/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בעמק הלואר 2024 - אלו הם המלונות הטובים ביותר שם!

איפה כדאי לישון בטיול בעמק הלואר בצרפת? מהם המלונות שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? איזה מלון זכה לביקורות הישראליות הטובות ביותר? ומהם המחירים הממוצעים במלונות שם בעונת התיירות הקרובה? אתר "תיירות נבונה" עם מדריך מושלם ללינה בעמק הלואר.


מלונות מומלצים בעמק הלואר 2023 - אלו הם המלונות הטובים ביותר שם!
אם שאלתם את עצמכם, איפה עוד אפשר לטייל ולבקר בצרפת מלבד פריז? התשובה היא עמק הלואר (Loire Valley). טירות וארמונות מימי הביניים, עמקים, נהרות, כפרים ציוריים, ערים עתיקות ותרבות יין ענפה. את כל אלו ועוד, תמצאו באיזור עמק הלואר המקסים הממוקם כשעה וחצי עד שעתיים מפריז.

מומלץ לקרוא גם על:
את עמק הלואר הגדילו להגדיר בויקפידיה כ"חלון תצוגה מרהיב של נוף, תרבות ואדריכלות" ואם יש לכם כמה ימים פנויים, כדאי מאוד לשכור רכב ולטייל בין העיירות והכפרים המקסימים לאורך נהר הלואר ומסביבו. האיזור מלא באטרקציות לכל סוגי התיירים. האטרקציות העיקריות הן כמובן הטירות והארמונות ("שאטו") הפזורים ברחבי האיזור אך ישנם גם הרבה מאוד פארקי שעשועים ופעילויות שונות שונות לכל הגילאים שמתאימים גם משפחות עם ילדים שמגיעים לטייל באיזור.

מכיוון שעמק הלואר הוא איזור גדול ובו ערים וכפרים רבים, בחירת מקום לינה באיזור היא משימה לא קלה וזאת מכיוון שישנם המון אפשרויות ולעיתים עודף האפשרויות, מקשה על בחירת המקום. הערים הגדולות והפופולריות באיזור הן טור (Tours), בלואה (Blois), אמבואה (Amboise), ונאנטה (Nantes), אך ישנם עוד המון עיירות קטנות בהם אפשר למצוא את כל סוגי מקומות האירוח. לכן, היום במדריך הבא שהכנו לכם, תוכלו לגלות מהם האיזורים הטובים והפופולריים ביותר ללון בעמק הלואר, באילו מלונות בחרו התיירים הישראלים ללון בהם באיזור, אילו מלונות בעמק הלואר זכו בביקורות הטובות ביותר ברשת ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה.

5 המלונות הטובים ביותר בעמק הלואר לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בעמק הלואר לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון Le Haut des Lys
  2. מלון מאנואר לה מינימה (Le Manoir Les Minimes)
  3. מלון אוברז' דו בון לאבורר (Auberge du Bon Laboureur)
  4. מלון דומיין דה לה טורטינייר (Domaine De La Tortinière)
  5. מלון הוטל דה ביינקור (Hôtel de Biencourt)

חפשו מלונות באיזור הערים טור, בלואה ואמבואה - איפה כדאי לישון בעמק הלואר?


בניגוד לחופשה או טיולים בערים מרכזיות, מקומות הלינה בעמק הלואר הם ברוב המקרים בארמונות ואחוזות שהוסבו למלונות ומכונות "שאטו" (Chateau). מקומות אלו ממוקמים ברוב המקרים ממש בתוך הטבע עם הרבה מאוד ירוק מסביב ותחושת פסטורליה נהדרת.

מלונות בעמק הלואר
הערים הפופולריות ביותר ללינה בעמק הלואר הן כאמור טור (Tours), בלואה (Blois) ואמבואה (Amboise), אך ישנם עוד המון עיירות קטנות מסביבן שמטיילים רבים כולל מטיילים מישראל, בוחרים ללון בהם כגון אורליאן, נאזל, אנגר ועוד.

אין באמת יתרון משמעותי בין עיירה אחת לאחרת ואת עיקר תשומת הלב שלכם בחיפוש אחר מקום לינה טוב, כדאי להשקיע בביקורות והמלצות הגולשים ובאיכות המלון עצמו.

על פארק פוטורסקופ שמעתם?


אם אתם מגיעים לעמק הלואר עם ילדים, מומלץ מאוד לפנות יום אחד לפארק פוטורסקופ (Futuroscope) המעולה ואחד הגדולים בצרפת. אמנם מדובר בפארק שעשועים גדול ומושקע, אך זהו אינו פארק שעשועים רגיל, אלא פארק חוויתי ועתידני בו תוכלו לצפות בסרטי שלושה וארבעה מימדים מהמושקעים ביותר בעולם.

כאן לא תמצאו רכבות הרים וקרוסלות מטורפות. במקום זה, תוכלו לשבת על כסא באחד מהמתקנים הרבים הפזורים לאורך הפארק, להרכיב משקפי תלת מימד מיוחדים, ולצלול אל עולם חוויתי שיקיף אתכם מכל הכיוונים כולל הרצפה והתקרה. לפי ביקורות הגולשים המעולות ברשת, מדובר בחוויה מופלאה שלא חווים כל יום וברמה גבוהה מאוד של קולנוע חוויתי. קראו ביקורות על הפארק בעמוד הבא באתר טריפ אדווייזר.

כרטיסים לפארק פוטורסקופ צרפת

הפארק ממוקם ליד העיר פואטייה שבעמק הלואר וכשעה נסיעה מהעיר טור. מחיר כרטיס כניסה לפארק הוא 40 יורו למבוגר (מעל גיל 17) ו-36 יורו לגילאי 5 עד 16. את הכרטיסים ניתן לרכוש בעמוד הבא באתר הכרטיסים המצויין והפופולרי "Tiqets" דרכו תוכלו לקבל את הכרטיסים ישירות לנייד, ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים.

בין 500 ל-900 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בעמק הלואר ב-2024?


מבדיקה מעמיקה שערכנו באתרי מלונות והשוואות מחירים מובילים בעולם, מצאנו כי מחירי המלונות המומלצים ביותר באיזור עמק הלואר שזכו לביקורות הטובות ולציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת, עומדים על כ-600 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

ישנם גם מלונות במחירים נמוכים יותר ואף יוקרתיים ביותר, אך הממוצע הכללי של המחירים במלונות שדורגו גבוה בדירוג הגולשים (כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה) עומד על איזור ה-500 - 600 ש"ח.

בתמונה: טירת אמבואה המפורסמת

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לעמק הלואר?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לצרפת התקופה הטובה ביותר להגיע לעמק הלואר בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם בתקופת פסח (מרץ ואפריל), חודשי טרום קיץ (מאי ויוני), חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) וחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

מלונות מומלצים בעמק הלואר ב-2024


להלן רשימה של המלונות בעמק הלואר שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון זה הוא ללא ספק אחד ממקומות האירוח המומלצים ביותר באיזור עמק הלואר כאשר מיקומו הוא אחד הטובים ביותר שתמצאו. המלון זכה לביקורות ממש מעולות באתר בוקינג וזכה לציון גולשים מדהים העומד על 9.7 המבוסס על ממוצע של כ-200 ביקורות מאומתות (ביניהן גם ביקורות של מטיילים מישראל).

המקום כאמור ממוקם באיזור מעולה לטיולים בעמוק הלואר ליד העיר אמבואה וקרוב לאטרקציות כמו טירת אמבואז (שאטו רויאל דה-אמבואה) או טירת שנונסו (שאטו דה שנונסו). המלון הממוקם באיזור כפרי ושקט מציע דירות נופש וסוויטות גדולות במיוחד ומרווחות ביותר הכוללות כניסה וטרסה פרטית, טלוויזיה, חדר רחצה עם מקלחת ואמבטיה.

המקום מציע גם ארוחת בוקר ואיזור מטבח משותף בו תוכלו להשתמש במקרר, תנור, מיקרוגל ומדיח כלים. המחיר הממוצע לחדר ללילה עומד על כ-450 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


העיר בלואה היא אחת המקומות הפופולריים ביותר ללינה בעמק לואר ומלון לה מייזון דו קרואר הוא ללא ספק אחד הטובים ביותר שתמצאו בבלואה ואם לשפוט לפי דירוג הגולשים באתר טריפ אדווייזר ובאתר בוקינג, זהו המלון הטוב ביותר שם (בקטיגוריית מלונות הB&B).

למעלה מ-300 ביקורות מאומתות של גולשי אתר בוקינג העניקו למלון את הציון הממוצע המעולה של 9.6 וגם מטיילים ישראלים שבחרו ללון במלון זה, העניקו למלון ציונים מעולים וציינו לשבח בעיקר את המיקום והקירבה לעיר העתיקה של בלואה, את ארוחת הבוקר הצרפתית המעולה של המקום ואת השירות הנפלא של בעלת הבית.

כאמור, מיקום המלון הוא מעולה והוא קרוב לטירת בלואה, קתדרלת סנט לואיס וגם לתחנת הרכבת. המלון מציע חדרים מרוהטים ומוקפדים הכוללים גם טלוויזיה, חדר רחצה פרטי ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-400 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אחד המלונות בעמק הלואר הנחשב לאחד המומלצים ביותר לזוגות ולמשפחות הוא מלון שאטו דה ארפנטיס הממוקם בעיר אמבואה בתוך פארק גדול ומרשים. המלון זכה בשבחים רבים ברשת וזכה לציון מעולה באתר בוקינג (9.4 מתוך 10 על סמך כ-600 חוות דעת מאומתות).

זהו מלון השוכן באחוזה מרשימה הכולל גם בריכת שחייה גדולה וחדרים גדולים ומרווחים ביותר. כמו כן, המלון ממוקם קרוב למספר אטרקציות ידועות בעמק הלואר כגון פארק הטירות המיניאטורי, טירת שנונסיוס ופאגוד דה שאנטלופ.

חדרי המלון כוללים טלוויזיה, חדר רחצה פרטי, מיזוג ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-750 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

   
עוד מלון מומלץ מאוד בעמק הלואר הוא מלון שאטו דה לה בורדזייר שהוא למעשה טירה מפוארת מהמאה ה-15 שרואים בדרך כלל בסדרות כמו אחוזת דאונטאון למשל שהוסבה למלון מפואר. גם מלון זה ממוקם בתוך פארק ירוק גדול ומציע נופש פסטורלי ושלו.

באתר בוקינג.קום קיבל המלון ציון 8.7 וזכה גם לציונים טובים מאוד מהגולשים הישראלים של האתר שכבר הספיקו ללון במלון וציינו לטובה בעיקר את המבנה המרשים והאווירה המיוחדת של המלון.

המלון ממוקם בין הערים טור ואמבואז ואין ספק שאם אתם מחפשים לחוות את האווירה המיוחדת של עמק הלואר, מלון זה הוא אחת האופציות הטובות ביותר עבורכם. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-700 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון טוב בטור, מלון לרטיסט של רשת המלונות "בסט ווסטרן" יכול להיות אופציה מעולה עבורכם כאשר הוא נחשב לאחד המלונות הטובים ביותר בטור. גולשי אתר טריפ אדווייזר דירגו את המלון במקום ה-6 מבין כל מלונות טור וגם באתר בוקינג המלון קיבל ציונים מעולים מגולשי האתר וגם מגולשים ישראלים שציינו לטובה את השירות האדיב, את החדרים המרווחים ואת ארוחת הבוקר של המלון.

המלון ממוקם סמוך לעיר העתיקה של טור ולנהר הלואר וקרוב גם לתחנת הרכבת המרכזית. המלון מציע חדרים זוגיים, חדרי משפחה וגם חדרים זוגיים מקושרים המתאימים למשפחות עם ילדים. החדרים כוללים אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה, שולחן עבודה ומיטות ארוכות במיוחד.

המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-350 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בעמק הלואר


להלן עוד כמה מלונות בעמק הלואר שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון לוז'י דומיין דה ל'ארברל (Logis Domaine de L'Arbrelle) - מלון 3 כוכבים הממוקם בעיר אמבואה ונחשב לאחד המומלצים ביותר בעמק הלואר. זכה לציון 8.6 באתר בוקינג ולחוות דעת מעולות ממטיילים ישראלים ברשת. המחיר: כ-500 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון שאטו דה לה אוליבר (Château De L'Olivier) - מלון שבנוי שתוך טירה מפוארת ומרשימה הממוקם באיזור מעולה לכל מי שמטייל באיזור עמק הלואר. זכה בציון נדיר ביוצר באתר בוקינג של 9.9 לפי ממוצע של כ-250 ביקורות גולשים מאומתות. קיבל גם ביקורות נפלאות בטריפ אדווייזר. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-930 ש"ח לזוג ללילה. 
  • מלון רלה דו סילנס ל'אובינייר (Relais du Silence L'Aubinière Hôtel Restaurant & Spa) - מלון ספא ברמה גבוהה ביותר הממוקם בין אמבואה לתור. קיבל ציונים טובים מאוד ברשת. המלון מציע ספא מפואר, בריכה, מסעדת גורמה ועוד. קיבל ציון 8.8 בבוקינג. מחיר חדר במלון עומד בממוצע על כ-550 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון מאנואר לה מינימה (Le Manoir Les Minimes) - המלון הטוב ביותר בעיר אמבואה לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר. זכה גם בציון מעולה באתר בוקינג עם 9.1. ממוקם על גדות נהר הלואר ובלב העיר העתיקה של העיר עם נוף לטירת אמבואה. המחיר: החל מ-700 ש"ח לזוג ללילה. 

כל המלונות בעמק הלואר על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בעמק הלואר 2024 - אלו הם המלונות הטובים ביותר שם!
מלונות מומלצים בעמק הלואר 2024 - אלו הם המלונות הטובים ביותר שם!
איפה כדאי לישון בטיול בעמק הלואר בצרפת? מהם המלונות שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת ואיזה מלון זכה לביקורות הישראליות הטובות ביותר? ומהם המחירים הממוצעים במלונות שם בעונת התיירות הקרובה? אתר "תיירות נבונה" עם מדריך מושלם ללינה בעמק הלואר.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiKybmqZAdiw2nUJaGAF02yfuUw-98vnEzpP5IL7ispE5_Dwnq3yQksRxojyeSemjdiRhNpmKcAep3oKNchm0dhozFFGMymiOv6zNHM6FG696hINUhrBVYqrCbc-r3OspjOON-mpB4NPzw/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A2%25D7%259E%25D7%25A7+%25D7%2594%25D7%259C%25D7%2595%25D7%2590%25D7%25A8.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiKybmqZAdiw2nUJaGAF02yfuUw-98vnEzpP5IL7ispE5_Dwnq3yQksRxojyeSemjdiRhNpmKcAep3oKNchm0dhozFFGMymiOv6zNHM6FG696hINUhrBVYqrCbc-r3OspjOON-mpB4NPzw/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A2%25D7%259E%25D7%25A7+%25D7%2594%25D7%259C%25D7%2595%25D7%2590%25D7%25A8.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/05/Loire-Valley-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/05/Loire-Valley-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content