/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים באו נאנג ביץ', תאילנד 2024 - אלו הם הטובים ביותר שם!

אילו מלונות הם המומלצים ביותר באו נאנג? איפה בחרו המטיילים ישראלים ללון שם? ומהם המחירים הממוצעים למלונות המומלצים שם ב-2024? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לבחירת מלון באו נאנג, תאילנד.


מלונות מומלצים באו נאנג ביץ', תאילנד 2023 - אלו הם הטובים ביותר שם!
רצועת החוף "או נאנג" (Ao Nang) השייכת לעיירת חוף קטנה בעלת אותו השם, נחשבת לאחת מהיעדים הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים בחופשה תאילנד. נהוג לחלק את האיזורים בתאילנד לאיזורים מבודדים ורגועים ואיזורים סואנים והמוניים. או נאנג נכללת בקטיגוריה הראשונה ולמרות שהפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות, היא עדיין מציעה הרבה שקט ושלווה עם הרבה טבע וגן עדן מסביב. זוגות רבים וגם משפחות עם ילדים בוחרים לבלות בחופשה שקטה באו נאנג ובדרך כלל נשארים שם לפחות כמה ימים.

מדריכי לינה מעולים נוספים בתאילנד:
חוף או נאנג ביץ' ממוקם במחוז קראבי ולא רחוק מחוף ריילי ביץ' המפורסם אליו ניתן להגיע בקלילות מאו נאנג בעזרת שייט בסירה שנמשך כ-10 דקות בממוצע. אמנם זהו לא החוף הכי שווה בתאילנד אבל הוא בהחלט נחשב לחוף טוב ומהנה. האיזור מסביב לחוף מלא במסעדות, בתי קפה ומקומות בילוי ומאוד נחמד לטייל לאורך החוף בשעות השקיעה והערב. כמו כן, ישנן הפלגות רבות היוצאות מאיזור החוף של או נאנג והמטיילים יוצאים לטיולים רבים באיזורים הסמוכים.

אז באיזה מלון הכי כדאי לישון באו נאנג? מהם המלונות שזכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר ברשת? ומהם המחירים הממוצעים שתשלמו לעונת התיירות הקרובה? במדריך הבא תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת לפני שאתם מזמינים מלון באו נאנג.. בואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר באו נאנג לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר באו נאנג לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. כפר הנופש קראבי תאי או נאנג (Krabi Thai Village Resort)
  2. מלון פו פה אאונאנג (Phu Pha Aonang Resort & Spa)
  3. מלון פרה נאנג אין או נאנג (Phra Nang Inn)
  4. מלון או נאנג ויוה (Aonang Viva Resort)
  5. מלון אאונאנג פרינסוויל (Aonang Princeville Resort)

החל מ-300 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר באו נאנג ב-2024?


כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך בכתבה, המחירים הממוצעים לחדר זוגי ללילה במלונות המומלצים ביותר של או נאנג מתחילים באיזור ה-300 ש"ח לזוג ללילה במלונות הפשוטים יחסית ויכולים להגיע עד ל-800 ש"ח לזוג ללילה במלונות המפוארים והיוקרתיים ביותר. מחירים ידידותיים ללא ספק. משפחות עם ילדים, יוכלו למצוא חדרים משפחתיים החל מ-500 ש"ח ללילה.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לאו נאנג?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לתאילנד התקופה הטובה ביותר להגיע לאו נאנג בשקלול מזג אוויר, עומס תיירים, מחירים ופרמטרים נוספים, הם חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, חודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר) ותקופת סוף החורף והאביב (מרץ - יוני).על פי נתונים מאתר בוקינג, החודשים בהם מחירי המלונות הם הזולים ביותר, הם מאי עד אוקטובר.

מלונות מומלצים באו נאנג ב-2024


להלן רשימה של המלונות באו נאנג שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון באן סאינאי או נאנג
לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר הרבים, מלון באן סאינאי הוא המלון הטוב ביותר באו נאנג. גם בקרב גולשי אתר בוקינג המלון מככב בצמרת המלונות ומדורג במקום השני הטוב ביותר באיזור עם ציון 9.3 שנקבע על פי ביקורות מאומתות של כ-400 גולשים מרחבי העולם.

הביקורות הישראליות על המלון באתר טריפ אדווייזר העניקו למלון זה ציונים מעולים ושיבחו בעיקר את החדרים הגדולים והנקיים, את הצמחייה הירוקה מסביב למלון שמקנה אווירת טבעים ופראית ואת ארוחת הבוקר המגוונת.

הלינה במלון זה היא בבקתות פרטיות עם מרפסת פרטית באווירה טבעית ופסטורלית. החדרים כוללים פינת ישיבה, מיזוג אוויר וטלוויזיה. ישנם גם חדרים עם ג'קוזי פרטי בחדר. במלון עצמו, הממוקם כ-5 דקות נסיעה מהחוף , תוכלו למצוא גם בריכת שחייה מעוצבת ומסעדה. המחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על כ-500 ש"ח לזוג ללילה. חדר משפחתי עם שני חדרי שינה המתאים למשפחות עם ילדים, יעלה בממוצע בסביבות ה-1100 ש"ח ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון L קראבי הוא אחד המלונות המומלצים ביותר באו נאנג ודורג במקום השלישי לפי ביקורות הגולשים באתר טריפ אדווייזר. המלון ממוקם קרוב לחוף הים וכולל גם 2 בריכות שחייה גדולות.

המלון זכה גם לביקורות מעולות ממטיילים ישראלים באתר בוקינג שציינו שם לטובה את המיקום המעולה הקרוב למרכז העניינים, את ארוחת הבוקר ואת השירות של צוות המלון. סה"כ זכה במלון באתר בוקינג בציון 8.8 המבוסס על כ-500 חוות דעת מאומתות.

זהו מלון 4 כוכבים המציע חדרים גדולים מאוד ומרווחים המעוצבים בגוונים חיים ובסגנון מודרני. החדרים כוללים בין היתר טלוויזיה, מיני בר ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לחדר זוגי ללילה עומד על כ-450 ש"ח.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון בלו-סוטל קראבי או נאנג ביץ'
מלון בלוסוטל הוא אחד המלונות באו נאנג שזכה לביקורות הישראליות הטובות ביותר ברשת. הגולשים הישראלים הרבים שכבר שהו במלון זה, ציינו לטובה בביקורות ברשת את הבריכה המעולה של המלון, את המיקום, את ארוחת הבוקר המגוונת והטריה ואת רמת החדרים הגבוהה.

המלון, המחזיק בדירוג של 4 כוכבים זכה לציון גולשים ממוצע של 8.2 באתר בוקינג המבוסס על למעלה מ-1200 ביקורות מאומתות של גולשים מרחבי העולם. המלון ממוקם לא רחוק משדה התעופה ובמרחק של כמה דקות הליכה מחוף הים. חוף נופפאראט טהארה (Nopparat Thara), מרוחק מהמלון בכ-2 ק"מ בלבד.

מדובר במלון מרשים למדי המעוצב ברמה גבוהה מאוד ובו גם תוכלו למצוא מרכז ספא, בריכה יפה וגדולה וחדרים מפוארים הכוללים בין היתר ריהוט עץ איכותי, טלוויזיה ומיני בר. חלק מהחדרים כוללים גם פינת ישיבה. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-250 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון או נאנג וילה
עוד מלון שקיבל ביקורות מעולות מתיירים ישראלים שביקרו באו נאנג ונחשב לאחד הטובים באיזור, הוא מלון או נאנג וילה הממוקם סמוך לחוף הים ומציע 2 בריכות שחייה מרשימות ומעוצבות. גם מועדון ספא גדול עם טיפולים ועיסויים תמצאו במלון וכן, מסעדה, בר ומדשאה גדולה עם מתקנים לקטנטנים.

המלון דורג במקום ה-22 מבין 111 מלונות באו נאנג באתר טריפ אדווייזר וקיבל את הציון 8.2 לפי כ-500 חוות דעת מאומתות באתר בוקינג שדיווחו על מיקום ממש מעולה באו נאנג הקרוב ליציאה לשייט, על ארוחת בוקר טובה ועל הבריכות והמתקנים האיכותיים.

המלון מציע כמה סוגי רמות של חדרים, החל מחדר זוגי סטנדרטי ועד לסוויטת ירח דבש. כל החדרים כוללים חלונות מהרצפה לתקרה ומרפסת פרטית. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון מתחיל בכ-250 ש"ח לחדרים הפשוטים ומגיע עד לכ-1100 ש"ח לחדרים המפוארים.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון סנטארה גרנד ביץ׳ קראבי
אם אתם מחפשים מלון יוקרתי ומפואר לחופשה רומנטית או לחופשה משפחתית רגועה באו נאנג, כדאי מאוד לבדוק את מלון סנטרה גרנד ביץ' קראבי הממוקם באיזור שקט ומבודד ונחשב לאחד המומלצים ביותר עבור זוגות ומשפחות עם ילדים באו נאנג.

זהו ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר בקרב המטיילים הישראלים ותוכלו למצוא ביקורות רבות בעברית בבוקינג, בטריפ אדווייזר ובאתרים נוספים ברשת כאשר רוב הביקורות הן חיוביות ומשבחות בעיקר את ההתאמה המושלמת לילדים, את הבריכות וארוחת הבוקר, את רמת הפאר והפינוק ואת שירות הצוות. עוד ציינו הישראלים ברשת, כי המלון נמצא באיזור מבודד יחסית וכדאי לקחת זאת בחשבון אם מתכננים לצאת הרבה מהמלון.

המלון זכה להתברג במקום ה-11 באתר טריפ אדווייזר וקיבל את הציון 8.4 באתר בוקינג המבוסס על כ-800 ביקורות מאומתות של גולשים מרחבי העולם. המלון מציע 2 בריכות שחייה, מרכז ספא, מרכז צלילה וספורט מים, פעילויות וצוות בידור, מסעדה ומזנון על הבריכה ועוד. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון מתחיל באיזור ה-850 ש"ח ועולה בהתאם לסוג החדר.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ועוד כמה מלונות מומלצים באו נאנג ביץ' 

 

להלן עוד כמה מלונות באו נאנג ביץ' שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון הולידיי אין אקספרס קראבי או נאנג ביץ' (Holiday Inn Express Krabi Ao Nang Beach) - מלון חדש ומודרני באו נאנג שזכה בציוני גולשים טובים מאוד ברשת. מציע בריכת שחייה גדולה וחדרים מרוהטים ומאובזרים בעיצוב מודרני. הביקורות ברשת שיבחו את הבריכה, המיקום הנוח ואת החדרים הנקיים. המלון דורג במקום ה-18 באתר טריפ אדווייזר. מציע גם חדרי משפחה גדולים היכולים להכיל 6 נפשות בחדר. המחיר: בין 250 ל-400 ש"ח בממוצע ללילה חדר זוגי.
  • מלון קראבי רזורט או נאנג (Krabi Resort) - אחד המלונות הפופולריים ביותר בין המטיילים ישראלים בתאילנד. ממוקם סמוך לחוף הים ומציע בריכת שחייה חיצונית יפה ומסעדה. מיקום המלון נחשב למעולה באו נאנג והוא זכה על כך בציונים מעולים באתרי הביקורות ברשת. זכה לציון 8.4 באתר בוקינג ו-9 על ציון המיקום על סמך כ-2000 ביקורות מאומתות. מציע גם חדר משחקים ומומלץ מאוד למשפחות. המחיר לחדר זוגי ללילה במלון מתחיל ב-380 ש"ח בממוצע.
  • מלון דה קפוצ'ין או נאנג ביץ' (The Capuchin Hotel) - מלון מעולה למי שמחפש מלון זול באו נאנג. נחשב לאחד ממלונות נותני התמורה הטובים ביותר באיזור כאשר המחיר לחדר זוגי ללילה מתחיל באיזור ה-150 ש"ח בממוצע בלבד. המלון מציע חדרים מודרניים בעיצוב מוקפד הכוללים גם בין היתר טלוויזיה, מיזוג, מיני בר ומרפסת. זכה לציון 8.6 באתר בוקינג ולציונים טובים מהגולשים הישראלים שם. 
  • מלון פונסירי או נאנג (Poonsiri Resort Aonang) - כפר נופש ציורי ומיוחד ומומלץ מאוד ברשת, המרוחק מעט ממרכז העיר ומציע לינה בבקתות על המים. המלון כולל גם בריכת שחייה נחמדה ומסעדה המגישה תפריט תאילנדי מקומי. החדרים מאבוזרים בהחלט ומעוצבים בסגנון התאילנדי המסורתי. המחיר הממוצע: החל מ-200 ש"ח לחדר זוגי ללילה.
  • מלון דיבאנה פלאזה קראבי (Deevana Plaza Krabi) - מלון 4 כוכבים יוקרתי וברמה גבוהה באו נאנג שזכה בהמלצות רבות ברשת. מומלץ גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. ממוקם ליד החוף וכולל 3 בריכות שחייה כולל בריכת ילדים. המלון הומלץ ע"י מטיילים ישראלים רבים ברשת. המלון והחדרים מעוצבים ברמה גבוהה וחמימה. זכה לציון 8.4 באתר בוקינג ודורג במקום ה-13 מבין כל 111 המלונות באו נאנג הרשומים באתר טריפ אדווייזר. המחיר הממוצע כ-350 ש"ח לזוג ללילה.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים באו נאנג ביץ', תאילנד 2024 - אלו הם הטובים ביותר שם!
מלונות מומלצים באו נאנג ביץ', תאילנד 2024 - אלו הם הטובים ביותר שם!
אילו מלונות הם המומלצים ביותר באו נאנג? איפה בחרו המטיילים ישראלים ללון שם? ומהם המחירים הממוצעים למלונות המומלצים שם? קבלו את המדריך הטוב ביות
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEheiKkR04XI8UX1N2LRVICwNDnV8fnhCA9fMCd7nVr8RSQl72HOOY6K0JdVSaOXuueDqc5DVS5Gm0VgOIHPvYix2t-g9_nDLXIPzrqgf4EXl2G0ydoctT6KtGfwKfXOCjrerJWdiIVxkhw/w640-h480/poda-isand-2461181.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEheiKkR04XI8UX1N2LRVICwNDnV8fnhCA9fMCd7nVr8RSQl72HOOY6K0JdVSaOXuueDqc5DVS5Gm0VgOIHPvYix2t-g9_nDLXIPzrqgf4EXl2G0ydoctT6KtGfwKfXOCjrerJWdiIVxkhw/s72-w640-c-h480/poda-isand-2461181.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2018/03/Ao-Nang-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2018/03/Ao-Nang-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content