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg7EDLfV-uY7I8Fp-rC-nbeMhGBUYFLr50NLmsJ0JVGenuza58JKxM-J8PNzC0XCKAVYZE25iaM94KWlQyjOAC7cBVb974uxqlMjNE37n-j-iNa175BlbGaRaPb1eBtiTAR3hyphenhyphenX_sNGti0/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%259C%25D7%2595%25D7%2591%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2018/04/Ljubljana-Best-Hotel.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2018/04/Ljubljana-Best-Hotel.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content