/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מתכננים חופשה בריילי ביץ' תאילנד ב-2024? אלו הם המלונות הכי מומלצים שם!

מהם המלונות המומלצים ביותר בריילי ביץ' בתאילנד? מהו האיזור הטוב ביותר ללון בו שם? על אילו מלונות המליצו המטיילים הישראלים? וכמה יעלו לכם המלונות שם בעונת התיירות הקרובה? כל מה שרציתם לדעת על לינה בחוף ריילי, בכתבה הבאה.


מתכננים חופשה בריילי ביץ' תאילנד ב-2023? אלו הם המלונות הכי מומלצים שם!
בין אם אתם תרמילאים ובין אם אתם מגיעים לתאילנד לחופשה רומנטית ומפנקת, ריילי ביץ' (Railay Beach) הוא אחד היעדים השווים ביותר בתאילנד שתרצו להגיע אליו ובשנים האחרונות, יותר ויותר מטיילים ישראלים מכל הסוגים (אך בעיקר זוגות) מגלים את רצועת החופים המקסימה והשקטה הזאת אליה מגיעים באמצעות שייט בסירות או במעבורות.

ריילי ביץ' הוא למעשה רצועת חופים הממוקמת במחוז קראבי שבדרום תאילנד. הרצועה נחלקת לחוף ריילי ביץ' מערב וחוף ריילי ביץ' מזרח כאשר בשניהם פזורים בתי מלון וריזורטים מפוארים ומפנקים שמציעים את שלל האטרקציות לחופשה רומנטית ושקטה. (שימו לב: בחלק המזרחי, הרחצה בחוף אסורה) חוף נוסף, הנחשב לאחד החופים טובים ביותר בתאילנד - חוף פרה נאנג (חוף המערה), נמצא במרחק קצר מאוד משם.

לריילי ביץ' מגיעים בדרך כלל תיירים המחפשים קצת שקט מההמולה של המסיבות וההמוניות של פוקט, קופנגן וכד' ולנים בו כ-3 או 4 ימים. רבים מהתיירים המגיעים לריילי הם זוגות בחופשת ירח דבש או חופשת רומנטית אחרת. ההגעה לריילי ביץ' נעשית באמצעות שייט בסירה או מעבורת בלבד ורבים מגיעים לשם מחוף או נאנג שבקראבי.

אז אם אתם מתכננים חופשה רומנטית של שבוע או שבועיים באיים של תאילנד, כדאי מאוד להוסיף את ריילי ביץ' לרשימת החובה של איים שכדאי ללון בהם לפחות כמה ימים. ואם אתם מתלבטים היכן כדאי ללון ואיזה מלון כדאי לבחור בריילי ביץ', אז הגעתם למקום הנכון, היום באתר "תיירות נבונה", נציג לכם את המלונות המומלצים ביותר בריילי ביץ' שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר באתרי התיירות המובילים בעולם ממטיילים ישראלים וממטיילים מרחבי כל העולם. נבדוק גם באיזה איזור כדאי ללון שם ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו בעונת התיירות הקרובה. אז הנה, מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בריילי ביץ' לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בריילי ביץ' לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון ראיאוואדי ריילי ביץ' (Rayavadee)
  2. מלון סאנרייז טרופיקל ריילי ביץ' (Sunrise Tropical Resort)
  3. מלון ריילי וילג' ריזורט אנד ספא ריילי ביץ' (Railay Village Resort & Spa)
  4. מלון בהו נגא ת'אני ריזורט אנד ספא ריילי ביץ' (Bhu Nga Thani Resort & Spa)
  5. מלון סאנד סי ריילי ביץ' (Sand Sea Resort)

החוף המזרחי או המערבי? - איפה כדאי לישון בריילי ביץ'?


כאמור, ריילי ביץ' נחלקת לשני חלקים - החוף המערבי והחוף המזרחי. חשוב לדעת שבחוף המזרחי של ריילי, החוף אסור לרחצה ולכן, באופן כללי החוף המערבי נחשב לאיזור טוב יותר ללון בו. למרות זאת, מכיוון שמדובר באיזור מאוד קטן ובמרחק הליכה בין אחד לשני, ישנם מלונות מומלצים מאוד שזכו בדירוגים מעולים ברשת למרות שהם ממוקמים בצד המזרחי.

לכן, גם אם בחרתם ללון במלון בצד המזרחי של ריילי, תוכלו להגיע במרחק של כמה דקות הליכה בלבד לחוף המערבי ולסיכום, עדיף לבחור במלון בצד המערבי של ריילי אבל אם מצאתם תנאים טובים ומחירים טובים בצד המזרחי, אין צורך לוותר על האופציה הזו.

         מדריכי לינה מעולים נוספים בתאילנד:

בין 250 ל-500 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בריילי ביץ' ב-2024?


ובכן, כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, מלבד כמה מלונות יוצאי דופן, המחיר הממוצע של המלונות הטובים והמומלצים ביותר בריילי ביץ' שדורגו בציונים גבוהים באתרים כמו בוקינג או טריפ אדווייזר, נע בין 250 ש"ח ל-350 עד 400 ש"ח בלבד. אלו הם מחירים ממוצעים המשקפים את עונת הקיץ (יולי אוגוסט) והסתיו (ספטמבר אוקטובר). בחודשי החורף (החל מחודש נובמבר) ועד תקופת האביב (אפריל, מאי) המחירים במלונות אלו עולה ולעיתים אף מוכפל.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לריילי ביץ'?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לתאילנד התקופה הטובה ביותר להגיע לריילי ביץ' בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם תקופת האביב (אפריל) חודשי טרום קיץ (מאי ויוני), חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) וחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

המלונות המומלצים ביותר בריילי ביץ' ב-2024


להלן רשימה של המלונות בריילי ביץ' שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון ראיאבאדי הוא ללא צל של ספק המלון הטוב ביותר בריילי ביץ' ואת זה יוכל לספר לכם קרוב לוודאי כל מטייל שהגיע ללון באיזור. גם גולשי האתרים "טריפ אדווייזר" ו-"בוקינג.קום" דירגו את המלון במקום הראשון מבין כל המלונות של ריילי ביץ'. זהו מלון ב"ליגה" אחת מעל שאר המלונות של ריילי (וגם במחיר).

קריאה בביקורות הישראליות באתר בוקינג למשל (שם זכה המלון לציון 9.3), תלמד אתכם על מיקומו המעולה של הריזורט שקרוב לחופים הטובים של ריילי ביץ', על המסעדה הנהדרת הנחשבת למסעדה הטובה ביותר באיזור, על השירות של הצוות (עובד אישי לכל חדר) ועוד הרבה ציונים מעולים בכל פרמטר אפשרי.

מדובר בריזורט גדול, מפואר ויוקרתי המחזיק בדירוג 5 כוכבים ומציע 4 מסעדות שונות, בריכת שחייה, ספא מאובזר עם טיפולים שונים ומגוונים וחדרים או וילות סופר מפוארות המאובזרות בכל מה שצריך. בקיצור, אם אתם מחפשים את החוויה המושלמת בריילי ביץ' לירח דבש או כל חופשה רומנטית ומושקעת, כדאי מאוד לשקול את המלון הנ"ל. כאמור, זהו מלון יוקרתי והמחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל באיזור ה-1350 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון מעולה בריילי ביץ' הנחשב גם לאחד הפופולריים ביותר בקרב תיירים ישראלים ולאחד המומלצים לירח דבש וחופשה רומנטית, הוא מלון בהו נגא ת'אני שדורג במקומות גבוהים מאוד ברשת בדירוגי הגולשים. המלון דורג במקום הרביעי מבין מלונות ריילי ביץ' באתר טריפ אדווייזר וזכה לציון 8.4 באתר בוקינג עם המון ביקורות ישראליות מעולות ששיבחו את התמורה המעולה למחיר, את גודל ורמת החדרים, הבריכה המעולה ושירות הצוות.

המלון ממוקם אמנם בחוף המזרחי של ריילי ביץ' שנחשב לחוף הפחות שווה באיזור ואין בו גם חוף רחצה, אך במרחק הליכה קצר של כמה דקות בלבד, תוכלו להגיע בקלות לחוף המערבי וכפי שמסתמן מהביקורת ברשת, עובדה זו אכן לא הפריעה לתיירים הישראלים למשל שהספיקו ללון במלון והעניקו לו ציונים טובים מאוד ברשת.

מלון זה נחשב לאחד הטובים ביותר בקטגוריית "תמורה מעולה למחיר" ואם אתם מחפשים מלון טוב אך עם תקציב מוגבל, זאת אופציה מעולה בשבילכם. למרות המחיר הזול יחסית, המלון מציע בריכה מעולה, מסעדה, איזור ספא וחדרים גדולים ומעוצבים היטב. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-410 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון מומלץ נוסף בריילי ביץ' הוא מלון סנד סי שזכה בביקורות מעולות ברשת גם ממטיילים ישראלים רבים ונחשב גם הוא לאחד הטובים ביותר באיזור. זהו מלון 3 כוכבים הממוקם בחוף המערבי הנחשב לחוף הטוב של ריילי ביץ' וזכה בציונים מעולים על מיקומו שנמצא דקה מהחוף.

המלון דורג במקום החמישי באתר טריפ אדווייזר ובמקום השביעי בטבלת דירוג הגולשים באתר בוקינג.קום עם ציון 8.1 המבוסס על מעל 2000 ביקורות מאומתות של גולשים מכל העולם. זוגות ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים מעולים על המיקום, על הבריכה המשקיפה לים, על ארוחת הבוקר העשירה והמגוונת ועל המחיר הזול והמשתלם.

המלון עצמו מציע בונגלוס וסוויטות לזוגות הכוללות מקרר, מיני בר וטלוויזיה בכבלים ואינטרנט אלחוטי חינם בחלק מהחדרים. ישנה במלון בריכת שחייה יפה ומסעדה וגם צוק בקרבת מקום אליו ניתן לטפס ולצפות בנוף היפה של ריילי ביץ'. זהו אחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר בריילי ביץ' כאשר המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה עומד על כ-240 עד 300 ש"ח בלבד!

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

   
לפי דירוג הגולשים הרבים באתר בוקינג (כולל הגולשים הישראלים), מלון אווטאר הוא המלון השני הטוב ביותר בריילי ביץ' עם ציון גולשים ממוצע של 8.8 המבוסס על כ-1300 המלצות מאומתות. המלון זכה בציונים מעולים גם באתר טריפ אדוויזר.

זהו מלון חדש ומודרני המציע חדרים גדולים ומאובזרים הכוללים חלקם גם פינת ישיבה שווה. המלון ממוקם על החוף המערבי אך במרחק דקות הליכה מחוף הרחצה שבו מותר לשחות. המלון מומלץ מאוד לזוגות ולצעירים וזכה לציונים טובים מאוד מהתיירים הישראלים שציינו לטובה בעיקר את הבריכה, הסדר והניקיון ואת ארוחת הבוקר.

המלון מציע בריכת שחייה חיצונית, מסעדה, טרסת שמש וחדרים מאובזרים ומעוצבים. גם מלון זה נחשב למלון זול הנותן תמורה מעולה כאשר המחיר הממוצע במלון עומד על כ-180 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון מומלץ מאוד בריילי ביץ' ונחשב לאחד הטובים ביותר במבחינת המיקום, הוא המלון סאנרייז טרופיקל שדורג במקום ה-2 באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-5 באתר בוקינג עם ציון 8.2. תיירים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה וציינו לשבח את המחיר הנוח, המיקום (ליד חוף פרה נאנג), את ארוחת הבוקר ואת השירות האדיב של הצוות.

מדובר במלון 4 כוכבים הממוקם בחלק המזרחי של ריילי ביץ' ליד המזח הצף וכ-15 שעה הליכה מחוף פרה נאנג המעולה (חוף המערה). המלון מציע חדרים גדולים ומפוארים המעוצבים בסגנון מודרני וכוללים בין היתר גם מרפסת פרטית ואינטרנט אלחוטי חינם. ישנה במלון גם בריכה חיצונית נחמדה ומסעדה.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-170 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בריילי ביץ'


להלן עוד כמה מלונות בריילי ביץ' שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון ריילי וילג' ריזורט אנד ספא ריילי ביץ' (Railay Village Resort & Spa) - מלון 3 כוכבים שדורג במקום ה-4 מבין המלונות בריילי ביץ' בדירוג גולשי אתר בוקינג עם ציון של 8.4 ובמקום השלישי בטריפ אדווייזר. ממוקם באיזור המערבי של חוף ריילי שנחשב כאמור לאיזור הטוב יותר בריילי ומציע בריכה יפה המקיפה את החדרים. המחיר: כ-400 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון רייליי פרינסס ריילי ביץ' (Railay Princess Resort & Spa) - אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב הישראלים המגיעים לריילי. זכה לציון 8.1 באתר בוקינג המבוסס על למעלה מ-2000 ביקורות מאומתות. המלון ממוקם כ-5 דקות הליכה בלבד מחוף פרה נאנג (חוף המערה) המעולה וכולל גם בריכת שחייה עם נוף מקסים לצוקים ולטבע. המחיר הממוצע לחדר במלון לזוג ללילה הוא כ-250 ש"ח בלבד.
  • מלון רייליי ביי (Railay Bay Resort & Spa) - למרות שהוא מחזיק בציון 7.8 בלבד באתר בוקינג, מלון ריילי ביי ריזורט הוא ללא ספק אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב הישראלים. כמות הביקורות הישראליות באתר בוקינג מוכיחה זאת היטב. המלון ממוקם באיזור המערבי של ריילי ביץ' ומציע לינה בוילות פרטיות. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון הוא כ-350 ש"ח.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מתכננים חופשה בריילי ביץ' תאילנד ב-2024? אלו הם המלונות הכי מומלצים שם!
מתכננים חופשה בריילי ביץ' תאילנד ב-2024? אלו הם המלונות הכי מומלצים שם!
מהם המלונות המומלצים ביותר בריילי ביץ' בתאילנד? מהו האיזור הטוב ביותר ללון בו שם? על אילו מלונות המליצו המטיילים הישראלים? וכמה יעלו לכם המלונות שם בעונת התיירות הקרובה? כל מה שרציתם לדעת על לינה בחוף ריילי, בכתבה הבאה.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgc82OkyHfPgrJlRFWBEkEPma79ojX671ynhxqchltpNFb1aluAbzIiL9YZAhEvvUh-DjAW0qdWv7-SVjZg7vTGTWbFhSUnzQ7GVsIKMvfOJg3uXu65im5vwUzQPbFXtOeEkpEaoBGg9yw/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2599+%25D7%2591%25D7%2599%25D7%25A5%2527.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgc82OkyHfPgrJlRFWBEkEPma79ojX671ynhxqchltpNFb1aluAbzIiL9YZAhEvvUh-DjAW0qdWv7-SVjZg7vTGTWbFhSUnzQ7GVsIKMvfOJg3uXu65im5vwUzQPbFXtOeEkpEaoBGg9yw/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2599+%25D7%2591%25D7%2599%25D7%25A5%2527.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/06/Railay-Beach-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/06/Railay-Beach-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content