/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בבלד, סלובניה 2024 - המלונות האלו כבשו את ביקורות הגולשים!

מתכננים טיול לאגם בלד בסלובניה? הגעתם למקום הנכון. אז אילו מלונות ודירות נופש באיזור האגם זכו לביקורות הטובות ביותר ברשת? איפה בחרו ללון המטיילים הישראלים? ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה בבלד.


מלונות מומלצים בבלד, סלובניה 2023 - המלונות האלו כבשו את ביקורות הגולשים!
העיירה בלד (Bled) שבסלובניה ואגם בלד נחשבים כיום לאחד היעדים החמים ביותר כיום לטיולי משפחות ולתיירים המחפשים חופשה המשלבת טיולי טבע, נופים, פסטורליה ושלווה. בלד נחשבת גם לנקודה פופולרית ביותר ללינה לצורך טיולי כוכב בסביבה כאשר ישנן אטרקציות רבות ומעניינות במרחק נסיעה קצר מהעיר.

המטיילים הישראלים כבר מזמן גילו את בלד ומגיעים בהמוניהם לאיזור כזוגות או כמשפחות עם ילדים לחופשות של כשבוע בממוצע כאשר חלקם עושים זאת במסגרת טיול מורחב יותר הכולל גם את שמורת פליטביצה שבקרואטיה ועוד. ומבקרים באתרים והאטרקציות בסביבה כגון שייט באגם, ביקור באגם בוהינג', שמורת וינטגר, הר ווגל, רפטינג בנהר הסוצ'ה, פארק החבלים ליד מערת פוסטיונה וסתם שיטוטים וטיולים בכפרים הציוריים והנפלאים שבסביבה.

ישנם בתי מלון רבים ומומלצים באיזור אגם בלד אך גם לינה בדירות נופש, וילות ופנסיונים היא פופולרית ומומלצת ביותר (בעיקר למשפחות עם ילדים) ובהמשך הכתבה, תוכלו למצוא גם את המלונות וגם את הוילות בבלד המומלצות ביותר ברשת.

אז אילו מלונות ודירות נופש בבלד זכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת? באיזה איזור הכי כדאי לישון שם? מהם המקומות שזכו בציונים הטובים ביותר מאת המטיילים הישראלים? ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו בעונת התיירות הקרובה? כל זה ועוד, במדריך הבא שלפניכם. אז קדימה, בואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בבלד לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בבלד לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון גרני בלד (Garni Hotel Berc‬)
  2. מלון פנסיון ברק (Penzion Berc)
  3. פנסיון קפס בלד (Penzion Kaps)
  4. פנסיון מאייר בלד (Penzion Mayer‬)
  5. מלון טריגלאב בלד (Hotel Triglav)

חפשו מלון ליד האגם - איפה כדאי לישון בבלד?


אגם בלד הוא האטרקציה העיקרית באיזור העיירה בלד ולכן, האינדיקטור הנכון ביותר למיקום טוב ללינה באיזור הוא הקירבה לאגם ואכן רוב המלונות המומלצים ביותר בבלד כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, ממוקמים על שפת האגם או במרחק הליכה קצר משם וזהו האיזור שמומלץ לחפש בו מלון בבלד.


כ-600 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בבלד ב-2024?


מבדיקה שערכנו באתרי הזמנות מלונות בינלאומיים ואתרי השוואת מחירים כגון בוקינג.קום, טריווגו, טריפ אדוויזר ואחרים, מצאנו כי מחירי המלונות המומלצים ביותר בבלד שגרפו את מירב המלצות הגולשים ברשת וקיבלו את הציונים הטובים ביותר, מתחילים באיזור ה-300 ש"ח לזוג ללילה למלונות הפשוטים יותר ולדירות הנופש הסטנדרטיות ומגיעים ל-800 ש"ח לזוג ללילה בממוצע במלונות המפוארים יותר של בלד הכוללים גם ברוב המקרים גם ספא מפואר ובריכה. כך שהממוצע הכללי במלונות המומלצים ביותר של בלד עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לבלד?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לסלובניה התקופה הטובה ביותר להגיע לבלד בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם חודשי חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט), חודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר) וחודשי החורף (ינואר עד מרץ).

מלונות מומלצים בבלד ב-2024


להלן רשימה של המלונות בבלד שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון וילה בלד הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר באגם בלד. המלון דורג במקום ה-3 בטבלת דירוגי הגולשים באתר בוקינג עם ציון ממוצע של 9.2 המבוסס על מאות ביקורות מאומתות של גולשי האתר ובמקום ה-9 לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר.

מדובר במלון 4 כוכבים מפואר וקלאסי הממוקם על שפת האגם והיה אף בעברו משכן הקיץ הרשמי של נשיא יוגוסלביה טיטו. מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים מעולים ברשת וציינו לטובה בעיקר את מיקומו המעולה על שפת האגם, על האווירה הנפלאה, את הספא הקטן אך המעולה ואת ארוחת הבוקר המגוונת.

המלון מציע חדרים גדולים ומרווחים המצויידים בטלוויזיה, מיני בר, אינטרנט אלחוטי חופשי וחדרי רחצה גדולים ומאובזרים. במלון ישנה גם מסעדת גורמה עם תפריט סלובני מקומי במקביל לבינלאומי, ספא מפואר ומתקנים נוספים. המחיר הממוצע לזוג ללילה בחדר במלון זה מתחיל בממוצע ב-850 ש"ח.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



אם אתם מחפשים מלון זול אבל מומלץ ביותר בבלד, מלון נטור הוטל לוקנאס הוא אחד המלונות הפופולריים ביותר על המטיילים הישראלים בבלד ונחשב גם לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר באיזור.

המלון גרף מרובם המוחלט של הגולשים הישראלים ציונים מעולים ברשת. כך למשל, באתר בוקינג זכה המלון לעשרות חוות דעת ישראליות מאומתות שציינו לשבח את השירות האדיב, את הקירבה לאגם ואת המחיר הזול והתמורה המעולה. ארוחת הבוקר שמציע המלון, זכתה גם היא לציונים מעולים מהמבקרים הישראלים 

המלון, אשר מחזיק בדירוג 3 כוכבים ממוקם באיזור כפרי שקט ובמרחק נסיעה קצר מאגם בלד ומרכז העיר. המלון מציע חדרים מרווחים וממוזגים הכוללים גם טלוויזיה, כספת, מקרר, קומקום חשמלי, אינטרנט אלחוטי חינם וחדר רחצה פרטי. רוב החדרים כוללים גם מרפסת המשקיפה אל הטבע הנפלא של האיזור.

כאמור, זהו אחד מהמלונות הפופולריים ביותר בבלד עבור משפחות ישראליות שבחרו בו בעיקר בזכות התמורה הטובה שהוא מעניק למחיר הזול שעומד בממוצע על כ-260 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


למרות שמלון אסטוריה סופריור מחזיק בדירוג 3 כוכבים בלבד, אל תטעו. מדובר במלון מפואר מאוד ומושקע ביותר שנראה ומרגיש כמו מלון 5 כוכבים מוקפד. המלון עבר שיפוץ רציני לפני כמה שנים בלבד וזכה מאז לביקורות טובות מאוד ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים שהספיקו כבר ללון בו שחילקו לו ציונים מעולים בעיקר על האווירה המושקעת והיוקרתית, על המיקום והקירבה לאגם, על הניקיון והסדר בחדרים ובמלון ועל השירות.

המלון ממוקם צמוד לאגם בלד במרחק הליכה מהאגם ומציע גם חדרים המשקיפים לו. במלון תמצאו גם רכז ספא מושקע הכולל אמבטיות עיסוי, סאונה, חדר כושר ומתקנים נוספים וניתן לקבל גישה אליהם גם באמצעות הזמנת חדר הכולל כניסה לספא, באתר בוקינג. המלון מציע לאורחיו גם השאלת אופניים ללא תשלום (כך לפי חוות הדעת), מסעדה ובר משקאות. 

המלון זכה לציון 8.8 באתר בוקינג המבוסס על כ-700 ביקורות מאומתות של גולשים ודורג גם במקום ה-8 המכובד באתר טריפ אדווייזר מתוך כל מלונות בלד המופיעים באתר. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-500 ש"ח לזוג ללילה וכ-700 ש"ח לחדר המקנה כניסה למתקני הספא.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

  
עוד מלון קלאסי ומומלץ מאוד ברשת הוא מלון בסט ווסטרן פרימייר הנחשב גם הוא לפי ביקורות הגולשים ברשת, לאחד הטובים ביותר באיזור ומומלץ מאוד גם למשפחות עם ילדים. המלון דורג במקום 10 בטריפ ובמקום ה-14 בטבלת דירוגי הגולשים בוקינג עם ציון 8.6 (על סמך כ-1000 חוות דעת מאומתות).

זהו מלון 4 כוכבים גדול ומרשים הממוקם על אגם בלד וזכה לציונים מעולים מזוגות ומשפחות ישראליות שכבר זכו ללון בו ודיווחו ברשת על חדרים גדולים ומרווחים, התאמה מעולה לילדים, בריכה מעולה ג'קוזי ועל מתקנים מעולים נוספים.

המלון מושקע מאוד ומציע חדרים מעוצבים בסגנון חם ומודרני הכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה, שולחן עבודה, מיני בר אך ללא גישה חינמית לאינטרנט אלחוטי (ישנה גישה חינמית משטחים הציבוריים של המלון). בנוסף, תמצאו במלון גם בריכה חביבה ומצויינת גם לילדים, מסעדה, פאב, מרכז ספא (ללא תשלום) ומתקנים נוספים. המחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על כ-500 ש"ח לזוג לילה או כ-700 ש"ח למשפחה עם ילדים ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון נוסף הנחשב למומלץ מאוד למשפחות עם ילדים בבלד, הוא מלון פארק בלד שלפי גולשים רבים ברשת, ממוקם במיקום הטוב ביותר על אגם בלד. המלון שוכן בבניין גדול ומרשים ומציע נוף מצוין לאגם ולסביבה ועוד הרבה מאוד מתקנים כמו בריכה, ספא ועוד. המלון דורג במקום ה-12 באתר טריפ אדוויזר וזכה לציון 8.2 באתר בוקינג.

מלון זה, המחזיק בדירוג של 4 כוכבים, זכה גם הוא להרבה מאוד ביקורות מעולות ממטיילים ישראלים שבחרו ללון בו במהלך החופשה בבלד. המטיילים הישראלים ציינו לטובה בעיקר את המיקום המעולה שלו על שפת האגם והנוף הנשקף מהמלון והחדרים, את ארוחת הבוקר העשירה והמגוונת ואת החדרים הגדולים והמרווחים.

המלון כאמור, מציע מרכז בריאות וספא הכוללים בריכת שחייה מקורה, סאונה ועוד, מסעדה, בר וטרסה. חדרי המלון כוללים בין היתר מרפסת, טלוויזיה, מיני בר וכספת. האינטרנט האלחוטי הוא בחינם רק בלובי. המחיר לזוג ללילה במלון מתחיל ב-600 ש"ח בממוצע.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בבלד


להלן עוד כמה מלונות בבלד שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון סאביקה בלד (Hotel Savica - Sava Hotels & Resorts) - מלון פופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים ואחד המומלצים ביותר למשפחה עם ילדים בבלד. זכה לשבחים ברשת על חדרים גדולים ומרווחים, מיקום מצוין, ארוחת בוקר טובה והתאמה מושלמת לילדים. קיבל ציון 8.3 בבוקינג ודורג במקום ה-16 בטריפ אדווייזר. המחיר הממוצע: החל מ-400 ש"ח לזוג ללילה וכ-650 ש"ח לחדר למשפחה ללילה.
  • מלון גולף בלד (Hotel Golf) - עוד מלון בבלד המומלץ מאוד לזוגות ומשפחות וזכה לציונים מעולים ברשת גם ממטיילים ישראלים רבים. המלון כולל בריכה חיצונית ומקורה, מגלשת מים וגם מרכז בריאות וספא מושקעים. ממוקם על שפת האגם. זכה לציון 8.4 באתר בוקינג ודורג במקום ה-10 באתר טריפ אדווייזר. המחיר: בין 400 ל-900 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון קומפאס בלד (Hotel Kompas) - מלון 4 כוכבים שדורג במקום ה-6 המכובד בטריפ אדוויזיר ונחשב לאחד ממלונות נותני התמורה הטובים ביותר בבלד. המלון הממוקם על אגם בלד, הוא אחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים וקיבל מהם ציונים מעולים על תמורה למחיר, ארוחת בוקר עשירה ומגוונת, מיקום מעולה לטיולי כוכב ורמת מתקנים גבוהה. המחיר הממוצע לחדר זוגי במלון מתחיל ב-450 ש"ח ללילה בכ-650 ש"ח לחדר משפחתי (זוג + 2 ילדים) ללילה.
  • מלון ילוביצה בלד (Hotel Jelovica) - מלון 3 כוכבים גדול הממוקם במרכז העיר העתיקה בבלד וכ-5 דקות הליכה מהאגם. נחשב לאחד הפופולריים ביותר בעיר ומציע מרכז בריאות הכולל גם בריכה מקורה. זכה לציון 8.5 באתר בוקינג המבוסס על כ-2000 ביקורות מאומתות. המחיר הממוצע לחדר במלון הוא כ-400 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

ואלו הן הוילות, בתי ההארחה ודירות הנופש המומלצות ביותר בבלד


כאמור, האירוח בדירות נופש, ווילות בבלד הוא נפוץ ופופולרי מאוד. הנה כמה מדירות הנופש והווילות המומלצות ביותר ברשת בבלד:

  • מלון פנסיון בלד (Pension Bled) - אחד ממקומות האירוח הפופולריים ביותר בבלד שגרף שבחים והמלצות מעולות ברשת. הפנסיון דורג במקום ה-7 מבין כל בתי ההארחה בבלד באתר טריפ אדווייזר וקיבל ציון מעולה באתר בוקינג של 9.4. המלון מציע חדרים זוגיים ומשפחתיים עם חדרי רחצה פרטים, פינת ישיבה ואינטרנט חינם. זכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת. המחיר הממוצע עומד על כ-500 ש"ח בלבד למשפחה ללילה.
  • דירת קומאן בלד (Apartments Koman Bled) - דירת נופש יפה ומושקעת בבלד שכבשה את דירוגי הגולשים ברשת וגם את המטיילים הרבים מישראל שבחרו ללון בה. המקום מציע דירת סטודיו לשלוש נפשות ודירה משפחתית עם שני חדרי שינה וטרסה המתאימה למשפחה בת 5 נפשות. הדירה מאובזרת ומרוהטת קומפלט וממוקמת מרחק הליכה מאגם בלד וליד סופרמרקט ומאפייה. הדירה דורגה במקום ה-3 בטבלת דירוגי דירות הנופש באתר בוקינג עם ציון מדהים של 9.7. המחיר הממוצע למשחה ללילה עומד על כ-600 ש"ח.
  • וילה לאורה בלד (Vila Laura) - זוהי וילה בבלד שזכתה לביקורות מעולות ברשת ונחשבת לפופולרית מאוד לזוגות ולמשפחות. ניתן לבחור בחדר זוגי או בסוויטה משפחתית מפוארת ביותר. הוילה דורגה בין עשרת המלונות הטובים ביותר בקטיגוריית בתי ההארחה באתר בוקינג עם ציון 9.7. הוילה ממוקמת במרחק 5 דקות הליכה מהאגם והמחיר הממוצע לזוג ללילה מתחיל באיזור ה-430 ש"ח.
  • דירת פוקלוקר בלד (Apartments Poklukar) - אחת מדירות הנופש הטובות ביותר שתמצאו בבלד הממוקמת במרחק הליכה מהאגם, מסופר וממאפייה. משפחות ישראליות רבות בחרו ללון בה והעניקו לה ציונים מעולים על השירות, המיקום ורמת הניקיון והסדר. הדירה כוללת גם גישה לגינה אורגנית עם פירות וירקות שניתן להשתמש בהם. המחיר הממוצע למשפחה ללילה עומד על כ-500 ש"ח.
  • דירות רפינץ בלד (Apartments Repinc) - דירה נופש המציעה תמורה מעולה למחיר ומומלצת מאוד לזוגות, קבוצות או משפחות עם ילדים גדולים. הדירה ממוקמת באיזור כפרי שקט במרחק נסיעה קצרה מהאגם ומהאטרקציות של בלד. הדירה כוללת טלוויזיה, חדר רחצה ומטבח מאובזר. המחיר הממוצע למשפחה עומד על כ-300 ש"ח בלבד.

כל המלונות בבלד על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בבלד, סלובניה 2024 - המלונות האלו כבשו את ביקורות הגולשים!
מלונות מומלצים בבלד, סלובניה 2024 - המלונות האלו כבשו את ביקורות הגולשים!
מתכננים טיול לאגם בלד בסלובניה? הגעתם למקום הנכון. אז אילו מלונות ודירות נופש באיזור האגם זכו לביקורות הטובות ביותר ברשת? איפה בחרו ללון המטיילים הישראלים? ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה בבלד.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgp3iPVFALHe5DW80S51rZlX-gTCI564rdzXw7LSFKrU_pBqRs-rRL1OAHGYyX6l85J2XiVuFB20YPy9OyFbllbvLoZtQZZBXH2EpsbXqcMZ3uBvWVXi27BMtenSXAVOv0ebUhhIqb1nPo/w640-h404/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%2592%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%259C%25D7%2593.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgp3iPVFALHe5DW80S51rZlX-gTCI564rdzXw7LSFKrU_pBqRs-rRL1OAHGYyX6l85J2XiVuFB20YPy9OyFbllbvLoZtQZZBXH2EpsbXqcMZ3uBvWVXi27BMtenSXAVOv0ebUhhIqb1nPo/s72-w640-c-h404/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%2592%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%259C%25D7%2593.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/10/Best-Hotelss-in-Bled.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/10/Best-Hotelss-in-Bled.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content