/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בניו אורלינס ב-2024 - הכתבה הכי טובה שתמצאו ברשת!

איפה כדאי לישון בניו אורלינס? מהם המלונות המומלצים ביותר שם? באילו מלונות בניו אורלינס בחרו ללון הגולשים הישראלים ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו בעונת התיירות של 2024? אתר "תיירות נבונה" מציג לכם מדריך מושלם ללינה בניו אורלינס.


מלונות מומלצים בניו אורלינס ב-2023 - הכתבה הכי טובה שתמצאו!
העיר ניו אורלינס (New Orleans) שבמדינת לואיזנה בדרום ארה"ב היא ללא ספק אחד המקומות המעניינים והמיוחדים ביותר במדינה הגדולה והיא מציעה נוף ותרבות ייחודית ושונה מאוד מרוב הערים בארה"ב. למרות כל תלאותיה בשנים האחרונות, ניו אורלינס עדיין נחשבת לאחת הערים התיירותיות ביותר בארה"ב.

גם מטיילים ישראלים רבים שמגיעים לחופשה בארה"ב, עוצרים בניו אורלינס לפחות לשניים או שלושה לילות ונהנים מהאטרקציות הנפלאות שמציעה העיר. ניו אורלינס השוכנת על נהר המיסיסיפי, מרוחקת יחסית מהאיזורים הפופולריים של ארה"ב כגון קליפורניה שבמערב או ניו יורק שמזרח ולכן ברוב המקרים, התיירים המגיעים אליה, עושים זאת בעזרת טיסה פנימית קצרה.

הדבר שאולי מזוהה ביותר עם ניו אורלינס הוא כמובן מוסיקת הג'אז שהומצאה שם בתחילת המאה הקודמת ומועדוני הופעות או נגני הרחוב הרבים שם, מהווים חלק אינטגרלי וחשוב מנוף העיר. מלבד סצינת הג'אז, מציעה ניו אורלינס אטרקציות רבות כגון הרובע הצרפתי המקסים, רחוב בורבון המפורסם שם מתרחש כל האקשן של העיר, מוזיאונים מעולים ועוד. המטיילים הישראלים שכבר הספיקו לבקר בעיר, ציינו לטובה ברשת את האווירה הנפלאה, האוכל המעולה, את הטיולים ברובע הצרפתי וברחוב בורבון וגם ממליצים על טיול ביצות באיזור צפון העיר, שנחשב לטיול חובה לכל מי שמגיע לחופשה בניו אורלינס.

היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם מדריך לינה קצר וקולע לבחירת מלון בניו אורלינס ונגלה באיזה איזור כדאי לבחור מלון בעיר? מהם המלונות המומלצים ביותר שזכו לביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים? ומהם המחירים הממוצעים בהם בעונת התיירות הקרובה? כל זה ועוד, במדריך שלפניכם.

5 המלונות הטובים ביותר בניו אורלינס לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בניו אורלינס לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון הילטון הומווד סוויטס ניו אורלינס (Homewood Suites By Hilton New Orleans)
  2. מלון הנרי הווארד ניו אורלינס (Henry Howard Hotel)
  3. מלון גרנבול ניו אורלינס (Grenoble House‬)
  4. מלון פונצ'רטריין ניו אורלינס (The Pontchartrain Hotel‬)
  5. מלון דרורי אין ניו אורליאנס (Drury Inn & Suites New Orleans)

הרובע הצרפתי ורחוב בורבון - איפה כדאי לישון בניו אורלינס?


ההחלטה באיזה איזור כדאי לחפש מלון בניו אורלינס היא מאוד קלה. עיקר התיירות בניו אורלינס מתרכזת וסובבת סביב רחוב בורבון הראשי והרובע הצרפתי ושם תמצאו את כל המועדונים, מופעי רחוב, מסעדות ואטרקציות רבות ומגוונות.


לכן, אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת מלון בניו אורלינס היא הקירבה לרובע הצרפתי וכפי שמיד תוכלו לראות, רוב המלונות המומלצים ביותר של העיר ממוקמים באיזור זה.

החל מ-650 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בניו אורלינס ב-2024?


מחירי המלונות המומלצים של ניו אורלינס הם יחסית גבוהים וכפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, המחירים הממוצעים במלונות שקיבלו את ציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת מתחילים בלא פחות מ-650 ש"ח לזוג ללילה ומטפסים עד ל-1200 ש"ח בממוצע.

מחירים אלו משקפים את הממוצע של רוב עונות השנה אך מבדיקה מקיפה, שמנו לב התקופה הזולה ביותר בה תמצאו מחירים זולים יותר, הם בחודשים אוגוסט וספטמבר.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לניו אורלינס?


ניתן להגיע בכל עונות השנה לניו אורלינס וליהנות אך מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לארה"ב התקופה הטובה ביותר להגיע לניו אורלינס בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) וחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

מלונות מומלצים בניו אורלינס ב-2024


להלן רשימה של המלונות בניו אורלינס שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


לפי דירוגי הגולשים באתרים המובילים ברשת, מלון מזרין הוא ללא ספק אחד הפופולריים והמומלצים ביותר בניו אורלינס. כך למשל המלון מדורג בין עשרת המלונות הטובים ביותר בניו אורלינס באתר בוקינג ובאתר טריפ אדווייזר וזכה שם לציונים מעולים מהגולשים.

מדובר במלון 4 כוכבים השוכן ליד רחוב בורבון הראשי וקרוב לכל האטרקציות של ניו אורלינס כמו כיכר ג'קסון, פארק לואי ארמסטרונג ועוד. המלון זכה בציונים מעולים גם מהמטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון בו והם ציינו לטובה בביקורות ברשת בעיקר את המיקום המרכזי, את החדרים הגדולים והמרווחים ואת ארוחת הבוקר המצויינת.

ישנם במלון חדר כושר, חצר יפה, טרקלין בר עם מוסיקה חיה וחנייה פרטית. המלון מציע חדרים זוגיים ומשפחתיים גדולים ומרווחים ביותר. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-650 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון במיקום הטוב ביותר בניו אורלינס, מלון לה מארה הוא אחד מהם. המלון ממוקם מצד אחד במרכז העיר צמוד לרחוב בורבון אך נמצא ברחוב שקט שיוצר מעט מרחק מההמולה של הרחוב. המלון דורג במקום ה-9 בדירוג הגולשים באתר בוקינג ובמקום ה-10 באתר טריפ אדווייזר.

הגולשים ברשת הרעיפו שבחים רבים על המלון והעניקו ציונים מעולים בעיקר על המיקום המעולה והמרכזי והשירות המצוין של הצוות. תוכלו למצוא במלון גם בריכה חיצונית נחמדה ומחוממת. המלון ממוקם כאמור ליד הרובע הצרפתי ובמרחק הליכה מכיכר ג'קסון, קתדרלת סנט לואיס ואטרקציות ידועות נוספות בניו אורלינס.

המלון מציע חדרים מפוארים המעוצבים בסגנון מודרני ונקי וכוללים רצפת גרניט, חדר רחצה משיש ובחלק מהם, גם נוף אל הרובע הצרפתי. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון נע בין 600 ל-800 ש"ח.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון מומלץ בניו אורלינס שכבש את ביקורות הגולשים ברשת הוא מלון 4 הכוכבים בורבון. גם מלון זה ממוקם מעולה ממש במרכז העיר באיזור הרובע הצרפתי וליד אטרקציות כמו פארק ארמסטרונג ומוזיאון לואיזיאנה סטייט.

המלון קיבל כ-6000 חוות דעת באתר טריפ אדווייזר שמיקמו אותו במקום ה-9 מתוך 164 מלונות ניו אורלינס שרשומים באתר. גם באתר בוקינג דורג המלון במקום 14 המכובד עם ציון 9 מתוך 10 שמתבסס על מעל 1000 ביקורות מאומתות של גולשים ששהו במלון.

אם אתם אוהבים סגנון עיצוב מלכותי וקלאסי, אתם מיד תתחברו למלון מפואר זה שמציע בנוסף גם מסעדה, בר ובריכה חיצונית מעוצבת בסגנון ענתיק. החדרים במלון זה כוללים טלוויזיה, מכונת קפה, אינטרנט אלחוטי חופשי וגם בקבוקי מים חינם. המחיר הממוצע לחדר במלון זה נע בין 500 ל-800 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שראוי להיכנס לרשימה הוא מלון קורטיארד שזכה בביקורות ישראליות מעולות באתר בוקינג ובאתרים נוספים ברשת. זהו מלון 3 כוכבים הממוקם גם הוא ברובע הצרפתי ליד האטרקציות הידועות של העיר. המלון זכה לציון 9 באתר בוקינג המתבסס על כ-1000 ביקורות מאומתות של גולשים.

למרות שהמלון מחזיק בדירוג 3 כוכבים בלבד, מדובר במלון מפואר למדי ומעוצב בהשקעה רבה. אורחי המלון נהנים גם מגישה לספא היוקרתי של מלון ריץ קרלטון המפואר. מטיילים ישראלים שהספיקו ללון במלון, ציינו לטובה בעיקר את רמת הניקיון הגבוהה של החדרים, ואת המיקום המעולה שלו.

חדרי המלון מאובזרים ביותר וכוללים בין היתר טלוויזיה, שולחן עבודה, מכונת קפה ומקרר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון מתחיל ב-650 ש"ח בממוצע.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




ועוד כמה מלונות מומלצים בניו אורלינס


להלן עוד כמה מלונות בניו אורלינס שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון ווינסדור קורט ניו אורלינס (Windsor Court Hotel) - אחד המלונות המפוארים ביותר בניו אורלינס ואחד המומלצים ביותר באתר בוקינג שם דורג במקום ה-2 עם ציון 9.5. ממוקם כ-5 דקות נסיעה מהרובע הצרפתי וכמה דקות הליכה מהאקווריום של העיר. מציע את אחת המסעדות היוקרתיות ביותר בעיר וכולל גם בריכה וחדר כושר. המחיר הממוצע: כ-1200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון האמפטון אין דאון טאון (Hampton Inn Downtown) - מלון 3 כוכבים הנחשב לאחד הטובים ביותר בתמורה למחיר ומומלץ מאוד למשפחות עם ילדים בניו אורלינס. המלון ממוקם צמוד לרובע הצרפתי ליד רחוב בורבון. זכה לציון 8.9 בבוקינג. המחיר: החל מ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון הייאט סנטריק ניו אורלינס (Hyatt Centric French Quarter) - עוד מלון מומלץ מאוד בניו אורלינס שזכה בציונים מעולים ברשת על מיקום ורמת שירות גבוהה. קיבל את הציון 9 באתר בוקינג ודורג בו במקום ה-17. המחיר לחדר במלון מתחיל ב-700 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בניו אורלינס ב-2024 - הכתבה הכי טובה שתמצאו ברשת!
מלונות מומלצים בניו אורלינס ב-2024 - הכתבה הכי טובה שתמצאו ברשת!
איפה כדאי לישון בניו אורלינס? מהם המלונות המומלצים ביותר שם? באילו מלונות בניו אורלינס בחרו ללון הגולשים הישראלים ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו בע
https://4.bp.blogspot.com/-QTL4pgt_XD8/WZ7Wyq_f8QI/AAAAAAAAOfI/HNRBkLLo6VwpEq_Fi7W-qcL5zynS0DcLQCLcBGAs/w640-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%2595%2B%25D7%2590%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%259C%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%25A1.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-QTL4pgt_XD8/WZ7Wyq_f8QI/AAAAAAAAOfI/HNRBkLLo6VwpEq_Fi7W-qcL5zynS0DcLQCLcBGAs/s72-w640-c-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%2595%2B%25D7%2590%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%259C%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%25A1.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/08/New-Orleans-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/08/New-Orleans-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content