/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בבופוט תאילנד 2024 - איפה כדאי לישון שם?

מהם המלונות הטובים ביותר בחוף בופוט לפי ביקורות הגולשים ברשת? על אילו מלונות שם המליצו המטיילים הישראלים? ומהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר בבופוט בעונת התיירות של 2024? קבלו מדריך מעולה ללינה בבופוט, קוסמוי.


בואו להכיר את המלונות המומלצים ביותר בבופוט ל-2022
בניגוד לחוף צ'וואנג ביץ' בקוסמוי הידוע והמרכזי שמושך אליו את רוב התיירים הצעירים, חוף בופוט (Bophut) הממוקם גם הוא על האי קוסמוי, מציע בדיוק את ההיפך. כאן תמצאו שקט ושלווה ותיירים שמגיעים בעיקר להירגע מהרעש והאקשן של תאילנד ורוצים פשוט לשכב על חוף הים או בבריכה של אחד הריזורטים המפוארים של החוף.

מסיבה זו, רוב התיירים המגיעים ללון בבופוט הם זוגות בחופשת ירח דבש או חופשה רומנטית, משפחות עם ילדים או צעירים ומבוגרים שרוצים לנוח לכמה ימים מהאקשן של תאילנד. בבופוט תמצאו חופים שקטים ומעולים למשפחות עם ילדים, מסעדות רבות ומגוונות, כפר דייגים מקסים שמומלץ לטייל בו גם בשעות הערב, מגוון אטרקציות ימיות וגם שוק יום שישי מעולה שזכה להמלצות רבות בקרב מטיילים ישראלים שביקרו בבופוט.
  
ישנם בתי מלון רבים הפזורים על חוף בופוט במגוון דרגות אירוח שונות. היום באתר "תיירות נבונה", בדקנו עבורכם אילו מלונות בבופוט זכו בהמלצות הגולשים הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות הכי אהבו התיירים הישראלים שכבר היו בחוף? ומהם המחירים הממוצעים של המלונות המומלצים ביותר בבופוט? אז הנה, מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בבופוט לפי טריפ אדווייזר ב-2024


להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בבופוט לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון אמארי בופוט קו סאמוי (Amari Koh Samui)
  2. מלון אנאנטרה לאוואנה בופוט קו סאמוי (Anantara Lawana Koh Samui Resort)
  3. מלון באן צ'אוונג ביץ' בופוט (Baan Chaweng Beach Resort & Spa)
  4. מלון פיס בופוט (Peace Resort)
  5. מלון הנסר סאמוי רזורט אנד ספא (Hansar Samui Resort & Spa)

חפשו מלון ליד כפר הדייגים - איפה כדאי לישון בבופוט?


הבילוי העיקרי של רוב המטיילים המגיעים לחופשה באיזור חוף בופוט, הוא בדרך כלל רביצה על חוף הים או בבריכה המפנקת בריזורט. אך למרות זאת, אחת האטרקציות המרכזיות של האיזור היא איזור כפר הדייגים ושוק יום שישי שמושך אליו את רוב התיירים. באיזור זה נמצאים מסעדות וחנויות רבות ואמנם לא מדובר באקשן שיש בחוף צ'וואנג אך שם מרוכזים חיי התרבות של האיזור.

מסיבה זו, רוב המלונות המומלצים ביותר ע"י הגולשים - כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, ממוקמים במרחק הליכה מכפר הדייגים ולכן, מומלץ להשתמש בנקודת עוגן זו כדי לחפש מלון טוב בבופוט.

מדריכי לינה מעולים נוספים בתאילנד:

בין 550 ל-700 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בבופוט ב-2024?


כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה שלנו, מחירי המלונות המומלצים ביותר בבופוט - מלונות שמככבים בראש טבלאות דירוגי הגולשים באתרים כמו טריפ אדווייזר או בוקינג.קום, מתחילים ברובם באיזור ה-700 ש"ח לזוג ללילה אך ישנם גם כמה זולים יותר שמתחילים באיזור ה-350 ש"ח לזוג ללילה.

כפי שתוכלו לראות, רוב המלונות בבופוט שזכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת, הם 4 ו-5 כוכבים ולכן, המחירים הם יחסית גבוהים ביחס למלונות בתאילנד באופן כללי. אך במונחים של חופשה מפנקת של ירח דבש רומנטית, לא מדובר במחירים גבוהים במיוחד ביחס לז'אנר.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לבופוט?


תאילנד מושכת אליה תיירים בכל עונות השנה אך מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לתאילנד התקופה הטובה ביותר להגיע לבופוט בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם חודשי טרום קיץ (מאי ויוני), חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) וחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

החודשים הזולים ביותר מבחינת מחירי המלונות בבופוט הם ינואר ופברואר.

מלונות מומלצים בבופוט ב-2024


להלן רשימה של המלונות בבופוט שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון בופוט ריסורט המפורסם, הוא ללא צל של ספק, אחד המלונות הטובים והמומלצים ביותר שתמצאו בחוף בופוט והוא כבש את ביקורות הגולשים כמעט בכל אתר ביקורות בינלאומי שתבדקו. המלון נחשב לפופולרי במיוחד עבור זוגות בחופשה רומנטית או חופשת ירח דבש.

זהו גם המלון הטוב ביותר בבופוט לפי דירוג הגולשים באתר בוקינג שם הוא דורג במקום הראשון וגם זכה בציון המעולה של 9.4. גם גולשי אתר טריפ אדווייזר דירגו את המלון במקום ה-3 ושם הוא גם זכה בפרס ה-Traveler's Choice ל-2017 בתחום מלונות היוקרה והרומנטיקה.

אז מדובר במלון 5 כוכבים מפואר הממוקם על החוף ומציע יחידות אירוח מפנקות ומאובזרות המוקפות בצמחיה ירוקה וטרופית ולצידן גם בריכת שחייה מפוארת ומעולה. הגולשים הישראלים וגולשים מרחבי העולם העניקו למלון ציונים מעולים וציינו לשבח את רמת הניקיון המוקפדת בקיצוניות, את הבריכה הגדולה והנפלאה, את ארוחת הבוקר העשירה וגם את השירות וקבלת הפנים המעולה של צוות המלון. המחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל באיזור ה-650 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד




גם מלון הנסר סאמוי ריזורט נחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר בבופוט והוא מומלץ במיוחד לזוגות ולמשפחות עם ילדים המחפשים חופשה שלווה ושקטה הרחק מהרעש הסואן של חוף צ'וואנג. המלון דורג במקום ה-2 בטבלת דירוג הגולשים של אתר בוקינג עם ציון 9.1 המבוסס על מעל 500 ביקורות מאומתות של גולשים ברשת.

המלון זכה בציונים מעולים מהמטיילים הישראלים על רמת החדרים הגבוהה ועל המיקום הנפלא שלו סמוך לטיילת של כפר הדייגים. התיירים הישראלים ציינו לשבח גם את ארוחת הבוקר המעולה, את הבריכה ואת רמת השירות המצויינת.

גם מלון זה מחזיק בדירוג 5 כוכבים ומציע מתקנים מפנקים כגון בריכת שחייה חיצונית גדולה ומרשימה, גישה ישירה לחוף הים, מרכז ספא מפואר, חדר כושר ועוד. חדרי המלון גדולים במיוחד וכוללים בין היתר סלון, ריהוט איכותי בעבודת יד, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון דורג במקום ה-14 באתר "טריפ אדווייזר" מבין כל המלונות בבופוט שבאתר (186 מלונות סה"כ) ומציע חדרים במחיר ממוצע של בין 700 ל-1100 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לתקופה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד




אם אתם מחפשים מלון זול בבופוט שנותן תמורה מעולה למחיר, כדאי מאוד לבדוק את מלון סמייל האוס הממוקם גם הוא ליד כפר הדייגים ונחשב לפופולרי מאוד בבופוט עם בציונים מעולים גם מהמטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון בו וציינו במיוחד את התמורה המעולה ביחס למחיר הזול יחסית שהוא מציע.

לא רק המטיילים מישראל העניקו למלון ציונים מעולים. המלון זכה לציון גולשים טוב מאוד באתר בוקינג (8.7 על סמך כ-1200 חוות דעת מאומתות) ודורג שם במקום ה-8 מבין כל מלונות בופוט שרשומים באתר. למרות שזהו מלון 3 כוכבים בלבד, תוכלו למצוא בו בריכת שחייה חמודה ומעוצבת, גישה ישירה לחוף הים עם מסעדה על החוף וגם מרכז ספא.

משפחות עם ילדים וזוגות רבים בחרו ללון במלון זה כמה ימים וציינו לטובה בביקורת את 2 הבריכות של המלון, המיקום המעולה שלו הסמוך לכפר הדייגים ולשוק יום שישי הידוע, את הריווח והניקיון בחדרים ואת השירות האדיב של הצוות. חדרי המלון הם למעשה ביתני עץ נחמדים הכוללים מיזוג, מרפסת פרטית, מיני בר וטלוויזיה. המחיר הממוצע הוא כאמור זול ביחס למלונות האחרים ועומד על כ-250 ש"ח בלבד לזוג ללילה!

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד



   
מלון נוסף שנחשב לאחד המומלצים ביותר בבופוט עבור זוגות או משפחות עם ילדים הוא מלון אנאנטרה. המלון זכה לשבחים רבים על מיקומו המעולה שלו, גם כן במרחק הליכה לכפר הדייגים, וזכה גם לציונים מעולים בקרב מטיילים ישראלים רבים שכבר הספיקו ללון בו.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר ומושקע ביותר בעיצוב מודרני ונקי. גם בחדרים וגם בחללי המלון ומתקניו, מורגשת ההקפדה של מלון 5 כוכבים והדבר בא לידי ביטוי גם בביקורות הגולשים ברשת שציינו זאת היטב.

המלון ממוקם ליד כפר הדייגים ושוק יום שישי, ומציע גישה לחוף הים, בריכת שחייה מעוצבת בקפידה רבה, מרכז ספא מפואר וגם פעילויות שונות כגון ספורט ימי, שיעורי יוגה ועוד. חדרי המלון מרווחים מאוד וכוללים בין היתר מרפסת פרטית, חדר רחצה מפואר עם אמבטיה ואינטרנט אלחוטי חופשי. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון נע בין 600 ל-1000 ש"ח בהתאם לעונת התיירות.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד




עוד מלון מפואר מאוד בבופוט שכבש את דירוגי הגולשים ברשת אך משום מה עדיין לא זוכה לפופולריות בקרב המטיילים הישראלים. המלון דורג בין עשרת המלונות הטובים ביותר בבופוט באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-5 בדירוג הגולשים באתר בוקינג עם ציון גולשים מעולה של 9 .

מדובר במלון 4 כוכבים מרהיב ביופיו ומטופח מאוד הממוקם על חוף פרטי בבופוט ורחוק מכפר הדייגים ב-15 דקות הליכה בלבד. מקדש בודהה הגדול ממוקם כ-10 דקות נסיעה מהמלון

המלון מציע בונגלוס ווילות גדולות ומפוארות המעוצבות בסגנון תאילנדי אך מודרני. כמו כן, מציע המלון בריכת שחייה מרשימה ו-3 מסעדות שונות. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על החל מ-600 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטלס קומביינד



ועוד כמה מלונות מומלצים בבופוט


להלן עוד כמה מלונות בבופוט שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון לאנה בופוט (Lanna) - מלון 4 כוכבים עטור שבחים ברשת המרוחק מספיק מחוף צ'אוונג כדי ליהנות משקט אך במרחק נסיעה קצרה כדי להגיע לשם ולבלות. זכה בציונים מעולים מהמטיילים הישראלים על הבריכה, רמת החדרים והארוחות. זכה לציון 9.1 בבוקינג! המחיר הממוצע: בין 300 ל-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון באנדארה בופוט (Bandara Resort & Spa) - אחד המלונות המומלצים ביותר בקרב זוגות בבופוט. ממוקם במיקום מעולה ליד כפר הדייגים ושוק יום שישי עם המון מסעדות וחנויות מסביבו. קיבל ציון 8.7 באתר בוקינג. מציע בריכת שחייה וגישה לחוף ים פרטי. המחיר: כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון מנטרה סאמוי (Mantra Samui Resort) - מלון שזכה בהרבה מאוד ביקורות טובות ממטיילים ישראלים. רחוק מהמרכז אך שקט ומתאים מאוד לזוגות ולחופשה רומנטית אבל גם למשפחות עם ילדים. המלון ממוקם על גבעה ומציע בריכת שחייה אינסוף עם נוף מדהים. זכה לציון 8.7 באתר בוקינג. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סאמוי בואט לאגון בופוט (Samui Boat Lagoon) - אחד המלונות הפופולריים ביותר בבופוט באתר בוקינג לזוגות ולמשפחות עם ילדים. זהו מלון מפנק מאוד שזכה לציונים מעולים ממטיילים ישראלים שהספיקו לשהות בו וציינו לטובה בעיקר את הבריכה, המיקום המעולה והחנויות והמסעדות שמסביב המלון. המלון מציע חדרים או וילות עם בריכות פרטיות בחדר. זכה בציון טוב של 8.6 באתר בוקינג המבוסס על למעלה מ-700 ביקורות מאומתות של גולשים. המחיר: בין 350 ל-750 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לעונה בשנה.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בבופוט תאילנד 2024 - איפה כדאי לישון שם?
מלונות מומלצים בבופוט תאילנד 2024 - איפה כדאי לישון שם?
מהם המלונות הטובים ביותר בחוף בופוט לפי ביקורות הגולשים ברשת? על אילו מלונות שם המליצו המטיילים הישראלים? ומהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEibK8BqzvkoFDaI9Lf6WOYMdCTSrNXlb6K13UdPtYXznXdCJTnVNSFWryTrz7dECv_gQO08ZRYzRE_yCs6eeCBoFOK-gBZcJjONfFUM57_T8XA37CnPyINgB2P9R3d-n0Rp7V3-gVogU9I/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%2598.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEibK8BqzvkoFDaI9Lf6WOYMdCTSrNXlb6K13UdPtYXznXdCJTnVNSFWryTrz7dECv_gQO08ZRYzRE_yCs6eeCBoFOK-gBZcJjONfFUM57_T8XA37CnPyINgB2P9R3d-n0Rp7V3-gVogU9I/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%2598.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/08/Bophut-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/08/Bophut-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content